11.4.12

ASMENIŠKUMAI: FACEBOOK

Paskutinę paskutinių mokyklinių atostogų dieną planavau bent kiek pamiegoti. Deja, mano planai kaip visuomet nuėjo šuniui ant uodegos. Nuo 3.00 ryto sėdžiu nosį įkišusi į kompiuterio ekraną ir stengiuosi nuveikti ką nors įdomaus ir naudingo. Facebooke prieš keletą savaičių radau save pačią. Niekuomet nesitikėjau, kad taip gali nutikti MAN (jau vien ši frazė kelia šypseną). Bet štai, didžiam mano pasididžiavimui ir siaubingam juoko priepuoliui, pristatau save:D Kaip supratau, kiti žmonės gal supyktų ar įsižeistų. O man kyla didžiulė šypsena. Linkėjimai mergaitei, vardu Tėja. :) P.S Žavinga būti neegzistuojančios agentūros modeliu.
Ir paskatinta vienos laabai malonios ir draugiškos mergaitės Ievos nutariau sukurti šio tinklaraščio naujienų puslapį facebooke. Nors man pačiai tai atrodo mažų mažiausia keista, bet jei taip patogiau Jums, kodėl gi ne. Pastebėjau, jog daugelis įvykių daug lengviau surandami ir pasiekiami būtent šio socialinio tinklapio pagalba. Kadangi nesu iki galo išsiaiškinusi visų facebooko teikiamų paslaugų ir gudrybių, nenusimanau, ką galėčiau jame talpinti, tad su nekantrumu laukiu idėjų ir patarimų :) Nuo šiol esu ir čia. Dabar į paieškos laukelį įvedus žodį "FUNK" bus galima rasti ne tik muzikos stilių, bet ir mane. 
Ir galiausiai dar šiek tiek savireklamos. Nežinau, kodėl taip darau, tačiau jei jau reklamuojuosi, tai jau iki galo. Esu nominuota kažkokiems apdovanojimams login2012. Laimėti nei planuoju, nei svajoju, nei iš viso apie tai galvoju, bet visai šaunu pamygti tą violetinę širdutę (tai daryti galima kiekvieną dieną) ir stebėti, kaip kyla balsų skaičius. Bet kokiu atveju, man asmeniškai, pats geriausias šiuose balsavimuose yra galimybė atrasti begalę įdomiu svetainių, kurių iki šiol pastebėti neteko. Vien dėl to verta apsilankyti čia. O jei kas nors turite savo favoritų šiame balsavime, pasidalinkite nuorodomis, tikrai smagu padėti kitiems.

14 comments:

  1. Prajuokinai su ta Tėja ;D. Aš gūdžiais one.lt laikais esu patyrusi panašų išpuolį ;D. O ji, matomai, MI naujienas sekė intensyviai, nes visos foto, kaip matau, iš ten :).
    O dabar einu pabalsuot už tave:)

    ReplyDelete
  2. Peržiūrėjau, už ką gi dar siūloma balsuoti (ah, tas begalinis atidėliojimas - turėčiau tobulinti savo bakalaurinį:( ). Tai mano verdiktas toks - nesuprantu, ką tame sąraše veikia kai kurie blogai, negi žmonės iš tikrųjų tokius dalykus skaito???
    O žiaaauriai patiko va šitas http://roberto.blogas.lt/ (visas jo turinys mano galvoje skaitosi Tado Vidmanto balsu) :)

    ReplyDelete
  3. Valerija, smagumynai vieni man su ta Tėja :) O kas liečia kitus tinklaraščius, taviškis paminėtasis tikrai neblogas, o Tadas Vidmantas yra nuostabus. Dėl balsavimų tai žinai, kaip ir visur, laimi daugiausiai draugų turintys žmonės. Bet negi gaila :)

    ReplyDelete
  4. O vaikyti, aš taip pat esu daugelyje neegzistuojančios modelių agentūros modelio nuotraukų. Lašelis garbės ir džiaugsmo ir į mano daržą! :D

    ReplyDelete
  5. Jei amne kur rasit feisbuke pasakykit :D Is Tejos ir as gerai pazvengiau :D

    O del fb puslapio saunuole! O talpink te viska kas patinka ir sauna i galva, dek ta, kuo nenori uzgriozdinti blogo :) As taip darau :)

    ReplyDelete
  6. jė, kaip miela ir malonu būti paminėtai čia, nors ir pati užsiprašiau! ;D
    o tu pabandyk tai Tėjai parašyti žinutę, maždaug - Labas, pagavau. būtų juokinga pamatyti reakciją ;D

    ReplyDelete
  7. Toma, ot Dievo palaimintosios mes :D

    ReplyDelete
  8. Sandra, žinoma, pasakysim :) aš po Tėjos visą dieną raudona vaikščiojau :D Ačiū už patarimą, bandysiu juo pasinaudoti :)

    ReplyDelete
  9. Ieva, Na jei ne Tavo vakarykštė žinutė, tikriausiai tokio puslapio būtų reikėję laukti laabai ilgai :) O ta idėja mane tiesiog degino visą naktį, tad neapsikentusi atsikėliau vidury nakties ir ėmiausi darbo :D Tik nesugalvojau, kaip čia Tave paminėti, niekur neradau jokio tinklaraščio, į kurį galėčiau "numesti" nuorodą :) Jei vis dėlto toks egzistuoja, norėčiau adreso :) O dėl Šedytės reikalo, nenorėjau mergaitės gąsdinti, tai net nekviečiau į draugus, bet pasikvietė mano draugės. Deja, jokio atsako.. Tikriausiai išgąsdinom :/

    ReplyDelete
  10. o man merginos numetė mano blogo kopiją, su visom nuotraukom ir išgalvotais draugais, bei įvykiais. Parašiau mergaitei ir poros valandų bėgyje viskas dingo.. :D
    O dėl login apdovanojimų, tu verta ten būti ir tikrai laimėti, nes tavo blogas vienas mano mėgstamiausių :)

    ReplyDelete
  11. situacija primena one.lt laikus :D

    ReplyDelete
  12. dėl feikinimo tai džiaukis! vadinasi, esi kažkieno idealas:D

    ReplyDelete
  13. Margarita, puikiai prisimenu tą įvykį, kai kažkas inscenizavo tave :D

    ReplyDelete
  14. sunshine, tikrai taip;) Tik tais laikais nebuvau kopijuojama :D
    Greta, reikia džiaugtis tuo :D Nors iki gyvenimo galo man tai išliks viena didžiausių mįslių :D kuo gi aš tokia išskirtinė :D

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite