9.3.14

GARNIER "Nordic Moisture Match" veido kremo apžvalga

 
   Ne pirmą mėnesį žydruosiuose televizijos ekranuose šmėžavusi GARNIER kremų reklama smalsumą sukėlė ir man. Garnier Nordic Moisture Match veido kremą rinktis galima iš trijų opcijų, pritaikytų skirtingam odos tipui - normaliai ir sausai, sausai ir labai sausai bei mišriai ir riebaluotis linkusiai odai.  Kiekvienas jų pasižymi skirtingomis savybėmis, turinčiomis kovoti su probleminėmis odos zonomis.
   Pabaigusi savo mėgstamą ir gausiai išliaupsintą LA MAV dieninį drėkiklį nutariau pigesniems masiniams gaminiams suteikti antrą šansą, tad, atsižvelgiant į odos būklę ir esamą situaciją, išsirinkau GARNIER NORDIC MOISTURE MATCH skirtą sausai ir labai sausai odai (nors pagal viską manškė mišri). Kremas praturtintas išskirtine maitinamąja Omega 3 ir 6 kombinacija ir sviestmedžio sviestu. Lengva, ant odos maloniai tirpstanti kremo tekstūra odai turi suteikti švelnumo, o maitinamasis kamelijos aliejus turi raminti ir minkštinti odą.  50 ml kremo kainuoja 20lt.
  Pirmas įspūdis - be galo malonus kvapas, lengva, šiek tiek vėsinanti konsistencija. Kremas lengvai tepasi ant odos. Tačiau pasibaigus pirmam ir pakankamai maloniam įspūdžiui atėjo laikas panagrinėti kremo veiksmingumą išsamiau. Antras įspūdis nebuvo toks malonus - kremas vargiai susigeria į odą, oda po jo netampa nei minkšta, nei pamaitinta, o jausmas toks, tarytum po kremo ji tampa dar labiau pavargusi ir dehidratavusi.
  Įdomu tai, kad prakalbus apie šį kremą ir savo rekomendacijomis bei atsiliepimais pasidalinus su drauge, sužinojau, jog panašų efektą, išmėginusi normaliai/sausai odai skirtą šios linijos Garnier kremą patyrė ir ji. Negana to, atidavusi netikusį kremą draugei, sulaukė lygiai tokios pačios replikos. 
  Trys prieš vieną - ne vištiena. Nerekomenduoju kremo niekam. Už tokią kainą tikrai galima rasti geresnį ir efektyviau veikiantį produktą.

13 comments:

  1. Aš išbandžiau šios linijos kremą mišriai/riebiai odai, tai įspūdžiai visai kitokie - kremas nenusausino mano skruostų ir "neužriebalino" t-zonos, tad man visai tiko ir patiko kasdieniam naudojimui. Aišku, odos jis nepamaitina itin smarkiai, tačiau tam naudoju kaukes :)

    ReplyDelete
  2. aš vasarą taip pat nusprendžiau išbandyti šios linijos kremą riebiai odai ir taip pat, kaip ir Živilė, susidariau visiškai priešingą nuomonę apie jį. kremas idealiai tiko ir tikrai greitai susigerdavo į odą. taip pat labai patiko šerbetinė tekstūra


    http://mintbubbletea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Anonymous9.3.14

    Įsigijau tokį patį kremuką sausai odai visai neseniai. Turiu itin sausą veido odą ir kremukas man tiko be priekaištų, veidas visą dieną išlieka puikus be menkiausio išsausėjimo lig pat vakaro ir ketinu su šiuo produktu nesiskirti ilgai ilgai.. :)

    ReplyDelete
  4. Man jis vienas iš tų, kurie puikiai tinka ir pateisina visus lūkesčius :)

    ReplyDelete
  5. Merginos, iš tiesų smagu išgirsti daugia nuomonių! Šiuo atveju jūsų atsiliepimai labai nustebino, mat buvau įsitikinusi, jog kremas tiesiog nepasisekęs. Panašu, kad kaip ir visi produktai - vienoms patinka, o kitoms - ne :)

    ReplyDelete
  6. Man irgi tinka šis kremas, net labai :)
    O mano draugas turi labai sausą veido odą, kuri nuolatos pleiskanoja, tai kol kas čia vienintelis jį gelbėjantis kremas.

    ReplyDelete
  7. Šiuo metu naudoju šį krema, bet nekantrauju įsigyti kitą, nes mano nuomonė apie jį tokia pati kaip taviškė. Pirmas įspūdis buvo labai geras, bet greit ir išgaravo. deje.




    http://linselfportrait.blogspot.lt/

    ReplyDelete
  8. Turėjau tokį tik mėlyną, ten gal normaliai odai, nepamenu. Tai labiausiai nepatiko dėl kvapo, atrodė, kad veidą tepčiau kvepalais, negalėjau sulaukt, kada baigsiu ir nusipirksiu kitokį.

    ReplyDelete
  9. Kotryna, aš su drauge tokios pat nuomonės, kaip ir tu. Abi turėjome riebios odos kremą iš šios serijos. Baisiai nusivylėme, efektas vos ne priešingas... Daugiau tokios klaidos nekartosim :)

    ReplyDelete
  10. Tikrai per daug kvepia, o panaudojus vėliau pradėdavo išvis perštėti odą, lyg nudeginta būtų... jau nekalbant apie kažkokius drėkinimus. :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous25.3.14

    Kažkada mėginau Garnier "Youthful radiance". Bet mano jautriai odai jis visai netiko, sakyčiau net alergizavo. Nuo to karto prisibijau naudoti jų kremus:)

    ReplyDelete
  12. Turiu mėlyną - pats geriausias kremas, kokį esu naudojusi. Patinka viskas, tiek tekstūra, tiek poveikis, tiek kvapas :)

    ReplyDelete
  13. Turiu mėlyną - pats geriausias kremas, kokį esu naudojusi. Patinka viskas, tiek tekstūra, tiek poveikis, tiek kvapas :)

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite