Förster & Johnsen Courage Man kvepalai - Senas Douglas parduotuvės
atradimas ir ilgai svarstyta parfumerinė svajonė. Pirmą kartą užuodus kvapą norėjosi nusipurtyti ir susiraukti, tačiau vos po poros akimirkų norėjosi užuosti kvapą dar kartą. Būtent tokie kvepalai labiausiai atitinka mano pačios asmenybę, tad akivaizdu, jog jau po pirmų poros akimirkų žinojau, kad aromatas nepaprastai tiksliai papildytų mano pačios gyvenimą - dinamišką, ne visuomet racionalų, tačiau visuomet pilną kontrapozicionuojančių įvykių, kuriems neretai reikia papildomo drąsos lašelio.
Kvepalai slėpėsi vyriškoje Douglas kvapų lentynėlėje, tačiau šiuose nėra nė vienos parfumerinės natos, dėl kurios šiais negalėtų kvepintis moterys. Tiesa, davus užuosti šį aromatą porai vyrų, pastarieji kvapą įvertino pozityviai, tačiau po pirmųjų pasipurškimų nutarė, jog šis nepakankamai vyriškas. Akmuo į gamintojų daržą - pora vyrų atsisakė kvepėti šiuo aromatu, tačiau trys iš trijų moterų akimirksniu nutarė, jog kvapas puikiai tinka moteriškam gyvenimui. Klaida, ar taiklus mėginimas eliminuoti tarpą tarp moteriškų ir vyrškų kvapų rinkos?
Kvepalai kvepia rįžtingai ir itin gaiviai. Pagrindinėse natose galima atpažinti balsamiką, medį ir gintarą, tačiau panagrinėjus kvapą atidžiau atrasime gerai pažįstamų gėlių užuomazgas: iriso, pakalnučių, bergamotės, pačiulio.Visgi stipriausiai kvepaluose atsiskleidžia skirtingos medienos kvapas. Šis, susipynęs su citrusais, sukuria nepamirštamą ir itin originalų parfumerinį sprendimą.
Rekomenduoti kvepalų negalėčiau. Šie kvepia itin unikaliai ir vargu, ar bus lengvai pritaikyti masiniuose pardavimuose.Kvapas iš Lietuvos lentynų dingo dar šių metų rugpjūtį ir vargu, ar artimiausiu metu sugrįš. Nežinia, ar sprendimą reikėtų laikyti strateginio marketingo valdymo priežastimi ar tiesiog faktu, jog Lietuvos populiarioji rinka dar nesubrendusi unikaliems ir akivaizdžiai komercinei nesėkmei pasmerktiems kvapams.
Kvepalai slėpėsi vyriškoje Douglas kvapų lentynėlėje, tačiau šiuose nėra nė vienos parfumerinės natos, dėl kurios šiais negalėtų kvepintis moterys. Tiesa, davus užuosti šį aromatą porai vyrų, pastarieji kvapą įvertino pozityviai, tačiau po pirmųjų pasipurškimų nutarė, jog šis nepakankamai vyriškas. Akmuo į gamintojų daržą - pora vyrų atsisakė kvepėti šiuo aromatu, tačiau trys iš trijų moterų akimirksniu nutarė, jog kvapas puikiai tinka moteriškam gyvenimui. Klaida, ar taiklus mėginimas eliminuoti tarpą tarp moteriškų ir vyrškų kvapų rinkos?
Kvepalai kvepia rįžtingai ir itin gaiviai. Pagrindinėse natose galima atpažinti balsamiką, medį ir gintarą, tačiau panagrinėjus kvapą atidžiau atrasime gerai pažįstamų gėlių užuomazgas: iriso, pakalnučių, bergamotės, pačiulio.Visgi stipriausiai kvepaluose atsiskleidžia skirtingos medienos kvapas. Šis, susipynęs su citrusais, sukuria nepamirštamą ir itin originalų parfumerinį sprendimą.
Rekomenduoti kvepalų negalėčiau. Šie kvepia itin unikaliai ir vargu, ar bus lengvai pritaikyti masiniuose pardavimuose.Kvapas iš Lietuvos lentynų dingo dar šių metų rugpjūtį ir vargu, ar artimiausiu metu sugrįš. Nežinia, ar sprendimą reikėtų laikyti strateginio marketingo valdymo priežastimi ar tiesiog faktu, jog Lietuvos populiarioji rinka dar nesubrendusi unikaliems ir akivaizdžiai komercinei nesėkmei pasmerktiems kvapams.
No comments:
Post a Comment