19.1.14

L'Oreal "Miss Manga" Blakstienų tušo apžvalga

  Paprastai vengiu tinklaraštį gražinti internetinėmis komerciniais tikslais sukurtomis reklaminėmis produktų nuotraukomis, tačiau šis kartas privalo būti išimtis. L'Oreal prieš gerą mėnesį pristatė naująjį blakstienų tušą Miss Manga. Pastarasis grožio mylėtojus stebina ne tik dramatišku blakstienų efektu, bet ir stulbinančia komercine reklama su garsiąja Barbara Palvin (ši mergina lengvai atpažįstama iš Victoria Secret, Dior, HM, Armani Exchange, Chanel ir kt. kolekcijų pristatymų ir reklaminių kampanijų). Reklama užgniaužia žadą jau nuo pirmųjų sekundžių, o neįtikėtinai gilus Barbaros žvilgsnis nesąmoningai verčia pasidomėti stebuklinguoju produktu, suteikiančiu vėjavaikiško naivumo modelio akims.
 Vos pažvelgus į Miss Manga blakstienų tušo reklamą tenka susimąstyti: nuo kada L'Oreal, dedikuotas "žaviai ir veikliai" moteriai tapo toks jaunatviškas ir.. žaismingas? Panašu, kad iki šiol "krikšto mamos" kosmetika laikytas L'Oreal pamažu žengia pirmuosius žingsnius jaunesnės auditorijos link, o pirmuoju bandomuoju produktu tapo Miss Manga.
 Šis blakstienų tušas skiriasi nuo iki šiol įprastų ir pamėgtų L'Oreal produktų - šepetėlis lankstosi beveik 90 laipsnių kampu, o juodos spalvos aplikatorius suteikia ypatingai dramatišką įspūdį. Tiesa, mėgstančioms ilgas, tankias ir atskirtas blakstienas šio produkto nerekomenduočiau. Pastarasis suteikia sulipusių "voro kojelių" efektą ir sąmoningai sulipina blakstienas ties augimo linija. Kita vertus, asimetriškas aplikatorius leidžia be vargo pasiekti net ir smulkiausias blakstienas, o ypatingai turtinga formulė (tuo pasigirti gali visi L'Oreal tušai) užtikrina anglies juodumo blakstienas.
 Galutinis verdiktas - labai teigiamas, tačiau, atsižvelgiant į asmeninius lūkesčius, man jį tenka naudoti kartu su Maybelline Colossal Volum express tušu, iš favoritų sąrašo nesitraukiančiu jau trečius metus iš eilės. Abiejų produktų naudojimas užtikrina ir ryškias, ir tankias, ir viena nuo kitos atskirtas blakstienas. Ir nors vargu, ar Miss Manga taps tokiu pat mylimu kaip numylėtieji Million Lashes ar Colossal volum express, tušas tikrai vertas dėmesio.
 O kad jau išgyriau ir prisigyriau artėjančiu trečiuoju GROŽIO ALTORIAUS gimtadieniu, facebook paskyroje mano mylimiausių skaitytojų laukia dar vienas konkursas, kurio metu net penkios laimingosios galės mirksėti Barbaros Palvin blakstienomis!

3 comments:

  1. Krikšto mamos kosmetika, labai taikliai:))

    ReplyDelete
  2. Marija, nežinau kaip kitos, bet aš augau su tokiu požiūriu: krikšto mama naudoja L'Oreal, o jos keliais metais jaunesnė sesuo Maybelline. Žinoma, nuo tų laikų praėjo geras dešimtmetis, tačiau pasąmonė tą jausmą užfiksavo tikriausiai ilgam :)

    ReplyDelete
  3. na aš L'oreal kosmetikos ,,krikšo mamos kosmetika'' nepavadinčiau. dauguma mano pažystamų jaunų merginų naudoja firmos produktus ir jais džiaugiasi ir pati esu didelė jos gerbėja. o dėl tušo mano nuomonė tikrai tokia pati :) reklama išties stulbinanti ir užburianti, bet net mintis neatėjo jo įsigyti, nes iš blakstienų tušo tikiuosi ilgio suteikimo, ne apimties.
    tikrai geras įrašas ;)

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite