Galbūt straipsnio pradžioje gali kilti klausimas, kodėl visa informacija talpinama GROŽIO ALTORIUJE - pati konferencijoje dalyvauti galimybės neturėjau, tačiau turėdama ypatingą galimybę, turėjau garbės prisidėti prie konferencijoje dalyvavusių spaudos atstovų klausimyno sudarymo, tad dalinuosi iš Dubajaus atvežtomis emocijomis bei informacija, kurią, be galo džiaugiuosi, pavyko gauti iš pasaulinio lygio tenisininkių.
Nuo 2010ųjų, kuomet Oriflame tapo oficialiu Europos ir Kinijos moterų teniso asociacijos rėmėju, tarptautinė grožio komanda su Jonas Wramme priešakyje spėjo apkeliauti įvairiausius pasaulio kampelius bei turėjo unikalią galimybę išvysti pasaulinio lygio moterų sportininkių pasiruošimo darbus prieš jų didžiuosius laimėjimus, spaudos konferencijas bei kitus svarbius susitikimus.
Galiausiai, moteriškai draugystei išaugus į naują lygmenį, prasidėjo naujų grožio produktų, įkvėptų sportininkių moterų kūrimo procesas. Šis poreikis kilo kone savaime - sportuojantys žmonės paprastai turi kiek kitokį gyvenimo ritmą, o tuo pačiu ir skirtingą nuo įprastų higienos rutiną. Kelionėse praleidžiant 200 dienų metuose, prausiantis tris kartus per dieną ir intensyviai sportuojant atsiranda ypatingas poreikis patenkinti higieną ir stipriau rūpintis švara: juk sportas negali tapti apsileidimo priežastimi. Kitais žodžiais kalbant, atėjo metas naujam požiūriui į grožį.
Kone kiekviena grožio kompanija savaip išreiškia svarbiausią savo produkcijos šūkį, vienaip ar kitaip išreiškiantį tą pačią mintį - pasinaudojus geriausiais makiažo triukais, išlikti gražiomis ir mylėti save už savo unikalų grožį. Tačiau nepaisant visų grožio dekoratyvinių ritualų, sunku būtų paneigti faktą, kad grožis slypi ne tik veido, bet ir kūno priežiūroje. Vien tai, kad veido srityje esama vos 5% odos, neabejotinai verčia prisiminti vieną pirmųjų rytinių ritualų, kuriuos tenka atlikti vos atsikėlus - rytinis dušas! Ir tikriausiai nieko nenustebins faktas, kad būtent fizinis komfortas mums suteikia nepalyginamai daugiau pirminio pasitikėjimo savimi.
Būtent tai, kad grožis slypi stiprybėje (arba, "Strong is beautiful", kaip skambėjo pagrindinis konferencijos šūkis), buvo akcentuojama visos konferencijos metu. Ir ne makiažas, o vidinė žmogaus stiprybė, kuriai palaikyti reikalingi kasdieniai kūno priežiūros produktai.
O dabar pats laikas susipažinti su pirmąja oficialia tarptautinės Oriflame labdaros ambasadore
Caroline Wozniacki, prisidedančia prie vaikų gerovės skatinimo programos Baltijos šalyse (tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje, tiek Estijoje Oriflame prisideda prie SOS vaikų kaimų gyvenimo). Ši sportininkė eilę metų laiko tvirtą šeštą poziciją pasaulinėje reitingų lentelėje ir 2011 metais Caroline priklausė pasaulinė auksinė teniso taurė.
Kaip ir buvo galima numanyti, Caroline į susitikimą atvyko nežymiai pudra, tušu ir skaistalais pasiryškinusi veido bruožus. Jos charizmą papildė klasikinio modelio Chanel megztinis ir paprasto kirpimo mėlynų džinsų bei balerinos tipo batelių kombinacija. Ir, tikriausiai, nuodėmė būtų nepaminėti sužadėtuvių žiedo, papuošto milžinišku aštuonių karatų deimantu - moters būsimasis vyras profesionalus golfo žaidėjas Rory McIlroy turi stebėtinai gerą skonį papuošalams.
Būtent tai, kad grožis slypi stiprybėje (arba, "Strong is beautiful", kaip skambėjo pagrindinis konferencijos šūkis), buvo akcentuojama visos konferencijos metu. Ir ne makiažas, o vidinė žmogaus stiprybė, kuriai palaikyti reikalingi kasdieniai kūno priežiūros produktai.
O dabar pats laikas susipažinti su pirmąja oficialia tarptautinės Oriflame labdaros ambasadore
Caroline Wozniacki, prisidedančia prie vaikų gerovės skatinimo programos Baltijos šalyse (tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje, tiek Estijoje Oriflame prisideda prie SOS vaikų kaimų gyvenimo). Ši sportininkė eilę metų laiko tvirtą šeštą poziciją pasaulinėje reitingų lentelėje ir 2011 metais Caroline priklausė pasaulinė auksinė teniso taurė.
Kaip ir buvo galima numanyti, Caroline į susitikimą atvyko nežymiai pudra, tušu ir skaistalais pasiryškinusi veido bruožus. Jos charizmą papildė klasikinio modelio Chanel megztinis ir paprasto kirpimo mėlynų džinsų bei balerinos tipo batelių kombinacija. Ir, tikriausiai, nuodėmė būtų nepaminėti sužadėtuvių žiedo, papuošto milžinišku aštuonių karatų deimantu - moters būsimasis vyras profesionalus golfo žaidėjas Rory McIlroy turi stebėtinai gerą skonį papuošalams.
Pokalbio metu paaiškėjo, jog Caroline žavisi Oriflame produkcija (čia galėčiau pakelti savo antakius, bet vargu, ar būdama vienos ar kitos kosmetikos kompanijos ambasadore, galėtų teigti priešingai - visgi įvaizdis yra įvaizdis, kokia tiesa slypi iš tiesų - sunku pasakyti), pačiais svarbiausiais kūno priežiūroje sportininkė laiko ingredientus, o ne konkrečius produktus. Anot profesionalės, produktai turi būti atitinkamo tirštumo ir konsistencijos, odą sugebėti suminkštinti ir pamaitinti. Be abejonės, Caroline prioritetą teikia maloniai kvepiantiems ir gaivos jausmą sukeliantiems produktams. Kvepalai, pasak Caroline, kvepalai - ypatingai subjektyvu ir asmeniška, bet gaivos kvapas vienareikšmiškai reikalingas visiems. Pokalbio metu temai pasisukus apie grožio sampratą, Caroline pareiškė, kad būtent stiprybėje slypi moters grožis, panašu, kad būtent išsakytais žodžiais moteris vadovaujasi ne tik asmeniniame, bet ir darbiniame gyvenime. Tiesa, nors dekoratyvinės kosmetikos sportininkė nesibaido, tačiau dėl jos neina iš proto.
Už galimybę pažvelgti pro Oriflame WTA spaudos konferencijos ypatingai dėkoju renginio organizatoriams, POLHEM PR agentūrai ir Maijai Melbarde, padėjusiai geriau pažinti konferencijos vidų.
Už galimybę pažvelgti pro Oriflame WTA spaudos konferencijos ypatingai dėkoju renginio organizatoriams, POLHEM PR agentūrai ir Maijai Melbarde, padėjusiai geriau pažinti konferencijos vidų.
Nuotraukoje Caroline Wozniacki, nuotrauka iš Getty Imagees fotobanko.
No comments:
Post a Comment