7.5.15
21.4.15
Neretai mėginimas aprėpti visas įmanomas pardavimų sferas pasibaigia visišku (ar bent daliniu) fiasko. Sutikime: sunku, o galbūt visiškai neįmanoma, būti visų galų meistru. Apie tai prabilti pasidarė aktualu, o galbūt reikėtų sakyti madinga, po viename didžiausių verslo portalų pasirodžiusio straipsnio apie Michael Kors prekinio ženklo stabilumą rinkoje atsiradimo. Šį kartą aptarkime Michael Kors poziciją grožio industrijoje, o konkrečiau - vardo įtaką kvapų kokybei.
Sulig kiekvienu sezonu Michael Kors savo gerbėjus lepina nauju jaudinančiu bei didelei vartotojų rinkai įtikti žadančiu kvapu. Sutikime - finansiškai populiaraus dizainerio kvapą įsigyti daug patogiau, nei įpirkti jo kuriamą rankinę ar laikrodį. Šį pavasarį į Lietuvą atvyko dar 2013 Rugpjūtį pasaulyje pasirodęs "Sexy Amber" aromatas, anot reklaminių stendų, turintis nepaprastai veržlų bei jausmingą kvapą. Įdomu, kad iki Lietuvos sensacingasis kvapas keliavo beveik trejus metus. Tačiau kantrybė - dorybė. Galbūt šią atpirks netikėtas atradimas parfumerijos pasaulyje?
Kvapas apibūdinamas kaip šiltas gintaro ir baltojo santalo mišinys. Su laiku atsiskleidžia ir kita aromato pusė - sultingas mandarinas bei baltosios gėlės bei jazminas. Vartotojai patį kvapą vertina geriau nei vidutiniškai, tačiau išskiria kvapo saldumą bei stiprų vanilės pagrindą. Įdomu tai, kad Douglas internetinė parduotuvė "Sexy Amber" leidimą išskiria kaip perkamiausiu.
O dabar šiek tiek asmeninės patirties, draugaujant su kvapu: parduotuvėje kvapas skeidėsi pakankamai patraukliai - kvepalai dvelkė stipriu muskusu bei nedidele saldumo nata. Kvapas pasirodė iš tiesų labai šiltas bei lengvai adaptuojamas vėsesnėmis vasaros dienomis (neabejotinai lengvesnis nei Tom Ford kuriami kvapai, tačiau daug stipresnis nei populiarieji citrusai). Deja, namuose kvapas pradėjo skleistis visiškai kitaip, nei kvepėjo parduotuvėje. Kvapas kokčiai saldus, primenantis beskonį tualetinį vandenį iš žemiausios Norfos kvepalų lentynos. Kvapas - tarytum kažkur užuostas, kažkuo labai gerai pažįstamas - iš tų laikų, kai kvėpintis Avon ar Oriflame kvepalais buvo didelė privilegija. Buitiškai kalbant - kvepalai kvepia pigiai. "Sexy Amber" aromatas galėtų puikiai tikti populiariųjų tinklinio marketingo prekinių ženklų platinamiems kvapams, tačiau vargiai turėtų būti vertas Michael Kors vardo ar kainos.
Aromatas Lietuvoje parduodamas Douglas prekybos centruose, skirtingų tarų buteliukuose - 30ml, 50ml, 100ml. Kaina svyruoja nuo 57 iki 102 Eur.
Subscribe to:
Posts (Atom)