9.10.11

PROJEKTAI: MAINŲ SPINTA

 
Šiandien Vilniuje, Gedimino prospekte, vyko šaunus renginys, kurio metu buvo galima mainytis atsibodusiais rūbais, batais ir aksesuarais. Savo nebenešiojamus auskarus išleidau į naują gyvenimą. O pati gavau naują džemperį ir rožines kelnes. Tokio tipo renginyje buvau pirmą kartą, tad vertinti gan sunku. Atvirai kalbant, manau šiuos rūbus panaudosiu tik namuose. Bet juk namuose irgi gyventi reikia. Šiaip buvo smagu. Taip pat lankėmės parodoje apie studijas užsienyje, dar labiau pasimečiau dėl savo ateities; išbandėm visus įmanomus lūpų dažus ir blizgesius. O vėliau veiksmas persikėlė prie arbatos puodelio.Iš tiesų vis dar negaliu patikėti, kad visą dieną sugebėjau pravaikščioti su šiais velnio pramanytais batais. Jaučiausi ir atrodžiau kaip Eifelio bokštas. Supratau, kad nors ir esu mažo ūgio (169cm), aukšta būti vis dėlto nenorėčiau. Tas ūgis glumina. Ar čia tik mane vieną purto nesveikas šaltis? Jei taip, tai aš turiu rimtų sveikatos problemų.

56 comments:

  1. Anonymous9.10.11

    Ботильоны классные!

    ReplyDelete
  2. Platformos ir rankinė nerealios!

    ReplyDelete
  3. Kokie batai... Atimčiau :) laukiu aš jau žiemos, kada galėsiu išvesti pasivaikščioti savo panašaus dydžio platformas.
    Aš esu lygiai tokio pat ūgio, na bet nesijaučiu žema. Gal dėl to, kad visos mano draugės žemesnės, o ir draugas tik šiek tiek aukštesnis. Tai labai mėgstu savo ūgį :)

    ReplyDelete
  4. Екатерина Дума, Thank you (sposibo) :)

    ReplyDelete
  5. Fragile, ačiūūūū;)

    ReplyDelete
  6. Haneriete, tokiu atveju Tau pasisekė, nes mano visos draugės virš 170cm, tai aš kaip nykštukas prie jų. Išugdė man nemažą kompleksą. (taip, žinau, juokinga). O neslidu žiemą su platformom? Aš bijočiau, nes nuolat čiuožinėčiau, mat ir ant lygaus kelio sugebu užkliūti ;D

    ReplyDelete
  7. Matai, platformos ar špilkos žiemą nėra svarbu. Jeigu padas lygus, tai net ir su 'žieminiais' batai slidinėsi. O jeigu tavosios platformos turi grublėtą padą, tai viskas bus gerai :)

    ReplyDelete
  8. Gal ir Tavo tiesa. Bet aš savąsias nešiosiu tik dalį rudens ir pavasarį, o žiemą šoksiu į šlykščiuosius ugsus, nes neapkenčiu šalčio ;D

    ReplyDelete
  9. You look adorable! I especially love your shoes!

    ReplyDelete
  10. Mary, thank you ;)

    ReplyDelete
  11. Aš pirmą kartą įsigyjau platformas, tai nežinau, gal ir slidinėsiu, gal zuikius gaudysiu visą žiemą. Bet viskas ok, tikiuosi, pro šalį eis Vyrų, kurie padės atsistoti :)

    ReplyDelete
  12. Tikėkimės ;) O šiaip tai dažniausiai pradėjus vaikščioti daug kam visos problemos išnyksta, čia tik aš kažkoks pasaulio nesusipratimas, nemokantis nei su kablais, nei su sijonais vaikščiot ;D

    ReplyDelete
  13. Senais senais laikais, kai dar buvau gal tavo amžiaus, kablai buvo mano kasdienė avalynė :) lėkiodavau su 13 cm kulnais ir viskas buv ok. Atvažiavau į Vilnių studijuoti, subanglėjau, po kelių metų nusprendžiau užsilipti vėl ant kablų ir supratau, kad didelė bėda... Ta bėda ir iki šiol yra, galiu eiti tik įsikabinusi draugui į parankę.
    O su platformomis kažkaip kitaip, vaikštau daug po namus, džiaugiuosi jomis. Atrodo, paeisiu :)

    ReplyDelete
  14. Oho, o aš savam amžiuj jaučiuosi pernelyg jauna kablams ;DD

    ReplyDelete
  15. Aš iš fyfų miesto, tai viskas normaliai :)

    ReplyDelete
  16. LOVE your wedges ! Super cute ! x


    http://starrstuddedstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Haneriete, kuris čia, Kaunas?:)

    ReplyDelete
  18. Ashley, thank you, my dear :)

    ReplyDelete
  19. išduok paslaptį kur tokią rankinę pirkai ;o

    ReplyDelete
  20. Monika, Verus parduotuvėje ;) http://cukruje-funk.blogspot.com/2011/08/fiorelli-bag.html

    ReplyDelete
  21. This post is amazing love!!

    Thanks for your comment :)

    xx love from London

    ReplyDelete
  22. Kotryna, iš Klaipėdos :)

    ReplyDelete
  23. Ąš irgi mokykloje pasktutėse klasėse tik su "kablais" vaikščiojau. O studijuojant vos kelis kartus apskritai buvau apsiavusi. aplinka vistiek diktuoja aprangos kodą.
    Beje aš 169 ar 170 ūgio, draugių turiu absoliučiai visokių, o save laikau absoliučiai normalaus vidutinio ūgio. Ir aukštesnė būti nenorėčiau. Niekada nenorėjau, išvis buvo laikas kai jau norėjau sutoti augti - bijojau, jog dar kiek ir nebegerai su tais aukštakulniais atrodysiu =DD

    ReplyDelete
  24. Haneriete, kažkaip nepastebėjau, kad ten būtų didelis fyfų skaičius;)

    ReplyDelete
  25. Rūta, tai mes visiškai vienodo ūgio, smagu :) Tik, kaip ir sakai, viską diktuoja aplinka. Mano aplinkoje aš dažniausiai būnu žemiausia :)

    ReplyDelete
  26. your shoes are aweosme <3

    ReplyDelete
  27. love your look, especially the bag and wedgesl:)

    ReplyDelete
  28. Great pictures!! I love it!!

    ReplyDelete
  29. Man tai Klaipėda visiškai fyfų miestas :) bent jau buvo, kai aš ten gyvenau.
    Bet galvoju, kad ir dabar... :)

    ReplyDelete
  30. Bet kokiu atveju, nemanau,kad fyfos blogai. Man jos patinka :D

    ReplyDelete
  31. hey lovely :)
    you look great, love the kneesocks :)
    would you like to follow each other ?
    xx
    melina from melina-lajolie.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Melina,thank you my dear :)

    ReplyDelete
  33. great pics! love your outfit!
    X

    ReplyDelete
  34. Love your bag and your wedges :)!!

    ReplyDelete
  35. rankinė - tikrai žavi:) o šaltukas, kad ir kaip nesinorėtų pripažinti ir mane jau kankina.

    ReplyDelete
  36. hi kortyna, your blog is amazing love the wedges. really great :D so cool.. and love grey
    xx the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling
    visit <3

    ReplyDelete
  37. Swingingcat,aciu:) O kai supranti, kad cia tik salciu pradzia, is viso nervas suima ;D

    ReplyDelete
  38. samecookiesdifferent thank you so much ;)

    ReplyDelete
  39. Anamarija, thanks ;)

    ReplyDelete
  40. "nors ir esu mažo ūgio (169cm)"

    Tai keista, kaip aš su savo 159cm dar nepasikoriau :)

    ReplyDelete
  41. Matai, viskas priklauso nuo aplinkos, kurioje esi/buni/gyveni. Mano visos drauges 170+, tai as kaip visciukas tarp ju

    ReplyDelete
  42. YOur look in this pics is amazing!!! love the socks!
    Thank so much for your comment! Follow me ifyou want!
    S.

    ReplyDelete
  43. cute outfit! love your suede wedges, the perfect shade of grey

    xx

    ReplyDelete
  44. Love the bag!

    xo Ashleigh

    www.thedaileigh.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Anonymous18.10.11

    This outfit is amazing,dear!
    Have a nice day <3

    ReplyDelete
  46. Thank you, sweetie ;)

    ReplyDelete
  47. hunny i love your shoes where did you got them???amazing!
    kisses
    http://littlefashionwhitelies.blogspot.com/

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite