24.2.16

 
 Akivaizdu, jog tinklaraštyje galima apžvelgti tik tas priemones, kurios tuo metu atrodo aktualios. Šį kartą noriu apžvelgti geriausias viso pasaulio rinkoje esančias priemones lūpoms, padedančias kovoti su lūpų sausėjimu, šerpetojimu ar skilinėjimu. 

Nežinia, ar dėl kas porą mėnesių kintančių klimato sąlygų, ar dėl sausinančių formulių lūpų dažų lūpos pradėjo kaip niekad šerpetoti ir skilinėti. Iki tol šios problemos turėti neteko, tad pasidarė šiek tiek neramu. Laimei, lūpoms rodant pirmuosius šerpetojimo požymius gyvenau Pietų Korėjoje, o čia lūpas puoselėjančių produktų apstu.

Pirma mintis, šovusi į galvą - įsigyti kokybišką maitinantį lūpų balzamą. Aplankius kone visas korėjietiškas grožio parduotuves nutariau įsigyti Skin Food lūpų balzamą. Galbūt dėl dailios pakuotės ir sudėtyje esančio medaus produktas pasirodė būtent tai, ko reikia išsausėjusioms ir savo putlumą praradusioms lūpoms. Produktas tikrai vertas dėmesio, riebi konsistencija, maitinantis ir lūpas puoselėjantis efektas ir, be abejonės, daili bei sofistikuota pakuotė.

Kitas produktas - AURITAUM lūpų pieštukas, Pastarasis turi malonų aromatą ir vargu, ar būtų galima išskirti vieno prekinio ženklo lūpų pieštuką, kurį ypatingai norėtųsi rekomenduoti. Kone daugelis šių funkcionuoja panašiai, tad svarbiausia išsirinkti patinkančią tekstūrą ir malonų kvapą.

To paties nebūtų galima pasakyti apie AURITAUM naktinę lūpų kaukę. Pastaroji - tikras išsigelbėjimas visoms, kurios ieško itin koncentruoto ir lūpas gydančio produkto. Vienintelis minusas tai, jog priemonė korėjietiška, tad šią surasti bus šiek tiek sudėtinga. Kad ir kaip bebūtų - karta įsigijus produktas tarnaus metų metus, tūris iš tiesų milžiniškas. Kaukę taip pat galima naudoti ir kaip dieninį lūpų balzamą, svarbiausia įsitikinti, jog jūsų šukuosena tvirtai valdoma kosmetinių priemonių - balzamas labai lipnus ir plaukus kaip mat priklijuos prie lūpų.

Lush "The Kiss"  lūpų šveitiklis vasario mėnesį, kaip ir lygiai prieš metus, tapo bene pačiu svarbiausiu lūpų priežiūros produktu.Priemonė ne tik puikiai nušveičia lūpas ir pašalina negyvas odos ląsteles, bet ir palieka šias minkštas ir padengtas aliejiniu pagrindu.  Įdomu tai, jog  šveitiklyje esančios granulės per porą minučių ištirpsta padengdamos lūpas lengvu parafininiu sluoksniu, saugančiu šias nuo sausėjimo. Lūpos kaip mat tampa gyvesnės ir sveikesnės.

Norėtųsi priminti, jog dailus makiažas prasideda nuo sveikos odos, o šiuo atveju - sveikų lūpų, tad šiomis svarbu rūpintis nuolatos. Prevencija - visuomet geriausia taktika išvengti bet kokių neigiamų efektų nepriklausomai nuo to, kokia būtų problema. Svarbu atrasti tai, kas veikia.
Geriausios priemonės lūpoms
Nėra abejonių, jog mylimiausias apžvalgų objektas - veido priežiūros priemonės. Pastarųjų (ne)veikimą įvertinti kur kas lengviau, nei vertinti dekoratyvinės kosmetikos produktus. Dekoratyvinės kosmetikos veikimas, kaip žinia, priklauso nuo asmens atliekančio makiažą, tad neretai efektas priklauso nuo žmogaus įgūdžių, o ne kosmetinių produktų. Tačiau veido priežiūros priemonės - kur kas sudėtingesnis mokslas. Šioms įvertinti reikia kur kas daugiau informacijos, o veiklumas priklauso ne nuo žmogaus, o nuo priemonės sudedamųjų dalių ir šių sąveikio su individualia asmens odos būkle.

Oda paakių zonoje neretai gali išduoti ne tik mūsų gyvenimo ritmą, bet ir sielos būseną - pervargus, neišsimiegojus, išgyvenant sudėtingus laikus ar tiesiog daug besirūpinant gyvenimo problemomis mūsų paakiai patamsėja, apsunksta ir paburksta. Šiems gelbėti tenka kosmetinėms priemonėms, tačiau prieš gerą maskuoklį būtina pasirūpinti kokybiškais ir veiksmingais kremais.

Šį pavasarį Clinique savo gerbėjas stebina be galo žaismingoje pakuotėje pristatomu paakių kremu "Pep-Start". Pastarasis aprašomas kaip tinkamas naudoti bet kuriuo paros metu, kai paakių zonai reikia ypatingos priežiūros. Kremas pasižymi lengva konsistencija, ši lengvai įsigeria į odą nepalikdama jokio riebumo pojūčio.

Panaudojus kremą keletą dienų iš eilės paakių zona tampa ne tik pailsėjusi bei kupina gyvybės, bet ir kur kas šviesesnė nei buvo iti tol, tad galima daryti prielaidą, jog kremas šiek tiek šviesina bei iluminuoja paakius. Tuo tarpu žvilgsnis tampa gyvesnis, o nemigo žymės ne tokios matomos.

Kremas turi unikalų aplikatorių, pastarasis - ne metalinis, kokį esame įpratusios matyti ant mėgstamiausių paakių produktų, o plastmasinis. Burbulą primenantis aplikatorius priemonę leidžia naudoti tiesiai iš tūbelės, tačiau kremą taip pat lengva naudoti ir smiliais. Pakuotė turi labai ekonomišką kremo dozavimo sistemą, tad nė vienas miligramas neliks iššvaistytas veltui.

Be abejonės - kokybiška paakių priemonė nėra tinkamiausias sprendimas nemigai ar įtemptam gyvenimo ritmui gydyti, tačiau akivaizdu, jog šis gali palengvinti sveikos odos įvaizdžiui.

Tūbelės kaina apie 30€.

Ar rekomenduoju? Tikrai taip. Clinique paakių priemonės tapo pačiomis mylimiausiomis, o žaisminga "Pep-start" pakuotė leis priemonę lengvai nešiotis visur, kur einate. Ši ne tik padės išlaikyti žvilgsnį žvitrų, bet ir praskaidrins niūrią dieną.

Clinique "Pep-start" akių kremo apžvalga
 
Šiuo metu grožio rinkoje begalės produktų, galinčių padėti puoselėti mūsų grožį, tačiau nereikėtų pamiršti apie natūralius preparatus, galinčius prisidėti prie plaukų bei nagų stiprinimo. Vienas tokių - čemeryčių vanduo.

Pastarasis visų pirma pats geriausias būdas utelėms naikinti, tačiau priemonė naudojama ne tik atsiradus šiems parazitams, bet ir plaukų augimo skatinimui bei slinkimui stabdyti.  Apie tai, kaip priemone išsigydyti uteles nesunku perskaityti informaciniame lape, tačiau apie tai, kokiu būdu produktą galima naudoti kaip prevencinę ar plaukų augimą skatinančią priemonę gali tekti ieškoti internete.  

Čemeryčių vandens naudojimas itin paprastas - šiuo tereikia ištrinkti plaukus ir įmasažuoti skystį į galvos odą prieš plaunant įprastinėmis priemonėmis. Produktas pasižtmi kraujotaką aktyvinančiu poveikiu, kuris turėtų aprūpinti plaukų folikulus reikiamois medžiagomis. Vandenį galima naudoti iš vakaro ir palikti šį plaukuose iki kito ryto plaukų plovimo. Iš plaukų priemonė pašalinama labai paprastai, plaukai lieka purūs, paklusnūs ir šiek tiek minkštesni.  

Vanduo turi itin speficinį, kiek aitroką kvapą, primenantį alkoholio tinktūrą. Pastarasis, kaip ir įprasta alkoholiui, greit išgaruoja. Vanduo tamsiai geltonos spalvos, šį naudoti pakankamai paprasta, tačiau dėl skystos vandeninės konsistencijos reikėtų įsitikinti, jog šio nepadauginama - vieno karto metu pakanka nedidelio kiekio.  

Tiesa, medikai įspėja preparatu nepiktnaudžiauti, mat šis laikomas toksišku ir gali turėti neigiamą poveikį sveikatai. Kita vertus - vargu, ar kasdien naudojamos kosmetinės priemonės nepadaro daugiau žalos, nei panašaus pobūdžio, tačiau natūralios kilmės preparatai.  

Ar rekomenduoju? Taip, jei turite kantrybės ir ieškote pigaus bei natūralaus būdo grožiui puoselėti.
Čemeryčių vandens apžvalga

23.2.16

Dažniausiai kvepalus renkamės atspindėti ir papildyti mūsų asmenybę. Idealu, jog šie atitiktų mūsų gyvenimo ritmą, filosofiją ir būdą. Tačiau kartais iš kvepalų norisi priešingo efekto - naujo požiūrio į save, naujos "savęs". Tai - vadinamasis kvepalų "jaukinimasis", kurio metu bandoma prisijaukinti tai, kas, tarytum, svetima mūsų prigimčiai.

Šiandienos pasirinkimuose Jo Malone kvepalai"Peony & Blush Suede Cologne". Pastarieji pasižymi itin stipriu pudriniu kvapu, simbolizuoja flirtą, trapumą ir visišką moteriškumą. Būtent pastarasis kvapas tikriausiai būtų priskiriamas prie visiškai netinkamų aromato aprašymų man pačiai. Tačiau kartais malonu ir smagu įsikūnyti į amplua, kuriame savęs nė neįsivaizdavau galint apsigyventi.

Kvepalų apžvalgos kol kas reikės palūkėti, o šiandienos šūkis - išbandyti tai, ką galima palaikyti "ėjimu prieš save" ar savo prigimtį. Kartais gaunami rezultatai gali maloniai nustebinti.
Pirmadienio pasirinkimas: Jo Malone "Peony & Blush Suede Cologne"

21.2.16

Ar pasiilgote pavasario? Tikriausiai kvaila ir klausti. Akivaizdu, jog taip. O jei reikėtų įvardinti labiausiai su pavasariu besiasocijuojančią kosmetinę priemonę? Ko gero ja būtų galima įvardinti rausvos ar persikinės spalvos skaistalus. Galbūt reikėtų sutikti, jog apie skaistalus paskutiniu metu rašau pernelyg daug, tačiau tai - bene geriausiai pavasarį ir gaivą perteikianti dekoratyvinė grožio priemonė. Šį kartą - The Body Shop Honey Bronze Highlighting Dome skaistalų versija.

Pastarieji pristatomi trijų skirtingų atspalvių : dviejų bronzos ir vieno rausvo. Itin įdomus priemonės dizainas kelia smalsumą. Iš tiesų tai - kreminiai skaistalai, kuriuos aplikuoti galima tiesiai ant skruostų.  Šiems nereikia nei papildomo šepetėlio, nei pirštų ar beauty blenderio pagalbos. Produkto dydis pritaikytas taip, kad skaistalais patepti skruostai neatrodytų perbelyg vulgariai, o spalva tokia švelni ir neutrali, jog padauginti šios tiesiog nepavyks.

Ar rekomenduoju? Taip. Ypatingai toms, kurios daug keliauja. Priemonė nėra biri, tačiau ir skysčiu pavadinti negalima. Kompaktiškas įpakavimas, lengvas naudojimo būdas ir stulbinančiai švytinti spalva - visa, ko reikia skaisčiam įvaidžiui sukurti.

