13.4.14

   Jei reikėtų išrinkti geriausiai asmenybę apibūdinantį produktą, būčiau YSL Rouge Volupte. Pastarieji buvo bene pirmieji brangūs lūpų dažai mano, tada dar moksleivės, gyvenime, o ir laikiau juos ypatingai - taip, kad pamačiusi mama nepradėtų plaukų nuo galvos rautis, kad visus uždirbtus pinigus išleidau kvailai brangiai kosmetikai.
   Produktas pasižymi ypatingai turtinga kremine konsistencija, padedančia išsaugoti lūpas nuo išsausėjimo ar šerpetojimo, spalvos visuomet pigmentuotos ir sodrios, o kvapas dvelkia lengvais citrusiniais vaisiais. Aprašymas skelbia dažus esant ilgalaikius (panašiai ir yra) o net ir nuvalgius spalvą lūpos lieka švelnaus rausvo atspalvio.
   Rouge Volupte iki šių dienų egzistuoja keliuose lūpų dažų pavidaluose: klasikiniame matiniame Rouge Volupte, daugiau veidrodinio spindesio turinčiame Rouve Volupte Shine, perlamutinių ar blizgių dalelių turinčiame Rouge Volupte Perle ir permatomame, vos lengvą atspalvį turinčiame Volupte sheer candy. Kiekviena linija pasižymi unikaliomis savybėmis, tačiau vertinti, kuri iš jų verta "geriausios iš geriausių" vardo, būtų sunku - mano širdyje visos trys linijos (Volupte, Volupte shine ir Sheer candy) užima vienodą dalį pripažinimo.
   Yra kosmetikos produktų, kuriuos norisi turėti ne tik dėl itin tinkamos tekstūros, atliekamų funkcijų ar efektyvumo. Yra tokių produktų, kuriuos norisi laikyti tiesiog kaip relikviją ar simbolį, padedantį pakelti nuotaiką, įkvėpti ar tiesiog padėti geriau pasijausti. Neabejotinai YSL Rouge Volupte kaip tik tokie - nepavaldūs laikui ir madoms. Tokie, su kuriais nesinori skirtis nė sekundei.
YSL "Rouge Volupte" lūpų dažų apžvalga

9.4.14

 
  Nuotrauka čia atsirado ne dėl pernelyg didelės meilės sau, o dėl to, kad nuo KVAPŲ NAMŲ kosmetikos naudojimo pradžios praėjo dvi savaitės - nuotraukoje esu be jokio makiažo pagrindo ar kitos veido odos korekcijos priemonės. O kad jau pavadinimas skelbia, jog įrašas skirtas KVAPŲ NAMŲ produktų apžvalgai, tikriausiai nujaučiate, kur link suku.
  KVAPŲ NAMŲ organizuoto susitikimo metu turėjau galimybę pati pasigaminti savo odai tinkamus produktus. Tą kartą nutariau išmėginti savo jėgas veido kremo bei molio pagrindu kuriamo prausiklio gamyboje. Abi priemones pasigaminti pasirodė esą itin paprasta - svarbu žinoti proporcijas, sudedamąsias dalis ir  produktų maišymo eiliškumą. O visą eigą prižiūrint profesionaliai namų šeimininkei, procesas tapo bemaž žaidimų aikštele - maišyti, matuoti, trinti, vėl matuoti, pilti, vėl maišyti.. Jausmas tarytum grįžus į ankstyvą vaikystę (tiesa, kiek pamenu save, nebuvau iš tų, kurie daug kapstytųsi smėlio dėžėse, tai nesu tikrai, ar jausmas tikrai toks, kokį aprašiau). Bet kokiu atveju, produktų maišymas veikia tarytum meditacija - nuramina, atpalaiduoja ir pozityviai nuteikia tolimesniems dienos darbams.
  Abu produktus sąžiningai nuo pat pirmosios įsigijimo dienos naudojau kiekvieną vakarą - per naktį ant odos veikiančio veido kremo efektyvumo pakako, kad ryte atsikėlus jausčiau švelnią sudrėkintą odą, gasulo molio prausiklis dienos pabaigoje maksimaliai išvalydavo dienos metu ant veido odos susikaupusius nešvarumus. Tiesa, prausiklis skirtas mišriai/riebiai odai, tad turint jautresnę ar į sausėjimą linkusią odą šios priemonės naudoti nepatarčiau. Į mano gaminto prausiklio sudėtį įėjo gasulo molis, pelargonijų hidrolatas, nerafinuoto argano aliejaus, vitamino E ir rozmarinų ekstrakto lašai. Prausiklis, laikant jį ant veido ilgiau nei kelias akimirkas, pradeda kietėti ir maloniai tempti veido odą. 120ml pagaminto produkto kainuoja apie 41lt (priklausomai nuo papildomų ingredientų).
 Sviestiniu pagrindu ir aliejų priemaišomis  kremas su puiklapiais veidą kiekvieną rytą palieka sudrėkintą, minkštą ir stebėtinai sumažina odos blizgesį. Tiesa, mažo indelio kasdieniam naudojimui užteks mėnesiui laiko (per dvi savaites spėjau sunaudoti pusę jo talpos), tačiau produktas neabejotinai vertas investavimo. Taip pat reikėtų paminėti keistą kremo kvapą, kurį suteikia puiklapių aliejus (daug kas teigia jį kvepiant žolelėmis, nors man kvapas primena pusiau iškeptos vištienos kvapą - prieš metus naudoto UOGA UOGA puiklapių aliejaus ir pagalvės derinys ryte kvepėdavo tikrais pietumis!). Tačiau nepaisant gurmaniško kvapo ir nedidelės produkto talpos, kremas vertas visų riebesnės odos savininkių dėmesio.  40ml produkto kainuoja 34lt (priklausomai nuo papildomų ingredientų).
  Produktams dedu riebų pliusą ir tvirtą rekomendaciją!
"KVAPŲ NAMŲ" veido priežiūros priemonių apžvalga

8.4.14

   Vasario 17-18 dienomis Dubajuje vykusioje tarptautinėje spaudos konferencijoje Oriflame pristatė naują produktų liniją. Pristatymas dedikuotas moteriškumui, grožiui ir fiziniam aktyvumui. Susitikimo metu vyko pokalbiai ne tik su Oriflame atstovais,  bet ir su žymiomis sportininkėmis, noriai besidalinančiomis savo požiūriu į tai, kas joms atrodo grožis ir didžioji moteriškumo galia.
    Galbūt straipsnio pradžioje gali kilti klausimas, kodėl visa informacija talpinama GROŽIO ALTORIUJE - pati konferencijoje dalyvauti galimybės neturėjau, tačiau turėdama ypatingą galimybę, turėjau garbės prisidėti prie konferencijoje dalyvavusių spaudos atstovų klausimyno sudarymo, tad dalinuosi iš Dubajaus atvežtomis emocijomis bei informacija, kurią, be galo džiaugiuosi, pavyko gauti iš pasaulinio lygio tenisininkių.
    Nuo  2010ųjų, kuomet Oriflame tapo oficialiu Europos ir Kinijos moterų teniso asociacijos rėmėju, tarptautinė grožio komanda su Jonas Wramme priešakyje spėjo apkeliauti įvairiausius pasaulio kampelius bei turėjo unikalią galimybę išvysti pasaulinio lygio moterų sportininkių pasiruošimo darbus prieš jų didžiuosius laimėjimus, spaudos konferencijas bei kitus svarbius susitikimus. 
    Galiausiai, moteriškai draugystei išaugus į naują lygmenį, prasidėjo naujų grožio produktų, įkvėptų  sportininkių moterų kūrimo procesas. Šis poreikis kilo kone savaime - sportuojantys žmonės paprastai turi kiek kitokį gyvenimo ritmą, o tuo pačiu ir skirtingą nuo įprastų higienos rutiną. Kelionėse praleidžiant 200 dienų metuose, prausiantis tris kartus per dieną ir intensyviai sportuojant atsiranda ypatingas poreikis patenkinti higieną ir stipriau rūpintis švara: juk sportas negali tapti apsileidimo priežastimi. Kitais žodžiais kalbant, atėjo metas naujam požiūriui į grožį. 
   Kone kiekviena grožio kompanija savaip išreiškia svarbiausią savo produkcijos šūkį, vienaip ar kitaip išreiškiantį tą pačią mintį - pasinaudojus geriausiais makiažo triukais, išlikti gražiomis ir mylėti save už savo unikalų grožį. Tačiau nepaisant visų grožio dekoratyvinių ritualų, sunku būtų paneigti faktą, kad grožis slypi ne tik veido, bet ir kūno priežiūroje. Vien tai, kad veido srityje esama vos 5% odos, neabejotinai verčia prisiminti vieną pirmųjų rytinių ritualų, kuriuos tenka atlikti vos atsikėlus - rytinis dušas! Ir tikriausiai nieko nenustebins faktas, kad būtent fizinis komfortas mums suteikia nepalyginamai daugiau pirminio pasitikėjimo savimi.
  Būtent tai, kad grožis slypi stiprybėje (arba, "Strong is beautiful", kaip skambėjo pagrindinis konferencijos šūkis), buvo akcentuojama visos konferencijos metu. Ir ne makiažas, o vidinė žmogaus stiprybė, kuriai palaikyti reikalingi kasdieniai kūno priežiūros produktai.
 O dabar pats laikas susipažinti su pirmąja oficialia tarptautinės Oriflame labdaros ambasadore

Caroline Wozniacki, prisidedančia prie vaikų gerovės skatinimo programos Baltijos šalyse (tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje, tiek Estijoje Oriflame prisideda prie SOS vaikų kaimų gyvenimo). Ši sportininkė eilę metų laiko tvirtą šeštą poziciją pasaulinėje reitingų lentelėje ir 2011 metais Caroline priklausė pasaulinė auksinė teniso taurė.
   Kaip ir buvo galima numanyti, Caroline į susitikimą atvyko nežymiai pudra, tušu ir skaistalais pasiryškinusi veido bruožus. Jos charizmą papildė klasikinio modelio Chanel megztinis ir paprasto kirpimo mėlynų džinsų bei balerinos tipo batelių kombinacija. Ir, tikriausiai, nuodėmė būtų nepaminėti sužadėtuvių žiedo, papuošto milžinišku aštuonių karatų deimantu -  moters būsimasis vyras profesionalus golfo žaidėjas Rory McIlroy turi stebėtinai gerą skonį papuošalams.
 Pokalbio metu paaiškėjo, jog Caroline žavisi Oriflame produkcija (čia galėčiau pakelti savo antakius, bet vargu, ar būdama vienos ar kitos kosmetikos kompanijos ambasadore, galėtų teigti priešingai - visgi įvaizdis yra įvaizdis, kokia tiesa slypi iš tiesų - sunku pasakyti), pačiais svarbiausiais kūno priežiūroje sportininkė laiko ingredientus, o ne konkrečius produktus. Anot profesionalės, produktai turi būti atitinkamo tirštumo ir konsistencijos, odą sugebėti suminkštinti ir pamaitinti. Be abejonės, Caroline prioritetą teikia maloniai kvepiantiems ir gaivos jausmą sukeliantiems produktams. Kvepalai, pasak Caroline, kvepalai - ypatingai subjektyvu ir asmeniška, bet gaivos kvapas vienareikšmiškai reikalingas visiems.  Pokalbio metu temai pasisukus apie grožio sampratą, Caroline pareiškė, kad būtent stiprybėje slypi moters grožis, panašu, kad būtent išsakytais žodžiais moteris vadovaujasi ne tik asmeniniame, bet ir darbiniame gyvenime. Tiesa, nors dekoratyvinės kosmetikos sportininkė nesibaido, tačiau dėl jos neina iš proto.
  Už galimybę pažvelgti pro Oriflame WTA spaudos konferencijos ypatingai dėkoju renginio organizatoriams, POLHEM PR agentūrai ir
Maijai Melbarde, padėjusiai geriau pažinti konferencijos vidų.
Nuotraukoje Caroline Wozniacki, nuotrauka iš Getty Imagees fotobanko.

SUSITIKIMAI: ORIFLAME STRONG IS BEAUTIFUL SPAUDOS KONFERENCIJA DUBAJUJE

6.4.14

 (Nuotrauka: Manto Valaičio VALAITIS FOTO)
Niūri sekmadienio popietė - puikus laikas trumpai asmeniškumų valandėlei ir išsamesnei tinklaraščio rašymo analizei. O šiandien kaip tyčia galvoje nepaliaujamai sukasi viena mintis apie bendrą tinklaraščių sampratą ir naudą visuomenei. Pastaroji mintis privertė sustoti ir susimąstyti apie tai, kas esu ir kodėl gyvenime darau tai, ką darau.
  Tikriausiai reikėtų pradėti nuo klausimo sau, kas yra tinklaraštis? Kam jis reikalingas ir kokią žinią turėtų nešti pasauliui? Tinklaraštis, tikriausiai nė nekyla jokių abejonių, yra vieno ar kelių žmonių kuriamas viešasis dienoraštis, kuriame paprastai išsakomos subjektyvios mintys ar nuomonė vienu ar kitu klausimu, fiksuojamos akimirkos ar perteikiami individų išgyvenimai bei paprasto mirtingojo gyvenimo buities ištraukos. Kokia jo misija? Tikriausiai parodyti tai, ką kartais dėl pernelyg didelio skubėjimo ir bėgimo pamirštame - parodyti gyvenimo grožį paprastuose dalykuose. Tuose, kuriuose gyvename kiekvieną mielą dieną, tačiau kuriais kartais pamirštame pasidžiaugti. Kitas tinklaraščio tikslas - suburti bendraminčius į vieną erdvę ir raginti juos dalintis savo nuomone, išgyvenimais ar patyrimais. Būtent pastarasis yra pagrindinis mano veiklos ir GROŽIO ALTORIAUS variklis, leidžiantis nenuklystant į lankas eiti tiksliai ir be nukrypimų. Ir vis dėlto nukrypimai reikalingi tam, kad išbandžius kažką naujo, galėtume atrasti save ar praplėsti savo veiklos lauką.
  Mano ir tinklaraščio draugystė prasidėjo prieš daugiau nei trejus metus - tais laikais vadintas FUNK tinklaraštis priminė daugiau asmeninį kosmetikos fanatikės dienoraštį, nei tikslinę idėją turintį portalą. Tikriausiai nieko keisto, kad pirmuosius įrašus ir pirmuosius rašymo metus prisimenu su didele šypsena ir niekaip negalėdama suprasti, kaip leidau sau viešinti tokius asmeninius gyvenimo faktus. Kita vertus, iš klaidų mokomasi, tad aš per pirmuosius rašymo metus išmokau pamoką, kad internetas - toli gražu ne ta vieta, kur reikėtų išlieti asmeniškumus. Tokiu būdu nejučia tinklaraščio turinys perėjo prie kiek sausesnio, tačiau labiau struktūrizuoto ar bent jau turinčio pagrindinę sritį - kosmetikos apžvalgas. Taip prieš pusę metų FUNK tapo GROŽIO ALTORIUMI, degančiu aistra grožiui ir kosmetikai. O grožį reikėtų suprasti plačiąja prasme. Nes jis slypi daugelyje gyvenimo sferų, o meilė sau yra bene didžiausias gyvenimo variklis. Ir jei kosmetika leidžia padidinti meilę sau, kodėl tuo nepasinaudojus? Kitas, ne mažiau svarbus dalykas - įrankiai, kuriais naudojantis tinklaraščio rašymas užtikrintų didžiausią naudą ir kokybę skaitytojui bei patenkintų mano asmeninius rašymo lūkesčius.
  Būtent dėl šios priežasties pamažu pradedu rimčiau bendrauti su tam tikromis kosmetikos įmonėmis, galinčiomis plačiau papasakoti apie jų parduodamą produkciją, būtent dėl to stengiuosi kaip įmanoma dažniau lankytis visuose organizuojamuose susitikimuose. Ir būtent dėl to, o ne reklaminiais tikslais, stengiuosi išmėginti kaip įmanoma daugiau skirtingų kosmetikos produktų bei savo patirtimi (arba jos stoka) pasidalinti su skaitytojais. Kitas, vis dar daug abejonių keliantis žingsnis - video įrašų filmavimas. Pastarasis nėra mano mėgstamiausia veiklos dalis, tačiau tikiu, kad būtent jie gali įnešti daug naujų vėjų į GROŽIO ALTORIAUS turinį ir nežymiai padėti išeiti iš savo komforto zonos ribų, kurios, kaip žinia, trukdo nuolatiniam žmogaus tobulėjimui.
 GROŽIO ALTORIAUS pavasariniai vėjai žada daug - kosmetikos bei paslaugų apžvalgų, konkursų, grožio tendencijų apžvalgų, mėnesio mylimiausiųjų rubrikų, video įrašų, projektų bei susitikimų ir, žinoma, žiupsnelį asmeniškumų, be kurių, tikiu, pyragas būtų ne toks saldus. Tačiau nemažiau svarbu sužinoti, kas, jūsų nuomone, turėtų būti publikuojama tinklaraštyje ir kokie jūsų, kaip skaitytojų lūkesčiai, kurie turėtų būti patenkinti ir realizuoti.Tad komentaruose raginu išsakyti savo nuomonę apie tai, ką reikėtų vadinti sėkmingu tinklaraščiu ir ką norėtumėte išvysti G.A turinyje.
  Tiesa, tikriausiai niekad nesidžiaugiau ir nesigyriau vienu faktu - būtent nuolatinis tinklaraščio rašymas ir jokios finansinės naudos neduodantis atrodo, paikas, domėjimasis kosmetika man atnešė pačius gražiausius ir geriausius draugus, atsiminimus ir keletą didelių perspektyvų žadančių darbo vietų. Ir būtent tinklaraščio dėka supratau, kad gyvenime galiu būti tuo, kuo noriu būti, o ne tuo, kuo mane esant laiko aplinkiniai. Ir jei kas nors pasakys, kad tinklaraštininkai turi išskirtines galimybes kurioje nors veiklos sferoje, gerokai trinktelėsiu tam žmogui į pakaušį (trečią mėnesį intensyviai mokausi bokso, tad patikėkit, smūgis nebus naivios mergaitės kumštelėjimas) - šią galimybę turime kiekvienas, tačiau nuo mūsų pačių priklauso, kaip ja pasinaudosime. Sėkmės nėra - sėkmė šypsosi tik tiems, kurie dirba. O uždirbta sėkmė - jau nebe sėkmė, o pasiekimas.
  Taip kad darykite gyvenime tai, ką norite daryti ir galiausiai besišypsančią laimę suprasite esant tiesiog savo paties darbo vaisių.
ASMENIŠKUMAI: KAS, KAIP IR KODĖL?

3.4.14

 
Pabodo žiūrėti į profesionalius makiažo meistrus, žinančius ką ir kaip dažyti? Tuomet įrašas kaip tik jums - toms, kurios vis dar eksperimentuoja ir ieško geriausio būdo tobuliems antakiams sukurti. Maniškiai dar toli gražu ne tokie, tačiau vieną dieną praktika neabejotinai atneš malonių rezultatų!
PROJEKTAI: ANTAKIŲ DAŽYMO PRADŽIAMOKSLIS

30.3.14

 
 Tikiu, kad ne man vienai pažįstama situacija, kai, žmogui praėjus, likęs kvepalų šleifas, primena kažką labai artimo ir pažįstamo, tačiau niekaip nepavyksta prisiminti, ką konkrečiai. Tikriausiai būtent "kažkieno pažįstamo ir labai artimo, tačiau netikėtai pamiršto" apibūdinimas geriausiai tinka kultiniais tapusiems kūrėjų VIKTOR & ROLF kvepalams FLOWERBOMB, Lietuvoje masinį susidomėjimą keliančiais jau nebe pirmus metus. 

Mano pažintis su FLOWERBOMB kvepalais toli gražu ne rožėmis klota - ryškus rytietiškų prieskonių ir gėlių aromatas man visad atrodė pernelyg stiprus, pernelyg sodrus ir agresyvus, bergamočių, arabiniai jazminaičių, katlėjų, frezijų, šimtalapių erškėčių tarpusavio sąveiką stipriai valdantis muskuso ir pačiulio derinys gardžiai skambėjo tik aprašymuose. Kvapas eilę metų atrodė pernelyg sodrus ir moteriškas. Nuoširdžiai stebėjausi, kaip toks kvapas tvirtai įsitaisė perkamiausių kvapų topuose. 

Diskutuodama apie šį kvapą teigiamų atsiliepimų sulaukiau iš abiejų lyčių - tiek moterims, tiek vyrams kvapas atrodo itin pasisekęs, malonus ir toks, kurį su mielu noru būtų galima užuosti kiekvieną dieną. Tiesa, šiek tiek akylesnės moteriškos lyties atstovės dėl itin didelio kvepalų pasisekimo įžvelgia ir pernelyg didelį kvepalų išaukštinimą, tad panašu, kad pernelyg didelis konkretaus kvapo darbinimas ir naudojimas kartu su savimi atsineša ir banalumo bei nuobodumo bangą - aromatas tampa nebeįdomus ir "jau kažkur užuostas". 

Man prie kvapo priprasti prireikė dvejų metų. Tačiau pripratusi prie jo jaučiu, kad galbūt šie kvepalai galėtų būti jei ir ne vizitine kortele, bet kažkuo, kas man pačiai asocijuotųsi su tam tikru gyvenimo periodu, mat būtent tokiu intensyvumu kvepia mano pačios dabartinis gyvenimas. Galbūt būtent dėl tos priežasties iki tol naudotas Stella mccartney "Stella" kvepalų buteliukas stovi lentynos gilumoje, o kasdienę kvepalų vietą jau antrą kartą iš eilės užima  VIKTOR & ROLF. Ir nors akivaizdu, kad ant kiekvieno žmogaus odos tas pats aromatas kvepia skirtingai, kartais net kardinaliai, panašu, kad mano odos ir Flowerbomb kombinacija kol kas derinasi pakankamai sėkmingai.
FLOWERBOMB kvepalai - intensyvūs ir bebaimiai, tokie, kuriais pasikvepinus pasimiršta bet koks nuovargis. Tokie, kurių aromatas verčia dar ir dar kartą pergalvoti savo tikslus ir norus. Tokie, kurie priverčia dar daugiau veikti. Panašu, kad motyvaciją gali kelti net aromatas!
VIKTOR & ROLF "Flowerbomb" kvepalų apžvalga

26.3.14

 Kol visa ekologiškų grožio gamintojų komanda kovoja su cheminės grožio industrijos atstovais, smalsu praverti tiek vienos, tiek kitos barikados pusės darbo duris. Tad kol masinei gamybai skirtų produktų gamintojai duris užspaudę visomis įmanomomis priemonėmis, natūralių produktų šalininkai savąsias duris laiko plačiai atvėrę ir kiekvieną smalsuolį pasitinka su didele šypsena bei pažadu apie visą sveikatingumo koncepciją papasakoti išsamiau.
 Gėda, tačiau Kvapų namuose iki šiol apsilankyti neteko. Priežastis tikriausiai daug kam pažįstama - neturiu pakankamai laiko, kurį galėčiau skirti natūralių ingredientų ir sudedamųjų dalių bei jų veikimo paieškoms ir analizei, o norimo kosmetikos efekto noriu čia ir dabar, kartais nepaisydama net stipresnių cheminių medžiagų ar galimų kosmetikos pramonėje tykančių pavojų. Ir galbūt, nors ne galbūt, o veikiausiai, po vieno susitikimo su natūralias kosmetikos priemones gaminančiais žmonėmis natūralių produktų šalininke ar sveikuole netapsiu (reikia pripažinti, kad ir cheminė masinei prekybai skirta kosmetikos industrija turi savo žavesio, ypatingai marketinginio), smagu į savo naudojamus produktus ir grožio ritualus pažvelgti pro kitą, natūralumo prizmę. Tad šį kartą pasakojimas apie pažintį su KVAPŲ NAMAIS.
   Kvapų namai - viena tų vietų, kuriai reikėtų skirti kiek daugiau nei paprastos produkto apžvalgos apimties straipsnį. Galbūt viena pagrindinių priežasčių ta, jog tokia vieta gali būti laikoma greičiau gyvenimo būdo, o ne mados pasirinkimu. Jau vien pavadinimo pasirinkimas įspėja, kad reikalų tikriausiai turime su ne pelno, o tikros gerovei žmogui (kurį net sunku būdų pavadinti klientu) siekiančia "organizacija" (čia, vėlgi, vietą, pasivadinusią namais, sunku įvardyti kaip parduotuvę).
  Ir tikrai - Kvapų namų "Kosmetikos ceche" (Šeimyniškių g. 3A, Vilnius) esančioje erdvėje galima pasijausti kaip tikruose namuose - jokio apsimestino bendravimo, vien nuoširdžiai bendraujančios ir panašiomis idėjomis savo gyvenime besivadovaujančios pardavėjos/konsultantės, o mano atveju dar ir laukianti kosmetikos gaminimo pamoka. Apie pačią pamoką daug nepasakosiu, tik parekomenduosiu joje apsilankyti visoms natūralia kosmetika ir veikliosiomis veido priežiūrai skirtomis medžiagomis besidominčioms entuziastėms. Pamoka iš tiesų labai naudinga net cheminių priemonių ir greito gyvenimo mėgėjoms. Galbūt ne tam, kad pastarosios "atsiverstų" į žaliavalges, sveikuoles ir ekologes, tačiau dėl savo asmeninio išprusimo ir tam, kad kiekvienu galimu su sveikata ir savo priežiūra susijusiu klausimu turėtume pakankamai objektyvios, per savo vertinimo prizmę išfiltruotos informacijos.
   Aš savo pavargusią odą nutariau palepinti (nors, pagal paskirtį, greičiau pakankinti, nei palepinti) spuoguotos/riebios odos priežiūrai skirtomis priemonėmis - savadarbiu sviestiniu pagrindu ir aliejų priemaišomis pasigamintu kremu su puiklapiais ir kasdieniam odos valymui tinkamu natūralaus GASULO molio prausikliu/kauke. Išsamesnei apžvalgai parengti kol kas trūksta naudojimo trukmės, tačiau pažadu savo nuomone ir pastebėjimais apie minėtuosius produktus pasidalinti vos tik praeis tinkama priemonių naudojimo trukmė.
  Pabaigai pasidalinsiu dar viena dvidešimtmetiška gyvenimo išvada - kosmetikoje, kaip ir visame gyvenime, turi vyrauti harmonija. Jei kas manęs paklaustų, kurią kosmetikos gamintojų pusę, cheminę ar natūralią, palaikau, drąsiai atsakyčiau, kad nė vienos. Ne dėl to, kad nė vienos jos nemėgstu, o dėl to, kad kraštutinumai, mano galva, dar niekad neatnešė maksimalių rezultatų.  Kiekvienas iš gamintojų turi savitų ir unikalių pranašumų, kurių neturi kitas, tad geriausia naudojantis savo patirtimi ir sąmoningumu išsirinkti savo aukso viduriuką. Čia - ne trečias pasaulinis, tad tikiuosi, kad tvirtai nepalaikydama nė vienos pusės nebūsiu sušaudyta abiejų. Labai džiaugiuosi susipažinusi su dar vienais jaukiais natūralios kosmetikos namais ir tikiuosi jų duris šviečiamaisiais klausimais varstyti  dažniau. Vis dar nematau savęs kaip potencialios natūralios kosmetikos šalininkės (tikiu, kad vargiai kada tokia patapsiu), tačiau domėtis šia kosmetikos industrijos puse itin pravartu ir naudinga.
Tad, mano mielosios, nepraraskit meilės gyvenimui ir nepamirškit, jog kad ir kokią lazdą paimsite, pastaroji turi du galus - išlaikykite harmoniją ir balansą visur. Ir, žinoma, nepamirškit pasirūpinti savimi. Nes tik savimi besirūpinantis ir save mylintis žmogus mokės mylėti gyvenimą ir kitus.
SUSITIKIMAI: PAŽINTIS SU KVAPŲ NAMAIS

20.3.14

    Kol vienos kosmetikos firmos investuoja į naujų kosmetikos produktų išradimus, kitos tobulina jau sukurtus ir itin didelio pripažinimo sulaukusius produktus. Būtent taip atsitiko su mano asmeniniu favoritu Maybelline Colossal Volum express blakstienu tušu, nebe pirmus metus šluojančiu kone visas įmanomas kosmetikos tipų vietas. Viena didžiausių balandžio mėnesio MAYBELLINE kosmetikos naujienų neabejotinai tapo MNY COLOSSAL GO EXTREME blakstienų tušas. 
  Pastarasis, kaip jau įprasta tušų aprašymams, turėtų ilginti, tankinti ir suteikti blakstienoms dramatiško žvilgsnio efektą.  Tušo aplikatorius stipriai panašus į klasikinio Collosal tušo aplikatorių, tačiau naujoji versija patobulinta siauresniais šepetėlio galais ir masyvesniais bei ilgesniais šeriais ties viduriu. Pastaroji technologija turėtų stipriai užriesti blakstienas  ties jų viduriu, o siauresnioji šepetėlio vieta turėtų lengvai pasiekti net ir smulkiausias blakstienas akių kampučiuose.
  Tušo idėja iš tiesų labai vykusi ir pasisekusi, blakstienos lieka sodriai juodos, tačiau man asmeniškai naujame produkte pritrūko vizualios apimties, kurią iki šiol eilę metų pavyko išgauti blakstienas dažant klasikiniu MNY colossal volum express tušu. O, atsižvelgiant į šepetėlio formą ir patobulinimus, labiau jį norėčiau laikyti ne Volum express, o The Rocket Mascara broliu: nors ir ne dvyniu - The Rocket turi guminį aplikatorių - tačiau formos atžvilgiu šie du gaminiai kone identiški. Go extreme tušą stipriai rekomenduoju išmėginti nuolatinėms Volum express gerbėjoms ir toms, kam patiko The Rocket Mascara produkto aplikatorius.
 Atrodo, ko dar vartotojas galėtų norėti iš jau ir taip tobulo produkto? Tačiau tikriausiai būtent šiuo klausimu vedinos kosmetikos kompanijos užsitarnauja ne tik nuolatinių pirkėjų, bet ir potencialių vartotojų eiles. Būtent dėl to ir myliu MNY blakstienų tušus, nė sekundei nenustojančius tobulėti, net jei kai kurie bandymai ir nepasiekia maksimalaus rezultato.
MAYBELLINE "Colossal Go Extreme" blakstienų tušo apžvalga

9.3.14

 
   Ne pirmą mėnesį žydruosiuose televizijos ekranuose šmėžavusi GARNIER kremų reklama smalsumą sukėlė ir man. Garnier Nordic Moisture Match veido kremą rinktis galima iš trijų opcijų, pritaikytų skirtingam odos tipui - normaliai ir sausai, sausai ir labai sausai bei mišriai ir riebaluotis linkusiai odai.  Kiekvienas jų pasižymi skirtingomis savybėmis, turinčiomis kovoti su probleminėmis odos zonomis.
   Pabaigusi savo mėgstamą ir gausiai išliaupsintą LA MAV dieninį drėkiklį nutariau pigesniems masiniams gaminiams suteikti antrą šansą, tad, atsižvelgiant į odos būklę ir esamą situaciją, išsirinkau GARNIER NORDIC MOISTURE MATCH skirtą sausai ir labai sausai odai (nors pagal viską manškė mišri). Kremas praturtintas išskirtine maitinamąja Omega 3 ir 6 kombinacija ir sviestmedžio sviestu. Lengva, ant odos maloniai tirpstanti kremo tekstūra odai turi suteikti švelnumo, o maitinamasis kamelijos aliejus turi raminti ir minkštinti odą.  50 ml kremo kainuoja 20lt.
  Pirmas įspūdis - be galo malonus kvapas, lengva, šiek tiek vėsinanti konsistencija. Kremas lengvai tepasi ant odos. Tačiau pasibaigus pirmam ir pakankamai maloniam įspūdžiui atėjo laikas panagrinėti kremo veiksmingumą išsamiau. Antras įspūdis nebuvo toks malonus - kremas vargiai susigeria į odą, oda po jo netampa nei minkšta, nei pamaitinta, o jausmas toks, tarytum po kremo ji tampa dar labiau pavargusi ir dehidratavusi.
  Įdomu tai, kad prakalbus apie šį kremą ir savo rekomendacijomis bei atsiliepimais pasidalinus su drauge, sužinojau, jog panašų efektą, išmėginusi normaliai/sausai odai skirtą šios linijos Garnier kremą patyrė ir ji. Negana to, atidavusi netikusį kremą draugei, sulaukė lygiai tokios pačios replikos. 
  Trys prieš vieną - ne vištiena. Nerekomenduoju kremo niekam. Už tokią kainą tikrai galima rasti geresnį ir efektyviau veikiantį produktą.
GARNIER "Nordic Moisture Match" veido kremo apžvalga

2.3.14

  Pasibaigus paskutiniam žiemos mėnesiui ne mažiau smalsu sužinoti, kuriuos produktus galima laikyti mėnesio mėgstamiausiais. Šį kartą mėnesio mėgstamiausių rotacijos filtru pasirinkau savo kosmetinės turinį - juk būtent ten atsiduria labiausiai naudojami kosmetikos produktai. Tiesa, manosios kosmetinės turinys nustebino ir mane pačią, mat septyni iš dešimties ten gulėjusių produktų buvo skirti.. lūpoms!
  Kone vienintelė veido priemonė, kurią kosmetinėje nešiojuosi kiekvieną dieną - INIKA skystas makiažo pagrindas. Ne mažiau juokinga tai, kad dar gruodžio mėnesį metų nemylimiausiuose šį makiažo pagrindą minėjau tik pačiais blogiausiais žodžiais. Tačiau praėjus kuriam laikui nutariaujam duoti antrą šansą, o pripratus prie bjauroko žolelinio produkto kvapo šis pasirodė pakankamai smagus ir ypatingai puikiai tinkantis šaltuoju metų laiku.
  Visą meilę kosmetinės turinyje sudėjau lūpų priemonėms, tad manajame krepšelyje buvo galima rasti net tris skirtingus rausvo atspalvio lūpų dažus - Maybelline New York Color Sensational 625 Iced Caramel - pastarųjų iš kosmetinės nebuvau ištraukusi nuo pat tos dienos, kai juos įsigijau (spalio mėn.), Yves Saint Lauren Volupte Sheer Candy lūpų blizgis Succulent Pomegranate (nr. 4) labiau primenantis gelio tekstūros blizgį su intensyvia rausva spalva ir YSL Rouge Volupte 31 ryškius rožinius lūpų dažus (šie kosmetinėje daugiau laikosi kaip vizituojantis produktas, kurio itin dažnai naudoti nemėgstu - spalva labai ryškiai rožinė).
  Labiau nei lūpų dažus myliu lūpų kontūro pieštukus, kurie atstoja ne tik kontūravimui skirtą priemonę, bet ir visam lūpų spalvos užpildymui. Vis dar naudoju Estee Lauder lip defining pencil 07 TAWNY, Elizabeth Arden Cottage Clay For Lips ir Estee Lauder Double wear Stay in place lipstick 01 PINK.  Pastarieji puikiai tarnauja ir kaip individualūs lūpų pieštukai, ir kaip lūpų dažų spalvą papildantys ir atitinkantys produktai.
  Kad ir kaip myliu lūpų spalvą suteikiančius produktus, po šių naudojimo lūpos tampa jautresnės, pradeda skilinėti ir šerpetoti, tad tenka labiau koncentruotis ir į kasdienį lūpų maitinimą bei drėkinimą. Šį darbą atlikti patikiu L'occitane taukmedžio lūpų balzamui ir Viktor&Rolf KLM lūpų kremui. Jei reikėtų rinktis iš šių dviejų, neabejodama pasirinkčiau L'occitane lūpų balzamą, tačiau mėgstu po ranka turėti kelis balzamus, mat patirtis rodo, jog vieną jų spėsiu pamesti.
 Akims skirtų produktų kosmetinėje nesinešioju, mat pagrindinius darbus atlikus iš ryto, daugiau papildomų štrichų paprastai joms nereikia. Išskirtiniams atvejams nešiojuosi seną juodą Lancome akių pieštuką, tinkantį nubrėžti akių kontūro liniją.
 Taip pat kosmetinėje nešiojuosi nedidelį kiekį L'occitane rankų kremo - kvepia citrusiniais vaisiais ir verbenomis, lengvai įsigeria, nepalieka riebumo jausmo ir maloniai gaivina bei vėsina rankas, tad puikiai tinka naudojimui dienos metu, kai laiko laukti kremo absorbacijai nėra.
 Ir nors kalendorius skelbia apie prasidėjusį pavasarį, vargu, ar mano kosmetinės laukia dideli pokyčiai - panašu, kad tai, ką buvo rasti žiemą, bus galima rasti ir pavasarį!
Kas slepiasi tinklaraščio autorės kosmetinėje?
© 2016 Kotryna Uogintaite