22.4.16
Dar savaitės pradžioje pavyko pasidaryti naują manikiūrą, kuris pastaruoju metu labiausiai apibūdina gyvenimo būdą ir aplink esančius įvykius. Taip pat teko susipažinti su naujausia Rimowa lagaminų kolekcija bei suplanuoti artimiausią skrydį ir mintyse pradėti formuoti idealų lagamino turinį kelionei. Tiesa, pastarosios teks kiek palaukti - studentiškas invalidumo statusas dar kurį laiką pakankins galvą.
Kuomet daugelis tinklaraštininkių gavo išankstinius siuntinius su Urban Decay kosmetika - man, kaip ir visoms kosmetikos mylėtojoms, teko graužti nagus iš pavydo ir laukti kosmetikos stendo atirdarymo. Pirmosiomis savaitėmis po šio atidarymo prie kosmetikos priemonių prieiti nebuvo įmanoma fiziškai - stendas buvo nuolatos apgultas didelio pulko žmonių, o pasirinkta stendo lokacija (Akropolio Douglas parduotuvė) yra itin nepatogus pardavimo taškas. Pagaliau pavyko išsirinkti šį tą sau. Įtariu, jog naujosios priemonės kartu keliaus į naujausią kelionių tašką!
Šį antradienį teko lankytis GREY restorane, kuriame AVON organizavo išankstinį susitikimą su dizaineriais Lilija Larionova ir Egidijumi Rainiu - kūrėjai labai greit pristatys savo naujausias kolekcijas. Buvo itin malonu ir smagu asmeniškai susipažinti su šiais žmonėmis ir pasmalsauti ne tik apie naujausią kolekciją, bet ir mados sampratą dabartiniame pasaulyje. Vis dar galvojate, jog lietuvaitės nemoka vertinti mados? Stipriai klystate.
Trečiadienį Private Label parfumerijos salone buvo pristatyta nauja kvepalų kolekcija, kurios pagrindiniais kūrybos objektais tapo keturios šalys - Stambulas, Roma, Singapūras ir Bali sala. Būtent Bali salai buvo skiriamas didžiausias dėmesys, mat šiai buvo skirti net du visiškai skirtingi aromatai. Visi kvapai - itin egzotiški ir unikalūs, puikiai tiksiantys toms, kurios kvepalų buteliuke ieško kur kas daugiau nei "skanaus kvapo". Kolekcija smalsauti traukė ne tik įprastiniu noru testuoti naujus kvapus, akivaizdu, jog asmeninis ryšys tarp Azijos šalių yra didelė priežastis, kodėl norisi apžvelgti visa, kas susiję su šiomis nepaprastomis pasaulio vietomis. Išduosiu didelę paslaptį - į šią salą nusimato kelionė ir man pačiai.
Šį antradienį teko lankytis GREY restorane, kuriame AVON organizavo išankstinį susitikimą su dizaineriais Lilija Larionova ir Egidijumi Rainiu - kūrėjai labai greit pristatys savo naujausias kolekcijas. Buvo itin malonu ir smagu asmeniškai susipažinti su šiais žmonėmis ir pasmalsauti ne tik apie naujausią kolekciją, bet ir mados sampratą dabartiniame pasaulyje. Vis dar galvojate, jog lietuvaitės nemoka vertinti mados? Stipriai klystate.
Trečiadienį Private Label parfumerijos salone buvo pristatyta nauja kvepalų kolekcija, kurios pagrindiniais kūrybos objektais tapo keturios šalys - Stambulas, Roma, Singapūras ir Bali sala. Būtent Bali salai buvo skiriamas didžiausias dėmesys, mat šiai buvo skirti net du visiškai skirtingi aromatai. Visi kvapai - itin egzotiški ir unikalūs, puikiai tiksiantys toms, kurios kvepalų buteliuke ieško kur kas daugiau nei "skanaus kvapo". Kolekcija smalsauti traukė ne tik įprastiniu noru testuoti naujus kvapus, akivaizdu, jog asmeninis ryšys tarp Azijos šalių yra didelė priežastis, kodėl norisi apžvelgti visa, kas susiję su šiomis nepaprastomis pasaulio vietomis. Išduosiu didelę paslaptį - į šią salą nusimato kelionė ir man pačiai.
Ketvirtadienį teko lankytis Kosmadoje, kur buvo organizuojama SkinCode prekinio ženklo susitikimas. Renginio metu buvo galima artimiau susipažinti su prekyboje esančiomis priemonėmis, konsultuotis dėl savo odos būklės su profesionalais. Taip pat renginio metu buvo atliekami Express makiažai. Smagu tai, jog renginys buvo labai jaukus, o šio metu buvo galima jaustis it namuose. Šiam prekiniui ženklui jaučiu ne tik didelę pagarbą, bet ir asmeninę simpatiją, tad akivaizdu, jog būtent šio prekinio ženklo produkcija kartu su manimi gali apkeliauti pasaulį. Renginio metu taip pat pagaliau pavyko pamatyti įspūdingąjį Anny nagų lakų stendą. Patikėkite - tai, ką matote nuotraukoje - dar ne visas nagų lakų asortimentas.
Šią savaitę kaip niekuomet norėjosi fiksuoti ne tik renginių akimirkas, bet ir nuostabaus Vilniaus senamiesčio vietas. Ir nors oras visai neprimena ateinančios vasaros (ar bent lengvo pavasario), orų kaita sutampa su asmeninėmis nuotaikomis. Audros ir uraganai - neatsiejama ne tik pasaulio ir gamtos, bet ir mūsų asmeninio gyvenimo dalis. O smagiausia tai, jog kiekviena audra, nepriklausomai nuo šios intensyvumo, ankščiau ar vėliau baigiasi.
Linkiu, kad jūsų audros atneštų dar didesnį saulės pliūpsnį šioms pasibaigus.
Bučkis,
Uogintaitė
Bučkis,
Uogintaitė
21.4.16
Trečiadienio vakarą rinktinių nišinių kvepalų salone "Private Label" vyko "Olibere" kvepalų pristatymo vakaras, leidęs pamiršti apie lietingą ir darganotą pavasatį. Vienam vakarui "Private Label" išskirtinių kvepalų salonas virto egzotiškąja Bali sala, sako unikalumu ir urbanizacijos nepaliesta gamta traukianti vis didesnį kiekį
Erdvę puošė tradiciniai baldai iš Indonezijos, egzotinės orchidėjos, grojo Tolimųjų Rytų muzika. Vakaro svečiams pristatytas visiškai naujas parfumerijos prekinis ženklas Lietuvoje "Olibere Parfums". Savo kolekcijoje šie parfumerijos namai turi penkis kvapus dedikuotus tam tikram miestui ar kraštui- Stambulas, Roma, Singapūras. Net du kvapai skirti Bali salai tapo pagrindiniu vakaro akcentu. Bali salos atmosferą padėjo sukurti Bali Wood salonas bei retų rūšinių orchidėjų augintojai.
Private Label yra vienintelis salonas Lietuvoje, kuriame galima įsigyti "Olibere Parfums" aromatų.
