17.9.12

ASMENIŠKUMAI: Canon EOS 1000d arba kodėl aš negeriu ir nerūkau

Tikriausiai pavadinimas šiek tiek keistai suraizgytas, tačiau šiuose keliuose žodžiuose atsispindi visa pastarojo įrašo esmė. Taip, Savo pačios pastangomis įsigijau naują foto aparatą, mat maniškiui senukui neseniai sukako šešeri. Kaip žinia, technika tobulėja ypatingai greit, o dar greičiau genda ir sensta morališkai bei fiziškai, tad pastarąjį pusmetį fotografuoti man buvo vienas vargas: visiškai iš rikiuotės išėjusi matrica trukdė gyvent jau ilgą laiką.
Nors fotoaparatuose išmanau mažiau, nei musė apie ekonominę krizę, vis dėlto net ir aš suvokiu, kad naujasis mano fotomonstras iš tiesų įmantrus: su atskirai pirktu straubliu-objektyvu ir dar kalnus pinigų kainavusiu dėklu.
Neabejoju, jog daug kam kils klausimas, kaip žmogus, neturintis jokių pastovių (ar kintamų) pajamų, gali sau leisti tokią prabangos prekę, kaip CANON  EOS 1000d. O atsakymas tikrai labai paprastas, nors, tikiu, kad daugelį skaitytojų gali kiek nustebinti.
Tikriausiai niekuomet neminėjau, jog visiškai nevartoju jokių alkoholinių gėrimų ir nerūkau. Ir taip, žinau, kad dabartinėje visuomenėje šis mano pasirinkimas atrodo mažų mažiausiai nepopuliariai, lėkštai ir keistai, o garsiai jį išsakiusi galiu prarasti didžiąją dalį skaitytojų, užkietėjusių gėrikų ar rūkalių, tačiau jaučiu, kad subrendau išdėstyti savo šį požiūrį viešai, nepriklausomai nuo to, ar jis bus priimtas palankiai, ar ne.
Kodėl aš taip elgiuosi? Tikriausiai savo laiku nepabandžiau to, ką bandė visi mano bendraamžiai, o vėliau bandyti, kai visi buvo įjunkę į nuolatinį svaigalų vartojimo liūną, buvo tiesiog neprotinga. Galiausiai, sulaukusi 16-17 metų nutariau dėl idėjos laikyti blaivybę bent iki pilnametystės. Tačiau suėjus aštuoniolikai supratau, kad man to nereikia: nei rūkalų, nei alkoholio, nei kitų kvaišalų.
Jei reikėtų įvardinti kitas priežastis, kodėl taip elgiuosi, tikriausiai vienas svarbiausių atsakymų būtų tas, kad visa tai skaudžiai atsieina žmogaus piniginei. Visų pirma, man tiesiog per brangu arba pinigus leisti norėčiau kiek kitaip, nei tokiu būdu vartojamiems produktams.  Visų antra, visiems tiems, ką šiuo metu svilina noras rėžti apie tai, kad alkoholis padeda atsipalaiduoti, o nikotinas - nusiraminti, galiu tik palinguoti galva iš liūdesio ir užuojautos. Liūdna, kad visus šiuos potyrius galite pajusti tik kažkokių cheminių medžiagų veikiami.  Aš noriu būti atsakinga už savo veiksmus ir kalbas. Ir visa, ką darau geros nuotaikos, visuomet yra mano pačios veiksmai, o ne kažkas, ką išprovokavo didelė alkoholio koncentracija mano kraujyje. Taip pat ir rūkymas man atrodo pakankamai paikas užsiėmimas. Tai tėra fiziologinis veiksmas, kurio pagrindinė sudedamoji dalis - kvėpavimas. O giliai kvėpuoti (ir taip atsipalaiduoti bei nusiraminti) aš sugebu ir nenuodydama savo plaučių ar negaišindama piniginės resursų.
Tai tokia trumpa pasakėlė apie mano asmeninį gyvenimą ir tvirtas pažiūras šiuo klausimu, kad ir kokios nepopuliarios ar nepriimtinos jos bebūtų. Be abejonės, tenka pripažinti, kad studentavimo metai tik prasideda, tad negaliu tvirtai teigti, jog ir toliau sėkmingai plėtosiu savo blaivybės idėją, tačiau džiaugiuosi, kad iki šiol sugebėjau atsilaikyti prieš tai stipriai brukamą pasilinksminimo būdą ir išlikti pakankamai padoriu žmogumi. Ir nesistebėčiau, jei šį požiūrį keturi studijavimo metai pakeis kardinaliai: juk visko būna, tačiau didžiuojuosi savimi, jog ankstyvame amžiuje netapau dar viena statistine nepilnamete, nesugebančia laikytis elementariausių valstybės taisyklių.
O čia mano kūdikis, kurį pavyko išgimdyti per visus šiuos  metus, taupant pinigus, kuriuos eiliniai normalūs pacukai įpratę leisti svaigalams ir kitoms neteisėtoms prekėms. 
Kad ir kaip ironiškai ar pašiepiančiai nuskambėjo pastarasis mano įrašas, noriu pabrėžti, kad viešai neteisiu ir nesmerkiu žmonių, kurie elgiasi kitaip, nei aš. Tai kiekvieno mūsų pasirinkimas. Tiesiog mano sprendimas buvo toks, koks buvo ir aš vis dar juos džiaugiuosi. Džiaugiuosi ir tuo, kad sugebėjau išaugti tokia, kokia esu dabar, ir sugebėjau sėkmingai socializuotis visuomenėje be jokių apsimestinių priemonių. Tiesiog nereikia pamiršti to, kad vartoti šias priemones neturint pilnametystės yra Lietuvos Respublikos įstatymų pažeidimas, ir, mano nuomone, paika frazė, kad įstatymai sukurti tam, kad juos laužytume, čia tikrai netinka, Šiuo atveju įstatymas sukurtas dėl fiziologinių ir psichologinių priežasčių, kad tokio amžiaus jaunuolis nėra morališkai subrendęs tokiam veiksmui, nei jo organizmas, nei jo smegenys neveikia taip, kad jis pats galėtų reguliuoti alkoholio kiekį ir tinkamai suvokti jo poveikį.
Jūsų teisė rinktis, kaip norite nugyventi savo gyvenimą ir kokie yra pagrindiniai jūsų gyvenimo tikslai. Kiekvienas gyvename sau, tad vertinti ar teisti kitų žmonių poelgius yra tiesiog kvaila. Žiūrėkim į save. Sutaupysim daug laiko ir energijos. Svarbiausia tai, kad kiekvienas mūsų poelgis turėtų argumentuotą paaiškinimą, kodėl mes taip elgiamės.
Būkit laimingi savo pačių dėka, o ne alkoholio padedami.

Aš keliauju mokytis naudotis naujuoju savo supermonstru, o jums palieku vietos naujai diskusijai apie tai, koks jūsų požiūris į alkoholį ir kitas psichiką veikiančias medžiagas? Taip pat būtų labai įdomu sužinoti (manau ne man vienai), kelių metų pradėjote savo žalingų įpročių karjerą(jei tokių yra, žinoma)?

69 comments:

  1. Galiu pasakyti tik tiek : šaunuolė. :)

    ReplyDelete
  2. Man labai patinka tavo minčių dėstymo stilius! Na, vien jau tai, kad tu jį turi, yra stebėtinas pranašumas visoje (ypač - mados) blogosferoje :)
    Atsakant į klausimą - rūkau nuo 16, jau šešeri metai. Alkoholį vartoju panašiai.

    ReplyDelete
  3. Oi, Kotryna.. Kokį aš pavyzdį turiu.. Mano močiutei 72 metai (jeigu negyvenu praeitimi) ir ji NEI VIENO KARTO nėra buvusi girta. Iš viso, jin net šampano negeria per šventes... Na, nebent labai labai labai retai paragauja.
    Užtat vyriškoji šeimos pusė įrodo kitus reikalus :D Aš, matyt, esu labiau linkusi į ją. Net ne matyt, bet tikrai. Dėl daugelio bruožų net.
    Pati pirmą kart alkoholį paragavau kokių 5 metų. Tai buvo tas laikotarpis, kai netikra močiutė leisdavo paragauti likeriukų :D Aišku, ten buvo tik liežuvio prikišimas prie alkoholio, bet vistiek.. Mano galkoholiško gyvenimo pradžia. O su savo "chebra" gert pradėjom anksti.. Kokių 14 metų. Nors nebuvo ten pjankės iki nukritimo.. Labiau žaidimai su alkoholiu.
    Tiesiog tiek :D

    ReplyDelete
  4. Jau esu aš Tau kažkada pasisakius savo nuomonę apie visiškus abstinentus, be abejo, tai tik mano visiškai nepagrįsta nuomonė, bet į žmones, kurie visiškai atsisako ir šampano taurės per naujus metus ir vyno taurės prie prabangios vakarienės aš žiūriu tikrai keistai. Negaliu argumentuoti konkrečiai kodėl, bet tiesiog neįžvelgiu nuodemės tokiuose simboliniuose alkoholio ragavimuose (net ne vartojimuose) :) Nors kitą vertus suprantu kad mano požiūrius yra gana kvailas, ir jam didžiausią įtaka yra padariusi vakarų/pop kultūra ar reklama. Juk niekur neparašyta kad naujieji būtinai turi būti su šampanu, o vakarienės su vynu ar pan., tai tiesiog žmonių pačių sau įsteigtos "taisyklės" . Bet tiesiog norėjau išdėstyti savo nuomone į VISIŠKUS abstinentus :) Bet kaip minėjai - tai yra visiškai pasirinkimo reikalas. Tad ne mums vieniems kitus teisti. Alkoholio paragavau pirmą kart gal 14 metų, bet tai ragavimu ir pasibaigė, neturėjau jokio tikslo ar noro gert. Bet alkoholis iš mano gyvenimo nedingo, tenka karts nuo karto šio bei to paragauti, bet "nusigėrusi" iki šiol nesu. Į alkoholį žiūriu kaip į skanų gėrimą, suteikiantį apsvaigimo jausmą (būtent ne laimės, o apsvaigimo. Neieškau laimės velnio lašuose, bet mėgstu patį apsvaigimą :))
    Bet čia kaip sakant - kiek žmonių, tiek patirčių ir nuomonių :) Nors dabartiniais laikais būti abstinentu tikrai tas dalykas, kuriuo galima didžiuotis :) (nors vis dėl to, aš labiau už tuos abstinentus, kurie kartais "nuslįsta" taurei vyno ar gero brendžio)

    ReplyDelete
  5. Tavo rašymo stilius nuostabus! Labai pritraukia ir sudomina :) na o del alchoholio, tai visiskai sutinku su tavimi. Pati negeriu, nerukau. Tiesa sia vasara teko pirma karta isbandyti, bet bandziau saikingai nenusigeriau iki zemes graibymo ir vemimo. Rukyti atsisakau kategoriskai! Geriant nejauciu jokio malonumo isskyrus nelabai stiprius koktelius, jie tikrai skanus ir graziai atrodo :)) tu esi tikra saunuole, Kotryna, ir man juokinga kai zmones pasisaipo jei niekad nenusigerei.

    ReplyDelete
  6. Kotryna, kaži ar jaunimas, kuriam rūpi vien svaigalai ir nikotinas, tavo(ir apskritai, kitų) blogus skaito... Tad gali nesijaudinti, nes auditorijos neprarasi :)
    Aš pati iki 19 metų lašo į burną neėmiau. Kol visi bičiuliai siurbdavo alų, sidrą ar kokį kokteiliuką, aš vakarą praleisdavau su sultimis. Ir buvo geriau nei gerai :) O pakvailioti per vakarėlius galima ir visiškai blaivia galva, kitąsyk dar ne tokių nesąmonių pridarai :D
    O štai nuo antrųjų studijų metų supratau, kad pasisėdėjimas su bičiuliais kultūringame bare, gurkšnojant alų - nieko smerktino. Ir vakarėliai, kai kažkur nejučia dingsta keli vyno buteliai tavęs chroniuke nepaverčia :) Niekada nebuvau pasigėrusi ir puikiai galiu papasakoti apie kiekvieną vakarą, kai su draugais nusprendėme pasukti link pamėgtų barų.
    O dėl rūkymo - nerūkau ir nerūkysiu. Net ir bandžiusi nesu. O kam? Kai dabar cigaretės kainuoja nuo 7 Lt (kaip tik vakar Maximoj pamačiau kainas ir supratau, kiek mano šeimai kainuoja šis tėčio ,,pomėgis"...), aš jau geriau užsiimsiu kuo nos kitu, nei pinigus paleisiu į orą...

    ReplyDelete
  7. ohh, kaip tau pavydžiu tavo pirkinio :) nesu viena iš tų ,,taupiųjų'', tačiau bandau keistis. bet ant profesionalaus fotoaparato tikrai nemanau, kad sugebėčiau susitaupyt :D
    iš tikrųjų labai pagirtinas tavo mokėjimas taupyt. Taip pat ir nuomonė apie rūkymą/gerimą :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous17.9.12

    Aš visiškai absolučiai ir kaip kitaip pritariu tau Kotryna. Na šiaip mano amžius nesiekia tavo amžiaus,bet tų rūkalių ir gėralių liūna jau pastebėjau ir tiesiog šlykščiuosi tuo. Mano amžiaus paaugliai kartais pradeda tuos neteisėtus pasilinksminimus įkalbami draugų, dėl "kietumo" ar pnš. O aš griežtai nusiteikus prieš tai kas sugadina sveikata ir atima kažkokias materialines svajones :) Ir bet to per metus mačiau daiktų įsigijai tikrai neblogų ir nemažai (chi chi), o dar spėjai susitaupyt šiam Supermonstrui pagirtina !!! :)

    ReplyDelete
  9. Anonymous17.9.12

    Sutinku su kiekvienu tavo žodžiu, šiame įraše. :) Tikrai, geriau nuspikrti fotoapratą, arba tai ko labai norisi, bei reikia, negus pinigus paleisti vėjais - prarūkyti ar pragerti. Nors žinoma, kaip jau ir sakei, kiekvienas turime savo pasirinkimą ir tikslą. :)
    Šaunuolė. :)

    ReplyDelete
  10. mano nusistatymas prieš alkoholį, cigaretes ir kitokius svaigalus labai į tavąjį panašus :) tiesa, kokios taurės vyno pasisėdėjimų metu visiškai nevengiu, bet ir puikiai be jos gyvenu- taip niekad ir nebuvau (ir neketinu) visiškai girta buvus ir džiaugiuos tuo :) tikiu, kad tenka tada draugų kompanijoj ir tau susidurt su įtikinėjimais ir pasakymais, kad "juk dėl vieno nieko neatsitiks.." ir pan :) bet mano draugai jau su tuo kaip ir baigia susitaikyt, tai ir man lengviau :)
    ir sveikinu su pirkiniu! Pati ne per seniausiai gan neblogą fotoaparatą nusipirkau, tai suprantu tą džiausmą :) sėkmės tau :)

    ReplyDelete
  11. Aš pirmąkart parūkiau kokių 12 metų, tada kartais pasislėpusios su draugėmis rūkydavome, bet labai greitai metėme, ir dabar niekada neberūkysiu, nes smirdi ir tikrai labai nesveika, taipogi ir brangu. O dėl gėrimo su tom pačiom draugėm tais metais irgi kelis kartus nusipirkome sidro ir gėrėme. Bet nenusigėriau, aš vienintelė iš jų. Tieisog visa tai atrodė įdomu ir "kieta". Žodžiu. O kodėl pasirinkai šį fotoaparatą, tokį iš geresniųjų, jeigu nesidomi fotografija? Nes juk ir su paprasta muiline gali geras nuotraukas padaryti :) Ir kodėl ne kokį nikoną ar panašiai?

    ReplyDelete
  12. Rūkyti bandyti neteko niekada. Ir pati džiaugiuosi, kad sulaukusi 19, nesu bandžiusi, o dabar lieka vien principas, kad ne, nerūkysiu. Alkoholio pavartojau anksti apie 12 metų, bet tada pasimokiau ir iki pat 18 jo teko pavartoti tik kelis kartus. Dabar karts nuo karto. :)Esi šaunuolė, kad esi tokia, kokia esi ir tavęs nepaveikia aplinka!

    ReplyDelete
  13. momo, ačiū už gražius žodžius :)
    O dėl žalingų įpročių tikiuosi, kad juos vartoji saikingai :)

    ReplyDelete
  14. Gretute, tavo močiutė unikalus perlas, saugok ir brangink ją (ne tik dėl šio poelgio, žinoma:}). O ir tavimi didžiuojuosi, esi ne mažiau šaunuolė, nei močiutė : ) Tikriausiai duotas vaikystėje alkoholis pasiteisino :D

    ReplyDelete
  15. Ramintuže, iš tiesų tie tavo žodžiai, nors pasakyti prieš dvejus metus, man taip ir stovi galvoje. Nežinia, ar būtent tuo kontekstu, bet žinok būtent tu man padėjai giliau suvokti,kad bet kokio skraštutinybės nėra sveika. Nesvarbu, kas tai bebūtų: sveikas, ar nesveikas gyvenimo būdas, visiškas susikoncentravimas ties mokslais, ar visiškas lėbavimas. Niekas, kas yra kraštutiniuose taškuose, nėra gerai. O kalbant apie abstitenciją, norėčiau identifikuoti pačią sąvoką, kurią, matau, naudoji neteisingai. Abstinentas yra žmogus, kuris kažkada vartojo alkoholį, tačiau dėl kažkokių priežasčių jį vartoti nustojo. Tuo tarpu aš tesu tiesiog nepradėjus jo vartoti. Taip kad norint tapti abstinentu, prieš tai reikia jį būti vartojus :D
    Bet kokiu atveju ačiū už nuomonę (kad ir kokios skirtingos jos bebūtų) Labai pasiilgau aš Tavęs, šiaušk į Vilnių greičiau. Bučkiai ;**

    ReplyDelete
  16. Viktorija17.9.12

    Labas Kotryna :) Tikrai manu, kad esi šaunuolė, tikrai nedaug šiam pasaulėlį tokių žmonių. Aš pati, dėja, pradėjau apie 13-14m. Rūkymas niekada nebuvo malonumas, tačiau per šventes užtraukiu. Galbūt smerksi mane, tačiau išgerti mėgstu ir gana nemažai. Toks mano vaidmuo. Nors galbūt keista aš ir nenoriu to keisti. Alkoholis nėra svarbiausias dalykas mano gyvenime, tačiau tai turėjo didelės įtakos klasėje ir taip, tik taip aš pagaliau Esu. Ne šiaip egzistuoju. Nors didelė tikimybė, kad tai tik dėl manęs pačios.

    ReplyDelete
  17. In, džiaugiuosi tavimi ir tavo sąmoningumu :) O dėl žmonių.. visokių yra, visokių reikia. Pastarosiom dienom grupiokai vis rėžia aplink mane sparną su planais, kaip čia mane greičiau nugirdžius ir juokauja, kad žodis Kotryna gali tapti abstinentizmo sinonimu :D Kažkaip visus šiuos dalykus išmokau priimti kaip didelį ir gražų juoką, net pačiai smagu pasidaro. Ir dar kartą dėkoju už gražius žodžius,nė neįsivaizduoji, kaip gera juos girdėti : )

    ReplyDelete
  18. sveikinu su tokiu pasirinkimu, bet pastebejau, kad tavo nuomones turi tendencija kisti.. todel labai atsiprasau, kad taip sakau, bet tada neesu linkusi rimtai ziureti i zmogu:) o siaip tai fainai, kad nusprendei ir to laikais:)

    ReplyDelete
  19. Paprika, bala žino, kokio plauko jaunimėlis (ir ne tik) skaito mano tinklaraštį, iš tiesų sunku tą amžių identifikuoti. O jei ir skaito vartojantys, gal netyčiom kai kuriems jų sukils naujų minčių ir nors išdėję mane į šuns dienas, ims ir susimąstys apie savo asmeninius poelgius (čia toks mano slaptas tikslelis:D)

    Iš tiesų gali būti, jog ir manęs laukia panaši lemtis, kaip tavoji. Nesipurtau to alkoholio dabar, kai pradėjau studijuoti, ir nesidievagoju,kad per studijų metus jo neparagausiu. Ne dėl to, kad planuoju gerti, o dėl to, kad kvaila būtų žadėti kažką, dėl ko nesi užtikrintas.
    O dėl cigarečių kainos esi visiškai teisi. Tiesa, prieš penkerius metus, mirus mano seneliui, tėtis vėl buvo pradėjęs rūkyti, tačiau galiausiai metė. Žinai, kodėl? Ogi dėl to , kad nebuvo tam pinigų :D

    ReplyDelete
  20. Goda, šis taupymas tikrai užėmė ne vienerius metus. Iš esmės galiu drąsiai teigti, jog tai yra viso gyvenimo pirkinys : ) SUnku, bet išsiugdyti valią tikrai galima : ) Tereikia išsigryninti savo prioritetus :)

    ReplyDelete
  21. Anonime, taip, iš tiesų dar liūdniau, kad tokiu būdu yra gadinama visiškai jaunų vaikučių sveikata. Visi šie nuodai ją sugadina ypatingai stipriai ir visiškai negrįžtamai. Liūdna. Labai liūdna. Dėl to ir yra kuriami būtent tokie įstatymai, draudžiantys nepilnamečiams svaigintis. O 18+ žmogus bent iš dalies yra laikomas sąmoningu ir atsakingu už save bei savo veiksmus, tad jam leidžiama elgtis kaip tinkamas. Esi šaunuolė, kad būdama jauno amžiaus turi tvirtus įsitikinimus. : )

    ReplyDelete
  22. 5thavenuegirls, ačiū : ) iš tiesų šiandien papasakojau apie pirkinį kitiems žmonėms, tai išgirdau nuomonę, jog daug linksmynių praleidau. Gal ir taip, bet ketinu linksmintis fotografuodama :D

    ReplyDelete
  23. Rosita, iš tiesų su tais draugais labai įdomūs reiškiniai vyksta: neretai būna taip, kad kuo daugiau atsisakinėji, tuo labiau perša tą taurelę, tad gal net ir protingiau kartais pasiduoti ir "duoti durniui kelią", kad tiesiog paliktų ramybėje.. : ) Vis dėlto, aš kol kas net ir nuo kelio atlaisvinimo susilaikau :)

    ReplyDelete
  24. Luna, tikriausiai skausminga jaunystės patirties apsaugojo Tave nuo tolimesnių kvailysčių :) Tikriausiai reikia padėkoti tų dvylikamečių šėlionėms :D

    O dėl fotoaparato niekuomet neteigiau, kad nesidomiu fotografija :) Ir neketinu taip sakyti. Maždaug penkerius metus buvau padėjusi šį užsiėmimą toli toli, giliai giliai į šalį (iki to laiko fotografavau pakankamai nemažai). O vėliau vėl susitikau su fotoaparatau, kai pradėjau rašyti tinklaraštį ir vėl pradėjau jausti malonumą tai daryti. Vis dėlto technika ir lieka technika, pakankamai gaila laiko, kai dėl vienos ar dviejų įdomesnių nuotraukų tekdavo paaukodi po dvi gyvenimo valandas (kaip jau ir minėjau, maniškis tiesiog visiška katastrofa). Tačiau bet kokiu atveju tokių nuotraukų, kokias aš mėgstu, su muiline vargu ar išgausi. Tad buvau nuomonės, jog jei jau pirkti fotoaparatą, tai padorų, o ne muilinę, dėl to tiek laiko ir delsiau. Kol negalėjau sau jo leisti ir kol neradau tinkamo varianto, tiesiog tenkinausi tuo,ką turėjau. Kodėl ne NIKON? Nes jį turėjau ankščiau. Kodėl Canon? Nes kitų firmų fotoaparatai (išskyrs Nikon, Canon ir dar kažkoks) yra skirti visiškai masinėms rinkoms, šie skaitomi kažkiek rimtesniais. O šiaip nikonas laikomas lygiagrečiai canonui(jei vertiname profesionalumą, kainas, raišką ir kitus parametrus), tad klausimas nuskambėjo panašiai į "kodėl obuolį, o ne obuolių sultis?" :D

    ReplyDelete
  25. Isvita, šaunuolė ir tu, iš tiesų nesitikėjau, kad dar liko tokių žmonių, kaip aš. Nežinau, ar tie buki principai sveika, tačiau tol, kol jie man neša naudos, esu linkusi jais naudotis : )

    ReplyDelete
  26. Viktorija, sveika:) Visų pirma džiaugiuosi, kad parašei. Visų antra tikrai neketinu Tavęs smerkti. Kaip ir minėjau tai tavo pačios asmeninis pasirinkimas, gaila, kad labai liūdnas (kalbant apie jauną amžių), tad labai tikiuosi, kad laikui bėgant suprasi, kad jokios garbės ar tikro pripažinimo tokie užsiėmimai nesuteikia (visa tai tėra iliuzija, kuri greit baigiasi, kai tenka pradėti gyventi GYVENIMĄ). Na, bet tau dar viskas prieš akis,mėgaukis jaunyste ; )

    ReplyDelete
  27. Milda, kiekvieno žmogaus nuomonės turi tendenciją kisti. Tai yra normalu, nes mūsų nuomones formuoja pats gyvenimas ir jo eigoje vykstantys pokyčiai. Jei prieš metus būčiau žinojusi, ką dabar veikiu ir kuo gyvensiu, nebūčiau patikėjusi, nes iš esmės darau tai, ką iki tol laikiau visiškai beverčiu dalyku.

    Iš esmės visiškai stagmatiška nuomonė tėra žmogaus netobulėjimo įrodymas. O tau ir nereikia į mane kaip nors žiūrėti, nei rimtai, nei nerimtai :)

    ReplyDelete
  28. sveikinu įsigijus šitą žvėrį! ir žinok aš tau visai nepavydžiu, nes mano fotikas lygiai toks pat :D
    geras, ne? :D

    ReplyDelete
  29. Gabrielė17.9.12

    Sveikinu su pirkiniu!!! Beje, jei nesi turejus praktikos su dideliu fotiku, siulyciau pasigilinti i technines galimybes, nes sitie daikciukai yrq magiski ir daro stebuklus, jei tinkamai juos isnaudoji :)). Siulau efoto.lt svetaine. Gal net rasi kanors apie savo fotika!! Sekmes! :))

    ReplyDelete
  30. Tu esi tikra saunuole, Kotryna! Jau seniai esi palikus man ne menka ispudi, o kuo toliau, tuo labiau tavimi didziuojuosi kaip zmogum. Kad daugiau tokiu butu; supratingu, nestokojanciu valios, protingu! Negana to esi grazi, turi puiku skoni!

    As jau seniai svajoju apie dar didesni fotoaparata negu turiu, bet kazkaip paciai nusipirkt tai atrodo neimanomas dalykas. Nemanau, kad cia butent priklauso nuo rukymo/gerimo, taciau esu toks zmogus , kuris tokios dideles sumos vis tiek jokiais budais nesutauptu. Nesisvaistau , kaip zmones sako "rusas" , bet sutaupius didesne suma pinigu , visuomet prisiperku drabuziu.

    Echh, gal kada ir man kada nors pavyks. Taip ir toliau, moterie, tu ikvepi mus "keep goin't " !

    ReplyDelete
  31. Mergaite, u, smagu : )Tuomet žinosiu, į ką galima kreiptis dėl fotoaparato funkcijų :) Bet kokiu atveju norėčiau paklausti, kokie tavo pačios asmeniniai atsiliepimai apie šį daiktą?:)

    ReplyDelete
  32. Monika, ačiū už gražius žodžius. : )

    ReplyDelete
  33. Sveikinu įsigyjus naują pirkinį. Lauksiu nuotraukų ir komentaro kaip veikia canon.

    Apie žalingus įpročius - nerūkau. O apie alkoholį tai studijų metais jo truputį daugiau nei mokykliniais - alus su grupiokais, vyno taurė su draugėmis. Ko gero svarbiausia, kad viskas būtų su saiku.

    Linkėjimai

    ReplyDelete
  34. Šaunuolė :)
    Ir smagus žaislas - aš visad už Canon, pati nežinau kodėl, bet kiti ne prie širdies :) Ir kaip jis tau? :)

    Nors pati bandžiau ir parūkyti, bet to nedarau, ir kartais pagurkšnoju - su saiku visada, esu už tai, kad alkoholį ir tabaką parduotų tik nuo 21 metų :)

    O kada pabandžiau sunku pasakyti. Būdama vaikas tikriausiai alkoholio ir paauglė tabako. Čia labiau su tėvų auklėjimu susiję. Tėvai patys davė cigaretę ir sakė jei noriu tai kad rūkyčiau padoriai, o ne pakampėmis ir nežinia iš kur ištrauktas. Tas pats ir su gėrimu, tėvai niekad nedraudė, jei norėjau alaus, nupirkdavo, užtekdavo vieno gurkšnio. Jie man nieko nedraudė, gal dėl to galvoj susiformavo tokia atsakomybė.

    Dabar man juokinga klausytis tokių pasakojimų iš savo amžiaus ar vyresnių draugų, kurie gali tik papasakoti kiek prisigėrė ir kaip ten viskas buvo girtam. Atrodo, kad žmonės užstrigo toje paauglystėje kur tuo metu buvo labai populiaru visa tai. Savaitgalius pragert ir pirmadienio rytą visiems pasakotis. Atrodo labai labai juokingai. Tik įdomu kodėl jie tai daro? Ir kai žmonėms virš 30 jie vis dar taip daro? Dėmesio trūkumas? Ar kas? Nesuprasiu niekad.

    Pati mėgstu kokį vakarą išgert vyno ar kokį kokteilį. Tiesiog skanu, prie maisto tinka

    ReplyDelete
  35. Aš irgi nerūkau ir niekada nesu bandžius, nes cigarečių dūmai man šlykščiai dvokia, o ir šiaip pinigų paleidimas dūmais. O alkoholį geriu tik labai nedideliais kiekiais - maximum dvi taurės vyno vardan malonumo ir viskas, nes gan greit supratau, jog mano organizmas labai sunkiai jį skaido. Be to, alkoholis manęs nelinksmina ir neatpalaiduoja. Negėrus esu linksma, bet jei tik išgeriu, tai tuoj prasideda depresyvios mintys, jog mano gyvenimas yra šūdas ir kaip nebenoriu gyventi, užeina nerimas ir panika, jog jaučiu, kaip girtėju, ką galiausiai vainikuoja ašaros. Tad ar apsimoka man gerti? Not at all. Priedo nekenčiu girtų žmonių, mane jie nervina. Jei esi toks neprotingas, jog prisigeri iki vėmimo, mano užuojautos nesulauksi.

    ReplyDelete
  36. Ema, manau atsiliepimų (ir nuotraukų) kol kas teks palūkėti, nes įsigilinti į fotoaparato subtilybes neturiu visiškai laiko, tačiau tikiuosi, kad artimiausiu metu jo atrasiu :) ir būtinai visa ką papasakosiu : )

    ReplyDelete
  37. Dieter, iki galo išbandyti nespėjau, padariau tik keletą bandomųjų kadrų, gilesniems ieškojimams paprasčiausiai nebuvo laiko (ir, tiesą sakant, nežinia, kada jo bus, gal savaitgalį nutaikysiu progą). Kažkodėl ir man Canon visuomet siejosi su ypatingai gera nuotraukų kokybe. Žiūrėsim, ar mano prielaidos teisingos: )

    O dėl dabartinės jaunosios visuomenės nė nežinau, ką ir bepasakyti. Akivaizdu, kad kiek vyresni savo laiku tokiame ankstyvame amžiuje tiek nelėbavo ir nesisvaigino. Liūdna, kad būtent mano kartą galima vadinti prarastąja karta, tačiau iš tiek pozityvių komentarų po šiuo įrašu matau, kad gal visgi ne viskas prarasta, gal dar liko sumanių ir sąmoningų jaunų žmonių :)

    ReplyDelete
  38. Ieva, taiklūs pastebėjimai. Iš tiesų mane cigarečių dūmai smirdėdavo iki pykinimo, tačiau vos per keletą studijavimo savaičių spėjau priprasti prie rūkančių kursiokų ir grupiokų ir jau nebežiaukčioju, stovėdama šalia jų (šis faktas verčia sunerimti, nenoriu priprasti prie tos smarvės:D)

    Bet kokiu atveju pakankamai keista, kai žmonės mėgsta pinigus skaidyti į dūmus ir paleisti juos vėjais :/

    Žinoma, taurė kita su tam tikra proga tikrai nėra blogai, jei esi tam moraliai subrendusi:)

    ReplyDelete
  39. Such fantastic pictures !Following you,please follow back to keep in touch through comments!

    Snoozer Loser Terrarium print scarf giveaway!!

    ReplyDelete
  40. Anonymous18.9.12

    O kur pirkai fotika? :)

    ReplyDelete
  41. Iš tiesų pagirtinas požiūris,man jau 19m. ir aš nė karto neesu bandžiusi rūkyti. ;) labai negražiai atrodo,kai iš pažiūros simpatiškos panelės,autobusų stotelėse traukia dūmą.. ;) to padaryti neskatina ir šokiai bei sportas,kuriuo užsiimu jau gana ilgai,finansinės priežastys(geriau jau nagų laką nusipirkčiau) ir šiaip tiesiog neturiu tam noro. ;) o su gėrimu tai irgi.. niekada neturėjau didelio potraukio tam ir man daug geriau gert sultis nei alkoholį,bet jaunystė lieka jaunyste ir paskutinis skambutis bei išleistuvės buvo "paženklintos" beet tikrai ne iki apsivėmimo ar gilios komos. O šiaip tai labai pritariu tavo pozicijai,kad pragėrimui ir prarūkymui tiesiog - gaila pinigų. ;)

    ReplyDelete
  42. na aš irgi niekada gyvenime nerūkiau, bet ir nejauciu kad dėl to kažkiek litų sutaupau. kartais su rūkančiomis draugėmis pajuokaudavau kad reikia pradėti rūkyti, o po to mesti, ir tik tada galėčiau rūkalams skirtus pinigus sutaupyt kokiams nors daiktui :)

    ReplyDelete
  43. Anonymous18.9.12

    Lietuvai reikia daugiau tokiu tvirtai nusistaciusiu jaunuoliu. Linkiu Tau sekmes ir toliau laikantis savo poziciju.
    Linkejimai is Vienos!

    ReplyDelete
  44. Lipsy, thank you, darling :)

    ReplyDelete
  45. Anonimiške, pirko jį mano tėtis, aš tik pinigus daviau. Technikos pati pirkti šiek tiek prisibijau, neįžvelgiu jokių brokų ar kitų defektų, tad atiduodu šią garbę tiem, kuo pasitikiu.

    ReplyDelete
  46. GIntarem iš tiesų pastebiu, kad sportininkai neretai savo pačių noru atsisako žalingų įpročių. O tu esi šaunuolė:)

    ReplyDelete
  47. Dalia, gal vizualiai ir nesijaučia to skirtumo, bet mano pirkinys rodo ką kita. O tuo metu, kai draugės perka alkoholį ar rūkalus, visuomet gali tokią pat sumą pinigų atsidėti į atskirą lentyną, manau greit pajusi skirtumą ;)

    ReplyDelete
  48. Anonime, ačiū tau labai :)
    Linkėjimai iš (šiek tiek deja) Lietuvos :)

    ReplyDelete
  49. Na nepasakyčiau, kad kažkas turėtų čia reaguoti į Tave kaip į nenormalią ar super hero:D yra 3 keliai. atsiriboti nuo svaigalų visiškai, naudoti juos saikingai arba visiškai atsiduoti jiems. Tavo pasirinkimas yra aiškus. Gerbiu Tave už tai. Aš taip pat nevartojau jokių svaigalų labai ilgai, kol gyvenimo būdas, aplinka ir mano pačios suvokimas pasikeitė. Dabar man steikas be raudono vyno taurės ne steikas ir ne todėl, kad norėčiau nusitašyti, o todėl, kad tai beprotiškai skanu :D :D mokykis naudotis naujuoju žaisliuku, aš irgi foto aparatą noriu keisti, tad gausi papasakoti įspūdžius :*

    ReplyDelete
  50. Tomule, iš savęs pats reiškinys nėra nei blogas, nei geras. Tiesiog daugelio nuomone tai dažnai atrodo nenormalu. Esi visiškai teisi, bet koks kraštutinumas negerai: nei visiškas atsiribojimas, nei pilstymasis į kainą ir į dešinę. Tačiau tereikia prisiminti, kad dar tik vieneri metai praėjo nuo to laiko, kai išlipau iš nepilnametystės gniaužtų, o nepilnamečių alkoholio vartojimas (dažniausiai iri padauginimas) jau yra įstatymų pažeidimas.
    Bet kokiu atveju tikiu, kad studentavimas mano gyvenimą gali pakeisti ir pasukti visiškai kita, nenumatyta kryptimi, tad nežinau, kaip susidėlios visa kas ateityje. :D Bet ligšiolinis susilaikymas, mano manymu, iš esmės buvo tiesiog įstatymų paisymas :D

    PS. Kad tavo fotoaparatas ir taip genialus :) Bet žinoma, pasidalinsiu įspūdžiais ir atsiliepimais (kai tik pati jų turėsiu:D)

    ReplyDelete
  51. Sveikintinas tavo pasirinkimas. Pati rūkiau nuo labai jaunų dienų - 13-14 metų, ir mečiau neseniai. Kodėl rūkyti pradėjau ir kodėl tokiame jauname amžiuje - dabar protingo atsakymo į tą klausimą neradu, bet pokalbis su vienu draugu labai padėjo nuspręsti keisti savo įpročius - štai nerūkau ir džiaugiuosi visais mane supančiais kvapais. Ir pilnesne pinigine kas be ko:) O dėl alkoholio - visokių vakarėlių neišvengiau mokykloje ir universitete. Baigiau univerą ir prasidėjo darbai, tai pakeitė šiek tiek pakeitė gyvenimo ritmą, o ir požiūris pasikeitė. Nebeliko to gėrimo dėl gėrimo. Atsirinkau, kas man patinka ir skanu, todėl prie puikos vakarienės taurė vyno ar kokio skanaus belgiško alaus yra puiku, tik nereikia prarasti proto. :) Žodžiu, augi ir protingėji:)))

    ReplyDelete
  52. rukymas tai taip, bet atsisakyti gero vyno taures prie skanios vakarienes kartas nuo karto.. nieko, dar pradesi :D nemanau, kad malonumas gomuriui ar smagiai praleistas laikas su draugais yra geriau nei taupyti babkes spakliui ar technikai :))

    ReplyDelete
  53. Anonymous20.9.12

    Kiekvienas renkasi savas priklausomybes, tu kosmetiką, kažkas cigaretes. Manau išleidai tam ne mažiau pinigų.

    ReplyDelete
  54. Evana, tikra tiesa. Augi ir protingėji, o gal tiesiog įgauni skirtingų patirčių, susipažįsti su naujais žmonėm ir išgirsti įvairių nuomonių tais pačiais klausimais. :)

    ReplyDelete
  55. gegute, esi tikrai teisi. Tiesiog iki šiol tai būtų buvę įstatymų pažeidimas, o dėl ateities.. niekad nesakau niekad, tikiu, kad studijų metais gali daug kas pasikeisti, bet įvykių skubinti tikrai nereikia :)

    ReplyDelete
  56. anonime, aš sakau lygiai tą patį. Kiekvienas turi savo silpnybių ir žalingų įpročių ar zonų, kur jo pinigai leidžiasi labiausiai. Vieni juos švaisto vieniems dalykams, kiti - kitiems. Bet kokiu atveju kosmetikos daroma žala nepalyginamai mažesnė, nei cigarečių. Bet, kaip ir minėjai, kiekvienas turi teisę rinktis.

    ReplyDelete
  57. Anonymous20.9.12

    Pirmą kartą išbandžiau cigaretę per draugės 13 ar 14 gimtadienį. Tuo metu net nesuvokiau kas tai, nes skonis nebuvo gardus ir neteikė jokio malonumo. Vėliau, kai pradėjau suaugdinėti, tai manęs nei karto nepatraukė. Tačiau būdavo, deja, tokių penktadienių, kai dėl mažo amžiaus ir dar smegenų trūkumo, nutverdau vieną iš draugių. Alkoholio irgi, deja, esu ragavusi ir gana nemažai. Gimtadieniai, vakarėliai.. tačiau iki sąmonės netekimo ar net nesuvokimo ką darau nesu prisigėrusi.. Šiuo metu, alkoholis man asidarė tabu, es kai prisimeni, ar pažiūri nuotraukas, kaip atrodei, kai tavo kraujyje buvo ne vien kraujas - skruostus išmuša raudonis dar ir dabar..
    O,tu, Kotryna, kelia susižavėjimą dėl savo tvirtos nuomonės net tokiame amžiuje. Ir tavo blog'as įdomus, galbūt užsuksiu čia dažniau :))

    ReplyDelete
  58. Anonime, ačiū už pasidalijimą patirtimi ir gražius žodžius :) Svarbiausia, kad dabar esi ten, kur esi ir dabar tai, ką darai. Šį kartą neigiama patirtis davė naudos :)
    O dėl tos tvirtos nuomonės nebūčiau linkusi ją vertinti vien teigiamai. Man atrodo, kad visiškai nepajudinama nuomonė kaip tik parodo žmogaus nelankstumą ir nesugebėjimą adaptyviai žiūrėti į gyvenimą. Žinok sunku su tokiais principais gyventi (kalbu ne tik apie šiuos, bet ir šiaip bendras gyvenimo peripetijas). Tad nieko gėdingo karts nuo karto keisti savo nuomonę. Augam ir tobulėjam. Juk kažkadais buvom tvritai įsitikinę, kad pradėję eiti į mokyklą, tapsim suaugusiais.. o kas dabar? baigiau mokyklą, pradėjau mokytis universitete, o sau taip ir likau vaikas : D Taip kad su tomis nuostatomis atsargiai, kartais jos gali pakišti koją : )

    ReplyDelete
  59. Kotryna, esi labai protinga mergina! Smagu, kad šitaip išreiški savo požiūrį, neįžeisdama kitų :) Man 18, alkoholį vartoju nuo ~16m, bet tai-alus, nes jis vienintelis man skanus dalykas:p Nerūkau, nesu bandžiusi ir net neketinu to daryti. Šaunu, kad yra bendraminčių :)

    ReplyDelete
  60. Aš tai juo labai džiaugiuosi, nes labai netikėtai jį susiveikiau :) todėl aš jį labai myliu ir jis man pats geriausias pasaulyje ;D Bet, jeigu rimtai, tai draugės veidrodinis man daug mielesnis :) berods, Sony DSLR-A230 :) ir spalvos sodresnės, ir lengviau valdomas, ir, atrodo, kad stabilizatorius yra.

    ReplyDelete
  61. UniversE, šaunu, džiaugiuosi kartu su tavimi ir aš : )

    ReplyDelete
  62. Mergaite, o kokiu būdu pavyko jį susiveikti? Kaip suprantu, ne taip jau ir seniai? :) Iš tiesų vakar pusę popietės prasėdėjau maigydama įvairiausius nustatymus ir darydama bandomuosius kadrus ir man jis pasirodė ypatingai šaunus:) Tikriausiai po to kledaro, kurį turėjau iki šiol, man kiekvienas fotoaparatas, kurio matrica nėra subėgusi per pusę ekrano, atrodo paasaka :)

    ReplyDelete
  63. Man, žinok, lygiai tas pats ;D išvis man su technika taip baisiai nesiseka, kad aš bijau ką nors ir į rankas paimt. Per savo karjerą jau esu sudaužius du fotikus :( ir šitą jau pašventinau :D netyčia išmečiau ant grindinio :(

    O gavau taigi labai nesąžiningai :D Norvegijoje slidinėdama radau iphoną, sugalvojau, kad man jo visai nereikia ir kad vietoj jo galiu nusipirkt tokį fainą daiktą kaip veidrodinį ;)

    ReplyDelete
  64. Mergaite, aš su informacinėm technologinėm taip pat nestipriai draugaujuosi :D Bet po truputėlį stengiuosi jaukintis visą techniką ;) krito krito ir man, ačiū Dievuj, dar ne šitas,įtariu, kad šitas smūgio neatlaikytų :D

    OHOHOHOHO, dabar dar labiau užsinorėjau keliauti į Norvegiją ar kitą skandinavišką šalį :D

    ReplyDelete
  65. Austė6.10.12

    Permetus akim kelis tavo rašinukus kilo klausimas, kokioje srityje studijuoji, nes, nesuprask blogai, randu tam tikrų daugiau mažiau stereotipinių kai kurioms specialybėms būdingų asmenybės bruožų. :)

    O dėl žalingųjų įpročių - mano nuomonė apie tai gana sudėtinga, nes, pavyzdžiui, jūs sakote, cigaretės-pinigai į orą. O aš galiu pasakyti, kad mados, drabužiai, makiažas taip pat yra pinigai niekur. Sugalvosite daug argmentų, kurie kovoje prieš rūkalus tarsi turėtų laimėti, bet aš noriu pasakyti, kad kiekvienas žmogus atrada prasmę skirtinguose dalykuose, nes, kad ir kaip bebūtų keista, ne viskas pasaulyje sukasi apie racionalias mintis pinigai-sveikata, kad ir kaip savaime suprantama būtų, jog tai yra būtina.
    Ir aš vis tiek visad sakysiu, kad visi mes gyvename su vienodo lygio priklausomybėms įvairiems dalykams, o iš rūkalų ir alkoholio tiesiog pučiamas per didelis burbulas. :)

    ReplyDelete
  66. Auste, studijuoju ekonomiką:)

    ReplyDelete
  67. Akvilė S.17.10.12

    Pirmiausia turiu pasakyti, jog esi šaunuolė, kad susitaupei fotoaparatui - vietoj svaigalų. Prieš keletą metų buvau lygiai tokio pat požiūrio kaip tu ir buvau abstinentė... Dabar man jau 19m. ir supratau, kad didžiausia dorybė yra saikas. Juk kažko visiškai atsisakyti yra lengviau, nei pajausti kada sustoti? Čia tas pats kaip pirkimo manija. Lengviau yra laikytis atokiau nuo parduotuvių, nei pirkti reikalingus daiktus su saiku. Tad labiausiai gerbiu žmones, kurie sugeba vartoti alkoholį su saiku ir sugeba sustoti, nes tai didžiausias iššūkis :)

    ReplyDelete
  68. Akvile S, ačiū už gražius žodžius ir pasidalinimą asmenine patirtimi :) Tenorėjau pabrėžti abstinentizmo sąvokos panaudojimą. Abstinentas yra tas, kuris kažkada vartojo alkoholį (ar kitas svaigiąsias priemones) ir nuo kažkada jų atsisakė. Tuo tarpu aš jų tiesiog nepradėjau vartoti, dėl to nesu abstinentė. :)

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite