19.1.13

APŽVALGOS: CHI SILK INFUSION

Pašviesinus savo plaukus ir papuošus jų galiukus auksinėm garbanom iš "L'Oreal wild ombres preference" kolekcijos, supratau, ką reiškia turėti sausus, neklusnius ir nuolatos besišiaušiančius plaukus. Nežinau, ar tai sutapimas, ar ne, tačiau pastaruoju metu sausėja viskas: plaukai, veido oda, kūno oda, rankos, net lūpos, kurios iki šiol su sausėjimu problemų neturėjo niekuomet gyvenime.
Kalbant apie plaukus, kaltę suverčiau ombre šviesinimui ir nutariau, kad laikas išmėginti profesionalios plaukų priežiūros produktą. Ištyrinėjus plaukų priežiūros pasiūlą ir atsiliepimus internete, išsigryninau du produktus, vertus dėmesio, laiko ir pinigų: BIOSILK "Silk therapy" ir CHI "Silk Infusion". Didelio skirtumo tarp šių gaminių nepastebėjau, tad įsigyti nusprendžiau tą, kurio buteliukas kėlė daugiau nepagrįsto pasitikėjimo. Kaip ir minėjau, abi priemonės atlieka panašią funkciją ir atsiliepimai apie kiekvieną jų kone vienodai teigiami, tad renkantis aukštų kriterijų nekėliau. Taip mano gyvenime atsirado CHI "Silk Infusion" plaukų šilkas.
  Ši priemonė, kaip aprašymas teigia, tinka visų tipų plaukams. Plaukus regeneruojantis ir gydantis preparatas praturtintas natūraliu šilku. Ypatingai drėkina plaukus ir galvos odą, sudėtyje yra vitaminas E ir bei kiti vitaminai, augalų ekstraktų. Suteikia plaukams šilkinį ir turtingą spindesį, plaukus lengva iššukuoti. Pažeistiems, sausiems, nespindintiems plaukams suteikia ypatingai sveiką išvaizdą, elastingumą ir minkštumą. Neapsunkina plaukų, glotnina ir apsaugo nuo kenksmingo aplinkos poveikio, karščio, šalčio, UV. Atkuria plauko struktūrą iš vidaus ir iš išorės, neleidžia išsišakoti plaukų galiukams, užpildo tuščias ertmes prie plauko kutikulės.
 Deja, mano asmeninė nuomonė apie jį visiškai priešinga jo aprašymui. Naudodama jį kone po kiekvieno plovimo, nepastebėjau jokių didesnių pokyčių: plaukai pasišiaušę taip pat stipriai, spindesio suteikia tiek pat, kiek tai daro bet koks aliejus iš močiutės lentynėlės, o papildomo plauko maitinimo, drėkinimo, atstatymo nė su žiburiu nerasi. Taip, plaukai liko neapsunkinti, ir toliau sėkmingai šiaušiasi bei elektrinasi. Vienintelis dalykas, sugebėjęs mane maloniai nustebinti, tai malonus gaminio kvapas,dvelkiantis senovine kūno pudra ir viriškais kvepalais. Tačiau tai tikrai ne tas kriterijus, pagal kurį reikėtų vertinti plaukų priežiūros priemonę. Taip pat naudodama šį produktą buvau priversta dažniau čiupinėti ir šukuoti savo ševeliūrą, tad vizualiai plaukai atrodė tiesinti. Ir vėlgi, tai nėra produkto nuopelnas.
 Mano vertinimas nulinis minusinis (pasirodo ir minusas gali turėti teigiamą arba neigiamą prasmę. Ak, ta matematinė analizė: šelsta visose gyvenimo srityse). Nors plaukų ši priemonė tikrai nepagadino ir blogo efekto nesuteikė, taip pat nepastebėjau jokių teigiamų pakitimų, tad leisti pinigus priemonėms, kurios skelbiasi esančios profesionalios, šį kartą tikrai nėra gera išeitis.
 Kainos abiejų produktų labai panašios, už BIOSILK "Silk therapy" 50ml gaminį teks pakloti 44 litus, o CHI 'Silk Infusion" 50ml kainuoja 47 litus. Džiaugiuosi, jog neišmėčiau visų pinigų ir internete atradau šios priemonės miniatiūrą, tad į balą išmečiau 10 litų už 15 ml gaminį. Pinigų gaila, bet ne taip stipriai, kaip būtų buvę gaila už 50ml neverčio skysčio.
O išvada labai paprasta: mūsų plaukai, ypatingai jei jie nedažyti, veikia kaip nesubrendę paaugliai: kuo labiau jais rūpinamasi, tuo labiau jie spyriojasi. Gal metas nustoti kreipti dėmesį į jų įnorius ir tegu gyvena taip, kaip išmano?

37 comments:

  1. abu šilkus gamina viena ir ta pati firma farouk, todėl turbūt didelio skirtumo tarp jų ir nėra. asmeniškai CHI šilko neteko išbandyt, bet sunaudojau keletą mažų buteliukų biosilk, visai patiko, labai skaniai kvepia, bet kaip ir pati pasakei, ypatingo efekto irgi neastebėjau, veikia kaip ir visi kiti paprasti plaukų aliejukai :)

    ReplyDelete
  2. Dalia, iš tiesų nepasidomėjau apie juos gaminančią firmą :) Tiesa, galbūt vis dėlto padariau klaidą, pasirinkdama CHI plaukų šilka, galbūt reikėjo mėginti BIOSILK.. tačiau vis viena nemanau, kad vidutinės kokybės produktas vertas aukštos kokybės produkto kainos. :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous19.1.13

    O kokia jo sudėtis?:)

    Man teko naudoti "Bumble and bumble" Hardresser's Invisible Oil. Visai patiko: maloniai kvepia,apsaugo plaukų galiukus, jie neskilinėjo ir pan. Jeigu turėsi galimybę - pabandyk. Neužtikrinu, kad nenusivilsi, nes viskas priklauso nuo to, ko tikiesi iš produkto.

    ReplyDelete
  4. Ieva, Ingredients: Cyclomethicone , Dimethiconol , Dimethicone , C12-15 Alkyl Benzoate , Panthenol , Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk , Phenoxyethanol , Fragrance , D&C Yellow 11 , D&C Red 17 , Zinc Oxide , Titanium Dioxide , Mica, Boron Nitride Powder. Pagrindą sudaro silikonai, tad teoriškai jie turėjo "pastatyti plauko struktūrą į vietą". Deja, to nepastebėjau.
    O kur galima rasti minėtųjų "Bumble and bumble" Hardresser's Invisible Oil? :)

    ReplyDelete
  5. Mano plaukai garbanoti, tai iš prigimties labai sausi ir besišiaušiantys, o dar dažyti ne kartą, tai man padeda kaip įmanoma rečiau džiovinti fenu, o jei jau džiovinu, tai būtinai su apsauga nuo karščio, bet tai čia basics. Dar turiu L'oreal Elvital anti-breakage tokį purškiklį, tai irgi labai neblogai. Be to, super kaukytės naminės su kiaušinio tryniu, brendžiu, kokosų, alyvuogių, riešutų aliejais :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous19.1.13

    Aš Amerikoj pirkau:) o šiaip gal per e-bay galima įsigyti arba per tas moterytes kur perparduoda produktus...

    ReplyDelete
  7. Na aš savo natūraliems plaukams naudoju biosilk. Tai jis labai skaniai kvepia, plaukai nesipučia, atrodo gražesni, lengviau šukuojami.Visai jis patinka man, bent kol kas :)

    O su plaukais ir aš vargstu: vis ieškau tobulos priežiūros priemonės: kaukės, šampūno ir tinkamo kondcionieriaus. Dabar bandau brangiąją macadamia produkciją.

    ReplyDelete
  8. man jamaikos juoduju ricinu aliejus padejo. bet labai uzknisa ji naudot, isistept tuos plaukus, tada aliejuota galva eit miegot.. nu vargas. dabar pradejau bent 3-4kartus i savaite 5-10min naudot kazkokia GAIA kauke. super pigi, bazej mokejau gal 4lt, pirmas ispudis buvo baisus- plaukai pasisiause, issauseje, tokie fuuuu. pradejus tepti toki jau riebu riebu trigubai storesni sluoksni, nei paprastai- efektas visai geras, plaukuose dregmes biski atsirado. ne stebuklas, bet kaip uz 4lt :D.. subaigsiu sita ir pereisiu prie Kerastase produktu (elixir ultime ir kazkoks stiprinantis sampunas+kondiske), dar turiu kazkokia lorealio supermaitinancia kauke isbandyt. vis dar ieskau holy grail savo plaukams :(

    o CHI man niekad pasitikejimo nekele, nes nuo vaikystes matydavau sita ir kazkokia C:ENHO ar panasiai uzvadinta produkcija pigiose baisiose kirpyklose, kur dirba vien natasos ir oksanos, ir padaryt baisuokliska pensininku kirpima joms- kaip du pirstus apmyzt :D..

    ReplyDelete
  9. Anonymous19.1.13

    su mano plaukais visai neblogai tvarkosi paprasčiausias garnier fructis miraculous oil :) išbandyk, gal tiks ir Tau!

    ReplyDelete
  10. Man taip pat patinka Garnier Fructis, ypač Nutri Repair purškiamas kondicionierius sausiems plaukams, naudoju jau kelis metus. Man jis tinka ir kaip kondicionierius, ir kaip priemonė nuo plaukų elektrinimosi ar išsausėjimo. Be to, ir kaina normali, 10-12Lt :)

    ReplyDelete
  11. mano plaukai , lupos ir veidas irgi pastaruoju metu pradejo luptis ir skilynėti.Ankščiau irgi neturedavau problemu tai kažkodėl viską suverčiau tiesiog orui.

    http://badlittlesecret.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Luka, na aš saviškių plaukų nedžiovinu džiovintuvu ir jokiomis priemonėmis netiesinu :) Papasakok plačiau apie namines kaukes, galbūt reikės išmėginti, nors vienas alyvuogių aliejus netiko mano plaukams :)

    ReplyDelete
  13. Ieva, būtinai pasidomėsiu :) Iš tiesų šiuo metu labiau apsimoka ieškoti skelbimų su jau esančiomis prekėmis, nei siųstis iš užsienio, nes paprastai tarpininkavimo mokesčiai, siuntimai ir muitai neretai užkelia kainas gerokai stipriau, nei turėtų :)

    ReplyDelete
  14. Ema, galbūt šiuo klausimu BIOSIL produktas geresnis, nei CHI :) O Macadamia priemonių linijos populiarumas tiesiog sprogte sprogo, nė nežinau, kas jį sukėlė, tačiau dabar kone kas antra mergina naudoja ar bent jau planuoja įsigyti šių priemonių. Būtų smagu, jei pasidalintum savo mintimis ir naudojimo specifika :)

    ReplyDelete
  15. gegute, GAIA tikriausiai reikėtų išmėginti ir man, ypač kaina vilioja. Bet kaip nemėgstu nieko, ką užtepus ant plaukų reikia laikyti, kaip kaukę :D tiesiog neturiu kantrybės laikyti kažko ilgiau, nei 2 minutės. Galbūt dėl to ir rezultatų gerų negaunu. :)

    ReplyDelete
  16. disco, ačiū už rekomendaciją, būtinai pasidomėsiu :)

    ReplyDelete
  17. Gintare, iš tiesų reikės pasidomėti, jei rekomendacijos pilasi kibirais :) Gaila, neperskaičiau jūsų komentarų ankščiau, buvau Akropolio Maximoje, būčiau pasidomėjusi iš karto :)

    ReplyDelete
  18. Im young, na bet kažkaip tvarkyti save vis viena reikia, kad ir kas visa tai sukėlė :)

    ReplyDelete
  19. Kotryna, turiu su plaukais lygiai tokia pacia beda. Man isvis tie plaukai tokie kaltunai budavo, kad tarkim issukuoji, buna palaidi keleta valandu tiesiog ir tada paciupineji, o ten didelis dredas ;D tai man labai labai padejo sitas produktas http://www.sveikiproduktai.lt/katalogas/purskiamas-kondicionierius-plaukams-nustyle-ekologiskas-148-ml bedos nebeliko:)

    ReplyDelete
  20. As irgi gavau dovanu si buteliuka, isbandziau vos pora kartu, tai didelio rezultato ir nesitikiu pastebet:) Man tai tiesiog eilinis aliejukas plaukams, kuriuo sutepu galiukus kas karta. Kadangi plaukai banguoti ir linke sauseti bei siaustis, man tai iprasta rutina ir is tokiu priemoniu jokio efekto nesitikiu kaip glotnesniu plauku:)
    Man siaip labiausiai patinka kokosu aliejus plaukams. Naudoju keleta metu jau, puikiai drekina plaukus:) Labai naudingos ir namines kaukes is majonezo, kiausinio ir kokio nors is turimu aliejaus. Is tiesu paprasti, naturalus dalykai man labiausiai padeda, o parduotuvines kosmetines priemones sakyciau daugiau siaip, moteriskas pomegis;DD

    ReplyDelete
  21. Tie, kurie mane pažįsta, žino, jog apie plaukų problemas galiu apsakyti daug... Tiesiog čia mano silpnoji vieta :)))

    Pabandyk makadamijos riešutų aliejų, kurio galima rasti maisto prekių parduotuvėse:) Man jį rekomendavo mano kirpėja:) Žodziu, kai pas ją nuėjau, plaukai, o ypač galai, atrodė tragiškai - išsausėję, vos ne balti :D Ji galvojo, kad kasdien naudoju tiesintuvą, ar džiovintuvą, bet anaiptol. Tai ji patarė išsitepti tuo aliejumi plaukus (išskyrus šaknis, žinoma) vakare, užsidėti rankšluostį ir taip miegoti, o ryte išplauti. Taigi taip "žaidžiau" metus (aišku būdavo savaičių, kai simuliuodavau:). Tačiau, kai po metų pas kirpėją nuėjau, ji negalėjo patikėti (gerąją prasme) ir aišku gyrė save :) Tai va tiek :)

    Sėkmės :)

    Aistė

    ReplyDelete
  22. Aš savo "ombrintus" plaukus prižiūriu taip: turiu aš biosilka, bet jį naudoju daugiau viršugalviui - man patinka, nes padaro plaukus paklusnesniais ir gražiai žvilga. Na, ir žinoma kvepia :D plauku galams (šviesintiems) naudoju l'oreal extraordinary oil. Beje, karta ar du per savaitę einu miegoti kokosu aliejumi išsitepus plaukus (nors žiauriai nemėgstu kokosu kvapo). Tai va, išsiplaunu galva, galus patepu l'oreal aliejumi, papurškiu apsaugine priemone, išdžiovinu su džiovintuvu ir tada biosilk :)
    Esu patenkinta savo plaukais :)

    ReplyDelete
  23. Tag'inu tave bloggerių žaidime :)
    plačiau: http://living-forfridays.blogspot.com/2013/01/the-blogger-tag_21.html

    ReplyDelete
  24. Bandžiau tiek Chi tiek Biosilką, man poveikis nuo abiejų buvo toks pats, tiksliau praktiškai jokių pokyčių nepastebėjau :)

    ReplyDelete
  25. tas mazutis chi yra tikras aukso gabaliukas! naudojau , patariu visoms!! :)

    ReplyDelete
  26. evana, na aš tokios didelės problemos neturiu, plaukai nesivelia ir į dredus nesipina, lyginant su kitų plaukais, maniškiai iš tiesų labai lygūs ir geri, tiesiog trūksta to "blizgėjimo" ir "glotnumo", bet kokiu atveju, ačiū už nuorodą, pasidomėsiu, kaip tik draugė sveikuose produktuose dirba :D

    ReplyDelete
  27. Supergirl, galbūt esi teisi :) Reikės išmėgint kokoso aliejų ri man, prieš keletą metų bandžiau, tąkart tik išsausino plaukus (nežinau, ar taip gali būti). O dabar kaip tik namuose turiu jo, galėsiu išmėginti ir vėl :)

    ReplyDelete
  28. Aiste, bijau, kad neturėsiu nei laiko, nei kantrybės tiek laiko žaisti su kaukėm :D bet išmėginti tikriausiai reikės :) AČIŪ :) o kaip dabar? Vis dar naudoji tą pačią procedūrą?

    ReplyDelete
  29. Rugile, oho kiek visokiausių procedūrų, na, manau ir aš kažką išsirinksiu tinkamo sau :) Šiandien kaip tik mėginau viršugalvį patepti, kažkaip didelio skirtumo nepajutau, net ir glotnumo nesijaučia :D

    ReplyDelete
  30. somethingaboutme, ačiū Tau už tokią šaunią nominaciją, tačiau bijau, kad šiais metais šį žaidimą praleisiu ir leisiu jį žaisti kitiems tinklaraštininkams :) Aš ir taip užtektinai prisiatviravau :D

    ReplyDelete
  31. Bella, na aš dar dėl viso pikto išmėginsiu BIOSILK savo kailiu. Tikiuosi, kad ne savo pačios kišene: ne viena draugė turi šią priemonę :)

    ReplyDelete
  32. monika, tikriausiai Tavieji plaukai nuostabūs iš prigimties, nes pats produktas jokio stebuklo nedaro :D

    ReplyDelete
  33. vau kiek gerų patarimų šį kartą radau komentaruose :)

    o dėl priemonių plaukams, tūrbūt begalo sunku rast gerą net ir tarp profesionalių:/

    ReplyDelete
  34. Iš tiesų, patarimai pasipylė kibirais, aš šiandien išmėginau kokosų aliejų, žiūrėsim, kokius rezultatus gausiu :)

    ReplyDelete
  35. o gal permazai panaudojai kad pajaust efekta? :) Gal tikrai reik sunaudot visus 50ml kad pajaust kazkokia nauda?:)

    Sandra
    Kur mano raktai?

    ReplyDelete
  36. Sandra, tikrai nemanau. Visų pirma dėl to, kad priemonė pardavinėjama ir po 15ml, visų antra tokio dalyko produkto aprašyme nebuvo paminėta, visų trečia dėl dėl to, kad priemonė skirta išoriniam masiniam naudojimui, ty efektas turėtų jaustis jau po pirmųjų kartų (iš esmės išsiplovus galvą - visa priemonė, užsilikusi "iš po vakar", išsiplauna) :) O tu jį mėginai?

    ReplyDelete
  37. Anonymous10.3.14

    Esu girdėjus, kad CHI šilką reikia suaktyvinti, kad įsigertų į plauką. Su džiovintuvu sušildyti plaukus užsitepus arba su tiesintuvu tiesinti. :)

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite