19.12.11

BANDYMAI: VERSACE BRIGHT CRYSTAL vs VERSACE BRIGHT CRYSTAL

Praėjusią savaitę nusprendžiau išbandyti vadinamuosius kvepalų analogus. Visų pirma noriu paminėti, kad visą gyvenimą buvau už kokybiškus ir gerus kvepalus (kiek finansinės galimybės leidžia, žinoma), analogai man niekuomet nepatiko, nes kiek esu turėjusi, kvepėjo siaubingai prastai, o ir buteliuko dizainas man labai svarbus kriterijus, juk labai smagu turėti gražų buteliuką (kai buvau mažesnė, kvepalus rinkausi pagal buteliuko spalvą ir reljefą). Internete skaičiau begales prieštaringų atsiliepimų apie kvepalų kopijas, o kadangi niekuomet negali būti tikras, kokiais tikslais tie atsiliepimai parašyti, sunku kažkuo tikėti: gal teigiamus atsiliepimus rašo patys prekybininkai, o gal atvirkščiai: neigiamus pila tik originalių kvepalų pirkimu suinteresuoti asmenys.  Tai štai praėjusį penktadienį kažkoks demonas įlindo į galvą ir pasakė, kad pati savo kailiu noriu išbandyti ir padielkas. Buvo laabai baisu, kad beveik šimtas litų nueis šuniui ant uodegos ir vis dėlto tas demoniukas sakė man : "Pirk". Ėmiau ir paklausiau aš jo. Ir likau šokiruota. Pasižiūrėkit patys



 Buteliukas ir įpakavimas visiškai identiškas originalui. Kadangi prieš keletą mėnesių turėjau originalą, manau galiu vertinti galiu pakankamai objektyviai. O dėl mano liguisto potraukio rinkti tuščius kvepalų buteliukus, jų palyginimą galiu pateikti ir jums. Tuščias-orginalas, su rausvu skysčiu-padielka. Abu butelaičiai pagaminti iš tokio paties stiklo, dozatorius lygiai toks pat, visiškai niekas nesiskiria. Kvapas gal ir nesilaiko dvi savaites, bet tiesą sakant aš kvepalus jaučiu tik pirmas keletą valandų, tad didelio skirtumo nematau.

Esu nesveikai laiminga dėl šio atradimo. Dabar galėsiu turėti nepalyginamai daugiau kvepalų, o ir piniginė bus laiminga.
Pardavėja sakė, kad daugelis tokius kvepalus pardavinėja kaip originalus. Mano nuomone tai kiek amoralu. Kita vertus, pirkėjas, šventai įsitikinęs,kad kvepinasi tikrais kvepalais, skirtumo tikrai nepastebės. Bet čia jau pardavėjo moralės klausimas.

O su kokiais kvepalais geriausiai draugaujate Jūs?

43 comments:

  1. Viktorija19.12.11

    Aš ir turiu šiuos kvepalus! Blm, kokie nerealūūūūs ;)

    ReplyDelete
  2. Viktorija, man jie irgi patys nuostabiausi :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous19.12.11

    kur tu cia juos pirkai? :)

    ReplyDelete
  4. aha, man irgi idomu kur tokius nusipirkt galima? kai pradejau skaityt posta pagalvojau cia apie fm grupes kvepalus kalbi

    ReplyDelete
  5. Anonime, yra portalas manodrabuziai.lt ten beegales kvepalų :)

    ReplyDelete
  6. Dalia, ne, apie tikro plauko padielkas :D O pirkau internetu, manodrabuziai.lt

    ReplyDelete
  7. Rugile19.12.11

    geras atradimas, bet man atrodo, kad tokių produktų pirkimas yra kaip pasišaipimas iš firmos ir jos sumenkinimas.

    ReplyDelete
  8. Aš nieko pasišaipytino nematau. Ir jei firma nesugeba pateikti prekių prieinamomis kainomis, kas nors tai padaro už juos

    ReplyDelete
  9. Escada - Magnetism tapo neatsiejama dalis :)

    ReplyDelete
  10. Skanūs ;) o perki nuolat? Ar kaitalioji, vienam, buteliukui pasibaigus?

    ReplyDelete
  11. love versace perfumes!

    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Anonymous19.12.11

    wow, kol neperskaiciau ka parasei galvojau,kad ten nusipirkai originalius kvepalus,oho.gal gli parasyti nares nicka is md.lt is kurios pirkai? ir as noreciau ka nors tokio isbandyti.uzkretei.
    o siaip saldus kvepaliukai man feee,labiau patinka visokie chloe ar michael korrs, labiau gaivesni ir tokis "rimtesni"

    ReplyDelete
  13. Aš pamenu kadaise norėjau pirkti padielką, iš fm berods. Bet paskui pamaniau, kad aš visgi esu už originalus labiau, bet pamačius šį tavo įrašą, manau vėl teks dar kartą pamąstyti. :D

    ReplyDelete
  14. Aha, iš kokios narės Md pirkai?: ) Nes atrodo tai rimtai vienodi ;D

    ReplyDelete
  15. Anonymous19.12.11

    tj kad net Douglase ir Kristianoj pardavineja padielkas,nes cia LIETUVA.rasti lietuvoj tikrus ir originalius kvepalus yra labai sunku.reiki zinoti kaip tikra etikete atrodo :)

    ReplyDelete
  16. Anonime, narės nick'as doviliux77. Be galo faina pardavėja;) Man iš tiesų irgi labiausiai prie širdies visokie tokie gėlių citrusiniai:) Bet kaip tik šiandien perskaičiau straipsnį, kad taip ir dera mano zodiako ženklo žmonėms :D

    ReplyDelete
  17. Ginn, su fm produkcija esu šiek tiek susidūrusi. Na, tie mėginukai gal ir neblogai kvepia, tačiau primečiau, kad 30lt už- 30ml tai tas pats kas už 120lt nusipirkti originalių kvepalų testerį:D O esu laabai daug neigiamų atsiliepimų girdėjusi, kad tie mėginukai labai skiriasi nuo tų kvepalų, kuriuos po to parduoda, tai nesinorėjo rizikuoti. O ir šiaip labai smagu, kai buteliukas gražus :D

    ReplyDelete
  18. Ugne, iš doviliux77 :)

    ReplyDelete
  19. Anonime, visiškai su Tavimi sutinku. Tai jau geriau nusipirkti pigiai ir žinot, kad ten padielka, nei mokėt 300lt ir įsivaizduot, kad originalai, nors gauni tą patį

    ReplyDelete
  20. O man įdomu toks dalykas. Nusiperki pigiau, trumpiau laiko, greičiau išsinaudoja ir vėl perki pigiau, trumpiau laiko... ir t.t. ratas sukasi. O jei nusiperki originalius, ilgiau laiko, ilgiau naudoji. Tai ar tikrai pirmu variantus sutaupai?

    Šių net nesu uosčiusi. Turiu tris kvapus kuriuos kaitalioju, dažniausiai vienu metu turiu kažkuriuos du iš: Kenzo 'Amour', Kenzo 'Flower' ir Lancome 'Miracle'. Kenzo 'Flower' naudoju jau metus, kvapas laikosi tikrai ilgai, pirkti ne Lietuvoje :) Tad manau, tikrai sutaupiau, nei kas kelis mėn pirkdama po 100 Lt :)

    O jei kalbant apskritai apie padirbinius. Tai esu už originalą. Kosmetiką, drabužius, papuošalus, batus ir galanteriją. Jei gali sau tai leisti prašau. Jei ne, tai ne. Man kvailai atrodo 15- metės su LV rankinėmis iš Gariūnų turgavietės, nes iš viso ko matosi, kad nei ji pati, nei jos tėveliai neišgali nupirkti tikros. Taip remiamas nelegalus verslas, mažėja firmų apyvarta, kenčia valstybė. :)

    Mano supratimu, tas 'brand'ų' kultas per daug išvešėjas, ir jei kažko neturi, niekam nesvarbu ar originalas ar ne, svarbu tik etiketė, tai esi niekas. O gaila :)

    ReplyDelete
  21. Skirtumas tik tas, kad padielkos šiaudelis išlenktas labiau ;D

    ReplyDelete
  22. Dieter, teoriškai taip turėtų būti, kad jei trumpiau laiko, tai dažniau purški ir tt. Bet kaip ir minėjau, bent jau aš, kvepalus jaučiu tik pirmas penketą minučių. O kažkur esu girdėjusi,kad jei kvapas tinka, jo neturėtum jausti (logikos, kam tada iš viso kvėpintis, nematau, bet lai tegu lieka). Tai kiek purškiau originalų, tiek papurškiu ir šitų. Taip kad nemanau, kad išsinaudos greičiau ar pirksiu dažniau. Juolab, kad padielkų pasirinkimas itin siauras (yra tik keli pagrindiniai kvapai), tad norint įsigyt kokį įmantresnį kvapą, neabejotinai teks pirkti brangiau.

    Apie penkiolikmetes su LV rankinėmis iš turgaus jau nebediskutuoju, nes bergždžias reikalas. O dėl firmos kokybą ir kainą, tai žinoma, būtų galima mokėti tiek, kiek ta firma yra verta. Tačiau, nepamirškim dalyko, kad ypač Lietuvos kosmetikos parduotuvėse maždaug 90proc sumokėtos kainos yra ne už prekę, o visokius kvailus PVM ir kitas nesąmones. Mokėti galima tiek, kiek ji verta, o ne nuolat bukai permokėt kone dvigubai, vien dėl to, kad "aš už kokybišką ir brangų daiktą". Žinoma, čia tik visiškai mano asmeninė nuomonė;)

    ReplyDelete
  23. Ugne, o šitą punktą kažkaip praleidau :D

    ReplyDelete
  24. Ugne, o šitą punktą kažkaip praleidau :D

    ReplyDelete
  25. Ugne, o šitą punktą kažkaip praleidau :D

    ReplyDelete
  26. Ugne, o šitą punktą kažkaip praleidau :D

    ReplyDelete
  27. Džiaugiuosi, kad turiu galimybę viską pirkti ne Lietuvoje :)
    Realiai, sunkiai pamenu, kada ką čia esu pirkusi :)
    Gal dėl to man taip atrodo, ir kartais pamirštu, kad ir čia žmonės dar perka :)

    ReplyDelete
  28. Koks laiku ir vietoj įrašas. Nes mano kaip tik ketveri metai naudojami šie kvepalai baigiasi, o tokia moteriškė siūlo būtent šiuos, todėl dabar galvos skausmas man. Sakai, tikrai nenusivilsiu? Kiek laiko laikosi?
    Ir gal gali išduot kainą ir ml? Ačiūū :)

    ReplyDelete
  29. Laura, šiaip priklauso nuo analogų, kiti būna baisūs, kreivi, o kvapas tragiškas... O šitie žiūriu tip top;D Dar ta narė turi daug teigiamų atsiliepimų būtent dėl kvepalų, tai, manau, ir pati čiupsiu :)

    ReplyDelete
  30. Laura, na man tiko:) Kaip ir minėjau, aš kvepalus labai trumpai jaučiu, net originalius, tai kad kiek trumpiau laiko, man ne problema. Nežinau, kodėl jie laikomi padielkom, gal labiau skiesti, tai mažiau kvepia. Bet manau kad visai neblogas variantas :) Iš tiesų tai jei esi iš Vilniaus, galim kada susimatyti ir duočiau pauostyti, tada tvirtai žinotum, tinka tau toks variantas ar ne ;)

    ReplyDelete
  31. Ugne, manau dar labai svarbu pats kvapas, gal vieną padirbt lengviau, o kitus sunkiau :) Tai džiaugiuosi, kad mano mėgstamų kvepalų kvapas puikus :D čiupk greičiau, sakė nebedaug turi :)

    ReplyDelete
  32. Dabar svarstau imt Versace bright crystal ar moschino love love. Kažkada pastarųjų analogą turėjau, buvo nesveikai puikūs. Beveik už pilną buteliuką 100ml mokėjau 15LT + 5LT siuntimas, bet buvo tikrai geri, tik greit išnaudojau ;D
    Šiaip man jau skauda širdį pirkt kvepalus, nes jau kažkokia manija pasidarė. Vis negana ir negana. Dar dėdis naujus parveš Escados. :D Tad jeigu viena pana nupirks mano parduodamus kvepalus, čiupsiu kuriuos nors iš tų analogų : )

    ReplyDelete
  33. Ohoi, tai bent nusisekė su tokia kaina :D Šiaip mano rekomendacija būtų vienu metu turėti kuo mažiau kvepalų, nes jie palyginti greitai genda :) Jau geriau pirkti tik pabaigus senuosius:)O su kvepalais, tai manau tada, kai atrandi būtų gauti pigiau, tada atsiveria praraja piniginėj, nes pradedi pirkti kaip išprotėjusi :D Viskas suprantama;) Imk tuos, kurie labiau patinka ;) Nors šiaip abeji labai vasariški, žiemai reikėtų stipresnių :)

    ReplyDelete
  34. Aš anksčiau rūšiuodavau kvepalus "žiema-vasara", o dabar nebesvarbu, kvepinuos kaip noriu :D Dabar man ant bangos iš AVON Secret Fantasy. Niekad nemaniau, kad tokių firmų kvepalai man galėtų patikt ;D Bet va. Jie gan saldūs, bet vis tiek į trasą jie eina :D
    O tu dabar, žiemą, kokius naudoji?:}

    ReplyDelete
  35. oh this fragrance is amazing
    one of my favourites!

    Lucky you

    New outfit post : Lace meets tiger
    www.mirfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ugne, šią savaitę tai nuo savo naujosios padielkos kaifuoju, bet iki jos naudojau givenchy ange ou demon le secret ir Lalique Amethyst :) O vasarą tai dažniausiai pereidavau ant Moschino Funny arba Hippy Fizz, ir žinoma Versace :D

    ReplyDelete
  37. Thank you , Mirjam :)

    ReplyDelete
  38. turiu šitus (orginalą). Labai skanūs. Jei sakai,kad kvapas nesiskiria, reiks pabandyt kada ir padielką įsigyt :D

    ReplyDelete
  39. Gabija, na skiriasi tik tuo, kad trumpiau laiko, bet aš ir taip trumpai kvepalus jaučiu, tai man čia anoks minusas :D

    ReplyDelete
  40. Anonymous29.4.12

    Vienaip ar kitaip, mano gyvenime niekada nebuvo kvepalu padielku, As asmeniskai kvepinuosi tik Chloe, ir esu siam kvapui labai istikima, tad nesirysciau tokiai isdavystei, net jei ir daug kainuoja.

    ReplyDelete
  41. Čia jau kiekvieno asmeninis reikalas, kaip pasielgti :) Tikriausiai aš taip elgiuosi dėl to, kad neradau to "tikrojo" savo kvapo, kuriam galėčiau būti ištikima. Kai buvau kiek jaunesnė, niekaip nesuprasdavau, kodėl mama negali sau leisti nusipirkti paprastų kvepalų, kad ir iš Maximos: man jie visi kvepėdavo daugiau mažiau vienodai. Mama sakydavo, kad kai paaugsiu, suprasiu. Dabar suprantu, ką ji norėjo pasakyti, tačiau dar nesijaučiu pakankamai suaugusi, kad galėčiau sau leisti pirkti originalių kvepalų vien savo kvapo paieškos. Didelė tikimybė, kad daugiau mano komoda kvepalų analogų nebeišvys, nes po tam tikro laiko uoslė pajautė skirtumą tarp jų, tačiau manau gyvenime reikia išbandyti ne tik tai, kas yra puiku ir brangu, bet ir paprastesnius dalykus.

    ReplyDelete
  42. Versace paprastai nebuna pigus kvepalai internetu perkantiems. Tačiau jų kvapas nuostabus :)

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite