20.10.13

APŽVALGOS: BENEFIT THEY'RE REALBEYOND MASCARA

Tikriausiai būtų sunku surasti užsienio grožio guru, paskutiniais mėnesiais neužsiminusį apie Benefit They're Real beyond blakstienų tušą, kuris, anot reklamų ir vartotojų nuomone, turėtų suteikti netikrų bakstienų efektą mūsų natūralioms blakstienoms.
Neteko girdėti nė vieno neigiamo atsiliepimo ar dvejonės apie šio produkto efektyvumą ir akivaizdų skirtumą, tad susigundžiau išmėginti šį stebuklą ir aš.
Tris dienas trukęs blakstienų tušo testavimas baigėsi, o aš likau suglumusi ir.. nusivylusi, mat ne tik nepastebėjau jokio akivaizdaus skirtumo nuo įprastinių blakstienų tušų, ar dirbtinių blakstienų efekto, bet ir likau su akivaizdžiai retesnių blakstienų efektu.
Keistokos formos guminis aplikatorius gali išdidžiai pasigirti turintis unikalios formos šepetėlio galą, skirtą pasiekti net smulkiausias ir sunkiausiai pasiekiamas blakstienas. Tušo konsistencija pakankamai skysta, visiškai netrupa, yra itin pigmentuotos juodos spalvos. Tačiau tepant produktą ant blakstienų jis tarytum praslysta, neatlikęs savo pagrindinės funkcijos. Negana to, blakstienos sulimpa, o dėl itin sodrios juodos smalos, jų kiekį suskaičiuoti užtenka dešimties rankų pirštų.
Tiesa, situaciją kiek pagerina antras blakstienų tušo sluoksnis ir ilgas nuobodus blakstienų šukavimas įprastinio tušo aplikatoriumi.

Galbūt išvadą būtų galima palaikyti kiek skubota ir stipriai paveikta ypatingai aukštų reitingų bei liaupsių, mat turint aukštus lūkesčius neretai išsikreipia pats produkto vertinimas. Ir vis dėlto, mano išvada - efektas, pasiekiamas dvejais ar trimis tušo sluoksniais neatperka laiko sąnaudų, reikalingų jį pasiekti.


8 comments:

  1. eii, aš šito miniuką gavau ir kaip man jis patinka <3 nesu turėjus tokio gero tušo. ir dabar taip pasakei, tai nebežinau, ką galvoti :D
    kur tu jį sakeis/pirkai, jeigu ne paslaptis? :)

    ReplyDelete
  2. Kaip gerai, kad nesusigundžiau ir nenusipirkau šito tušo, kai maniškis baigėsi... :)

    ReplyDelete
  3. Aha, girdėjau ir aš hype'ą apie šitą tušą. Man atrodo, kad dauguma tušų ant skirtingų blakstienų skirtingai gula.. Kitaip nepaaiškinsi :) Būtų įdomu, jei įdėtum nuotraukas be tušo ir su tušu :)

    ReplyDelete
  4. Greta, iš tiesų ir man labai keista, juo labiau, kad ilgą laiką buvau didelė guminių šepetėlių mėgėja. Vis dėlto pastaruoju metu tenka grįžti prie standartinio šepetėlio. Siunčiausi internetu. :)

    ReplyDelete
  5. Kaip ir minėjo, skirtingoms blakstienoms tie tušai vis skirtingai tinka. Čia faktas, kurie ne kartą įsitikinau. Aš pati kaip tik labai neseniai išbandžiau Benefit They're Real ir kiekvieną kartą esu vis labiau patenkinta. Efektą išgaunu vis skirtingą kiekvieną kartą, nes bandau skirtingus aplikavimo būdus. Kol kas geresnio tušo nesu turėjusi. Bet pati esu apdovanota gan dėkingomis blakstienomis - gana ilgomis, tamsiomis, riestomis... Jei tavo balkstienos retos, labai gali būti, kad tušo formulė jas tik dar labiau sulipina.

    ReplyDelete
  6. Gintare, manau pasitaupyk pinigėlius ir rinkis laiko išbandytą tušą. Arba tiesiog paieškok draugės, turinčios šį produktą ir išmėgink jį, galbūt tau jis tiks ir patiks (man tai pats priimtiniausias būdas neišnaudojant pinigų nereikalingai, atrasti produktus, kurie man tinka labiausiai).
    Aš vis dažniau linkstu ties faktu, kad tušų pasaulyje mano mylimiausi lieka Maybelline :)

    ReplyDelete
  7. Marija, tikra tiesa. Čia jau individualus dalykas, kas tinka vienam, nebūtinai tiks kitam. Tačiau tokios kainos šis produktas tikrai nevertas.

    ReplyDelete
  8. Justina, panašu, kad taip ir bus. Turiu vidutiniškas, pakankamai silpnas, rusvai pilkšvo atspalvio blakstienas. Nuo tokių produktas tiesiog nuslysta.
    O galbūt reikia daugiau laiko ir praktikos, kaip sakai, atrasti skirtingas dažymo technikas.
    Vis dėlto, laiko atžvilgiu blakstienų dažymui nenorėčiau skirti tiek laiko, kiek reikalauja draugystė su šiuo tušu.

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite