11.11.13

PROJEKTAI: PODIUM & FASHION

Prieš keletą mėnesių Kęsto Rimdžiaus rudens-žiemos kolekcijos pristatymo metu Decolte butike teko išmėginti vizažisto kėdę (pastarosios progos nepraleidžiu beveik niekuomet). Tąkart likau padažyta ypatingai egzotiškai: mano akių vokus puošė raudonas lūpdažis, o  plėšrūno žvilgsnis (tais laikais vis dar dirbau naktinį darbą vienoje Vilniaus kavinių) spindėjo iš juodu kontūru apibrėžtų akių.
Nepaisant keistoko jausmo, kurį teko pajusti žingsniuojant Vilniaus senamiesčio gatvėmis pasipuošus vaiskiai žydros spalvos trumpa suknele ir pasidabinus egzotišku raudonų akių makiažu, buvau nustebinta vizažistės teiginiu apie mėlynoms (šiuo atveju pilkšvai melsvoms) akims tinkančiu ir netinkančiu makiažu. Anot jos, rusvų atspalvių akių makiažas žydraakėms netinka, pastarasis mus tik sendina.
Tad šį ketvirtadienį, turėdama garbės ir darbo, sudalyvauti kaip savo darbo atstovė vienos modeliukų mokyklos finaliniame pasirodyme, pasinaudojusi tarnybine padėtimi arba tiesiog ilga riesta nosimi ir nesibaigiančiu smalsumu, užklausiau kitos makiažo žinovės apie rusvos spalvos sendinimo galimybes žydraakėms. Užuot gavusi tiesioginį atsakymą, buvau savo valia pasodinta į karštąją kėdę ir vėl galėjau mėgautis profesionaliu makiažu. Tiesa, bekalbant ir besiaiškinant spalvų tinkamumą, galiausiai priėjome išvados surizikuoti ir papuošti mane neįprasta akių makiažui spalva (violetine).
Rezultatas nustebino taip maloniai, kad užuot penkias paras miegojusi po penkias valandas savo snukutį guldyčiau į pūkų patalus, vidury nakties iškeliavau į miestą - nuodėmė tokio gražaus makiažo neparodyti žmonijai. Lygiai tokia pati nuodėmė nepasirodyti ir skaitytojoms.
Galutinis rezultatas - natūraliai graži.Ir be jokių violetinių mėlynių po akimis!

4 comments:

  1. Tikra tiesa, del violetinio atspalvio tinkamumo melynoms akims :)kaip tik neseniai savo artdeco seseliu kolekcija papildziau nuostabiu violetiniu atspalviu :} isbandyt dar neturejau laiko, bet greitu metu tikraaai pasirodysiu su juo! o tu fantastiskai zavinga, kaip visuomet:)*

    ReplyDelete
  2. puikiai! deja, nors esu pilkaakė/žydeaakė, bet man violetinė spalva nelabai tinka. arba tiesiog dar neatradau tinkamo jos atspalvio :)

    ReplyDelete
  3. Milda, dar vieną paslaptį sužinojau ir pasidalinsiu su jumis - violetinė spalva tampa nebe tokia vulgari ją dažant prieš tai voko kraštą padengus juodu akių pieštuku. Atspalvis išlieka violetinis, bet nebe taip rėžia akį :)

    ReplyDelete
  4. Les Sacrifies, turbūt dar neatradai tinkamo atspalvio, o gal tinkamo būdo juos panaudoti. Nežinia, kaip man pačiai sektųsi tokią spalvą integruoti į kasdienį makiažą, jei jį reikėtų darytis pačiai.. Juo labiau, kad šešėlių paprastai privengiu kaip šėtono - man atrodo, man man jie netinka. O pasirodo, tiesiog trūksta įgūdžių :)

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite