15.11.11

ASMENIŠKUMAI: TOBULOS ODOS LINK

Šį niūrų antradienio vakarą nusprendžiau papasakoti apie savo atradimus kosmetikos pasaulyje. Kosmetiką be proto myliu. Gal dėl kažkokio neaiškaus komplekso (man pačiai kosmetika asocijuojasi su netikrumu ir savęs slėpimu). Turiu tikrai liguistą potraukį kosmetikai, o ypatingai makiažo pagrindams ir viskam, kas susiję su veido problemų maskavimu.
Vasarą fotografavau savo kosmetikos turtus, likau nuoširdžiai pasibaisėjusi, kiek visko turiu. Tą pačią sekundę nusprendžiau susiimti ir atsikratyti nereikalingomis priemonėmis, taip prikeldama jas naujam gyvenimui pas kokią nors kitą merginą. Labai džiaugiuosi, kad dalį kosmetikos pavyko parduoti ar išsikeisti į reikalingesnį daiktą. Senas, sudžiūvisias priemones be gailesčio išmečiau į šiukšlių dėžę (gėda prisipažinti, kiek kai kurie tušai išgulėjo stalčiuje). Ta proga visos makiažo priemonės iš komodos stalčiaus persikraustė į naują vietą, dežės prie komodos.
O kas liečia veido trūkumų maskavimą, priėjau prie labai paprastų išvadų: svarbu ne pudros firma, kaina ar kokybė (paskutinis faktorius labai svarbus, bet).. Oda atrodys pasibaisėtinai, jei be visų tų mėšlų, kuriais varginam savo veidą, nebus rūpinamasi kasdien, paprastomis priemonėmis. Labai svarbu kasdienė veido priežiūra: vakare būtina nusivalyti makiažą, nuplauti veidą prausikliu, būtinai gerai pamaitinti (arba sudrėkinti, priklausomai nuo metų laiko, odos tipo ir kitų kriterijų). Iš ryto vėl būtina nusiprausti vandeniu, pasitepti drėkinančiu (arba maitinančiu) kremu, o tik tada jau galima galvoti apie makiažo pagrindą ar kitas dekoratyvinės kosmetikos priemones.Aš šiuo metu chemiją naudoju tik visai velniavai nuimti, o maitinu ir prausiu natūraliomis priemonėmis: juoduoju afrikos muilu ir nerafinuotu šalto spaudimo taukmedžio sviestu. Taip pat be galo svarbu tinkamo pudros atspalvio pasirinkimas (jei nerandate tinkamo atspalvio, tikrai niekas rankų nenukapos, jei sumaišysite dviejų atspalvių, taip išgaudamos idealų atspalvį), taip pat ne mažiau reikėtų atkreipti dėmesį į pudros paskirstymą. Mano nuomone, geriausia yra švelniai tapšnoti ją į odą. Taip išgaunamas lygus, šviežios, spindinčios iš vidaus, odos efektas. Mažiau matomi pabėrimai, spuogeliai ir kiti defektukai. šepetėlio nenaudoju, nes neturiu kokybiško. Taip pat dėl to, kad šepetėliuose greičiau veisiasi bakterijos. Šiuo metu labiausiai naudoju YSL kreminę pudrą, nes jos atspalvis man tinka idealiausiai iš visų turimų. Taip pat dėl to, kad kol kas dar nereikia didelio maskavimo (o maskuoja ji tikrai prastokai, už tokią kosminę kainą galėtų maskuoti ir geriau). Taip pat pastebėjau tendenciją, kad visos veido problemos atsiranda dėl netinkamos mitybos (kaip tik pradedu gyvent vien saldumynais, taip visas veidas išduoda mano nuodėmes:D) Eina man ši pudra į pabaigą. Tuo labai džiaugiuosi, nes širdy labai gera, kai produktą pabaigiu iki galo. Pabaigus ją, galėsiu kibti į kitą.
Kai kurie žmonės nesupranta, kam jaunos mergaitės dažosi, kodėl kankina savo odą priemonėmis, kurios tikrai neduoda jokios teigiamos naudos. O atsakymas, mano nuomone paprastas ir jį pabandysiu pritaikyti asmeniškai sau: pasidažiusi jaučiuosi nors ir ne natūraliai, tačiau nepalyginamai gražesnė, labiau pasitikiu savimi ir savo jėgomis. Juk ne visiems nuskilo turėti persikinę odą. Nors esu išprotėjusi dėl kosmetikos pirkimo, tikrai nesu pamišusi dėl jos naudojimo kiekvieną dieną. Nebijau vaikščioti nepasidažius. Į parduotuvę irgi beveik visuomet vaikštau be tušo. Tačiau tik radus progą, varau iš širdies :D Ir šiaip labai smagu stebėti savo pačios progresą dekoratyvinės kosmetikos naudojime. Neseniai atradau būdą, kaip savo blakstienas paversti didesnėmis ir išraiškingesnėmis, o juk be praktikos nepadės jokia teorija:)

Kai nusipiešiu veidą, jaučiuosi daug fainesnė. Tebunie tai netiesa, tačiau saviįtaiga užima didžiąją dalį mūsų visų gyvenimo ir emocinės būsenos stabilumo.
O kokią pudrą naudojate Jūs? :)

77 comments:

  1. jergau kiek visko daug :OOO

    ReplyDelete
  2. Pirmoji mintis
    Mergyt, galėtum savo kosmetikos parduotuvę atidaryti :D labai patiko tavo pamąstymai,o juk silpnybių turime visi (pamatytum mano laikrodžių kolekcija...ouch) :D:D
    Esi protinga, šilta ir paprasta mergina, o to trūksta daugeliui blogerių- tiesiog rašyti šiltai. šaunuolė!

    ReplyDelete
  3. Monika, nu turiu truputį :D

    ReplyDelete
  4. Toma, OHO, beprotiškai dėkoju už tokį nesvietiškai šiltą komentarą :) Aš laikrodžiams taip pat prijaučiu, tačiau kažkaip sveiko proto kertelėj kažkas kužda, kad nepirkčiau jų, nes gi kai sustos, tai visi vienu metu :DDD

    ReplyDelete
  5. Sveika :)
    Ohoho kiek pas tave ten visko daug :D Mano nuomone, kad mergina turi būti pasidažiusi, bet ne per daugiausiai :)Manau, kad tu dažaisi saikingai ir tai tikrai labai pagirtina turint tiek kosmetikos ;DD
    Ps. Tavo labai faini plaukai!! Didelis pavydas :)

    ReplyDelete
  6. Ps. Labai pritariu tavo pasakymui:
    Kai kurie žmonės nesupranta, kam jaunos mergaitės dažosi, kodėl kankina savo odą priemonėmis, kurios tikrai neduoda jokios teigiamos naudos. O atsakymas, mano nuomone paprastas ir jį pabandysiu pritaikyti asmeniškai sau: pasidažiusi jaučiuosi nors ir ne natūraliai, tačiau nepalyginamai gražesnė, labiau pasitikiu savimi ir savo jėgomis. Juk ne visiems nuskilo turėti persikinę odą.
    O man dievas grožio tai pagailėjo :D Ko negalėčiau pasakyt apie tave :)

    ReplyDelete
  7. Auste, ačiūū, tuoj priprasiu prie šitiekos pagyrų :D Nėr gražūs mano plaukai, bet gi žinai, kokią įtaką daro vizualinis menas :D

    ReplyDelete
  8. Miela Auste, nešnekėk nesąmonių :) Esi labai simpatiška mergaitė, o apie save visuomet esam linkę mąstyti subjektyviai:) Aš, žinodama, kaip atrodau atsikėlus arba užverktom akim, save galiu laikyt Lochneso pabaisa :D

    ReplyDelete
  9. Ooo dieve! Jei žinočiau kur gyveni apvogčiau... Jaučiu silpnybę toookiem dalykiukaaam!

    ReplyDelete
  10. Moteriška prigimtis, tikriausiai :)

    ReplyDelete
  11. labai įdomiai ir paprastai parašei, patiko:)
    aš irgi jaučiuosi daug geriau šiek tiek pasidažiusi, kažkaip pačiai nuotaika būna geresnė:) O pudrą tai šiuo metu aš naudoju 'manhattan powder mat' ir esu labai ja patenkinta. kaina palyginus tikrai nėra didelė (~20lt), o maskuoja gerai, odos spalva tampa gyvesnė, tačiau išlaiko natūralumą. Manau pirksiu dar ne kart:)

    ReplyDelete
  12. Karolina, ačiū, už gražius žodžius:) O žiemą nenaudoji kreminės? Šiaip puikiai apsaugo nuo šalčio ;)

    ReplyDelete
  13. You are lucky girl! :) have a nice day

    http://stylishfox.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. stylish fox, thanks ;)

    ReplyDelete
  15. Kiek daug kosmetikos ;oo žinai,dar trūksta tik nagų lakų kolekcijos. :D o šiaip,pažiūrėjusi į tave,net nepasakyčiau,kad tu naudoji kokią kreminę pudrą,nes veidui tikrai puikiai tinka atspalvis,kuris yra nuotraukoje ir nesimato net,kad būtum užsidėjusi.
    O gal išduosi paslaptį,kaip padidini blakstienas?;o

    ReplyDelete
  16. as irgi pasibaisejus :)))

    ReplyDelete
  17. Oho-ho :)
    Niekad nesu tiek turėjusi, mano dėžutėje dvi pudros, akių pieštukas, tušas, dveji lūpdažiai, vazelinas ir viskas :)
    Ne pirmam blog'e tokia tema, tad labai noriu pasakyti šį tą iš savo asmeninės patirties kai buvau jaunesnė. Naudojau pudrų, kokybė buvo gera, naudojau valiklių, prausiklių, kremų nuo spuogelių ir t.t. kol labai susigadinau savo odą, ir jie tikrai buvo kokybiški, atrodė labai padeda, ir vaistininkės gerai patardavo, bet galutinis rezultatas buvo žiaurus. Nuo to laiko veidui prausti tik vanduo ir muilas, ir žinoma turiu kremą pagal savo odos tipą :)
    Taip, kad linkiu nepersistengti, nes visko būna. Vis dėlto tai pramonė kuri siekia tik pinigų ;)
    O kas susiję su paskutiniu klausimu naudoju dvi pudras (jokių kreminių) Chanel ir Lancome, pastaroji yra bronzinė :)

    ReplyDelete
  18. Monika, nagų lakai bus kitą kartą :D O blakstienas reikia dažyti tūkstančius kartų, zigzago trajektorija, tada jos atrodo gražiau :)

    ReplyDelete
  19. Dalyte, yra dėl kO :D

    ReplyDelete
  20. Dieter, ačiū už patarimus. Manau jie labai teisingi, nors pirkti mėgstu, lygiai taip pat fantazuoti, kad pasidažius tapsiu kitu žmogum, vis dėlto labai vertinnu naturalumą :)

    ReplyDelete
  21. Išprotėčiau tikriausiai, turėdama tiek kosmetikos. :D Nors pas mane šitiek ir neužsilaikytų: pusę išmėtyčiau, dar dalis sugestų ar išdžiūtų.. :D


    http://maria-prettythings.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. AI, realiai tai ji kažkokios papildomos laimės nesuteikia :)

    ReplyDelete
  23. Anonymous15.11.11

    Pinigų išmetimas į balą.. No offence,bet aš už natūralumą :)

    ReplyDelete
  24. wow , didele kolekcija ! pagrinde nesidazau, vertinu naturaluma ir aplamai pastaruoju metu tingiu kazka dar rytais veikt :D tik atsikelus is lovos , mazai ka bematant pro uzmiegotas akis, belekaip susirisu plaukus , brukstelnu akis tusu ir lekiu mokyklon. Siaip, problemu su oda niekada neturejau (aciu Dievui) . Gal tik siek tiek sausoka. Turiu veido atspalvi, kuriam pudros nereik. Na zinoma, keleta pudru turiu. Kremine CHANEL - ypatingoms progoms, ir EGIPTO ZEME - kartais siek tiek jos uzsidedu, kad pagyvintu veida, bet dazniausiai einant kur nors pasilinksmint. Na o tu tikrai atrodai labai naturaliai su YSL. Gal kada reikes ir man isbandyt, nors as isitikinus, kad kiekviena pudra reikia rinktis individualiai, nes net ir ta pati pudra , ant to paties odos tipo, gali atrodyti labai skirtingai.

    ReplyDelete
  25. Ispudingas krepselis:)
    As irgi jauciu kosmetikai silpnybe, nors stengiuosi nepersistengti:)
    Siaip, niekada nenaudoju keliu tusu is karto, nes paprasciausiai sudziusta. Jeigu atsitinka taip, kad vienu metu turiu keleta tusu, laikau juos nepradarytus, kol ateis eile:)
    Pudros irgi patenka i ta sarasa, kur negalima persistengti;D Siuo metu turiu gal keturias, bet manau normalu tureti daugiau nei viena, nes mano oda gana stipriai pasikeicia vasara, kadangi greitai idegu. Tuomet ir pudros atspalvi keisti reikia:) Siuo metu naudoju Kores Ginger tinted moisturizer kasdienai, o ypatingoms progoms Lancome Photogenic.
    O del to klausimo, kodel dazomes..Paprasciausiai patinka:) Vien jau tas pats procesa malonus, tai kodel gi ne:)

    ReplyDelete
  26. Anonime, o man pinigų išmetimas į balą atrodo maisto pirkimas. No offence, visi skirtingi

    ReplyDelete
  27. Morning, teisingai darai, jei nematai didelio poreikio dažytis. Bet kokiu atveju dažymasis nėra pats geriausias dalykas. Čia jau defektų maskavimas daugiau, o jei graži jautiesi ir be to, esi tikrai palaimintoji :D

    ReplyDelete
  28. Supergirl, visiškai pritariu Tau:) O kaip Lancome? AR labai stipriai maskuoja?

    ReplyDelete
  29. OMG mergyt :D cia tai kolekcija :)
    As tai normaliai, nepersistengsiu su visom priemonem :) Daugaiu pasidazyt megstu tik vakareliui kokiam, man svarbiausia ryskios akys :) Vasara beveik nenaudoju pudros, nes kai oda idega tada visai nieko atrodo, gerai sudrekinu ir viskas :) O va rudeni, ziema, pavasari tai naudoju pudra, del to kad mano oda lb lb sviesi, net papilkejusi ziema buna, tai negaliu i save ziuret :) i soliariumus nenoriu, gaila odos... del tokio tusu kiekio tai visiskai nesuprantu :d pas mane visad vienas - max factor masterpiece, pats geriausias, ir perku nauja tik kai naudojamas baiginejasi, juk gaila tokius pinigus i bala mest :) o kad akiu seseliu, blizgesiu lupoms, lupdaziu galima turet marias, tai sutinku :) Nu dar nagu laku :D

    ReplyDelete
  30. Sandra, labai teisingas požiūris. :) O tšai fotkinti dar porrieš išmetimą, dauguma buvo uždžiūvę ir pasibaigę :D

    ReplyDelete
  31. Guarana16.11.11

    Turiu klausimeli apie Magic Wand blakstienu tusa..;o Kaip jis tau? ;o

    ReplyDelete
  32. Man asmeniškai nepatiko jo aplikatorius. Esu už guminius šepetėlius ;)

    ReplyDelete
  33. Anonymous16.11.11

    Oho, baltas pavydas kiek daug visko turi!! :o

    ReplyDelete
  34. Ai, žinok nesuteikia papildomos laimės nė kiek :)

    ReplyDelete
  35. aš dar prieš tai tepu rieboką kremą, o šiaip aš nepastebiu labai didelio skirtumo tarp kreminės ir ne:D

    ReplyDelete
  36. Na tiesiog paklausiau, nes žiemą, esant dideliems šalčiams, kreminė pudra daug geriau apsaugo odą nuo nušalimo, nei kompaktinė ar biri :)

    ReplyDelete
  37. blm, tik dabar supratau, kad turėjau omenyje kompaktinę;DD mano pudra ir yra kreminė, tu gal sumaišiai su biria, nes pavadinime tai tikrai taip skamba;D

    ReplyDelete
  38. Aa:D Tada viskas aišku :D Sumaišiau, tikrai sumaišiau, kai kas nors pamini Manhattan kosmetiką, visuomet vaizduotėje iškyla kompaktinė arba biri pudra. Net nežinau kodėl :D

    ReplyDelete
  39. wow such a make-up paradise!:-)))

    fashionnmap.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Oj, kiek pas tave daug komentaru :)) Labai fainai. Siuo metu esu labai uzimtas zmogeliukas tai srr, kad tik dabar atrasineju i komentara.
    Tavo plaukai yra tikrai laabai gražus :) Tik tiesiog ju neivertinam, pvz as savo plauku nekeniu, bet kai kas sako, kad jie labai grazus. Tai taip cia ir suprast :D

    As ir nesneku nesamoniu :)As sau esu ne per graziausia, gal todel laikui begant vis daugeja kompleksu. Seip kazkada buvau labai kompleksuotas zmogus. Bet tada susipazinau su tokia drauge kuri ismokino labiau pamilt save, jai labai dabar uz tai dekoju.

    Manau visi ryte atrodom kaip Lochneso pabaisos ;D

    ReplyDelete
  41. Auste, supažindink ir mane su ta drauge, man neprošal būtų apmažint savo kompleksų kalnelį :D

    ReplyDelete
  42. Begalo patiko postás. Ir iš dalies pritariu dėl kosmetikos naudojimo, tikrai nesu makeup freak, bet paryškint veido bruožus mėgstu ir aplamai tai įdomus užsiėmimas, kai ne tik save dažai bet ir kitus. ;)

    ReplyDelete
  43. Auste, prisiminsiu pazada ;)

    ReplyDelete
  44. Charmant, visiškai pritariu Tau:) Jei būtų galima rinktis, gyvenime būčiau vizažištė ir dirbčiau kosmetikos parduotuvėje:D

    ReplyDelete
  45. Visiškai sutinku su tuo ką rašei ;)

    Beje, manau, kad turėti daug kosmetikos nėra blogai, aš taip pat pasitaikius progai pildau savo kolekciją, galbūt Lietuvoje daug kam atrodo keista, kad jaunai merginai galima turėti tiek daug kosmetikos, bet užsienyje tai visiškai normalu. Kiekvienas renkasi kolekcionuoti ir kaupti, ką jie nori. ;) Tavo kolekcija man labai patiko ;)

    O kalbant apie pudrą aš esu atradus Make Up Forever HD pudra, kurios neiškeisčiau bent jau kolkas į nieką :).

    ReplyDelete
  46. Rūta, apie šią pudrą girdėjau be galo duag teigiamų atsiliepimų, tik kad nemaža kaina :)

    ReplyDelete
  47. Na taip nemaža, bet užtenka bent jau man laaabai ilgam,priešinagi nei dauguma kitų, kurias teko naudoti ;) taip, kad sudėjus netgi pigiau šita išeina ;)

    ReplyDelete
  48. Na taip, ta kaina tikriausiai iš pradžių gąsdina, bet daug kas nepagalvoja apie produktų ekonomiškumą. O ir žiemą ir vasarą tą patį atspalvį naudoji?

    ReplyDelete
  49. Anonymous19.11.11

    Man taip pat patinka tureti daugiau nei viena odos prieziuros priemone, nes ji tai sausesne buna,tai riebesne,tai maziau ar daugiau maskavimo prisireikia. Tik su tusais kitaip - turiu du ir ramybe, vienas eko,daznesniam naudojimui,o kiitas gryna chemija, progoms,jei taip galima pasakyti.
    Kurie skaistalai tavo megstamiausi?
    Beje, tavo vietoje as butinai koreguociau antakius, reiketu juos paformuoti vos vos (gink Die, nenuploninti) ir tamsinti,nes dabar labai kontrastuoja su tamsiais plaukais,ne isryskina akiu grozi,o eina tiesiog ,,sau".

    ReplyDelete
  50. Anonime, pastaruoju metu skaistalų funkciją atlieka mano pačios sumiksuoti produktai: labai natūralais atspalvio subyrėjęs NIVEA skaistalų likutis ir Guerlain meteoritų rožiniai burbuliukai (nebepamenu,kurios koleksijos, tikriausiai iš MYTHIC, nors iš esmės manau, kad visur jie panašaus rausvo atspalvio). Šį mišinuką naudoju dėl to, kad atrodo labai gaiviai ir naturaliai. Jei randu kokią didesnė progą, pasiblizginu žėručiu iš MAC. Dar Too faced skaistalai labai geri, nes man, šieviaodei, reikia visiškai visiškai švelniaus atspalvio:)
    Ačiū už pastebėjimus dėl antakių, kaip ri minėjau, esu šiek tiek prie tinginukų, tai sunkiai sekasi man juos tvarkyti. Vizažistė sakė, kad jei nesidažau kasdien akių, tuomet geriau jų nedažyti, nes bus per didelis kontrastas ;)

    ReplyDelete
  51. OOOO WOW!
    wonderful collection !:)

    ReplyDelete
  52. Thank you, Patrycja

    ReplyDelete
  53. Visko tikrai daug.:D pavydžiu tau, nes jaučiu silpnybe tokiems dalykams, nors pati labai minimaliai dažausi. Tu tikrai super panele, Kotryna! Esi labai žavi,nuoširdi ir manau labai draugiška:)

    ReplyDelete
  54. Ohh, kokie gražūs žodžiai, Rūta. AČIŪ Tau labai labai. Iš tiesų gal ir naivu, bet tokie dalykai kaip komentarai (kad ir internetiniai) turi be proto didelę galią mano emocinei savijautai, tad dabar galėsiu eiti miegoti šypsodamasi :)
    Man atrodo, kad kosmetikai silpnybę turi beveik visos moteriškosios lyties atstovės :D Bet iš esmės pavydėti nėra ko. Aš pradedu žmonėms pavydėti nebe daiktų, rūbų ar aksesuarų, o laimės, sveikatos ir pozityvo : D

    ReplyDelete
  55. Praktiškai apie bet kokią gyvenimo problemą galima pasakyti, jog geriausia yra spręsti iš pagrindų, o ne maskuoti pasėkmes. Bet... nėra viskas taip paprasta =) Būtent todėl ir pati dažausi - nes tuomet tiesiog jaučiuosi geriau - gražesnė. O taip pasijusti kartais tikrai norisi - kad gyvenio keliu būtų lengviau eiti...

    ReplyDelete
  56. Rūta visiškai Tau pritariu:) Nors juk ir maskuojant galima tuo pačiu stengtis tas problemas tvarkyti ir spręsti. Aš jas maskuoju tik esant dideliam reikalui, o tik grįžus namo, jei žinau, kad tą dieną niekur neisiu, iškart viską nusivalau ir pradedu veido odos maitinimo seansą, kuris trunka iki pat kitos dienos ryto:) Taip kad nemanau, kad oda lieka labai nuskriausta ;)

    ReplyDelete
  57. Zinok kaip smagiai pasijauciau pamaciusi tavo kosmetikos kolekcija (taip, taip, butent kolekcija :D ) - smagu, kad esu ne viena tokia nejaucianti saiko tame reikale. Nors, tiesa pasakius, paskutinius menesius mane pradejo trikdyt, netgi nervuot, mano kosmetikos priemoniu gausa. Gal atejo naujas gyvenimo etapas? Ir dabar kaip pamisusi bandau viska optimizuot. Aisku kolkas sekasi sunkiai, ypac su dekoratyvine (nes kuno kremai ir sampnai greitai susinaudoja), bet neprarandu vilties, ir kai pasibaigia eilinis buteliukas pasidaro taip smagu ir gera :) Tikiuosi, kad pagaliau pavyks issigydyt nuo sios "ligos" ir investuot pinigus i kazka kita :)

    ReplyDelete
  58. Bella, puikiai suprantu tą nemalonų jausmą, kurį sukelia pernelyg dideli kosmetikos kiekiai. Man atrodo jis vadinamas vidiniu sąžinės balsu arba, kitaip tariant, sveiku protu :D Tik pas mane jis labai stipriai nuslopintas :D Ir visi mano skaičiavimai yra tokie : Jau geriau negersiu šitos kavos kavinėj ir už sutaupytus pinigus nusipirksiu naują nagų laką arba vazeliną. Šiek tiek iškrypėliška :D O dekoratyvinė manau yra daugelio merginų silpnoji vieta, nes ji padeda joms gerai jaustis, taip kad nesinori sąmoningai atsisakyti visų dekoratyvinės kosmetikos teikiamų malonumų :) Gal kada ir mes išaugsim:)

    ReplyDelete
  59. ech as irgi turiu kazkokia silpnybe kosmetikai, bet man - priesingai, gal kosmetika asocijuojasi daugiau su (taip keistai nuskambes truputeli) nuotykiais, eksperimentais, pazaidimais, pokyciais, groziu, mergaitiskumu, mada... tas jausmas, kai ismegini parduotuveje kokius spindincius auksinius ar menulio spalvos blizgucius odai ir jie taip nuostabiai zeri, kad iskart isivaizduoji, kaip graziai jie atrodytu papurskus ant plauku arba ant raktikauliu ar skruostu ar akiu voku ar koju, toks svajingas;D man tai kosmetika yra toks "mazytis stebuklas":)
    ps mielas blogas:)

    ReplyDelete
  60. Žinau tą jausmą :) Būn akartais ir man meilės kosmetikai protrūkis :D Ačiū:))

    ReplyDelete
  61. Anonymous21.1.12

    O kur pirkai neutrogenos pudrą? Niekur nerandu...

    ReplyDelete
  62. Anonime, pirkau internetu. Yra merginų, kurios užsakinėja ;)

    ReplyDelete
  63. Anonymous26.1.12

    o as tai galvoju.. juk kosmetika sensta.. kada speji viska sunaudot??? ir lupdaziai, ir pudros...

    ReplyDelete
  64. Oho koks kiekis kosmetikos... Aš visada apanku pas ką nors šitiek pamačius, nes mano pačios viskas telpa į mažą kosmetinę ir turiu gal tik 3 nagų lakus, kurie vistiek man uždžiūva, nes labai ilgai naudoju... :) O tikrai neišeina iš galiojimo? Ar viską spėji sunaudot?

    ReplyDelete
  65. Anonymous7.2.12

    sveika :) norejau pasiteirauti kur pirkai Make Up Forever HD foundation. jei Lietuvoje jos yra isigyti,gal zinai kokia kaina?
    aciu! :)
    sekmes pleciant kolekcija!

    ReplyDelete
  66. Anonime, na vazelinai tai tikriausiai kai kurie pasenti spėjo, mat "kolekcionuoju" juos nuo septintos klasės. Gaila, žinoma pinigų, bet vienintelis dalykas, ką galiu padaryti, tai tiesiog daugiau jau jų nebepirkti. Pudras arba naudoju pati, arba tiesiog kam nors kitam perleidžiu,kad nesugestų. Nesinori nei pinigų mėtyti, nei odos gadintis. Kita vertus, niekuomet nežinai, ką gauni parduotuvėje: žinau ne vieną ir ne du atvejus, kai mergina parduotuvėje įsigija seniausiai pasibaigusio galiojimo produktą (dažniausiai tai būna pudra arba makiažo pagrindas. Gal taip atrodo, kad dažniausiai, nes jiems skiriamas didžiausias dėmesys). Taip kad niekuomet nežinai, ką vartoji :D

    ReplyDelete
  67. Laurute, turim kiekvienas savų silpnybių :) Maniškė tikriausiai pasireiškia būtent taip :) Apie galiojimus jau papasakojau viršuje ;)

    ReplyDelete
  68. Anonime, sveika ;) na aš pati tai pirkau MD, likutį pabandymui (tas likutis, pasirodo buvo maždaug 80proc pudros:D) nes nežinojau, kaip draugausimės su šia pudra. Parduotuvėje jos kaina 110lt, jei gerai pamenu. Ją galima rasti kiekvienoje didesnėje kosmetikos parduotuvėje (Douglas, Sarma, Kristiana) :)

    ReplyDelete
  69. Anonymous9.2.12

    Aciu Kotryna! kazkaip maniau tik uzsienyje tegausiu, tai dabar nudziugau!

    ReplyDelete
  70. Nėra už ką :) jei pradėsi ją naudoti, papasakok savo atsiliepimus ;)

    ReplyDelete
  71. Visiškai sutinku su Kotrynos pasakymu, kad svarbiausia tai ką darai su oda prieš ją užmaskuojant po pudra :) PRIVALOMA, kad ir kaip vėlai grįžai po vakarėlio, nusiplauti makiažą. Bandau po truputį pereiti prie natūralių produktų. Paskutiniu metu akių makiažui naudoju aliejinį valiklį, o visam veidui plauti gintaro muilą. Jis yra visiškai natūralus, turi gintaro rūgšties ir gintaro aliejaus, bet neturi kvapiklių. Pasak gamintojų (http://www.arza.lt/gintarinis-muilas) tai beveik daro stebuklus :): "Valo, ramina, lygina odą, skatina regeneraciją, skaistina, jaunina, dezinfekuoja, maitina.". Na bet kaip visad, kol nepabandysi, nesužinosi :) Poto dar pasitepusi veidą aliejumi užsiberiu gintaro pudros, ir miegodama jaučiu kaip jaunėju :)))))

    ReplyDelete
  72. Agne, oo kur galima tos gintaro pudros gauti?:)

    ReplyDelete
  73. As tai perku internetineje parduotuveje http://www.arza.lt/gintaro-pudra-25ml arba Vilniuje krautuveleje Baroca (Sv. Mykolo g.).

    ReplyDelete
  74. Ačiū už informaciją. Kai turėsiu laiko, nuvyksiu apsidairyti į parduotuvėlę ;)

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite