25.12.14

PAŽINTYS: LUSH FRESH HANDMADE COSMETICS


Šventinis sezonas - ypatinga ir puikiai tinkanti proga pakalbėti apie dekoratyvines kūno priežiūros priemones. Taip taip, perskaitėte teisingai - dekoratyvines (t.y nebūtinas) kūno priežiūros (bet labai malonias ir kvepiančias) priemones. Ir nors LUSH Lietuvoje atsirado pries gerus porą metų, atidžiau su kompanijos vizija  bei misija susipažinti pavyko tik pagyvenus svetur ir vėl pradėjus vertinti tai, ką turime čia.

LUSH neabejotinai garsėja savo rankų darbo muilais bei voniai skirtomis priemonėmis, plaukų produktais bei kitomis priemonėmis, skleidžiančiomis nepaprastus aromatus kelių metrų spinduliu aplink. Įėjus į parduotuvę raibsta ne tik akys - bet ir uoslė. Tiesa, pastaroji nepyksta - kvapai paprastai labai malonūs, ir, jei ir ne visuomet visiškai natūralūs, tikrai puikiai tinkantys net išrankiausiems klientams. Šį kartą savo nosį įkišau į vieną kampanijų, tad turėjau galimybę pakalbinti vienus svarbiausių LUSH dirbančių asmenų. Šį kartąteko garbė pakalbinti LUSH bendra-įkūrėją Rowena Bird. 

LUSH klientu tapti gali kiekvienas mūsų - nepaisant amžiaus grupės, lyties, rasės, religijos ar įsitikinimų. Kiekvienas užsukęs į parduotuvę atras jam tinkantį produktą. Ypatingai didelę verėtę parduotuvėje atras tie, kas kosmetinėse priemonėse ieško šviežumo ir efektyvaus veikimo. Kaina, anot Rowenos, sudaryta iš dviejų pusių - viena jų adekvačiai ekvivalenti sudedamosioms produkto dalims, kita - skirta Lush kompanijos vykdomoms labdaros programoms. Norint už pinigus įsigyti neįkainojamą išliekamąją vertę - LUSH teisingas pasirinkimas.

Visi pirkėjai skirtingi, bet visi lygūs - skirtinguose pasaulio kampeliuose LUSH žinoma dėl skirtingų priežasčių - Rusijoje, Brazilijoje ir Azijoje pirkėjai ypatingai vertina plaukų priežiūros priemones, tuo tarpu Japonijos rinkai svarbiausi veido priežiūros produktai. Nepaisant skirtingų prioritetų, neabejotinai egzistuoja ir absoliučiais bestseleriais laikomi vonios produktai, muilai bei kitos malonios bei kvepiančios detalės.
 LUSH produkcija - šviežia rankų darbo kosmetika, kurios pagrindą sudaro kaip įmanoma daugiau natūralių ir organinių ingredientų. Pagrindiniu skiriamuoju bruožu Rowena išskiria kompanijos išradingumą skirtingose srityse - pradedant gaminių įpakavimu, ingredientų pasirinkimu, kampanijų vykdymu ar labdaros projektais, baigiant skirtingais rinkodaros ir verslo planais. Galimybė adaptuotis ir dinamiškai keistis, priklausomai nuo pasaulyje vyraujančių tendencijų, nuotaikų bei svarbiausių įvykių - tai svarbiausias skiriamasis LUSH bruožas.

Kompanijos vertybėse gyvūnų teisių gynimas užima ypatingai svarbią poziciją. Anot Lush, etiniai aplinkosaugos bei gyvūnų puoselėjimo kriterijai ne mažiau svarbūs, nei pagrindiniai versle žaidžiantys kintamieji. 2012-ųjų birželį Lush įsteigė pasaulinę  £250,000 vertės premiją, padėsiančią padėti nutraukti bandymus su gyvūnais. Premija skirta tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims, padedantiems užkirsti kelią gyvūnų naudojimui testuojant naujus kosmetikos produktus, taip pat tiems, kurie jau dirba draugiškuose gyvūnams moksliniuose tyrimuose.

Ar uždirbant daug būtina dalį pinigų atiduoti vargiau gyvenantiems, ar ne - aršiai diskutuotinu objektu išliks dar ilgai. Tačiau reikia sutikti, jog galimybė savanoriškai paremti labdaaringus projektus perkant įprastines kosmetikos prekes yra mažų mažiausia gražus ir geras darbas kiekvieno mūsų sąžinei. O juk sąžinės tyrumu šventiniu laikotarpiu rūpintis pradeda ir sąžinės ubagai. Tad marš į LUSH įsigyti po vieną vonios burbulą - išgelbėsit ne tik žvėrelį ir aplinkinius ir blogo kūno kvapo. 

2 comments:

  1. iš tiesų šią kosmetiką ėmiau naudoti nuo tada kai tik ji atsirado Lietuvoje, nors domėtis pradėjau ir gerokai anksčiau. Galiu pasakyti tik tiek, jog didžiausio dėmesio LUSH sulaukia žiemos švenčių metu dėl juos išgarsinusių vonios gėrybių, kurias ir pati be perstojo naudoju ir apžvelgiu savame bloge. tačiau gamintojai taip pat turi ir kitų dėmesio vertų plaukų bei veido priežiūros priemonių. patarčiau nepabijoti kainos ir išbandyti! :)

    ReplyDelete
  2. Goda, vonios priemonės iš tiesų be galo kvapnios ir vertos dėmesio, tiesa, veido priežiūros priemonių išmėginti taip ir neteko - vis nedrįsau. Tikriausiai viskam savas laikas :)

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite