4.2.14

"BEAUTY FORMULAS" sauso šampūno apžvalga

 Tikriausiai ne vienai pažįstama situacija, kai paroje esančių valandų nepakanka visiems dienos planams atlikti. Tokiais atvejais, paskirsčius prioritetus, duoklę tenka atiduoti svarbesniems reikalams, grožio (o gal net higienos?) procedūras paliekant antrame plane. Taip taip, kalbu apie galvos plovimą, kurio pastaruoju metu tenka atsisakyti tam, kad pavyktų įveikti dienos darbų dozę.
  Esu iš tų žmonių, kurie plaukus plauna kiekvieną mielą dieną, o neplautų plaukų savijautą priskiria nešvaros jausmui. Be abejonės, tokia savijauta neretai tėra psichologinis įsitikinimas, tačiau sutikite - iš paskos gaiviai šokinėjantys plaukai suteikia energijos ir pasitikėjimo savimi.
  Tad žiemos metu nusprendžiau leisti plaukams pailsėti nuo kasdienio plovimo ir sausinimo plaudama juos ne kiekvieną, kaip buvau įpratusi, o kas antrą dieną. Kadangi paskutiniu metu sausi šampūnai sulaukia nemažiau dėmesio, nei įprasti plaukų plovimo produktai, nusprendžiau išmėginti Droge esantį BEAUTY FORMULAS DRY SHAMPOO šampūną. Mano pasirinkimą lėmė geros draugės rekomendacija ir faktas, kad iš sausų šampūnų pažįstu tik BATISTE produkciją, kurios, deja, tuo metu parduotuvėje rasti nepavyko.
  Vis dar bandau suprasti, ar produktas man netinka, ar nemoku juo naudotis. Panaudojus sausą šampūną plaukai lieka "nei šiokie, nei tokie",  pasipūtę, tačiau tuo pačiu ir šiek tiek susiriebalavę, nemalonūs ir šiurkštoki. Nemanau, kad šios firmos sausą šampūną dar kada pavyks išvysti mano lentynoje. Nepatiko jis ir mano kambariokei, tačiau patiko kitoms dviems draugėms. Kol kas darome prielaidą, jog produktas efektyvus turint storesnius ir stipresnius plaukus, būtent tokius turėjo šampūnu patenkintos merginos ir būtent tokiais negaliu pasigirti nei aš, nei kita šampūnu nusivylusi mergina.
  Kad ir kaip nusivylusi BEATY FORMULAS produktu, su sausais šampūnais atsisveikinti neketinu, tačiau reikėtų nepamišti, kad tokį produktą rekomenduojama naudoti kaip įmanoma rečiau: produkte esantis alkoholis sausina ne tik plaukus, bet ir galvos odą, o riebalų sugėrimo funkcija efektyvi tik plaukams, tuo tarpu galvos oda lieka nešvari.

3 comments:

  1. Man teko bandyti syoss ir batiste sausus šampūnus, pimasis - tragiškas, plaukuose liko pilna baltų miltelių, tad po vieno pabandymo išmečiau jį... Tuo tarpu su batiste susu šampūnu visai gerai susidraugavau - ir kvepia, ir plaukai tampa purūs.

    ReplyDelete
  2. Syoss dar nebandžiau tačiau kažkodėl man jis pasitikėjimo ir taip nekelia. Tikriausiai pasitikėsiu tavo patirtimi ir nė nemėginsiu :)

    ReplyDelete
  3. Turėjau šį, poveikis buvo gal ir pakenčiamas, tačiau galėjau naudoti jį tik balkone - uždarose patalpose šampūno dalelės ore labai dirgino gerklę ir nosį, ko nebuvo su Batiste niekad. Daugiau niekada nepirkčiau

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite