Šiam periodui pasirinkau Mary Kay Botanical Effects produktų liniją. Apie ją ir jos poveikį žinojau dar praėjusią vasarą, tačiau tuo metu stipriai pagailėjau pinigų ir nukėliau jos naudojimą ateičiai.
Šis produktas puikiai tinka kasdieniam naudojimui, man jis taip patinka, kad naudoju jį tiek ryte, tiek vakare, prieš einant miegoti.
Priemonės talpa 113g (nežinau, kodėl gamintojai negalėjo padaryti gražesnės talpos produkto, bet Mary Kay kosmetikos priemonės visuomet išsiskyrė unikaliais talpų skaičiais), o kaina 50lt.
II Žingsnis: Kaukė. Kaukės pagrindą, kaip įprasta, sudaro molis, dėl kurio porų matomumas akivaizdžiai sumažėja. Kaukė taip pat praturtinta kanukos ir gvajavos bei specialiu augalinių komponentų kompleksu. Specialiai mišriai ir riebiai odai sukurta formulė efektyviai valo nešvarumus ir padeda kontroliuoti riebalų išsiskyrimą. Mano veido oda kartas nuo karto mėgsta pasiožiuoti ir parodyti savo raudonumą, tad kaukė šiuo atveju bent jau laikinai sustabdo raudonį ir suteikia veidui matiškumą.
Paskutinis kartas, kada naudojau veido kaukę, buvo taip seniai, kad negalėčiau įvardinti tikslios to datos, tad veido odai ši kosmetikos priemonė naujiena nr. 1. Labai nemėgstu efekto, kuris jaučiamas kaukei esant ant veido: mėgstu kalbėti ir vaipytis kada tik užsinoriu, o kaukė sustingdo visą veido odą taip, kad 10-15 min esu priversta nejudinti nė vieno veido raumens. Iššūkis tikrai nemažas, tačiau efektas, kurį gaunu nuplovusi kaukę, tikrai vertas to.
Kaukę, kaip ir daugelio kitų firmų veido kaukes, patariama naudoti vieną kartą per savaitę (reikalui esant, manau nepamaišys ir du kartai, tačiau tikrai ne dažniau).
Šio gaminio talpa lygiai tokia pat juokinga, kaip ir pirmojo - 113g. O kaina jau vienu kavos puodeli brangesnė : 54lt. Tačiau tikiu, kad jos naudojimas užtruks ilgesnį laiko tarpą, nei valomosios želės. Produktas, naudojamas vieną ar du kartus per savaitę, neabejotinai kosmetikos amunicijoje užsibus ilgesnį laiką, nei kasdienio naudojimo produktai.
III žingsnis: tonizavimas. Tikriausiai mažiausiai mėgstamas veiksmas visoje veido priežiūros rutinoje. Labai nemėgstu vandens purškimo sau ant veido, Tačiau bent kartą reikia pasikliauti instrukcijomis ir daryti tai, ką esu įpareigota. Sakoma, kad šiame produkte esama botaninių komponentų komplekso, kuriame yra kanukos ir hvajavos ekstraktų. Tonikas pašalina odos riebalų perteklių, bet nesausina odos. Toniko formulė padeda nuvalyti odą ir sumažinti porų matomumą. Ramina, gaivina ir suteikia odai sveiką išvaizdą.
Mano asmenine nuomone šį tonizavimo žingsnį būtų galima neskaudžiai praleisti, mat man jis jokios akivaizdžios naudos neneša: visa, ką išvardina kaip toniko privalumus, puikiai daro ir kiti linijos produktai. Padeda nuvalyti? Turiu tam želė, sumažina porų matomumą? Tam yra kaukė. Ramina, gaivina ir suteikia sveiką išvaizdą? Apie tai kiek vėliau, tačiau šias funkcijas atlieka drėkinamoji emulsija.
Taip pat įdomu tai, jog šį toniką reikia ne tepti, o purkšti sau ant veido, tad neabejotinai tai yra produkto "švaistymas į orą". Naudoti jį galima tiek, kiek norisi, aš stengiuosi ugdyti savo valią ir naudoti jį rytais.
Talpa 147ml, o kaina 50lt. Man tai pasirodė pats nereikalingiausias produktas visoke Botanical Efects linijoje. O galbūt dėl tokio požiūrio ir turiu blogą ir užsispyrusią, šerpetoti linkusią odą?
IV žingsnis: drėkinimas. Ši itin lengva emolsija, kurios pagrindas yra augalinis ekstraktas, praturtintas maitinamaisiais kanukos ir gvajavos ekstraktais, greitai įsigeria ir kontroliuoja riebalų išsiskyrimą. Speciali formulė užtikrina tinkamą drėkinimo lygį, oda tampa švari, minkšta ir elastinga.
Tai tikriausiai pats mėgstamiausias ir maloniausias produktas. Visų pirma, dievinu jo skystą konsistenciją, kurios dėka produkto galima naudoti kiek galima mažiau (priemonės kiekis neturi didelės reikšmės priemonės efektyvumui, nes veido oda pasisavina tik tam tikrą kiekį produkto, tad tepti didelius kiekius pasidaro beprasmiška), taip pat po jo naudojimo veido oda iš tiesų tampa tarsi šilkinė.
Vienintelis minusas tas, kad produktas tikrai labai skystas, o mano patirtis rodo, kad tai reiškia greitą jo baigimąsi..
Jo talpa 88ml, o kaina 67lt, bet tai tikriausiai pats svarbiausias produktas visoje veido priežiūros priemonių linijoje, tad neabejotinai jis vertas tokių pinigų.
Visus šiuos žingsnius nesunkiai galima pritaikyti bet kokios kitos firmos kosmetikos naudojimui, nesvarbu,koks prekybinis ženklas po juo slypėtų.
Šį kartą esu labai patenkinta savo pasirinkimu ir džiaugiuosi už Mary Kay naujieną (nors naujiena čia tikriausiai tik man vienai). Žinoma, kaina tikrai didelė, už visus produktus reikėtų pakloti virs 200lt,tačiau Mary Kay kosmetikos politika man itin priimtina, mat įsigydamas produktą turi dviejų savaičių bandomąjį laikotarpį, kurio metu pastebėjus produktų neatitinkimą savo odai, turi galimybę pakeisti produktus į kitos linijos, o blogiausiu atveju, tiesiog susigrąžinti išleistus pinigus. Tokia garantija daug ką pasako apie pačią kompaniją ir apie tai, kad jos veikimas nėra pagrįstas reklaminiais triukais.
Tiesa, šios firmos dekoratyvine kosmetika nesu stipriai susižavėjusi (tiesą sakant visiškai jos nemėgstu), tačiau visoms priemonėms, susijusioms su veido priežiūra, dedu patį riebiausią pliusą, koks tik yra šioje žemėje.
as naudoju tik veido krema ir daugiau nieko :o ir net ta ne kiekviena diena...
ReplyDeleteo kiek sumokejai uz viska? :)
Kotryna :) Labai džiugu jog nusprendei naudoti šią liniją :)
ReplyDeleteVisų pirma, ši linija ne be reikalo pavadinta ,,Botanical Effects". Jos netgi pakuotės yra pagamintos iš ekologiškų priemonių. Tad, kad ši linija yra chemiška - nesutinku :)
O antra, toniką reikia purkšti ant vatos ir po to juo švelniai nuvalyti odą (nepurkšti sau tiesiai ant veido).
Dėl porų.. Kaukę naudoji tik vos kartą per savaitę, tad kitom dienom porų valymą atlieka tonikas :)
Gaivina, tonizuoja odą. Be to, atstato natūralų odos pH. Mažina riebalų perteklių, taip neleidžia kauptis bakterijoms, dėl kurių ir atsiranda tų nelemtų spuogelių.
Inga
(su kuria tą vasarą ir dareisi kaukę ;) )
Atlikti moksliniai tyrimai rodo, kad 1990-1995 m. gimusi karta turi genetinius epidermio pokyčius – epidermis plonėja, praranda drėgmę, o oda bandydama nuo to apsisaugoti išskiria daugiau riebalų. -- nu cia kas per nesamone?! kokie dar moksliniai tyrimai?? kas autorius? :D
ReplyDeleteNesenai gavau pabandyti the organic pharmacy produkciją, tai lb lb patiko, tik žinau, kad kainos jos tai kosminės. Tai bandysiu ieškoti kažko panašaus, tik su prieinamesne kaina. Pvz jau irgi bandyta biodinaminė kosmetika Martina Gebhardt. Na o dėl uoga uoga aš daug ką bandžiau bet ilgam ties ja neužsibuvau, man regis dar todėl, kad šis ženklas labai jaunas ir dar labai daug ką reikia tobulinti, tiesa, kaina tai itin maža jos, gal dėlto šiek tiek kokybė nukenčia:)
ReplyDeleteDaria, tuomet tau labai pasisekė, kad turi tokią neišrankią ir neproblematišką odą :)
ReplyDeleteTiesą sakant mokėjo mama, dėl to tikslios kainos nepasakysiu :)
Inga, ačiū už papildomą informaciją, dabar man pasidarė dar aiškiau :) Vis dėlto vis dar nesuprantu, kodėl negalima toniko purkšti tiesiai ant veido, juk neturėtų būti didelio skirtumo? :)
ReplyDeleteDėl linijos chemiškumo.. tiesiog manau, jei ji iš tiesų būtų tokia natūrali, organiška ir ekologiška, atitinkamai ir galiojimo laikas turėtų stipriai sutrumpėti: tikrai natūrali kosmetika galioja vos keletą mėnesių :)
gegute, taip teigia patys Mary Kay atstovai. Tiesa, tikslių ataskaitų ir pavardžių minėta nebuvo, bet mano jauna galva visai tiki tuo, nes:
ReplyDelete1. Iš tiesų savo odą laikau riebiai mišria, o nusausinus ją ji tik dra labiau spyriojasi; vyresnio amžiaus žmonių odos būklė būnant mūsų amžiuje stipriai skyrėsi nuo mūsiškės būklės (gal dėl to, kad ankščiau kosmetikos priemonės nebuvo vartojamos taip plačiai, gal aplinkos tarša.. nežinau, bet man tai atrodo visai logiška:D)
2. Už klaidiną reklamą šiais laikais itin stipriai baudžiama, tad nemanau, kad Mary Kay rizikuotų savo vardu ir reputacija vien tam, kad padarytų niekuo nepagrįstą įspūdį. :)
Lovely, na kaina ne visuomet pats svarbiausias rodiklis priemonės kokybėje. Vis dėlto UOGA UOGA kosmetika puikiai tinka toms, kieno oda nėra labai išranki.. maniškė lyg ir stipriai nepyksta ant manęs vasarą, bet žiemą turiu su ja kalbėti itin griežtai :D
ReplyDeletePS. Apie tavo minėtą kosmetikos firmą girdėti dar neteko, reikės pasidomėti plačiau :)
uz klaidinga reklama baudziama, bet vat uz niekuo nepagristus teiginius nebaudzia niekas. tavo valia rinktis, kuo tiketi :D as netikiu is oro nukabintais 'moksliskai irodyta', jei salia ju nera autoriaus pavardes, metu ir zurnalo, kur buvo publikuotas straipsnis. nekalbant apie tai, kad 'mokslinis' tyrimas, isspausdintas 'paneleje' nera tas pats, kas mokslinis tyrimas, isspausdintas 'lancet' ar belekokiam indeksuojam zurnale. ir apskritai, kliedesiai apie pakitusia genetika ir del to pasikeitusi epidermio sluoksni yra nu tokio lygio shudas ir nesamone, kad bent kazkiek normaliau biologijoje nusimanantis zmogus tik pasukiotu pirsta prie smilkinio :))
ReplyDeleteir as asmeniskai visiskai nevertinu kosmetikos gamintoju, kurie savo spakliu ir odos prieziuros priemones reklamuoja tokiais 'moksliniai irodymais' :D. nu man nepatinka, kai mane dura laiko. cia tas liecia loreali, mary kay, avon'us, faberlicus ir dar gyva gala kosmetikos gamintoju- paleidzia 'mokslini tyrima', krema dave 20-iai moteru, ir tipo 10 ju sumazejo rauksles, oho kokie puikus rezultatai :D...
noreciau issakyti savo nuomone del sios linijos toniko... mano nuomone jis labai svarbus,visu pirma nusipraususi veida su prausikliu,nenuvalau jo ranksluosciu, o paemusi vatos diskeli papurskiu botanical toniku ir dregna veida nuvalau tuo diskeliu,taip ne tik nuvalau galbut prausiklio likucius, bet tikrai gerai tonizuoju veida, nes jauciasi malonus veido dilgciojimas... mano oda misri...todel as naudoju visa linija be isimties, beto pries dedant botanical kauke taip pat nuvalau veida su toniku, taip kauke efektyviau ir greiciau atlieka savo funkcija, ir jai nereikia skverbtis pro ivairius nesvarumus,kas tikrai duotu blogesni rezultata :)
ReplyDeleteMan visada buvo įdomu iš kur ta reputacija. Nes apie šią Mary kay firmelę nežinau nieko.
ReplyDeleteDėl tyrimų, tokie nepagrįsti, kai tikrai nėra sakoma kas juos darė, kur buvo rašoma - atrodo nelabai patikimai.
Ir aš niekad nepasitikiu tais produktais kurie yra kaip nors platinami.
Ir man vis dar atrodo, kad kuo daugiau ant odos dėsi, tuo labiau visko ir reikės.
Kažkada naudojau daug MK produktų, negaliu pasakyti, kad prasti, bet visgi galima rasti panašaus poveikio produktų už kurkas mažesnę kainą.
ReplyDeleteTavo plaukai nesveikai grazus!! :O
ReplyDeleteMonikute, na paprastai jie taip kasdien neatrodo, ši nuotrauka buvo daryta iškart po plaukų galiukų pakirpimo (tad kirpėja prieš tai juos išplovė, išdžiovino ir tinkamai sušukavo), kasdien, deja, jie taip neatrodo :(
ReplyDeleteBet artimiausiu metu bandysiu naująjį KEUNE plaukų šampūną, gal padarys man jis stebuklą?
Sveika Kotryna, sveikinu pradėjus teisinga odos priežiūrą :) Labai patiko tavo išsamus aprašymas, net ir turint jau gerą darbo patirtį radau nemažai naudingos informacijos. Dėkui tau :) Kadangi pati dirbu su MK, svarbus kievienas atsiliepimas ir kiekviena klientė, tuo šios kompanijos išskirtinumas ir yra auksinis servizas, niekas kitas to negali pasiųlyti. Na bet aišku, kiekviena konsultantė pati atsako už tai kaip reprezentuoja kompaniją ir save. Čia buvo truputi ne į temą :)
ReplyDeleteMAn keistai pasirodė kad tau pakuotės atrodo mažos. Naudojant 2 kartus per dieną užtenka 6-10 mėn. t.y. nuo 22-36 lt per mėn. Jos pakankamai skalsios. Dažniausiai kosmetikos yra tokios pakuotės, kurių naudojant pagal rekomendacijas užtenka 2-4 mėn. Kaina tarkim apie 15-30 lt vien kremo, bet per 6-10 mėn jis kainuoja galiausiai 45-80 lt. Kokia Botanical kremo kaina? :) Aišku, dažniau mokant po nedidele sumą nepastebime, bet kai reikia sumokėti iš kart?... įvertinkite tai kaip "investiciją" į savo odą. "Investavus" į suknelę 3-5 šimtus, ji didžiąją dalį laiko praleidžia spintoje, tuo tarpu jūsų veidą kiekvieną dieną mato žmonės, ir jei atrodote nepriekaištingai - tikrai sulauksite daug komlimentų, o suknelės niekas neatsimins ;)
Dėl toniko, nėra būtina jį purkšti tiesiai ant veido, čia pagal įpročius. Aš pati sudrėkinu servetėlę ir tuomet nuvalau veidą. Yra moterų kurios įpratusios purkšti, tai tegul tai ir daro, arba sudrekinusios delnus įtapšnoja į veidą. Toniko naudojimo būdas jo veikimo neapriboja. Plius, nežinau ar sakė pačiai per pamokėlę: kiekvienastonikas turi savo paskirtį pagal jo sudėtines dalis, bet taip pat:
1. Nuvalo likusias priemones ir nešvarumus (todėl aš rekomenduoju jį naudoti ant servetėlės bent jau vakare)
2. Atstato odos PH, kuris po kitų priemonių ir vandens išsibalansuoja.
3. Pats svarbiausias, padeda kremui pasiekti gilesnius odos sluoksnius.
Ir dar, įdomu, kuo pačiai nepatinka dekoratyvi? nes daugelis moterų pabandžiusių tampa ištikimos ir mielai ją naudoja.
Sorry, už tokį ilgą posta ;)
Meadow of the sky, ilgi komentarai visuomet labai laukiami :)
ReplyDelete1. Visų pirma, kad ir su kokiu padidinamuoju stiklu dešimt kartų skaičiau šį savo įrašą, niekur neatradau tokio teiginio, kuris turėtų tiesioginę ar perkeltinę potekstę apie tai, kad man šios MK priežiūros priemonių pakuotės atrodo mažos.
Visus tuos skaičiavimus esu girdėjusi ne kartą ir ne du, tai iš tiesų labai efektyvus marketingo triukas (atleiskite, bet šio fakto nepaminėti negaliu, kad ir kaip sutinku su išsakyta mintimi apie investicijas ir tai, kad oda rūpintis reikia nuolat). Manau tai puikiai skamba gyvai, kalbant tiesiogiai su žmogumi, bet, nepykite, tačiau rašytine forma visa tai skamba kiek neprofesionaliai ir šiek tiek netikrai :) (nors pati su mama būtent dėl šio fakto ir pradėjome naudoti MK kosmetiką. Manau šis teiginys bus veiksmingesnis, jei apie jį kalbėsite, bet ne rašysite. )
Vis dėlto, nė karto nepaminėjau, kad pakuotės atrodo pernelyg mažos, produktų kiekis per mažas, o kaina per didelė. Kadangi šis tinklaraštis nėra pagrįstas kokios kosmetikos viešųjų ryšių plėtimu ar tiesiogine reklama, pabrėžiant vien kažkokios konkrečios firmos ar priemonės privalumus, aš išsakau savo asmeninę nuomonė iš vartotojo pusės. Kadangi vartotojai nėra nei gamintojai, nei platintojai, nei pardavėjai, jų nuomonė gali gerokai skirtis nuo pastarųjų ir vartotojų bei pirkėjų nuomonės gali būti labai skirtingos viena kitai. Nėra vienos teisingos vartotojo nuomonės, nes kiekviena jų yra gerbiama ir iš kažkurios pusės teisi.
Praktika, naudojant šias priemones, man asmeniškai parodė tai, kad drėkinamosios emulsijos konsistencija yra labai skysta, dėl to galima daryti ne tik prielaidą, bet ir naudotis asmenine šio produkto patirtimi, kad produktas pasibaigs greičiau, nei produktas, kurio konsistencijas yra vidutinio skystumo. Tai nereiškia, kad aš teigiu, jog pakuotė yra maža. Tiesiog tai tebuvo asmeninis pastebėjimas apie tai, kad tokios konsistencijos priemonę naudoti nėra ekonomiška ir jei turėčiau galimybę, rinkčiausi šiek tiek tirštesnės konsistencijos priemonę dėl jos ekonomiškumo. Galbūt šis darinys jums, kaip platintojų atstovei, gali pasirodyti nesuprantamas, tačiau pamėginkite nevisiškai atsibudusi iš rytinio miego arba visiškai nuvargusi vakare išspausti tokios priemonės sau ant pirštų ir suprasite, kad nepadauginti jos beveik neįmanoma, bet buteliukas į paspaudimo veiksmą reaguoja labai jautriai ir kone kiekvieną kartą šio produkto naudoju daugiau nei reikėtų. Ne dėl to, kad to nesuprasčiau, o dėl to, kad pati konsistencija tokia, kad ją suvaldyti sekasi sunkiai.
Tikiu, kad pirmosios mano pastraipos į Jūsų komentarą galėjo pasirodyti kiek grubios, tad jei taip iš tiesų pasirodė, taip neturėtų būti :)
Nežinau, ar teko girdėti, tačiau yra du pirkėjų tipai: vieni pirkėjai yra lojalūs savo mėgstamoms firmoms ir perka jų prekes nuolatos, kiti yra brand-switcher, tie, kurie kartą išmėginę produktą, vargu ar pirks jį dar kartą. Ne dėl to, kad jiems jis netiktų ar nepatiktų, o dėl to, kad jiems naujų priemonių ir produktų atradimai kelia pasitenkinimą, malonumą, jie nenori užsistovėti prie tų pačių įprastinių prekių ir ieško kažko naujo. Kad ir kaip šaunu būtų likti pastoviai ir ištikimai kažkokiai vienai firmai, protas sako, kad kol kas esu brand-switcherė, mėgstanti išmėginti vis naujas priemones, naujas firmas, skirtingas proemonių sudėtis, matyti skirtingus produktų dizainus, lyginti kainų ir kokybės skirtumus ir pan. Išmėginau nemažą kiekį dekoratyvinės kosmetikos. Vienintelis dalykas, kuris nuoširdžiai patraukė mano akį, buvo kreminė makiažo apsaugėlė, o kitos priemonės didelio pasitenkinimo nesukėlė. Kodėl? Nes kitų firmų dekoratyvinė kosmetika man atrodo patrauklesnė. Blakstienų tušai visiškai nepriimtini ir neverti dėmesio, lūpų dažų atspalviai man, kaip jaunam žmogui, pasirodė labai "pigūs", o lūpų blizgesių atspalviai taip pat nepatenkina mano iškeltų kriterijų, kuriais remdamasi perku šiuos gaminius. Tik tiek. Tai tėra asmeninė nuomonė. Priemonės nėra blogos, tiesiog man nepatinka :)