2.2.12

ASMENIŠKUMAI

Gyvenimas ir toliau man krečia pokštus. Šiaip nemėgstu išsišokt, išsiskirti ar kitaip "ardyti tobulos pasaulio harmonijos", tačiau kartas nuo karto mano smegenyne susikaupia neaiškūs kamuoliniai debesys, ir padarau kažką visiškai nebūdingo sau. Vienas keisčiausių ir naujausių mano sprendimų yra ji. Kai ją pamačiau, žiūrėjau nejudindama akių gal penkias minutes: niekaip negalėjau suprasti, patinka man ji, ar ne. Antruoju atveju tai tiesiog didžiausias pasityčiojimas iš rankinių giminės. Aš koncervatyvus žmogus, sunkiai priimu naujoves. Mokyklinės kuprinės atsisakiau prieš gerus keturis metus ir prisiekiau sau, kad gyvenime nepirksiu, o juo labiau nenešiosiu, jokios "moteriškos kuprinytės".

 Mano žodžiai atsisuko prieš mane pačią. Karma


O ką jūs galvojate apie moteriškas kuprines?

54 comments:

  1. This bag is SO amazing! We seriously adore it! Lovely blog!
    ox,
    -Davie+Erica
    Wardrobe Stylists, NYC.

    http://www.lpfashionphilosophy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Thank you sooo much!

    ReplyDelete
  3. Hm. <-- Tokia buvo pirma reakcija. Tekstūra pačios kuprinytės - labai graži, tačiau visgi būsiu viena iš tų, kurioms tokie dalykai nelabai prie širdies. Arba tai kuprinė-kuprinė (pasirodo, visgi, jos prisireikia dažnai!), arba tai rankinė.

    Žinoma, dar viskas priklauso nuo jos dydžio.

    O visų paskutiniausia, svarbiausia tau ji prie širdies. Koks skirtumas ką kiti galvoja ;) Smagaus nešiojimo

    ReplyDelete
  4. Kuprinės iš aš atsisakiau anksti mokykloje :) Nusprendžiau gudrauti ir neštis tik sąsiuvinius, o vaikinai atsinešdavo ir knygas :D
    Nesu nei UŽ, nei PRIEŠ tokias moteriškas kuprines. Tačiau dar neteko sutikti savo kelyje tikrai gražios :)
    Nors kur nors toliau keliaudama ar jei reikia daug ir patogiai susidėti, pasinaudoju labiau sportiškesniu kuprinės variantu :)


    Rašydama jau kelintą komentarą čia, vis pagalvoju apie tą patį, tik dabar mintį užrašysiu. 'Na ir blog'as merginos, kiekviena tema turiu ką pasakyti, kažin aš jai dar nenusibodau su savo komentarais. Gal. Bet ji man su savo temomis dar ne.' ;)

    ReplyDelete
  5. That is such a nice Bag ! I love it.

    Love S.

    ReplyDelete
  6. Juk ji žiauriai graži.: )

    ReplyDelete
  7. cute! hipster'iškai mergaitiška :)) aš svajojau rasti kokią vintažinę didelęęę, vyrišką, odinę kuprinę vasarai, bet kiek pastebiu kuprinės - nauja fashionistų/blogerių manija/topas, tad kuprinės jau nebe man. Bet šita tokia žavutė (dievulėliau, kaip juokingai skamba, bet tikrai ji tokia).

    ReplyDelete
  8. O man ji puiki! :)

    ReplyDelete
  9. Vilniete, žinok mano reakcija buvo (ir vis dar yra) tokia pati: ir detalės ir tekstūra yra labiausiai mėgstama šiuo laikotarpiu, o forma.. na, pavadinsiu ją tiesiog neįprasta.

    Laikas parodys, išdrįsiu, ar vis dėlto ne :D

    ReplyDelete
  10. Dieter, perskaičiusi pirmą tavo komentaro dalį kvatojausi iki nuvirtimo. AŠ ir dabar taip darau: į mokyklą nešiojuosi tik sąsiuvinius, nes pastaruosius metus visas knygas už mane nešiodavosi vienas ar kitas klasiokas. Išnaudodavau juodai, bet taip tiesiai ir pasakydavau jiems :D Sakė, kad jie bet kokiu atveju knygas nešiosis. Na, tai kam man save kankinti tais didžiuliais svoriais?

    O dėl komentarų tai žinok esu be proto laiminga, kai atsidariusi komentarų skiltį randu išsamias (dažniausiai Tavo) nuomones, atsiliepimus ar šiaip kokius nors pasakojimus. Tada taip geera padiskutuoti, pasidalinti mintimis ar idėjomis:) O juk komentarai, mano nuomone, tam ir skirti: ne tik girti, ar kritikuoti, bet diskutuoti:)

    ReplyDelete
  11. secretfashionlove, thank you ;)

    ReplyDelete
  12. giedrej, aš vis dar nesusigaudau savo jausmuose jai :D

    ReplyDelete
  13. Toma, iš tiesų tas jos hipsteriškumas (na, jis tikriausiai pasireiškia tik formos atžvilgiu, nes nei detalėse nei medžiagoje jo nebelieka) labiausiai mane ir glumina: dažniausiai esu mergaitiška mergaitė ir nelabai limpa man visi tokie dalykėliai. Noors, jei kas nors galėtų išlipdyt slapčiausius mano norus, norėčiau plaukus nusidažyt žilai rooožine spalva. Tačiau kažkokie rėmai trukdo daryti daug ką gyvenime.

    ReplyDelete
  14. Sandra, man atrodo, ji kaip anyžius: arba mėgsti, arba šlykštiesi:D SUsilaikančių tiesiog nėra ;D

    ReplyDelete
  15. nebepamenu jau ir kada nešiojausi kuprinę į mokyklą,neesu jų mėgėja didelė, bet šita tikrai labai nieko !

    ReplyDelete
  16. Na čia jau tokia daugiau rankiniška kuprinė :D

    ReplyDelete
  17. Check out my giveaway!
    http://jessamynread.blogspot.com/2012/02/giveaway-hello-this-is-my-second.html

    ReplyDelete
  18. Skaitant postą į galvą šovė tik viena mintis.. "parduotuvių maniakės išpažintis" :DD

    ReplyDelete
  19. Gintare ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  20. like like like like like !!!!!!! tik pamacius supratau jog sis rankinukas nerealus !!!! manau kad tau labai pasiseke kad ji radai nes jis prie visko tinka tiesiog tobulai :)) !!!

    ReplyDelete
  21. Ačiū, Ugne, už nuomonę :) Kažkaip kuo daugiau nuomonių, tuo drąsiau darosi :DD Man atrodo lyg ir prie daug ko tinka, bet jau brolis siaubingai užkritikavo, o mano nuomonė vis dar neaiški.

    ReplyDelete
  22. Love your blog so much! Great blog! I'm a new follower =)

    ReplyDelete
  23. Aww, thank you, Diana ;)

    ReplyDelete
  24. Anonymous4.2.12

    Cool blog I'm following I hope you will follow back :)

    leopardinleather.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Thank you, dear ;)

    ReplyDelete
  26. like this bag soooo much!!

    IF you want check out my blog, i will be really greateful :)
    The Spotted Cherry Pie

    Have a nice day!

    ReplyDelete
  27. Elena, like yours too :)

    ReplyDelete
  28. Tokio tipo kuprinyčių aš nenešioju ir nemanau ar pradėsiu nešiot :D Bet šita fainuolė :)
    Jei netingi užsuk į mano blog'ą :)
    Jei nenori nereikia, neverčiu :D

    ReplyDelete
  29. Auste, aš apie jas turėjau siaubingai tvirtą (neigiamą) nuomonę, BET. Viskas aplink mus nuolatos keičiasi. Keičiasi ir gyvenimas, ir mes patys. Dėl to iš ties reikėtų nuo tų kvailų principų atsiriboti: kas gražu vienais metais, po keleto gal atrodys apgailėtinai :)

    ReplyDelete
  30. Theonlyfashionprincess, thanks ;)

    ReplyDelete
  31. Noriu jooos!!! Nu nereali:)
    Apskritai ir tu tokia mieleke, visas blogas toks 'šiltas', o kad mano toks būtų...na, su laiku, tikiuosi:)))

    ReplyDelete
  32. Anonymous6.2.12

    Man tai nelabai tokios kuprinytes,nu nera taviske tokia baisi bet ir ne grazuole.manau cia kiekvieno zmogaus asmenine nuomone,beto vis negaliu suvokti kaip ten nesiotis kokius A4 formato sasiuvinius ar kokius lapus,juk susiglamzys jie,neuzsisegs kuprinyte....
    butinai ikelk foto jei tu ja nesiosi,idomu paziuret kaip pritaikysi,gal visai tau ir tiks ji.kol nepabandei-nezinai.

    ReplyDelete
  33. Auste, ačiū :) O šiaip nepergyvenk, siek savo tikslo, tu jo tikrai pasieksi :)

    ReplyDelete
  34. Anonime. Visuomet buvau lygiai tokios pat nuomonės, kaip Tu. Tik šį kartą kažkoks demonas manyje apsigyveno, kad man ji pasirodė ne tik keista, bet ir įdomi. Žodžiu, priėmiau ją kaip iššūkį :D Žiūrėsiu, jei išdrįsiu, būtinai pasirodysiu :)

    ReplyDelete
  35. Wow, what a beautiful packpack!!:D Love it!!:D

    Stop by some time and feel free to join my new Giveaway :)

    xxx

    Mia's Little Corner

    ReplyDelete
  36. Mia, thank you ;)

    ReplyDelete
  37. Anonymous10.2.12

    Beautiful blog dear. i loved to read it <3

    ReplyDelete
  38. Kokia gražuolė!!! Dievinu tokias, tik niekaip nerandu sau tinkamos... Ahhh!!...

    ReplyDelete
  39. Ačiū, Blogiete :) Na žinai, lūderiams sekasi :D Juokai juokais, bet pastebėjau, kad kai nieko neieškau, tai daug randu :)

    ReplyDelete
  40. blackberry21.2.12

    lb grazi, o is kur jin?:)

    ReplyDelete
  41. Iš kažkokios neaiškios krautuvytės Vilniaus centre, kur ir savo YSL pirkau ;)

    ReplyDelete
  42. Lamb of god10.4.12

    Man tai tokios kuprinės ŽIAURIAI gražu:) Na o tu nešioji, ar vis dėlto pirkinys nepasiteisino?

    ReplyDelete
  43. Hmm, net nežinau kaip čia išsireikšti. Lyg ir nepasiteisino iki galo, mat nė karto į žmones su ja išėjus nebuvau, bet vis kaupiu drąsą tai padaryti :)

    ReplyDelete
  44. Lamb of god11.4.12

    Na gal sukaupsi :)

    ReplyDelete
  45. Man šios kuprinės tokios gražios. Pati dabar ieškau tokios pirkti. Nors irgi visada maniau, kad kuprinės ne man :)

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite