7.5.12

APŽVALGOS: INIKA

Kad ir kokia didžiulė cheminės kosmetikos asė esu, kartas nuo karto mano akys nukrypsta ekologiškesnės kosmetikos link, net jei ji yra dekoratyvinė, ir, mano iki šiol turimomis nepatikimomis ir nepagrįstomis žiniomis, mažiau veiksminga, nei cheminė. Šį kartą mano žvilgsnį pagavo ekologiškų kosmetikos (ir ne tik) produktų internetinė parduotuvė BioEco, savo produkciją parduodanti internetu visoje Lietuvoje. Netyčiom atradau straipsnį apie tai, kad daugelis dekoratyvinėje kosmetikoje esančių sudėtinių elementų, tokių kaip titano dioksidas, gali labai lengvai per odą patekti tiesiai į mūsų kraują, ypatingai tada, jei jis yra mikronizuotas-t.y suskaidytas į nano daleles. O ko jau ko, bet cheminių medžiagų savo kraujyje nešiotis nenoriu net aš, ypatingai šiuo metu, kai bet kokie su sveikata susiję faktoriai, mano psichiką veikia itin skaudžiai. Tad nusprendžiau išbandyti bent vieną ekologišką dekoratyvinės kosmetikos priemonę. Vienintelė, oficialiai paskelbusi, kad jų sudėtyje naudojamas titano dioksidas yra nemikronizuotas (dėl to visiškai neprasiskverbia į kraują) yra "Inika". Kadangi kainos, lyginant su populiariąja dekoratyvine kosmetika, tikrai nemažos, iš pat pradžių išbandyti nusprendžiau akių šešėlius, nes, atvirai kalbant, jų kaina pasirodė patraukliausia.
Reklama skelbia viena, o realybė ne retai būna visiškai kitokia, dėl to, prieš gaunant šešėlius, stengiausi neturėti visiškai jokių išankstinių nuostatų ar lūkesčių. O šiuo metu galiu pasakyti tik viena: niekuomet nesitikėjau, kad dar yra kosmetikos priemonių, kurių užsitepus, nesijaučia visiškai nieko. Spalva be proto pigmentuota, turi šiek tiek perlamutrinio žvilgesio, nors aš pati labiausiai mėgstu matines spalvas. Manau, atspalvis toks universalus, kad jį galima naudoti ne tik akių vokų spalvojimui, bet ir skruostikaulių dailinimui. Žinoma, tai atlikti reikėtų ypač rūpestingai, nes šešėlių naudojimas kitoms veido vietoms labai subtilus procesas, kurio nesėkmė gali atrodyti tiesiog juokingai. Šią priemonę įvertino net mano mama, kuri stengiasi nenaudoti jokios dekoratyvinės kosmetikos, apsiriboti tik makiažo pagrindu ir blakstienų tušu. Dar blogiau, iš jos akių mačiau demoniškus kėslus pasisavinti šiuos šešėlius. Tiesa, vienintelis dalykas, nepatikęs šiame produkte buvo tai, kad spalva visiškai neatitinka realybės. Nors šį kartą man tiesiog nuskilo ir gautąja spalva esu visiškai patenkinta, rekomenduoju kritiškai vertinti atspalvius. Mano atveju, vietoj švelniai rusvos, gavau pakankamai sodrią rudą, su Egipto žemės atspalviu. Ir nors pasidažius spalva kiek pašviesėja, vis viena neatitinka spalvos, nurodytos tinklapyje.

Manau šios ekologiškos kosmetikos parduotuvės kibernetines duris varstysiu dar ne kartą, o artimiausiu metu psichologiškai teks nuteikinėti ir piniginę. Gal iš tiesų verta atsisakyti produktų, stipriai kenkiančių mūsų sveikatą? Nesu iš tų, pamišusių natūralisčių, bet gal laikas bent po truputį žengti tuos mažučius žingsnelius natūralesnio ir kokybiškesnio gyvenimo link? O kaip atrodo Jums? Ar verta pasiduoti natūralizmo antplūdžiui ir investuoti į sveikesnius produktus?

25 comments:

  1. As kazkaip netikiu ta visa ekologija, na nezinau, man atrodo kad cia eilinis akiu dumimas :) Siaip as lengvai pasiduofanti visai pop itakai, bet ekologijos manija manes dar "nepaeme" :))

    ReplyDelete
  2. Sandra, žinok manau vis viena kada nors paims :D Aš dar prieš pusę metų labai stipriai buvau prieš bet kokią ekologiškumo apraišką. O dabar tarsi viskas apsivertė aukštyn kojomis ;)

    ReplyDelete
  3. Aš pritariu Sandrai. Žinai, Kotryna, yra tos geros chemijos, kuri (gal) nenužudys mūsų bent jau iki kol sulauksim penkasdešimties.:D

    ReplyDelete
  4. Greta, pastarieji gyvenimo įvykiai privertė susimąstyti, ar iki penkiasdešimties sugebėsim ištempti tokiu gyvenimo ritmu :D

    ReplyDelete
  5. gegute7.5.12

    man atrodo, kad cia totalus briedas :))) netikiu jokiom 'ekologijom', 'parabenu zala' ir kitokiais shudais.. nu aisku nereikia kibirais tos chemijos naudoti, bet moketi 60lt uz kazkokios nezinomos ale 'ekologiskos' kosmetikos gamini, kuris veikia LYGIAI TAIP PAT, kaip neekologiskas n kartu pigesnis- durnizmas, ir tiek :)

    ReplyDelete
  6. žinau ir bandžiau nemažai tų eco produktų, bet tik vienetai jų buvo tikrai tokie, kokie jie skelbiasi esą. Labiausiai eco turbūt būtų tie visokie nuovirai ir šampūnai pasidaryti pas bobutę kaime su žolėlėm dar nepliestom dulkių ar kokio benzino dalelių :D
    Kažkaip nesureikšminu tos kosmetikos žalos. Jei iki šiol niekas nenumirė tai kodėl dabar turėčiau mesti ir ieškoti kažko kito. Galbūt kai jau matysiu, kad nyksta mano "natūra" kažką spręsiu. Manau visi taip daro. Kol patys nepatiria savo kailiu tol nenustoja kažko daryti. :)

    ReplyDelete
  7. gegute, aš kažkaip už idėją išbandyti ir vienus kraštutinumus, ir kitus :)

    ReplyDelete
  8. Margarita, na taip ,tie visi natūraliai gaminti produktai tikrai neblogas dalykas, tik niekuomet negali žinoti, kiek iš tiesų natūralumo juose yra. Bet išbandyti tikriausiai reikia kuo įvairesnius produktus. O esi bandžiusi šią liniją?:)

    ReplyDelete
  9. As neesu didele eco megeja, bet ka atradau tai man itin patiko :) Naturalus juodasis afriko muilsa vietoj prausiklio, zaliosios arbatos tonikai is LUSH (super dalykeliu ten yra, ir nera labai brangus). O lietuvoje laaabai patiko https://www.uogauoga.lt/ - turejau kelis kremus veidui ir paakiams :) Isties geri ir nelabai brangus dalykai. O beje as pamegau eco dalykelis tik del vieno - mano veidas tragiskai reaguoja i prastesnes kokybes kosmetika/kremus :)tad eco dalykeliai man tiesiog issigelbejimas!

    ReplyDelete
  10. Anonymous8.5.12

    Nereikia "tiketi/netiketi" ekologija - reikia skaityti sudetis... Paskaitykit Inika sudetis, ir isaiskinsit, ar briedas ar ne:)

    ReplyDelete
  11. Anonymous8.5.12

    MMm as irgi nelabai Tikiu ekologija:D bet visada pasiskaitau sudeti kad isitikinti.Taip pat kvieciu i mano naujuteli bloga, butu labai malonu jei apsilankitum:)

    ReplyDelete
  12. Anonymous8.5.12

    Stengiuosi naudoti kuo daugiau ekologiškos kosmetikos. Kol kas visiškai ekologiška esu tik prausimosi priemonėse ir kremuose. Dekoratyvinės kosmetikos išbandyti dar neteko.
    Man užteko paimti savo kasdienių priemonių etiketes perskaityti ir apie kiekvieną sudedamąją dalį internete pasiskaityti, pvz. kokios rūšies vėžį ji sukelia...
    O perėjimą prie ekologiškų priemonių paskatino tai, kad nebetiko nei vienas 'normalus' šampūnas. Nuo kiekvieno jų be galo niežtiedavo galvą. Dabar man tinka tik ekologiški ir tai ne kiekvienas... Pasirodo mano galvos oda įsijautrino toms baisioms cheminėms medžiagoms, kurios sukelia putojimą, kvapus ir pan.
    Tai tokia tad mano istorija.

    ReplyDelete
  13. Milda, esu bandžiusi uoga uoga ir iš tiesų mane labai stipriai sužavėjo, ne tik produktai, bet ir jų pateikimas ir malonus pačių merginų gamintojų bendravimas :)

    ReplyDelete
  14. Anonime, iš tiesų Tavo tiesa:) Tačiau daugeliui tas sudėties skaitymui neduoda jokios prasmės, nes jie tiesiog nesuvokia, ką tos sudedamosios dalys reiškia :) Bent jau ir aš ne viską suprantu, o iš tiesų ne labai dažnai tą sudėtį ir skaitau :D

    ReplyDelete
  15. The Style Pill, ačiū:) Būtinai užsuksiu :)

    ReplyDelete
  16. Ieva, tai bent istorija :) O jei mėgsti natūralius produktus, labai rekomenduoju veidą ir visą kūną tepti įvairiais natūraliais, šalto spaudimo, nerafinuotais aliejais, kurie, savo estetine išvaizda, gal ir atrodo neypatingai patraukliai, bet iš tiesų yra labai kokybiški ir visiškai natūralūs :)

    ReplyDelete
  17. gegute9.5.12

    beje Kotryna!! kaip tau tokios basutes http://www.manodrabuziai.lt/drabuziai/moteriski/avalyne/basutes/4175958-super-stilingos-aukstakulnes-basutes ? noriu tokiu, bet niekur pardese nerandu :/

    ReplyDelete
  18. Mama vaistinėse perka nemažai šampūnų ir balzamų, kadangi turiu mažą sesutę, tai nesinori jos galvelės skalauti tais visais chemikalais. Tenka ir man išbandyti šampūnus, tad galiu pasakyti, kad jie yra didžiausias Š kokį tik teko bandyti ( pirko ir pigius ir brangius ). Visų pirma jie net nenuplauna "grubiai" tariant plaukų riebalo, o būtent man nuo jų atsirado tiek pleiskanų, kiek niekada gyvenime netūrėjau. Iš vis niekada nebūdavo pleiskanų, o po tokio šampūno tiesiog krito iš galvod, ko nebūdavo nuo visų nivea ar kitokių šampūnu. Galiausiai jie neputoja, tad jų reikia užsidėti nežmonišką kiekį. Taip pat dabar naudoju Natura Siberica kremą, mama pirko paakiams, bet jis visai neatlieka savo funkcijos, tad aš tepuosi savo veidą :D
    Turbūt labiausiai patikęs ekologiškas gaminys buvo gydomasis kūdykių kremas, su šlapalu, kuris jau super drėkina. Jei prisiminsiu dekoratyvinės kosmetikos pavadinimą tai parašysiu kurią teko išbandyti. Soryy už tokį nelabai rišlų tekstą, daug minčių, kurios nelabai gražiai susidėliojo :D

    ReplyDelete
  19. gegute, basutės labai linksmos ir vasariškos ir žavingos :) Nors aš pati kažkodėl į aukštakulnius pasižiūrėti galiu tik iš šono, mano gyvenimo tempui jos tiesiog netinka :D Gaila, bet net neįsivaizduoju, kur tokias pirkti. O šių, kurios pavaizduotos skelbime, jau nėra?

    ReplyDelete
  20. Margarita, parekomenduok mamai apsilankyti Universitetinėje vaistinėje. Ten labai geros kokybės ir nebrangių produktų galima rasti, tiek ekologiškų, tiek ne tokių.Taip, visiškai suprantu dėl sesutės, manau vis viena dar gyvenime spės toje chemijoje pasimurkdyti, tad, kol įmanoma, reikia ją apsaugoti. O nebandei tų natūralių aliejų, sviestų? Na, ne iš vaistinės, bet iš internetinių parduotuvių, kur juos užsakinėja tiesiai iš tų šalių, kuriose jie gaminami?:) O dėl neputojimo, visiškai Tau pritariu. Aš tiesiog nemoku plauti galvos šampūnu, kuris neputoja, toks jausmas, kad šampūnas visiškai neplauna nieko :D APie Natura Siberica teigiamų atsiliepimų girdžiu nebe pirmą kartą, tikriausiai reikės išbandyt ir man :) O kur to vaikiško kremuko galima įsigyti ir koks jo pavadinimas?:)

    ReplyDelete
  21. Anonymous10.5.12

    Sveikos. Nelabai esu blog'ų skaitytoja, tačiau ieškodama atsiliepimų apie INIKA kosmetiką, radau šį puikų pamąstymą,nuomonę. Paskaičius komentarus, atleiskit, bet nukrėtė šiurpas. Visai numetu eco dekoratyvinės aptarinėjimus šalin. Man šiaip labai keista kaip galima nenorėti rūpintis savimi draugiškais sveikatai ir gamtai produktais. Atmeskime šalin kainų skirtumus ir pagalvokime apie produkto kokybę. Nežinau kiek jūsų naudoja koncernų gaminamą kosmetiką,kiek sau leidžia įsigyti prabangiais ženklais žymimos kosmetikos, kurios kokybė nedažnai būna ir prastesnė... Jeigu nors viena iš jūsų bent sykį pastudijuotų kas yra sudėta produktuose,kuriuos naudojate kasdien,susivoktų iš ko gaminamos tos medžiagos ir kaip jos įtakoja organizmą, manau, kad visoms būtų lengvas šokas. Niekada netikėkite tv laidomis ar straipsneliais, kurie būna vienų ar kitų įtakoti. Informacija turite atsirinkti pačios. Kol galiausiai suprasite kas su kuo "valgoma". Ir dar negaliu nepakomentuoti: natura siberika yra kosmetika toli nuo ekologiškumo suvokimo ribų. Šlapalas? Ar jūs bent suvokiate kaip šitas ingridiantas veikia odą. Užteko kartą žvilgtelėti į tų produktų sudėti ir niekda nebestabtelčiau prie tos lentynos. Atminkite yra didžiulis skirtumas tarp sertifikuotos ecologiškos ir sertifikuotos natūralios,tarp natūralios ir ecologiškos. Daugiau žinių, mielosios, tik jums pačioms geriau.

    ReplyDelete
  22. gegute10.5.12

    kokiu ziniu? tu is google'o? perverskit koki dermatologijos vadoveli, suprasit GAL ka slapalas is tikro daro odai, o ne svaigsit apie dekoratyvines kosmetikos kenksminguma :))) nuo akiu tuso dar nieks nenumire. atmetus anafilaksines reakcijas, bet tokiu kazi ar bent sveikas skaicius procento susidaro :)))) pacios noras dometis sveikintinas, bet akivaizdu, kad truputi ne tuos saltinius naudojate. nepamirskit, kad google rasti pazintiniai straipsneliai yra tas pats, apie ka jus snekate. o pubmed'u kazin ar naudotis mokate ;)

    ReplyDelete
  23. Mane dabar taip pat sudomino ekologiška kosmetika, bet prieš pirkdama visada skaitau sudėtį, nes vien reklama tikrai nepasitikiu :)

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite