10.4.13

APŽVALGOS: DAISY BY MARC JACOBS



Prieš pusmetį įsigytas Marc Jacobs cranberry splash kvapas patyrė visišką fiasko: po pirmosios naudojimo savaitės suvokiau, kad parfumerines keliones teks pratęsti ilgesniam laikui, mat pastarieji kvepalai tapo itin aštriu agresoriumi mano jautriai uoslei.
Tad maištaudama prieš ne itin teisingą kvepalų industriją ir tingėdama parfumerijos parduotuvių duris varstyti dažniau, nei tai daryti teko iki šiol, kone visus mokslo metus kvepėjau ūkišku muilu. Tačiau net ir muilo dvelksmas nenužudė vilties kada nors atrasti kvapą, kurio kaina ir aromatas atitiktų mane. Aromatą atradau, tačiau kaina, kurią reikėtų už jį mokėti, man vis dar nepriimtina (kalbu apie Creme De la Creme esančius Maison Francis kurkdjian aqua universalis forte kvepalus, kainuojančius visus 570lt).
Ir nors  Maison Francis kurkdjian aqua universalis forte vis dar mano prioritetinių pirkinių sąrašo viršuje, kaina ir gaunamos mėnesinės pajamos neranda bendros kalbos, tad ir vėl teko ieškoti atitinkamos alternatyvos.
Ironiška, tačiau po padidinamuoju stiklu ir vėl pakliuvo tos pačios firmos kurti kvepalai. Tikriausiai M. Jacobsą galėčiau laikyti asmeniniu favoritu populiariųjų cheminių kvepalų srityje, tačiau tik dalinai ( Pastebėjau, kad sulig kiekviena diena cheminiai parduotuvių kvapai traukia vis mažiau. Vis dažniau pagaunu save gėrintis nišinių kvepalų teikiama malone. Gaila, tik parduotuvėse). Ir nepaisant fakto, kad Marc Jacobs į nišinių kvepalų gretas neįtraukti, man jo sukurti aromatai (o kuria juos parfumeris Alberto Morillas) atrodo patys priimtiniausi - Daisy, Daisy eau so fresh, Oh Lola.. visi jie pasižymi panašiomis pagrindinėmis natomis. Aromatuose vyrauja gėlių, medienos ir vaisių aromatai.
Marc Jacobs Daisy apibūdinamas kaip gaivus ir moteriškas (?) medienos ir gėlių prieskonių turintis gaminys. Į sudedamųjų dalių sąrašą įrašyti aštrieji rausvieji greipfrutai, žalių žibuoklių lapai (nė neįsivaizduoju, kaip kvepia šis botanikos stebuklas), žemuogės. Gėlių šiame kvape, kaip ir visuose kituose M.Jacobso kūriniuose, taip pat netrūksta - gardenija, žibuoklė, jazminas . Galiausiai visą kompoziciją pabaigia medienos prieskoniai, muskusas ir vanilė. Skamba skaniai, kvepia taip pat neblogai. Tad tikiuosi, kad su šiuo dailiu kvapu pavyks susidraugauti sėkmingiau, nei su Cranberry Cocktail Splash.
Tikriausiai pirmą kartą gyvenime pasirinkau 50ml. talpos kvepalus. Iki šiol pirkdavau tik 100ml, mat šventai tikėjau, jog tokiu būdu galima sutaupyti daug pinigų. Taip, iš matematinės pusės mano teorija teisinga, tačiau yra ir kita medalio pusė. Ne visas buteliuko tūris teikia vienodą pasitenkinimą. Net turėdama pačius patraukliausius kvepalus, maksimalų pasitenkinimą kvapu jaučiu tik 30proc. laiko nuo kvepalų atidarymo, o likusį kvepalų likutį pabaiginėju "iš reikalo".
Papasakokit, kokiais kvepalais pavasarį kvepiate (arba norėtumėte kvepėti) jūs!
P.S. Jei parfumerija domitės ne tik kaip potencialia pinigų švaistymo galimybe, rekomenduoju paskaityti Minervos kvepalų tinklaraštį. Ši nuostabi moteris net manyje sugebėjo įkvėpti meilę kvepalams ir pakeisti iki tol vyravusi požiūrį apie šią industriją bei pažvelgti į kvepalus kaip į meno kūrinius. Gaila, iki šiol sunkiai sugebu teorinę meilę kvapams pritaikyti realybėje.

30 comments:

  1. Mane jau vien ju buteliukas papirktu, ziauriai mielas, ir grazu toki pasistatyti ant naktinio stalelio :) reiks kada ir kvapu pasidometi :)

    ReplyDelete
  2. Sandra, taip, buteliukui taip pat pliusas. Bet žinai, esant blogam kvapui, buteliuko patrauklumas netenka savo privalumo :D O kuo kvepiniesi Tu? :)

    ReplyDelete
  3. Pirmoje vietoje - Cacharel "Scarlett", na o antroje Marc Jacobs "Daisy eau so fresh" :)

    ReplyDelete
  4. Monika, puikus pasirinkimas :) O kokie atsiliepimai apie M.J Daisy naujuosius kvepalų patobulinimus? Mačiau mažiausiai trejus naujus buteliukus :)

    ReplyDelete
  5. Aš labai nemėgstu rinktis naujų kvepalų - visų pirma, kaip? Eit, ir uostyt Sarmoj visus buteliukus iš eilės? Tai dažniausiai imu melsvam/žalsvam ypakavime, tikėdamasi, kad bus gaivūs, labai nemėgstu saldžių. Bet galiausiai po penkių šešių pauostymų pasidaro bloga ir norisi nešt iš ten kudašių. Todėl mano kvepalų rinkimosi būdas yra uostyt drauges ir 'nusikopint' patikusius kvepalus. Tai dabar naudoju Burberry The Beat. Tiksliau, vieną buteliuką jau sunaudojau, laukiu antro iš Amerikos, pigiau gaunasi.
    O šiaip tai mano svajonių kvapas yra švaros ir muilo, Per visą gyvenimą tokius užtikau tik kartą - Oslo oro uoste, firmos Clean. Kvepalų pavadinimai labai atitiko kvapus: Shower fresh, Fresh Laundry, Warm Cotton:)

    ReplyDelete
  6. as svajoju apie Balenciaga kvepalus :)

    ReplyDelete
  7. Neseniai nusipirkau mažytį, bet mielą, 10ml, kainavusi 5Lt kvepalų buteliuką. Pradžioj kvepia spiritu, bet iš esmės žaliąja arbata. Kažkaip užsinorėjau gaivumo, nes nesinori nei vaisių, nei gėlių kvapų. Ateity jei pirksiu kvepalus, tai tik vyriškus, kadangi jų kvapas artimesnis mano charakteriui. Bet turbūt labiau norėčiau turėti daug mažų buteliukų įvairių kvapų. :)

    ReplyDelete
  8. O as kaip tik pries pora savaiciu, pirkadama kvepalus, sumaniau pauostyt ir siuos: kvapas tiesiog klaikus! nustebau ir labai kvailai pasijutau.. nes galvojau, kad galbut jie man tiktu, o pasirodo, kvapas taip nepatiko, kad siaubas :? su tais kvepalais tikrai pasimato asmenybes! visgi veliau issirinkau puikiai mane atitinkancius :)

    ReplyDelete
  9. Man ir pikta kodel butent patinkantys kvepalai turi kainuoti puse vidutinio atlyginimo?Tikiu, jog tu, taip pat kaip ir as nespecialiai tokius issirenkam. Va mano pastaruju metu mele Gypsy water is Byredo, kuriu kainos neisnori prisiminti :)Svajoju gimtadieniui gal vel pati maziausia, kur vienos asaros sau pasidovanoti :), bet kol kas tenka naudoti pakaitala is lancome kvapas nei panasus nei ka tiesiog tiko. Gal kiek saldus, bet pati niekad neuzuodziu,bet is aplinkiniu visad gaunu komplimentu. tai beveik win win.
    Linkiu bent susidraugauti su Marc'u ir jo Daisy'e!

    ReplyDelete
  10. Pati turėjau šiuos kvepalus, bet nepaliko jie man didelio įspūdžio, nes kvapas išlieka neilgai ir pats kvapas nelabai :)

    ReplyDelete
  11. Marija, taip kvepalų paieškos ilgas ir varginantis procesas. Gerai, kai tavo ir draugių parfumeriniai pomėgiai sutampa. Maniškės pauosčiusios kvepalus, kurie man bent iš dalies patinka, pradeda purtytis ir išvadinai "tualetui gaivinti" :D
    Gaila, paskutiniųjų uostyti man neteko, gaivos ir švaros kvapas tikrai turėtų būti geras pasirinkimas :)

    ReplyDelete
  12. Daria, balenciaga florabotanica? Man jie pasirodė labai įdomus ir unikalus variantas. Tačiau dar netiko sutikti žmogaus, kuriam jie nuoširdžiai patiktų :D

    ReplyDelete
  13. Ieva, mane visi spiritiniai kvepalai ne tik varo iš proto, bet ir vimdo. Dėl to nebegaliu nė uostyti cheminių kvepalų (tad iššūkis šiems Daisy kvapams). O vyriški kvepalai visuomet buvo ir bus geras pasirinkimas. Vienus vyriškus buvau nusižiūrėjusi ir aš, bet ant manęs jie keistai kvepėjo :(

    ReplyDelete
  14. Milda, jau nebe pirmą kartą pastebiu, kad kas liečia kvapus (ar skonį) mes esam kone priešingos: kažkada skaičiau apie tavo naujuosius Marc Jacobs DOT. Man jie tiesiog siaubingi (pats prasčiausias M. J kūrinys man yra Dot, ir Lola). Tad tikriausiai visa, kas nepatinka man, patiks tau ir priešingai :D

    ReplyDelete
  15. Anyžiai, žinau Gipsy water ir aš, kvapas iš tiesų unikalus :) Tik tos kainos veda į neviltį.
    Labai tikiuosi, kad su Daisy susidraugausiu, nes jau praradau bet kokį entuziazmą išsirinkti kažką tinkamo ir bent iš dalies protingo kišenei :)

    ReplyDelete
  16. Vive amor, tikiuosi pati tokių atsiliepimų neturėti. Na, laikas parodys. Paprastai žmonės sako, kad nejausti savo kvepalų kvapo yra gerai, atseit kvapas žmogui tinka. Man tai atrodo visiška nesąmonė, jei moku pinigus už produktą, noriu jausti jo poveikį :D

    ReplyDelete
  17. O man dabar liūdesys, nes baigėsi mano mylimiausi Hugo Boss XX. Nei jie labai brangūs, nei ką, tiesiog negaliu sau jų leisti šiuo metu, tai pamėginau naudoti kažkada naudotus ir nebaigtus Hugo Boss Orange. Sėdžiu dabar ir jaučiu juos taip stipriai! Niekaip nesuprantu, nejau jie man tikrai patiko?
    Manau, geriau išvis nesikvepinsiu (nors be kvepalų aš kaip be sijono), negu naudosiu ne XX.
    Ir taip, aš Hugo Bosso fanatikė. Visą gyvenimą :)

    ReplyDelete
  18. Idomu, as ir turiu Marc Jacobs Hibiscus kvepalus, kurie is butelaicio laaaabai jau panasus i tavo cranberry(ka cia, identiski, tik pavadinimai skiriasi). ir mane jie labai nuvyle, labai prastai laikosi, jauciu, kad tik pati juos uzuodziu ir tai tik kokia valanda :) Daisy ir mano mylimi kvepalai, gal panasu 'skoni' kvapams turim :)
    Man asmeniskai su Daisy labai rimtas konkurentas yra D&G 3 L'imperatrice. Daisy kad ir koks smagus kvapas, bet man daznai buna per daug geletas, ko ne visada norisi. D&G gaivesnis, kasdieniskesnis kvapas.
    Sekatis mano kvapas manau bus YSL Manifesto, gal ne visai tipiskas mano kvapas, bet uzbure :)

    ReplyDelete
  19. oho! čia vien dėl kvepalų dizainiuko verta juos pirkti :D dailesnių kvepalų nesu mačiusi :}

    tarp kitko, kad jau prašnekom apie kvepalus, tai prieš kelias dienas gavau Calvin Klein In2Her, tai jėėėėts, aš pati nuo jų visą dieną svaigstu, pati sau TAAAIP patinku :D :))))

    ReplyDelete
  20. Man tikriausiai baisiausias iš visų pirkimo procesų yra būtent kvepalų, nes niekad neišsirenku to, kas tikrai būtų labai gerai, ir baisiausiai nirštu, kai po poros mėnesių kūliojimosi po parduotuves atsitiktinai gautas mėginukas pasirodo tobulas, o jau esu išleidus kelis šimtus 'ai visai nieko, bent nesmirda' kvepalams. Todėl dažniausiai ir apsiriboju tuo, ką kas nujausdamas mano aštrius pomėgius padovanoja, ar ką pati iš nevilties nusigriebiu, šioje istorijoje buvo ir Chanel, ir Gucci, Lolitos Lempickos ir net pigesnių Playboy ar kitų visai cheminių kvepalų:D

    Ir kokia nuostaba sukėlė, kai iki skausmo stiingame ir minimalistiškame V2 concept store senamiestyje, tarp D.effect, Vivienne Westwood ir Dr.Martens'ų aptikau visiškai mano norus atitinkančių, skoningų ir pakankamai natūralių kvapų man nežinomo dizainerio universalių kvapų liniją. Neketinu užsiiminėti reklama, bet tikrai labai užbūrė ir sužavėjo pagal dizainerio mėgstamus miestus pavadinti kvepalai, kurių kaina gal kiek ir lenkia vidutinę, bet bent man asmeniškai - tobula.

    Prisegu fb puslapį, jei kartais nebūtum girdėjus http://www.facebook.com/pages/V2-CONCEPT-STORE/130418933646033

    ReplyDelete
  21. hehe, kazka maisai, nepatinka man nei vieni Marc Jacobs kvepalai, kazkodel, nors paskaicius sudeti, patinka, bet uzuodus kvapa ne.. as istikima Trussardi kvapams :)

    ReplyDelete
  22. Haneriete, labai smagu, kai turi savo asmeninį kvapą. Mat individualaus kvapo paieška iš tiesų vargina :D

    ReplyDelete
  23. JJ Fox, Marc Jacobs Cranberry ir kiti panašūs kvepalai skirti vasaros laikotarpiui arba (?) patalpų kvėpinimui, mat tūris milžiniškas, o aromatas ne pats stipriausias. Tačiau man kvepalų gaila namų kvėpinimui :)
    O DG kvapai man pernelyg cheminiai ir saldūs pasirodė, nors dar prieš keletą metų jais labai žavėjausi :)

    ReplyDelete
  24. mergaite, tikriausiai "patikimas pačiam sau" ir yra visa kvepalų ir kvėpinimosi esmė :) O buteliukas maniškis iš tiesų dailus, tačiau vien dėl jo kvepalų nepirkčiau :D Suderinti šiuos du dalykus iš tiesų labai smagu:)

    ReplyDelete
  25. Houston, taip, kvepalų ir kvapų paieškos vargina tiek fiziškai, tiek psichologiškai, o taip pat stipriai skriaudžia piniginę. Ačiū už nuorodą, būtinai pasidomėsiu, mat net įsigijusi Marc Jacobs kvapą žinau, kad man jis tėra papildoma stotelė parfumerinės kelionės paieškoje, tačiau galutinis tikslas dar nėra pasiektas ;)

    ReplyDelete
  26. Milda, iš tiesų kažką sumaišiau, mat iki šiol buvau mirtinau įsitikinusi, kad tau patinka DOT kvepalai :D O Trussardi tikrai geras pasirinkimas :)

    ReplyDelete
  27. Anonymous12.4.13

    Aš jau kokius 4-5 metus naudoju Thierry Mugler "Angel" ir manau, kad ir toliau jiems liksiu ištikima:) nes ištiesų naujo kvapo susiradimas reikalauja nepaprastai daug laiko ir finansinių išteklių. Džiaugiuosi, kad šis kvapas man 'prilipo'.

    ReplyDelete
  28. Ieva, džiaugiuosi, kad tau netenka praleisti tiek laiko beuostinėjant naujus kvapus :)

    ReplyDelete
  29. Ne, balenciaga l'essence :) man jie kvepia dieviskai. o kaip tau jie? :)

    ReplyDelete
  30. Neseniai atradau Trussardi "Delicate rose", fantastiški, bet dar kol kas neįperku, palauksiu geresnių laikų :D O šiaip mano vienas favoritų "Loccitane" verbenų kvapas, jau antras buteliukas į pabaigą eina, nė kiek neerzina, kaip tik - pakelia nuotaiką, atgaivina. Tobulas kvapas :)

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite