13.11.12

ZARA sequin clutch

Niekuomet nebuvau didelė delninių rankinių gerbėja, gal dėl to, kad man jos atrodo nepatogios, neekonomiškos ir visiškai nenaudingos. Visuomet pirmenybę teikiau didelėms, erdvioms, talpioms ir prie visko tinkančioms "terboms", tad šį kartą įsigyti delninukę man pasirodė tikras išbandymas. Tikriausiai nebūčiau nė mėginusi jos ieškoti, tačiau prieš beveik pusmetį vykusios išleistuvės pamokė, kad bent vieną mažą rankinę turėti tikrai reikėtų. Tą kartą visą savaitę teko ieškoti delninės, tiksiančios prie niūriai juodos suknelės, o galiausiai išsirinkau kone pirmą, likus dienai iki išleistuvių, negana to, likus valandai iki parduotuvės darbo laiko pabaigos, mat nė viena taip ir nepatraukė mano dėmesio. Tiesa, tąkart su nevykusiu pirkiniu pabuvau pusvalandį, o kitą dieną atidaviau parduotuvei. Poelgis gal ne pats oriausias, tačiau negalėjau leisti sau turėti daikto, kuris man visiškai nemielas. Užtat pamoka liko išmokta ir nuo to laiko pradėjau atkreipti dėmesį net ir į tokias nepraktiškas rankines, kaip šios. Džiugu, kad laimė nusišypsojo ir radau ją. Mados Infekcijos metu mane ji gelbėjo nuo tinginystės sindromo, kurio dėka abi dienas mūvėjau kasdienius džinsus. Kol kas savo sprendimu nesigailiu, tik juokiuosi, kad kiekvienas mėginimas pereiti prie bent kiek minimalistinio daiktų dizaino baigiasi dar viena nesėkme. Šį kartą delninė nusagstyta auksiniais blizgiais žvynais, kurie nė iš tolo nekvepia nei minimalizmu, nei paprastumu. 
Belieka gūžtelti pečiais ir tikėtis, kad šarkos sindromas praeis. 

16 comments:

  1. Labai graži, noriu tokios ❤

    ReplyDelete
  2. Ačiū, miela Rasa :)

    ReplyDelete
  3. O aš vis nedrįstu pirkti tokios, bijau, kad žvyneliai nubyrės ;/

    ReplyDelete
  4. Gintare, aš surizikavau ir kol kas nenusivyliau: nė vienas žvynas nepajudėjo iš vietos :)

    ReplyDelete
  5. Man tai patinka delninukes:) Nors nesiojamos labai retai, visgi tai yra ne kasdienines aprangos dalis;), taciu turiu namuose bent keleta:)

    ReplyDelete
  6. Supergirl, na jos daugiau interjero puošmena, nei naudingas daiktas :) bet namus tai puošia :)

    ReplyDelete
  7. Labai faina delninuke, pati ne karta ja ciupinejau ir seile nurijau!:)

    Beje, kas ten per pudra joje? Ar man jau vaidenasi? Nu gal bent kaip pudru zinove patarsi ar Dior pudros geros? Ir apskritai kuri tavo nuomone pudra yra geriausia? Ieskau kremines ziemai :))

    ReplyDelete
  8. Nuostabi delninukė ir galų gale – velniop tą minimalizmą.

    ReplyDelete
  9. Žavinga delninukė, tokios tikrai norėčiau, tik neturėčiau prie ko priderint ar kur su ja nueiti - ypatingų progų mano gyvenime itin mažai. Tad vis ieškau didesnės delninės kasdienai, nes tampyti didelę terbą mane erzina, ypač kai graži diena ir nereikia su savim neštis skėtį, tačiau vardan kelių daiktų reikia vaikščioti su pustušte didele rankine. :/
    O čia eilinis The Blogger Tag bullshit: http://genuine-bunny.blogspot.com/2012/11/mega-blogger-tag.html ;D

    ReplyDelete
  10. "Niekuomet nebuvau didelė delninių rankinių gerbėja, gal dėl to, kad man jos atrodo nepatogios, neekonomiškos ir visiškai nenaudingos. Visuomet pirmenybę teikiau didelėms, erdvioms, talpioms ir prie visko tinkančioms "terboms"." Pralinksmino šitas sakinys. Jaučiasi kontrastas tarp delninės ir kasdienės rankinės. Šiaip, man pačiai jau reikėtų susirūpinti, kadangi artėja šimtadienis. Nesinori, kad tektų paskui pirkti pirmą pasitaikiusią delninę. :)

    ReplyDelete
  11. Monika, ačiū :)
    Ne, niekas nesivaidena, ten tikrai pudros :) Dior nude tikrai labai gera pudra, ypatingai gerai ir stipriai maskuoja, man labai tinka jos atspalvis (mat labai dažnai prašaunu su spalva), tad dėl to ją labai vertinu. Paprastai Dior Nude skirta riebiai-mišriai odai, tačiau turiu nuvilti, kad visą dieną ji neišsilaiko ir net užfiksavus tos pačios firmos biria pudra, vakarop viskas nuplaukia. Bet kokiu atveju pati tekstūra ir maskavimas - superiniai, tad drąsiai rekomenduoju, jei neturi ypač riebios ir blizgėti linkusios odos :) Girdėjau labai teigiamų atsiliepimų apie Revlon kremines pudras, tačiau pati jų neišmėginau. Manau mūsų amžiaus merginoms tai puikiausia alternatyva, mat maskuoja taip pat gerai, kaip MAC, tik priešingai nei MAC, Revlon nekemša porų ir leidžia odai kvėpuoti, taip pat atspalvio pasirinkimas daug platesnis ;)

    ReplyDelete
  12. Vilte, tikriausiai kartais ir man reikia išmokti taip galvoti :)

    ReplyDelete
  13. Ieva, puikiausiai Tave suprantu, mano gyvenime tikriausiai tokiomis progomis nelyja, bet stengiuosi nepamiršti išnaudoti tų, kurios vis dėlto pasitaiko :) Juoda ir didelė delninė turėtų būti labai gražu, bet, vargeli, kaip myliu rankinių rankenas ir o, Dievai, kaip nemėgstu rankinių nešioti tiesiog pažasty :D
    PS. Ačiū už tokį smagų apdovanojimą, gal ir man nusišypsos fortūna parašyti tokį įrašą :D Laikas parodys :)

    ReplyDelete
  14. Kornelija, tikrai nedaryk taip, kaip padariau aš. Tingulys tikrai nėra naudingas, tad pradėk galvoti jau dabar. Nieko nėra liūdniau, nei mokėti didelius pinigus už nepatinkantį daiktą :D

    ReplyDelete
  15. Anonymous15.11.12

    labas,norejau paklaust apie chanel pudra:ar naudoji,ar patinka,ar sulaiko blizgesi? :)

    ReplyDelete
  16. Sveika, iš tiesų nusipirkau pudros likutį pabandymui (ačiū Dievui), mat nepatiko man ji taip stipriai, kad galėčiau leisti sau naudoti produktą, parduodamą tokia kaina. Reikia sutikti, kad indelio dizainas stulbinančiai nuostabus, bet kalbant apie pačios pudros kokybę, manau galima rasti ir pigesnių, bet ne mažiau kokybiškų alternatyvų. Iš tiesų šią pudrą jau spėjau parduoti, nes man netiko atspalvis (per tamsus), o savo sudėtimi man ji identiška Smashbox pudra, apie kurią neseniai pasakojau :) PS. Blizgio kreminės nesulaiko, jam sulaikyti reikia naudoti kompaktinę arba birią, o dienos eigoje naudoti specialius riebalų pertekliui sugerti skirtus lapelius :)

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite