31.12.14


METŲ MYLIMIAUSIEJI | 2014

30.12.14



BENEFIT "Non-Fiction Liquid" kreminės pudros apžvalga

28.12.14

MAYBELLINE "Lash Sensational" blakstienų tušo apžvalga

25.12.14


PAŽINTYS: LUSH FRESH HANDMADE COSMETICS

18.11.14


NEW YORK COLOR lūpų dažų apžvalga

17.11.14

KIKO prekinio ženklo apžvalga

10.11.14


CLINIQUE "Smart Custom Repair" serumo apžvalga

8.11.14

                       

Ne, aš vis dar nepakankamai sena naudoti brandžiai odai sukurtus grožio produktus, tačiau yra išimčių, kurias tenka padaryti savo gyvenimo kokybės labui. Šį kartą išimtimi vadinti galima stebuklu jau pramintą Elemis Pro Collagen Cleansing Balm valomąjį balzamą. 

Priežastis, verčianti atkreipti dėmesį į šį produktą paprasta - pastarasis laikomas neabejotinu Elemis bestseleriu keletą metų iš eilės, garsiausios grožio tinklaraštininkės ir Youtube grožio bendruomenė apie šį produktą atsiliepia kaip apie vieną ir nenuginčijamą Dievą. Ne blogiau atsiliepia ir žymiausi grožio portalai, dienraščiai - Elemis Pro Collagen Cleansing Balm eilę metų skina laurus savo kategorijoje. 

Tad kas gi tokio stebuklingo tame prabangiame, tačiau tuo pačiu be galo paprastame indelyje?  Pagrindinė produkto funkcija - pašalinti makiažo likučius ir nešvarumus, nuvalyti veido odą, sugerti per dieną išsiskyrusius veido nešvarumus bei riebalus. Tačiau, kaip pridera vyresnės odos savininkėms, priemonė privalo užtikrinti, kad valymo darbai bus atlikti be galimybės odai išsausėti ar šerpetoti. Dėl šios priežasties priemonė tampa dar stebuklingesnė - produktas tarytum sutalpina savyje dvi tarpusavyje viena kitai prieštaraujančias funkcijas valyti ir maitinti.
 

Ypatingai prabangi balzamo tinktūra pagaminta iš 100% natūralių aktyviųjų aliejų. Kvapas itin lengvas - produktas nežymiai dvelkia levandomis ir ramunėlėmis (savo ruožtu primena vyriškų kosmetikos priemonių kvapą). Panaudojus priemonę veidas tampa ne tik švaresnis nei iki tol, bet ir ypatingai minkštas bei švelnus - veido oda tarytum atgauna savo įprastinį stangrumą ir vidinį švytėjimą. Panaudojus produktą vieną kartą norisi jį naudoti kiekvieną mielą dieną.

Priemonės kaina neįtikėtinai didelė, tačiau yra dalykų, kuriems verta taupyti - lai blakstienų tušas būna pigesnis, lai skruostus puošia kelis litus kainuojantys skaistalai, o kasdienių pusryčių racioną sudaro grikiai - Elemis produktas vertas savo kainos. Ir net jei balzamo teks prašyti Kalėdų senelio - produktas neapvils ir meilę savo odai puoselės ištisus metus!
ELEMIS "Pro-Collagen Cleansing Balm" valomojo balzamo apžvalga

3.11.14



PAPLEPĖJIMAI: DRABUŽIŲ ISTORIJOS SU VINTED

1.11.14



                  Spalio mėnesis kosmetikos aspektu praėjo neabejotinai sėkmingiau - pagaliau pavyko įsisukti į kokybiškos, visame pasaulyje puikiai pripažintos kosmetikos pažintis ir naudojimo subtilybes. Pagaliau kosmetinė pasipildė ne tik Lietuvos rinkoje pripažintais, bet ir visame pasaulyje liaupsinamais bei mylimais kosmetikos produktais. 
               Giorgio Armani Si kvepalai - neabejotinai tapo itališko gyvenimo periodo simboliu ir, panašu, kad dažniausiai naudojamu žodžiu pastaruosius metus. Sì moteris - be galo stipri, visiškai laisva, tačiau tuo pačiu ir labai moteriška bei subtili būtybė. Sì - legendomis apipinta tipinė italė, sugebanti išlaikyti ne tik eleganciją, tačiau ir trapumą bei nenumaldomą stiprybę savyje. Tokia, po kurios kojomis atsiveria visas pasaulis ir ta, kurios žavesiui negali atsispirti nė vienas. Gerai, pakaks itališkų sąpalionių, lietuviškais žodžiais kalbant Sì moteris - "boba su kiaušais" (ilgą laiką bandžiau surasti švelnesnių ar mandagiam etiketui tinkamų sąsajų, tačiau nė vienas jų neatitinka tikrosios šių žodžių prasmės). Esmė aiški - energinga, nepailstanti, laisva, žaisminga ir kartu be galo moteriška bei trapi ir elegantiška. Tačiau pabandyk tokiai atsistoti skersai kelio - suvažinės kaip buldorezis pernykštį sniegą. 
           D
ior matte & shine - akių šešėlių duetas 565- puikus pasirinkimas norit po ranka turėti dvi puikiai viena kitą papildančias spalvas, kurių kiekviena turi po antrą, ne mažiau efektyviai veikiančią funkciją - matinis rudas šešėlis puikiai tarnauja kaip antakių ryškinimo priemonė, o šampano atspalvio blizgioji šešėlio pusė nuostabiai atrodo ne tik ties akių vokais, bet ir ties viršutiniu skruostikauliu.            Urban Decay NAKED 2 - būtinas įsigyti makiažo produktas viešint Sephoromis apsuptose šalyse. Daug apie šią paletę kalbėti nereikėtų, pakanka pasakyti, kad kokybė verta didesnės investicijos, o platus spalvų pasirinkimas puikiai tarnaus ne vienerius metus. NAKED paletę rekomenduoju visoms, kurios ieško funkcionalumo,  ilgaamžiškumo ir puikios pigmentacijos. Žemiškų tonų spalvos net makiažo pasaulio naujokei neleis atrodyti vulgariai.
                 Decay Eyeshadow Primer Potion - nepakeičiama priemonė norint akių šešėlių teikiama daile džiaugtis ilgesnį nei įprastai laiką. Šešėliai vietoje išlieka net aukštesnėje nei įprastinėje temperatūroje. Tiesa, akių makiažą nuvalyti naudojant šią priemonę kiek sunkiau nei įprastai, tačiau rezultatas be jokių abejonių vertas pastangų.                   
                 Pupa Luminys Silky Baked Face Powder - ne  naujiena nei kosmetikos industrijoje, nei Lietuvos makiažo lentynose. Ir vis dėl to - produkto kokybė preciziškai itališka, tačiau neabejotinai pritaikyta Europos rinkai - oda lieka padengta nuostabiai šilkiniu sluoksniu, negana to, maskuoja neįtikėtinai stipriai. Tiesa, dėl minkštos pudros tekstūros produktas naudojasi pakankamai greitai, tad ekonominiu atžvilgiu ši pudra nėra pats geriausias sprendimas.                   
                Clinique BB cream - maskuojamasis drėkinamasis kremas su SPF 30 saulės apsaugos filtru pranoko bet kokius lūkesčius, kokių būtų galima turėti naudojant BB kremą. Ypatingai lengvos konsistencijos, stipraus maskavimo, idealiai prie odos prisitaikančios spalvos (mano atveju pats šviesiausias 01 numeris idealiai tinka balti pradėjusiai odai). Kaip ir pridera visai Clnique kosmetikos linijai - užtikrintas matiškumas ir bent kelioms valandoms maksimaliai sustabdytas odos riebalų išsiskyrimas garantuotas. Tiesiog puikus produktas visoms, kurios nenori miltuoto veido efekto. 
               Ne veltui sakoma, kad apetitas kyla bevalgant - vis stipriau įsisukus į tarptautinių kosmetikos priemonių pardavimų vietas norisi išmėginti
viską!

30.10.14

                              Neabejotina nuodėmė viešint Italijoje - neaplankyti  prabangiosios mados namais garsėjančios Galleria Vittorio Emanuele gatvės. Pastarojoje akys raibs nuo žymiausių mados namų parduotuvių vitrinų spindesio, tačiau bene dažniausiai pasitaikančia galanterijos parduotuve "su itališku prieskoniu" tikriausiai reiktų laikyti FURLA.
                              Jau nuo 1927 FURLA skleidė itališkos kokybės bei aukščiausio lygio odos gaminių skraistę visame pasaulyje. FURLA sukurta būtent itališką gyvenimo būdą propaguojančiai moteriai - vertinančiai kokybę, neišsemiamą eleganciją spinduliuojančiai ir į savo gyvenimą investuoti mėgstančiai personai. O investuoti neabejotinai į produktą tikrai teks - kainos prasideda nuo 200 € ir tęsiasi iki begalybės.
                              Nors prekinis ženklas orientuotas į  klasikinius brandesnei moteriai tinkančius rankinių modelius, egzistuoja vienas, keliantis daug įvairiapusiško susidomėjimo FURLA modelis. Bene daugiausiai neadekvataus dėmesio sulaukusi Candy rankinių kolekcija pasauliui žinoma jau eilę metų -  iš standaus ir storo gumos sluoksnio pagamintas saldainis traukia ne tik aplinkinių žvilgsnius, bet ir verčia širdį plakti stipriau - nes toks guminukas suteikia dar daugiau meilės gyvenimui.
                             Raginti įsigyti bent vieną tokių tikrai nederėtų, tačiau nepačiupinėti žymiųjų FURLA, Coccinelle ar Michael Kors rankinių lankant Italiją jau neatleistina!
PAPLEPĖJIMAI: FURLA ARBA KĄ PAČIUPINĖTI ITALIJOJE

25.10.14



                                Šį sezoną DKNY kvepalų lentynas papildė dar vienas kvapas  DKNY MYNY - meile New Yorkui ir pasitikėjimą savimi demonstruojantis kvapas. Naujojo kvapo ambasadore tapo charizmatiškoji Rita Ora. Širdies formos kvepalų buteliukas simbolizuoja gigantiškus Amerikos architektūrinius kūrinius, o kvapas - energijos ir laisvės užtaisas viename.
                                Donna Karan DKNY iki šiol garsėjo ypatingo populiarumo sulaukusiois Be Delicious kvepalų variacijomis. Tačiau DKNY MYNY tikrai ne tai, ko buvo galima tikėtis iš Donnos Karan parfumerinio pasirinkimo, įtariu, sulauksiančio ne mažesnio pasisekimo nei populiarieji Be Delicious obuoliukai. Strateginis sprendimas iš tiesų gudrus -  kvapu neabejotinai mėgausis visos, kurioms Be Delicious serija riečia nosį.
                                Naujojo kvapo viršutines natas sudaro avietės ir rausvieji pipirai, vidurinėse - egiptietiškas jazminas ir frezija, o pagrindinėse visu grožiu atsiskleidžia pačiulis, vanilė, muskusas ir ambra.   Užuodus kvapą jaučiamas laisvės ir nepriklausomybės kvapas. Tiesa, pastarasis be galo primena populiariuosius Calvin Klein Euphoria, Lancome La Vie Est Belle, o Fragrantica.com natų algoritmai kvepalus tapatina su Dior Miss Dior, Giorgio Armani Si, Givenchy Ange Ou Demon Le Secret, Chanel Chance, Stella McCartney StellaFlowerbomb Viktor&Rolf - kone su visais kažkuriuo gyvenimo periodu teko turėti reikalų. Priešingai nei būtų galima tikėtis iš tokius stiprius kaimynus turinčio kvapo - produktas išsilaiko itin trumpą laiką - vos už kelių valandų kvapo nė nesijaučia.
                               DKNY MYNY kvapas - idealus motyvacinis kvapas darbo dienoms  - ambra ir muskusas suteikia energijos, pipirai aktyvina ir stimuliuoja smegenų veiklą ir produktyvumą, o avietės ir frezija primena, kad net ir dienos metu reiktų prisiminti apie švelnumą.
                             Nereikia nė abejoti - gerbėjų DKNY MYNY susilauks daug ir ilgam. 
DKNY "MYNY" kvepalų apžvalga

19.10.14

                              Vakaryštis grožio klausimų atsakinėjimas dar kartą iš naujo privertė susismąstyti apie naudojamų produktų prekinį ženklą bei ženklo žinomumo svarbą bei kainą ir kainos bei kokybės proporcijas renkantis tinkamiausią priemonę savo grožiui paryškinti.
                              Šį kartą po padidinamuoju stiklu atsidūrė  L'Oréal Colour Riche Extraordinaire Lip Color lūpų lakas. Pastarasis neretai laikomas garsiojo  Yves Saint Laurent ROUGE PUR COUTURE Vernis À Lèvres Glossy Stain atitikmeniu aukštojoje kosmetikos industrijos dalyje.
                             Pradėti reikėtų tikriausiai nuo didžiausio produktų skirtumo - kainos.  L'Oréal  lakas tekainuoja 7.99 eur, tuo tarpu už YSL prabangos prekę reikėtų pakloti visus 35.00 eur. Kitais žodžiais tariant užuot įsigijus vieną YSL lūpų laką tais pačiais pinigais galima džiaugtis kone visa L'Oréal Colour Riche Extraordinaire lūpų dažų kolekcija.
                            Konsistencija tiek YSL tiek L'Oréal panaši, tačiau ne vienoda - YSL lakas pasižymi greitu džiuvimu ir vandeniniu pojūčiu ant lūpų,tačiau tuo pačiu lakui išdžiuvus jaučiamas nežymus lūpų tempimas.  Tuo tarpu L'Oréal priemonė šiek tiek tirštesnė, sodresnė, beveik nedžiūna, palieka vandeninį efektą, lūpas maitina visą dėvėjimo laiką.
                            Dažų pigmentacija pakankamai panaši - abu produktai pasižymi sodriomis ir ilgai ant lūpų išliekančiomis spalvomis, kurių intensyvumą reguliuoti galima dengiant dažus keliais sluoksniais. L'Oréal Colour Riche Extraordinaire Lip Color koncentraciją pamatyti galite GROŽIO ALTORIAUS faebook puslapyje. 
                            Be abejo, nereikėtų pamiršti fakto, kad YSL kosmetiką, kaip ir daugelį kitų žinomų prekinių ženklų gamina ta pati L'Oreal firma, tad nieko keisto, kad produktų koncepcija itin stipriai nesiskiria. Bet kokiu atveju dešimt balų keliauja L'Oréal Colour Riche Extraordinaire Lip Color lakui, niekuo nenusileidžiančiam garsiųjų firmų priemonėms.
L'OREAL "Colour Richie Extraordinaire" lūpų lako apžvalga

18.10.14

                   
                                  Rudenėjant ne tik žmones, bet ir tinklaraščius puola virusai - šį kartą man kliuvo dvi dozės virusinio malonumo iš Živilės ir Birutės - merginos GROŽIO ALTORIŲ nominavo geriausio tinkaraščio nominacijoje. Be galo malonu ir džiugu, jog jau ketvirtus metus pavyksta atrasti bendraminčių kosmetikos mylėtojų!
                                1.Mėgstamiausia kosmetikos priemonė, be kurios negalėčiau gyventi - kone visas kosmetikos priemones laikau visiškai laikinomis ir pakeičiamomis savo gyvenime, tačiau bene reikalingiausia priemone laikau antakių dažus.Natūralūs ir ekologiški  100% Pure  antakių dažai iki šiol išlieka favoritų sąraše.
2.Mėgstamiausias patiekalas - grikiai. Tikriems patiekalams gaminti ar domėtis įmantresniais receptais neturiu nei noro nei kantrybės. Pastaruosius galiu valgyti tris kartus per dieną, septynias dienas per savaitę. Nepabodo, vargu, ar kada pabos. 
3. Į kokią šalį svajoji nuvykti? Kodėl? Niekuomet nelaikiau savęs didele svajokle, niekuomet nemėgau ir kelionių, tad svajonių šalies iš esmės nė negalėčiau turėti. Šį pusmetį gyvenu Italijoje, vasarą pusmetis nusimato USA, Čikagoje. Pastarąsias keliones laikau privalomomis savo gyvenime tam, kad geriau pažinčiau save ir pagaliau suprasčiau, kokio velnio žmonės kaip išprotėję trenkiasi į kitą pasaulio kraštą. Kol kas sprendimą gyventi Italijoje laikau vienu geriausiu sprendimų, kuriuos teko priimti savo gyvenime. Bet apie šalis ir toliau nesvajoju. Arba darau, arba negalvoju apie tai visai. 
4.Mėgstamiausia knyga - nostalgiškai visą gyvenimą prisiminsiu dogma laikytą Hario Poterio knygų seriją. Kiekvieną dalį skaičiau septynis kartus, o kai kurias jų perrašinėjau į sąsiuvinį. Šiuo metu knygų skaitymas būtų pernelyg brangus malonumas.
5. Ar ilgai užtrunkate prie veidrodžio, kol pasiruošiate? 15-20 minučių, į laiką įeina plaukų džiovinimas ir visi kiti pasiruošimui reikalingi darbai. 
6. Ar pirkdamos kosmetiką žiūrite į jos firmą? Ir ar nuo to daug kas priklauso? Firmų diferenciavimas iš esmės yra pirminis dalykas, kurį norom nenorom tenka padaryti norint išmėginti tam tikrą produktą. Į firmą dėmesį kreipti būtina tam, kad būtų galima įvertinti produkto kokybės kainos santykį, tačiau ne visuomet brangesnis produktas garantuoja aukštesnę priemonės kokybę. Taip kad į firmą dėmesį kreipiu tam, kad vėliau netektų gailėtis įsigijus produktą už 100lt kai tokios pat kokybės priemonę galėjau įsigyti už 9lt. 
7. Ką dažniausiai veikiate savaitgaliais? Italijoje kiekviena diena - savaitgalis. Įprastame gyvenime savaitgaliais dirbdavau keliose vietose, namuose, praktikavausi boksą, ruošdavausi naujai savaitei, planuodavausi darbus. 
 8. Kuo labiausiai mėgstate rengtis? Didesnį dėmesį skiriu laikrodžiui, rankinei, batams ir viršutiniam drabužiui. Kas po juo - ne visuomet svarbu. Nemėgstu sijonų, nemėgstu pėdkelnių, privengiu suknelių. 
 9. Dėl ko esate pametusi galvą? Mano galva vietoj, niekuomet niekur nesimėto. Kosmetiką iš tiesų myliu, tačiau ne mažiau nei jos naudojimą mėgstu ją analizuoti, komentuoti, ieškoti informacijos ir stebėti produkto pozicionavimą rinkoje. Iš to išplaukia liguistas potraukis rašyti apie kosmetiką ir savo grožio atradimus. Lietuvoje buvau pakvaišusi dėl bokso. Treniruodavausi penkis/šešis kartus per savaitę po keletą valandų per dieną. Jei gyvenime nepasiseks - galėsiu siekti boksininkės karjeros. 
 10. Dėl ko pradėjote rašyti blogą? Pradžia buvo labai seniai - 2011. 01. 21 - tuo metu priežastys atrodė vienokios (mėgstu kosmetiką, moku rašyti, turiu ką papasakoti - dabar pastarosios atrodo juokingos ir akivaizdžiai pervertintos), šiuo metu galiu įžvelgti keletą - buvau jauna, kvaila, naivi ir neturėjau pakankamai vietos savirealizacijai. 
 11. Apibūdinkite save trimis žodžiais - tyli kiaulė gilią šaknį knisa. Ne trys, bet ir ne dešimt. Taiklu, konkretu ir tikriausiai amžina.
 1. Mėgstamiausia kūno priežiūros priemonė - Elemis SPA HOME frangipani monoi body cream  (paspaudus nuorodą apie kremą galite perskaityti išsamiau).
 2.Trys mėgstamiausi blogai - parfumerininkės Minervos tinklaraštis, Deimantės Spintos Guru. Minimalizmas puošia - šį kartą bus du. 
 3.Kokią kosmetikos priemonę galėtum pavadinti savo šių metų atradimu? Atradimų šiais metais turėjau kaip niekad daug, paskutinis jų - Benefit Lemon Aid paakių maskuoklis, kurį tenka naudoti kaip pudrą.  
 4.Mėgstamiausias aksesuaras - Michael Kors laikrodis ir perliniai auskarai (pastaruosius išpardavimo metu pirkau už 50ct, o atrodo taip gerai, kad darbo metu būsimos nuotakos teiraujasi kur gali įsigyti tokius pat ar panašius.)
 5. Mėgstamiausia kosmetikos parduotuvė - šiuo metu visus laurus neabejotinai skina Sephora ir visi joje esantys kosmetikos lobiai. Vai vai koks sovietmetis Lietuvos "Kristutės" lentynose.
  6. Maisto produktas, be kurio negalėtumėte gyventi? Be jokių varžovų laimi visagaliai grikiai. 
 7. Ar naudoji lietuvišką kosmetiką? Pastaroji tobulėja regresine kreive aukštyn. Be abejo klasika laikau Margarita ir Rasa priemones, o profesionali lietuviškai O.D.A  kosmetikai konkurentus atrasti iš tiesų nelengva. Dekoratyvinės lietuviškos kosmetikos nenaudoju.
 8. Aukštakulniai ar žemakulniai? Neabejotinai žemakulniai. Aukštakulniai - mano didžiausias gyvenimo priešas. Gražu, tačiau prie mano asmenybės niekaip nesiderina ir vargu ar kada prisiderins. 
 9. Ar turi savo grožio kampelį? Koks jis? Pastaraisiais metais kraustytis teko keturis kartus. Džiaugiuosi kiekviena akimirka kai pavyksta prisiminti kuris produktas kuriuose namuose. Šiuo metu organizaciniu aspektu kosmetikos priemonės išgyvena chaotišką laikmetį. 
 10. Paskutinė išsipildžiusi svajonė - esu liūdnas ir nuobodus žmogus, kurio gyvenimą sudaro tikslai ir planai, tad svajonių neturėjau daugiau nei dešimtmetį -  svajoti nustojau tuo pat metu, kai nustojau tikėti Kalėdų seneliu - dešimties. Dabar tai vadinu kruvinu ir sekinančiu darbu, tačiau rezultatai paprastai atperka bet kokius vargus - visose gyvenimo srityse.
                        Dar kartą dėkoju merginoms ir maištaudama keičiu taisykles - nominuoju visas, kurios nebuvo nominuotos ir nori daugiau papasakoti apie save! Daugiau taisyklių skaitykite Živilės ir Birutės grožio tinklaraščiuose. Bučkis!
ASMENIŠKUMAI: BEST BLOG AWARDS

13.10.14

                                  Kosmetikos mylėtojoms Italija turėtų asocijuotis ne tik su nesibaigiančiomis picų, makaronų ar gellato porcijomis, tačiau ir su grožio bei mados industrija. Giorgio Armani - vienas greičiausiai į galvą ateinančių veikėjų, kuomet kalba pasisuka apie italų madą. Tikrų tikriausia nuodėmė gyvenant Italijoje nepasinaudoti proga kvepintis kaip tikra italė. Akivaizdu, kad   įkūnija visa, ką gali įkūnyti kvapas.
                                 Kvepalai - tai ne tik kvapas - tai nauja patirtis, emocija, gyvenimo kelionė,  galiausiai - gyvenimo būdas. Kvepalai - vienas geriausių būdų išreikšti save ir aplinkiniams be didelių pastangų parodyti savo asmeninius bruožus. Neretai užuodus žmogaus kvepalus galima atspėti ne tik žmogaus požiūrį į gyvenimą, bet ir tai, ar su žmogumi norisi bendrauti. Kitaip tariant - geriau pažinus kvapų pasaulį iš žmogaus pasirinkimo kvapams apie žmogų galima sužinoti ne mažiau nei jis visa tai gali išreikšti įprastine kalba. Kvapų kalba galima pasitikėti, neretai ji išduoda daugiau paslapčių nei paprastai norime atskleisti. Ar ne keista, kai geriausios draugės kvepinasi tais pačiais ar bent jau panašių natų turinčiais kvapais? Ko gero tai atskleidžia panašią pasaulėžiūrą ir panašias moralines vertybes.
                                 Giorgio Armani  Sì moteris - be galo stipri, visiškai laisva, tačiau tuo pačiu ir labai moteriška bei subtili būtybė.   Sì - legendomis apipinta tipinė italė, sugebanti išlaikyti ne tik eleganciją, tačiau ir trapumą bei nenumaldomą stiprybę savyje. Tokia, po kurios kojomis atsiveria visas pasaulis ir ta, kurios žavesiui negali atsispirti nė vienas. Gerai, pakaks itališkų sąpalionių, lietuviškais žodžiais kalbant Sì moteris - "boba su kiaušais" (ilgą laiką bandžiau surasti švelnesnių ar mandagiam etiketui tinkamų sąsajų, tačiau nė vienas jų neatitinka tikrosios šių žodžių prasmės). Esmė aiški - energinga, nepailstanti, laisva, žaisminga ir kartu be galo moteriška bei trapi ir elegantiška. Tačiau pabandyk tokiai atsistoti skersai kelio - suvažinės kaip buldorezis pernykštį sniegą.
                                  Vargu, ar reikėtų vargintis priminti tai, kad tas pats kvapas sąveikaudamas su oda ant kiekvieno žmogaus gali kvepėti visiškai skirtingai. Pastarasis susimaišęs su kūnu ir jo skleidžiama šiluma ant odos palieka nepaprastai stiprų pudrinį atsakonį - aromatas temperamentingas. Pagrindinius akordus sudaro juodųjų serbentų ir vanilės nektaras, frezijomis, pačiuliais ir rožėmis dvelkiantis šipras. Apatinės natos sudarytos iš ambros, medienos ir muskuso dvelksmo.
                                  Be abejonės šis kvapas turi atitinkamą itališką kainą - 30ml. kainuoja nuo 229lt, o norint kvapu puoštis dažniau už 100ml. talpos malonumą pakloti teks 459lt. Panašu, kad šiam malonumui suaugti reikia ne tik morališkai, bet ir finansiškai, tačiau patikėkite, kartą subrendus - išnyks visos ribos. Kvapas iš tų, kurį kartą užuodus žmogaus kvapą atsiminsite dar ilgai.
                                 Tikriausiai itin stipriai besikeičiantis gyvenimas ir jį sunkinančios aplinkybės pasąmonę verčia daryti priešingus parfumerinius sprendimus nei tuos, kuriuos buvau įpratusi daryti gyvendama ramų rutina ir kasdieniais darbais apsuktą gyvenimą. Akivaizdu, kad pasikeitusios charakterio ypatybės leidžia mėgautis stipresniais ir daugiau ragų rodančiais kvapais.  Iš tiesų keista, kaip vos per keletą metų iš citrininių kvapų fanatikės tapau duslinančiai sunkių kvepalų mėgėja - mano kelionė prasidėjo dar keturiolikos, kuomet pirmieji "tie" kvepalai buvo taip trokštamas limituoto leidimo Escada Sunset Heat, vėliau sekė Versace Bright Crystal, Moschino Funny, Escada Moon Sparkle, Moschino Hippy Fizz, Givenchy Ange ou Demon le secret, Amethyst Lalique, Marcs Jacobs Cranberry, Marcs Jacobs Daisy, Stella Mccartney Stella By Stella, Penhaligon's Lily and spice, skirtingi Viktor&Rolf Flowerbomb leidimai.
                                Chronologine seka išdėsčius visus parfumerinius sprendimus nesunku pastebėti nežymią "sunkėjimo" tendenciją - išsilaisvinimą nuo tiesiogiai saldžių citrininių ir lengvų kvepalų ir perėjimą į kiek subtilesnį kvapą. Taip pat nesunku atskirti, kuriuose kvepalų pasirinkimo etapuose turėjo atsirasti gyvenimo lūžiai - akivaizdus lūžis ties Givenchy Ange ou Demon le secret,  Penhaligon's Lily and spice ir, turiu pripažinti, kad dar vienu lūžiu galėsiu laikyti ir dabartinį Giorgio Armani Si pasirinkimą. Akivaizdu, kad ne tik centimetrais ar nugyventu amžiumi galima išmatuoti žmogaus brandą. Esti begalės kitų matų vienetų, rodančių tai, kas šiuo metu vyrauja žmogaus galvoje ir gyvenime, kvapų pasirinkimas - vienas tiksliausių žmogaus pasaulėžiūrą atspindinčių rodiklių.
GIORGIO ARMANI "Sì" kvepalų apžvalga
                              Liūdnos ir nostalgiškos mintys į galvą lenda bene tuomet, kai žmogaus gyvenime nieko nevyksta arba tada, kai žmogus neturi pakankamai veiklos ar tinkamos vietos savirealizacijai. Bent jau aš taip mėgstu kartoti visiems liūdintiems, susimąsčiusiems arba tiems, kurie užuot veikę, verkšlena dėl egzistencialistinių idealoginių gyvenimo prasmės paieškų.
                              Panašios mintys apima ir tuomet, kai rudens viduryje visi Lietuvos gyventojai džiaugiasi bobų vasara ir nesibaigiančia saule, o man, išvažiavusiai į saulėtą Italiją antrą savaitę iš eilės tenka vėpsoti į ištisą parą purškiančias darganas ir nepailstančias audras naktimis. Bet kokiu atveju lietus kažkada baigiasi - lygiai taip pat galas ateina ir skundams ar nepasitenkinimui savimi bei savo gyvenimu.
                             Požiūris - dalykas neteistinas - kiekvienas žmogus privalo turėti ne tik galimybę laisvai disponuoti savo paties mintimis, bet ir savo paties gyvenimą gyventi taip, kaip jam tuo metu atrodo tinkamiausia - net jei pasirinktas kelias pasirodys klaidingas ar, kitu atveju, visiškai nepriimtinas kitiems. Eiti klaidingu keliu nėra gėda, gėda neiti jokiu keliu.
                             Šį kartą turiu pripažinti, jog nuolatinis darbas ar savo tikslo siekimas galimas tik tuo atveju, kai žmogus tinkamai pažįsta save - žino savo tikslus, žino savo vertę ir savo vidų pažįsta ne prasčiau nei penkis rankos pirštus. O ką daryti tiems, kurie jaučiasi vis dar nepažįstantys savęs ar jaučia tarytum gyveną svetimą gyvenimą? Tą, kurį jiems priskyrė gyventi, bet ne tą, kurį jie norį gyventi patys?
                            Atsakymas konkretus ir dažnai labai skaudus - mesti visa, kas gadina mintis ir užgožia kasdienį norą gyventi ar bent ryte kilti iš lovos - mesti visa, kas neleidžia kiekvienos dienos pradėti su šypsena ir leidžia save laikyti auka. Visi mes vienaip ar kitaip gyvenimo aukos - kiekvienas sugebėtume atrasti mažų mažiausiai dešimtis priežasčių, kodėl reikėtų gailėti savęs, savo gyvenimo ar pasirinkto gyvenimo kelio. Tačiau ar visa tai iš tiesų padeda? Vargu. Galbūt pagaliau laikas prisiimti atsakomybę už savo pačių gyvenimus ir tai, kad kiekvienas pasirinkimas turi savo kainą, o kiekvienas veiksmas atitinkamai turi savo atoveiksmį.
                           Pasirinkite gyventi tą gyvenimą, kurį gyventi visuomet svajojote. Nebijokite priimti klaidingus sprendimus. Nebijokite būti kitokiais. Bijokite nebūti niekuo. Bijokite nedaryti nieko. Nes tie, kas bijo - neegzistuoja.
                           Kuo tai susiję su grožiu? Tėra mažytė plona linija, jungianti šias dvi temas - amžinos, kone nesibaigiančios paieškos tiek vienoje, tiek kitoje srityje anksčiau ar vėliau atneš tam tikrų rezultatų. Niekuomet neaišku, ar gauti rezultatai pateisins lūkesčius, tačiau geriau ieškoti ir nusivilti, nei neieškoti ir pasitenkinti netenkinamu. Nepaisant visko - svarbiausia judėti pirmyn.
ASMENIŠKUMAI: SEKMADIENIO KRONIKOS

8.10.14



Sakoma, kad šykštus moka du kartus. O kartais nereikia būti nė šykščiu - pakanka galvą kosmetikos parduotuvėje pamesti porai sekundžių. Varguolio geno dėka kai kuriuos sprendimus priimti tenka klaidingai - šį kartą klaidingų prielaidų vedama savo kosmetikos vežimą papildžiau prabangiuoju Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils blakstienų tušu. 

Be abejo, dramatizuoti nereikėtų - blakstienų tušas nekaltas dėl pasaulyje egzistuojančio bado ar kitų katastrofų. Priemonė iš tiesų daro tai, ką turėtų - blakstienos tampa ryškesnės, ilgesnės, o kantriau padirbėjus galima išgauti ir riestų rubuiliškų barbės blakstienų efektą. Kvapo itin malonaus neskleidžia, greičiau primena sovietinį močiutės (net ne mamos) kosmetikos kvapą - iš tų laikų, kai kosmetikos definicija turėjo kelias dalis - spiritinį parfumą, ryškų lūpų dažą ir kartais, labai retai, veido pudrą. Bet kokiu atveju pernelyg dažnai uostinėti priemonės nepatarčiau - nekvepia. 

Tiesa, yra ir šviesioji produkto pusė - dažas nesunkiai nusivalo blakstienas valant drungnu vandeniu, o prabangaus metalo pakuotė papuoš net ir liūdniausią kosmetikos krepšelio turėtojos veidą.

Išvados peršasi pačios - brangiau - ne visuomet reiškia geriau. Šio tušo nerekomenduoju toms, kurios nesinešioja triženklės pinigų sumos kasdieniame piniginės turinyje ir toms, kurioms tušui įsigyti taupyti reikėtų kelis mėnesius. Neverta.  Produktas vidutiniškas, tendenciją džiūti turi ženkliai didesnę nei įprasti tušai iš Drogo lentynos. O pinigus verčiau investuoti į kitą kosmetikos priemonę. 
YSL "Volume Effect Faux Clis" blakstienų tušo apžvalga

1.10.14


Įkvėpta gyvenimo Milane ir Milano (nors galbūt reikėtų sakyti - milaniečių) grožio atradau iki šiol niekuomet negirdėtą itališką YAMAMAY Beauty kosmetiką. Iki šiol su Italija galėjau sieti vienintelį kosmetikos vardą - KIKO. Pastarasis, tiesa, taip pat dažnai sukdavosi galvoje net būnant Lietuvoje - anot grožio ekspertų, KIKO kosmetika iš tiesų verta dėmesio kainos ir kokybės atžvilgiu. Tačiau pirmoji itališka apžvalga ne apie ją.

Pradėti reikėtų nuo Yamamay koncepcijos - firma orientuota į apatinio trikotažo pardavimus, tad kosmetikos gamyba ir plėtra tėra papildoma niša, puikiai deranti prie maudymosi drabužių ir kitų grožio puoselėjimui skirtų prekių pardavimo. Kosmetikos gamyba prasidėjo 2011 metais, tad pati įmonė save vis dar laiko naujokais grožio industrijoje, produkciją tesudaro 150 skirtingų funkcijų grožio priemonių. Parduotuvėje galima rasti pakankamai platų grožio puoselėjimui skirtų produktų pasirinkimą - nuo veido priežiūros iki dekoratyvinės kosmetikos; nuo kūno losjonų iki plaukų aksesuarų - žodžiu visa, ko gali geisti moters širdis. Akivaizdu, kad moteris - svarbiausias Yamamay klientas - ne jauna mergina, o savimi pasitikinti ir savo vertę žinanti moteris. Tiesa, ta, kuriai kosmetika reikalinga tik grožiui pabrėžti, o ne užmaskuoti ir iš naujo nusipiešti visą veidą. Skamba labai itališkai ir šiek tiek intriguojančiai.

Tikriausiai nereikia nė minėti paslaugių, malonių ir nuolatos besišypsančių pardavėjų aptarnavimu. Parduotuvėje netenka jaustis vagimi net jei atvykai su crocs'ais - pastarieji, tiesa, labiau priminė klasikines basutes, bet nedidelio gumos gabalo dėvėjimo faktas daro savo. Taip pat ne mažesnį įspūdį paliko faktas, jog nereikia jokios specialios progos ar specifinio metų laiko tam, kad firma visai produkcijai galėtų taikyti didžiules nuolaidas. Jokių paslėptų mokesčių, žvaigždučių, saulyčių ar mėnuliukų nebuvo - viskam taikoma 50 % nuolaida nuo pradinės kainos. Kasoje pardavėja dar kartą paaiškina visą nuolaidos procesą, pasako kainą, kurią teoriškai turi mokėti klientas ir tą, kurią jis iš tiesų mokės (suprantama, perpus mažesnę).  Galiausiai kainų svyravimas iš tiesų šokiruoja - parduotuvėje sunkiai sekėsi surasti dešimties eurų ribą peržengusių prekių.

Šį kartą pasirinkau išmėginti kompaktinę pudrą, skaistalus, tinkančius net veido kontūravimui, kompaktinei pudrai naudoti tinkamą šepetėlį ir matinį aviečių spalvos lūpų pieštuką. Visi pirkiniai pranoko savo lūkesčius su kaupu - lūpų pieštukas nepaprastai šilkinės konsistencijos, išlieka vietoje kone visą dieną, o spalvą spėjau įsimylėti tiek, jog pastarąjį nešiojuosi kelnių kišenėje - atspalvis toks neutralus, kokios galėtų būtų natūraliai gražios lūpos. Pudros šepetėlis pagamintas iš dirbtinio pluošto šerių - šie linkę kristi, tačiau didelio slinkimo pastebėti dar neteko. Pudra bei skaistalai dengiasi labai lengvai ir natūraliai, tiesa, norėtųsi didesnio pudros maskavimo, tačiau panašu, kad kosmetika sukurta natūraliai gražiems žmonėms, neturintiems jokių veido defektų - maniškiai lietuviški ožiai linkę pykti dėl pasikeitusio klimato ir, deja, pasikeitusio į dar nesveikesnį gyvenimo būdo.

Nuo šiol Italiją galėsiu sieti su YAMAMAY kosmetika - panašu, kad tai, kas iš tiesų gera ir kokybiška toliau šalies sienų neišvyksta.

YAMAMAY BEAUTY prekinio ženklo apžvalga

25.8.14

             
          (Fotografuota La Boutique, Fotografas Mantas Valaitis)

 Kaip žinia, rudens pradžia neretai daugeliui mūsų su nauja gyvenimo etapo pradžia asocijuojasi labiau nei naujieji metai - nauja mokykla, universitetas, nauji projektai darbe, galiausiai naujas gyvenimo etapas svetur - visa paprastai siejasi su rugsėjo pradžia.

Neretai prieš naujas pradžias kyla nenumaldomas noras apsivalyti ne tik sielą, bet ir drabužinę. Tikiu, kad kai kurioms šie du veiksniai veikia drauge, tačiau apie tuštybės asimiliaciją į kasdienį gyvenimą paplepėsime prie kavos puodelio. O šį kartą grįžkime prie neišvengiamai artėjančio rudens ir šaltojo sezono pradžios, kuriai, be abejonės, būtina pasiruošti iš anksto - perorganizuoti turimą drabužių spintos turinį, atsikratyti nereikalingais drabužiais, o tuščias lentynų vietas užpildyti naujais pirkiniais. Pageidautina, tokiais, kuriuos galėtumėte dėvėti ne vieną kartą, o geriausia - ne vieną sezoną.

Pradėkime nuo masinio vasarinių drabužių eliminavimo - lengvus vasarinius drabužius kelkite aukštyn į giliausius spintos kampelius, storapades platformas ir batelius atvira nosimi slėpkite į giliausią lentyną, o į jų vietą grąžinkite šaltojo sezono tironus - storesnes pūkines striukes, aulinius batelius, minkštus šalikus, storesnius megztinius ir lietpalčius. Esant mirtinam reikalui pasilikite mylimiausią universalią suknelę, tiksiančią vakarėliams, tačiau nepamirškite, kad išlaikyti drabužinės sezoniškumą - būtina. Ir ne tik dėl to, kad taip sutaupysite vietos tikslinių drabužių laikymui, tačiau ir dėl psichologinių sumetimų - atėjus kitam vasaros sezonui vasarines sukneles galėsite pamilti iš naujo. Taip sutaupysite ne tik laiko ieškant naujų vasaros hitų, bet ir pinigų.

Antrasis žingsnis - nenešiojamų rudens drabužių išmetimas. Žinau, sunku, skaudu, pikta, tačiau būtina. Jei drabužis geras buvo sulaukus šešiolikos, nereiškia, kad moraliniai memorialai turi puošti pagrindinę lentynos dalį. Prisiminimus laikykite giliai dėžėse arba, mano asmenine nuomone, kur nors galvos kampelyje. Neleiskite nostalgijai praėjusiems laikams užvaldyti savo drabužinės erdvės. Patinka ryklio žabtų formos džinsų klešnės? Puiku, tačiau tik tuo atveju, jei rytoj planuojate juos dėvėti darbo metu. Kitais atvejais dulkių rinkimo darbus palikite skudurui, o ne dūlėjantiems prisiminimams. Per mažus, ankštokus, plačius drabužius taip pat be jokios graužaties paleiskite - padovanokite, paskolinkite, išsikeiskite, parduokite - svarbiausia, kad jūsų regos diapazone jų nebūtų. Planuojate suplonėti? Pamirškite, suplonėjus mažiausiai norėsis atsigręžti į savo praeities gyvenimą ar dėvėti senais, dabar jau tinkamais, drabužiais. Suplonėjus norisi pradėti naują gyvenimo etapą, o su juo - įsigyti naujų drabužių. Tad gana tų pigių svajonių apie lieknėjimą - bus laikas - bus ir vaikas. O kol kas grįžkite į savo užpakalį ir susitelkite ties geriausiu savęs pateikimu dabar. 

Atsirado laisvos vietos naujiems lobiams? Puiku, tačiau rekomenduoju iš didelio entuziazmo nepamesti blaivaus proto ir naujus pirkinius šaltajam metų sezonui planuotis itin apgalvotai. Radote megztinį, kuris nuostabiai atrodo ant jūsų draugės ar naują, dar niekur nematytą palaidinės raštą, turėsiantį akimirksniu pakeisti aplinkinių nuomonę apie jūsų asmenybę ar padėsiantį labiau mylėti save? Pamirškite, nuolatinės iliuzijos apie tai, kas gražiai tinka ant kitų žmonių neturi nieko bendro su tuo, kaip su konkrečiu drabužiu atrodote Jūs (nes ne, nusipirkusi geriausios draugės/profesionalaus modelio dėvimą striukę ilgakoje gazele nepavirsite, pažadu), o nuolatiniai eksperimentinių drabužių pirkimai paprastai pasibaigia visišku fiasko - drabužis lieka gulėti metų metus nė nepaliestas (paprastai su nenuplėšta pirkimo etikete). Klaidinga būtų manyti, jog eksperimentuoti blogai, tačiau patausokite savo laiką ar pinigus ir užuot įsigijusi dar vieną abejotinos formos, kirpimo, atspalvio ar raštų palaidinę geriau paanalizuokite savo turimą drabužių kolekciją - kokios formos kaklo iškirpimo drabužius labiausiai nešiojate, kurią spalvą renkatės tomis dienomis, kai apie drabužių derinį galvojate mažiausiai, tačiau žinote, jog atrodysite gerai, koks sijono/suknelės ilgis nestorina jūsų kojų arba nepadaro jūsų coliuke? Bet kuriuo metu pasimatavus naują drabužių derinį ir mintyse išgirdus epitetą "įdomu" - gero nelaukite. Paprastai įdomu mums būna tik galvoje, realybėje įdomus drabužių derinys virs tokiu, kurį dėvėdamos paprasčiausiai blogai jausitės. Didelis  Taip unikalumui ir riebus Ne įdomumui.

 Prieš eidama į naujų drabužių medžioklę skirkite laiko sau, paanalizuokite save, kaip asmenybę, net iš asmeninių psichologinių peripetijų - Ką veikiate gyvenime? Ko planuojate siekti artimiausiu metu? Kaip norite, kad aplinkiniai jus matytų? O kaip jie jus mato šiuo metu? Ar jūs patenkinta matomu vaizdu? Jei ne, kas šiuo metu kliūna labiausiai? Žinau, erzina, tačiau savianalizė organizuojant naują sezoną drabužių spintoje būtina. Juk kuriate savo atspindį netolimoje ateityje, naujas garderobas ir senojo prikėlimas iš numirusiųjų gali padėti susikurti save tokią, kokią norite, jog jus matytų kiti ir jūs pati.

Pamirškite spontanišką pirkimą - pastarasis tik savo stilių atradusiems ir gerai žinantiems ko nori žmonėms. O iki kol save pavyks tokia laikyti gali tekti nužingsniuoti nemažą savęs pažinimo kelią. Kol kas likite ties konkrečiu norimų įsigyti drabužių/detalių sąrašu, kuris, atitinkamai nuo parduotuvių asortimento ar finansinių galimybių gali keistis. Pamirškite apie pirkinius, su užrašu "visai nieko, svarbiausia pigu". Ekonomiškumas ir taupumas puikūs bruožai, tačiau nedėvėtinas, bet su nuolaida įsigytas drabužis jums kainuos žymiai pigiau nei jokio drabužio, nors abiejų atvejų baigtys vienodos - turėti nenešiojamų drabužių ar neturėti jų visai šiuo atveju reiškia tą patį - tad bet kokia suma, kad ir kokia nuostabi nuolaida bebūtų, bus išleista į orą.

Dabar, kai išmokote pagrindines ir pačias svarbiausias bei kone visiems metų sezonams pritaikomas tinkamo drabužių pirkimo ir drabužinės organizavimo taisykles, galime grįžti prie šio rudens drabužinės detalių bei drabužių, į kuriuos su mielu noru dėmesį atkreipiu parduotuvėse ir nuoširdžiai patariu atkreipti Jums.

Jau už poros dienų kartu su Vinted.lt komanda pristatysiu Kotrynišką ManoVinted rudens drabužinės versiją, o su ja - naują drabužių ir apsipirkinėjimo džiaugsmų žadantį konkursą!           
PAPLEPĖJIMAI: DRABUŽINĖS PARUOŠIMAS RUDENS SEZONUI

22.8.14


 Prieš gerus tris mėnesius turėjau garbės lankytis L'Occitane pardavimų vadovų organizuotame sveikuoliškų pusryčių ir grožio pokalbių susitikime. Susitikimo metu pavyko išsiaiškinti ir daugiau sužinoti apie L'Occitane prekinio ženklo pagrindinius tikslus, o tuo pačiu ir susipažinti su perkamiausiais L'Occitane produktais - topuose karaliauja ir mano asmeninis numylėtinis migdolų dušo aliejus. Apie aliejų daug netuščiažodžiausiu, tačiau apie susitikimą galiu: kiekvieną kartą susitikus su grožio industrijoje dirbančiais žmonėmis be galo gera pajausti begalinę meilę savo darbui, produktams ir klientams. Dar nuostabiau žinoti, kad tai, ką susitikimo metu jaučiau aš, gali pajusti kiekvienas mūsų - L'Occitane parduotuvėje nuolatos pasitinkama su ypatingai didele meile grožiui, gamtai ir natūralumui, o išėjus iš parduotuvės giliai širdyje jaučiamas apsivalymas ir pakylėjimas. O juk būtent dėl to jausmo didžioji dalis parduotuvių maniakių neracionaliai skraido prekybos centrų alėjose ir ieško n-tojo prausimosi muilo gabaliuko. 
PUSRYČIAI SU L'OCCITANE

16.8.14


 Tikiu, kad vasara - ne pats geriausias laikas kalbėti apie kremines ar kitos rūšies pudras, tačiau net ir šiltuoju sezonu norisi turėti geriausios būklės veido odą. Kartais tam reikia pasitelkti ne tik dieninį drėkinamąjį kremą ar apsaugą nuo SPF. Naujoji vasarinė pudros alternatyva - BOBBI BROWN TINTED MOISTURIZING BALM kreminis balzamas, kurio, mano galva, nebūtų galima vadinti pudra.

Pradėti reikėtų nuo to, kad produktas tiks tik ypač sausos (arba tiesiog sausos) odos savininkėms - normalios, riebios ar mišrios turėtojos šį produktą verčiau lai aplekia dideliu spinduliu. Tačiau sausuolėms šis kreminės konsistencijos balzamas bus tikras išsigelbėjimas.

Pliusų šiai priemonei devynios galybės: pudra ypatingai minkštos ir kreminės konsistencijos, produktą ant odos padengti paprasta ir net smagu - tepasi kaip kokybiškas dieninis drėkinamasis kremas, puikiai tinka tepti pirštais - pudra akimirksniu įsigeria į odą, nepalieka jokių pudros požymių, veidas atrodo akimirksniu sveikesnis, šviesesnis ir "sultingas". Tiesa, pastarojo požymio kartais gali pasirodyti per daug, tad tokio tipo makiažą patariama sutvirtinti bent minimaliu kiekiu presuotos pudros. Dėl stipraus drėkinimo ir švytėjimo pudra puikiai tiks vyresnio amžiaus odai - priemonės niekuomet nepamatysite senatvės ar mimikos raukšlelėse (tiesa, mano prielaida šiuo klausimu pakankamai tvirta - produktas suteikia tokį mažą maskavimo kiekį, kad kaukės efektas ar galimybė subėgti į raukšles tiesiog negalimi). SPF 25 Suteikia galimybę papildomai nenaudoti jokios kitos saulės apsaugos, o dermatologiškai patikrinta priemonės formulė leidžia pudrą naudoti net jaurios odos savininkėms. Egzistuoja net aštuoni skirtingi atspalviai, tačiau itin lengvas pigmentas vargu ar leis priemonės atspalvį pasirinkti klaidingai.

Nereikėtų užmiršti ir mažiau džiuginančių faktų. Visų pirma produkto kaina, kuri neleis džiūgauti taupuolėms - už 30ml. talpos buteliuką teks pakloti apie 50 US pinigų (apie 150lt). Nors kvapas - itin subjektyvus kriterijus, reikėtų pabrėžti, jog stiprus žolelių ataskonis įtiks ne visoms kvapų gurmanėms. Ir nors šis išgaruoja pirmosios valandos bėgyje, reikėtų prisiminti, kad ryškus žolių kvapas gali stipriai erzinti uoslę. Dėl itin mažo priemonės maskavimo pudra tiks tik idealios odos savininkėms, kitu atveju teks stipriai darbuotis įprastiniais maskuojamaisiais produktais. Itin prabangiai atrodantis stiklinis indelis gražiai atrodys tik saugiai stovėdamas kosmetikos lentynoje, tačiau vargu, ar taps geru kelionių draugu. Nepaisant ypatingo produkto drėkinimo, vargu bau nepamirškite odos palepinti įprastiniu drėkikliu - kad ir kokiu balzamu save laikytų, visgi tai pudra, o ne drėkinamasis kremas.

Bandras produkto vertinimas - 50/50 - viskas priklauso nuo asmeninių lūkesčių ir galimybių už vidutinio efekto produktą mokėti pakankamai didelę kainą. Produktas iš tiesų šaunus, tačiau nėra nepakeičiamas.
BOBBI BROWN "Tinted Moisturizing Balm" balzamo apžvalga

13.8.14


Kone kiekvienai pažįstamas jausmas, kai užuot per dienų dienas laksčius darbiniais reikalais mielai lindėtume naminėse kelnėse, ištisą dieną gulėtume lovoje ar bent leistume sau pasirūpinti kūno ir veido kondicija ar pasimėgauti namų spa ritualais. Deja, pastariesiems dažniausiai nebūna nei laiko, nei sveikatos, o kasdieniai reikalai gulinėjimą lovoje paverčia neįkainojama prabanga, kurios, tikiu, leisti sau ne visuomet pavyksta. Tad smagu po ranka turėti produktą, kuris akimirksniu gražina ramybę ne tik kūnui, bet ir sielai. Kas čia per stebuklai? Jokios magijos nebus, tačiau yra produktų, kurie leidžia pasijusti ypatingai. Šiandienos grožio objektas -  Elemis sp@ home frangipani monoi body cream.

Visų gerai pažįstamą The Body Shop firmą galėčiau laikyti pradiniu starto tašku, nuo kurio prasidėjo brangesnių kūno priežiūros priemonių paieškos ir pažintys. Iki pastarosios kūno priemones be jokių dvejonių rinkdavausi iš didžiųjų Maximos lentynų - "juk muilas visur plauna vienodai gerai, kam už jį mokėti dešimt kartų daugiau?". Tačiau po kelių brangesnių kūno priežiūros priemonių naudojimo supratau, jog vargu, ar grįšiu prie pigiųjų priemonių. Bent jau ne savo noru.

Lietuvoje elektroninių grožio parduotuvių, prekiaujančių aukštos kokybės kūno priežiūros priemonėmis viso labo kelios. Viena geriausių - prieš keletą mėnesių iš naujo atrasta Femina Bona. Pastaroji savo pašonėje turi visame pasaulyje pripažintą Lietuvišką O.D.A produkciją, plaukų meistrų mėgstamą KEUNE, o  nuo šiol Lietuvos rinkai Femina Bona siūlo išmėginti visų išgirtą bei Didžiosios Britanijos grožio reitingų viršūnėse karaliaujančią Elemis produkciją. 

 Elemis pozicionuoja save kaip aukštos kokybės, namų ir grožio spa centruose naudojamą kūno kosmetiką. Paprastai šios firmos produktus galima sutikti pačiuose prabangiausiuose grožio centruose bei viešbučių grožio kampeliuose. Natūralu, jog iš produkto, naudojamo Kempinski viešbučio spa skyriuje, tikėtis reikia mažų mažiausiai daug. 

Pirmasis dalykas, kurį derėtų paminėti - Elemis sp@ home frangipani monoi body cream kūno  priemonės kvapas. Egzotiško pavadinimo Frangipani gėlės kvepia nepaprastai. Pastarosios kvepia taip, kaip niekas kitas šiame pasaulyje.  Kremas taip praturtintas makadamijos bei sezamo aliejais, tad oda ne tik kvepia egzotika, bet tampa minkšta bei švelni. Ant kūno lieka nepaprastas šilkinio produkto efektas. Kremas užtiktina ilgalaikį odos maitinimą ir drėkinimą, vos juntamas kvapas ant kūno išlieka iki dešimties valandų. Dėl nepaprastai nugesinto produkto "ataskonio" tuo pat metu galima dėvėti ir mėgstamiausius savo kvepalus - kvapai nesusipaišys, o mėgstamiausių kvapų aromatas neliks sugadintas kūno kremo.

Ir visgi, Elemis priemonės naudojimas - savotiškas Spa ritualas savo namuose, tad rekomenduoju pastarojo užgožti jokiais kitais kvapais. Juk kasdien naudojamų kvepalų aromatas byloja apie kasdienę rutiną, nuo kurios kartais norisi pabėgti.

Produktą rekomenduoju visoms - norinčioms pabėgti nuo kasdienės darbų lavinos, pavargusioms nuo gyvenimo, ieškančioms prabangos ar tiesiog neturinčioms kur dėti pinigų - priemonė verta savo kainos vien dėl to, kad mūsų emocinė būklė neįkainojama jokiais šios planetos pinigais!
ELEMIS "Sp@ Home Frangipani Monoi Body Cream" kūno kremo apžvalga

9.8.14

Dėl įtemptos dienotvarkės prieš metus teko išmėginti netikros saulės procedūras soliariume. Pirmojo apsilankymo metu apėmė savotiškas laimės  ir pasitenkinimo jausmas dėl galimybės įgauti sveiko atspalvio odą itin greitai, tačiau pasidalinus savo pasiekimu su artimiausiu šeimos žmogumi, iš mamos išgirdau suglumusią repliką  "juk yra tikra saulė". Maniškis pasiteisinimas skambėjo labai racionaliai - natūralioms saulės vonioms visiškai neturiu laiko, o jo kai turiu - saulė sapnuoja devintą sapną. Tad jei nenoriu rodyti pamėlynavusių arterijų, tenka imtis kosmetinių priemonių sveikam įdegiui įgauti.

Tačiau priešingai nei prieš metus, šią vasarą užuot odą alinusi nuolatiniais tikros ar netikros saulės spinduliais nutariau naudoti kosmetines savaiminio įdegio priemones. Eilę metų mėginusi ir testavusi skirtingų firmų savaiminio įdegio kremus galiausiai turiu pripažinti faktą, kad savaiminio įdegio kremas - nesvarbu, ar jis skirtas kūnui, ar veidui - nusipelnė didesnės investicijos nei įprastiniai kūno ar veido kremai kosmetikos parduotuvėse. Gaila, tačiau Lietuvoje esančiose parduotuvėse kokybiškų produktų atrasti iš tiesų sunku, o kartais ir visai neįmanoma.

Victoria's Secret BARE BRONZE Facial Moisturizer  - drėkinamasis veido kremas, suteikiantis nežymų sveiko įdegio efektą veidui. Priemonės kvapas neišsiskiria iš kitų savaiminių/soliariumo kremų kvapo, tačiau užtepus ant odos išsisklaido pakankamai greitai. Oda lieka minimaliai sudrėkinta, įdegis pasimato po 8-10 valandų, tad geriausia priemonę naudoti einant miegoti, iš pradžių sudrėkinus veidą įprastiniu veido kremu. Priemonė suteikia labai švelnų atspalvį, vargu, ar pavyktų panaudoti ją taip, kad veido srityje būtų matyti mėgėjiškam savaiminio įdegio aplikavimui būdingi zebro dryžiai. Kremo talpa milžiniška (75ml), konsistencija pakankamai skalsi, tad priemonės užteks ilgam. Tiesa, paskutinį kartą panaudojusi šią priemonę pradėjau jausti stiprų veido tempimą, tačiau tokį pat jaučiu ir kūno bei rankų srityse, tad panašu, kad bus kalti sausi ir Lietuvai nebūdingi vasariški orai.

St. Tropez Everyday Gradual Tan Face - savo veikimu šis kremas stipriai primena VS Bare Bronze veido priemonę, tačiau veidą papuošią stipresniu pigmentu, dėl specialios technologijos išvengiama savaiminio įdegio žymių, o priemonėje esantis alijošius drėkina ir ramina odą. Konsistencija iš dalies primena geliniu pagrindu gaminamas priemones, kremas kvepia pakankamai maloniai. Vienu šio kremo pranašumu laikau pakankamai didelį veido drėkinimą - po šio kremo papildomo drėkinamojo kremo sluoksnio tepti nereikės. 50ml tūrio priemonė taip pat ne pati blogiausia alternatyva, ypatingai toms, kurios produktą ketina naudoti tik progoms.

 Clarins Radiance - Plus Golden Glow Booster - bene vienas populiariausių šio sezono savaiminio įdegio priemonių grožio vergių tarpe. Ši priemonė - itin koncentruotas savaiminio įdegio serumas, puikiai tinkantis bet kokios odos savininkei, mat šis maišomas į kasdienį dieninį kremą. Tiesa, man ši priemonė suteikia kiek per didelį aukso atspalvį, tačiau tai priklauso nuo kiekvieno žmogaus odos pigmento atspalvio ir įdegio polinkio. Maniškis - auksinės karamelinės spalvos, kuri veido srityje atrodo itin įdomiai. Itin higieniškas priemonės indelis leis dalintis produktu ir su mama, ir su geriausia drauge, net jei naudojate skirtingus drėkinamuosius kremus. Priemonė iš tiesų verta investicijos!

Visos trys priemonės puikiai tiks mišrios/normalios odos savininkėms, o sausuolėms rekomenduoju veidą dažniau lepinti didesniu drėkinamojo kremo sluoksniu - po jo ir šios priemonės gali tapti neatsiejama ne tik vasaros, bet ir visų metų kosmetikos priemonių dalimi!
Geriausios savaiminio įdegio priemonės veidui

31.7.14


Su nauju mėnesiu prasideda liepos mėnesio mylimiausių kosmetikos produktų apžvalgų lietus. Šį kartą savo mylimiausius ir labiausiai šį mėnesį naudojamus produktus nutariau parodyti neįprastu būdu - internetinių nuotraukų koliažu, kuris, tikiu, geriausiai atskleidžia kiekvieno produkto unikalumą. Visi liepos mėnesio produktai šaukte šaukia, kad vasara nėra tinkamas laikas storam makiažo pagrindo sluoksniui ar tonai skruostų raudonį išryškinančių skaistalų, tad šį kartą produktų kaip niekad mažai. Tačiau visi tokie reikalingi, kad be jokių dvejonių šiais pasitikėčiau ir negyvenamoje saloje.
Pirmasis produktas - prieš keletą savaičių demonstruotas SIMPLE Kind to skin replenishing rich moisturiser  (išsamią produkto apžvalgą galima perskaityti paspaudus ant pavadinimo) drėkinamasis kremas, tinkantis kasdieniam veido drėkinimui ir odos minkštinimui. Dėl nuolatinio odos šveitimo ir valymo pastaroji ypatingai noriai priima bet kokį drėkinamąjį produktą, o šio drėkiklio pagrindinis ginklas - didelis tūris ir stebėtinai žema kaina.
Clinique all about eyes concealer teoriškai skirtas pajuodavusių paakių maskavimui, tačiau ne mažiau tinkamas ir eiliniam veido defektų maskavimui. Ypatingai tiršta konsistencija neleidžia padauginti produkto, o 10ml. talpos pakuotė užtikrina, kad naudoti maskuoklį bus galima naudoti visus metus - tekstūra skalsi, priemonė koncentruota ir pigmentuota. Tiesa, nežymiai sausina odą, tad patartina produktą tepti tik ant probleminių vietų.
Vienu didžiausių vasaros atradimų tapęs CLARINS Instant Blush Magic colour želė konsistencijos skruostų rausvumą suteikiantis produktas paprastai tarnauja kaip šaunus kasdienis lūpų balzamas, suteikiantis nežymų rausvų sultingų lūpų efektą. Šią priemonę mėgstu vežtis į keliones kaip vietą tausojantį produktą, kurį galima naudoti ne tik skruostams, bet ir lūpoms.
100% Pure cocoa pigmented bronzer natūralus bronzantas šią vasarą kone vienintelė dekoratyvinė kosmetikos priemonė, pasiekianti mano odą. Priemonė grėsmingos tamsiai rudos spalvos, tad darbui su ja reikia atitinkamo įdirbio, tačiau eksperimentuojant galima išgauti puikų rezultatą ne tik skruostų srityje, bet ir visose kontūravimo prašančiose veido vietose. Ironiška, tačiau per dvejus metus 100% Pure kosmetika nusivilti neteko, tad šios firmos produktų mylimiausiųjų sąrašas tęsiasi ištisus metus.
100% Pure lip creme stick NAKED BERRY lūpų pieštukas jau kurį laiką tapo nepakeičiamu ne tik kosmetinės, bet ir piniginės draugu. Kadangi kosmetikos mano kasdieniame rankinės turinyje rasti nepavyktų, laikydama šį produktą piniginėje esu garantuota, kad lūpų kontūro korekciją galiu atlikti bet kuriuo dienos metu. Nepakartojama matinė kreminė produkto tekstūra, garantuoja lengvą priemonės aplikavimą, o švelni spalva užtiktina "natūraliai gražių" lūpų efektą. Pieštukas ekonomiškas, o stipriai pigmentuota spalva leidžia juo naudotis itin ilgą laiką.
Paskutiniu, bet ne prasčiausiu šio mėnesio produktu tapo 100% Pure natūralūs kreminiai akių šešėliai BELIZE.  Negalėčiau pavadinti savęs didele akių makiažo mėgėja, tad šešėlių mano kosmetikos turtuose surasti pavyktų vos kelis. Pastarieji pavergė mano širdį nežymiu spindesiu ir visiškai natūraliai atrodančia kremine spalva. Kreminė šešėlių tekstūra padeda produktui vietoje išlikti ilgesnį laiką, tačiau siekiant maksimalaus rezultato rekomenduojama prieš tai akių voką paruošti specialia šešėlių baze.
Nežinia, ar reikėtų apverkti besibaigiančią vasarą, ar su nekantrumu laukti naujų mokslo metų, naujų iššūkių ir kosmetikos industrijos naujovių. Panašu, kad vasaros metu kosmetinėje vyraujantis minimalizmas akivaizdžiai byloja apie dideles kosmetikos paieškos rudens sezonui!
LIEPOS MYLIMIAUSIEJI

23.7.14

 

Pusmetį praleidus prie UK skin care industrijos ir rinkos analizės,  į mano akiratį pakliuvo kelios akivaizdžiai visose srityse pirmaujančios veido priežiūros linijos. Viena jų - SIMPLE produkcija, pasitaikanti kone pas kas antrą Anglijos kosmetikos (ir ne tik) vartotoją. Tad kokie stebuklai paviliojo birtus ir kodėl apie šį produktą Lietuvoje vis dar nekalbama?

Tikriausiai pradėti reikėti nuo apgailėtinai juokingos kainos. Paprastai nesu iš tų žmonių, kuriems "viskas atrodo per pigu", pinigai ant medžių neauga, tad paprastai atradusi pigią, tačiau efektyvią priemonę tiesiog džiaugiuosi savo "apsukrumu" ir "įžvalgumu". Šiuo atveju kaina iš tiesų juokinga - priemonės pardavimo kaina prasideda nuo 2,46 svaro (šaltinis čia). Kitas kriterijus, darantis kainą dar juokingesne, yra produkto kiekis. Ne paslaptis, kad didžioji dalis veido kremų parduodama 50ml talpos taroje. Jei produktas brangus, pasitaiko ir 30ml.  Gavus priemonės 75ml jaučiamės ponais, o šios priemonės net 125ml. Padalinus kainą iš 2,5 karto (skaičiuojant kainos proporciją pagal klasikinį 50ml produkto kiekį) iš minėtosios kainos telieka 0.98 angliški centai. Panašu, kad net konvertavus į lietuvišką piniginę išraišką už tokią pinigų sumą teišgalėtumėm įsigyti prabangesnio muilo gabalėlį iš "Maximos".

Pats produktas stebėtinai malonios konsistencijos. Tiesa, nėra pats ekonomiškiausias produktas šioje žemėje, konsistencija primena lengvą kūno losjoną, tad padauginti jo nėra sunku. Kita vertus net ir padauginus produkto oda jį pasisavina ypatingai lengvai. Naudoti šią priemonę galima tiek ryte, tiek vakare (naudoju ją ir vidury dienos, jei tuo metu turiu pakankamai prabangos pasidaryti naminę pertrauką nuo rytinių ir vakarinių darbų), oda akimirksniu tampa sudrėkinta, minkšta ir elastinga. Didelis produkto kiekis leidžia dosniai kremu tepti ne tik veido odą, tačiau neaplenkti ir kaklo bei dekolte sričių.

Tiesa, esti ir keli kabliukai, į kuriuos derėtų atkreipti dėmesį renkantis tinkantį produktą. Kadangi priemonė tinka bet kokiam odos tipui ir bet kuriai amžiaus grupei, akivaizdu, kad joje nerasime tam tikroms veido problemoms gydyti reikalingų ingredientų ar veikliųjų sudedamųjų dalių. Iš esmės kremas nedaro nieko išskyrus drėkina veido odą, tad produktas tiks toms, kurios neturi didesnių veido odos problemų ir nori išlaikyti odos elastingumą, stangrumą bei palaikyti tinkamą odos vandens balansą.

 Bet kokiu atveju produktą rekomenduoju turėti visoms - toms, kurios veido priežiūrai neskiria daug dėmesio ir laiko šis produktas gali tapti amžina dogma (kokia tėvų laikais buvo laikomas visų galų meistras NIVEA Creme kremas), o kosmetikos ir grožio produktų nacėms tai bus priemonė, kurios norėsis griebtis pavargus nuo nesėkmingų idealios kosmetikos paieškos.

Akivaizdu, kad paprastumas žavi ir retai kada nuvilia, o produktų linijos pavadinimas, panašu, kad buvo parinktas taip taikliai, kad net šmaikštauti nesigauna. 
SIMPLE "Kind To Skin Replenishing Rich Moisturiser" veido kremo apžvalga
© 2016 Kotryna Uogintaite