21.2.16

Etude House "Honey Cera Essence" veido serumo apžvalga | AZIJOS GROŽIO PASLAPTYS

AZIJOS GRŽIO PASLAPTYSE dar viena pažintis su viena populiariausių ir visame pasaulyje puikiai pažįstamų grožio prekinių ženklų - Etude House. Šie grožio namai itin garsūs ir populiarūs Amerikoje, aukštai įvertinama kosmetika ne tik iš Azijos, bet ir Amerikos pirkėjų.

Etude House pagrindinis pirkėjas - jauna mergina, norinti pasirūpinti savo grožiu tiek specifiškai naudojant grožio piriemones, tiek iš dekoratyvinės pusės. Kaip ir daugelis korėjietiškų prekinių ženklų, Etude House pasižymi itin žaismingomis ir, būtų galima sakyti, vaikiškomis pakuotėmis bei reklaminiais stendais.

Didelio susižavėjimo Etude House dekoratyvinės kosmetikos stendai nesukėlė net po gero pusmečio Pietų Korėjoje. Vieninteliai dekoratyvinės kosmetikos produktai iš šios parduotuvės, pasiekę Lietuvą - pora antakių pieštukų, lūpų kontūras bei makiažo bazė. Kodėl tik tiek? Ativai kalbant - kičinės pakuotės niekuomet nebuvo kriterijus, kuriuo vadovaudamasi rinkdavausi grožio ar kitas priemones. Dėl šios priežasties apie didesnį kiekį banaliai atrodančių pakuočių nesinorėjo nė pagalvoti.

Tuo tarpu veido priežiūros priemonės kėlė tiesiog sportinį smalsumą. Kadangi vieną savaitę Seoule teko praleisti vienai (kas byloja ne tik apie vienatvę, bet ir apie laisvę lankytis grožio parduotuvėse kaip noriu dažnai, o jų metu - pirkti tiek daug, kiek pakelia mano kreditinė kortelė, ignoruojant faktą, jog į Europą galiu parsivežti itin ribotą kiekį bagažo). Tuo metu stipriai kentėjau nuo kardinaliai pasikeitusio klimato, šis iš stipriai drėgno pavirto į atšiauriai šaltą ir labai sausą. Iki tol visą gyvenimą buvusi mišri/riebi veido oda pradėjo rodyti labai nemalonius sausėjimo požymius, o aš nė neįsivaizdavau, ką reiškia gyventi "sausuolės" gyvenimą.

Etude House parduotuvė centrinėje Seoulo gatvėje užsieniečių pamėgtame rajone gali pasigirti dailiai angliškai kalbančiu personalu. Vien dėl šios priežasties buvo ramu - šį kartą galiu gauti produktą, kurio man reikia. Tuo metu dirbusi pardavėja parekomendavo veido priežiūros priemonių seriją su medumi. Ši turėtų maitinti ir puoselėti veido odą. Išsirinkau Etude House "Honey Cera Essence" veido esensiją.

Esensija - tai produktas, kurio negalima pavadinti kremo, serumo ar bet kurios kitos priemonės pakaitalu. Tai - dar vienas žingsnis, norint turėti išpuoselėtą veido odą. Esencija pasižymi itin tiršta, ir, galima sakyti, lipnia tekstūra. Produktas po veidą pasiskirsto labai lengvai, ant odos šis tampa kiek skystesniu, jaučiamas vandeninis efektas. Susigeria pakankamai prastai, tad šią priemonę geriau naudoti vakaro metu prieš einant miegoti. Po esencijos patartina naudoti likusius veido priežiūros produktus, naktinį ar įprastą drėkinamąjį kremą, naktinę veido kaukę ir pan.

Produktas puikiai tinka sausesnei ar į sausėjimą linkusiai veido odai, miršiai ar riebiai priemonė gali pasirodyti pakankamai sunki. Esencija turi malonų, šiek tiek medų primenantį kvapą. Kvapas nėra erzinantis, greit išgaruoja. Oda iš ryto tampa šiek tiek elastingesnė ir minkštesnė, tačiau itin drąstiškų pokyčių pastebėti neteko. Džiugina tai, jog pakuotė didesnė nei standartiniai veido kremai - net 80ml.

Produtko kaina apie 25 USD. Priemonę taip pat galima įsigyti Amerikoje. Ar rekomenduoju? Taip, produktas iš tiesų kokybiškas ir vertas dėmesio, tačiau, kaip ir didžioji dalis priemonių, stebuklo per vieną naktį tikrai nepadarys.

No comments:

Post a Comment

© 2016 Kotryna Uogintaite