9.7.12

PROJEKTAI: NFA

Vieną užimtą trečiadienio rytą radau žinutę viename socialinių tinklų su prašymu atsakyti į keletą klausimų apie madą. Kiek sutrikau, nes apie madą išmanau tiek pat, kiek arktinis vilkas žino apie Afrikoje badaujančius vaikus. Vis dėlto, ta proga, kad namuose vis dar siaučia internetinis virusas (tad kompiuteris praranda pagrindinę ir svarbiausią savo funkciją - informacijos paieškas internetu), pasukiojau galvelę ir atsakiau į tuos keistus klausimus. Kamilės iš National Fashion Anthem internetinis tinklaraštis pasirodė tikrai įdomios pakraipos, tad jei šiuo metu nekėpsočiau bibliotekoje, tarp dviejų vidutinio amžiaus vyrų, intensyviai dūsaujančių ir skaitančių visus Delfi komentarus, tikrai praleisčiau gerą pusdienį, beskaitydama visą tinklaraštį nuo pat pradžių.
O visą mano rašliavą šios merginos internetinėje erdvėje galite rasti čia

Mano gyvenimas skrieja nebe dienom, o valandom ir kitu atveju tikriausiai liūdėčiau, kad savo veikla ir asmeniniais pasiekimais negaliu pasidžiaugti su Jumis, tačiau šį kartą telieka džiaugtis, jog vis daugiau mano laiko suvalgo nebe kibernetinės rašliavos, o tikras darbas. Juk taip ir turi būti normalaus žmogaus gyvenime, tiesa? :)

Tikiuosi šį nepaprastai karštą savaitgalį praleidote nuostabiai. :)

21 comments:

  1. Anonymous9.7.12

    Kas per tikras darbas? :)

    ReplyDelete
  2. Anonime, jei būtų konkretus darbas, tikriausiai būčiau jį konkrečiai ir užvadinusi. Ne, nedirbu jokio valstybinio ar privataus darbo už gaunamą fiksuotą atlyginimą. Man darbai yra ne tik tie, už kuriuos vėliau Sodra kaupia pensijas : )Tikru darbu įvardijau tikrus, realius darbus gyvenime, kurių dabar priskaičiuoju devynias galybes.

    ReplyDelete
  3. Anonymous9.7.12

    Gali taip buti, kad tave maciau per tv3 zinias?

    ReplyDelete
  4. Anonymous9.7.12

    manau, kad normaliems, suaugusiems žmonėms darbas ir yra tas užsiėmimas už kurį yra mokamas atlyginimas. kitais atvejais, tai tik laisvalaikio praleidimo būdas.. nes, mano manymu, tokie tavo veikinėjimai, kaip aksesuarų rinkimasis išleistuvių šventei, padėjimas kaime ir pan. nėra laikomi tikrais darbais.

    ReplyDelete
  5. inerga9.7.12

    Kotryna, visada su mielu noru paskaitau tavo blogą. Šį kart neįmanoma nepastebėti, kokia tu švytinti paskutinėse nuotraukose. Labai gražiai atrodai, ir makiažas nuostabus - išryškina, kokius gražius veido bruožus turi :)

    ReplyDelete
  6. ir man kartais labai patinka paskaityti jos tinkalarasti ;}! graziai atrodai, beje :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous9.7.12

    Pritariu vienai jau komentavusiai merginai. Kotryna, atrodai švytinti ir spinduliuojanti džiaugsmu! Džiaugiuosi už tave ir linkiu visokeriopos sėkmės. :)

    ReplyDelete
  8. Patiko tavo atsakymai į klausimus :))

    ReplyDelete
  9. Anonymous10.7.12

    Makiažą šventei pas visažistę dareisi ar pati?

    ReplyDelete
  10. Anonime nr. 1, tikrai taip :)

    ReplyDelete
  11. anonime nr 2. sutinku su tavo subjektyvia nuomone tik iš dalies. Taip, būdama dvidešimt penkerių jau nebeturėsiu galimybių užsiimti kažkuo, už ką nebus mokama atlyginimo vien dėl to, kad turėsiu pilnai išlaikyti save, o galbūt dar ir kitus žmones. Tačiau tol, kol turiu galimybę, darbus dirbu tuos, kurie duoda moralinio atlygio, suteikia galimybę tobulėti, plėsti akiratį ir pasaulio suvokimą. Ko paprastas valstybinis darbas suteikti negali. Dirbau paprastą darbą nebe vienerius metus ir žinau, kaip stipriai emociškai stabarėja žmogus ir jo intelektas, kai jis nėra lavinamas. O darbas, už kurį mokami minimumai, tokie kaip pardavėjo-konsultanto, ar padavėjo, kitokios naudos tikrai neduoda, vien fizinį parengimą. O kol kas aukštesnėms pareigoms aš per jauna, be abejonės jiems dirbti man dar trūksta kompetencijų. Mano laikas brangus, dėl to geruiau jau neuždirbsiu tų 500 LT per mėnesį, tačiau išugdsiu save psichologiškai ir morališkai kitais būdais, mat nei pinigai, nei darbai, kuriuos šiuo metu galėčiau dirbti, to neatpirks. Aš investuoju į save savo laiką ir pastangas. O Tu, jei nori, gali dirbti :)

    PS. nelabai protinga visus mano atsakymus suplakti į vieną ir interpretuoti, kad darbu laikau važinėjimą po parduotuves ir aksesuarų paieškas : )

    ReplyDelete
  12. inerga, labai ačiū :) Tikriausiai taip atrodo dėl to, kad nuotraukas darė puiki forografė, apie ją plačiau papasakosiu kitame įraše, man mergina tikrai verta atskiro įrašo, o ne pavienių faktų pamėtymo :)

    ReplyDelete
  13. Milda, prižadu sau, kad turėdama daugiau laisvo laiko, pasiskaitysiu jį atidžiau ir aš : )

    PS. AČIŪ :)

    ReplyDelete
  14. anonimer nr3, labai ačiū už tokį gražų palinkėjimą. Net neįsivaizduoji, kaip malonu skaityti pozityvius ir nepavydžius komentarus : ) O švytėjimas, ne paslaptis, dėl makiažo ir nuotraukų profesionalumo : )

    ReplyDelete
  15. Auste, tikriausiai ne tokie atsakymai turi dominuoti stiliaus skiltyje, bet kam meluoti :)

    ReplyDelete
  16. anonime nr4, makiažą kūrė pati fotografė ;)

    ReplyDelete
  17. Gabija14.7.12

    Nežinau ar čia dėl makiažo, ar nuotraukų profesionalumo, kaip tu, Kotryna, sakai, atrodai tokia švytinti.. Tavo akys spinduliuoja laime, kas svarbu šiandieninėje mūsų visuomenėje. Išlik visuomet tokia švytinti! O dėl pavydžių komentarų, nuoširdžiai patariu neimti į galvą. Atleiskite, bet ne mums, anonimams, teisti žmones, kurie nesislepia po anonimo vardu, o geranoriškai dalijasi savo patirtimi, patarimais, ar savo gyvenimo nuotrupomis. Tikrai ne kiekvienais išdrįsta tai padaryti. Kotryna, rašyk toliau, ir nekreipk dėmesio į pavydžius komentarus(juk kiekvienas iš mūsų pasirenka, ką skaityti, ko neskaityti, bet savo nuomonę gali pasilaikyti sau...). Sėkmės, anonimė nr.3. :D

    ReplyDelete
  18. miela anonime nr. 3, vardu Gabija:) Labai ačiū už tokį nuostabų ir išsamų komentarą ;) Iš tiesų ir pati ilgai išgyvenau vidinius prieštaravimus dėl "žodžio ir minties laisvės" internetinėje erdvėje. Gaila, bet anonimams neįsakysi. Vienintelis būdas - panaikinti galimybę komentuoti anonimiškai. Tačiau nemanau, kad tai teisinga išeitis. Tenka išmokti priimti kritiką, o jei kritika nėra konstruktyvi, tuomet priimti tenka nepagrįstus komentarus. Tačiau visa tai ankščiau ar vėliau padės man įgauti daugiau stiprybės ir pasitikėjimo savimi :)

    ReplyDelete
  19. Anonymous9.9.12

    Superiniai atsakymai ir labai gražiai atrodai. :)

    ReplyDelete
  20. 5thavenuegirls, ačiū labai labai :)

    ReplyDelete
  21. Esu čia, norėdamas paliudyti, kaip šis galingas burtų ratukas, vadinamas daktare Ogala, padėjo man pagerinti mano santykius. Man skaudėjo širdį, kai mylimoji man pasakė, kad jis nebėra suinteresuotas vesti mane, nes kita ponia ant jo panaudojo juodąją magiją. Aš verkiau ir verkšlenau kasdien, kol taip blogai, kad kreipiausi į internetą pagalbos. Štai tada, kai perskaičiau atsiliepimą apie dr. Ogala, tada kreipiausi į jį pagalbos ieškant meilės ir savo gyvenimo. , jis padėjo man užrašyti galingą meilės kerą ir, mano nuostabai, po 24 valandų meilės burto, mano mylimasis grįžo ant kelių maldaudamas manęs atleisti. jo el. pašto adresas: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite