26.1.13

APŽVALGOS: L'OREAL ROUGE CARESSE

Paprašyta parašyti straipsnį apie šį naują L'Oreal kosmetikos gaminį nė nemirktelėjusi sutikau. Tiesa, apie jį jau svaigau prieš gerą mėnesį, vaizdingai apdainavusi Grožio altoriuje, laukiau jo pasirodymo Lietuvoje.
 Ironiška tai, jog prieš kurį laiką ištuštinusi pusę savo kosmetikos ir drabužių atsargų ir atidavusi jas artimai draugei, jau kitą dieną elektroniniame pašte radau puikią žinią - man dovanojamas naujasis L'Oreal Rouge Caresse lūpų dažas.
Jau nebe pirmą kartą įsitikinu, kuo mažiau prisirišu prie daiktų ir atiduodu juos tiems, kam jų tuo metu reikia labiausiai, ankščiau ar vėliau gyvenimas man suteikia progą grąžinti materialųjį balansą. Pamačiusi prie lūpdažio pridėtą kosmetikę pradėjau kvatoti iš visos širdies: dieną prieš šį įvykį, atidaviau savo mylimiausią kosmetinę žmogui, kuriam jos reikėjo labiau. Ir štai, aš ir vėl turiu "pilną amuniciją".
O gobšumas tikrai veikia neigiamai ir trukdo mums turėti visa, ką galėtume turėti, būdami atviresni gyvenimui bei jautresni aplinkai.
O dabar grįžtu prie pagrindinės šio įrašo temos - Rouge Caresse lūpdažio apžvalgos ir asmeninių atsiliepimų apie šią priemonę. Tikriausiai šio įrašo nebūtų buvę, jei man šis lūpdažis būtų nepatikęs. Taigi kuo mane patraukė šis stebuklas?
Visų pirma jau iš pat pradžių mane užbūrė švelnus jo kvapas. Tiesa, visi L'Oreal lūpdažiai turi tą savotišką kvapą, tad anokia čia naujiena. Tiesiog iki šiol L'Oreal lūpų dažų nenaudojau, mat dauguma jų man buvo pernelyg sodrių ir intensyvių spalvų, kurių panaudojimui progų kol kas turiu pakankamai mažai.
Visų antra, Rouge Caresse nuo standartinių Colour Richie lūpų dažų išsiskiria daug lengvesne savo konsistencija ir tekstūra, kuri šią priemonę leidžia naudoti kasdien, neišbadant aplinkiniams akių dėl pernelyg ryškių lūpų. Spalvą pasirinkau labai Kotrynišką, daugumai žmonių šis rožinės atspalvis atrodo pigus ir banalus, tačiau man atrodo, kad būtent ši spalva man tinka labiausiai.
Visų trečia, naujos formulės dėka (nesigilinsiu į sudėtį, tačiau šios priemonės sudėtyje naudojamas kitos rūšies aliejus) lūpos nelieka apsunkintos, tačiau vis dar išlieka lūpų drėkinimo efektas. Taip pat šis dažas nelipina lūpų.
Spalvos intensyvumas priklauso nuo dažo kiekio: užtepus vieną sluoksnį, galima išgauti švelniai rausvą spalvą, užtepus du - ryškesnę, o po trijų sluoksnių jau šviečiu kaip šviesoforas gūdžią naktį.
Visų ketvirta, myliu matines spalvas. Negaliu pakęsti perlamutrinių ir blizgančių lūpų produktų. Nuoširdžiai jų neapkenčiu. Nežinau, kas pagimdė tokią neapykantą šioms kosmetikos priemonėms, tačiau negaliu į jas nė žiūrėti (lygiai taip pat, kaip negaliu lakuoti savo nagų perlamutrinėmis spalvomis ar puošti nagų ornamentais).
Kadangi labai pamėgau ieškoti brangių alternatyvų, šį lūpdažį nesunkiai identifikuoju kaip Dior Addict lūpdažio analogą. Konsistencija kiek lengvesnė, tačiau dizainas tikrai panašus.
Nuo šiol Rouge Caresse gaminys yra mylimiausias mano lūpų dažas, kurį paleisiu tik pabaigusi visą pakuotę.
Antras džiaugsmas, kuriuo noriu pasidalinti su visu pasauliu - nuo šiol mano nagai nenusilups, nenutrupės ir nenukris. Pasidariau gelinį lakavimą. Kad ir kaip trypčiojau vietoj ir svaigau dėl neigiamo poveikio organizmui, mažėjančio žmonių natūralumo, galimos vėžio rizikos ir dar begalės "bet", galiausiai nutariau, kad dabar, arba niekad. Pasirinkau dabar.

12 comments:

  1. gražiai atrodo nagučiai. Aš irgi planuoju vis pasidaryt, bet vis laiko nerandu :/

    ReplyDelete
  2. Nagai labai gražūs, spalva mm... Aš prieš Naujus buvau pasidariusi gelinį manikiūrą, tai džiaugiaus geras porą savaičių ;)

    ReplyDelete
  3. Labai geras dalykas tas gelinis lakavimas. :) Ir nelūžta ir atrodo tvarkingai gan ilgą laiką

    ReplyDelete
  4. Feel the beat, nuoširdžiai rekomenduoju atrasti laiko, ateityje jo dėl tokio savo sprendimo tik sutaupysi : )

    ReplyDelete
  5. Gintare, ačiū, tikiuosi, kad ir maniškis lakavimas išlaikys mano berniokiškus įpročius ir džiugins mane kelias savaites :)

    ReplyDelete
  6. Inga, tikra tiesa :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous27.1.13

    labai gražūs nagai : ) ir aš negaliu prisiversti jau porą mėnesių ..

    ReplyDelete
  8. disco, ačiū :) Iš tiesų nuoširdžiai rekomenduoju prisiversti, nors pati "verčiausi" beveik metus, apie gelinį lakavimą pradėjau galvoti dar prieš savo pačios šimtadienį :D

    ReplyDelete
  9. Na sudominai, sudominai mane, su tuo L'oreal lupdaziuku!)) Spalva labai gera ( ne viena Kotryna megsta tokias spalvas!!) o ir dar matinis!! (taipogi negaliu pakest blizguciu!) Noretus pabandyti ji uzsitepus ant lupu, paziureti, koks jausmas. Kazkaip pastaraji pusmeti buvau visiskai nusistacius pries drug store makeup ir pirkau vien brandus, nes pajutau , ka reiskia kokybe kiekviename kosmetikos niekutyje. Na bet gal sis grazuolis vertas demesio :))

    O naguciai tai super atrodo! As irgi niekaip neprisiruosiu nueit i gelini lakavima, bet jau zinau, kad lakuosiu baklazanine spalva, hahah !! :DD

    ReplyDelete
  10. Aš taip pat įsigyjau šį lūpų dažą. Ir likau taip sužavėta, kad mano wish list'e jau numatatyta įsigyti dar porą spalvų.

    http://chocolatewithglitter.blogspot.com/2013/02/loreal-paris-rouge-caresse-lipstick.html

    ReplyDelete
  11. Monika, būtinai išmėgink šiuos lūpų dažus. Nuoširdžiai rekomenduoju :)

    ReplyDelete
  12. Chocolate with glitter, šaunu, dažai iš tiesų verti dėmesio :)

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite