19.5.16

Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai

Paskutinė savaitė buvo kaip niekuomet vasariška ir mergaitiška. Galbūt tam įtakos turėjo tai, jog pamažu atslūgo iki tol pečius slėgę studentiški vargai, o galbūt tiesiog atėjo tam tinkamas metas. Kad ir kaip bebūtų - pagaliau į pasaulį galima žvelgti kiek šviesiau, o jei to nepakanka - rekomenduoju pasiimti rausvus akinius nuo saulės!

Kaip ir minėta praėjusiame įraše, praėjusios savaitės pabaigoje teko lankytis Apotecha rengtame susitikime tinklaraštininkėms. Renginio metu buvo galima susipažinti su Apotecha savininke ir produktų dizainere, taip pat susitikimo metu buvo galima patobulinti savo makiažo žinias.

Tos pačios savaitės pabaigoje teko priimti Oriflame mestą iššūkį - visą savaitę puoštis ryškiais lūpų atspalviais. Tam proga pasitaikė tiesiog nuostabi, mat pats prekinis ženklas šį mėnesį pristatė naujuosius matnius kreminius lūpų dažus, turinčius ne tik švelnią tekstūrą, bet ir pakankamai gerą pigmentaciją. Lūpų dažų trūkumus teks aptarti atskiroje apžvalgoje, tačiau užbėgant įvykiams už akių - priemonės vertos didelio dėmesio!

Taip pat pagaliau pavyko išmėginti MAC priemones iš naujosios Vibe Tribe kolekcijos. Visoms makiažo gerbėjoms priemonių dizainas tiesiog užgniauš kvapą. Tačiau ar produktai verti didesnio dėmesio? Apie tai skaitykite kitą savaitę laukiančioje MAC priemonių apžvalgoje. 

Ir taip, vėl teko rodyti akinius nuo saulės ir naują manikiūrą. Šį kartą norėjosi papuošti gyvenimą lengvomis ir romantiškomis spalvomis, tam pasirinkai naująjį L'Oreal Color Richie Le Vernis A L'Huile nagų laką. Stulbinantis efektas ir malonus dengimas - visa ko reikia naujam lako buteliukui. 

Kiehl's į savo parduotuvės atidarymo šventę nusprendė pakviesti ypatingai prabangiai ir garbingai, tad į susitikimą su šiuo nuostabiu prekiniu ženklu teks skubėti jau kitą ketvirtadienį. Turiu pripažinti, jau kurį laiką niežti nagus išmėginti daugiau šio prekinio ženklo priemonių, o šiuo metu naudojamas Kiehl's koncentratas ko gero visam gyvenimui pavergė mano širdį. 

Atskirą pastraipą norėtųsi skirti ir naujiesiems Jimmy Choo akiniams nuo saulės iš šių metų 2016 pavasario vasaros kolekcijos. Akiniai stebina ne tik unikaliu dizainu bei savo išskirtinėmis (ir ne visuomet tinkančiomis) detalėmis, bet ir nepaprasta kokybe. Daugelio priimta nuomone mados namų produkcija savaime turėtų pasižymėti išskirtine kokybe ir patvarumu, tačiau asmeninė patirtis (ypatingai dirbant su liukso prekėmis) rodo, jog aukšta kaina nebūtinai byloja apie patvarias medžiagas. Tam yra tam tikrų socialinės elgsenos priežasčių. Kad ir kaip bebūtų, akiniai - tikras džiaugsmas širdžiai ir akims!

Šį ketvirtadienio rytą teko smagiai svečiuotis Mary Kay pagrindiame ofise, kuriame buvo pristatytos šio prekinio ženklo dekoratyvinės kosmetikos naujienos, taip pat pademonstruoti du lengvi įvaizdiniai makiažai. Renginio metu taip pat buvo pristatytas moterų kosmetikos dėvėjimo ypatumų tyrimas, kuris atskleidė, jog vis dar turime kur tobulėti ne tik kosmetikos technikos gilinime, bet ir pačioje kosmetikos edukacijoje. 

Reikia pripažinti, jog renginių sezonas pamažu eina į pabaigą, o šį keičia kasdienybės rūpestėliai bei vis labiau gerėjantis oras. Viena vertus nejauku, kuomet sunku planuoti savaitės darbus iš anksto, kita vertus dalelė spontaniško gyvenimo dar niekam nepakenkė. O kokie spontaniškiausi gyvenimo niuansai manęs laukia ateinančiais mėnesiais? Apie šiuos tinklaraščio skaitytojos sužinos pirmos!

No comments:

Post a Comment

© 2016 Kotryna Uogintaite