10.4.16

MOSSA prekinis ženklas ko gero puikiai žinomas visoms, kurios pažįsta Droge esančios kosmetikos asortimentą, taip pat daugeliui latviško prekinio ženklo MADARA gerbėjoms. Ir nors su šia produkcija susipažinau tik prieš porą mėnesių, šiuo metu tenka nuoširdžiai žavėtis kiekviena priemone, kurią pavyksta išmėginti. Ne išimtis ir MOSSA naujiena "Age Exellence Miracle Peel" pilinguojanti veido kaukė. Būtent šios priemonės link ranka linko paskutines dvi savaites. Turint omenyje, jog šiuo metu odos priežiūros stalčiuje vis dar laukia eilė korėjietiškos kosmetikos ir tos, kurios nespėjau išmėginti toks ilgas laiko tarpas kalba kur kas garsiau nei bet kokie žodžiai. 

Produktas aprašytas tinkamas visiems odos tipams, taip pat ir jautriai veido odai. Įdomu tai, jog visgi produktas aprašytas kaip pilinguojantis ir rūgštinis. Ir nors dėl rūgštinio faktoriaus abejonių gal ir nekyla (turint bent menkiausią atplaišą odoje ar išspaustą inkštirą rūkštys gali pradėti dirginti ir graužti pažeistą odos zoną), dėl pilinguojančios savybės naudojant kaukę pirmą kartą teko pasukti galvą - produktas neturi jokių pilingui įprastų eksfolijuojamųjų dalelių. Kaukės tekstūra - lengva, gelio pagrindo, be jokių grūdelių. Priekinėje pakuotės dalyje kaukė aprašoma kaip penkių minučių pilinguojanti kaukė, tačiau galinėje pakuotės pusėje šią instrukcijos rekomenduoja ant veido laikyti iki 15min.

Kad ir kaip bebūtų, kaukė iš tiesų veikia. Ko gero būtent AHA rūgščių faktorius nupilinguoja veido odą palikdamas šią itin švelnią ir minkštą, kokia ši liktų po intensyvaus odos šveitimo ir eksfolijavimo. Tai, kad iš tiesų nereikia naudoti jokių fizinių šveičiamųjų dalelių, apsaugo odą nuo išsausėjimo ar jautrumo.

Vieninteliu minusu galėčiau laikyti ne itin malonų kaukės kvapą. Nors Aliona šį apibūdino kaip rūgštinį, man asmeniškai šis labai stipriai primena korėjietiškoje kosmetikoje esantį kvapą, išgaunamą iš Ginseng medžių. Pastarieji rudens metu padengia gatves geltonais vaisiais, kurie pastovėję skleidžia itin nemalonų kvapą. Keisti nostalgiški prisiminimai iškyla naudojant šią priemonę, tačiau yra tikimybės, jog tokios asociacijos - asmeninės ir netrukdys kitoms, neturėjusioms jokių santykių su šiais medžiais ir jų skleidžiamu kvapu.

Ar rekomenduoju? Tikrai taip. Jei dvi savaites kiekvieną dieną norėjosi naudoti būtent šią veido kaukę - ko gero tam yra priežasčių. Produkto kaina apie 10eur, įsigyti galima Drogas parduotuvėje.
Mossa "Age Exellence Miracle Peel" pilingiuojančios kaukės apžvalga

9.4.16

Šiandienos įrašas - ypatingas. Šį kartą teko priimti iššūkį ir pamėginti sukurti vieną iš AVON pateiktų makiažo įvaizdžių tik su šio prekinio ženklo priemonėmis. Ko gero akylesnės skaitytojos prisimins, jog AVON priemonių dažnai naudoti neteko, tad smalsumas nugalėjo - iššūkį priėmiau. Šio sprendimo priežastis labai racionali - jau išmėgintas akių šešėlių kvartetas jau pelnė didelę meilę ir pagarbą; didelį teigiamą atsiliepimą teko parašyti ir matiniams lūpų dažams, tad pagaliau atsivėrė smalsumo durys kitų produktų testavimui.

Makiažas, kurį teko sukurti, AVON makiažo meistrų vadinamas "Saulėtu pavasario makiažu". Toks pavadinimas parinktas dėl itin neutralių atspalvių, minkštų formų ir šviežio veido efekto. Makiažui sukurti buvo naudojamos AVON kosmetikos priemonės, kurių sąraše jau pamiltas neutralių akių šešėlių kvartetas ir matiniai lūpų dažai - tiesa, šios spalvos mėginti dar neteko.

Makiažą pradėti teko su matizuojančiu BB kremu, šviesinamuoju pieštuku pavyko kiek atgaivinti paakių odos atspalvį. Visą makiažą užfiksuoti padėjo fiksuojamoji Luxe pudra, o skruostams pavyginti naudojama Luxe bronzuojanti pudra. Ant visos veido odos padengiamas nedidelis CC perlų kiekis. Produktas lengvai atpažįstamas - primena garsiuosius "Guerlain" Mythic meteoritus, kurie skaistina ir suteikia veidui švytėjimo.

Kiek pakoregavus produkto šepetėlį, pavyko panaudoti ir AVON antakių šešėlius ir plaukelių vašką suteikiant šiems norimą formą. Kaip jau žinoma, lūpas padengiau AVON matiniais lūpų dažais, šiuo metu karaliaujančiais kasdienėje kosmetinėje bent porą kartų per savaitę. Šiems išlaikyti vietoje buvo naudojamas lūpų kontūro pieštukas. Avon puikiai suderino atspalvius, tad išsirinkti mylimiausią lūpų pieštuko atspalvį iš tiesų paprasta. 

Apie blakstienų tušą, deja, gero žodžio pasakyti dėl kažkokios priežasties nepavyksta. Galbūt netinka tušo konsistencija, galbūt aplikatorius, tačiau šis, kad ir kaip bebūtų gaila, nesužavėjo ir turbūt nesužavės. Ir visgi, nors pykomės ilgai, savo darbą padarė.

Ko gero didžiausiu atradimu tapo švytėjimo suteikiantis blizgus tepamas šešėlis, kurį galima naudoti ne tik ant akių voko kaip pagrindinę šešėlių spalvą, bet ir kaip akių šešėlių bazę, taip pat priemonę galima naudoti kaip iluminuojantį produktą ties skruostikaulių linija ar kitose vietose, kuriose norisi švytėjimo. Šiam kartui pasirinkau priemonės užtepti korėjietiškoje vietoje - vidinėje akių dalyje, ties ašarų lataku. Būtent tokį lėlinį makiažo įvaizdį šiuo metu mėgstu labiausiai.
Galutiniu rezultatu nusivilti neteko, tačiau pastarasis, kaip dažnai tenka kartoti diskutuojant apie kosmetikos priemones, šių kokybę ir ilgalaikiškumą, priklauso ne tik nuo naudojamų kosmetikos produktų, bet ir sugebėjimo šiuos tinkamai panaudoti. Kad ir kaip bebūtų, Avon priemonės, kaip ir daugelis kitų įperkamų prekinių ženklų, leidžia eksperimentuoti su dideliu kiekiu produktų neišleidžiant kalno pinigų. 

Saulėtas pavasario makiažas su "AVON"
Kasdieniai ritualai duše gali būti nuobodūs arba.. keliantys laimę. Nėra abejonių, jog tai pasidaryti galime tik pačios, naudodamos nuotaiką keliančius, aromatais praturtintus produktus. Vienas jų - prausimosi putos iš RITUALS, praturtintos sakurų ir vyšnių žiedų kvapu bei suteikiančios prausimuisi duše dar didesnį laimės pliūpsnį. 

Pastarosios turi unikalią tekstūrą, kurios iki šiol neteko pastebėti nė viename kitame produkte. Sensacinga gelio tekstūra, išspausta iš dezodorantą primenančios pakuotės susilietusi su kūno odos šilupa pavirsta itin tirštomis putomis, puikiai prausiančiomis nešvarumus, tinkančiomis naudoti kaip skutimosi priemonę. Putos suteikia nepaprastų emocijų ne tik dėl savo funkcijos, bet ir nepakartojamo aromato. Pastarasis patiks visoms, mėgstančioms vyšnių žiedų kvapą bei toms, kurios save priskiria prie saldžių kvapų gerbėjų.

Naujoji sakurų linija šį balandį atsinaujino naujo dizaino pakuotėmis, tačiau formulės išliko tokios pat kaip buvo iki šiol. Kadangi jau yra tekę sunaudoti porą pakuočių prausimosi putų, prie taupumo faktoriaus prisikabinti nėra kaip - priemonė naudojasi pakankamai skalsiai, tačiau, kaip ir visi produktai, išsinaudoja pakankamai greitai naudojant šiuos kasdien.

Ir nors Rituals produkciją iš pirmo žvilgsnio būtų galima priskirti prie brangesnių priemonių, toks išankstinis sprendimas nebūtų visiškai tikslus. Produktai iš tiesų pateikiami ypatingose SPA centrus ir procedūras primenančiose pakuotėse, visgi kainos nėra tokios aukštos.

Priemonę turėti rekomenduoju ne tik standartinėje pakuotėje, bet ir miniatiūroje, tinkamoje kelionėms bei trumpoms viešnagėms. Standartinio dydžio putų flakonėlio kaina 8€, o kelioninį variantą galima įsigyti už 4.50 € - būtent su tokiu teko keliauti Azijoje.
Rituals "The Ritual Of Sakura" prausimosi putų apžvalga

8.4.16

Ko gero kiekvienai pažįstama situacija, kai veido oda tarytum iš niekur nieko pradeda maištauti pasėdama veidą įvairių rūšių spuogeliais ir kitais gyvenimo džiaugsmais. Tokiu atveju yra dvi išeitys - minimizuoti naudojamų priemonių kiekį ir palikti tik pačias neutraliausias arba imtis dar stipresniu poveikiu pasižyminčių produktų. Antrasis variantas efektą pasiekia kur kas greičiau, tad esant rimtam susitikimui ar kitam gyvenimo įvykiui kartais tenka pasikliauti būtent šiuo.

Šiandienos pasakojimas apie visų garsiai išgirto prekinio ženklo Glamglow valomą priemonę.  Tiesa, prieš pagrindinį pasakojimą šiek tiek apie patį gamintoją ir jų bestselerį, išpopuliarinusį prekinį ženklą visame pasaulyje. „Glamglow“ kaukę 2010m. sukūrė Glennas ir Shannon Dellimorai. Ji buvo skirta profesionaliems atlikėjams naudoti prieš Holivudo kino, muzikos, mados ir apdovanojimų renginius. Veiksminga, greito poveikio molio kaukė sulaukė stulbinančio pramogų pasaulio žvaigždžių ir grožio ekspertų pripažinimo, todėl 2011 m. „Glamglow“ kaukėmis pradėta prekiauti garsiausiose pasaulio kosmetikos parduotuvėse. „Glamglow“ molio kaukės pelnė daugybę prestižinių grožio apdovanojimų. „Glamglow“ – vienintelė odos priežiūros kompanija, įsikūrusi Holivude. Ji naudoja pažangias bei inovatyvias technologijas ir kuria naujoviškas, greito poveikio grožio priemones. Šiuo metu rinkoje yra keturių skirtingų rūšių "Glamglow" veido kaukių, taip pat šias papildo ir valomosios putos.

"YOUTHCLEANSE" - tai unikalus kasdienis prausiklis, derinantis molio galią ir putų efektyvumą, ir taip suteikiantis dar nepatirtą veido valymo malonumą. Priemonė iš molio virsta švelniomis ir veiksmingomis putomis, kurios ištirpdo makiažą, nešvarumus ir pašalina negyvąsias ląsteles nuo odos paviršiaus. Švelniai eksfolijuoja, valo ir atnaujina odą, todėl ji tampa jaunatviškesnė, švari ir švytinti. Tinka bet kurio tipo ar amžiaus odai, tiek vyrams, tiek moterims.

Pagrindiniai veiklieji ingredientai ir jų privalumai: Viduržemio jūros molis skatina ląstelių atsinaujinimą ir atgaivina odą; mikrodumblių šveitiklis švelniai pašalina negyvąsias ląsteles; fitino rūgštis turi šveičiamųjų savybių ir atstato natūralų odos spindesį; braziliškas supermaistas - akai uogos, guarana ir kraštuotoji malpigija pasižymi stipriomis antioksidacinėmis savybėmis; vitaminas C paspartina odos atsinaujinimo procesą. 

Kaip ir visa likusi juodoji "Glamglow" serija, prausiklis geriausiai tinka riebios/mišrios, į odos riebalavimąsi ir kimšimąsi linkusios odos priežiūrai, mat priemonėje esantis molis jautriai ar sausai odai gali pasirodyti kiek per stiprus ar turinti sausinantį efektą. Tiesa, pastarąjį pajausti itin sunku turint riebią/mišrią veido odą. Geriausia prausiklį naudoti po intensyvios dienos, kuomet tenka naudoti didelį kiekį dekoratyvinės kosmetikos - priemonė kosmetiką pašalina labai greitai ir efektyviai. Po šios procedūros oda lieka kaip niekad švari. 

Priemonės kasdien naudoti nerekomenduočiau, pakanka apsiriboti pora kartų per savaitę - tokio valymų kiekio pakanka norint turėti švarią ir prižiūrėtą veido odą.

Ar rekomenduoju? Taip. Ypatingai šį juodąjį leidimą rekomenduoju visoms probleminės veido odos savininkėms. Kitoms rekomenduoju atkreipti dėmesį į visą "Glamglow" produktų liniją. Šį kartą už priemones išleisti pinigai neabejotinai adekvatūs produktų kokybei. 150ml kaina 39.90 €.
Glamglow "Youthcleanse" valomųjų veido putų apžvalga

7.4.16

Pažastų oda - ne mažiau dėmesio reikalaujantis objektas, nei šio esame įpratusios skirti veido ar viso kūno odai. Ši sritis ypatingai kenčia nuo skirtingų išorės dirgiklių: skutimo, depiliavimo vašku, cukrumi ir kitomis cheminėmis priemonėmis. Nuolatinė trintis su drabužiais, nenatūralios medžiagos, užkertančios kelią odos kvėpavimui. Pažastų oda - ypatingai delikati vieta, kuri paprastai negauna tinkamos priežiūros. Gaila, tačiau būtent ši tema neretai lieka nepaminėta ir tinklaraščiuose ar viešose erdvėse. Ir nors merginos apie tai nekalba, rekomendacijos būtinos ir šioje srityje.

Garnier vasarą pasitinka su nauju, papildyta purškiamų dezodorantų linija "Neo Dry Mist", turinčia maksimaliai apsaugoti nuo prakaitavimo (o tiksliau nuo nemalonaus prakaito kvapo), ir likti švelnus odai bei nedirginti šios. Apie pagrindinę kreminio Neo dezodoranto liniją teko rašyti prieš porą metų, pastarieji gerus dvejus metus išliko vieninteliais favoritais.

Ko gero daugelis merginų yra įpratusios, jog po plaukelių šalinimo procedūrų purškiamo produkto naudoti nereikėtų, dėl ypatingo odos jautrumo ir dirglumo. Kartais panaudojus purškiamą dezodorantą skausmas gali būti toks stiprus, kad kitą kartą prieš šalinant plaukelius tenka stipriai susimąstyti, kas svarbiau.

Šios naujienos pagrindinė inovacija - ypač švelniai ir smulkiai dezodorantą paskirstantis difurosius. Žiedas su 10 labai mažų vienodai paskirstytų skylučių, kurios užtikrina tinkamą produkto pasiskirstymą, tačiau tuo pačiu apsaugo odą nuo dirginimo. 

Mėginant dezodorantą pirmą kartą teko porą akimirkų pasukti galvą norint suprasti, ką spausti ir iš kurios vietos tikėtis dulksnos. Pasirodo, pakanka nestipriai spustelti žiedo vidurį ir priemonė išskleidžia optimalų kiekį produkto. Produktas ant odos skleidžiasi it nedidelė ir labai švelni dulksna, pirmą kartą naudojant teko ne kartą purkšti priemonę į orą tam, kad būtų galima įsitikinti, jog priemonė tikrai purškia. 

Priemonė iš tiesų veikia taip, kaip tikimasi - apsaugo nuo nemalonaus kvapo dienos metu, tinka net intensyvų gyvenimo ritmą gyvenantiems žmonėms. Man priemonę teko mėginti ruošiantis bokso varžyboms, tad dezodorantas liko maksimaliai ištestuotas. Vieninteliu niuansu reikėtų laikyti priemonių kvapą - turimi rožinės ir oranžinės spalvos flakonėliai nepasirodė verti dėmesio ir ko gero šių aromatų antrą kartą nesirinkčiau, tačiau šiems pasibaigus neabejotinai teks išmėginti bekvapę Neo versiją.

Ar rekomenduoju? Tikrai taip, tačiau labiausiai rekomenduoju išmėginti bekvapę dezodorantų versiją arba atidžiai išnagrinėti kvapus. Dezodorantus galima rasti visose prekybos vietose, standartinė kaina be nuolaidų 3.79 Eur.
Garnier "Neo Dry Mist" dezodoranto apžvalga

6.4.16

Pamenate įrašą apie MAC Mineralize Skinfinishing "Soft and Gentle" švytėjimo pudrą? Pastaroji paliko tokį neišdildomą įspūdį, jog šios savo kosmetikos kolekcijoje nepakako - šią papildė tos pačios linijos Mineralize Skinfinish švytėjimo pudra atspalviu "Cornfort. Nepaprasta pirmojo produkto sėkmė ir sąlyginai pozityvus antrojo pirkinio atsiliepimas suteikia peno užuominoms apie tai, jog "Mineralize Skinfinish" priemonių kolekcija asmeninėje dekoratyvinės kosmetikos dėžutėje gali dar labiau plėstis.

Dažniausiai smagu išmėginti vieną linijos produktą, tačiau dėl plataus kosmetinio pasirinkimo vargiai pavyksta grįžti prie kitų atspalvių, tačiau MAC Mineralize Skinfinish - ko gero viena geriausiai išimtis rodančių produktų. Ne veltuj būtent šio prekinio ženklo priemonės guli kiekvienos grožio guru kosmetikos lentynėlėse, nepriklausomai nuo metų laiko, amžiaus ar makiažo tendencijų - MAC kosmetika išlieka vienu geriausiai žinomų prekinių ženklų norint pasiekti efektyvų rezultatą.

Apie "Cornfort" daugžodžiauti taip pat nėra prasmės - pats produktas kalba pats už save. Nepaprastai smulkūs žėrintys aukso ir bronzos blizgučiai, kuriuos būtų teisingiau vadinti aukso dulkelėmis; šie akimirksniu suteikia odai sveiko spindesio ir švytėjimo. Pakanka vieno sluoksnio ties skruostų viršutine linija tam,kad oda įgytų instagram nuotraukos verto švytėjimo. Naudojant šią pudrą su saiku galima išvengti vulgaraus ir pernelyg stipriai pridažyto veido efekto. 

Priemonė taip pat puikiai tinkama naudoti ant akių vokų. Priešingai nei "Soft And Gentle", "Cornfort" turi daugiau šilto bronzinio atspalvio, tad veidui suteikia itin gaivaus spindesio. Taip pat priemonėje galima įžvelgti nedidelį kiekį raudono pigmento, tad pudra taip pat iš dalies galėtų tarnauti kaip itin skaistinantys skaistalai.

Ar rekomenduoju? Neabejotinai taip. Kosmetikos maniakėms rekomenduoju atkreipti dėmesį į abu produktus, o ieškančioms optimalaus kosmetikos priemonių kiekio stipriai rekomenduoju išsirinkti vieną iš Mineralize Skinfinish linijos atspalvių priklausomai nuo to, kokį rezultatą siekiate pasiekti - skaistaus marmurinio ar lengvo ir šilto įvaizdžio.


MAC "Mineralize Skinfinish Cornfort" iluminuojančios pudros apžvalga

5.4.16

Su kosmetikos produktais - kaip su žmonėmis; neretai pirmas įspūdis gali būti klaidingas, o nedavus produktui (ar žmogui) antros progos prarandame gyvenime iš tiesų daug. Būtent taip galėjo nutikti ir su Pupa "Diva's Lashes" blakstienų tušu, kuris panaudojus pirmus porą kartų pasirodė niekam tikęs. 

Paprastai iš blakstienų tušo reikalauju nei daug, nei mažai - sodrios juodos spalvos, galimybės užriesti blakstienas, atskirti šias vieną nuo kitos ir suteikti tankių blakstienų efektą. Dažniausiai tokį efektą galima pasiekti naudojant porą skirtingų funkcijų produktų (arba Pupa "Vamp Extreme" priemonę).

"Diva's Lashes" tušas pasižymi masyviu aplikatoriumi, klasikiniais pluoštiniais šereliais ir pakankamai sodria spalva. Pati produkto konsistencija nėra labai skysta, tačiau iki tirštos šiai dar toli. Konsistencija - aukso viduriukas. Tad kas leido susidaryti neigiamą ir klaidingą pirmąjį įspūdį? Ogi tai, kad aplikatorius pasirodė neadekvačiai didelis blakstienoms ir visam akių vokui, su šiuo dirbti bubuvo pakankamai sudėtinga. Negana to, tušas nedavė tikėto efekto, priemonė tarytum praslįsdavo blakstienomis tinkamai šių nepadengusi norimu kiekiu tušo. Galiausiai net antras kito blakstienų tušo sluoksnis nepadėdavo - produktas sugadindavo visą akių grožį.

Ir visgi, nejučia davusi priemonei antrą šansą (tiksliau nutarusi šią panaudoti nesvarbios dienos metu, kai nepriekaištingas makiažas nėra būtinybė) likau maloniai nustebinta ir kiek susigėdusi - produktas tikrai nėra blogas. Priešingai - išmokus šį valdyti ir pripratus prie gigantiško aplikatoriaus su šia priemone galima išgauti pakankamai efektyvių blakstienų efektą. Prie sėkmės prisideda ir faktas, jog produktas puikiai užriečia blakstienas (nors maniškės ir taip riestos). 

Lai tai būna pamoka man ir visiems - neteisti nei produktų, nei žmonių iš pirmo karto. Leiskite šiems apsiprasti ir prisiderinti pre aplinkos. Galbūt būtent nuteistieji po kiek laiko taps geriausiais gyvenimo pakeleiviais?

Pupa "Diva's Lashes" blakstienų tušo apžvalga

4.4.16

Norint sutaupyti ne tik pinigų, bet ir chemikalų kiekio kosmetikos produktuose itin naudinga atkreipti dėmesį į natūralias kosmetines priemones - ricinos aliejų, čemeryčių vandenį, medetkų tinktūrą ir kitas. Būtent apie pastarąją šį kartą pakalbėsime plačiau - tinktūra puikiai tinka ne tik spuogų gydymui, bet ir begalei kitų grožio ir sveikatos ritualų. 

Kovai su spuogais rekomenduojama pasirinkti medetkų nuovirą. Paprastinant ir urbanizuojant renkamas žoles iš pievų šį neblogai atstoja ir vaistinėje parduodama medetkų tinktūra. Tai - tradicinis augalinis vaistinis preparatas, kuris pasižymi ypatngu veiksmingu kovoje su spuogais. Jame esantis etanolis dezinfekuoja, valo ir sausina spuoguotą odą. Medetkos taip pat pasižymi sutraukiamuoju, antibakteriniu ir priešuždegiminiu poveikiu. Jose gausu karotino, jodo ir magnio; pastarosios medžiagos apibūdinamos kaip skatinančios odos atsinaujinimą. 

Be abejonės, toks tinktūros poveikis pakankamai stipriai ir veiksmingai kovoja su odoje esančiomis bakterijomis ir spuogeliais, tad reikėtų turėti galvoje, jog priemonę reikia naudoti mažesniais kiekiais bei saugoti jautresnes veido vietas - akis ir paakių sritį, taip pat tas vietas, kurios yra linkusios sausėti. Pakanka pamerkti vieną švarios vatos lazdelės galą į medetkų tinktūrą ir bent du kartus per parą juo patepti probleminę zoną. Tinktūra - ideali priemonė kovojant su nugaros akne (angliškai praminta Backne). Produktas iš tiesų puikiai džiovina spuogelius ir prisideda prie spartesnio odos atsinaujinimo proceso.

Įdomu ir tai, jog medetkų tinktūra nuo seno žinoma priemonė kovoje su mėlynėmis, kurios kliniškai yra po pirmaisiais odos sluoksniais išsiliejęs kraujas (būtent dėl šios priežasties poodinis sluoksnis tampa tamsesnės spalvos). Norint pasiekti norimų rezultatų ir sumažinti mėlynės spalvą tinktūrą reikėtų naudoti mažiausiai porą kartų per dieną. Be abejonės, reikia turėti omenyje, jog kiekvienas turi savo biologinį mėlynių atsiradimo ir gijimo procesą, tad gijimas priklauso nuo to, kaip organizmas reaguoja į kraujosrūvų atsiradimą - vieniems šios atsiranda labai lengvai, kitiems tenka gerokai susimušti tam, kad atsirastų mėlynė. Kad ir koks gijimo periodas bebūtų, tinktūra padeda šį paskatinti.
 
Nereikia pamiršti, jog priemonė koncentruota ir skirta kovoti su tam tikromis odos problemomis, tad būtų protinga patikrinti, ar priemonė nesuteikia alerginės reakcijos.

Rekomendacijose norėčiau pabrėžti, jog būtent augalinės kilmės preparatus grožiui naudoti patarčiau primiausia. Turėti gerai suformuotą grožio vaistinėlę ne mažiau svarbu nei naudoti kokybiškas odos priežiūros ar kosmetines priemones. Juk būtent natūralios kilmės produktus mūsų oda yra linkusi priimti geriausiai. Ir tik jei pastarųjų veikimo nepakanka - reikėtų naudoti stipresnes dermatologines priemones.
Medetkų tinktūros apžvalga

3.4.16

Ši savaitė Latvijoje - ypatinga. Būtent šią savaitę čia ūžė Rygos Madų savaitės bangos, prisikvietusios nedidelę grupelę Lietuvos spaudos atstovų ir tinklaraštininkų. Kartu su kitomis merginomis savaitgaliui vykome į Latvijos Madų Savaitės kulminaciją ir Maybelline organizuojamą renginį/seminarą. Naujasis prekinio ženklo šūkis nuteikia optimistiškai - "Make It Happen" sako Maybelline ir skatina mus veikti. Būtent pastarasis renginys atgabeno čia: renginio metu buvo pristatytos naujausios kosmetikos tendencijos ir naujausi grožio produktai iš Maybelline - dvipusis kontūravimo pieštukas, naujos formuluotės blakstienų tušas ir BB kremas. 

Rygos Madų Savaitės organizatoriai savo svečiais ir renginio žiūrovais rūpinosi ypatingai atsakingai - renginio metu netrūko nieko - kiekvienas salėje esantis asmuo gavo sėdimą vietą, nebuvo išvarinėjamas paauglių savanorių komandos, nebuvo vaikomi ir siuntinėjami ieškoti vietos palubėse. Renginiui vėluojant visuomet tvyrojo maloni atmosfera, čia netrūko įvairiausių veiklų - nuo klasikinio tapusio fotosesinio stendo su Perwol skalbimo minkštikliais (pastarasis jau eilę metų puošia ir Lietuvos Mados Infekcijos renginį) iki naujų Magnum ledų pristatymo, nemokamo šampano, vietos pasitaisyti savo makiažą ir susipažinti su naujausiomis kosmetikos naujovėmis, pasikonsultuoti ir įspūdžiais pasidalinti su vizažo specialistėmis (tarp šių - visiems puikiai žinoma Maybelline vizažistė Justina Gafarovaitė).  Su šia nepaprastai talentinga ir laimę skleidžiančia moterimi pagaliau asmeniškai teko susipažinti ir man.
Taip pat erdvėse netrūko sėdimų vietų, tad aukštakulnius dėvinčios damos turėjo kur pailsėti. Renginys vyko Radisson Blu Hotel patalpose, tad esant poreikiui svečiai galėjo apsigyventi tame pačiame pastate. Problemų nebuvo ir su susisiekimu, mat pastatas - prie pat senamiesčio. 

Renginio metu svečiai buvo susodinti tik į porą eilių, tad iš bet kokios pozicijos ir lokacijos visas performansas buvo matomas pakankamai aiškiai - buvo galima nuomonę susidaryti ne tik iš "bendro vaizdo", bet ir detalizuojant kiekvieną pasirodymo elementą - audinių kokybę, tekstūrą, tikruosius atspalvius bei realią šių kompoziciją.
Renginio metu aplink buvo galima atrasti begales įdomių ir vizualiai puikiai žaidžiančių meninių instaliacijų, kurias spaudos atstovai puikiai išnaudojo būsimiems straipsniams apie Madų Savaitę - neoninius veidrodžius, skirtingas fotografavimosi sieneles, gausią akinių nuo saulės akinių pasiūlą.

Dizainerių ir kūrėjų pasirodymai buvo atskirti poros valandų tarpais, tad šių metu buvo galima drąsiai užsiimti papildoma veikla, naujų pažinčių mezgimu ar tiesiog ilsinant akis nuo kolekcijų kaitos. Tokiu būdu buvo išvengta nemažo žiūrovų srauto keičiantis kolekcijoms. Čia niekas neturėjo žiūrovams pabrėžti, jog "renginio metu į salę patekti ir iš jos išeiti bus draudžiama" - panašu, jog Rygoje mintis, jog renginio metu visas dėmesys turi būti skirtas performansui, o ne asmeniniams reikalams savaime suprantamas. Gelbsti ir faktas, jog pasirodymus skiria valandos pertraukos, kurių metu galima oriai pasišalinti iš pasirodymų salės.
Spaudos atstovams buvo skirta patalpa su gaiviausiais gėrimais ir sėdimomis vietomis, taip pat šiems buvo sukurtas atskiras Wi-Fi ryšys, žurnalistai galėjo dirbti tiesiog tarp renginių esančių pertraukų metu ir skaitytojams pateikti naujausias žinias iš renginio vietos. Ypatingai greitas internetas leido informaciją ir net didelės apimties failus persiųsti į reikiamą vietą itin operatyviai, tad tiek techninė, tiek organizacinė sklaida buvo išnaudota maksimaliai.
Be jokios abejonės, renginio sėkmei prisidėjo ir tai, jog iš Lietuvos vykusi spaudos atstovų ir tinklaraštininkų komanda pasirodė ypatingai spalvota ir įvairi - kartu keliavo ir garsiausios Lietuvos Youtube kanalo žvaigždės Ieva Maslauskaitė ir Gražina MŪZA, modelis Simona Burbaitė, jau draugėmis tapusios Absentta, Darja, Simona, Sandra, Inga bei portalo Swo redaktorė Akvilė . Rygoje taip pat sutikome ir puikiai visiems pažįstamą garsiausią grožio tinklaraštininkę Alioną. 

Ir nors Lietuvoje tinklaraštininkai vis dar laikomi savadarbiais niekam neįdomiais ir dėmesio nevertais personažais, čia šiems buvo skirtos pirmosios eilės pasirodymų metu, šie turėjo galimybę susipažinti su renginio organizatoriais, pakalbinti dizainerius individualiai, apsilankyti užkulisiuose ir kitaip gerinti ne tik savo pačių darbo kokybę kuriant geresnį tinklaraščio turinį, bet ir padėti renginio detalėms sparčiau ir aiškiau paplisti po socialinius tinklus. Akivaizdu, jog tokiu būdu sklaidos kokybė ir teigiami atgarsiai kur kas lengviau pasiekiami. Negana to - formuojama atitinkama visuomenės nuomonę apie renginį.

Kelionė buvo puikiai organizuota, operatyvi ir labai smagi. Ir nors Rygoje teko praleisti tik porą dienų, reikia pripažinti, jog visą Madų Savaitę ištvėrusiems žmonėms reikėtų išreikšti didelę pagarbą - renginys nors ir be galo smagus, trunka iki vidurnakčio, o po šio laukia ir specialūs vakarėliai.

Baigiamą žodį norėčiau tarti optimistišką, tačiau kiekvieną kartą suvokiant Rygos Madų savaitės renginio kokybę viduje tenka gėdintis savo šalies didžiausio Mados renginio požiūriu į tam tikrus organizacinius objektus bei sprendimus. Kiekvieną kartą kalbant su užsienio atstovais, atvykusiais į Lietuvą pažiūrėti didžiausio mūsų madų renginio tenka jausti svetimą gėdą už tai, jog šiems teko ramstyti turėklus ar sėdėti ant grindų. Labai tikiuosi, jog pamažu ir mes išmoksime dirbti taip sparčiai, operatyviai ir kokybiškai, kaip išmoko mūsų broliai latviai. O dabar telieka dar kartą nostalgiškai peržvelgti visus savaitgalio įvykius ir grįžti į kasdienius darbus su mintimis, jog jei tokią kultūrą į savo namus sugebėjo atsinešti mūsų kaimynai - galime ir mes.
Bučkiai,
Uogintaitė
Rygos madų savaitė | 2016
Ši savaitė Latvijoje - ypatinga. Būtent šią savaitę čia ūžė Rygos Madų savaitės bangos, prisikvietusios nedidelę grupelę Lietuvos spaudos atstovų ir tinklaraštininkų. Kartu su kitomis merginomis savaitgaliui vykome į Latvijos Madų Savaitės kulminaciją ir Maybelline organizuojamą renginį/seminarą. Naujasis prekinio ženklo šūkis nuteikia optimistiškai - "Make It Happen" sako Maybelline ir skatina mus veikti. Būtent pastarasis renginys atgabeno čia: renginio metu buvo pristatytos naujausios kosmetikos tendencijos ir naujausi grožio produktai iš Maybelline - dvipusis kontūravimo pieštukas, naujos formuluotės blakstienų tušas ir BB kremas. 

Rygos Madų Savaitės organizatoriai savo svečiais ir renginio žiūrovais rūpinosi ypatingai atsakingai - renginio metu netrūko nieko - kiekvienas salėje esantis asmuo gavo sėdimą vietą, nebuvo išvarinėjamas paauglių savanorių komandos, nebuvo vaikomi ir siuntinėjami ieškoti vietos palubėse. Renginiui vėluojant visuomet tvyrojo maloni atmosfera, čia netrūko įvairiausių veiklų - nuo klasikinio tapusio fotosesinio stendo su Perwol skalbimo minkštikliais (pastarasis jau eilę metų puošia ir Lietuvos Mados Infekcijos renginį) iki naujų Magnum ledų pristatymo, nemokamo šampano, vietos pasitaisyti savo makiažą ir susipažinti su naujausiomis kosmetikos naujovėmis, pasikonsultuoti ir įspūdžiais pasidalinti su vizažo specialistėmis (tarp šių - visiems puikiai žinoma Maybelline vizažistė Justina Gafarovaitė).  Su šia nepaprastai talentinga ir laimę skleidžiančia moterimi pagaliau asmeniškai teko susipažinti ir man.
Taip pat erdvėse netrūko sėdimų vietų, tad aukštakulnius dėvinčios damos turėjo kur pailsėti. Renginys vyko Radisson Blu Hotel patalpose, tad esant poreikiui svečiai galėjo apsigyventi tame pačiame pastate. Problemų nebuvo ir su susisiekimu, mat pastatas - prie pat senamiesčio. 

Renginio metu svečiai buvo susodinti tik į porą eilių, tad iš bet kokios pozicijos ir lokacijos visas performansas buvo matomas pakankamai aiškiai - buvo galima nuomonę susidaryti ne tik iš "bendro vaizdo", bet ir detalizuojant kiekvieną pasirodymo elementą - audinių kokybę, tekstūrą, tikruosius atspalvius bei realią šių kompoziciją.
Renginio metu aplink buvo galima atrasti begales įdomių ir vizualiai puikiai žaidžiančių meninių instaliacijų, kurias spaudos atstovai puikiai išnaudojo būsimiems straipsniams apie Madų Savaitę - neoninius veidrodžius, skirtingas fotografavimosi sieneles, gausią akinių nuo saulės akinių pasiūlą.

Dizainerių ir kūrėjų pasirodymai buvo atskirti poros valandų tarpais, tad šių metu buvo galima drąsiai užsiimti papildoma veikla, naujų pažinčių mezgimu ar tiesiog ilsinant akis nuo kolekcijų kaitos. Tokiu būdu buvo išvengta nemažo žiūrovų srauto keičiantis kolekcijoms. Čia niekas neturėjo žiūrovams pabrėžti, jog "renginio metu į salę patekti ir iš jos išeiti bus draudžiama" - panašu, jog Rygoje mintis, jog renginio metu visas dėmesys turi būti skirtas performansui, o ne asmeniniams reikalams savaime suprantamas. Gelbsti ir faktas, jog pasirodymus skiria valandos pertraukos, kurių metu galima oriai pasišalinti iš pasirodymų salės.
Spaudos atstovams buvo skirta patalpa su gaiviausiais gėrimais ir sėdimomis vietomis, taip pat šiems buvo sukurtas atskiras Wi-Fi ryšys, žurnalistai galėjo dirbti tiesiog tarp renginių esančių pertraukų metu ir skaitytojams pateikti naujausias žinias iš renginio vietos. Ypatingai greitas internetas leido informaciją ir net didelės apimties failus persiųsti į reikiamą vietą itin operatyviai, tad tiek techninė, tiek organizacinė sklaida buvo išnaudota maksimaliai.
Be jokios abejonės, renginio sėkmei prisidėjo ir tai, jog iš Lietuvos vykusi spaudos atstovų ir tinklaraštininkų komanda pasirodė ypatingai spalvota ir įvairi - kartu keliavo ir garsiausios Lietuvos Youtube kanalo žvaigždės Ieva Maslauskaitė ir Gražina MŪZA, modelis Simona Burbaitė, jau draugėmis tapusios Absentta, Darja, Simona, Sandra, Inga bei portalo Swo redaktorė Akvilė . Rygoje taip pat sutikome ir puikiai visiems pažįstamą garsiausią grožio tinklaraštininkę Alioną. 

Ir nors Lietuvoje tinklaraštininkai vis dar laikomi savadarbiais niekam neįdomiais ir dėmesio nevertais personažais, čia šiems buvo skirtos pirmosios eilės pasirodymų metu, šie turėjo galimybę susipažinti su renginio organizatoriais, pakalbinti dizainerius individualiai, apsilankyti užkulisiuose ir kitaip gerinti ne tik savo pačių darbo kokybę kuriant geresnį tinklaraščio turinį, bet ir padėti renginio detalėms sparčiau ir aiškiau paplisti po socialinius tinklus. Akivaizdu, jog tokiu būdu sklaidos kokybė ir teigiami atgarsiai kur kas lengviau pasiekiami. Negana to - formuojama atitinkama visuomenės nuomonę apie renginį.

Kelionė buvo puikiai organizuota, operatyvi ir labai smagi. Ir nors Rygoje teko praleisti tik porą dienų, reikia pripažinti, jog visą Madų Savaitę ištvėrusiems žmonėms reikėtų išreikšti didelę pagarbą - renginys nors ir be galo smagus, trunka iki vidurnakčio, o po šio laukia ir specialūs vakarėliai.

Baigiamą žodį norėčiau tarti optimistišką, tačiau kiekvieną kartą suvokiant Rygos Madų savaitės renginio kokybę viduje tenka gėdintis savo šalies didžiausio Mados renginio požiūriu į tam tikrus organizacinius objektus bei sprendimus. Kiekvieną kartą kalbant su užsienio atstovais, atvykusiais į Lietuvą pažiūrėti didžiausio mūsų madų renginio tenka jausti svetimą gėdą už tai, jog šiems teko ramstyti turėklus ar sėdėti ant grindų. Labai tikiuosi, jog pamažu ir mes išmoksime dirbti taip sparčiai, operatyviai ir kokybiškai, kaip išmoko mūsų broliai latviai. O dabar telieka dar kartą nostalgiškai peržvelgti visus savaitgalio įvykius ir grįžti į kasdienius darbus su mintimis, jog jei tokią kultūrą į savo namus sugebėjo atsinešti mūsų kaimynai - galime ir mes.
Bučkiai,
Uogintaitė
Rygos madų savaitė | 2016

1.4.16

Prieš pardedant priemonės apžvalgą derėtų paminėti, jog įprastai akių makiažui nuvalyti naudoju drungną vandenį, tačiau naudojant vandeniui atsparias priemones ar makiažo bazes tokiu būdu nuvalyti akių produktus tampa kiek sudėtinga. Šiam darbui smalsumo vedama nutariau išmėginti Avon Nutra effects Gentle Bi-Phase akių makiažo priemonę. 

Produktas aprašomas kaip dvisluoksnis akių makiažo valiklis, tinkantis visų tipų odai, taip pat ir jautrios odos savininkėms. Ties šiuo faktu norėtųsi sustoti - produkto laikyti švelniu tikrai negalima. Ir nors sudėtyje esama kažkokių aliejų, padedančių efektyviai tirpdyti makiažą, produktas dirgina net ne pačias jautriausias akis (tokias, kurios paprastai nėra linkusios ašaroti, taip pat nenaudojamos jokios regėjimo priemonės tokios kaip akių lęšiai ar akiniai). Produktas akis ne tik degina akis, bet ir odą aplinkui padaro itin jautria. 

Kadangi tai - ne pirma priemonė, netikusi akių makiažo nuvalymui, turiu pripažinti, jog kartais geriau naudoti natūralias priemones arba nenaudoti jų visai.

Ar rekomenduoju? Tik tuo atveju, jei turite viskam atsparią veido odą ir niekuomet nesate susidūrusi su akis dirginančiu produktu. Kitu atveju rekomenduoju paieškoti kitos priemonės arba makiažą valyti šiltu vandeniu. 200ml kaina 6,60 €.
Avon "Nutra effects Gentle Bi-Phase" akių makiažo valiklio apžvalga
Rašant Azijos Grožio paslapčių rubriką neretai tenka susidurti su problema, jog priemonės neparduodamos Lietuvoje arba šių nesiunčia į mūsų šalį. Šį kartą džiugu pasidalinti žinia, jog aprašoma Konjac Sponge kempinėlė - prieinama kiekvienai.

Azijoje išrasta natūraliais komponentais praturtinta pemzą primenanti kempinėlė pagaminta iš Konjac augalo (leopardinio amorfofalo). Priemonė nėra naujiena azijiečiams, šią galima rasti ne tik firminėse kosmetikos parduotuvėse, bet ir didžiuosiuose prekybos centruose. Be abejonės, prekinis ženklas gali turėti įtakos pastarųjų kokybei ar gaunamui efektui, tačiau dėl kalbos bajrero šio niuanso gyvenant Pietų Korėjoje išsiaiškinti nepavyko. Produktas sukurtas veido prausimui, valymui ir odos regeneravimo procesų spartinimui. 

Įdomu tai, jog kiekvienai odos būklei bei tipui sukurtas skirtingas medžiagų kompleksas, tad priemonės puikiai tiks tiek jautriai, tiek į aknę linkusiai odai - tereikia išsirinkti geriausiai savo odos būklę atitinkančią kempinėlę.

Produkto naudojimas šiek tiek primena visų puikiai mylimos Beauty Blender makiažo kempinėlės naudojimą - prieš naudojant prausimosi kempinėlę būtina šlapinti tol, kol ši taps minkšta ir lengvai pasiduodanti pirštų spaudimui. Geriausia šią šlapinti kambario ar kiek šiltesnės temperatūros vandeniu - tokiu, kokiu veidą prausti bus maloniausia. Paruošus šią naudojimui tereikia lengvais sukamaisiais judesiais masažuoti veido odą, nepamiršrant kaklo srities. Po šios procedūros geriausia dar kartą sušlapinti kempinėlę ir bent minimaliai šią išplauti. Šios negalima gręžti ar kitaip deformuoti, išplovus tereikia palikti šią džiūti.

Kempinėlė tinkama ne tik prausiant odą su prausikliu, bet ir naudojant šią vieną. Dėl sudėtyje esančių natūralių komponentų prausimasis tampa kur kas efektyvesniu ir naudingesniu odai nei prausiant šią pirštais. Oda jaučiasi švelni, minkšta ir tarytum efektyviau absorbuoja vėliau naudojamus produktus. Efektą aprašyti iš tiesų sudėtinga, tačiau prausiant odą su kempinėlę efektas iš tiesų puikiai jaučiamas.

Vieninteliu klaustuku lieka produkto galiojimo laikas. Kol kas nepavyko išsiaiškinti kiek laiko kempinėlė išlieka tinkama naudojimui ir kada šią geriausia keisti nauja. Priemonę rekomenduojama laikyti sausoje vietoje, geriausia ten, kur šios nepasieks ne tik vaikai, bet ir saulės spinduliai ar tiesioginiai dulkių srautai. Savo prausimosi aparatą laikau kambario stalčiuje, kuriame sudėlioti visi grožio produktai.

Ar verta? Taip. Jei mylite save ir į savo odos būklę žiūrite kaip į vieną svarbiausių investicijų - kempinėlė privalo atsirasti jūsų kosmetinėje. Kempinėlėje nėra kvapiklių, parabenų, sulfatų ar konservantų. Ši - patvirtinta kaip saugi naudojimui bei draugiška aplinkai, greitai yranti ir tausojanti žemės išteklius.

Produktą galima įsigyti skirtingose internetinėse vietose, šiuo metu pavyko atrasti Konjac Sponge kempinėlę skincare.lt, topbeauty.lt pigu.lt groziodraugas.lt., fitfood.lt Tiesa, tam, kad produktas iš tiesų suteiktų norimą efektą, rekomenduoju ieškoti kempinėlės, kuri būtų pagaminta Japonijoje, Korėjoje ar kitoje Azijos šalyje.
Konjac Sponge prausimosi kempinėlės apžvalga | AZIJOS GROŽIO PASLAPTYS
Masažai - ko gero vienas geriausiai pažįstamų atsipalaidavimo būdų. Tiesa, pastaraisiais pasilepinti dažnai nerandame laiko ar progos. Tuo tarpu gavus dovaną masažui tenka mesti šalin visus pasiteisinimus ir mėgautis. Tačiau šį kartą norėčiau paplėtoti ne tik atpalaiduojamųjų masažų temą, bet ir tai, ką reiškia kokybiškas ir profesionalus aptarnavimas bei tai, į kuo turi pasižymėti vieta, kad į šią klientas norėtų sugrįžti vėl ir vėl.

Tikriausiai reikėtų pradėti nuo pačios pradžios - paskambinus sutarti su salono savininku ir masažuotoju dėl apsilankymo detalių ir atliekamos procedūros buvau maloniai nustebinta profesionaliu požiūriu, jog masažo pobūdį geriausia rinktis vietoje, o esantys pavadinimai - tėra gairės. Visa kita procedūros metu padiktuos pats kūnas.

Atvykus į masažo saloną manęs jau laukė visa šiltai besišypsanti salono komanda. Šioje vietoje, ko gero, norėtųsi perteikti kaip įmanoma geriau tai, ką pajutau vos įževngusi į nedidelę ir be galo jaukią erdvę pačioje Vilniaus širdyje - kiekvienas salone dirbantis žmogus elgėsi taip maloniai, jog jau po poros akimirkų faktas, jog tai - aprarnaujantis personalas ir žmonės, kurių iki šiol nė karto neteko matyti tiesiog išnyko.

O dabar šiek tiek techninės informacijos apie „Nidos kopos“ masažo namus: gintaro masažo centre daromi masažai ir kitos procedūros, puoselėjančios grožį, sveikatą ir vidinę harmoniją. Čia atliekamos itin veiksmingos procedūros su išskirtinėmis priemonėmis – gintaro pudra, gintaro aliejumi, gintaro smėliu, gintaro balzamu, liepų medumi, jūros druska, šiltais gintaro maišeliais. Gintaras – tai organinės kilmės mineralas, susidaręs sustingus spygliuočių augalų sakams.  Procedūrose naudojamas tik visame pasaulyje vertinamas Baltijos gintaras be sunkiųjų metalų, su gintaro rūgštimi ir aliejumi. Jis skirtas specialiai veido ir kūno procedūroms, smulkintas tik masažo namams „Nidos kopos“, bitininkų rinktas natūralus liepų medus, žolininkų rinktos žolelės ir prabangi išskirtinė kosmetika BABOR.

Atvykus į masažo atlikimo vietą laikas tiesiog išgaravo: negelbėjo ir faktas, jog prieš masažą teko turėti profesinį susitikimą (tad akivaizdu, jog galvoje dūzgė bičių avilys), o po masažo laukė du svarbūs renginiai ir bokso treniruotė. Visą apsilankymą vainikavo meiliai nuspaustos rankščluosčio žymės, kurios ryškiai matėsi pirmojo renginio metu. Tiesa, gauta patirtis ir emocinės būklės harmonija kur kas svarbesnė, nei nuspausti skruostai. 

Ar žinote, kada praleistą laiką galima pavadinti vertingu ir svarbiu mūsų gyvenime? Tuomet, kai bendraujant su žmonėmis jaučiame, jog šių poržiūris ir pasaulėžiūra praplėtė asmeninę gyvenimo sampratą ir bent šiek tiek padėjo į pasaulį bei patį save pažvelgti kitomis akimis. Būtent taip jaučiausi po atpalaiduojančio masažo bei pokalbių su masažuotoju - kupina naujų minčių apie mus supančią aplinką, joje esančius žmones ir save pačią.

Iš pasisvečiavimo masažo namuose išsinešiau dalelę šios nuostabios vietos nešamos filosofijos ir to, kas neabejotinai padės geresnę savęs pačios versiją. Į masažo namus sugrįšiu tikrai ne kartą ir ne du - čia iš tiesų pasijaučiau tokia laukiama, kokia paprastai jaučiuosi tikruosiuose namuose. Būtent tai yra gero ir profesionalaus aptarnavimo paslaptis.

Procedūras į masažo namus galima įsigyti internetu iš "Gera Dovana" internetinio puslapio, taip pat įsigijus "Gera Dovana" paslaugų kuponą.

Rekomendacijos: procedūros "Nidos kopos" masažo salone

30.3.16

Sakoma, kad svarbiausias dalykas - žinoti, ko norime iš gyvenimo. Ir štai, vos pripažinus, jog į tinklaraštį norėčiau atnešti kur kas daugiau vėjų, nei kosmetikos apžvalgos, pasitaikė galimybė pasigrožėti Vilniumi iš paukščio skrydžio!

Ko gero daugeliui ši savaitė prasidėjo tik antradienį, o Velykų šventės leido pamiršti pirmadienio vargus ir savaitę pradėti nuo šios vidurio. Tuo tarpu šiandien įkvėpimų apžvalgose atsidūrė ne naujas kosmetikos buteliukas, o .. skrydis sraigtasparniu! Būtent tokią pramogą išmėginti pavyko antrąją Velykų dieną, kartu su visų puikiai žinoma tinklaraštininke Absentta.

Helicentras.lt sraigtasparnių pilotų mokykloje, pasirodo, galima ne tik išmokti valdyti sraigtasparnį ir įgauti norimas kvalifikacijas, bet ir tiesiog paskraidyti sraigtasparniu, valdomu patyrusio piloto tiesiog savo malonumui.

Apie patį skrydį daugžodžiauti nėra prasmės - patirtis tiesiog neįkainojama: nepaprastai gražūs gimtojo krašto vaizdai, galimybė apžiūrėti Vilnių iš daugiau nei šimto metrų aukščio. O visų svarbiausia - auganti priklausomybė ekstremaliems užsiėmimams! Kad ir kaip bebūtų, pastaroji pramoga sunkiai aprašoma žodžiais - šią geriausia patirti patiems. Įspūdžiai kur kas įsimintinesni ir atnešantys kur kas daugiau spalvų gyvenimui nei jų pajustumėte įsigijusios naujų batų porą.

Ar verta? Ko gero atsakymas į šį klausimą ir taip akivaizdus - ne tik verta, bet ir labai sveika. Pramogą rekomenduoju net ir toms, kurios bijo aukščio - susidūrus su savo baimėmis ir pamačius, jog pastarosios gali būti nesunkiai įveikiamos gyventi kur kas lengviau.
Rekomendacijos: Helicentras ir skrydis sraigtasparniu
SVR dermatologinė kosmetika - puikiai pažįstamas prekinis ženklas dermatologinės kosmetikos mylėtojoms ir toms, kurios savo veido priežiūrą patiki vaistinėje parduodamoms priemonėms. Prekinio ženklo įkūrimas siekia 1962 metus (Prancūzija), o šio ženklo įkūrėjai - farmacininkų porelė Simone ir Robert Veret. Tuo laiku pagrindinis farmacininkų tikslas buvo sukurti didžiausia veikliųjų medžiagų koncentracija pasižyminčius produktus, kurie tiktų net itin jaučiai ir reikliai veido odai. Ir nors šiuo metu rinkoje apstu skirtingas koncepcijas turinčių dermatologinių prekinių ženklų, SVR savo ruožtu sugebėjo išlaikyti lyderių pozicijas bei likti dermatologinės kosmetikos lyderiais visame pasaulyje - šiuo metu produkciją galima įsigyti 45 pasaulio šalyse.

SVR Physiopure "Cleansing Foaming Gel Pure And Mild"
Produktas atitinka visus įtarių ir savo oda besirūpinančių vartotojų lūkesčius - švelnus, tačiau labai efektyvus odos bei makiažo likučių valymas, dermatologinei kosmetikai būdingas lengvas kvapas ir bemuilė, odos nesausinanti sudėtis.

Physiopure linijos išskirtinumas - deguonies prisotintas maginis. Šis ingredientas ne tik puikiai valo, bet ir veikia kaip antoksidantas. Produkto sudėtyje nėra parabenų, alkoholio ir muilo. Taip pat tam,kad prausiklis patektų į rinką, šis buvo testuojamas su jautria oda, tad produktu džiaugtis galės net jautriausią veido odą turinčios vartotojos. Produktas taip pat puikiai tinka ne tik moterims, bet ir vyrams.Prausiklis naudojasi pakankamai skalsiai, pakanka poros žirnelių dydžio kiekio produkto viso veido valymui, šis maloniai putoja, nuvalo visus odos nešvarumus, tačiau pašalinus produkto likučius vandeniu oda nelieka išsausėjusi, sumažėja šios tempimas, yprastai jaučiamas po veido prausimo.

200ml talpos pakuotės kaina apie 16,00 €. Priemonę galima įsigyti didžiosiose vaistinėse, taip pat internetu čia.

Ar rekomenduoju? Neabejotinai taip. Priemonė tiks ir patiks visoms - tiek jautrios, tiek normalios odos savininkėms. Prausiklis puikiai atlieka savo funkciją, šiam neturiu jokių priekaištų, tik dideles asmenines rekomendacijas ir padidėjusį smalsumą išmėginti kitus šio prekinio ženklo produktus.
SVR "Physiopure Cleansing Foaming Gel Pure And Mild" putojančio prausiklio apžvalga

29.3.16

Apsipirkinėjant internetu neretai iškyla klausimas dėl produkto originalumo ir autentiškumo. Tai galioja ne tik drabužiams, bet ir kosmetikai. Azijoje itin paplitusios garsių prekinių ženklų kopijos, o garsių prekinių ženklų paletes galima įsigyti kone ant kiekvieno kampo. The Balm prekinis ženklas - ne išimtis. Pastarojo kopijos neretai puikiai atkartoja originalus, tad šį kartą labai norėjosi įsigyti abu produktus ir palyginti priemones suteikiant abejoms vienodą galimybę būti "geromis".

Pradėkime nuo priemonių įpakavimo: (kairėje originalas, dešinėje kopija). Įpakavimas abiejų priemonių labai panašus, tačiau turint abu produktus vieną šalia kito akivaizdu, jog originaliosios pakuotės įpakavimas kiek ryškesnis, o spalvos intensyvesnės. Šalia originalo kopijos pakuotė atrodo pablukusi ir kone nusitrynusi. Taip pat akivaizdus skirtumas pakuočių svoryje - nors ant abiejų nurodytas identiškas svoris, originali pakuotė yra kur kas sunkesnė ir pagaminta iš žaliavos, panašios į metalą; tuo tarpu padirbinio pakuotė - plastmasinė. 

Abi priemonės, atidarius pakuotę, atrodo labai panašiai. Ir visgi, originali iluminuojanti pudra turi kur kas labiau matomų aukso spalvos blizgučių, tuo tarpu kopijos švytėjimas atrodo subtiliai švytintis, be blizgučių. Kone didžiausias skirtumas yra gaunamas rezultatas - padengus odą originalu ant šios matomi nedideli blizgučiai, kurie gali atrodyti vulgariai šių padauginus. Produktas be proto pigmentuotas, padauginti šio nėra sudėtinga. Tuo tarpu kopija pasižymi švelnesne pigmentacija, blizgučių, pudrą ant odos galima tepti keliais sluoksniais, oda neatrodys apsunkinta ar pernelyg stipriai blizgi.

Iš to kyla išvados, jog padirbinys naudojasi kur kas greičiau, nei originalas. Įdomu tai, jog pakuotės apatinę pusę nagrinėjant galima jaustis it pradinėje mokykloje ieškant dešimties skirtumų tarp dviejų kone identiškų paveiklslėlių. Įdomu tai, jog apatinė pakuotės dalis kone identiška - tiek pagaminimo vietų pavadinimai, tiek kiti iniciavimai puikiai sutampa, net priemonės sudėtis atkartota be priekaištų (tačiau apie sudėtį - vėliau). Vienintelis dalykas, kurio pasigedau ant kopijos pakuotės - galiojimo termino. Originali pakuotė informuoja apie priemonės galiojimo laiką (12mėn), tuo tarpu padirbinio gamintojai apie galiojimo laiką informuoti pamiršo. Taip pat apie priemonės originalumą galima spręsti iš numerinio kodo - ant originalo serijinis numeris išspaustas tvarkingai, o rašalas nenusitrina net jį trinant; padirbinyje esantys skaičiai atrodo išblukę ir lengvai nutrinami.

Vienintelis ir kone pats svarbiausias niuansas vertinant šias priemones yra jų sudėtis. Ne dėl to, kad man sudėtis renkantis priemonę dominuotų kaip vienas svarbiausių kriterijų, tačiau dėl to, kad kopijos neretai neturi ne tik originalių produktų pagaminimo receptų, bet ir oficialių patentų šiems gaminti.

Jei produkto egzistavimas nėra oficialiai įregistruotas ir užpatentuotas - nėra jokių duomenų kokiais būdais išgautos sudedamosios dalys, nežinia, ar produktai bandyti ant gyvūnų, ar šie nėra kenksmingi aplinkai ar žmonėms. Taip pat neregistruotos įmonės ant savo gaminių gali rašyti ką papuopa, tad tikėti ant kopijos esančiu ingredientų sąrašu būtų tiesiog naivu. Kosmetikos DNR portalas teigia The Balm kosmetikos sudėtis esant pakankamai saugiomis ir stebėtinai draugiškomis mūsų odai, tačiau to paties kopijai taikyti nereikėtų.

Ir nors turiu pripažinti, jog kopija nustebino savo kokybe, norėčiau paskatinti pirkti ir rinktis TIK patentuotus produktus - kosmetikos gamybos industrija ir patekimo į pasaulinę rinką procesas yra kur kas sudėtingesnis nei mums galima įsivaizduoti, tad rizikuoti savo odos ir visos sveikatos gerove vardan kelių sutaupytų eurų nėra protinga. Jei lėšų įsigyti brangią kosmetikos priemonę nepakanka - kur kas protingiau rinktis žemesnės kainos oficialiai patvirtintą prekinį ženklą, o ne garsios firmos kopiją.

Originalią priemonę įsigijau iš topbeauty.lt internetinio puslapio, iš to paties puslapio yra tekę gauti porą produktų išmėginimui (tarp jų ir The Balm Hot Mama skaistalus), tad po poros išmėgintų prekių galiu drąsiai rekomenduoti puslapį kaip prekiaujantį originaliomis ir patentuotomis priemonėmis. Originalios Mary Lou Manizer pudros kaina apie 22 eur. Tuo tarpu kopijomis prekiauja didelis kiekis azijietiškų portalų, taip pat ebay, amazon ir mūsų vietinės Vinted merginos, kopiją įsigyti galima už 5eur, o tiksli kaina neretai priklauso nuo pardavėjos motyvo užsidirbti.

Ar originali priemonė verta savo kainos? Neabejotinai taip. Net jei nesate didelės sudėties fanatikės ir orientuojatės į gaunamą rezultatą - The Balm savo gerą vardą užsitarnavo toli gražu ne skambiomis reklaminėmis kampanijomis; geras vardas atėjo su nepaprastai aukštos kokybės gaminiais ir nepakartojami efektu. Priemonė taps geriausia drauge, šią galėsite naudoti kartu su mama ir geriausia drauge, mat produkto reikia nedaug, o kiekis pakankamai didelis.

The Balm "Mary-Lou Manizer" originalo ir kopijos palyginimas

27.3.16

Atėjus mėnesio pabaigai bene pirmą kartą gyvenime norėjosi nusikeikti, mat mėnesio pabaiga reiškia savotišką kosmetinę gyvenimo refleksiją - mėnesio mylimiausiųjų rubrika leidžia į savo kosmetinę ir mylimiausius produktus pažvelgti iš šalies. Dėl tam tikrų niuansų mėnuo svarbiu kosmetinių atradimų atžvilgiu netapo - tris savaites teko gydytis didžiulę kojos traumą, tad didžiausią grožio priemonių dalį sudarė odą puoselėjančios ir atstatančios priemonės, o ne dekoratyvinė kosmetika. Visą traumą karūnavo visiškai nusilpęs organizmas, slenkantys plaukai, šerpetojanti ir kone iki dermatologinių problemų nusilpusi veido oda. Tad kuo galėčiau pasidžiaugti šį mėnesį?

Veido priežiūroje nusprendusi padaryti gerenalinę tvarką į odos rutiną nusprendžiau pažvelgti naujai ir šiai suteikti tam tikro vientisumo. Dėl šios priežasties kiekvieną rytą ir vakarą odą stiprino Skincode Essentials Intensive Moisturizing Emulsion, o vakarais papildydavo balzamas "24h de stress comfort Balm", galiausiai prie vakarinių ritualų pridėjus Skincode "Cellular Power Concentrate" koncentratą pavyko išgyventi itin nemalonų mėnesį ir maksimaliai pasirūpinti veido odos būkle. Nors pasidarbuoti dar yra kur, džiugu, jog naujausiomis technologijomis paremta kosmetika iš tiesų kovoja su odos problemomis.

SVR Physiopure Cleansing Foaming Gel Pure And Mild prausimosi gelis - dar vienas šio mėnesio atradimas. Puikus produktas, nedirginantis net jautriausios odos. Vienas didžiausių privalumų - švariai nuvalytas makiažas ir faktas, jog priemonė visiškai nesausina odos.

Pupa "Vamp Definition Liner" akių pravedimas - prieš porą dienų tinklaraštyje aprašyta akių ryškinimo priemonė. Apie gerą akių kontūro priemonę daugžodžiauti nėra prasmės - sodriai juoda spalva, patogus aplikatorius, lengvas šio valdymas, kompaktiška pakuotė ir lengvas būdas pagyvinti žvilgsnį.

Pupa "Vamp Extreme" blakstienų tušas - ilgai laukta europietiška svajonė. Priemonė daro tai, ką žada - maksimaliai pabrėžia kiekvieną blakstieną ir sukuria dramatišką bei ryškų blakstienų efektą. Net faktas, jog produktas sunkiai nuvalomas nedaro šio prastesniu. Akivaizdu, jog produktas ilgam įsitaisė mylimiausių sąraše.

The Balm Mary Lou Manizer šviesinamoji pudra - priemonė, kurios šį mėnesį ypatingai laukiau, mat tinklaraščiui ruošiau originalo ir kopijos įžvalgas. Akivaizdu, jog produktas tikrai puikus - puikiai įšviesina, suteikia makiažui taip norimo gyvybės gurkšnio. Tiesa, produkto padauginti itin lengva, tad aplikuojant jį reikėtų būti ypatingai budrioms.

Holika Holika Naked Face maskuoklis - korėjietiškos kosmetikos atstovas. Produktas puikiai draugauja su daugeliu kreminių pudrų, šį galima tepti prieš aplikuojant pudrą, taip pat maskuoklis ant veido neblogai atrodo ir dengiant šį ant pudra pateptos odos. Priemonė suteikia natūralų efektą naudojant šį su kreminėmis korėjietiškomis kempinėlėmis, o efektas tampa kur kas stipresnis naudojant šį su stipriau maskuojančiais kreminiais pagrindais. Kad ir kaip bebūtų, būtent šios priemonės norėjosi kiekvieną mielą rytą.

MAC "Matte Smoked Purple" lūpų dažai - produktas, kurį naudoti norėjosi ypatingomis progomis. Šį mėnesį tokių pasitaikė net pora - Urban Decay stendo atidarymas, Mados Infekcija ir pora gimtadienių. Panašu, jog kitą savaitę laukiančioje Rygos Mados savaitėje mano lūpas ir toliau puoš ta pati spalva.

VIKTOR & ROLF "Flowerbomb" kvepalai - sena, bet nepamiršta parfumerinė meilė jaunystei. Ir nors kvapas visiškai komercinis, šis nostalgiškai primena nerūpestingą gyvenimą, optimistiškus studijų laikus, beprotišką gyvenimo tempą ir tai, jog gyvenime į tą patį laikotarpą grįžtama mažiausiai porą kartų. Kvepalų apžvalga (šią rašiau prieš dvejus metus) buvo kosmetinių apžvalgų pradžių pradžia.

Kovo pabaiga šį kartą asocijuojasi su faktu, jog iki vasaros teliko pora mėnesių. Tiesa, nešiojant žieminius drabužius tokiu faktu patikėti sekasi sunkiai, tačiau tunelio gale visuomet slypi šviesa. Būtent tos šviesos link eina ir mūsų gyvenimas!
KOVO MYLIMIAUSIEJI | 2016

26.3.16

Penktadienio kosmetines apžvalgas šiandien norisi pakeisti kiek asmeniškesniu įrašu apie tai, kodėl pasikeitė tinklaraščio pavadinimas ir iš Grožio Altoriaus šis tapo Uogintaite.com, kaip tai susiję su tinklaraštyje plėtojamu turiniu ir apie tai, kaip toliau turėtų funkcionuoti šis puslapis.

Pradėkime nuo pradžių, 2011 metų sausio mėnesio, kuomet dar mokyklines knygas kremtanti vienuoliktokė nusprendė, jog Lietuvoje nėra tinklaraščių ir kad laikas šiems vystytis ir mūsų šalyje. Pirmieji tinklaraščio metai bėgo labai greitai ir sėkmingai, tinklaraštis susilaukė milžiniško susidomėjimo, tačiau tuo pačiu nemažą internetinį dėmesį gavo ir asmeninis gyvenimas. Pirmosios akreditacijos į didžiausius Lietuvos mados renginius, pirmieji straipsniai apie lietuvos tinklaraštininkes ir pažintys su skaitytojomis viešąjame transporte, komentarai apie turtingus tėvus (!?) nerūpestingą gyvenimą ir kiti neigiami komentarai. Toks didelis dėmesys tuometinei septyniolikmetei pasirodė penelyg didelis, o tinklaraščio veiklos plėtimą pirmus porą metų norėjosi slėpti nuo pažįstamų, kol galiausiai, praėjus trejiems metams pavyko atrasti aukso viduriuką - mažiau asmeniškumų, daugiau tikslingo ir į kosmetines apžvalgas koncentruoto turinio, aukštesnės kokybės įrašų, didesnių kosmetinių paieškų ir profesinio tobulėjimo. Taip gimė naujasis tinklaraščio veidas Grožio Altorius. Puslapį norėjosi paversti savotiška kosmetine enciklopecija, kurioje galima dalintis savo atsiliepimais ir įspūdžiais apie konkrečius kosmetikos ir grožio produktus nepamirštant, jog visos nuomonės išsakytos eilinės vartotojos.

Kad ir kaip bebūtų, per pastaruosius metus tinklaraščio veiklą stabdė begalės kliūčių, o viena jų - kelionės arba nuolatinis gyvenimas užsienyje, kurio pasekoje ne visuomet pavykdavo įsigyti norimą kiekį kosmetinių priemonių, rasti tinkamą vietą nuotraukoms, pagauti norimą apšvietimą ar tiesiog turėti pakankamai aukštos kokybės vaizdo įrangą. 

Po pakankamai trumpų kontempliacijų apie tinklaraščio egzistenciją galvoje gimė idėja generalizuoti tinklaraščio pavadinimą, kuris neįpareigotų turinio sieti su grožio priemonėmis (tiesa, paskatino ir faktas, jog naujai sukuriami tinklaraščiai savo pavadinimuose įterpia grožio sąvoką užkirsdami kelią šio tinklaraščio unikalumui). Pavadinus tinklaraštį uogintaite.com (tai - autorės pavardė) išlieka galimybė turinį formuoti taip, kaip susiklostys tuometinės gyvenimo aplinkybės, rašyti apie tai, kas tuo metu pasirodė svarbu ar aktualu arba apie tai, kas neabejotinai atneš apčiuopiamos naudos skaitytojai. ISM ekonomikos universiteto apžvalgos (Pirma dalis, Antra dalis) neabejotinai padeda abiturientams ir tiems, kurie svarsto apie studijų galimybę, lygiai taip pat yra gyvenimo sričių, apie kurias niekas garsiai nekalba, tačiau nuo to šios netampa mažiau svarbiomis. Pačios ištikimiausios skaitytojos tikrai prisimins pirmuosius įrašus apie svorio metimą (kito straipsnio nuoroda čia), kurie, praėjus geriems keturiems metams reikalauja naujo požiūrio ir gilesnio pasiaiškinimo, kurio tuometinė mergaitė nesuprato. Kalbant apie pastaruosius įrašus, dabar dėl šių turinio ir savo pačios požiūrio mielai susideginčiau pačiose skaudžiausiose gėdos liepsnose. Pavadinimo pokytis leidžia tinklaraštį plėtoti ta linkme, kuria tą akimirka jį plėtoti atrodo teisingiausia, o ši - ne visuomet susijusi su naujausiais kosmetikos produktais.

Po Vasarės įrašo apie skaitomiausius lietuviškus tinklaraščius ir nusivylimą, jog tinklaraštyje nebeliko kandžių pastabų ar sarkazmo taip pat norėtųsi tarti porą žodžių. Viena vertus, norėtųsi pasiaiškinti, kodėl šių išvysti pastaraisiais metais puslapyje nebuvo galima, kita vertus norisi tikėti, jog šią klaidą vis dar galima ištaisyti. Priežastis, kodėl tinklaraštyje nebeliko sarkazmo  yra ta, jog augant, vystantis, evoliucionuojant ir kitaip kaupiant gyvenimo patirtį pamažu aiškėja, jog tinklaraštis yra vieša platforma, tad čia norisi išlikti korektiškai bet kokiu klausimu. Jaunatviškas purvų mėtymas, kokiu vis dar tenka užsiimti realiame gyvenime neturėtų būti perkeltas į visuomenei prieinamą socialinio tinklo paskyrą. Būtent tokiais būdais visuomenė formuoja savo nuomonę apie tam tikrus įvykius, tad geriau išlikti nešališkai nei kalbėti apie tai, ko nežinau arba turimos informacijos yra permažai formuoti nuomonę viešoje platrofmoje. Dėl šios priežasties tinklaraštyje sarkazmas išliks tik toks, kad šis nežeistų ne tik kitų asmenų, bet ir tam tikrų organizacijų ar renginių koncepcijų (nors pabumbėti tikrai yra kur).

Lygiai dėl tos pačios priežasties tinklaraštyje norisi ugdyti analitinį skaitytojos suvokimą apie pasaulyje vykstančius procesus nepriklausomai nuo to, ar tai būtų naujo prekinio ženklo pristatymas Lietuvoje, ar asmenybės sutrikimai. Dažnas sarkazmas nesulaukia tinkamo supratimo, tad viešoje erdvėje kur kas naudingiau ugdyti skaitytojų žingeidumą, pozityvumą ir suteikti šių gyvenimui naujo įkvėpimo. Juk būtent ieškant naujo įkvėpimo skaitomi tinklaraščiai.

Labai tikiuosi, jog tinklaraščio pavadinimo pokytis į šio turinį atneš taip trūkusio prieskonio ir leis į visą glamūrą pažiūrėti kitomis akimis. Tinklaraščiui švenčiant penkerių metų sukaktį intensyviai treniravausi Tailande, tad tinkamai nepadėkojau pačioms ištikimiausioms skaitytojoms ir tiems, kurių dėka per penketą gyvenimo metų (kad ir kokie banguoti šie bebūtų) nebuvo nė sekundės, kuomet būčiau abejojusi tinklaraščio egzistencine prasme.

Ir nors galbūt ne laiku, tačiau neabejotinai tinkamoje vietoje - ačiū, kad esate. Ir nors suprantu, jog žmonės tinklaraščiuose ieško vizualių įkvėpimų, o ne ilgų pamokslų, nepykite, bet glaustai rašyti nemoku.

Bučkiai,
Uogintaite
Asmeniškumai arba paaiškinimas, kodėl tinklaraštyje nebeliko asmeniškumų

25.3.16

Kartais norėtųsi juokauti, jog prekinio ženklo kokybę galima įvertinti vien žvelgiant į akių pravedimus - iki šiol šis posakis puikiai pasiteisino, tad laikas apžvelgti vienu mylimiausiu tapusio "Pupa" prekinio ženklo akių kontūro ryškinimui skirtas priemones. Viena jų - "Vamp Definition Liner" akių apvadas.

Priemonę galima rinktis net iš šešių skirtingų atspalvių, tačiau, akivaizdu, jog teisingiausia vertinti klasikinį sordų juodos atspalvį. Produktas pristatomas labai patogioje ir kompaktiškoje pakuotėje - užima nedaug vietos rankinėje ar kosmetinėje, šį patogu nešiotis. Keliaujant nesudarys problemų šio forma ir gabaritai.

Ir nors pakuotė iš pažiūros atrodo labai nedidelė, joje esančios produkto masės pakaks iki metų naudojant šią kone kasdien (pakuotę rekomenduojama sunaudoti per 6 mėnesius nuo jos atidarymo). Gaunama spalva itin sodri ir juoda, pravedimas suteikia matinį efektą (nors apie tai nei pavadinimas, nei aprašymas neinformuoja).

Pravedimo išsilaikymas vietoje, kaip visuomet, stipriai priklauso nuo kitų aplinkos faktorių - odos polinkio išskirti riebalus, oro temperatūros, veiklos bei ktų naudojamų dekoratyvinių priemonių. Kaip visuomet, geriausia šią priemonę naudoti kartu su akių šešėlių pagrindu ar baze, tačiau produktas neblogai išsilaiko ir naudojant jį vieną.

Plunksnele išgaunamas labai ryškus akių kontūras, tad natūralesnio makiažo gerbėjoms ir toms, kurios trokšta blakstienų augimo liniją tik nežymiai paryškinti produktas gali netikti, mat išgaunama linija tikrai dramatiška ir sodri.

Ar rekomenduoju? Neabejotinai taip. Akių pluksnelė neretai gali išgelbėti nevykusį makiažą ar ištaisyti situaciją,kuomet padoriam makiažui nėra laiko. Akys akimirksniu tampa išraiškingomis, o žvilgsnis - kur kas skaidresnis. Priemonės kaina apie 11 eur.


PUPA "Vamp Definition Liner" Akių plunksnelės apžvalga
Nors paprastai tinklaraštyje plėtojamos grožio produktų apžvalgos, reikia pripažinti, jog tai, ką pamato skaitoja - tėra nedidelė ledkalnio viršūnė. Likusi dalis visuomet lieka už kadro, o šiuo atveju - už tinklaraščio ribų. Tačiau plečiantis socialinių tinklų galimybėms šiuos kadrus galima išvysti kitose platformose.

Dėl šios priežasties tinklaraščio instagram paskyroje @uogintaite galima rasti kur kas daugiau kasdienių gyvenimo įvykių, galbūt ne visi lieka užfiksuoti ir tikrai ne visi lieka paviešinti (juk kartais kur kas smagiau išgyventi įvykį, o ne šį stebėti pro objektyvą).

Visgi norisi pasidžiaugti, jog šią savaitę teko sudalyvauti Kino Pavasaro išankstinio atidarymo premjeroje bei pamatyti vieną iš labiausiai sukrečiančių kino juostų "Klubas", taip pat turėjau didelės garbės susipažinti su Holivudo aktoriumi ir režisieriumi Dekster Fletcher bei pamatyti naująjį filmą "Erelis Edis".

Grožio renginių šią savaitę nebuvo daug, tačiau su didele nostalgija norisi prisiminti praėjusios savaitės renginių maratoną, teko svečiuotis interjero namuose "Retroforma", lankytis Mados Infekcijoje, pasitikti "Urban Decay" kosmetikos stendo atidarymą, dalyvauti KristiAna VIP vakarėlyje., "Adidas NMD" pristatyme.  Šią savaitę pavyko susipažini su dermatologiniu prekiniu ženklu SVR, tačiau daugiau apie šį - kitos savaitės apžvalgoje.

Kiekvieną kartą apėmus liūdesiui teko įsijungti asmeninių nuotraukų archyvą ir su didele meile Azijai peržvelgti keliones Pietų Korėjoje bei Tailande, o tuo pačiu pasikrauti energijos Muay Thai treniruotėse Vilniuje Fighacademy akademijoje. Tuo tarpu rašant baigiamąjį bakalaurinį darbą universitetui (kurį sutartinai valiūkiškai vadiname BBD), atliekant praktiką ir grįžus į senąjį darbą Vilniaus senamiestyje su nostalgija tenka svajoti apie universiteto baigimą, artėjančią vasarą ir nesibaigiančias gyvenimo galimybes, kurias kurtis galime tik patys.
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai
 
 Laikas pakalbėti apie brangią kosmetiką. Taip, ir vėl kalbėsime apie Chanel. Šį kartą apie multifuncionaliai veikiantį makiažo pagrindą, turinti šviesinti ir iluminuoti veido odą. Le Blanc De Chanel Multi-Use Illuminating Base priemonė turėti funkcionuoti kaip itin geras makiažo gruntas ir odos burtininkas.

Kalbant apie įpakavimą - stiklinis buteliukas, puikiai derintis prie kitų Chanel priemonių, patogi dozavimui pompa, sofistikuotas dizainas. Visa, ko galima tikėtis iš prabangos prekės. Balta makiažo bazė atrodo mistiška, mat žada pagyvinti veido odą, užtiktinti makiažo laikymosi trukmės pratęsimą ir tiesiog suteikti odai daugiau švytėjimo iš vidaus.

Tepant priemonę ant riešo neabejotinai matomas odos įšviesinimo efektas, oda tampa lygesn4 ir šviesesnė, priemonėje galima įžiūrėti nežymias švytėjimo daleles. Kremas kvepia labai nestipriai, tačiau jautresnės vartotojos kvapą tikrai pajus. Aromatą apibūdinti pakankamai sunku, galima jausti nežymų vaisių ir gėlių šleifą, tačiau šis ant veido tampa kone bekvapiu.

Užtepus bazę ant odos ši pasidengia riebiu riebaliniu sluoksniu, iluminuojantis šios efektas ant veido atrodo standartinis baliklis, o jau po kelių minučių oda pradeda dar labiau blizgėti. Tiesa, blizgesys neprimena sveiko švytėjimo iš vidaus, kurį žada gamintojai ir reklaminės modelių nuotraukos - pastarasis primena susiriebalavusį veidą. Ant viršaus aplikuojant kreminę pudra situacija negerėja - oda išlieka blizgi ir riebaluota.

30ml talpos pakuotė kainuoja apie 45-50 EUR, įsigyti galima didžiosiose kosmetikos parduotuvėse, prekiaujančiose Chanel kosmetika.

Ar rekomenduoju? Priklausomai nuo odos tipo: priemonė gali veikti kur kas geriau turint normalią arba sausą veido odą, tačiau riebią ar mišrią odą turinčioms merginoms produkto liesti nederėtų.
Chanel "Le Blanc De Chanel" multifunkcionalios makiažo bazės apžvalga
Viešint Tailande turėjau nepasotinamą norą apie tailandietišką grožio industriją sužinoti kaip įmanoma daugiau. Tiesa, sužinojus gyvenimo tiesas, kuriomis šiuo klausimu gyvena tailandiečiai pasidarė šiek tiek liūdna - pasirodo, šie eina iš proto dėl korėjietiškos ir japoniškos kosmetikos, o likusią rampos šviesą atiduoda vakarietiškoms dermatologinės kosmetikos priemonėms - Vichy, La Roche Posay, Bioderma etc. Tačiau geras porą savaičių varstant skirtingų kosmetikos parduotuvių duris pagaliau paaiškėjo, jog ir Tailandas turi lokalių prekinių ženklų, tiesa, ne tokių jau prastų. Ir nors galbūt pastarieji niekuomet nebus tokie garsūs, kaip korėjietiška kosmetika, apie šiuos taip pat reikėtų pakalbėti.

Tailando grožio suvokimas itin savitas - merginos mėgsta ryškiai nuspalvotus skruostus, kone juodus storus antakius, balintą veido odą ir ryškius lūpų dažus. Ir nors vietinės merginos savo grožio suvokimą tapatina su korėjietišku, akivaizdu, jog galutinis rezultatas skiriasi iti diena nuo nakties, ypatingai vertinant makiažo subtilybes globaliai, apžiūrint merginas Seoulo (P.Korėja) ir Bangkoko (Tailandas) gatvėse. Korėjietės dažosi taip, kad šių makiažas atrodo tikrai nematomas (kad visgi šis egzistuoja paaiškėja tik gyvenant su vietinėmis merginomis ir matant šias naktį), tuo tarpu tailandietės nebijo paryškinti ir pabrėžti visko: nuo akių kontūro, juodų antakių, ryškiai rožinių skruostų ir ryškių lūpų, kurios puikiai kontrastuoja su nenatūraliai išbalusia veido oda. 

Beauty Cottage prekinis ženklas - tailandietiška kosmetika, gaminama Tailando širdyje Bangkoke. Įdomu tai, jog kai kurios prekės gaminamos tiesiogiai pačiame Tailande, o kai kurios, dėl noro išlaikyti aukštą kokybę ir naudoti aukščiausios kokybės technologijas gaminamos toje pačioje Korėjoje (dėl šios priežasties produktas vis viena netampa korėjietišku - visos formulės ir patentai priklauso Tailandui).

Veido odos priežiūros priemonės nepasirodė vertos dėmesio, taip pat abejonių sukėlė talku prisotintos kreminės ir kompaktinės bei presuotos pudros. Ir visgi, tailandiečiai žino, ką reiškia ryškaus pigmento priemonės, tad dekoratyvinė kosmetika turi kuo pasididžiuoti. Šį kartą išsirinkau matinius akių šešėlius "Color Mystique Matte Shadow". Be abejonės, pasirinkau itin neutralius ir visur pritaikomus atspalvius - šviesų 05 Sand Storm ir šokoladinį 02 Rocky Brown.

Priemonės įpakuotos į ekologiškus produktus primenančias pakuotes, pačios dėžutės labai lengvos, kompaktiškos, lengvai nešiojamos, pagamintos iš lengvo plastiko. Šešėliai neužima daug vietos, tad šiuos drąsiai galima pirkti individualiose tarose (individualiomis paletėmis, kokias galima susikomplektuoti iš Inglot ar MAC šis prekinis ženklas neužsiima).

Pigmentacija - ko  gero pats svarbiausias kriterijus renkantis akių šešėlius. Pastaroji galėtų konkuruoti su garsiausiais prekiniais ženklais - spalvos ryškios, pakankamai ilgai išliekančios (žinoma, nereikėtų pamiršti akių šešėlių pagrindo, jei turite problemų su dienos metu nubėgančiais produktais). Šešėlių išsilaikymas, kaip visuomet, priklauso nuo po apačia dengiamo šešėlių pagrindo. Atspalviai - tikrai tokie, kokius žada pavadinimas "Matte Shadow" - nuostabiai matiniai.

Priemones galima rasti firminėje Beauty Cottage parduotuvėje, tiesa, Tailande, o apie šių distribuciją kitose šalyse ar kontinentuose, deja, pasidomėti neteko. Vieno šešėlio kaina nesiekia 5eur, o su akcijomis ir nuolaidomis, kurių Azijoje apstu bet kokia proga (arba be progos) galima įsigyti ir kone perpus pigiau.

Ar rekomenduoju? Neabejotinai taip. Jei artimiausiu metu planuojate poilsinę kelionę į Tailandą - nepamirškite aplankyti prekybos centrų ir vietinių grožio parduotuvėlių.
Beauty Cottage "Color mystique matte shadow"akių šešėlių apžvalga | AZIJOS GROŽIO PASLAPTYS
© 2016 Kotryna Uogintaite