6.6.16

Šį kartą apžvelgiamas nagų lakas "Flexible Color" ORLY prekinio ženklo naujienų. Priemonė, kaip teigia gamintojai, laikoma revoliucija nagų lakų industrijoje, mat išskirtinis nagų lakavimo būdas leidžia išgauti tarpinį variantą tarp nagų lakavimo geliniu nagų laku ir klasikinio nagų lako metodo. Priemonė esą turinti itin lengvai dengtis ir greitai stingti natūralioje šviesoje be LED lempos pagalbos.

Naudojimui reikalingos dvi priemonės - "Flexible Color" pasirinkto atspalvio nagų lakas ir “Sealcoat” viršutinis sluoksnis. Veikdami kartu produktai padengia nagą tvirtu, žvilgančiu ir greičiau nei per 8 minutes išdžiūstančiu nagų lako sluoksniu.   Nagų lako padengimui nereikalinga jokia lempa, o nuėmimui - stiprūs nagų lako nuėmėjai.

Pagrindiniai esminiai skirtumai, išskiriami lyginant šį ir klasikinius nagų lakus yra tai, jog nagų lakas kartu su viršutiniu sluoksniu suteikia gelinio lakavimo efektą, tačiau yra patogus ir prieinamas kiekvienai nagų dailės mėgėjai, neužsiimančiai geliniu nagų lakavimo būdu. Taip pat priemonė žada įbrėžimams atsparų padengimą. Lakas ant nago plokštelės iš tiesų išsilaiko iki savaitės, vėliau reikalauja papildomos aplikacijos arba pakartotinio lakavimo iš naujo.

Reikėtų paminėti ir ypatingai patogų lako teptuką - šiuo produktą tepti tikrai lengva ir patogu, tačiau turint smulkesnę nago plokštelę teptukas gali pasirodyti pernelyg masyvus ir grubus subtilesnėms vietoms padengti. Pats nagų lakavimo procesas taip pat labai paprastas ir lengvai įveikiamas visoms grožio mėgėjoms, lakas džiūva stebėtinai sparčiai, o užtepus viršutinį lako sluoksnį plokštelė padengiama geliniam lakui būdingu spindėjimu. Nuvalyti laką taip pat paprasta, pakanka paties pigiausio nagų lako nuėmėjo.

Vienintelis minusas - nagų lako atspalvis nė su žiburiu neatitinka buteliuko įpakavimo spalvos. Nuotraukoje pavaizduotas solidžios vyšnių spalvos nagų lakas iš tiesų yra ryškios neoninės rožinės spalvos nagų lakas, kurį realybėje pritaikyti iš tiesų sudėtinga, tad renkantis nagų lako spalvą primygtinai prašykite pardavėjos/konsultantės parodyti realią lako spalvą ar nagų plokštelių paletę - jokiu gyvu nesirinkite atspalvio pagal buteliuko spalvą.

Ar rekomenduoju? Taip, jei ieškote tarpinio varianto tarp nagų lakavimo geliniu nagų laku ir klasikinio nagų lakavimo. Produktai iš tiesų verti dėmesio, o asortimente esančios 36 spalvos leis išsirinkti savo mylimiausią atspalvį, tačiau nepamirškite prieš perkant šio dar kartą patikrinti - atspalvis buteliuke neatitinka spalvos nurodytos ant pakuotės.

ORLY "Flexibe Color" nagų lako apžvalga
Pirmadienio įkvėpimuose pagalbinė griožio priemonė plaukams, be kurios savo gyvenimo neįsivaizduoju jau dvejus metus. Ir nors ilgą laiką teko naudotis Dessata plaukų šepečio teikiamomis malonėmis, pagaliau teko išmėginti visų išgirtą garsųjį Tangle Teezer plaukų šukavimo įrankį. Įsigijimo priežastis labai akivaizdi - plaukų šukas rekomenduotina keisti bent vieną kartą per porą metų arba tada, kai atrodo, jog tai daryti vertėtų.

Ir nors išsamios apžvalgos šiam šepečiui daryti ko gero nėra prasmės, norėtųsi trumpai paminėti pagrindinius akcentus. Tiek Dessata, tiek Tangle Teezer vienodai puikiai atlieka visas svarbiausias funkcijas, tad esminio skirtumo tarp šių nėra. Ko gero didžiausią vaidmenį žaidžia garsūs vardai, už kuriuos neretai esame pasirįžusios primokėti porą kartų daugiau.

Lygiai taip pat nutiko ir su visų garsiai išgirtu Tangle Teezer plaukų šepečiu - įrankis nepadarys nieko ko nepadarytų kitas panašios struktūros šepetys. Ir nors viena vertus būtų galim ateigti, jog būtent šio prekinio ženklo priemonė stipriai garbinama be priežasties (kinietiški šepečiai už porą USD dolerių atlieka savo paskirtį ne prasčiau nei minėtasis), visgi akivaizdu, jog kartą intestavus į gerą ir tinkantį plaukų priežiūros įrankį mažiausiai porą metų bus galima džiaugtis šio teikiamais džiaugsmais. Tuo tarpu kinietiškos kilmės šepečius gali tekti keistu kur kas dažniau, to pasekoje poros metų bėgyje bendri kaštai, išleisti už plaukų priežiūrą susilygintų, o galbūt net viršytų originaliojo kainą. 

Nors konkrečiai šio prekinio ženklo šepečio rekomenduoti nenorėčiau dėl neadekvačiai aukštos kainos, visgi rekomenduoju skirti papildomą laiko akimirką savo plaukų gerovei ir naujo šepečio paieškoms. Geras ir kokybiškas plaukų šepetys gali būti dar viena sveikų ir greičiau augančių plaukų paslaptimi!

Pirmadienio pasirinkimas: Tangle Teezer

5.6.16

PUPA "Super Unguent" įdegį skatinantis kremas - priemonė, kuriai alternatyvų surasti tiesiog nepavyktų. Tai - multifunkcinis intensyvaus įdegio kremas skirtas greitam, ryškiam ir auksiniam įdegiui. Produktas aprašomas kaip skatinantis melanino gamybą, mat priemonėje naudojama unikali "Melastin Tech" technologija, taip pat teigiama, jog įdegis išsilaikys ilgiau ir ant odos atsiras kur kas geriau. Kremas maitina, drėkina ir minkština odą, taip pat apsaugo šią nuo išsausėjimo. Priemonė turi stebuklingą kvapą, kuriuo norisi apsigaubti kiekvieną mielą dieną nepaisant nuo saulės vonių intensyvumo. Kremas tiesiog nepamainomas turint sausėti linkusią odą, o taip pat idealiai tinka naudoti kaip lūpų balzamas.

Multifunkcinė priemonė aprašoma tinkama naudoti net kaip plaukų kaukė prieš plaukų plovimą šampūnu. Tokiu būdu plaukai tampa minkštesni ir stipresni, taip pat priemonė apsaugo plaukus nuo druskų. Tai - ypatingai svarbus niuansas mėgaujantis saulės ir baseino malonumais.

Produktas labai puikiai maitina išsausėjusią ar nualintą kūno odą, vos po pirmosios aplikacijos galima matyti jog oda tampa minkštesnė, švelnesnė. Neturint ypatingai didelių problemų su nuolat sausėjančia kūno oda priemonę naudoti pakanka vos vieną kartą tam, kad oda atsistatytų ir atgautų įprastą elastingumą.

Kad ir kaip norėtųsi, aprašytasis produktas nėra skirtas apsaugoti odą nuo žalingų saulės spindulių, tad išėjus į atviras erdves šalia jo būtina naudoti SPF filtrus turinčią priemonę. Tai - ko gero vienintelis minusas, kurį būtų galima išskirti.

Ar rekomenduoju? Visapusiškai taip. Produktu mėgausis visi šeimos nariai, viena pakuotė galės atstoti ne tik įprastinį kūno kremą, bet ir įdegio skatintoją, lūpų balzamą ir plaukų kaukę.  200ml talpos kaina 25,00 € gali pasirodyti kiek aukštoka, tačia turint omenyje, jog ši atstoja kone keturis skirtingus produktus ir gali būti naudojama visų šeimos narių - atsiperka su kaupu.

PUPA "Super Unguent" Įdegį skatinančio kremo apžvalga

4.6.16

Meluočiau teigdama, jog gegužės mėnuo praėjo ypatingai greitai. Priešingai - mėnuo pažėrė nemažai gyvenimo išbandymų ir staigmenų, o kartu su jomis ir bemiegių naktų bei jaudinančių teigiamų emocijų. Kaip ir kiekvieną mėnesį teko išmėginti nemažą kiekį skirtingų grožio priemonių, o pačiomis mylimiausiomis skubu dalintis su savo skaitytojomis. 

NARS Bronzing Powder Laguna - gerai visoms grožio aistruolėms pažįstamas bronzatas, puikiai tinkantis daugeliui veido atspalvių, taip pat ir šviesesniam. Produktas nors ir pakankamai brangus, puikiai atlieka savo funkciją, turi dailų įpakavimą ir gali tapti ne tik mėnesio, bet ir visų metų atradimu. Priemonė puikiai tinka toms, kurios nemėgsta daug eksperimentuoti grožio priemonių paieškose ir nori atrasti tą vienintelį produktą, kuriuo būtų galima dabinti savo skruostus ištisus metus. 

Anastasia Beverly Hills Brow Powder Duo antakių dažai - jau nebe pirmą mėnesį karaliauja mylimiausių rubrikoje. Ir nors apžvalgoje priemone nesusižavėjau, vis dėlto būtent ties šiuo produktu ranka tiesėsi kiekvieną dieną, kuomet nesinorėjo rizikuoti savo antakių gerove. Produktas savo kainos tikrai nevertas, tačiau funkciją atlieka be priekaištų. Visgi mylimiausiuose priemonė karaliauja ko gero dėl to, kad iki kol pastaroji nepasibaigs nėra prasmės ieškoti pigesnės alternatyvos.  

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate veido koncentratas  jau tapo nuolatiniu mylimiausiųjų rubrikos produktu, mat iš favoritų nesitraukia jau antrą mėnesį iš eilės. Koncentratas puikiai tinka naktiniam odos rutinos ritualui, mat savo sudėtyje turi daug odą puoselėjančių aliejų, taip pat kvepia levandomis, kurios šiek tiek ramina. Kitą rytą atsikėlus produkto dėka galima džiaugtis ypatingai minkštu, švelniu ir pailsėjusiu veido paviršiumi. Priemonė tikrai stipriai sužavėjo, o didžiausiai nuostabai per du mėnesius naudojant koncentratą kasdien pavyko išnaudoti tik penktadalį pakuotės. 

PUPA "Dot Shock Balmy Gloss" lūpų blzigis gegužę ypatingai džiugino išvargintas ir išsausėjusias lūpas. Priemonė puikiai apsaugo šias nuo neigiamo aplinkos poveikio, tuo pačiu minkština ir drėkina, o taip pat suteikia lengvą valiūkišką rausvą atspalvį. Balzamas nuoširdžiai sužavėjo, tad nenustebkite, jei priemonę teks išvysti dar ne vieno mėnesio mylimiausių rubrikoje.

PUPA "Super Unguent Intensive Tanning Bronzant Intensif Melastim Tech" įdegį ir melanino gamybą skatinnatis kremas - dar viena šio sezono naujiena. Produktas skatina inetnsyvesnį ir efektyvesnį įdegį, tačiau mylimiausiuose atsidūrė toli graži ne dėl šios priežasties. Produktas nepaprastai skaniai kvepia, ant odos likęs aromatas puikiai tarnauja kaip kvepalų skraistė, priemonė labai riebi, tad naudojasi itin skalsiai, o oda lieka visapusiškai išpuoselėta. Priemonė tinkama naudoti kaip lūpų balzamas, taip pat naudojant kaip apsauginę priemonę plaukams.

Jo Malone "Peony & Blush Suede Cologne" kvapusis vanduo - netikėtai iš naujo atrasta malonė. Kvapas kvepalų lentynoje gulėjo gerus porą mėnesių, tačiau pastarojo prisijaukinti taip ir nepavyko. Ir staiga, esant itin ekstremaliai ir streso pilnai situacijai nutarus pasikvėpinti šiuo aromatu jis taip prilipo, jog gegužę nesinorėjo jokio kito kvapo. Ypatingai stebuklingai kvapas atsiskleidžia šio užpurškus ant odos ar odinio drabužio.

Missha "Time Revolution" tonikas - ypatingas svečias mėnesio mylimiausiųjų rubrikoje. Besibaigiantis azijietiškas Tamagohada tonikas vertė ieškoti alternatyvos, kurią būtų galima rasti Lietuvos rinkoje. Šį kartą Missha produktus pavyko rasti topbeauty.lt grožio parduotuvėje. Tonikas iš tiesų vertas didelių pagyrų ir ypatingo dėmesio.

Filorga "Scrub & Mask" putojanti veido kaukė ir šveitiklis - visų laikų mylimausias produktas nepaisant fakto, jog šį pavyko įsigyti vos prieš porą dienų. Iki tol sunaudoti mėginėliai privertė kontempliuoti apie pilną kaukės dydį, o noro neišsklaidė net aukštesnė nei įprastai priemonės kaina. Kaukė verta kiekvieno cento ir atskiro įrašo.

Comodynes "Makeup Remover" drėgnos servėtėlės tapo neatsiejama kiekvienos dienos dalimi. Turiu pripažinti, jog esu stipriai nusidėjusi grožio pasaulyje, mat dažniausiai (t.y kiekvieną darbo dieną) sportuoti tenka su makiažu (tiksliau makiažo pagrindu). To pasekoje aktyviau kemšasi poros ir dažniau atsiranda nemalonūs spuogeliai. Norint išvengti nereikalingų odos problemų teko ieškoti tam sprendimo, o šis pasirodė labai akivaizdus - Comodynes prekinis ženklas savo asortimente turi specializuotų drėgnų servetėlių skirtų mišriai ir riebiai veido odai. Nors priemonės negalėčiau pagirti už parfumuotą kvapą, tačiau savo pagrindinę funkciją šios atlieka puikiai.

Pupa "Extreme Vamp" blaktienų tušas
- nebe pirmą kartą karaliauja mylimiausiųjų rubrikoje. Tam yra priežasčių, produktas nepaprastai dailiai padažo blakstienas, suteikia dirbtinių blakstienų efektą, o taip pat puikiai tarnauja karštesniu metų laiku, kuomet daugelis tušų yra linkę palikti juodus ratilus po akimis. Ir nors šiam nuvalyti tenka naudoti stipresnį valiklį, visgi gautas efektas to vertas.

L'biotica blakstienų augimą skatinantis serumas - dar viena priežastis, kodėl šį mėnesį ypatingai daug dažytis nebuvo poreikio. Serumas iš tiesų palieka akivaizdžius rezultatus, tad blakstienos tampa dar ilgesnės ir ryškesnės. Pirmasis serumo mėnuo jau eina į pabaigą, tad tinklaraštyje jau greit bus galima išvysti blakstienų transformaciją naudojant šią priemonę. Akivaizdu, jog panašaus pobūdžio produktai kur kas geresnė, pigesnė ir sveikesnė alternatyva dirbtinėms ar priaugintoms blakstienoms.

Artdeco Mineral Lip Styler 16 lūpų pieštukas tapo tiesiog neatsiejama kasdiene gyvenimo dalimi. Produktas pakankamai pigmentuotas, ant lūpų atrodo labai natūraliai, išlieka kone visą dieną, yra patogus kelionėse ir nešiojimuisi rankinėje. Nėra jokių abejonių, jog būtent šiuo atspalviu teks džiaugtis dar ne vieną mėnesį,mat suteikiama lūpų spalva tiesiog nepriekaištinga.

Gegužė atnešė daug naujų vėjų ne tik grožio sferoje, bet ir asmeniniame gyvenime. Reikia pripažinti, jog ne visi vėjai buvo pozityvūs, tačiau išmokus neigiamus vėjus priimti kaip gyvenimo pamokas gyventi tampa kur kas lengviau. Juo labiau, jog neveltui sakoma apie tai, jog jei vienos durys užsidaro, greičiausiai kažkur liko praviras langas. Panašiais pravirais langais tenka gyventi ir dabar.

Būkite gražios ir laimingos.
Bučkiai,
Uogintaitė
Gegužės mylimiausieji | 2016

3.6.16

Odos paruošimas drėkinant toniku - ypatingai svarbus odos priežiūros žingsnis, kurį didžioji dalis tautiečių vis dar pamiršta (arba sąmoningai nenori) atlikti kasdieniuose grožio ritualuose. Taip yra dėl to, kad nemaža dalis merginų tiki, jog pagrindinė toniko paskirtis - nuvalyti veidą ir pašalinti nešvarumus. Akivaizdu, jog toks mąstymas yra visiškai neteisingas, o tikroji toniko paskirtis - tonizuoti ir paruošti odą tolimesnei odos priežiūros rutinai: kremams, serumams, naktinėms ar dieninėms kaukėms.

Tonikas - ypatingai svarbus odos priežiūros žingsnis, padedantis tolimesnius produktus absorbuoti geriau ir greičiau, tad praleidžiant tonizavimo žingsnį kasdienėje odos rutinoje tiesiogiai neišnaudojame už odos priežiūros priemones sumokėtų pinigų išmesdamos juos vėjais - visi gerieji ingredientai, turėsiantys padėti puoselėti odos grožį lieka neatsiskleidę savo gerosiomis spalvomis. Akivaizdu, jog neretai kaltas būna ne niekam tikęs kremo buteliukas, o nemokėjimas kombinuoti produktų, kantrybės stygius ir edukacijos trūkumas.

Time Revolution tonikas iš visiems puikiai pažįstamo korėjietiško prekinio ženklo "Missha" revoliucinį pavadinimą gavo toli gražu ne be priežasties. Pastarasis produktas laikomas vienu didžiausių ir sėkmingiausių "Missha" prekinio ženklo bestselerių, tačiau tuo pačiu yra laikomas vienu pigesnių alternatyvų garsiajam SK II "Face Treatment Essence". SK II - dar vienas azijietiškas prabangos prekinis ženklas iš Japonijos, savo asortimente turintis nepaprastą stebuklingą esenciją, apie kurią sklando nepaprastos kalbos visame pasaulyje. Nepaprastai aukšta produkto kaina (apie 200 USD ir daugiau) ir stebėtinas priemonės pasisekimas byloja šią esant tikru stebuklu.

Būtent aprašomas tonikas iš "Missha" yra laikomas vienu sėkmingiausių pakaitalų šiai stebuklingai priemonei. Vienu pagrindinių ingredientų laikomas Galactomyces, ir nepaisant fakto, jog garsiojo SK II gamintojai neatskleidžia savo komercinių paslapčių šios esencijos kūrime, visgi korėjiečiai sugebėjo pakankamai tiksliai atkartoti magiškosios esencijos sudėtį ir pateikti kur kas pigesnę šio versiją. Ir nors kone kiekvienas didžiausias korėjietiškas kosmetikos gamintojas savo asortimente šiuo metu turi SK II esencijos pataitalą, "Missha" šiuo metu laikoma esanti viena arčiausiai tiesos.

Tonikas turi labai nežymų aukštos kokybės produktams būdingą kvapą, losjono konsistencija panaši į vandens, priemonę galima naudoti ant vatos diskelių arba aplikuojant tiesiai ant švarių delnų. Būtent apie šią priemonę teko klausytis ypatingai pozityvių atsiliepimų, tačiau gyvenant Pietų Korėjoje priemonės parsivežti nepavyko dėl ypatingai sunkios stiklinės taros.

Džiugu, jog šį kartą pagelbėjo grožio parduotuvė topbeauty.lt, neseniai pradėjusi prekiauti korėjietiškais "Missha" gaminiais. Ir nors kaina aukštesnė nei priemonių gimtinėje, visgi paskaičiavus transporto išlaidas keliaujant nesujungtais skrydžiais akivaizdu, jog šį kartą permokant tiesiogiai už priemonę pavyko sutaupyti lyginant produkto savikainą gabenantis šį tiesiai iš Pietų Korėjos.

Ar rekomenduoju? Ko gero nėra nė abejonės, jog priemonę rekomenduoju visoms, nepriklausomai nuo amžiaus grupės, odos poreikių ar asmeninių lūkesčių. Produktas padės kitoms veido priemonėms veikti sparčiau ir efektyviau, o tuo pačiu užtikrins jūsų odos gerovę. O aš savo grožio rutinos po gyvenimo tolimuosiuose rytuose jau neįsivaizduoju be šio inovatyvaus stebuklo, akivaizdžiai prisidėjusio prie pagerėjusios odos būklės.

125 ml. talpos produkto kaina 25 eur, įsigyti galima čia.

Missha "Time Revolution" toniko apžvalga

2.6.16

Laikas grįžti prie dermatologinės kosmetikos ir tai, ką šiuo metu galima rasti mūsų vaistinėse grožiui puoselėti. Vienas geriausiai atpažįstamų vaistinės prekinių ženklų - "SVR Laboratories", skaičuojantis nebe pirmus metus Lietuvos rinkoje ir turintis atskirą patikimų gerbėjų ratą.

Šį kartą apžvelgiamas SVR Laboratories "Hydracid C20" veido fluidas su vitaminu C. Produktas pateikiamas įprastoje dermatologinės kosmetikos pakuotėje, pastarosios dizainas niekuo neišsiskiria, tad renkantis vaistinėje esančias priemones galima fokusuotis į priemonių veiksmingumą bei pagrindines funkcijas, o ne į dailius buteliukus.

Produktas asmeninėje grožio lentynoje atsidūrė toli gražu ne per atsitiktinumą. Gavus išmėginti porą priemonės mėginukų supratau, jog būtent tokios priemonės trūko mano grožio rutinoje. Ryškios apelsino spalvos emulsija ant veido pasiskirsto labai maloniai ir skalsiai, oda lieka padengta ypatingai turtingu kremo sluoksniu. Priemonė į gilesnį odos audinį patenka pakankamai greitai, tad veidas nelieka apsunkintas. Dėl suteikiamo malonaus efekto priemonė taip pat puikiai tarnauja kaip kokybiškas ir universalus makiažo pagrindas, mat ant odos sukuriamas barjeras tarp porų ir makiažo.

Produktas visiškai nekemša porų, tinkamas dienos metu, nes turi apsauginį UV filtrą, taip pat informacinis lapelis teigia priemonę tinkant naudoti nakčiai kartu su kitais veido produktais. Fluidas neturi jokio kvapo, lengvai įsigeria, oda tampa ypatingai minkšta ir švelni, tačiau kartu neapsunkinta.

Kaip žinia, Vitaminas C laikomas antioksidantu, skatinančiu senėjimo procesus, tad tokios sudėties priemonės itin vertinamos vyresnio amžiaus moterų, ieškančių stangrinančių produktų. Fluidas taip pat padeda išsaugoti odos skastumą ir lygumą, tačiau norint pamatyti rezultatus teks apsišarvuoti kantrybe ne tik laiko atžvilgiu, bet ir minimizuojant kitų priemonių naudojimą. Fluidas pripildytas net 20% Vitamino C, tad tokia koncentracija iš tiesų puiki išeitis norint apsaugoti odą nuo kenksmingo aplinkos poveikio.

Ar rekomenduoju? Visapusiškai taip. Nors priemonė aprašyta kaip priešraukšlinė ir raukšles mažinanti, produktu džiaugtis gali įvairaus amžiaus merginos, norinčios sveikai švytinčios ir stangrios odos. Šiuo atveju didelė Vitamino C koncentracija tikrai nepakenks jokiai amžiaus grupei.

Standartinės 30ml talpos fluido pakuotės kaina 39,00 € (dažnai yra taikomos nuolaidos), įsigyti galima didžiosiose Lietuvos vaistinėse, taip pat internetinėse vaistinių puslapiuose, čia.

SVR Laboratories "Hydracid C20" fluido apžvalga

1.6.16

Šį kartą asmeniškumuose dar daugiau asmeniškumų ir savirealizacijos. Paskutinės savaitės metu pagrindiniais fokusais tapo Guerlain prekinio ženklo vasaros kolekcijos pristatymas ir "Mados Prieskoniai" distributorių organizuotas susitikimas bei naujienų iš Michael Kors ir Daniel Wellington pristatymas.

Taip pat vis labiau pučiant vasariniams vėjams šią savaitę norėjosi daugiau papasakoti apie asmeninį grožio suvokimą, grožio kultą, saulės poveikį mūsų odai bei sveikatai. Tas pats grožio suvokimas pastūmėjo ir dar vienai avantiūrai - dalyvavimui Lancome organizuojamame konkurse - video apie tai, kas man yra grožis jau galima rasti instagram profilyje @uogintaite

Galbūt pasikeitus orams, o galbūt tiesiog dėl naujų vėjų troškimo pamažu norisi plėsti tinklaraščio turinį visakeriopai, į šį įtraukiant daugiau asmeninio pasirinkimo bei asmeninių minčių, neapsiribojant vien grožio priemonių apžvalgomis. Galbūt būtent toks tinklaraščio formatas bus kur kas įdomesnis vis dinamiškesnėje tinklaraščių erdvėse.

Visuomet noriu priminti, jog be skaitytojų nebūtų ir tinklaraščio, tad nuoširdi skaitytojų nuomonė apie tai, ko labiausiai trūksta tinklaraščiui labiau nei laukiama.

Bučkiai,
Uogintaitė
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai

31.5.16

Internete apie vyrišką kosmetiką informacijos surasti itin sudėtinga dėl poros priežasčių. Viena jų - vyrams panašaus pobūdžio informacijos pateikimas nėra priimtinas ir šie norėdami daugiau sužinoti apie dominančias priemones ko gero tiesiog paklaustų nuomonės kitų asmenų užuot ieškoję šios internete. Kita vertus, jų naudojamos priemonės neretai nereikalauja didelių paieškų ir viskas priklauso nuo asmeninių preferencijų bei kvapų, o ne tikslinio veiksmingumo.

Visgi šį kartą apžvelgiamos vyrškos skutimuisi skirtos priemonės iš Amway "HYMM for men". Panašaus pobudžio priemonės - vienas geriausių ir saugiausių pasirinkimų neturint genialios idėjos vyriškai dovanai. Skutimosi priemonių vyrams visuomet reikėjo ir tikriausiai reikės, tad pastarosios - nemirštanti klasika vyrų gyvenime.

Apžvelgiamos priemonės "Shave Gel Fennel Extract" skutimosi putos ir losjonas po skutimosi "After Shave Balm Vitamin E" turi tarpusavyje puikiai derančius lengvus vyriško parfumo aromatus. Kvapas nėra pernelyg intensyvus, tad priemonės neerzins nei naudotojų, nei antrosios pusės. Kadangi tokio ir panašaus pobudžio priemonėms aukštų standartų taikyti nėra prasmės, akivaizdu, jog produktai puikiai atlieka savo funkciją - palengvinti skutimosi procesą ir padėti odai išvengti sudirgimo.

Ko gero nėra nė prasmės postringauti apie tai, kam skirtos skutimosi putos ir losjonai po skutimosi - norint pašalinti tam tikrą kiekį plauko nuo odos paviršaus mūsų oda yra ypatingai stipriai dirginima aštriomis priemonėmis. Kaip žinia visos kūno vietos, kuriose susikaupia nepageidaujami plaukeliai yra itin jautrios ir delikačios, tad skutimasis šias tik dar labiau dirgina ir gali iššaukti papildomą alerginę reakciją, paraudimus ar spuogelius. Tuo tarpu skutimosi putos padengia odą lengvu geliniu sluoksniu, kuris padeda skustuvo ašmenims odos paviršiumi slysti lengviau ir švelniau. To pasekoje pavyksta plaukelius pašalinti tes pačia artimiausia odai zona, tačiau pastaroji išvengia aštrių skustuvo ašmenų. Losjonas, skutimosi procesą papildantis produktas, padedantis odai lengviau atsistatyti po dirginančio skutimo ritualo.

Kaip žinia, vyriškas skutimosi priemones taip pat gali naudoti ir moterys. Ir nors yra tikinčių, jog vyriškos skutimosi priemonės yra kokybiškesnės ir geresnės nei moteriškos, atlikta tyrimų, jog produktai neretai būna identiški, tiesiog įpakuoti skirtingose pakuotėse. Vienintelis skirtumas iškyla lyginant moteriškas skutimosi priemones pritaikytas kūnui ir vyriškas pritaikytas veidui. Akivaizdu, jog veido zonai sukurtos priemonės neretai būna kur kas švelnesnės, tuo tarpu ir odai padarančios kiek mažiau žalos. Dėl šios priežasties galima daryti prielaidas, jog vyriškos skutimosi priemonės tinkamos naudotis ir moteriškos lyties atstovėms, vieninteliu niuansu išlieka vyriškas parfumuotas kvapas, kuris gali patikti ne visoms ir tai, jog naudojant veidui skirtas priemones kūno plaukelių šalinimui bendri plaukų šalinimo kaštai stipriai išauga.

Pabaigai norėčiau priminti, jog skutimosi balzamas itin svarbus žingsnis norint išvengti odos sudirgimų po plaukų šalinimo procedūros. Šiuo atveju plaukų šalinimo zona ar vartotojo lytis tikrai nežaidžia didelio vaidmens.
Amway "HYMM for men" priemonių apžvalga

30.5.16

 Šiandienos pirmadienio pasirinkimuose norėtųsi padiskutuoti apie bendrą grožio suvokimą ir tai, ką dėl savo "grožio" ir estetikos darome savo sveikatai. Ir, žinoma, pradėjus kalbėti apie tai, kad viena ar kita grožio procedūra nėra ypatingai sveika reikėtų šią pasaką tęsti be galo, tačiau šį kartą norėtųsi sustoti ties natūraliu ir dirbtiniu įdegiu. 

Įrašo tema išsiplėtojo savaime nuo Vasarės komentaro apie tai, kodėl natūralaus melsvo baltumo oda visuomenėje vis dar yra laikoma gėdingai išbalusia. Ir taip, deja, daugelyje visuomenių (ypatingai vakarietiško grožio sampratoje) sveika oda vis dar laikome švelniai patamsėjusią kūno odą, tuo tarpu baltesnę odą priskiriame ligos patalui. Kadangi daugelis Lietuvos merginų genetiškai paveldėjo sąlyginai šviesią kūno odą, įvairiausiais būdais tenka stengtis pakeisti šią situaciją savo odai priduodant kaip įmanoma daugiau "sveiko" rusvo įdegio. 

Soliariumų verslai vis dar klesti, merginos sutinka mokėti milžiniškas sumas tam, kad galėtų visus metus džiaugtis saulės efektu, tuo tarpu mūsų oda savyje kaupia milžinišką kiekį senėjimo procesų, kurie vis dar nėra matomi, tačiau akivaizdžiai pasimatys jau už poros metų šiai pradėjus glebti.

Ir nors apie žalingą saulės poveikį garsiai pradėta kalbėti tik prieš porą metų ir mūsų kraštuose merginos vis dar neturi įpročio kasdien odą saugoti apsauginiais kremais nuo saulės, pamažu ir į mūsų visuomenę ateina suvokimas, jog saulės spindulių teikiamas įdegis nėra vertas suglebusios ir susiraukšlėjusios odos ateityje.

Verslininkai nebūtų verslininkais jei nebūtų pasinaudoję šia geniala situacija - pastarieji į rinką paleidžia nesuskaičiuojamą kiekį skirtingų prekinių ženklų savaiminio įdegio pakaitalams - kremams, suteikiantiems įdegio efektą. Kasmet prekinių ženklų kiekis ženkliai didėja, tuo tarpu pirkėjos gali sau leisti būti išrankiomis: dabar nebūtina kęsti nemalonaus savaiminio įdegio kvapo ar puikuotis nenatūraliu karamelės atspalvio įdegiu.

Turiu pripažinti, jog saulės teikiamus džiaugsmus nuo pat ankstyvos vaikystės mėgau ir aš - ko gero didžiausią įtaką tam padarė mama, o akivaizdu, jog taip pat prie to prisidėjo ir visuomenėje paplitusi grožio samprata. Taip pat reikėtų gėdingai išduoti, jog beveik dvejus metus neturint pakankamai laiko natūralioms saulės vonioms teko varstyti soliariumų duris. Vizitai toli gražu nesibaigė dėl vidinės brandos, greičiau taip suklostė gyvenimas - stipriai nudegus didelį kojos plotą daktarai uždraudė šį laikyti ant tiesioginių saulės spindulių, mat oda ypatingai jautri, tad kyla didelė rizika gauti odos vėžį būtent pažeistojoje vietoje. Pamažu teko prieiti prie sprendimo, jog šį sezoną neteks lankytis nei dirbtinės saulės voniose, nei mėgautis tikraisiais saulės spinduliais, o vienintele išeitimi tapo savaiminį įdegį teikiančios priemonės.

Būtent šiomis priemonėmis teks pasikliauti visą šiltąjį sezoną, o vėžį nuo saulės gaudyti pažadu tropiniuose kraštuose, kuriuose to išvengti tiesiog nepavyksta. Tad šiuo metu tinklaraštyje pavyks išvysti dar daugiau savaiminio įdegio priemonių - smagu, kad šių asortimentas stipriai plečiasi, pirkėjams turint galimybę rinktis priemonę pagal preferencijas.

Pabaigai norėčiau dar kartą priminti, jog galbūt nereikėtų teisti tų, kurios vis dar žavisi dailiai įdegusiu kūnu, greičiau į suvokimą, jog esame gražūs tokie, kokie gimėme eikime mažais, tačiau užtikrintais žingneliais. Tad dabar svarbu mokyti visuomenę apie tai, kad kur kas sveikiau mėgautis savaiminį įdegį suteikiančiais kremais nei tikraisiais saulės spinduliais, o kitu žingsniu galėsime laikyti sampratą, jog net savaiminių kremų nereikia tam, kad jaustumėmės gražios!

Bučkiai,
Uogintaitė
Pirmadienio pasirinkimas: tobulai įrudusi oda

29.5.16

Nėra abejonių, jog ateinantį sezoną savaiminio įdėgio priemonės karaliaus kone kiekviename grožio tinklaraštyje, o Vita Liberata prekinis ženklas šiuo metu stipriai konkuruoja su sparčiai išpopuliarėjusiais Loving Tan ir australiškuoju bestseleriu Bondi Sands. Nėra nė abejonių, jog tokį pozicionavimą kuria socialiniai tinklai ir juos valdančios grožio ekspertės, rekomenduojančios priemones viena kitai. Šiandienos įraše - naujiena iš Vita Liberata "Body Blur" momentinis savaiminis kremas. 

"Body Blur" - tai momentinio poveikio priemonė, kuri patobulina odos atspalvį ir akimirksniu suteikia odai įdegusios odos efektą. Kartu atspindi šviesą, todėl oda atrodo nepriekaištingai. Tinka veidui ir kūnui.

Iš esmės priemonę galima pavadinti paprasčiausiu makiažu kūnui, kremas akimirksniu suteikia odai auksto atspalvio įdegio efektą. Efektas iš tiesų labai ryškus ir matomas, tačiau šis neturi oranžinio rausvo pigmento, kurį paprastai esame įpratusios matyti naudojant savaiminio įdegio priemones. Body Blur priemonė neturi jokio kvapo ir niekaip negalėtų būti lyginama su jokiais kitais savaiminiais įdegiais būtent dėl to, kad ši pasižymi itin neutraliu, kone nejaučiamu aromatu.

Priemonės konsistencija primena išsuktas putas, mat yra pakankamai standi ir turtinga. Ir nors aprašymas priemonę leidžia naudoti veido srityje, visgi to reikėtų vengti ne tik dėl galimų odos problemų, bet ir dėl ypatingai ryškaus rusvo atspalvio, kuris ant veido gali atrodyti kiek nenatūraliai. Alternatyva - sumaišyti priemonę su dieniniu kremu naudojant 1:1 proporcijas. Tokiu atveju bus galima mėgautis švelniai patamsėjusiu veido atspalviu be ryškaus kontrasto tarp realios odos spalvos. Kremas savo konsistencijoje turi itin smulkių blizgučių, tad oda subtiliai švyti. 

Produktą reikėtų naudoti su saiku ir ypatinga priežiūra, mat kaip ir kitos kosmetinės nuvalomos priemonės šis turi tendenciją tepti šviesesnius audinius. Priemonė nėra labai skalsi, tačiau pats produktas greičiau galėtų būti pozicionuojamas kaip priemonė ypatingai progai, kuomet norisi išgauti prabangų įdegio efektą be rizikos puikuotis nenatūraliu atspalviu. 

Kremo poveikis nusiplauna po pirmųjų maudynių, tačiau odos intensyviai nešveičiant nežymus (tačiau pakankamai lygus) atspalvis išlieka dar iki kelių dienų. 

100ml talpos pakuotės kaina 39,95 €, įsigyti oficialiame Vita Liberata atstovų puslapyje čia

Ar rekomenduoju? Tiesą sakant taip. Ir nors priemonės kaina pakankamai aukšta, yra priežasčių, kodėl būtent šis prekinis ženklas pamažu tampa vienu mylimiausių savaiminio įdegio prekinių ženklų ir žingsnis po žingsnio išstuma kitas iki tol naudotas priemones.  Visų pirma dėl to, kad priemonės iš tiesų labai kokybiškos ir efektyvios, visų antra dėl to, kad priemones tiesiogiai galima įsigyti iš oficialių atstovų Lietuvoje. Šiuo atveju taip sutaupoma nemažai pinigų siuntimo išlaidoms ir komisiniams mokesčiams, kuriuos paprastai gauna distributoriai.

Produkto sudėtis: Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Water*, Glycerin*, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Phenyl Trimethicone, Isohexadecane, Panthenol, Disodium EDTA, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (Beurre)*, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine, Synthetic Fluorophlogopite, Tin Oxide, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491 (Iron Oxide), CI 77492 (Iron Oxide), CI 77499 (Iron Oxide)

Vita Liberata "Body Blur" momentinio įdegio kremo apžvalga

28.5.16


Fenjal prekinis ženklas jau nebe pirmą kartą karaliauja tinklaraščio apžvalgose, tačiau kaip ir iki šiol, apie šį prekinį ženklą itin daug informacijos socialiniuose kanaluose negalima rasti ko gero dėl visiems labai suprantamos priežasties - kitokio produktų pozicionavimo nei šiuo metu yra įpratusi mūsų visuomenė.  Ženklas skaičiuoja tikrai nebe pirmus gyvavimo metus mūsų šalies kosmetikos stenduose ir sėkmingai skaičiuoja krūvas ištikimų vartotojų.

Šveicariška higienos produktais prekiaujanti Fenjal įmonė šį kartą išleido naujo aromato kūno priežiūros produktus - dušo kremą ir kūno losjoną. Iš vokiečių kalbos išvertus "Sinnliche" reiškia geidulingą. Iš tiesų šis vertimas labai tiksliai nusako priemonių kvapą - saldų, tačiau tuo pačiu žaismingą ir viliojantį. Aromatas idealiai tinka vėlyvam vakarui kuomet norisi ramybės ir komforto.

Ypatingai patogios pakuotės leidžia produktą dozuoti labai tikslingai, puikiai atidirbta kūno losjono formuluotė leidžia mėgautis pačia idealiausia losjono konsistencija - ši nėra visiškai skysta, tad produktas nebus veltui švaistomas, tačiau pakankai skalsi ir lengvai pasiskirstanti, tad vargti šią aplikuojant taip pat neteks. Dušo kremas ne tik apgaubia malonaus kvapo skraiste visą vonią, bet ir maitina ir švelnina odą, mat sudėtyje yra aliejų.

Nuostabu ir tai, jog priemonės nėra ypatingai brangios, kokių būtų galima tikėtis atradus kokybišką šveicarišką produktą. Produktus galima įsigyti didžiosiose kosmetikos parduotuvėse, 200ml. talpos pakuotės kaina be nuolaidos apie 5 eur.

Fenjal "Sinnliche" kūno priemonių apžvalga
Lygiai prieš metus Maybelline sensacingai pristatė savo naująją akių šešėlių paletę "The Nudes", turėjusią sužavėti visas natūralaus makiažo gerbėjas. Tiesa, manęs ši šešėlių paletė nė kiek nesužavėjo, o gavus šią išmėginti draugystė baigėsi su pirmaisiais šešėlių potėpiais - pigmento trūkumas, nuolatinis šešėlių byrėjimas ir nešvariai atrodantis makiažas užkirto bet kokius draugystės kelius su minėtuoju produktu.

Šį kartą Maybelline suteikė antrą šansą draugystės saitams atnaujinti pristatydama šiek tiek pakeistą paletės versiją, tinkančią švelnių romantiškų atspalvių mėgėjoms ir toms, kurios mėgsta kiek šiltesnius šešėlių atspalvius. 

Iš pirmo žvilgsio pati koncepcija šiek tiek primena garsiųjų Urban Decay Naked palečių idėją - pirmoji The Nudes linija puikiai subalansuota tamsesnėms merginoms, tuo tarpu The Blushed Nudes turėtų tikti švelnius šviesius bruožus turinčioms šviesiaplaukėms. 

Paletė ir vėl džiugina akis labai dailiu įpakavimu ir kokybiško plastiko pakuote. Viduje galima rasti klasikinį sunkiai pritaikomą šešėlių aplikatorių (tiesa, šį galima pritaikyti norint išgauti maksimaliai intensyvią spalvą tiesiog spaudžiant šepetėlį ties akies voku, spalva iš tiesų kiek paryškėja). Deja paletėje nėra integruoto veidrodėlio, tad norint paletę naudoti kelionėje teks šį transportuoti atskirai.

Spalvų pigmentacija ko gero stipriai nenustebino - nors pakuotėje atspalviai atrodo pakankamai sodrūs ir intensyvūs, visgi pigmento ir vėl šiek tiek pritrūko. Tiesa, šį kartą pavyko atrasti išeitį pigmentui paryškinti - šešėlius aplikuojant pirštais arba prastos kokybės paraloniniu šepetėliu pavyksta išgauti intensyvesnes spalvas. Atspalviai puikiai dera tarpusavyje sukurdami idealią harmoniją akių dailėje. Šį kartą visa paletė sudaryta tik iš blizgių perlamutrinių atspalvių, tad matinių spalvų mėgėjoms teks ieškotis kito produkto.

Paletė iš tiesų kur kas labiau pigmentuota nei originalioji The Nudes versija, tačiau vis dar norėtųsi poros niuansų, kad šią būtų galima laikyti nusisekusia - bent poros neutralių matinių spalvų ir integruoto vedrodėlio.

Ar rekomenduoju? Taip, jei mėgstate rausvius atspalvius ir jums artimas akių šešėlių dengimas pirštais, tepant šiuos šepetėliu šešėliai atrodys nepigmentuoti, stipriai byrės ir ant voko atrodys prastokai. Priemonę galima rasti visuose Maybelline New York stenduose, 12 atspalvių kaina apie 10 €.
Maybelline "The Blushed Nudes" akių šešėlių paletės apžvalga

27.5.16

Šiandienos įrašas itin trumpas ir konkretus, visų pirma dėl to, jog šis įrašas - jau antras šią savaitę, visų antra dėl to, kad pagrindinis savaitės fokusas buvo orientuotas ties Kiehl's parduotuvės atidarymo švente. Nuo šiandien parduotuvė atvėrė duris visiems grožio gerbėjams!

Ir nors pati erdvė itin ankšta, šios pakanka visam asortimentui, kurį galima rasti įprastinėse Kiehl's parduotuvėse, o šioje laukiantys pardavėjai konsultantai tikrai nustebins savo draugiškumu ir darbo specifikos išmanymu. Kiehl's garsėja savo dosnumu mėginukų dalinime, tad šiuos išmėginti bus galima kur kas lengviau ir finansiškai prieinamiau. 

Akivaizdu, jog man pačiai knieti kaip įmanoma greičiau dar kartą apsilankyti parduotuvėje, mat asortimentas tikrai platus, rinktis yra iš ko, o vieno vizito visoms prekėms apžvelgti tikrai neužtenka. Taip pat ne mažiau nei puikus pasirinkimas akį traukia įmonės simbolis Mr. Bones, su kuriuo ypatingai pamėgau fotografuotis!

Bučkis,
Uogintaitė
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai

Nuo pirmosios senosios vaistinės atidarymo 1851 m. Niujorke, Kiehl’s tapo visame pasaulyje žinomu vardu odos priežiūros pramonėje dėl savo geriausių odos ir plaukų priežiūros produktų, kurie gaminami pasitelkiant moderniausias technologijas ir unikaliai veiksmingus, natūralius ingredientus. Klientas visuomet buvo svarbiausia dalis Kiehl’s DNR grandinėje ir įkvėpė kiekvieną prekinio ženklo aspektą, pradedant individualiu požiūriu į aptarnavimą ir baigiant išskirtiniu parduotuvės dizainu.

Šiandien Kiehl’s tęsia šią tradiciją savo mažmeninės prekybos parduotuvėse, kurias nusako klientų patirtis. Ši raida remiasi prekinio ženklo farmacine praeitimi, kad suteiktų gaivų ir darnų parduotuvės dizainą ir sklandžią klientų patirtį. Atradimo momentai parduotuvėje ir aiškūs, glausti navigaciniai ženklai, o taip pat kiekvienas elementas yra sukurti taip, kad patirtis parduotuvėje nesukeltų problemų, būtų informatyvi ir aktuali. „Kokybė, kaip ir prieinamumas, yra mūsų bendrovę apibūdinančios savybės,“ pasakoja Kiehl’s Worldwide generalinė direktorė Cheryl Vitali. „Mūsų tikslas – savo klientams visame pasaulyje perteikti Kiehl’s Niujorko farmacijos paveldą, inovacijų istoriją, individualų klientų aptarnavimą ir dosnumą.“
 
Siekiant užtikrinti, kad kliento patirtis tvirtai įleistų šaknis į 165 metus besitęsiantį prekinio ženklo paveldą, kiekviena medžiaga buvo kruopščiai parinkta, kad primintų pirmosios Kiehl’s parduotuvės Niujorke išvaizdą ir dvasią ir tuo pačiu metu atspindėtų pažangą prekinio ženklo odos priežiūros produktuose. Tradicinės tekstūros, tokios kaip šilta mediena, marmuro akcentai ir senovinis žalvaris, yra derinami su moderniais laboratorijos elementais, įskaitant stiklą ir nerūdijantį plieną. Menzūros, mėgintuvėliai ir grūstuvės primena originalias Kiehl’s rankomis sukurtas formules. Kiekvienoje parduotuvėje jaučiamos East Village rajono šaknys, o niujorkietiškas požiūris atsispindi per eklektiškus dizaino elementus, tokius kaip neoninis apšvietimas, sienų paveikslai, graffiti ir plytinės sienos.

„Kai tik klientas įžengia į parduotuvę, mes norime, kad jis patirtų ir prabangą, ir kokybę, išlaikančią pusiausvyrą su šiluma ir prieinamumu“, - pažymi Kiehl’s vyresnioji pasaulinio kūrybinio ir mažmeninių parduotuvių dizaino viceprezidentė Maria Gustafson. „Mūsų parduotuvės pasakoja apie mūsų istoriją ir formules. Jos turi sukelti susižavėjimą ir perteikti atradimų dvasią.“

Istorijas pasakoti gali ne tik pasakojimai, bet ir žodžiai. „Mes taip pat sukuriame aiškius, intuityvius navigacinius ženklus, kurie padeda nurodyti produktų kategorijas“, pasakoja Gustafson. „Mes sukūrėme stendų nišas su aiškiais ženklais ir stalus, kurie kviečia tyrinėti, pavyzdžiui, išbandyti produktą ant odos arba sužinoti apie natūralius produkto ingredientus. Tokiais momentais klientai gali sustoti ir atsipalaiduoti.“

Parduotuvė buvo kuriama atsižvelgiant į skirtingą klientų elgesį. Klientai, kurie nori tiesiog pasiimti produktą ir išeiti, gali išsirinkti produktus nuo lentynų patys. Klientai, kurie norėtų pasikonsultuoti, gali prisėsti ir mėgautis Kiehl’s klientų aptarnavimo specialistų dėmesiu.
Asmeninės konsultacijos odos priežiūros klausimais, kurias teikia kvalifikuoti Klientų aptarnavimo specialistai, yra išskirtinis prekinio ženklo įsipareigojimo klientų aptarnavimui požymis. Siekiant maksimaliai padidinti šią ekspertų – klientų sąveiką, Kiehl’s sukūrė Konsultacijų stalą. Tai patogi vieta, kurioje klientai gali sužinoti apie formules tuo pačiu metu jas išbandyti ant savo odos. Nuo 1970 m. Kiehl’s klientų aptarnavimo specialistai dėvi baltus chalatus – tai duoklė Kiehl’s farmaciniam paveldui.

Vizualinis veiksmingų iš gamtos gaunamų ingredientų išdėstymas puikuojasi visoje parduotuvėje. Vintažinės augalinės iliustracijos gali būti matomos ženkluose ir piešiniuose. Ingredientų nuotraukos išryškėja tarp plakatų. O ant stalų naudojamos pagalbinės priemonės dažnai atvaizduoja pagrindinius produktų ingredientus.
Maloniai pramintą „Mr. Bones“ skeletą rasite kiekvienoje parduotuvėje kaip duoklę medicinos mokslų ir farmacijos tradicijoms. Skeletas sudomina klientus ir prisideda prie unikalaus, nepakartojamo Kiehl’s stiliaus ypatumo.

Siekiant stebinti, džiuginti ir perteikti Kiehl’s nuotykių dvasią, ypač klientams vyrams, kiekvienoje parduotuvėje puikuojasi vintažiniai motociklai. Motociklas stovėjo ir pirmojoje Kiehl’s parduotuvėje East Village rajone. Tai buvo prekinį ženklą įkūrusios šeimos nario Aaron Morse plačios motociklų kolekcijos dalis, kurios tikslas buvo sukurti patrauklią atmosferą vyrams. Šiandien motociklai yra statomi šalia vyrams skirtų produktų ne tik tam, kad atkreiptų dėmesį iš lauko, bet ir padėtų kuo greičiau rasti vyrams skirtų produktų skyrių.

Kiehl’s dovana gali tapti parasta, problemų nesukeliančia patirtimi parduotuvės „Dovanų skyriuje“, kur klientai gali mėgautis individualia nemokama dovanų dovanojimo ir pakavimo paslauga. Klientai gali pasirinkti dovaną, pakavimą ir kaspino spalvą taip suteikiant asmeninį prisilietimą.
Nors Kiehl’s yra pasaulinis prekės ženklas, jis siekia atstovauti ir išaukštinti vietos bendruomenes, kurioms tarnauja. Vienas iš būdų tai pasiekti yra suteikti vietos menininkams galimybę sukurti originalius piešinius ant sienų ir lubų. Kita visame pasaulyje įgyvendinama programa „Kiehl’s Loves“ siūlo riboto leidimo produktų kolekciją (krepšiai, marškinėliai), o taip pat pasakojimų akimirkas parduotuvėje, kurios unikaliai pamini vietos miestelius ir miestus visame pasaulyje.

Siekiant akcentuoti mėgstamiausias Kiehl’s formules, „Klientų mėgstamiausi produktai“ skyrius parodo populiariausius produktus vietos bendruomenėse. Atsiliepimai ir grįžtamasis ryšys sustiprina produkto teikiamą naudą bei sukuria autentišką, informatyvią ir aktualią klientų patirtį.

Kiehl‘s jau dešimtmečius yra įsipareigojusi bendruomenėms ir didžiausią dėmesį skiria šiems trims pagrindiniams tikslams: ŽIV/AIDS tyrimai, vaikai ir aplinkos apsauga. Todėl, bendrovė didžiuojasi galėdama remti nevyriausybinę labdaros organizaciją „SOS Vaikų kaimai“, kurios tikslas – paremti našlaičius arba vaikus iš socialinės rizikos šeimų, suteikiant jiems rūpestingas šeimas, palaikomąją aplinką ir sukuriant nuolatinį pokytį jų gyvenime, kad „SOS Vaikų kaimai“ galėtų vykdyti savo veiklą asmenų, fondų ir bendrovių finansinės pagalbos dėka.

„Atidaryti Kiehl’sparduotuvę Lietuvoje ir tarnauti vietos bendruomenėms yra didžiulis malonumas. Kiehl’s parduotuvė „Panorama“ prekybos centre yra pirmoji Baltijos šalyse. Tai iš tiesų istorinis momentas,“ po atidarymo pasakojo Kiehl’s vadovas Baltijos šalyse Pavel Maskaljun.

Už nuotraukas dėkoju Darjai iš Luscious Style ir Simonai iš Oh So Boheme.
Kiehl's parduotuvės Lietuvoje atidarymas

26.5.16

Kiehl's parduotuvės atidarymo išvakarėse skubu pasidalinti tuo, ką iki šiol teko išmėginti iš šio prekinio ženklo asortimento. Kadangi priemonės buvo renkamos individualiam naudojimui, o ne apžvalgoms, šios buvo parinktos ir pritaikytos mišrios, į riebumą linkusios odos poreikiams, tad įrašas bus aktualus visoms, turinčioms panašią veido odą. Praėjus daugiau nei dviems mėnesiams nuo naudojimo pradžios naudojant šias du kartus per dieną išaušo diena, kuomet drąsiai galiu dalintis savo nuomone ir, visų svarbiausia, rytoj šias priemones rekomenduoti įsigyti Vilniuje atsidarysiančioje Kiehl's firminėje parduotuvėje!

Midnight Recovery Concentrate levandomis kvepiantis aliejus - neabejotinai visiškas Kiehl's prekinio ženklo bestseleris ne tik socialinėse erdvėse, bet ir asmeniniame produkto naudojime. Nepaprastai malonus levandų aromatas, visapusiškas odos maitinimas ir puoselėjimas nakties metu, ypatingai minkšta ir elastinga oda atsikėlus. Kad ir kokius stebuklus miegant daro minėtoji priemonė, abejingų šiai nelieka - aliejus tiks ir patiks visoms, nuo sausiausios iki riebiausios odos savininkių. 

Ultra Facial Oil-Free Toner riebiai ir mišriai veido odai pritaikytas tonikas pasižymi tuo, kad šio sudėtyje nėra aliejų, galinčių kimšti į porų kimšimąsi linkusią odą. Produktas turi labai neįkyrų ir greit išsigaruojantį kvapą, konsistencija identiška vandens tekstūrai, o oda po priemonės lieka paruošta tolimesniems odos ritualams. Išnaudojus vieną trečiąją priemonės jokios neigiamos reakcijos pastebėti nepavyko, tonikas puikiai atlieka savo darbą - tonizuoja odą, panaikina  makiažo likučius ir kitus nešvarumus bei padeda odai absorbuoti kitas priemones. Produktas naudojasi labai taupiai nenaudojant vatos padelių - tereikia porą lašų įlašinti į delnus ir šiuos lengvai įtapšnoti į veidą.

Ultra Facial Oil-Free Cleanser riebiai ir mišriai veido odai pritaikytas prausiklis - vienas taupiausių ir ekonomiškiausių prausiklių, kokius yra tekę naudoti. Iš pirmo žvilgsnio keistos, šiek tiek kreminės tekstūros kremas susilietęs su veido oda ir jos skleidžiama šiluma pradeda stipriai putoti, o stangrios putos puikiai pašalina bet kokius veido nešvarumus. Ir nors prausiklis savo darbą atlieka nepriekaištingai, visgi odą nuo šios gali tempti net ir toms, kurios nėra prie to pratusios.

Šiandien ryte teko garbė būti vienai pirmųjų apsilankiusių firminėje Kiehl's parduotuvėje. Turiu pripažinti, jog būsiu nuolatinė šios parduotuvės lankytoja, o čia apsilankyti norisi ne tik dėl plataus kokybiškų produktų asortimento, bet ir dėl itin profesionaliai ir atidžiai atrinkto kolektyvo, puikiai išmanančio savo darbą.
Kiehl's pasirinkimas mišriai veido odai
Ko gero kiekvieno prekinio ženklo naujienomis laikomi matiniai lūpų dažai šį sezoną karaliauja kone kiekvienoje naujoje sezono kolekcijoje. Ne išimtis ir pačių populiariausių tinklinių prekinių ženklų kolekcijos, kuriose galima rasti platų matinių lūpų dažų pasirinkimą. Šį kartą Oriflame savo ištikimas gerbėjas lepina naujaisiais matiniais putų tekstūros lūpų dažais. 

Pirmas dalykas, krentantis į akis - ypatingai dailus, prabangiai atrodantis dažų dizainas, kažkuria prasme primenantis garsiuosius Urban Decay lūpų blizgius. Tiesa, jokių sąsajų su pastaraisiais nėra - Oriflame prekinis ženklas vis dar išlieka autonomiškas nuo L'Oreal korporacijos, o pati priemonių tekstūra taip pat neturi jokių panašumų.

Lūpų dažai labai pakankamai stipriai parfumuoti, tačiau kvapas užtepus šių ant lūpų ilgainiui išsisklaido. Produktas turi ypatingai keistą tirštų putų konsistenciją. Tepant šiuos ant rankos konsistencija atrodo pakankamai lygi ir lengvai skirstoma, tačiau aplikuojant šiuos ant lūpų yra pora niuansų, apie kuriuos reikėtų pakalbėti atskirai. Aplikatorius sukurtas keistokos formos, tačiau šio kraštai puikiai tinka norint sufotmuoti aiškią lūpų kontūro liniją. Tai - ko gero mažiausiai lūpas išsausinę skysti lūpų dažai, tačiau ir tam yra priežastis.

Kadangi produktas visiškai nesausina lūpų, galima daryti prielaidą, kad šis vietoje neišlieka labai ilgai. Dažai labai lengvai "nusivalgo" ir kitaip nusivalo bekalbant ar geriant. Taip pat patys dažai nėra linkę išlikti vienoje vietoje, tad nenustebkite šių atradusios ne tik ant lūpų, bet ir po jomis. Norint išlaikyti spalvą sodrią dažus aplikuoti teks kas porą valandų. Taip pat su kai kuriomis spalvomis buvo matoma, jog produktas subėga į lūpų odos raukšles, palikdamas nelabai patrauklų efektą.

Naujoji lūpų dažų kolekcija sukėlė nemažai diskusijų tinklaraštininkių tarpe ir aš likau ko gero vienintelė nuoširdžiai girianti produktus. Kodėl? Nes visiems išvardintiems minusams ištaisyti yra labai paprasta išeitis - lūpų kontūro pieštukai, kuriais prieš lūpų dažus padengus lūpas dažai vietoje išlieka ilgiau, spalva atrodo sodresnė, ryškesnė ir lygesnė.

Rekomenduoti galiu tik toms, kurios suvokia, jog norint išgauti gerą efektą nepakanka vienos priemonės - šį kartą į pagalbą teks pasikviesti ir lūpų pieštuką.

Oriflame "Lip Sensation Matte Mousse" lūpų dažų apžvalga

25.5.16

Nors savaitė dar nesibaigė, skubu pranešti paskutinės darbo savaitės naujienas iš grožio industrijos. Ir nors savaitė nežibėjo renginių gausa, visgi visi susitikimai buvo ypatingai informatyvūs ir malonūs.

Praėjusią savaitę pavyko pabaigti kartu su Mary Kay atstovais ir dekoratyvinės kosmetikos naujienomis, pristatytos vasaros sezonui. Vienas didžiausių Mary Kay naujienų - matiniai lūpų dažai, puikiai tinkantys net ir į sausėjimą linkusioms lūpoms.

Savaitė prasidėjo spontanišku apsilankymu KristiAna parduotuvėje, kurioje tuo metu vyko inndividualios konsultacijos su Skincode prekinio ženklo atstove. Su šios srities profesionale buvo galima aptarti asmeniškai mano odos tipui ir amžiui tinkančias priemones, bei išgirsti jos rekomendacijas, kokias priemones reikėtų naudoti būtent man šiuo metų laiku. Puiku tai, jog po konsultacijos turėjau galimybę išmėginti nedidelį kiekį priemonių ir patirkrinti, ar pastarosios teigiamai reaguos su mano oda. Turiu pripažinti, jog Skincode prekinį ženklą pavyko atrasti  tinklaraščio vystymo dėka, o priemones vienareikšmiškai vertinčiau pačiomis profesionaliausiomis ir efektyviausiomis. Būtent šias be jokių abejonių rinkčiausi naudoti kasdien jei nereikėtų išmėginti kitų prekinių ženklų produkcijos. 

Taip pat dar kartą teko apsilankyti Vilniaus širdyje įsikūrusioje Kitchen maisto įstaigoje. Net nebūnat ypatingai didele maisto fanatike į šią vietą verta nueiti dėl atsiveriančio vaizdo į miesto rotušę. Būtent tokios saulėtos dienos ir nuostabūs senamiesčio vaizdai verčia prisiminti, jog turėtume labiau mylėti savo šalį. 

Šį trečiadienį pradėti teko Strange Love kavinėje, įsikūrusioje nepaprastai romantiškoje vietoje, prie pat Bernardinų sodo. Sąlyginai mažose patalpose šią dieną vyko nepaprastas susitikimas su garsiu Guerlain vizažistu iš Paryžiaus Jose Luis Yuve. Meistras papasakojo apie Guerlain prekinio ženklo grožio sampratą, atskyrė produkcijos pozicionavimą ir unikalumą, o tuo pačiu pristatė šio sezono naujienas bei ateinančios vasaros hitą - "Terracota" priemonę, leisiančią atostogomis ant veido džiaugtis  bet kuriuo metų laiku.

Šios savaitės kulminacija neabejotinai tampa Kiehl's prekinio ženklo parduotuvės atidarymas, žadantis daug staigmenų ir malonių akimirkų renkantis mylimiausias veido priežiūros priemones. Oficialus parduotuvės atidarymas jau šį penktadienį!

Bučkiai,
Uogintaitė
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai

24.5.16

Ko gero daugeliui pažįstama situacija, kuomet tenka vengti atviresnės avalynės dėl nesutvarkytos kojų būklės. Natūralu, jog neretai būtent šiomis pasirūpinti pamirštame. Ir nors problemai spręsti turime pakankamai gerai paplitusį kojų pedikiūrą, kurio paslaugas teikia kone kiekvienas grožio salonas, kartais tam gali nebūti nei laiko, nei biudžeto.

Šį kartą apžvelgiamas stebuklingas produktas iš tolimųjų rytų - Purederm "Exfoliating Foot Mask" kojų kaukė, turinti pašalinti visas negyvas odos daleles ir leisti džiaugtis atsinaujinusia minkšta kojų oda. Geriausia tai, jog pati procedūra turėtų būti visiškai neskausminga, o jos trukmė - 90min.

Vartotojiška priemonės patirtis turi ir teigiamų ir neigiamų pusių. Pats kaukės naudojimas labai paprastas: pakuotėje yra dvi kaukės kiekvienai kojai, tereikia prakirpti nedidelį tarpą, o plastikiniai maišeliai tampa panašūs į dideles močiutės kojines. Tokiose "kojinėse" kojas rekomenduojama palikti nuo 60 iki 90 minučių, o vėliau lengvai pašalinti priemonės likučius drungnu vandeniu. Praktinis patarimas - ant kaukės apsimauti nereikalingą kojinių porą - tokiu būdu produktas stpriau apglaus visą pėdą, o jūs galėsite nevaržomos visą kaukės veikimo laiką dirbti įprastinius darbus, kitu atveju teks ramiai sėdėti vienoje vietoje - su plastikinius maišelius primenančia kauke ant pėdų vaikščioti pakankmai sudėtinga ir net pavojinga! Produktas neturi jokių eksfolijuojamųjų ar šveičiamųjų dalelių. Kaukė pasižymi labai stipriu alkoholiniu kvapu, tad svarbu, jog produktas negautų sąlyčio su akimis ar kitomis delikačiomis kūno vietomis.

Praėjus reikalingam laiko tarpui panaudotas kojines rekomenduojama išmesti. Nuplovus pėdas bėgančiu vandeniu tereikia pradėti laukti stebuklų. Iš tiesų produktas tikrai labai veiksmingas, tačiau šio rezultatas pasimatys po gerų dviejų savaičių, kurių bėgyje teks kovoti su nelabai estetiškais reiškiniais - dviejų savaičių laikotarpiu pėdų oda pradės šerpetoti ir luptis dideliais plėmeliais, tad svarbu apsišarvuoti kantrybe ir tinkama avalyne. Kad ir kokie nemalonūs pojūčiai gali pasirodyti pirmosios savaitės, visgi galutinis rezultatas tikrai to vertas - visiškai minkštos, švelnios, tarytum iš SPA centro sugrįžusios pėdos. Net turint ypatingai suragėjusią kulno dalį priemonėje esančios rūgštys šią efektyviai pašalina.

Tiesa, reikėtų įspėti, jog priemonės reikėtų vengti ant pėdų esant žaizdelių ar kitų odos pažeidimų atveju. Produktas nėra pagamintas iš natūralių ingredientų, tad turint žaizdelių teks liepsnoti skausmo ugnyje. 

Atsižvelgiant į kitus priemonę išmėginusius asmenis reikėtų paminėti, jog ir taip gera būkle besidžiaugiantys žmonės kaukės efekto gali ir nepastebėti, tuo tarpu tie, kurie dienos metu daug vaikšto ir aktyviai sportuoja efektą pamatys ypatingai ryškų. 

Ar rekomenduoju? Tikrai taip, jei turite pakankamai kantrybės ir rytoj jūsų nelaukia svarbus renginys, kurio metu teks demonstruoti pėdų grožį. Kaukė reikalauja laiko, tačiau rezultatai to verti. To verta ir priemonės kaina bei pardavimo vietos, mat šią rasti galima didžiosiose maisto prekių parduotuvėse vos už 3.99 eur.
Purederm "Exfoliating Foot Mask" kaukės kojoms apžvalga

23.5.16

Šiandienos pirmadienio pasirinkimuose nebus jokių kosmetinių rekomendacijų. Ir ne dėl to, kad nebūtų ką rekomenduoti, o dėl to, kad neretai gyvenime pernelyg daug skubame, ieškome ir leidžiamės mėtomi užuot sustojus ir įvertinus tai, ką turime.

Šiandienos pirmadienio rekomendacijose rekomenduoju sustoti, atsikvėpti ir susitvarkyti tai, ką jau turime - ne tik mintimis, bet ir veiksmais. Vienintelė terapija, veikianti geriau už apsipirkinėjimą yra senų nenaudojamų daiktų išmetimas bei generalizuotas spintos išvalymas. Patikėkite - tikrai nustebsite, kokius lobius slepia jūsų stalčiai. 

Asmeninė rekomendacija - atsikratykite visko, ką naudojate retai arba nenaudojote paskutinį pusmetį, o likusius produktus (daiktus, jei tvarkote drabužių spintą) palikite lengvai prieinamoje ir gerai matomojo vietoje tam, kad kitą kartą užuot tiesiant rankai naujo lūpų dažų tūtelei parduotuvėje šį veiksmą padarytumėte namuose, į dienos šviesą ištraukdamos senai pamirštą lūpų spalvą.

Galiu užtikrinti, jog tokia minimizavimo (bet nebūtinai minimalizmo) terapija - viena geriausių pasaulyje! Nebūkime priklausomos nuo daiktų.
Pirmadienio pasirinkimas: Tvarka ne tik galvoje, bet ir kosmetinėje

22.5.16

Ko gero kiekvienai pažįstama "blogų plaukų dienos" akimirka, kuomet plaukai nepaklūsta jokioms formavimo priemonėms ar koregavimo įrankiams. Tokiais atvejais tenka pasirūpinti savo plaukų priežiūra iš naujo - renkantis naują plaukų šampūną, kondicionierių ar kitas priežiūros priemones. Šį kartą apžvalgose Marrakesh prekinio ženklo plaukus tiesinantis kondicionierius pavadinimu KAHM.

Marrakesh” – aukščiausios kokybės plaukų priežiūros priemonių linija, kurios produktų sudėtyje yra marokietiško argano bei kanapių sėklų aliejaus. Priemonės pagamintos Kalifornijoje, tad iš šių norėtųsi tikėtis aukščiausio lygio kokybės. 

Ypatingai egzotiško kvapo plaukus gydatis, glotninantis ir tiesinantis kondicionierius abejingų kvapui tikrai nepalieka - kvapą teks arba mylėti arba nekęsti. Pastarasis ne tik lieka plaukuose juos išplovus, bet ir jaučiasi dienos metu ar sušlapinus prieš kitą plovimą. Akivaizdu, kad intensyvūs kvapai - ne pačios natūraliausios sudėties dėka, tačiau natūralumo šalininkėms šį produktą išpeikus dėl didelio kiekio silikonų ir kitų neigiamų ingredientų, likusios galės tiesiog mėgautis gaunamu rezultatu. 

Produktas iš tiesų puikiai daro tai, ką žada, silikonų dėka plaukai tikrai tampa minkštesni, švelnesni ir paklusnesni. Taip pat šiuos kur kas lengviau tramdyti, jie nereaguoja į drėgmę, nesipučia ir nesivelia. Tiesa, dėl visų išvardintų priežasčių plaukai kur kas greičiau riebaluojasi ir toms, kurios plaukus įpratusios plauti rečiau nei kas dieną gali tekti šiuos plauti kasdien.

Produktas nepatiks toms, kurios rūpinasi natūralia plaukų priežiūros priemonių sudėtimi, taip pat toms, kurios turi į riebalavimąsi linkusią galvos odą ar yra alergiškos stipriems kvapikliams. Ko gero, jei buvote patenkintos garsiosios Macadamia plaukų kaukės poveikiu, sąlyginai turėtų tikti ir šis produktas.

335ml. talpos priemonės kaina 17€, įsigyti galima internetu, groziodraugas.lt
Marrakesh "KAHM Kahm Smoothing Conditioner" plaukus tiesinančio kondicionieriaus apžvalga
Negailestingai atrėjant vasarai tenka itin kritiškai pažvelgti ne tik į savo gyvenimo tikslus, bet ir į savo kūno formas, o su jomis - odos stangrumą. Neretas žmogus, ypatingai moterys, skundžiasi problematinėmis vietomis, kurias puošia negailestingas celiulito sluoksnis. Kosmetikos gamintojai tiesiog džiūgauja, į rinką paleisdami kaip įmanoma didesnį pasirinkimą anticeliulitinių priemonių, turėsiančių išnaikinti šią problemą ir leistis džiaugtis lygia bei glotnia kūno oda. Priemonių nuo celiulito galima rasti įvairiausių - nuo kainuojančių porą eurų iki tokių, kurios pareikalaus poros šimtų investicijų. Vienintelis išlikęs aktualus klausimas - ar verta?

Šį kartą būnet šiai temai plėtoti pasirinktas produktas iš Avon "Solution Advanced Anti-Cellulite Treatment Gel". Užbėgant įvykiams už akių galiu įspėti, jog priemonė negali būti vertinama teigiamai ar neigiamai, mat, kaip ir kitos anticeliulitinės priemonės, pastarasis gelis celiulito neišgydys. Tam yra pora priežasčių, apie kurias pakalbėsime kiek vėliau.

Priemonė turi labai nestiprų ir neįkyrų kvapą, šis dingsta produktą paskirsčius po odos paviršių. Gelinė konsistencija šiek tiek lipnesnė nei įprasti geliai, tad paskirstant šį tenka dirbti itin kruopščiai ir atidžiai. Kaip ir galima įspėti žvelgiant į pakuotę - produktas turėtų suteikti "deginantį" efektą, dėl to ypatingai svarbu, kad produkto nepapultų ant veido, o ypatingai - akių srities. Priemonė suteikia ypatingai aštrų deginantį efektą, kremu pateptos vietos tiesiog liepsnoja, oda nežymiai paraudonuoja ir pradeda kaisti ne tik iš vidaus, bet ir iš išorės. Galima daryti prielaidą, jog produktas aktyvina  kraujo cirkuliaciją, o dėl šios priežasties oda kaista. Kaip ir buvo tikėtasi, net ir ilgalaikis produkto naudojimas tikrai nepanaikins celiulito sluoksnio ant jūsų odos, o apie šį darinį vertėtų pakalbėti kiek išsamiau.

Visų pirma, celiulitas kamuoja ne tik viršsvorį turinčias moteris, bet ir jaunutes ar itin lieknas merginas. Tam neretai jokios įtakos neturi ir gimdymo faktas - celiulitą neretai turi ir negimdžiusios merginos ar moterys. Kitais žodžiais tariant - šis reiškinys nepriklauso nuo jūsų svorio ar amžiaus grupės. Celiulitas laikomas odos uždegimu arba odos liga. Celiulitas – struktūriniai pasikeitimai poodiniame riebaliniame sluoksnyje, kurie sutrikdo mikrocirkuliaciją ir limfos atitekėjimą. Dažniausiai pastebimas ant šlaunų bei raumenų, tačiau galintis atsirasti bet kurioje organizmo vietoje, kur yra riebalinio audinio sluoksnis. Didžiausia ir dažniausiai pasitaikanti celiulito priežastis - paveldimumas. Tačiau nevertėtų viena genams suversti kaltės, mat didelę įtaką turi ir mūsų gyvenimo būdas. Būtent dėl gyvenimo būdo ir kasdienių įpročių galime skatinti šio atsiradimą. Esti begalės skirtingų hipotezių ir mokslinių tyrimų, bandančių paaiškintį tikrąją celiulito atsiradimo priežastį, tačiau galutinai šis procesas lieka neištirtas. Natūralu, jog nenustačius tikrosios atsiradimo priežasties sunku nustatyti ir tai, kaip reikėtų su juo kovoti.

Prieš renkantis priemones nuo celiulito reikėtų šiek tiek apsvarstyti kasdienius gyvenimo įpročius - sporto galimybes, masažo terapijas, sveiką maistą, druskų ribojimą arba atsisakymą, pakankamą vandens kiekio paskirstymą,  tinkamų audinių drabužius, turinčius sąlytį su celiulito pažeista oda, taip pat kasdienio judėjimo ir sėdėjimo ypatumus - be šių kasdienių ritualų jokia anticeliulitinė procedūra neduos jokios naudos.

Sąlygintai celiulito atsiradimui turi įtakos svoris, o tiksliau - riebalų kiekis ir pasiskirstymas mūsų kūne. Asmeninė patirtis byloja, jog atsikračius didelio svorio kiekio vizualiai dingo ir celiulitas. Taip nutiko dėl to, kad organizme buvo pavojingai sumažėjęs riebalų kiekis, kuris galėjo būti didelių sveikatos problemų priežastimi. Normalu, jog priaugus tam tikrą kiekį svorio celiulitas vėl tapo geriau matomas, mat organizme padaugėjo.

Taip pat reikėtų turėti omenyje, jog kaip ir daugelį ligų, esant ypatingam poreikiui, reikėtų gydyti medicininiais, o ne kosmetiniais būdais, tad bet kokie masinėje rinkoje esantys kremai ar serumai nuo celiulito greičiau galėtų būti priskirti prevencinei kosmetikai, nei specializuotai kovoti su tam tikromis problemomis.

Galų gale norėtųsi priminti, jog mylėti save reikėtų nepaisant celiulito kiekio. Celiulitas neturėtų būti kriterijumi vertinti savo savivertę, o meilė sau prasideda nuo savęs pripažinimo būnant tokiomis, kokios esame.
Avon "Solutions Advanced Anti-Cellulite Theatment Gel" anticeliulitinio kremo apžvalga

21.5.16

 Neseniai L'Oreal Paris pristatė naują Volume Million Lashes blakstienų tušo leidimą pavadinimu "Feline". Pastarasis, kaip įprasta Volume Million Lashes blakstienų kolekcijai, turi didelį plastikinį aplikatorių ir guminius šerius. Prekinis ženklas gudriai išnaudoja Volume Million Lashes blakstienų tušo populiarumą kas sezoną išleidžiant vis naują šio variaciją, turinčią vienaip ar kitaip priversti pakeisti įprastinį blakstienų produktą naujuoju.

Tušas pasižymi itin sodria juoda spalva. Aprašymas teigia priemonę esant skirtą tankinti blakstienas ir sukurti šioms dramatišką efektą. Priešingai, nei galima nuspėti iš gamintojų aprašymo, blakstienų tušas nesuteikia jokio tankinančio efekto. Nors blakstienas subtiliu tušo sluoksniu padengia pakankamai gerai, visgi šiuo nepavyksta išgauti ne tik tankių, bet ir įprastinių blakstienų efekto. Geroji priemonės pusė ta, kad priemonė pakankamai gerai ilgina blakstienas, tačiau dėl tankumo stygiaus šios atrodo kiek keistai, o iš turimų blakstienų kuokšto matomos lieka vos kelios.

Ar rekomenduoju? Tiesą sakant tik tuo atveju, jei jums artimas voro jokelių blakstienų tušo efektas ir mėgstate ilgas, tačiau pavienes blakstienas.

L'Oreal Paris "Volume Million Lashes Feline" blakstienų tušo apžvalga

20.5.16

Prieš porą savaičių pačioje Vilniaus širdyje Lietuvos tinklaraštininkėms buvo pristatyta naujoji Lancome veido priežiūros priemonių linija Energie De Vie. Produktai, kaip teigė Lancome atsovai, buvo kuriami remiantis Azijos šalių grožio kultūra, tačiau pritaikyti Europietiškam gyvenimo būdui - aktyviam, dinamiškam ir niekuomet nesibaigiančiam gyvenimo ritmui.

Susitikimo metu buvo galima išmėginti visus tris produktus - naktinę veido kaukę, vandens pagrindu sukurtą losjoną, turintį atstoti įprastinius dieninius kremus ir veido toniką. Produktai pasižymi labai energizuojančiu citrusiniu kvapu, konsistencija labai lengva, šios kone nesijaučia.

Produktams pozicionuoti pasirinktas labai įdomus kontekstas - nuolatinis skubėjimas, koncentracijos trūkumas ir išbalansuotas gyvenimo būdas. Bandant atsiriboti nuo asmeninės nuomonės, kuri tokiam pozicionavimui yra labai apatiška ir, priešingai, skatinanti moteris edukuoti rūpintis savimi ir savo gyvenimo būdu užuot skatinus šias ir toliau gyventi tokį niokojantį gyvenimo būdą, reikia pažymėti, jog būtent šis niuansas ko gero yra dažniausiai sutinkamas kaip pasiteisinimas, kodėl daugelis moterų nesirūpina savo grožiu,

Kad ir kaip bebūtų, pats pozicionavimas parinktas labai gudrus, ir, ko gero, sėkmingas - prekinis ženklas puikiai žino tai, ko eilinė moteris neturi kasdienėje rutinoje - laiko sau. Dėl šios priežasties bandyta į vieną produktą sutalpinti poros produktų veikliuosius ingredientus, o to pasekoje vienas buteliukas turėtų atstoti poros skirtingų priemonių funkcijas. Taip pat gamintojas pasirūpino, jog priemonių tekstūra būtų ypatingai lengva; pagrindinis dieninis veido kremas šį kartą sutilpo į vandens konsistencijos losjoną, kuris ant odos jaučiasi it vanduo.

Būtent minėtąjį produktą teko išmėginti ir man pačiai. Kol kas priemonė vis dar lieka testavimo stadijoje, tačiau iki apžvalgos apie patį losjoną reikėtų priminti, jog čia, kaip ir kitose gyvenimo vietose reikėtų vadovautis taisykle, jog visa galintys produktai galiausiai neatlieka nė vienos funkcijos. Ar taip nutiks ir su Lancome naujiena? Laikas parodys, o iki tol rekomenduoju nepatingėti vakare palepinti savo veido odą papildomu kremo ar kaukės sluoksniu. Oda jums už tai padėkos, jei ne šiandien, tai už dešimt metų.
Nuotraukos: Greta Gedminaitė
Lancome "Energie De Vie" linijos pristatymas

19.5.16

Norėdamos būti gražios, daugiau kaip trečdalis lietuvių moterų persistengia ir daro vieną pagrindinių kasdienio makiažo klaidų. Vienos kosmetikos kompanijos  inicijuotas tyrimas parodė, kad 35 proc. moterų, darydamosi makiažą, siekia išryškinti viską – ir akis, ir lūpas. Pasak makiažo meistrės Jelenos Liaudinienės, tai viena pagrindinių dekoratyvinės kosmetikos naudojimo klaidų. 

Tyrimas taip pat atskleidė, kad trečdalis moterų makiažo įpročių vasarą nekeičia, t. y. jos naudoja tokias pačias makiažo priemones kaip ir kitais metų laikais, renkasi sau įprastas spalvas. Visažistė J. Liaudinienė sako, kad tai, kas tinka šaltesniu ir pilkesniu metų laiku, nebūtinai gerai atrodys ir vasarą.

Bėgant metams, makiažas „leidžiasi“ žemyn
Norėdamos susikurti elegantišką, tvarkingą ir jas puošiantį makiažą, moterys turėtų vadovautis keliomis taisyklėmis. O viena pagrindinių – pabrėžti viršutinę arba apatinę veido dalį. „Kasdieniam makiažui, kad jis neperkrautų veido ir padėtų išryškinti moters žavesį, derėtų pasirinkti, ką norime akcentuoti – akis ar lūpas. Ši taisyklė padeda išvengti klouno įvaizdžio, ypač, jeigu pasirenkamos nederančių ar labai ryškių spalvų akių ir lūpų makiažo priemonės. Su vakariniu makiažu moteris gali eksperimentuoti drąsiau, tačiau išlieka svarbu nepersistengti“, – sako vizažistė Jelena Liaudinienė.

Kaip parodė tyrimas, šia taisykle vadovaujasi keturios iš dešimties moterų ir merginų. Ryškių lūpų ir kerinčio žvilgsnio šalininkių pasiskirstė po lygiai: 21 proc. respondenčių nurodė makiažu akcentuojančios lūpas, 20 proc. – akis.  

Sakoma, kad makiažas turėtų būti priemonė paryškinti grožį, o ne užmaskuoti trūkumus. Tačiau kas dešimta apklausoje dalyvavusi moteris (10 proc.) makiažo priemones pirmiausia naudoja odos trūkumams paslėpti. Dar 12 proc. moterų ir merginų nurodė dekoratyvinės kosmetikos nenaudojančios.

Tyrimas parodė tendenciją, kad jaunos, 18-35 m., merginos ir moterys dažniau makiažu dėmesį sutelkia į akis, o kuo moteris brandesnė, tuo dažniau ji renkasi ryškesnius lūpų dažus. Pasak J. Liaudinienės, toks makiažo ypatumų pasikeitimas susijęs ir su natūraliais senėjimo procesais.

„Jaunoms merginoms ir moterims lengviau pasirinkti, kaip pasidažyti. Jau kurį laiką tarp jaunų merginų išlieka populiarus ryškus dūminių akių makiažas. Brandesnės moterys natūraliai nori dėmesį nukreipti nuo akių, todėl paryškina lūpas. Akys labiau nei lūpos išduoda nuovargį ir amžių, todėl suprantama, kad moterims norisi pirmiausia parodyti tai, kas ilgiau išlaiko jaunatvišką grožį“, – makiažo „nusileidimo“ žemyn priežastis vardija J. Liaudinienė.

Ryškus makiažas vasarą nepopuliarus
Bendros makiažo taisyklės išlieka aktualios ir vasarą, tačiau šis šiltas, saulėtas ir spalvingas metų laikas pasižymi ir tik jam būdingais makiažo patarimais. Pradedant skaistesne ir natūralesne veido oda ir baigiant uogomis bei vaisiais dvelkiančiomis lūpomis. „Mary Kay“ vizažistė sako, kad su nauju metų laiku moterys turėtų atnaujinti ir savo kasdienio makiažo įpročius. 

Kosmetikos kompanijos inicijuotas tyrimas parodė, kad trečdalis motertų (28 proc.) visgi vasarą pasitinka likdamos ištikimos savo įprastoms dekoratyvinės kosmetikos priemonėms ir spalvoms. Tačiau beveik tiek pat moterų vasarą savo grožio ritualą papildo šiam metų laikui labiau tinkančia spalvų palete – švelnesne, pasteline. 22 proc. apklaustųjų nurodė, kad vaarą dažosi mažiau, o kiek daugiau kaip 3 proc. renkasi ryškesnį makiažą. 

„Moterys turėtų nepamiršti, kad vasarą mūsų odą veikia kitokie veiksniai nei kitais metų laikais – saulė, vėjas, karštis, vanduo. Todėl ir makiažas turėtų būti pritaikytas jų poveikiui. Žiemą įprastas riebesnis, kelių sluoksnių veido padengimas vasaros karštyje greitai gali virsti kauke. O vasarą įvairiomis spalvomis pražydusi gamta prašyte prašosi ir šiltų gamtos spalvų makiaže. Nebūtina turėti dvi kosmetines, – žiemai ir vasarai, – tačiau vasaros atnešti pokyčiai makiaže padėtų ir pačiai moteriai pasijusti tarsi atjaunėjusiai“, – sako vizažistė J. Liaudinienė.​
Tyrimas parengtas prekinio ženklo Mary Kay užsakymu
Kas trečia moteris persistengia su makiažu
Paskutinė savaitė buvo kaip niekuomet vasariška ir mergaitiška. Galbūt tam įtakos turėjo tai, jog pamažu atslūgo iki tol pečius slėgę studentiški vargai, o galbūt tiesiog atėjo tam tinkamas metas. Kad ir kaip bebūtų - pagaliau į pasaulį galima žvelgti kiek šviesiau, o jei to nepakanka - rekomenduoju pasiimti rausvus akinius nuo saulės!

Kaip ir minėta praėjusiame įraše, praėjusios savaitės pabaigoje teko lankytis Apotecha rengtame susitikime tinklaraštininkėms. Renginio metu buvo galima susipažinti su Apotecha savininke ir produktų dizainere, taip pat susitikimo metu buvo galima patobulinti savo makiažo žinias.

Tos pačios savaitės pabaigoje teko priimti Oriflame mestą iššūkį - visą savaitę puoštis ryškiais lūpų atspalviais. Tam proga pasitaikė tiesiog nuostabi, mat pats prekinis ženklas šį mėnesį pristatė naujuosius matnius kreminius lūpų dažus, turinčius ne tik švelnią tekstūrą, bet ir pakankamai gerą pigmentaciją. Lūpų dažų trūkumus teks aptarti atskiroje apžvalgoje, tačiau užbėgant įvykiams už akių - priemonės vertos didelio dėmesio!

Taip pat pagaliau pavyko išmėginti MAC priemones iš naujosios Vibe Tribe kolekcijos. Visoms makiažo gerbėjoms priemonių dizainas tiesiog užgniauš kvapą. Tačiau ar produktai verti didesnio dėmesio? Apie tai skaitykite kitą savaitę laukiančioje MAC priemonių apžvalgoje. 

Ir taip, vėl teko rodyti akinius nuo saulės ir naują manikiūrą. Šį kartą norėjosi papuošti gyvenimą lengvomis ir romantiškomis spalvomis, tam pasirinkai naująjį L'Oreal Color Richie Le Vernis A L'Huile nagų laką. Stulbinantis efektas ir malonus dengimas - visa ko reikia naujam lako buteliukui. 

Kiehl's į savo parduotuvės atidarymo šventę nusprendė pakviesti ypatingai prabangiai ir garbingai, tad į susitikimą su šiuo nuostabiu prekiniu ženklu teks skubėti jau kitą ketvirtadienį. Turiu pripažinti, jau kurį laiką niežti nagus išmėginti daugiau šio prekinio ženklo priemonių, o šiuo metu naudojamas Kiehl's koncentratas ko gero visam gyvenimui pavergė mano širdį. 

Atskirą pastraipą norėtųsi skirti ir naujiesiems Jimmy Choo akiniams nuo saulės iš šių metų 2016 pavasario vasaros kolekcijos. Akiniai stebina ne tik unikaliu dizainu bei savo išskirtinėmis (ir ne visuomet tinkančiomis) detalėmis, bet ir nepaprasta kokybe. Daugelio priimta nuomone mados namų produkcija savaime turėtų pasižymėti išskirtine kokybe ir patvarumu, tačiau asmeninė patirtis (ypatingai dirbant su liukso prekėmis) rodo, jog aukšta kaina nebūtinai byloja apie patvarias medžiagas. Tam yra tam tikrų socialinės elgsenos priežasčių. Kad ir kaip bebūtų, akiniai - tikras džiaugsmas širdžiai ir akims!

Šį ketvirtadienio rytą teko smagiai svečiuotis Mary Kay pagrindiame ofise, kuriame buvo pristatytos šio prekinio ženklo dekoratyvinės kosmetikos naujienos, taip pat pademonstruoti du lengvi įvaizdiniai makiažai. Renginio metu taip pat buvo pristatytas moterų kosmetikos dėvėjimo ypatumų tyrimas, kuris atskleidė, jog vis dar turime kur tobulėti ne tik kosmetikos technikos gilinime, bet ir pačioje kosmetikos edukacijoje. 

Reikia pripažinti, jog renginių sezonas pamažu eina į pabaigą, o šį keičia kasdienybės rūpestėliai bei vis labiau gerėjantis oras. Viena vertus nejauku, kuomet sunku planuoti savaitės darbus iš anksto, kita vertus dalelė spontaniško gyvenimo dar niekam nepakenkė. O kokie spontaniškiausi gyvenimo niuansai manęs laukia ateinančiais mėnesiais? Apie šiuos tinklaraščio skaitytojos sužinos pirmos!
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai
© 2016 Kotryna Uogintaite