5.5.13

ASMENIŠKUMAI: TUŠTUTĖS PASLAPTYS

Ilgai ieškojau tinkamos piniginės. Iki tol turėta  tarnavo ne taip pareigingai, kaip tikėjausi. Nesu didžiulė Guess drabužių ar aksesuarų gerbėja. Paprastai parduodama produkcija man atrodo pernelyg didelėmis kainomis, kurios neatspindi nei kokybės, nei unikalumo. Iš Guess parduotuvės iki šiol turėjau vienintelį drabužį, o ir tą prieš metus laimėjau išleistuvių suknelės konkurse.  Suknelė tikrai daili, tačiau 600lt neverta nė pro kur.
Už piniginę teko pakloti triženklę pinigų paklodę, tačiau tai buvo kone pirmas spontaniškai netikėtas, tačiau visiškai užtikrintas pirkinys mano gyvenime. Pamačiusi ją supratau, kad baigėsi visos mano paieškos. Mano gražuolės VY389359 nekeisčiau tikriausiai į jokią kitą piniginę šioj žemėj!
Dar prieš metus tvirtinau, kad įsigijus vieną gerą laikrodį, kiti tampa nereikalingi. Klydau. Labai skaudžiai klydau. Rutina ir nuobodulys aplanko net ir pačius gražiausius laikrodininkų meno kūrinius. Tad gyvenimo paįvairinimui vasarai nutariau pasirinkti TRIWA Umber Brasco laikrodį. Pastarasis tiesiog puikus šiltajam metų sezonui, mat apyrankė pagaminta iš lengvo, rankomis gaminto plastiko, o visas mechanizmas atsparus vandeniui ir kitoms vasaros linksmybėms.
Nežinau, kaip jums, bet mano gyvenimo ir meilės vis šiltėjantiems orams negali nugalėti niekas: nei nesibaigianti darbų našta, nei begalės darbų akademinėje srityje. 

10 comments:

  1. Mano draugė savo mamai tokią nupirko amerikoje už 30 dolerių Guess parduotuvėje, pati stebėjos, kaip pigu :) aš tai neimiau, ne mano skonio.

    ReplyDelete
  2. Šiuo atžvilgiu Amerika tikriausiai ir liks Amerika, pas mus tokių kainų retai kada sutikti pavyksta :)

    ReplyDelete
  3. Pritariu tau :) smagu,kad vis atrandi laiko blogams, sėkmės tau :)

    ReplyDelete
  4. ačiū :) Tikiuosi sėkmė mane lydės ir toliau :)

    ReplyDelete
  5. nenoriu liūdinti,bet pati tokią už 50 lt nusipirkau.. aišku,su darbuotoja nuolaida, bet kainų atžvilgiu patarčiau guess produkcijos ieškoti tik Parko išparduotuvėje :)

    ReplyDelete
  6. Juste, galėjai ir nesakyti :( PS. O kaip tau sekasi? PASAKOK :)

    ReplyDelete
  7. Man tai labai grazi pinigine:)

    ReplyDelete
  8. Man labiausiai patiko jos medžiaga, tik to rėkiančio Guess užrašo galėjo ir nebūti. Bet yra tai yra, netrukdo :)

    ReplyDelete
  9. labai grazus laikrodis! jei ne paslaptis tai kur pirkai? ar Lietuvoj ar siunteisi is kokio beay? ir kokia kaina? nes kiek esu ziurejus tai nemazos Triwa kainos, bet verti turbut kiekvieno isleisto lito!:)

    ReplyDelete
  10. Gabriele, ačiū :) Pirkau per MEMBERSHOP akciją, šiaip Lietuvoje jų pirkti yra (nuorodą įdėjau įraše) butiq.lt parduotuvėje. :) Kainos svyruoja nuo 350lt iki 500lt :)
    O dėl kainų vertumo pasakyti sunku. Galbūt dėl to,kad iki šiol nešiojau tikriausiai visų laikų geriausią laikrodį, palyginus su juo, visi aplink man pasidaro "tik tarp kitko" :D

    ReplyDelete

© 2016 Kotryna Uogintaite