17.3.12

ASMENIŠKUMAI: PAGYRŲ PUODAS KUPA

Net nebežinau, nuo ko pradėti: ar nuo akivaizdžiai atšilusio oro, dėl kurio dažniau kyla šypsena; ar dėl dar didesnės šypsenos pamačius mokyklos pažymių palyginimą (tokios laimės per visą savo gyvenimą nesu nei mačiusi, nei jautusi, tad manau galiu tuo girtis ir didžiuotis, juolab, kad ji tikrai trumpalaikė)
Ar nuo to, kad pirmą kartą gyvenime vartydama spaudą vos nepaspringau, pamačiusi savo nuotrauką (must have skiltis, kairiojo puslapio vidurys). Ar tai, jog gavau Akreditaciją į Mados infekciją, kaip supratau, visoms trims dienoms? Iš tiesų labiausiai džiaugiuosi tuo, jog vėl ėmiau džiaugtis gyvenimu ir pozityviai žiūrėti į save. O nuo teigiamų minčių, kaip matote, vystosi ir auga realūs pasiekimai.

32 comments:

  1. Šaunuolė! Nuoširdžiai sveikinu ir džiaugiuosi dėl tavęs ;).

    ReplyDelete
  2. Anonymous17.3.12

    et, klaida rašiny: rašosi orIginalumas :DD

    ReplyDelete
  3. Viktorija17.3.12

    OoOOO! Sveikinu labai labai :) Bet tavo raštas ŽIAURIAI gražus. Ir kaip pas jus visi gerai mokosi : mūsų gimnazijoje 10 klasėje niekas 9 vidurkio neturi :D O kodėl pas tave tiek mažai pažymių? :)

    ReplyDelete
  4. Sveikinu atsidūrus viršūnėje! Žinau koks geras jausmas būti pirmai savo klasėje. :)

    ReplyDelete
  5. Anonime, paguglink, kaip rašosi ORGINALUMAS :)

    ReplyDelete
  6. Labai gražus tavo raštas, toks... preciziškas :)

    Ir sveikinu tiek su pažymiu, tiek su pirmu pasirodymu spaudoje - vakar pavarčiau ir atpažinau :)))

    ReplyDelete
  7. Viktorija. Ačiū :) Na, raštą tai visą gyvenimą tobulinau ir vis dar tobulinu, kai tik laiko yra, nes dažniausiai reikia rašyti paknopstom :D Jūs tik dešimtokai, o aš jau dvyliktokė, tai įsivaizduok, kokioje mokykloje mokausi, kad visi tokiais pažymiais mokosi. Bet pažymiai geri ne dėl to, kad lengva, o dėl to, kad mokiniai motyvuoti. :) Mažai į mokyklą vaikštau, tai ir pažymių kol kas ne daug ;)

    ReplyDelete
  8. Kornelija, dėkoju ;) man tas jausmas neapsakomas vien dėl to, kad pirmūnė buvau tik pradinėse klasėse, o dabartinėje mokykloje tikrai nežvilgu pažymiais :DD Taip kad toks vidurkis labai laikinas :)

    ReplyDelete
  9. Bloom, ačiū, iš tiesų nemeluosiu, kad raštas man nesvarbus (tikriausiai ir nepatikėum, juk jei jau viešinu, tai rodo, jog man tai svarbu ;D) bet visuomet yra kur tobulėti :) Riiimtai, atpažinai??? Nes man pačiai prireikė daug laiko susivokti, jog ten aš :D

    ReplyDelete
  10. Dėl rašymo, tai anonimas teisus, rašosi ORIGINALUMAS. Net google pataiso, jei įrašai orginalumas.

    O dėl vidurkio, tai jo, pavydu truputį. Bet kiek turiu pažįstamų iš tavo mokyklos, tai beveik visi nemažai turi : )

    O aš ką, dvyliktoj klasėj iš 32 žmmonių pagla tamo esu 29, beet nieko negaliu padaryti, nes visa tai dėl vieno dalyko, kuris kiša koją, o atsisakyti jo negaliu. Tai ir tenkinuosi tokia vieta : D

    ReplyDelete
  11. X'e, opapa. Matai, perskaičiau ne i, o L :DD Taip, iš tiesų, suklydau ;) O dėl pažymių tai nesu iš tų gerai besimokančiųjų, su savo devynetu (vidurkiu) dažniausiai būnu reitinguojama penkta iš galo :DD

    ReplyDelete
  12. Anonymous17.3.12

    labai įdomu, kodėl taip skiriasi pažymių kiekis? žiūriu, kiti po 20 turi, o tu tik 5 :). kažkaip neatrodo, kad būtų galima taip lyginti pažymius kai šitaip kiekiai skiriasi.. kažkaip nelogiška.. bet čia tik mano nuomonė ;)

    ReplyDelete
  13. Skųskis tamo.lt administracijai, kad pažymių vidurkį skaičiuojanti sistema supuvusi :) man asmeniškai nesvarbu. Žinau, kad mokausi prasčiau, nei dauguma mano bendraklasių, bet net tai netrukdo džiaugtis, jog pagal kažkokią kvailą lentelę esu pirma

    ReplyDelete
  14. Visgi sveikinu, šaunuolė !

    ReplyDelete
  15. Anonymous17.3.12

    Kotryna bent jau penkis pažymius turi, ne taip kaip kažkuris tik viena;D O šiaip tai koks skirtumas, svarbu pastangos ir jų įvertinimas;)

    ReplyDelete
  16. Anonime, ne visuomet pažymys atspindi pastangas. Man dažniausiai galioja kvailio dėsnis: kuo mažiau mokaisi, tuo geriau sekasi :D o dėl pažymių skaičiaus tai niekuomet nebuvau jų rekordininkė, taip kad nors penki pažymiai kiek mažoka, tikrai daug nesurinksiu bet kokiu atveju :)

    ReplyDelete
  17. Sveikinu! Tikrai džiaugiuosi dėl tavęs :)
    Man šis trimestras irgi buvo sėkmingas - vidurkis 9,5, bet klasėje aš irgi pirma :))

    ReplyDelete
  18. Anonymous18.3.12

    fainiausias lietuviskas blogas:) noreciau daugiau postu!!:)

    ReplyDelete
  19. Migle, ačiū :) Aš tai niekuomet dar nesu pirma klasės sąraše, su savo vidurkiu 9 buvau penkta nuo galo :D

    ReplyDelete
  20. Anonime, net neįsivazduoji, kaip praskaidrinai man dieną tokiu įvertinimu :) Man iš tiesų kaip tik jau atrodo, kad pernelyg dažnai aš rašau, bijau atsibosti :)

    ReplyDelete
  21. na jo, tikrai retas mokykloje turedamas 5 pazymius gali vidurki 10 turet :D

    ReplyDelete
  22. Sėkminga pradžia nebūtinai simbolizuoja laimingą pabaigą ;D

    ReplyDelete
  23. Anonymous18.3.12

    tai vistiek pildei kazka, ar mados infekcija is lempos uz tave parase? neturetu but tada tokia staigmena :)

    ReplyDelete
  24. Tai žinoma, ne iš lempos :D Tiesiog nustebino mano atsiradimas ŽURNALE. Pildžiau anketą apie Must Have daiktus, kur facebooke skelbė :)

    ReplyDelete
  25. Nerealiai dziaugiuos kad gavai akreditacija :))

    ReplyDelete
  26. Sandra, AČIŪŪŪŪ :)) Ir aš :) Taro kitko, kaip supratau,ją gavo ir Toma su Brigita :)

    ReplyDelete
  27. Šaunuolė. Sveikinimai ir dėl pažymių ir dėl pakvietimo. :)

    ReplyDelete
  28. Ačiū, Laurute ;)

    ReplyDelete
  29. Šaunuolė, pasistengei :) 5 dešimtukai iš eilės. Be to tavo labai gražus raštas :)

    ReplyDelete
  30. Ačiū, mieloji :) Tarp kitko, šiandien dar du gavau :DD

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite