Nuo pirmosios
senosios vaistinės atidarymo 1851 m. Niujorke, Kiehl’s tapo visame pasaulyje
žinomu vardu odos priežiūros pramonėje dėl savo geriausių odos ir plaukų
priežiūros produktų, kurie gaminami pasitelkiant moderniausias technologijas ir
unikaliai veiksmingus, natūralius ingredientus. Klientas visuomet buvo
svarbiausia dalis Kiehl’s DNR grandinėje ir įkvėpė kiekvieną prekinio ženklo
aspektą, pradedant individualiu požiūriu į aptarnavimą ir baigiant išskirtiniu
parduotuvės dizainu.
Šiandien Kiehl’s tęsia šią tradiciją savo mažmeninės
prekybos parduotuvėse, kurias nusako klientų patirtis. Ši raida remiasi
prekinio ženklo farmacine praeitimi, kad suteiktų gaivų ir darnų parduotuvės
dizainą ir sklandžią klientų patirtį. Atradimo momentai parduotuvėje ir aiškūs,
glausti navigaciniai ženklai, o taip pat kiekvienas elementas yra sukurti taip,
kad patirtis parduotuvėje nesukeltų problemų, būtų informatyvi ir aktuali. „Kokybė, kaip ir prieinamumas, yra mūsų
bendrovę apibūdinančios savybės,“ pasakoja Kiehl’s Worldwide generalinė
direktorė Cheryl Vitali. „Mūsų tikslas –
savo klientams visame pasaulyje perteikti Kiehl’s Niujorko farmacijos paveldą,
inovacijų istoriją, individualų klientų aptarnavimą ir dosnumą.“
Siekiant užtikrinti, kad kliento patirtis tvirtai įleistų
šaknis į 165 metus besitęsiantį prekinio ženklo paveldą, kiekviena medžiaga
buvo kruopščiai parinkta, kad primintų pirmosios Kiehl’s parduotuvės Niujorke
išvaizdą ir dvasią ir tuo pačiu metu atspindėtų pažangą prekinio ženklo odos
priežiūros produktuose. Tradicinės tekstūros, tokios kaip šilta mediena,
marmuro akcentai ir senovinis žalvaris, yra derinami su moderniais
laboratorijos elementais, įskaitant stiklą ir nerūdijantį plieną. Menzūros,
mėgintuvėliai ir grūstuvės primena originalias Kiehl’s rankomis sukurtas
formules. Kiekvienoje parduotuvėje jaučiamos East Village rajono šaknys, o niujorkietiškas požiūris atsispindi
per eklektiškus dizaino elementus, tokius kaip neoninis apšvietimas, sienų
paveikslai, graffiti ir plytinės
sienos.
„Kai tik klientas įžengia į parduotuvę, mes norime, kad
jis patirtų ir prabangą, ir kokybę, išlaikančią pusiausvyrą su šiluma ir
prieinamumu“, - pažymi Kiehl’s
vyresnioji pasaulinio kūrybinio ir mažmeninių parduotuvių dizaino
viceprezidentė Maria Gustafson. „Mūsų
parduotuvės pasakoja apie mūsų istoriją ir formules. Jos turi sukelti
susižavėjimą ir perteikti atradimų dvasią.“
Istorijas
pasakoti gali ne tik pasakojimai, bet ir žodžiai. „Mes taip pat sukuriame
aiškius, intuityvius navigacinius ženklus, kurie padeda nurodyti produktų
kategorijas“, pasakoja Gustafson. „Mes sukūrėme stendų nišas su aiškiais
ženklais ir stalus, kurie kviečia tyrinėti, pavyzdžiui, išbandyti produktą ant
odos arba sužinoti apie natūralius produkto ingredientus. Tokiais momentais klientai
gali sustoti ir atsipalaiduoti.“
Parduotuvė buvo kuriama atsižvelgiant į skirtingą klientų
elgesį. Klientai, kurie nori tiesiog pasiimti produktą ir išeiti, gali
išsirinkti produktus nuo lentynų patys. Klientai, kurie norėtų pasikonsultuoti,
gali prisėsti ir mėgautis Kiehl’s klientų aptarnavimo specialistų dėmesiu.
Asmeninės konsultacijos odos priežiūros klausimais, kurias teikia
kvalifikuoti Klientų aptarnavimo specialistai, yra išskirtinis prekinio ženklo
įsipareigojimo klientų aptarnavimui požymis. Siekiant maksimaliai padidinti šią
ekspertų – klientų sąveiką, Kiehl’s sukūrė Konsultacijų stalą. Tai patogi
vieta, kurioje klientai gali sužinoti apie formules tuo pačiu metu jas
išbandyti ant savo odos. Nuo 1970 m. Kiehl’s klientų aptarnavimo specialistai
dėvi baltus chalatus – tai duoklė Kiehl’s farmaciniam paveldui.
Vizualinis veiksmingų iš gamtos gaunamų ingredientų išdėstymas
puikuojasi visoje parduotuvėje. Vintažinės augalinės iliustracijos gali būti
matomos ženkluose ir piešiniuose. Ingredientų nuotraukos išryškėja tarp
plakatų. O ant stalų naudojamos pagalbinės priemonės dažnai atvaizduoja
pagrindinius produktų ingredientus.
Maloniai pramintą „Mr. Bones“ skeletą rasite kiekvienoje parduotuvėje
kaip duoklę medicinos mokslų ir farmacijos tradicijoms. Skeletas sudomina
klientus ir prisideda prie unikalaus, nepakartojamo Kiehl’s stiliaus ypatumo.
Siekiant stebinti, džiuginti ir perteikti Kiehl’s nuotykių dvasią, ypač
klientams vyrams, kiekvienoje parduotuvėje puikuojasi vintažiniai motociklai.
Motociklas stovėjo ir pirmojoje Kiehl’s parduotuvėje East Village
rajone. Tai buvo prekinį ženklą įkūrusios šeimos nario Aaron Morse plačios
motociklų kolekcijos dalis, kurios tikslas buvo sukurti patrauklią atmosferą
vyrams. Šiandien motociklai yra statomi šalia vyrams skirtų produktų ne tik
tam, kad atkreiptų dėmesį iš lauko, bet ir padėtų kuo greičiau rasti vyrams
skirtų produktų skyrių.
Kiehl’s dovana gali tapti parasta, problemų nesukeliančia
patirtimi parduotuvės „Dovanų skyriuje“, kur klientai gali mėgautis
individualia nemokama dovanų dovanojimo ir pakavimo paslauga. Klientai gali
pasirinkti dovaną, pakavimą ir kaspino spalvą taip suteikiant asmeninį
prisilietimą.
Nors Kiehl’s yra
pasaulinis prekės ženklas, jis siekia atstovauti ir išaukštinti vietos
bendruomenes, kurioms tarnauja. Vienas iš būdų tai pasiekti yra suteikti vietos
menininkams galimybę sukurti originalius piešinius ant sienų ir lubų. Kita
visame pasaulyje įgyvendinama programa „Kiehl’s Loves“ siūlo riboto leidimo
produktų kolekciją (krepšiai, marškinėliai), o taip pat pasakojimų akimirkas
parduotuvėje, kurios unikaliai pamini vietos miestelius ir miestus visame
pasaulyje.
Siekiant akcentuoti mėgstamiausias Kiehl’s formules,
„Klientų mėgstamiausi produktai“ skyrius parodo populiariausius produktus vietos
bendruomenėse. Atsiliepimai ir grįžtamasis ryšys sustiprina produkto teikiamą
naudą bei sukuria autentišką, informatyvią ir aktualią klientų patirtį.
Kiehl‘s jau dešimtmečius yra įsipareigojusi bendruomenėms
ir didžiausią dėmesį skiria šiems trims pagrindiniams tikslams: ŽIV/AIDS
tyrimai, vaikai ir aplinkos apsauga. Todėl, bendrovė didžiuojasi galėdama remti
nevyriausybinę labdaros organizaciją „SOS Vaikų kaimai“, kurios tikslas –
paremti našlaičius arba vaikus iš socialinės rizikos šeimų, suteikiant jiems
rūpestingas šeimas, palaikomąją aplinką ir sukuriant nuolatinį pokytį jų
gyvenime, kad „SOS Vaikų kaimai“ galėtų vykdyti savo veiklą asmenų, fondų ir
bendrovių finansinės pagalbos dėka.
„Atidaryti Kiehl’sparduotuvę Lietuvoje ir tarnauti vietos bendruomenėms yra
didžiulis malonumas. Kiehl’s parduotuvė „Panorama“ prekybos centre yra pirmoji
Baltijos šalyse. Tai iš tiesų istorinis momentas,“ po atidarymo pasakojo Kiehl’s
vadovas Baltijos šalyse Pavel Maskaljun.
Už nuotraukas dėkoju Darjai iš Luscious Style ir Simonai iš Oh So Boheme.
No comments:
Post a Comment