3.5.16

Artdeco "Blush Couture" Skaistalų apžvalga

Kadangi prakalbome apie skaistalus, o pavasaris - skaistalų metas, smalsu aptarti dar vieną skaistalų variantą. Šį kartą - Artdeco pavasario kolekcijos "Blush Couture". Nėra abejonių, jog skaistalus išmėginti norėjosi dėl patrauklios ir labai žaismingos pakuotės, tačiau, kaip visuomet, pakuotė - tikrai ne kriterijus, turėsiantis žaisti svarbiausią vaidmenį renkantis kosmetines priemones.
Norėtųsi porą žodžių tarti apie patį Artdeco prekinį ženklą. Ir nors neretai eilinei pirkėjai atrodo, jog pažintis su prekinio ženklo koncepcija tėra laiko švaystymas arba, dar blogiau - tiesioginis produkto brukimas vartotojui, man ši sfera atrodo ne tik labai svarbi vertinant priemones, bei jų kūrimo procesą, bet ir etiškai su produktu tiesiogiai susijęs faktorius.
Artdeco - dekoratyvinės kosmetikos prekinis ženklas, sukurtas Vokietijoje, pirmieji produktai pasirodė dar 1985m, o šių  įkūrėjas  Helmut Baurecht priemones kūrė su mintimi, jog grožio menas, tai mokėjimas jį patobulinti. 30 metų sukaktį atšventusi kosmetikos linija sakosi kurianti dekoratyvines priemones turinčias patenkinti ne tik kasdienius kiekvienos moters poreikius, bet ir patikti profesionalams. Artdeco išskirtinumas - unikalios sezoninės kolekcijos, atitinkančios madingiausias tendencijas.  Prekinis ženklas teigia, jog jų produkcija  - Aukščiausia kokybė už protingą kainą

Pakuotėje galima rasti neblogai suderintus tris rausvus atspalvius, du iš jų turi nestipraus blizgesio, vienas - matinis. Kaip visuomet, patogus veidrodėlis prideda priemonei dar daugiau vertės. Aprašymas teigia sudėtyje esant vitamino C ir E, kurie turėtų puoselėti odą. Šio fakto patikrinti ko gero nepavyks, nes odos puoselėjimą dažniausiai tenka patikėti odos priežiūros priemonėms ir sveikai mitybai bei tinkamam vandens kiekiui. Produktas labai pigmentuotas, dirbant su juo reikėtų spalvą dengti itin atidžiai, geriausia - natūraliame dienos švietime.

Teoriškai skaistalus būtų galima naudoti atskirai pagal norus ir poreikius, tačiau praktikoje šis faktorius neveikia. Spalvos susimaišo tarpusavyje ir iš trijų atspalvių gaunamas vienas (tiesa, galimos korekcijos bandant naudoti vieną ar kitą atspalvį). Skaistalai puikiai atrodo ant šviesios odos, taip pat įspūdingai žiūrisi ant tamsesnio gymio merginų.

Kadangi prieš porą dienų teko pristatyti Artistry skaistalus, norėtųsi pažymėti porą niuansų - Artdeco (10gr.) pakuotėje net tris kartus daugiau produkto, nei Artistry (3gr.), o kaina - du kartus žemesnė, skaistalai daugelyje kosmetikos parduotuvių kainuoja 19,99 €. Tiesa, Artdeco priemonėms dažnai taikoma 30% nuolaida, tokiu atveju kaina tikrai tampa įperkama, o produktu džiaugtis teks ilgiau nei metus. Dizaino aspektu Artistry laimi, tačiau dėl ekonominių sumetimų ir fakto, jog Artdeco pakuotė atspari pirštų antspaudams, kurie lieka ant Artistry skaistalų pakuotės, reikia pripažinti, jog aprašomi skaistalai dėmesio verti šiek tiek labiau.

No comments:

Post a Comment

© 2016 Kotryna Uogintaite