4.6.15

BAYLIS&HARDING "Sweet mandarin & grapefruit" kūno priežiūros rinkinio apžvalga


Baylis&Harding pozicionuojama kaip prabangi kūno prausimosi kosmetika, itin populiari Didžiojoje Britanijoje ir kitose kaimyninėse šalyse. Pastarosios koncepcija labai aiški - didelis dėmesys pakuotei, prabangiai atrodantys įpakavimai, malonus priemonių kvapas. Pastarasis kažkuo primena The Body Shop produkciją, tačiau kainos akivaizdžiai įkandamos kiekvienam. Tad kas slepiasi už auksuotais kamšteliais pasislėpusių produktų?

 Iš tiesų tikėtis daug nereikėtų - prekinis ženklas orientuotas į patraukliai atrodančius dovanų rinkinis ir tualetinius reikmenis, tad kokybės aukštos reikalauti būtų naivu. Ir visgi - didžiulė priemonių paklausa turėtų turėti savo priežastį.

Šį kartą straipsnyje apžvelgiamas mandarinų ir greifrutų aromato kūno prausiklis ir losjonas. Abu pasižymi labai maloniu, nežymiai salstelėjusiu mandarininiu kvapu, kuris panaudojus produktus akimirksniu išgaruoja.

Kūno prausiklis putoja pakankamai stipriai, tačiau buteliukas neturi jokio produkto dozatoriaus, o platus kaklelis neleidžia reguliuoti išspaudžiamo produkto kiekio. Pasėkmė - produktas naudojasi keletą kartų greičiau, nei turėtų. Nuotraukoje galima matyti, kiek produkto teko išnaudoti prausiantis vieną kartą. Lyginant ekonomiškumą ir skalsumą su prieš tai turėtu The Body Shop alyvuogių kūno prausikliu Baylis&Harding gauna didelį minusą. Panašu, kad produktas, kuris potencialiai galėtų būti naudojamas mėnesį ar ilgiau bus išnaudotas per dvi savaites. Oda po priemonės nesausėja, tačiau papildomų drėkiklių ar odos minkštiklių šiame taip pat nėra, tad po prausimosi norėtųsi papildomos odos priežiūros.

Kūno losjonas, deja, pasirodė pačiomis tamsiausiomis savo pusėmis. Pradėkime nuo visiškai neįsimenančio kvapo, kurio pajausti nepavyko ne tik tūtelėje, tačiau ir aplikuojant šį ant odos. Dar blogiau - tepant kūną kremu šis tapo nemaloniai baltos spalvos, kurią įtrinti į odą teko panaudoti nemažai jėgos. Dirbant keletą minučių ši dingo, tačiau oda netapo nei minkštesnė, nei švelnesnė, nei labiau pamaitintą. Palietus odą buvo galima susidaryti įspūdį, jog ši kremo neragavo mažiausiai savaitę. Produktas tikrai nevertas dėmesio ar pinigų.

Tiesa, yra šviesioji priemonių pusė - patraukli kaina ir dailiai atrodantis įpakavimas. Ir visgi, jei rūpinatės ne tik dovanų įvaizdžiu ir mėgstate pirkti tai, kas alieka pirminę savo funkciją - į šį prekinį ženklą rekomenduoju nesidairyti.

Išvados - priemonės dėmesio nevertos. Nėra prasmės pinigų švaistyti savo paskirties neatliekaintiems produktams ir įmantrioms pakuotėms. Kartais geriau sumokėti kelis papildomus eurus tam, kad iš tiesų galėtume džiaugtis kasdieniais vonios malonumais.

No comments:

Post a Comment

© 2016 Kotryna Uogintaite