Erdvę puošė tradiciniai baldai iš Indonezijos, egzotinės orchidėjos, grojo Tolimųjų Rytų muzika. Vakaro svečiams pristatytas visiškai naujas parfumerijos prekinis ženklas Lietuvoje "Olibere Parfums". Savo kolekcijoje šie parfumerijos namai turi penkis kvapus dedikuotus tam tikram miestui ar kraštui- Stambulas, Roma, Singapūras. Net du kvapai skirti Bali salai tapo pagrindiniu vakaro akcentu. Bali salos atmosferą padėjo sukurti Bali Wood salonas bei retų rūšinių orchidėjų augintojai.
Private Label yra vienintelis salonas Lietuvoje, kuriame galima įsigyti "Olibere Parfums" aromatų.
Nors apie "Hydra-V" odos priežiūros priemones didysis bumas praūžė dar 2015 metų rudenį, priemonių nepavyko išmėginti dėl atstumo tarp Lietuvos rinkos ir mano gyvenamosios vietos Pietų Korėjoje. Ir nors kai kurie Artistry produktai pagaminti Japonijoje, visgi Azijoje šių įsigyti nebuvo galimybės - teko laukti grįžimo į Europą. Grožio mugės "Pelenė" metu pavyko atrasti "Artistry" stendą, o už šio stovėjo nepaprastai graži, mamos amžiaus moteris. Moters entuziazmas ir nuoširdus pokalbis (fakto, jog esu tinklaraštininkė moteris nežinojo, ši su manimi bendravo kaip su paprasta potencialia pirkėja, tiesa, atrodančia itin studentiškai). Trumpai persimetusios pora žodžių, apžvelgusios tuo metu stende buvusį asortimentą sutarėme susitikti kitą kartą, kuomet ši galės skirti man daugiau laiko. Artistry atstovė pažadėjo odos būklės tyrimą, tad su nekantrumu teko laukti šios skambučio.
Nuo mūsų susitikimo praėjus gerai savaitei skubu pasidalinti gauta informacija ir įspūdžiais iš turėto odos būklės nustatymo. Tyrimo metu paaiškėjo, jog mano turima oda - visiškai mišri, tačiau tuo pačiu šiai reikalingas nuolatinis drėkinimas ir puoselėjimas (mišrios odos simptomai). Taip pat susitikimo metu dar kartą įsitikinau tonikų svarba - po tyrimo galėjau išmėginti bet kuriuos norimus produktus - nuo odos prausimo ir valymo, kaukių, tonikų, losjonų bei dieninių kremų ir dekoratyvinės linijos. Prieš tepant kaukę atstovė į delnus įpylė dosnų toniko kiekį, likau kiek nustebusi, mat įprastai toniką buvau įpratusi naudoti po odos plovimo prieš veido kremą ir serumą. Paaiškėjo, jog įmonės nuomone losjoną/toniką būtina naudoti net prieš kaukę, mat tokiu būdu kaukė giliau įsiskverbia į odos audinius.
Kalbant apie tinklinio marketingo prekinius ženklus, į šiuos vis dar žiūriu nepatikliai, tačiau pastarųjų dviejų metų patirtis naudojant Artistry priemones nuo pigmentinių dėmių (tuos pačius produktus teko įsigyti net du kartus, nors įprastai esu linkusi smalsauti ir ieškoti naujų priemonių). Tad šį kartą dar prieš gerą mėnesį nutariau išmėginti Hydra-V linijos produktus, linijos pristatymas garsiai nuskambėjo viešoje erdvėje, tad vartotojiškas smalsumas nugalėjo - nutariau išmėgingi drėkinamąjį gelį "Refreshing Gel", kiek riebesnį kremą "Nourishing Gel Cream" ir serumą "Vital Skin Serum Concentrate".
Pagrindinė priemonių paskirtis - maksimalus odos drėkinimas, lengvas ir odos neapsunkinantis poveikis, odos paruošimas dekoratyvinės kosmetikos aplikacijai. Visi trys aprašomi produktai pasižymi tokiu pačiu, vos juntamu kvapu, kurį nesunkiai galima priskirti aukštesnės klasės priemonių kategorijai.
Priemonės ypatingai lengvos tekstūros, tinkančios net riebiausią veido odą turinčioms vartotojoms. Oda dienos metu kiek mažiau riebaluojasi ir blizga (be abejonės, tai stipriai priklauso ir nuo naudojamų kosmetikos priemonių). Produktų išeiga reikalauja didesnių diskusijų - nors pristatymo metu teko išgirsti, jog produktai labai skalsūs ir vienos pakuotės pakanka metams, mano asmeninė patirtis (teko sunaudoti Ideal Radiance liniją net du kartus) rodo, jog produktai naudojasi kur kas greičiau, galbūt dozavimo klausimų pakanka ir itin mažo kiekio priemonės, visgi norint odai suteikti dosnesnį efektą rekomenduoju negailėti priemonės - man vienos linijos priemonių pakako dviems - trims mėnesiams produktus naudojant du kartus per dieną.
Šį kartą rekomendacijas norėčiau išreikšti ne tik konkretiems produktams, bet ir prekiniam ženklui - kadangi tinklinio marketingo kosmetika vis dar daugeliui kelia daug klausimų, tikiu, jog ši rekomendacija gali būti reikšminga. Artistry veido priežiūros priemonės vertos ypatingo dėmesio ir rekomendacijų, kol kas neteko išmėginti nė vieno netikusio ar nepatikusio produkto, dekoratyvinės kosmetikos asortimentas ir veikimas man asmeniškai nesukėlė jokių jausmų - už panašią ir dar žemesnę kainą galima įsigyti kur kas geresnį efektą suteikiančių priemonių (jei reikėtų pasirinkti - ko gero vietoj Artistry rinkčiausi kai kurias Essence, Catrice, Rubby Rose priemones), vitaminų ir maisto papildų asortimentas tikrai platus, tačiau šių veiksmingumas vis dar kelia šiokių tokių klausimų.
Įrašo pabaigoje noriu dar kartą priminti, jog priemones vertinti reikėtų kaip įmanoma objektyviau - prieš teiginį apie šių veiksmingumą arba jo nebuvimą reikėtų apsvarstyti ne tik pačius produktus, bet ir aplinkinius rodiklius kurie galėjo turėti įtakos mūsų odos būklei bei reakcijai į naujas priemones. Grožio industrijoje vienos tiesos nėra, ko gero niekuomet šios atrasti ir nepavyks, tad į šią industriją ir naudojamas priemones reikia žvelgti itin kritiškai ir įvairiapusiškai.
Kalbant apie tinklinio marketingo prekinius ženklus, į šiuos vis dar žiūriu nepatikliai, tačiau pastarųjų dviejų metų patirtis naudojant Artistry priemones nuo pigmentinių dėmių (tuos pačius produktus teko įsigyti net du kartus, nors įprastai esu linkusi smalsauti ir ieškoti naujų priemonių). Tad šį kartą dar prieš gerą mėnesį nutariau išmėginti Hydra-V linijos produktus, linijos pristatymas garsiai nuskambėjo viešoje erdvėje, tad vartotojiškas smalsumas nugalėjo - nutariau išmėgingi drėkinamąjį gelį "Refreshing Gel", kiek riebesnį kremą "Nourishing Gel Cream" ir serumą "Vital Skin Serum Concentrate".
Pagrindinė priemonių paskirtis - maksimalus odos drėkinimas, lengvas ir odos neapsunkinantis poveikis, odos paruošimas dekoratyvinės kosmetikos aplikacijai. Visi trys aprašomi produktai pasižymi tokiu pačiu, vos juntamu kvapu, kurį nesunkiai galima priskirti aukštesnės klasės priemonių kategorijai.
Priemonės ypatingai lengvos tekstūros, tinkančios net riebiausią veido odą turinčioms vartotojoms. Oda dienos metu kiek mažiau riebaluojasi ir blizga (be abejonės, tai stipriai priklauso ir nuo naudojamų kosmetikos priemonių). Produktų išeiga reikalauja didesnių diskusijų - nors pristatymo metu teko išgirsti, jog produktai labai skalsūs ir vienos pakuotės pakanka metams, mano asmeninė patirtis (teko sunaudoti Ideal Radiance liniją net du kartus) rodo, jog produktai naudojasi kur kas greičiau, galbūt dozavimo klausimų pakanka ir itin mažo kiekio priemonės, visgi norint odai suteikti dosnesnį efektą rekomenduoju negailėti priemonės - man vienos linijos priemonių pakako dviems - trims mėnesiams produktus naudojant du kartus per dieną.
Šį kartą rekomendacijas norėčiau išreikšti ne tik konkretiems produktams, bet ir prekiniam ženklui - kadangi tinklinio marketingo kosmetika vis dar daugeliui kelia daug klausimų, tikiu, jog ši rekomendacija gali būti reikšminga. Artistry veido priežiūros priemonės vertos ypatingo dėmesio ir rekomendacijų, kol kas neteko išmėginti nė vieno netikusio ar nepatikusio produkto, dekoratyvinės kosmetikos asortimentas ir veikimas man asmeniškai nesukėlė jokių jausmų - už panašią ir dar žemesnę kainą galima įsigyti kur kas geresnį efektą suteikiančių priemonių (jei reikėtų pasirinkti - ko gero vietoj Artistry rinkčiausi kai kurias Essence, Catrice, Rubby Rose priemones), vitaminų ir maisto papildų asortimentas tikrai platus, tačiau šių veiksmingumas vis dar kelia šiokių tokių klausimų.
Įrašo pabaigoje noriu dar kartą priminti, jog priemones vertinti reikėtų kaip įmanoma objektyviau - prieš teiginį apie šių veiksmingumą arba jo nebuvimą reikėtų apsvarstyti ne tik pačius produktus, bet ir aplinkinius rodiklius kurie galėjo turėti įtakos mūsų odos būklei bei reakcijai į naujas priemones. Grožio industrijoje vienos tiesos nėra, ko gero niekuomet šios atrasti ir nepavyks, tad į šią industriją ir naudojamas priemones reikia žvelgti itin kritiškai ir įvairiapusiškai.
20.4.16
Veido losjonas- produktas, apie kurį verta kalbėti garsiai ir daug. Ir ne tik dėl to, kad šis gali padaryti stebuklus bei paspartinti mūsų įprastinių kremų veiksmingumą, bet ir dėl to, kad apie šiuos kažkodėl savo kasdienėje veido priežiūros rutinoje tiesiog pamirštame. Ir jei vis dar manote, jog išlaikyti dailią veido odą pakanka prausiklio ir dieninio kremo naudojimo - klystate. Dėl savo odos gerovės ir gyvenimo kokybės ateityje kviečiu atidžiai perskaityti ne tik losjono apžvalgą, bet ir atlikti papildomą paiešką apie toniko teikiamus privalumus.
Losjono apžvalgą norėtųsi pradėti nuotaikinga priemonės atsiradimo istorija - iš pavadinimo akivaizdu, jog priemonė atkeliavo iš tolimosios Azijos. Tiesa, ne iš Pietų Korėjos, kurioje pavyko įsigyti milžinišką kiekį produktų, o iš Tailando. Dar juokingiau tai, jog produktas pagamintas Japonijoje ir priklauso itin populiariai ir garsiai japoniškai kosmetikos linijai. Galbūt liūdna, kad Tailandas skatina užsienio gamintojų produkciją aktyviau nei vietinę, o galbūt smagu, jog šalies pozicija skatina naudoti priemones iš tų šalių, kurios šias gaminti moka geriausiai. Apie japonų grožio ritualus ir standartus ko gero teks parašyti atskirą straipsnį.
Japoniški produktai pasižymi itin lokaliais užrašais, tad perkant išsirinkti neretai būna labai sudėtinga - neretai jokių informacinių lapelių į anglų kalbą išversta nebūna, tad tenka pasikliauti ribotas galimybes turinčių merginų patarimais. Priemonė tikina esant tinkama riebiai ir mišriai veido odai, mat švelniai eksfolijuoja, suteikia odai minkštumo, švelnumo ir veikia priešuždegimiškai, o tai - ypatingai svarbu turint į spuogelius linkusiai odai.
tamagohada produktai - vieni mėgstamiausių japoniškų priemonių, o asortimentas tailandietiškų parduotuvių lentynose rodo, jog ypatingai vertinami veido losjonai ir tonikai, būtent šių čia yra daugiausia. Šį prekinį ženklą galima atrasti kone kiekvienoje kosmetikos parduotuvėje - Boots, Watson bei kitose vietinėse grožio vietose. Būtent šio prekinio ženklo rekomendacijas išgirsti iš vietinių merginų teko dažniausiai, tad neliko nieko kito, nei pačiai išmėginti priemonę.
Porą žodžių norėčiau skirti tam, kad prisimintumėme, kam reikalingas tonikas. Pastarasis ne tik sudrėkina ir suminkština veido odą, bet ir leidžia toliau naudojamiems produktams giliau prasiskverbti į odos audinius. Dėl tos pačios priežasties kūno kremus ir aliejus patariama naudoti ant drėgnos odos - tuomet oda yra linkusi stipriau pasisavinti priemones, šios į odą įsiskverbia geriau. Tad savo kasdienėje odos priežiūros rutinoje praleidus šį svarbų žingsnį didelė dalis pinigų, investuotų į brangiausią kosmetiką nueina šuniui ant uodegos - tiesiog nepasiekia reikalingų odos sluoksnių, oda negauna reikalingo drėkinimo/maitinimo, o ilgainiui pradeda rodyti amžiaus bei kitus senėjimo ženlus. Ir nors hipotezių apie azijiečių odos elastingumą yra daug ir norėčiau laikytis pozicijos, jog didžiąją dalį lemia genai, negalima paneigti fakto, jog tonikas ar losjonas azijiečių odos priežiūroje yra priemonė, kurios šie nieku gyvu nepraleidžia.
Produktas neturi jokio kvapo, konsistencija primena vandens. Produktą galima naudoti su įprastiniais vatos tamponėliais arba aplikuojant tiesiai ant veido šio įsipylus į delnus. Losjonas negraužia jautresnės ar sudirgusios odos. Iš esmės jokio poveikio naudojant toniką pajusti nepavyks, tačiau akivaizdžius rezultatus atneš ilgainiui šį naudojant su įprastiniais dieniniais ar naktiniais kremais, serumais, pieneliais bei naktinėmis kaukėmis.
Japoniški produktai pasižymi itin lokaliais užrašais, tad perkant išsirinkti neretai būna labai sudėtinga - neretai jokių informacinių lapelių į anglų kalbą išversta nebūna, tad tenka pasikliauti ribotas galimybes turinčių merginų patarimais. Priemonė tikina esant tinkama riebiai ir mišriai veido odai, mat švelniai eksfolijuoja, suteikia odai minkštumo, švelnumo ir veikia priešuždegimiškai, o tai - ypatingai svarbu turint į spuogelius linkusiai odai.
tamagohada produktai - vieni mėgstamiausių japoniškų priemonių, o asortimentas tailandietiškų parduotuvių lentynose rodo, jog ypatingai vertinami veido losjonai ir tonikai, būtent šių čia yra daugiausia. Šį prekinį ženklą galima atrasti kone kiekvienoje kosmetikos parduotuvėje - Boots, Watson bei kitose vietinėse grožio vietose. Būtent šio prekinio ženklo rekomendacijas išgirsti iš vietinių merginų teko dažniausiai, tad neliko nieko kito, nei pačiai išmėginti priemonę.
Porą žodžių norėčiau skirti tam, kad prisimintumėme, kam reikalingas tonikas. Pastarasis ne tik sudrėkina ir suminkština veido odą, bet ir leidžia toliau naudojamiems produktams giliau prasiskverbti į odos audinius. Dėl tos pačios priežasties kūno kremus ir aliejus patariama naudoti ant drėgnos odos - tuomet oda yra linkusi stipriau pasisavinti priemones, šios į odą įsiskverbia geriau. Tad savo kasdienėje odos priežiūros rutinoje praleidus šį svarbų žingsnį didelė dalis pinigų, investuotų į brangiausią kosmetiką nueina šuniui ant uodegos - tiesiog nepasiekia reikalingų odos sluoksnių, oda negauna reikalingo drėkinimo/maitinimo, o ilgainiui pradeda rodyti amžiaus bei kitus senėjimo ženlus. Ir nors hipotezių apie azijiečių odos elastingumą yra daug ir norėčiau laikytis pozicijos, jog didžiąją dalį lemia genai, negalima paneigti fakto, jog tonikas ar losjonas azijiečių odos priežiūroje yra priemonė, kurios šie nieku gyvu nepraleidžia.
Produktas neturi jokio kvapo, konsistencija primena vandens. Produktą galima naudoti su įprastiniais vatos tamponėliais arba aplikuojant tiesiai ant veido šio įsipylus į delnus. Losjonas negraužia jautresnės ar sudirgusios odos. Iš esmės jokio poveikio naudojant toniką pajusti nepavyks, tačiau akivaizdžius rezultatus atneš ilgainiui šį naudojant su įprastiniais dieniniais ar naktiniais kremais, serumais, pieneliais bei naktinėmis kaukėmis.
Ar rekomenduoju? Tikrai taip. Ypatingai rekomenduoju minėtąjį tamagohada "Mild Peel Lotion" toniką, tačiau dėl sudėtingų siuntimo gaminybių rekomenduoju atkreipti dėmesį ir į europoje gaminamus tonikus.
18.4.16
Kiaulystės dėsnis galioja visur ir visada - kosmetikos industrijoje šis taip pat ne išimtis. Visuomet smalsiausia išmėginti ir apžvelgti tuos produktus, kurių mūsų šalyje įsigyti nepavyks. Džiugu, jog per paskutinius porą metų ir mūsų kosmetikos gerbėjų pinigines švelniai paglostė didžiausi kosmetiniai prekiniai ženklai - MAC, Bobbi Brown, Urban Decay, Lush, o artimiausiu metu duris lietuvaičių odos būkės gerinimui atvers ir Kieh's prekinis ženklas. Ir visgi, kol mažais žingsneliais žengiame europietiško asortimento link, šiame vis dar apstu prekinių ženklų, apie kuriuos galime tik pasvajoti. Vienas jų - NARS.
Prieš daugiau nei metus teko išmėginti garsiąją Nars Sheer Glow Foundation kreminę pudrą, kuri net riebios odos savininkei pasirodė verta dėmesio, tačiau, deja, tik sausos ir normalios odos turėtojoms. Tuo tarpu ši "Sheer Matte" formulė, kaip kad nurodo pavadinimas, turėtų suteikti matinį efektą, taip tinkantį ir patinakntį riebesnę odą turinčioms merginoms.
Kaip ir pridera, produktas skirtas riebesnei ir į blizgėjimą linkusiai odai. Pudra turi savotišką konsistenciją. Šios negalima pavadinti skysta, tekstūra primena gelinę priemonės išraišką. Kaip ir su "Sheer Glow Foundation" su produktu reikėtų dirbti pakankamai greitai, mat pudra, susijungusi su odos skleidžiama šiluma yra linkusi džiūti. Priemonė geriausiai atrodo aplikuojant šią beauty blenderiu arba pirštais.
Įdomu tai, jog produktas tikrai nesuteikia didelio maskavimo. Galbūt naivoka, tačiau aprašyme perskaičius sakinį, jog priemonė sukurta riebią odą turinčioms merginoms, vaizduotėje iš karto kyla sąsajos su maksimaliu maskavimu. To pudra tikrai nepadarys, tačiau nedideles diskoloracijas, odos trūkumus, miego stoką ir papilkėjusią odą tikrai užmaskuos. Tuo tarpu didesnėms odos problemoms ir raudoniems spuogeliams teks naudoti tam skirtą maskuojamąją priemonę (NARS savo asortimente taip pat turi be galo kokybišką ir geriausiu pasaulyje laikomą maskuoklį, šio, deja, išmėginti dar neteko).
Priemonė suteikia matinį efektą, kuris, deja, dienos metu nuo veido po darbo dienos tiesiog "nuplaukia". Pudra be abejonės kitaip elgiasi padengta ant makiažo bazės, turinčios silikonų ir priplipiančios produktą prie odos. Tačiau, kaip visoms puikiai žinoma, silikonų turintys makiažo gruntai nėra sveika odai - šie užkemša poras ir neleidžia šioms kvėpuoti, kas turi tiesioginį sąryšį su naujų spuogelių atsiradimu. Tai - ypatingai opi riebios odos savininkių problema.
Pudros "nematoma" ar natūralia pavadinti taip pat nepavyks - nedidelis kiekis dalelių subėga į mimikos ir kitas raukšleles, gilesnes poras, suteikdamas veidui "mirusio" žmogaus efektą. Tiesa, matinį efektą priemonė suteikia tikrai puikiai.
Taip pat verta paminėti, jog dailus elegantiškas stiklinis buteliukas neturi dozatoriaus ar pompos, tad priemonę iš taros teks krapštyti mentele ar kitais įmantriais būdais. Lengviausia pasirodė paversti buteliuko kampą ant vidinės riešo pusės ir laukti, kol tinkamas kiekis masės nušalės ant rankos. Pakankamai erzinantis ir laiką eikvojantis procesas, tiesa?
Ar rekomenduoju? Tik tuo atveju, jei žinote, kaip naudoti priemonę, turite pakankamai kantrybės dozuojant produktą tinkama proporcija, esate pasirįžusios dėl gero efekto aukoti savo odos gerovę tepant šią makiažo gruntu arba tiesiog turite lygią ir gražią veido odą, kuriai trūksta nedidelio pudros sluoksnio.
Apie Dove Purely Pampering kūno priežiūros priemones rašyti tenka jau nebe pirmą kartą. Kaskart prisiminus, jog tai tėra higienos priemonė, apie kurią kalbėti galbūt nė neverta tenka prisiminti, jog būtent kūno prausiklių dilema neretai iškyla parduotuvėje renkantis naują produktą - kadangi tai - nėra stipriai su grožio industrija susijęs produktas, šio pasirinkimą neretai stipriausiai įtakoja tuo metu pasirodęs malonus aromatas arba palanki kaina parduotuvėje.
Kad ir kaip bebūtų, asmeninė patirtis byloja, jog būtent Dove prausimosi priemones rinktis norisi dažniausiai. Tam yra kelios priežastys - malonūs, tačiau neerzinantys aromatai, ypatingai prieinama kaina, dažnai taikomos nuolaidos ir akcijos pardavimo vietose ir geniali pardavimo lokacija - produktus galima sutikti kone kiekvienoje maisto prekių parduotuvėje.
Jau teko aptarti "Go Fresh" prausimosi priemonę, taip pat aptarti tos pačios priemonės naujai atsiradusius aromatus "Go Fresh Green Tea" ir "Go Fresh Blue Fig". Iš "Purely Pampering" linijos teko išmėginti švelninantį kūno losjoną, o šį kartą apžvalgos objektu tapo ypatingai unikalaus kvapo "Purely Pampering" puoselėjanti dušo žėlė su grietinėle ir bijūnais.
Kad ir kaip bebūtų, asmeninė patirtis byloja, jog būtent Dove prausimosi priemones rinktis norisi dažniausiai. Tam yra kelios priežastys - malonūs, tačiau neerzinantys aromatai, ypatingai prieinama kaina, dažnai taikomos nuolaidos ir akcijos pardavimo vietose ir geniali pardavimo lokacija - produktus galima sutikti kone kiekvienoje maisto prekių parduotuvėje.
Jau teko aptarti "Go Fresh" prausimosi priemonę, taip pat aptarti tos pačios priemonės naujai atsiradusius aromatus "Go Fresh Green Tea" ir "Go Fresh Blue Fig". Iš "Purely Pampering" linijos teko išmėginti švelninantį kūno losjoną, o šį kartą apžvalgos objektu tapo ypatingai unikalaus kvapo "Purely Pampering" puoselėjanti dušo žėlė su grietinėle ir bijūnais.
Turiu pripažinti, jog grietinėlės egzistencija aromatų sąraše - nėra tai, ko ieškau rinkdamasi naują priemonę prausimuisi. Grietinėlė neretai asocijuojasi su itin saldžiu, pieno kvapą turinčiu kvapu. Būtent tokių neretai stengiuosi vengti, o vietoj jų esu linkusi rinktis gaivius ir energizuojančius aromatos.
Kad ir kaip bebūtų keista, minkštas grietinėlės aromatas tinkamai derinasi prie švelnaus ir gėlėto bijūnų žiedų kvapo. Pastarieji suteikia dar niekuomet nepatirtą parfumerinį pojūtį, ir nors kvapas nieku gyvu nebus vienas tų "energizuojančių" ar "motyvuojančių" kvapų, šį išmėginti tikrai verta, o idealiausias naudojimo laikas - vakaras, kuomet norisi ramybės, švaros ir lengvos romantikos. Įdomu tai, jog "Purely Pampering Peony & Sweet Cream" kūno prausiklių švelnūs aromatai buvo įkvėpti aukščiausios kokybės tendencijų bei kvapų ekspertės Ann Gottlieb. Ši aromatų kūrėja per 20 metų trukusį kūrybos laikotarpį taip pat prisidėjo prie garsiausių mados namų kvepalų - Dior, Marc Jacobs ir Calvin Klein. Ir nors tikėtis glamūro žėlės pakuotėje būtų tiesiog naivu, visgi reikia pripažinti, jig priemonė kvepia unikaliai.
Galutinis efektas - kaip visuomet - švariai nuprausta oda, lengvas, tačiau pakankamas odos drėkinimas ir minkštinimas. Priemonę naudojant kaip plaukų šalinimą lengvinantį produktą oda nelieka sudirgusi ar išsausėjusi nuo skustuko. Tai - nemažas pliusas, mat produktas kur kas pigesnis nei daugelis plaukų šalinimui skirtų priemonių.
Ar rekomenduoju? Kaip visuomet - rekomenduoju visą Dove kūno priežiūros liniją, priklausomai nuo prioritetų kvapams - naujasis "Purely Pampering" labai patiks saldžių kvapų gerbėjoms, taip pat toms, kurios ieško minkšto ir švelnaus aromato, apgaubiančio po maudynių duše.
Kad ir kaip bebūtų keista, minkštas grietinėlės aromatas tinkamai derinasi prie švelnaus ir gėlėto bijūnų žiedų kvapo. Pastarieji suteikia dar niekuomet nepatirtą parfumerinį pojūtį, ir nors kvapas nieku gyvu nebus vienas tų "energizuojančių" ar "motyvuojančių" kvapų, šį išmėginti tikrai verta, o idealiausias naudojimo laikas - vakaras, kuomet norisi ramybės, švaros ir lengvos romantikos. Įdomu tai, jog "Purely Pampering Peony & Sweet Cream" kūno prausiklių švelnūs aromatai buvo įkvėpti aukščiausios kokybės tendencijų bei kvapų ekspertės Ann Gottlieb. Ši aromatų kūrėja per 20 metų trukusį kūrybos laikotarpį taip pat prisidėjo prie garsiausių mados namų kvepalų - Dior, Marc Jacobs ir Calvin Klein. Ir nors tikėtis glamūro žėlės pakuotėje būtų tiesiog naivu, visgi reikia pripažinti, jig priemonė kvepia unikaliai.
Galutinis efektas - kaip visuomet - švariai nuprausta oda, lengvas, tačiau pakankamas odos drėkinimas ir minkštinimas. Priemonę naudojant kaip plaukų šalinimą lengvinantį produktą oda nelieka sudirgusi ar išsausėjusi nuo skustuko. Tai - nemažas pliusas, mat produktas kur kas pigesnis nei daugelis plaukų šalinimui skirtų priemonių.
Ar rekomenduoju? Kaip visuomet - rekomenduoju visą Dove kūno priežiūros liniją, priklausomai nuo prioritetų kvapams - naujasis "Purely Pampering" labai patiks saldžių kvapų gerbėjoms, taip pat toms, kurios ieško minkšto ir švelnaus aromato, apgaubiančio po maudynių duše.
16.4.16
Kaip ir kiekvieną savaitę smagu savo savaitę apžvelgti iš paukščio skrydžio arba.. instagram paskyros. Reikia pripažinti, jog ši savaitė dideliu skaičiu renginių nepasižymėjo, tad ir pasakojimas šį kartą bus trumpas.
Savaitė buvo aktyvi darbuose, bokso salėje, universitete ir kituose asmeniniuose gyvenimo laukuose. Tuo tarpu iš grožio pasaulio pavyko išmėginti kitą mėnesį parduotuvėse pasirodysiančią naujieną iš Maybelline New York, skirtą veido kontūravimui. Turiu paminėti, jog produktas tapo kasdieniu kosmetinės draugu - šį ypatingai smagu naudoti po intensyvios treniruotės, norint atstatyti normalaus veido stadiją.
Ko gero didžiausią savaitės spindulį sukėlė išankstinė pažintis su Gegužę į Lietuvą atkeliaujančia Kiehl's kosmetika. Negana to, pavyko asmeniškai susipažinti ne tik su produktais, bet ir su prekinio ženklo simboliu ponu Kaulu (Mr. Bones). Nieko keisto, jog pastarojo selfių šiuo metu telefone kur kas daugiau nei mano pačios.
Savaitgalį pavyko apsilankyti Amway Artistry organizuojamuose veido tyrimuose, kuriuose dar kartą teko įsitikinti, jog mano prielaidos apie riebią odą yra teisingos. Turiu pripažinti, jog Artistry produktai, ypatingai odos priežiūros priemonės nusipelnė ypatingo dėmesio ir pagarbos. Pastaruosius tenka išmėginti nebe pirmą kartą ir, panašu, jog ne paskutinį.
Ko gero didžiausią savaitės spindulį sukėlė išankstinė pažintis su Gegužę į Lietuvą atkeliaujančia Kiehl's kosmetika. Negana to, pavyko asmeniškai susipažinti ne tik su produktais, bet ir su prekinio ženklo simboliu ponu Kaulu (Mr. Bones). Nieko keisto, jog pastarojo selfių šiuo metu telefone kur kas daugiau nei mano pačios.
Savaitgalį pavyko apsilankyti Amway Artistry organizuojamuose veido tyrimuose, kuriuose dar kartą teko įsitikinti, jog mano prielaidos apie riebią odą yra teisingos. Turiu pripažinti, jog Artistry produktai, ypatingai odos priežiūros priemonės nusipelnė ypatingo dėmesio ir pagarbos. Pastaruosius tenka išmėginti nebe pirmą kartą ir, panašu, jog ne paskutinį.
Kita savaitė nusimato itin spalvinga grožio ir renginių klausimu, o su įdomesniais renginių kontekstais pažadu pasidalinti šioje rubrikoje.
Bučkiai,
Uogintaitė
Bučkiai,
Uogintaitė
15.4.16
Norint išlaikyti savo manikiūrą nepriekaištingos formos vien kokybiško ir gražaus atspalvio nagų lako tikrai nepakenks. Šiam į pagalbą privalo atskubėti geras nagų lako pagrindas ir viršutinis nagų sluoksnis. Ir nors ko gero norėtųsi rekomenduoti investuoti į šias priemones stipriau, šį kartą apžvelkime tai, ką siūlo masinei rinkai sukurti Oriflame gaminiai nagams.
"The One" linija šį pavasarį dar kartą priminė apie tai, kad manikiūras priklauso nuo begalės skirtingų priemonių, o jų tarpe - gero nagų lako pagrindo ir viršutinio sluoksnio. Priemonės, kaip ir likę "The One" nagų lakai, pristatomos standartiniais tapusiuose stikliniuose buteliukuose. Šiuos nadoti labai patogu, mat jie leidžia produktus išnaudoti beveik iki galo. Priemonės taip pat turi patogų aplikavimui teptuką, šis lengvai prisitaiko prie nago plokštelės ir padengia šią reikiamu produkto kiekiu. Šio pavasario kultinis "The One" produktas - matinis viršutinis sluoksnis, bet kokį klasikinį nagų laką paverčiantis matiniu.
Ar rekomenduoju? Taip, jei ieškote pigios ir sąlyginai geros kosmetikos savo nagų priežiūrai.
"The One" linija šį pavasarį dar kartą priminė apie tai, kad manikiūras priklauso nuo begalės skirtingų priemonių, o jų tarpe - gero nagų lako pagrindo ir viršutinio sluoksnio. Priemonės, kaip ir likę "The One" nagų lakai, pristatomos standartiniais tapusiuose stikliniuose buteliukuose. Šiuos nadoti labai patogu, mat jie leidžia produktus išnaudoti beveik iki galo. Priemonės taip pat turi patogų aplikavimui teptuką, šis lengvai prisitaiko prie nago plokštelės ir padengia šią reikiamu produkto kiekiu. Šio pavasario kultinis "The One" produktas - matinis viršutinis sluoksnis, bet kokį klasikinį nagų laką paverčiantis matiniu.
Ar rekomenduoju? Taip, jei ieškote pigios ir sąlyginai geros kosmetikos savo nagų priežiūrai.
Dove plaukų priežiūros produktams savo kainos kategorijoje ko gero lygių nėra - dėl žemos priemonių kainos ir lengvo pasiekiamumo kone bet kurioje maisto parduotuvėje produkai tampa dar labiau vertinami įprastiniame gyvenime, kuomet į plaukų puoselėjimą nesinori investuoti didelės pinigų sumos.
Šiandien apžvelgsime "Intensive Repair" linijos plaukų kaukę, skirtą pažeistiems plaukams. Produktas teigia maitinantis gilesnius plauko sluoksnius ir padedantis atkurti net labai pažeistą plauko struktūrą. Taip pat instrukcijose nurodoma kaukę plaukuose laikyti 3-5 minutes, tačiau naudoti ne dažniau nei kartą per savaitę, kuomet plaukams reikia papildomos pagalbos.
Teko girdėti, jog Dove plaukų kaukės sulyginamos su garsiuoju Macadamia kultiniu plaukų priežiūros produktu. Pastarasis, tiesa, sudėtyje turi įvairių rūšių silikonų, kurie plaukus padaro švelnius ir glotnius. Dove savo ruožtu sudėtyje taip pat turi silikono, tačiau šis parašytas kone pačiame sąrašo gale, tai reiškia, jog priemonėje silikono koncentracija yra nedidelė. Ir visgi, ingredientų faktorių vertinant priemonę norėčiau palikti nuošalyje, mat vertinant tik ingredientų sąrašą ir neturint atitinkamos edukacijos apie elementų sąveiką tarpusavyje šios diskusijos tampa bergždžiomis. Taip pat nė vienas mūsų negalime žinoti, kokia proporcija iš tiesų buvo panaudota kuriant vieną ar kitą gaminį, nes tai - komercinė prekinio ženklo paslaptis.
Kaukė turi labai malonų kvapą, šis ant plaukų išlieka panašų laiko tarpą, kaip ir naudojant kitus Dove plaukų produktus (išsiplovus priemonėmis galvą iš ryto, vakare plaukai vis dar maloniai dvelkia švarau ir gaivumu). Produktas plaukus iš tiesų paverčia itin glotnais ir švelniais. Taip pat jaučiamas nežymus purumo efektas. Kaip ir nurodyta instrukcijose, produktu piktnaudžiauti nereikėtų, mat šis gali riebinti ir apsunkinti plaukus naudojant priemonę pernelyg dažnai.
Šiandien apžvelgsime "Intensive Repair" linijos plaukų kaukę, skirtą pažeistiems plaukams. Produktas teigia maitinantis gilesnius plauko sluoksnius ir padedantis atkurti net labai pažeistą plauko struktūrą. Taip pat instrukcijose nurodoma kaukę plaukuose laikyti 3-5 minutes, tačiau naudoti ne dažniau nei kartą per savaitę, kuomet plaukams reikia papildomos pagalbos.
Teko girdėti, jog Dove plaukų kaukės sulyginamos su garsiuoju Macadamia kultiniu plaukų priežiūros produktu. Pastarasis, tiesa, sudėtyje turi įvairių rūšių silikonų, kurie plaukus padaro švelnius ir glotnius. Dove savo ruožtu sudėtyje taip pat turi silikono, tačiau šis parašytas kone pačiame sąrašo gale, tai reiškia, jog priemonėje silikono koncentracija yra nedidelė. Ir visgi, ingredientų faktorių vertinant priemonę norėčiau palikti nuošalyje, mat vertinant tik ingredientų sąrašą ir neturint atitinkamos edukacijos apie elementų sąveiką tarpusavyje šios diskusijos tampa bergždžiomis. Taip pat nė vienas mūsų negalime žinoti, kokia proporcija iš tiesų buvo panaudota kuriant vieną ar kitą gaminį, nes tai - komercinė prekinio ženklo paslaptis.
Kaukė turi labai malonų kvapą, šis ant plaukų išlieka panašų laiko tarpą, kaip ir naudojant kitus Dove plaukų produktus (išsiplovus priemonėmis galvą iš ryto, vakare plaukai vis dar maloniai dvelkia švarau ir gaivumu). Produktas plaukus iš tiesų paverčia itin glotnais ir švelniais. Taip pat jaučiamas nežymus purumo efektas. Kaip ir nurodyta instrukcijose, produktu piktnaudžiauti nereikėtų, mat šis gali riebinti ir apsunkinti plaukus naudojant priemonę pernelyg dažnai.
Nereikėtų pamiršti, jog poveikis ir efektas bus matomas ir juntamas tol, kol priemonės bus naudojamos, o geriausiam rezultatui pasiekti geriausia būtų naudoti ir kitus komplimentuojančius produktus t.y plaukų šampūną ir kondicionierių - ši taisyklė galioja ne tik plaukų, bet ir veido priežiūros priemonėms. Būtent gamintojai ir cheminius junginius išmanantys žmonės žino, kokie produktai ir kokios medžiagos geriausiai papildo viena kitą suteikdamos maksimalų rezultatą.
Ar rekomenduoju? Taip taip ir dar kartą taip. Rekomenduoju išmėginti ne tik kaukę, bet ir šampūną bei kondicionierių iš "Intensive Repair" linijos. Būtent šiomis priemonėmis šiuo metu labiausiai džiaugiasi mano plaukai ir būtent šias priemones mielai įsigyčiau šioms pasibaigus.
14.4.16
Pradėkime nuo pačios pradžios - antakių dažų paletė užtikrina įvairiapusišką pasirūpinimą antakių gerove, mat rinkinyje yra tiek antakių vaškas, tiek plaukelių šešėliai. Paletėje esanti spalva pakankamai neutrali, šioje tėra nedidelis kiekis raudono pigmento, tad produktas puikiai tinka šviesiam lietuviškam gymiui. Vaškas pasirodė itin vertas dėmesio, mat šį galima naudoti ir vieną, šis turi tamsesnę spalvą, tad antakiai ne tik įgauna tam tikros apimties ir formos, bet ir spalvos.
Rinkinyje taip pat yra kelionėms patogūs įrankiai - plaukelių pincetas ir šepetėlis. Kad ir kaip bebūtų, pastarieji nėra labai patogūs kasdieniam naudojimui. Kadangi įrankiai labai smulukūs, su šiais dirbti pakankamai sudėtinga. Yra ir šviesioji to pusė - šiuos lengva nešiotis rankinėje, jei turite norą pakoreguoti ar paryškinti antakius dienos bėgyje ar dažnai turite netikėtų išvykų. Pakuotėje taip pat yra platus ir labai patogus veidrodis. Šio matmenų pakaktų net norint pasidayti pilną veido makiažą.
Ar rekomenduoju? Taip, jei jau turite antakių šešėliams aplikuoti pritaikytą šepetėlį ir ieškote pakankamai pigios antakių ryškinimo alternatyvos. Produktas taip pat puikus pasirinkimas keliaujant ar norint išlaikyti visas kosmetines priemones vienoje vietoje.
10.4.16
Nėra geresnio būdo papasakoti apie įsimintiniausius praėjusios savaitės įvykius nei apžvelgiant tuo periodu padarytas nuotraukas. Instagram paskutiniu metu tapo pačiu lengviausiu būdu pasidalinti kasdieniais džiaugsmais ir įspūdžiais neįpareigojant savęs šiuos nuodugniai aprašyti.
Praėjusi savaitė prasidėjo nepranykstančiomis nuotaikomis ir prisiminimais iš savaitgalį praūžusios Rygos Madų savaitės, kurios metu pavyko susipažinti su naujausiomis Maybelline madų tendencijomis, kosmetikos produktais ir pasikonsultuoti dėl šių naudojimo su profesionalais.
Tiesa, praleidus praėjusios savaitės asmeniškumus norėtųsi dar kartą prisiminti skrydį nepakartojamą skrydį sraigtasparniu, Kino Pavasario premjeras, Body Talk ir You & Oil renginį, masažą Nidos Kopose, išankstinę HM kolekcijos peržiūrą, Urban Decay vakarėlį ir pažintį su Konjac Sponge valomosiomis kempinėlėmis.
Praėjusi savaitė prasidėjo nepranykstančiomis nuotaikomis ir prisiminimais iš savaitgalį praūžusios Rygos Madų savaitės, kurios metu pavyko susipažinti su naujausiomis Maybelline madų tendencijomis, kosmetikos produktais ir pasikonsultuoti dėl šių naudojimo su profesionalais.
Tiesa, praleidus praėjusios savaitės asmeniškumus norėtųsi dar kartą prisiminti skrydį nepakartojamą skrydį sraigtasparniu, Kino Pavasario premjeras, Body Talk ir You & Oil renginį, masažą Nidos Kopose, išankstinę HM kolekcijos peržiūrą, Urban Decay vakarėlį ir pažintį su Konjac Sponge valomosiomis kempinėlėmis.
Tuo tarpu grįžtant į šios savaitės reikalus - RITUALS šį ketvirtadienį pristatė naują Sakurų kolekciją. Tiesa, pastaroji - anokia naujiena RITUALS asortimente, mat pasikeitė tik pakuočių dizainas, tuo tarpu patys gaminiai liko tokie patys. Tačiau parduotuvėje naujienų pristatymo metu buvo atliekamos nemokamos atpalaiduojančiosios procedūros, tarp jų - ir atpalaiduojantis rankų masažas, kurį nesunkiai galima atlikti namuose.
Taip pat šią savaitę teko sudalyvauti tarptautinėje grožio industrijos parodoje "Pelenė". Į šį renginį paskutiniais metais keliauti pavyksta iš solidarumo pačiai idėjai, o ne dėl paties renginio kokybės - parodoje susiburia didžiulis kiekis grožio gamintojų, distributorių ir pardavėjų; parodos metu dažnai taikomos nuolaidos kone visai produkcijai, tačiau išsirtinio dėmesio iš pardavėjų tikėtis nereikėtų, visgi renginys - masinis, žmonių susirenka tiek pat, kiek galima tikėtis Kaziuko Mugėje, tad natūralu, jog ramybės ar elegancijos šioje vietoje rasti nė su žiburiu nepavyks. Ir visgi, iš mugės pavyko parsivežti porą grožio gėrybių, tačiau apie jas - kitą savaitę.
Šios savaitės bomba - šeštadienį vykusios atviro Muay Thai varžybos, kuriose dalyvauti teko ir pačiai. Turiu pripažinti, jog tai neabejotinai buvo vienas daugiausiai emocijų kėlęs momentas. Ir nors po šių varžybų neabejotinai teko atlaikyti milžinišką emocijų antplūdį, begalę prieštaringų minčių apie savo pačios egzistenciją ir tai, ko noriu šiame gyvenime, turiu įtarimo, jog ši patirtis - nors ir pirmoji, tačiau ne paskutinė.
Iš tiesų šio įrašo prasmė - parodyti, jog žmogus sugeba padaryti tiek, kiek pats nusprendžia. Visa tai - ne laiko, o prioritetų ir laiko panaudojimo bei planavimo klausimas. Visa, ką turime - turime kitų, atsisakytų dalykų sąskaita. Ką naujo atneš ateinanti savaitė? Nežinia, tačiau akivaizdu, jog liūdna nebus.
Bučkiai,
uogintaitė
Iš tiesų šio įrašo prasmė - parodyti, jog žmogus sugeba padaryti tiek, kiek pats nusprendžia. Visa tai - ne laiko, o prioritetų ir laiko panaudojimo bei planavimo klausimas. Visa, ką turime - turime kitų, atsisakytų dalykų sąskaita. Ką naujo atneš ateinanti savaitė? Nežinia, tačiau akivaizdu, jog liūdna nebus.
Bučkiai,
uogintaitė
MOSSA prekinis ženklas ko gero puikiai žinomas visoms, kurios pažįsta Droge esančios kosmetikos asortimentą, taip pat daugeliui latviško prekinio ženklo MADARA gerbėjoms. Ir nors su šia produkcija susipažinau tik prieš porą mėnesių, šiuo metu tenka nuoširdžiai žavėtis kiekviena priemone, kurią pavyksta išmėginti. Ne išimtis ir MOSSA naujiena "Age Exellence Miracle Peel" pilinguojanti veido kaukė. Būtent šios priemonės link ranka linko paskutines dvi savaites. Turint omenyje, jog šiuo metu odos priežiūros stalčiuje vis dar laukia eilė korėjietiškos kosmetikos ir tos, kurios nespėjau išmėginti toks ilgas laiko tarpas kalba kur kas garsiau nei bet kokie žodžiai.
Produktas aprašytas tinkamas visiems odos tipams, taip pat ir jautriai veido odai. Įdomu tai, jog visgi produktas aprašytas kaip pilinguojantis ir rūgštinis. Ir nors dėl rūgštinio faktoriaus abejonių gal ir nekyla (turint bent menkiausią atplaišą odoje ar išspaustą inkštirą rūkštys gali pradėti dirginti ir graužti pažeistą odos zoną), dėl pilinguojančios savybės naudojant kaukę pirmą kartą teko pasukti galvą - produktas neturi jokių pilingui įprastų eksfolijuojamųjų dalelių. Kaukės tekstūra - lengva, gelio pagrindo, be jokių grūdelių. Priekinėje pakuotės dalyje kaukė aprašoma kaip penkių minučių pilinguojanti kaukė, tačiau galinėje pakuotės pusėje šią instrukcijos rekomenduoja ant veido laikyti iki 15min.
Kad ir kaip bebūtų, kaukė iš tiesų veikia. Ko gero būtent AHA rūgščių faktorius nupilinguoja veido odą palikdamas šią itin švelnią ir minkštą, kokia ši liktų po intensyvaus odos šveitimo ir eksfolijavimo. Tai, kad iš tiesų nereikia naudoti jokių fizinių šveičiamųjų dalelių, apsaugo odą nuo išsausėjimo ar jautrumo.
Vieninteliu minusu galėčiau laikyti ne itin malonų kaukės kvapą. Nors Aliona šį apibūdino kaip rūgštinį, man asmeniškai šis labai stipriai primena korėjietiškoje kosmetikoje esantį kvapą, išgaunamą iš Ginseng medžių. Pastarieji rudens metu padengia gatves geltonais vaisiais, kurie pastovėję skleidžia itin nemalonų kvapą. Keisti nostalgiški prisiminimai iškyla naudojant šią priemonę, tačiau yra tikimybės, jog tokios asociacijos - asmeninės ir netrukdys kitoms, neturėjusioms jokių santykių su šiais medžiais ir jų skleidžiamu kvapu.
Ar rekomenduoju? Tikrai taip. Jei dvi savaites kiekvieną dieną norėjosi naudoti būtent šią veido kaukę - ko gero tam yra priežasčių. Produkto kaina apie 10eur, įsigyti galima Drogas parduotuvėje.
Vieninteliu minusu galėčiau laikyti ne itin malonų kaukės kvapą. Nors Aliona šį apibūdino kaip rūgštinį, man asmeniškai šis labai stipriai primena korėjietiškoje kosmetikoje esantį kvapą, išgaunamą iš Ginseng medžių. Pastarieji rudens metu padengia gatves geltonais vaisiais, kurie pastovėję skleidžia itin nemalonų kvapą. Keisti nostalgiški prisiminimai iškyla naudojant šią priemonę, tačiau yra tikimybės, jog tokios asociacijos - asmeninės ir netrukdys kitoms, neturėjusioms jokių santykių su šiais medžiais ir jų skleidžiamu kvapu.
Ar rekomenduoju? Tikrai taip. Jei dvi savaites kiekvieną dieną norėjosi naudoti būtent šią veido kaukę - ko gero tam yra priežasčių. Produkto kaina apie 10eur, įsigyti galima Drogas parduotuvėje.
Subscribe to:
Posts (Atom)