Produkto sudėtis: Silica (Absorbent), Octyldodecanol (Emollient), Triethylhexanoin (Fragrance Ingredient), Mica (Opacifying Agent), Isononyl Isononanoate (Emollient), Synthetic Fluorphlogopite (Viscosity Increasing Agent), Candelilla Cera/Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax/Cire de candelilla (Stabiliser), Cera Microcristallina/Microcrystalline Wax/Cire microcristalline (Viscosity Increasing Agent), Cera Alba/Beeswax/Cire d’abeille (Viscosity Controlling Agent), Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2 (Emollient), Polyethylene (Binder/Stabiliser), Sclerocarya Birrea Seed Oil (Skin Conditioning Agent - Emollient), Parfum/Fragrance (Fragrance Ingredient), Synthetic Wax (Binder/Emollient), Ricinus Communis Seed Oil/Ricinus Communis (Castor) Seed Oil (Emollient), Tocopherol (Antioxidant), Tin Oxide (Opacifying Agent), Hexyl Cinnamal (Fragrance Ingredient), Benzyl Salicylate (Fragrance Ingredient), Isopropyl Titanium Triisostearate (Emollient), Geraniol (Fragrance Ingredient), Linalool (Fragrance Ingredient), Limonene (Fragrance Ingredient), Tocopheryl Acetate (Antioxidant), Mel/Honey/Miel (Humectant). [+/- CI 77891/Titanium Dioxide (Colorant), CI 77491/Iron Oxides (Colorant), CI 19140/Yellow 5 Lake (Colorant), CI 15850/Red 7 Lake (Colorant), CI 77499/Iron Oxides (Colour)].
The Body Shop "Honey Bronze Highlighting Dome" Skaistalų apžvalga
AZIJOS GRŽIO PASLAPTYSE dar viena pažintis su viena populiariausių ir visame pasaulyje puikiai pažįstamų grožio prekinių ženklų - Etude House. Šie grožio namai itin garsūs ir populiarūs Amerikoje, aukštai įvertinama kosmetika ne tik iš Azijos, bet ir Amerikos pirkėjų.

Etude House pagrindinis pirkėjas - jauna mergina, norinti pasirūpinti savo grožiu tiek specifiškai naudojant grožio piriemones, tiek iš dekoratyvinės pusės. Kaip ir daugelis korėjietiškų prekinių ženklų, Etude House pasižymi itin žaismingomis ir, būtų galima sakyti, vaikiškomis pakuotėmis bei reklaminiais stendais.

Didelio susižavėjimo Etude House dekoratyvinės kosmetikos stendai nesukėlė net po gero pusmečio Pietų Korėjoje. Vieninteliai dekoratyvinės kosmetikos produktai iš šios parduotuvės, pasiekę Lietuvą - pora antakių pieštukų, lūpų kontūras bei makiažo bazė. Kodėl tik tiek? Ativai kalbant - kičinės pakuotės niekuomet nebuvo kriterijus, kuriuo vadovaudamasi rinkdavausi grožio ar kitas priemones. Dėl šios priežasties apie didesnį kiekį banaliai atrodančių pakuočių nesinorėjo nė pagalvoti.

Tuo tarpu veido priežiūros priemonės kėlė tiesiog sportinį smalsumą. Kadangi vieną savaitę Seoule teko praleisti vienai (kas byloja ne tik apie vienatvę, bet ir apie laisvę lankytis grožio parduotuvėse kaip noriu dažnai, o jų metu - pirkti tiek daug, kiek pakelia mano kreditinė kortelė, ignoruojant faktą, jog į Europą galiu parsivežti itin ribotą kiekį bagažo). Tuo metu stipriai kentėjau nuo kardinaliai pasikeitusio klimato, šis iš stipriai drėgno pavirto į atšiauriai šaltą ir labai sausą. Iki tol visą gyvenimą buvusi mišri/riebi veido oda pradėjo rodyti labai nemalonius sausėjimo požymius, o aš nė neįsivaizdavau, ką reiškia gyventi "sausuolės" gyvenimą.

Etude House parduotuvė centrinėje Seoulo gatvėje užsieniečių pamėgtame rajone gali pasigirti dailiai angliškai kalbančiu personalu. Vien dėl šios priežasties buvo ramu - šį kartą galiu gauti produktą, kurio man reikia. Tuo metu dirbusi pardavėja parekomendavo veido priežiūros priemonių seriją su medumi. Ši turėtų maitinti ir puoselėti veido odą. Išsirinkau Etude House "Honey Cera Essence" veido esensiją.

Esensija - tai produktas, kurio negalima pavadinti kremo, serumo ar bet kurios kitos priemonės pakaitalu. Tai - dar vienas žingsnis, norint turėti išpuoselėtą veido odą. Esencija pasižymi itin tiršta, ir, galima sakyti, lipnia tekstūra. Produktas po veidą pasiskirsto labai lengvai, ant odos šis tampa kiek skystesniu, jaučiamas vandeninis efektas. Susigeria pakankamai prastai, tad šią priemonę geriau naudoti vakaro metu prieš einant miegoti. Po esencijos patartina naudoti likusius veido priežiūros produktus, naktinį ar įprastą drėkinamąjį kremą, naktinę veido kaukę ir pan.

Produktas puikiai tinka sausesnei ar į sausėjimą linkusiai veido odai, miršiai ar riebiai priemonė gali pasirodyti pakankamai sunki. Esencija turi malonų, šiek tiek medų primenantį kvapą. Kvapas nėra erzinantis, greit išgaruoja. Oda iš ryto tampa šiek tiek elastingesnė ir minkštesnė, tačiau itin drąstiškų pokyčių pastebėti neteko. Džiugina tai, jog pakuotė didesnė nei standartiniai veido kremai - net 80ml.

Produtko kaina apie 25 USD. Priemonę taip pat galima įsigyti Amerikoje. Ar rekomenduoju? Taip, produktas iš tiesų kokybiškas ir vertas dėmesio, tačiau, kaip ir didžioji dalis priemonių, stebuklo per vieną naktį tikrai nepadarys.
Etude House "Honey Cera Essence" veido serumo apžvalga | AZIJOS GROŽIO PASLAPTYS

20.2.16

Lūpų lako koncepcija, ko gero, puikiai žinoma kiekvienai grožio mylėtojai. Ir nors pastarasis kolekcijose atsirado visiškai neseniai, panašu, kad lūpų lakas taps "must have" produktu ne tik grožio aistruolėms, bet ir kiekvienam save gerbiančiam dekoratyvinės kosmetikos prekiniam ženklui. Sakysite, atrodo, kaip įprastas lūpų blizgis? Ne. Produktas ant lūpų atrodo taip, kaip įprastai atrodo sodrus ir intensyvią spalvą žadantis lūpų dažas.

Estee Lauder, kaip žinia, žengia koja kojon su mada ir stengiasi neatsilikti, šį pavasarį pristatydama "Pure Color Envy Sculpting Gloss" ir "Pure Color Envy Sculpting Laquer" priemones - lūpų blizgį ir šį papildantį lūpų laką. Šiandien laikas pakalbėti apie dar vieną lūpų lako leidimą iš Estee Lauder.

Pastarasis pristatomas kaip tinkantis bei prisitaikantis prie bet kokių odos atspalvių, kolekcijoje yra 13 nepaprastai gražių atspalvių, o rinktis galima tarp kreminės tekstūros lūpų lako ir blizgaus švytinčio užbaigimo.

Itin aktualu tai, kad produktas nesausintų lūpų ir šios nepradėtų skilinėti. Gera žinia - priemonėje esantys lūpas puoselėjantys ingredientai šių ne tik nesausina, bet ir padeda šias maitinti bei išlaikyti sveikas ir gražias. Priemonę užtepus ant lūpų jaučiamas maitinantis efektas, kokį paprastai esame įpratusios jausti užtepus kokybiško lūpų balzamo.

Ar rekomenduoju? Tikrai taip. Lūpų lakas, jei dar netapo, tai artimiausiu metu tikrai taps "must have" produktu kiekvienai save gerbiančiai merginai, o Estee Lauder lūpų lako leidimas žada ne tik gerą efektą, bet ir sveikas bei pamaitintas lūpas. Priemonę galima rasti visose KristiAna parduotuvėse, vienos pakuotės kaina apie 23,00 €.
Estee Lauder "Pure Color Envy Sculpting Laquer" lūpų lako apžvalga
Clinique šį pavasarį pasitnka su nauju blakstienų tušo leidimu "Chubby Lash" - nesunkiai galima pastebėti, jog prekinis ženklas mėgsta "Chubby" leidimą: lūpų balzamai, akių vokų šešėliai - visa linija labai "chubby". Tad ir blakstienos, kaip taisyklė, turi būti "chubby".

Pakuotė atrodo itin masyvi ir žada storą bei riebų aplikatorių. Pastarojo, tiesa, pamatyti nepavyks - iš tiesų aplikatorius pakankamai smulkus su dar smulkesniais guminiais šereliais. Šie išdėstyti labai įdomia strategija, šereliai itin reti. Kad ir kaip bebūtų, blakstienas šie padažo kuo puikiausiai, dėl itin retų šerelių gaunamas itin natūralus efektas, kaip produktą aprašė grožio ekspertė Aliona, padažius produktu blakstienas puikiai matosi likusi akių daikė (akių šešėliai bei pravedimas).

Produktasi puikiai tinka sluoksniavimui, blakstienos nesulimpa, tiesiog sukuriamas dramatiškesnis šių įvaizdis. Priemonė visiškai nedirgina akių (kaip ir visa Clinique kosmetika, tušas aprašomas kaip dermatologiškai patikrintas bei saugus jautrias akis turintiems žmonėms). Tušą nuvalyti pakankamai lengva (aš blakstienas visuomet valau drungnu vandeniu). Kad ir kaip bebūtų, pastarasis dienos metu nenubėga bei nepalieka "pandos" akių efekto.

Ar rekomenduoju? Taip. Iki šiol nė vienas išmėgintas Clinique blakstinų tušas nenuvylė, "Chubby Lash" tušo versija - ne išimtis.
Clinique "Chubby Lash" blakstienų tušo apžvalga
Žiema - ypatingai pavojingas metų laikas mūsų odai. Ne tik veidas, bet ir lūpos gali pradėti šerpetoti. Tam įtakos gali turėti ir sausinančias formules turintys lūpų dažai, sausėjimą keliantys lūpų kontūro pieštukai bei kiti veiksniai. Kad ir kaip bebūtų, akivaizdu, kad lūpas reikia gelbėti kaip įmanoma greičiau.

Šioje vietoje į pagalbą geriausia pasitelkti korėjietiškas priemones, mat Pietų Korėjoje itin sparčiai paplitę lūpų markeriai pridaro sunkiai ištaisomos bėdos lūpoms, taip pat šaltasis metų laikas šioje šalyje nepaprastai žvarbus ir atšiaurus (kur kas sausesnis nei Lietuvoje). Dėl šios priežasties korėjiečiai tikrai žino, ką reiškia skilinėjančių, sausų lūpų problema. Tuo pačiu žino, kaip šią spręsti efektyviai.

Kone kiekvienoje parduotuvėje nemažas dėmesys skiriamas lūpų puoselėjimui bei atstatomosioms lūp priemonėms. Naktinės lūpų kaukės - taip pat įprastas ir dažnai  naudojamas produktas. Šį kartą apžvelgsiu naktinę AURITAUM prekinio ženklo lūpų kaukę "Ginger Sugar".

Pastaroji pristatoma itin didelės talpos pakuotėje (25gr.), produkto spalva ir konsistencija niekuo nesiskiria nuo įprastinio bespalvio lūpų balzamo, užsitepus šio ant lūpų jaučiamas pakankamai klampus jausmas, priemonė į lūpas neįsigeria, tiesiog lieka šių paviršiuje. Užtepus produkto ant lūpų kaip mat jaučiamas odos puoselėjimo ir maitinimo efektas. Atsikėlus balzamo likutį lengva pašalinti vandens ir drėgno rankšluoščio suetu.

Tiesa , produktas užtepus ant lūpų atrodo ne prasčiau nei geras lūpų balzamas, tad šį drąsiai galima dėvėti ir dienos metu. Vienintelis niuansas tas, jog šis pakankamai lipnus, tad reikėtų būti įsitikinus, jog lūpų nepasieks garbanos. Kitu atveju šios liks įstrigusios burnoje.

Lūpos tampa kur kas minkštesnės, švelnesnės, pamažu dingsta visi iki to laiko susikaupę pašerpetojimai ir išsausėjimai.

Priemonę galima firminėje AURITAUM parduotuvėje Pietų Korėjoje, 25gr pakuotės kaina apie $12.99.
AURITAUM "Ginger Sugar" lūpų kaukės apžvalga | AZIJOS GROŽIO PASLAPTYS

19.2.16

Apie pigią kosmetiką rašau itin retai. Galbūt dėl to, kad pati jos ne ypatingai mėgstu, o gal ir dėl to, jog neretai pastarųjų efektyvumas šiek tiek nuvilia. Kad ir kaip bebūtų, net ir pigiausioje dekoratyvinės kosmetikos lentynoje galim aatrasti puikiai funkcionuojančių produktų.

Iki šiol dideles liaupses reikia išdalinti Essence akių kontūro priemonėms, lūpų pieštukams, makiažo pagrindui bei akių vokų bazei. Į sąrašą, po ilgų dvejonių ir didelio kiekio turimos dekoratyvinės kosmetikos, kurią norėjosi išmėginti, išsiveržia Essence skaistalai "Silky Blush".

Reikia paminėti švelnias bei lietuviško tipažo odai tinkamas skaistalų spalvas (nuotraukoje šios atrodo kiek intensyvesnės nei yra iš tiesų), lengvai skirstomą produktą, lengvą padengimą ir labai natūraliai atrodantį efektą. Priemonės ilgalaikiškumas priklauso nuo to, kokios priemonės naudojamos prieš ir po skaistalų dengimo.

Produktus rasti galima visose Essence produkcija prekiaujančiose parduotuvėse, kaina siekia porą eurų.
Essence skaistalų apžvalga
MOSSA - latviškas organinės kosmetikos prekės ženklas, odos priežiūros produktus kuria remiantis unikaliomis organinėmis, "Ecocert" sertifikatu sertifikuotomis vitaminų formulėmis iš Šiaurės regionuose užaugintų uogų. Ši latvių grožio naujiena, Lietuvoje pasirodžiusi praėjusių metų pabaigoje, jau spėjo sukelti didelį Lietuvos moterų susidomėjimą. 
BB kremas yra nepakeičiamas pagalbininkas nenorint savo veido pernelyg apkrauti kosmetika. Vos keliais judesiais turėti sudrėkintą, spindinčią, sveiką išvaizdą bei tolygią odą. BB kremo pakuotė - kompaktiška ir sandari. Kasdieniam naudojimui tereikia kelių BB kremo lašų.

Veido spalvą koregojanti 5 poveikių priemonė pašalina odos blizgesį ir suteikia jai matinį atspalvį, išlygina smulkias ir stambesnes raukšles, paslepia poras, todėl oda atrodo vizualiai jaunesnė. Natūralūs mineraliniai pigmentai suteikia sveiką spindesį ir paslepia odos netobulumus. Hialurono rūgštis pagerina drėkinimą ir išlygina odos tekstūrą. Natūralūs aliejai ir taukmedžio sviestas maitina ir saugo odą nuo drėgmės praradimo. Šiaurės slyvų aliejus regeneruoja ir ramina sausą odą. Vienintelis niuansas - itin lengvas maskavimas. Pastarojo

Ar rekomenduoju? Taip, jei ieškote lengvo maskuojamojo kremo vasarai ir neturite jokių odos problemų. Produktą galima rasti Drogas lentynose, kainos svyruoja apie 10 eur.

Produkto sudėtis: Aqua, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, CI77891 (Titanium Dioxide), Glycerin, Hamamelis Virginiana (Witch-hazel) Leaf Water, Dicaprylyl Carbonate, Rosa Canina (Rosehip) Seed oil, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Fruit Butter, Silica, Cetearyl Glucoside, CI77492 (Iron oxide), Prunus Domestica (Plum) Seed Oil, Prunus Domestica (Plum) Fruit Extract, Benzyl Alcohol, Aroma, Stearic Acid, Palmitic Acid, CI77491 (Iron oxide), CI77019 (Mica), CI77499 (Iron Oxide), Xanthan Gum, Potassium Sorbate, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Sodium Phytate, Lactic Acid, Sodium Hyaluronate, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Limonene, Linalool, Citronellol, Citral
MOSSA "5in1" BB kremo apžvalga

18.2.16

Į Džeimso Bondo pusryčius sukviestiems spaudos atstovams pristatyta šių metų festivalio „Mados infekcija” programa. Kovo 18 – 19 dienomis, Šiuolaikinio meno centre 18 – ąjį kartą rengiamas festivalis pateiks nevaikišką mados, decibelų ir šviesų dozę.  

„Paprastai festivalio svečius dėl programos įvairovės kviečiame iš kuo skirtingesnių ir tolimesnių šalių. Šįkart dėmesį sutelkėme į artimiausius kaimynus: latvius, estus ir lenkus. Šis intuityvus kvietimas pabrėžia kaimynų bendrystės svarbą, kas nūdienos geopolitinėje situacijoje įgauna vis didesnę prasmę ir jėgą. Tačiau, geografinės ir istorinės šalių sąsajos visai nereiškia, kad galima tikėtis panašių estetinių sprendimų ant podiumo. MAREUNROL‘S duetas iš Latvijos Vilniaus publikai jau pažįstamas, o dizaineriai iš Lenkijos, Katarzyna Romanska ir duetas KAASKAS, pasirodys pirmą kartą per visą festivalio istoriją bendradarbiaujant su Lenkijos institutu Vilniuje“, - apie kviestinius svečius pasakoja festivalio idėjinė vadė Sandra Straukaitė.   Per 2 festivalio dienas žiūrovai išvys 16 kolekcijų. Lina Gudanavičiūtė, Laura Dailidėnienė, Diana Paukštytė, Lilija Larionova, Sandra Straukaitė – vardai, neabejotinai tapę festivalio veidais, ištikimai savo naujausias idėjas pristatys ant „Mados infekcijos“ podiumo. 

Žinant, kaip sudėtinga, bet gyvybiškai svarbu jaunam dizaineriui ne tik kartą sužibėti, bet nuosekliai tęsti kūrybinę veiklą, įdomu stebėti, kaip evoliucionuoja ir auga konkurso „Injekcija“ talentai: Ana Romanova, Liucija Kvašytė ir Akvilė Jančauskaitė, šiemet intriguojanti bendradarbiavimu su kinų kilmės dizainere Fiona UYEN. Taip pat, debiutuos keturi, kelialapius į didįjį podiumą „Injekcijos“ finale iškovoję, naujokai: jaunieji dizaineriai Thom Bara, Morta Nakaitė, Mantas Bartkus su Neringa Martinėnaite, bei Anna Jelizarjeva iš Estijos. 

Netrukus miesto stendus ir televizorių ekranus užkariaus „Mados infekcijos“ slaptasis agentas, kurį Pauliaus Gasiūno fotografijose įkūnijo festivalio bičiulis ir šių metų šviesų dailininkas Vilius Vilutis. Džeimso Bondo personažas – tik aliuzija į „Mados infekcijos“ tikslus: niekada nedaryti kaip pernai, o taikliai ir paveikiai reflektuoti naujausias pasaulines aktualijas, reaguoti aštriai, užčiuopti gyvenimo pulsą, rodyti tai, kas NOW & NEW. 

Pernai modelių atranka „Infekcijos kastingas“ sulaukė rekordinio susidomėjimo. Tokio jaunimo ir stileivų antplūdžio vienoje vietoje Vilnius seniai nebuvo matęs. „Į kastingą kviečiame agentūrų modelius ir visus drąsuolius, kuriuos gali pastebėti ne tik festivalio dizaineriai, bet ir modelių, kino, reklamos agentūrų skautai. Principiniai reikalavimai išlieka tie patys, bet ne mažiau svarbi žmogaus jėga, energija ir pasitikėjimas savimi. Kate Moss ūgis vos 1.70 m., bet ji užkariavo pasaulį“, – į kastingą kviečia festivalio prodiuserė Renata Mikailionytė. 

 „Infekcijos kastingo“ metu, kartu su kosmetikos kompanijos „Avon“ meistrais, Džeimso Bondo merginai bus kuriamas ir specialus „Mados infekcijos” makiažas, atspindintis naujausias artėjančio pavasario makiažo mados tendencijas. „Infekcijos kastingas“ vyks kovo 5 dieną, 12 val., prekybos ir laisvalaikio centro „Panorama“ I aukšto hole. 

Bilietai
Į 18-ąjį festivalį „Mados infekcija” jau parduodami bilietai. Į kiekvieną renginio vakarą perkamas atskiras bilietas, kainuojantis nuo 21 iki 51 EUR. Bilietus į festivalį platina „Tiketa.lt”.

„Mados infekcija” – kas kita Džeimso Bondo auka?
© 2016 Kotryna Uogintaite