15.10.11

ASMENIŠKUMAI

Šiek tiek detalių iš mano naujosios palaidinės. Kad ir kaip stengiausi pereiti prie kitokių spalvų, vis viena grįžtu prie savo ištakų - rožinės, (bet kokiu pavidalu). Ar tai būtų švelniai rausva, ar akį rėžianti neoninė. Taip sakant, šarka gimus, gulbe neskrajosi.

Sunkus periodas artėja: mokykloj darosi vis sunkiau ir sunkiau, aš vis dar nežinau, ko noriu iš gyvenimo, orai ir toliai sėkmingai šaltėja, mane vėl pradeda berti nuo šalčio, vaikštau apsirengus mažiausiai dviem vilnoniais megztiniais, o atsikėlus rytais tamsu, kaip skylėj. Mane gyvą palaiko tik mintis, kad iki atostogų teliko dvi savaitės.

Gal turit kokių patarimų, kaip kovoti su neigiamom emocijom?;)

30 comments:

  1. įsimylėti : ))

    ReplyDelete
  2. nuostabi palaidine! :) kur radai tokia? ;)

    ReplyDelete
  3. Iveta, aš taip pat :D

    ReplyDelete
  4. Daria, ačiū, internete:)

    ReplyDelete
  5. nee, aš tau apie būdus su neigiamom emocijom kovot kalbėjau ; )

    ReplyDelete
  6. Ouč:D O čia man misija neįmanoma :D

    ReplyDelete
  7. Jeigu jie permatomi, tai mano svajonių marškinukai, tik turėtų but kakaviniai! PAVYDŽIU

    ReplyDelete
  8. Rankovės visiškai permatomos, o likusi dalis su šilkiniu pamušaliuku :)

    ReplyDelete
  9. zinai, tu man jau is karto labai patinki. as irgi ne is gulbiu gimines, man graziausios spalvos pasaulyje yra dvi - ruzava ir viskas, kas blizga :) suprantu tavo pasimetima gyvenime, tavo grazus geltoni nagai, pilki batai ir dar grazesnis laikrodis - kur ji pirkai? man irgi tokio reikia. tikiuosi, internetu :)

    ReplyDelete
  10. OO, Aušra, kaip smagu, kad ne aš viena tokia, nes mano aplinkoje retai pasitaiko TOKIŲ. O kaip su apsisprendei dėl savo ateities? Laikrodukas (jei klausi apie žydrai auksinį), pirktas internetu, bet ne parduotuvėje, o manodrabužiuose, kažkoks vyras pardavinėjo iš kažkur atvežtus laikrodžius;)

    ReplyDelete
  11. Buvo užėjęs ir man rudeninis slogutis ir padėjo labai paprastas dalykas. Tiesiog nueiti į kirpyklą, atsinaujinti, kad ir minimaliai ir tada iškart nueiti į kokią jaukią kavinukę išgerti kavos su širdžiai mielu žmogum. Nuotaika sugrįžta, nes asmeniškai man, savęs lepinimas laaabai padeda!

    ReplyDelete
  12. Reikės išbandyti ir man :) Ačiū už patarimą ;)

    ReplyDelete
  13. The detail is amazing!
    love the color!

    New outfitpost - My heart is black
    www.mirfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nereali palaidinė :)
    Jau spalva tokia švelni.. Jaunatviška :) Super.

    ReplyDelete
  15. Ačiū, Laura:) Na, juk palyginus, ne senė dar esu :D tai ir spalva atitinkama :D

    ReplyDelete
  16. Anonymous16.10.11

    Labai patinka Tavo blogas! :)

    ReplyDelete
  17. Ooo, Gabriele, praskaidrinai nuotaiką visai dienai ;) AČIŪ :)

    ReplyDelete
  18. This blouse look so nice! Can't wait to see it in an outfit!

    Fashion Dawgs

    ReplyDelete
  19. amazing blog!!! I'm following you!!!
    If you like mine, do the same!!!!

    ReplyDelete
  20. beautiful....
    nice blog....

    ReplyDelete
  21. Great blouse I like it!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    ReplyDelete
  22. Fabrizia, thank you. Maybe i will ;)

    ReplyDelete
  23. cute cute sooo cute ! :)

    ReplyDelete
  24. nerinukai + rausvumas (mm)

    ReplyDelete
  25. negaliu nesutikti :D

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite