27.5.16

Kiehl's parduotuvės Lietuvoje atidarymas


Nuo pirmosios senosios vaistinės atidarymo 1851 m. Niujorke, Kiehl’s tapo visame pasaulyje žinomu vardu odos priežiūros pramonėje dėl savo geriausių odos ir plaukų priežiūros produktų, kurie gaminami pasitelkiant moderniausias technologijas ir unikaliai veiksmingus, natūralius ingredientus. Klientas visuomet buvo svarbiausia dalis Kiehl’s DNR grandinėje ir įkvėpė kiekvieną prekinio ženklo aspektą, pradedant individualiu požiūriu į aptarnavimą ir baigiant išskirtiniu parduotuvės dizainu.

Šiandien Kiehl’s tęsia šią tradiciją savo mažmeninės prekybos parduotuvėse, kurias nusako klientų patirtis. Ši raida remiasi prekinio ženklo farmacine praeitimi, kad suteiktų gaivų ir darnų parduotuvės dizainą ir sklandžią klientų patirtį. Atradimo momentai parduotuvėje ir aiškūs, glausti navigaciniai ženklai, o taip pat kiekvienas elementas yra sukurti taip, kad patirtis parduotuvėje nesukeltų problemų, būtų informatyvi ir aktuali. „Kokybė, kaip ir prieinamumas, yra mūsų bendrovę apibūdinančios savybės,“ pasakoja Kiehl’s Worldwide generalinė direktorė Cheryl Vitali. „Mūsų tikslas – savo klientams visame pasaulyje perteikti Kiehl’s Niujorko farmacijos paveldą, inovacijų istoriją, individualų klientų aptarnavimą ir dosnumą.“
 
Siekiant užtikrinti, kad kliento patirtis tvirtai įleistų šaknis į 165 metus besitęsiantį prekinio ženklo paveldą, kiekviena medžiaga buvo kruopščiai parinkta, kad primintų pirmosios Kiehl’s parduotuvės Niujorke išvaizdą ir dvasią ir tuo pačiu metu atspindėtų pažangą prekinio ženklo odos priežiūros produktuose. Tradicinės tekstūros, tokios kaip šilta mediena, marmuro akcentai ir senovinis žalvaris, yra derinami su moderniais laboratorijos elementais, įskaitant stiklą ir nerūdijantį plieną. Menzūros, mėgintuvėliai ir grūstuvės primena originalias Kiehl’s rankomis sukurtas formules. Kiekvienoje parduotuvėje jaučiamos East Village rajono šaknys, o niujorkietiškas požiūris atsispindi per eklektiškus dizaino elementus, tokius kaip neoninis apšvietimas, sienų paveikslai, graffiti ir plytinės sienos.

„Kai tik klientas įžengia į parduotuvę, mes norime, kad jis patirtų ir prabangą, ir kokybę, išlaikančią pusiausvyrą su šiluma ir prieinamumu“, - pažymi Kiehl’s vyresnioji pasaulinio kūrybinio ir mažmeninių parduotuvių dizaino viceprezidentė Maria Gustafson. „Mūsų parduotuvės pasakoja apie mūsų istoriją ir formules. Jos turi sukelti susižavėjimą ir perteikti atradimų dvasią.“

Istorijas pasakoti gali ne tik pasakojimai, bet ir žodžiai. „Mes taip pat sukuriame aiškius, intuityvius navigacinius ženklus, kurie padeda nurodyti produktų kategorijas“, pasakoja Gustafson. „Mes sukūrėme stendų nišas su aiškiais ženklais ir stalus, kurie kviečia tyrinėti, pavyzdžiui, išbandyti produktą ant odos arba sužinoti apie natūralius produkto ingredientus. Tokiais momentais klientai gali sustoti ir atsipalaiduoti.“

Parduotuvė buvo kuriama atsižvelgiant į skirtingą klientų elgesį. Klientai, kurie nori tiesiog pasiimti produktą ir išeiti, gali išsirinkti produktus nuo lentynų patys. Klientai, kurie norėtų pasikonsultuoti, gali prisėsti ir mėgautis Kiehl’s klientų aptarnavimo specialistų dėmesiu.
Asmeninės konsultacijos odos priežiūros klausimais, kurias teikia kvalifikuoti Klientų aptarnavimo specialistai, yra išskirtinis prekinio ženklo įsipareigojimo klientų aptarnavimui požymis. Siekiant maksimaliai padidinti šią ekspertų – klientų sąveiką, Kiehl’s sukūrė Konsultacijų stalą. Tai patogi vieta, kurioje klientai gali sužinoti apie formules tuo pačiu metu jas išbandyti ant savo odos. Nuo 1970 m. Kiehl’s klientų aptarnavimo specialistai dėvi baltus chalatus – tai duoklė Kiehl’s farmaciniam paveldui.

Vizualinis veiksmingų iš gamtos gaunamų ingredientų išdėstymas puikuojasi visoje parduotuvėje. Vintažinės augalinės iliustracijos gali būti matomos ženkluose ir piešiniuose. Ingredientų nuotraukos išryškėja tarp plakatų. O ant stalų naudojamos pagalbinės priemonės dažnai atvaizduoja pagrindinius produktų ingredientus.
Maloniai pramintą „Mr. Bones“ skeletą rasite kiekvienoje parduotuvėje kaip duoklę medicinos mokslų ir farmacijos tradicijoms. Skeletas sudomina klientus ir prisideda prie unikalaus, nepakartojamo Kiehl’s stiliaus ypatumo.

Siekiant stebinti, džiuginti ir perteikti Kiehl’s nuotykių dvasią, ypač klientams vyrams, kiekvienoje parduotuvėje puikuojasi vintažiniai motociklai. Motociklas stovėjo ir pirmojoje Kiehl’s parduotuvėje East Village rajone. Tai buvo prekinį ženklą įkūrusios šeimos nario Aaron Morse plačios motociklų kolekcijos dalis, kurios tikslas buvo sukurti patrauklią atmosferą vyrams. Šiandien motociklai yra statomi šalia vyrams skirtų produktų ne tik tam, kad atkreiptų dėmesį iš lauko, bet ir padėtų kuo greičiau rasti vyrams skirtų produktų skyrių.

Kiehl’s dovana gali tapti parasta, problemų nesukeliančia patirtimi parduotuvės „Dovanų skyriuje“, kur klientai gali mėgautis individualia nemokama dovanų dovanojimo ir pakavimo paslauga. Klientai gali pasirinkti dovaną, pakavimą ir kaspino spalvą taip suteikiant asmeninį prisilietimą.
Nors Kiehl’s yra pasaulinis prekės ženklas, jis siekia atstovauti ir išaukštinti vietos bendruomenes, kurioms tarnauja. Vienas iš būdų tai pasiekti yra suteikti vietos menininkams galimybę sukurti originalius piešinius ant sienų ir lubų. Kita visame pasaulyje įgyvendinama programa „Kiehl’s Loves“ siūlo riboto leidimo produktų kolekciją (krepšiai, marškinėliai), o taip pat pasakojimų akimirkas parduotuvėje, kurios unikaliai pamini vietos miestelius ir miestus visame pasaulyje.

Siekiant akcentuoti mėgstamiausias Kiehl’s formules, „Klientų mėgstamiausi produktai“ skyrius parodo populiariausius produktus vietos bendruomenėse. Atsiliepimai ir grįžtamasis ryšys sustiprina produkto teikiamą naudą bei sukuria autentišką, informatyvią ir aktualią klientų patirtį.

Kiehl‘s jau dešimtmečius yra įsipareigojusi bendruomenėms ir didžiausią dėmesį skiria šiems trims pagrindiniams tikslams: ŽIV/AIDS tyrimai, vaikai ir aplinkos apsauga. Todėl, bendrovė didžiuojasi galėdama remti nevyriausybinę labdaros organizaciją „SOS Vaikų kaimai“, kurios tikslas – paremti našlaičius arba vaikus iš socialinės rizikos šeimų, suteikiant jiems rūpestingas šeimas, palaikomąją aplinką ir sukuriant nuolatinį pokytį jų gyvenime, kad „SOS Vaikų kaimai“ galėtų vykdyti savo veiklą asmenų, fondų ir bendrovių finansinės pagalbos dėka.

„Atidaryti Kiehl’sparduotuvę Lietuvoje ir tarnauti vietos bendruomenėms yra didžiulis malonumas. Kiehl’s parduotuvė „Panorama“ prekybos centre yra pirmoji Baltijos šalyse. Tai iš tiesų istorinis momentas,“ po atidarymo pasakojo Kiehl’s vadovas Baltijos šalyse Pavel Maskaljun.

Už nuotraukas dėkoju Darjai iš Luscious Style ir Simonai iš Oh So Boheme.

No comments:

Post a Comment

© 2016 Kotryna Uogintaite