7.5.15
21.4.15
Neretai mėginimas aprėpti visas įmanomas pardavimų sferas pasibaigia visišku (ar bent daliniu) fiasko. Sutikime: sunku, o galbūt visiškai neįmanoma, būti visų galų meistru. Apie tai prabilti pasidarė aktualu, o galbūt reikėtų sakyti madinga, po viename didžiausių verslo portalų pasirodžiusio straipsnio apie Michael Kors prekinio ženklo stabilumą rinkoje atsiradimo. Šį kartą aptarkime Michael Kors poziciją grožio industrijoje, o konkrečiau - vardo įtaką kvapų kokybei.
Sulig kiekvienu sezonu Michael Kors savo gerbėjus lepina nauju jaudinančiu bei didelei vartotojų rinkai įtikti žadančiu kvapu. Sutikime - finansiškai populiaraus dizainerio kvapą įsigyti daug patogiau, nei įpirkti jo kuriamą rankinę ar laikrodį. Šį pavasarį į Lietuvą atvyko dar 2013 Rugpjūtį pasaulyje pasirodęs "Sexy Amber" aromatas, anot reklaminių stendų, turintis nepaprastai veržlų bei jausmingą kvapą. Įdomu, kad iki Lietuvos sensacingasis kvapas keliavo beveik trejus metus. Tačiau kantrybė - dorybė. Galbūt šią atpirks netikėtas atradimas parfumerijos pasaulyje?
Kvapas apibūdinamas kaip šiltas gintaro ir baltojo santalo mišinys. Su laiku atsiskleidžia ir kita aromato pusė - sultingas mandarinas bei baltosios gėlės bei jazminas. Vartotojai patį kvapą vertina geriau nei vidutiniškai, tačiau išskiria kvapo saldumą bei stiprų vanilės pagrindą. Įdomu tai, kad Douglas internetinė parduotuvė "Sexy Amber" leidimą išskiria kaip perkamiausiu.
O dabar šiek tiek asmeninės patirties, draugaujant su kvapu: parduotuvėje kvapas skeidėsi pakankamai patraukliai - kvepalai dvelkė stipriu muskusu bei nedidele saldumo nata. Kvapas pasirodė iš tiesų labai šiltas bei lengvai adaptuojamas vėsesnėmis vasaros dienomis (neabejotinai lengvesnis nei Tom Ford kuriami kvapai, tačiau daug stipresnis nei populiarieji citrusai). Deja, namuose kvapas pradėjo skleistis visiškai kitaip, nei kvepėjo parduotuvėje. Kvapas kokčiai saldus, primenantis beskonį tualetinį vandenį iš žemiausios Norfos kvepalų lentynos. Kvapas - tarytum kažkur užuostas, kažkuo labai gerai pažįstamas - iš tų laikų, kai kvėpintis Avon ar Oriflame kvepalais buvo didelė privilegija. Buitiškai kalbant - kvepalai kvepia pigiai. "Sexy Amber" aromatas galėtų puikiai tikti populiariųjų tinklinio marketingo prekinių ženklų platinamiems kvapams, tačiau vargiai turėtų būti vertas Michael Kors vardo ar kainos.
Aromatas Lietuvoje parduodamas Douglas prekybos centruose, skirtingų tarų buteliukuose - 30ml, 50ml, 100ml. Kaina svyruoja nuo 57 iki 102 Eur.
8.11.14
Ne, aš vis dar nepakankamai sena naudoti brandžiai odai sukurtus grožio produktus, tačiau yra išimčių, kurias tenka padaryti savo gyvenimo kokybės labui. Šį kartą išimtimi vadinti galima stebuklu jau pramintą Elemis Pro Collagen Cleansing Balm valomąjį balzamą.
Priežastis, verčianti atkreipti dėmesį į šį produktą paprasta - pastarasis laikomas neabejotinu Elemis bestseleriu keletą metų iš eilės, garsiausios grožio tinklaraštininkės ir Youtube grožio bendruomenė apie šį produktą atsiliepia kaip apie vieną ir nenuginčijamą Dievą. Ne blogiau atsiliepia ir žymiausi grožio portalai, dienraščiai - Elemis Pro Collagen Cleansing Balm eilę metų skina laurus savo kategorijoje.
Tad kas gi tokio stebuklingo tame prabangiame, tačiau tuo pačiu be galo paprastame indelyje? Pagrindinė produkto funkcija - pašalinti makiažo likučius ir nešvarumus, nuvalyti veido odą, sugerti per dieną išsiskyrusius veido nešvarumus bei riebalus. Tačiau, kaip pridera vyresnės odos savininkėms, priemonė privalo užtikrinti, kad valymo darbai bus atlikti be galimybės odai išsausėti ar šerpetoti. Dėl šios priežasties priemonė tampa dar stebuklingesnė - produktas tarytum sutalpina savyje dvi tarpusavyje viena kitai prieštaraujančias funkcijas valyti ir maitinti.
Ypatingai prabangi balzamo tinktūra pagaminta iš 100% natūralių aktyviųjų aliejų. Kvapas itin lengvas - produktas nežymiai dvelkia levandomis ir ramunėlėmis (savo ruožtu primena vyriškų kosmetikos priemonių kvapą). Panaudojus priemonę veidas tampa ne tik švaresnis nei iki tol, bet ir ypatingai minkštas bei švelnus - veido oda tarytum atgauna savo įprastinį stangrumą ir vidinį švytėjimą. Panaudojus produktą vieną kartą norisi jį naudoti kiekvieną mielą dieną.
Priemonės kaina neįtikėtinai didelė, tačiau yra dalykų, kuriems verta taupyti - lai blakstienų tušas būna pigesnis, lai skruostus puošia kelis litus kainuojantys skaistalai, o kasdienių pusryčių racioną sudaro grikiai - Elemis produktas vertas savo kainos. Ir net jei balzamo teks prašyti Kalėdų senelio - produktas neapvils ir meilę savo odai puoselės ištisus metus!
1.11.14
Spalio mėnesis kosmetikos aspektu praėjo neabejotinai sėkmingiau - pagaliau pavyko įsisukti į kokybiškos, visame pasaulyje puikiai pripažintos kosmetikos pažintis ir naudojimo subtilybes. Pagaliau kosmetinė pasipildė ne tik Lietuvos rinkoje pripažintais, bet ir visame pasaulyje liaupsinamais bei mylimais kosmetikos produktais.
Giorgio Armani Si kvepalai - neabejotinai tapo itališko gyvenimo periodo simboliu ir, panašu, kad dažniausiai naudojamu žodžiu pastaruosius metus. - Sì moteris - be galo stipri, visiškai laisva, tačiau tuo pačiu ir labai moteriška bei subtili būtybė. Sì - legendomis apipinta tipinė italė, sugebanti išlaikyti ne tik eleganciją, tačiau ir trapumą bei nenumaldomą stiprybę savyje. Tokia, po kurios kojomis atsiveria visas pasaulis ir ta, kurios žavesiui negali atsispirti nė vienas. Gerai, pakaks itališkų sąpalionių, lietuviškais žodžiais kalbant Sì moteris - "boba su kiaušais" (ilgą laiką bandžiau surasti švelnesnių ar mandagiam etiketui tinkamų sąsajų, tačiau nė vienas jų neatitinka tikrosios šių žodžių prasmės). Esmė aiški - energinga, nepailstanti, laisva, žaisminga ir kartu be galo moteriška bei trapi ir elegantiška. Tačiau pabandyk tokiai atsistoti skersai kelio - suvažinės kaip buldorezis pernykštį sniegą.
Dior matte & shine - akių šešėlių duetas 565- puikus pasirinkimas norit po ranka turėti dvi puikiai viena kitą papildančias spalvas, kurių kiekviena turi po antrą, ne mažiau efektyviai veikiančią funkciją - matinis rudas šešėlis puikiai tarnauja kaip antakių ryškinimo priemonė, o šampano atspalvio blizgioji šešėlio pusė nuostabiai atrodo ne tik ties akių vokais, bet ir ties viršutiniu skruostikauliu. Urban Decay NAKED 2 - būtinas įsigyti makiažo produktas viešint Sephoromis apsuptose šalyse. Daug apie šią paletę kalbėti nereikėtų, pakanka pasakyti, kad kokybė verta didesnės investicijos, o platus spalvų pasirinkimas puikiai tarnaus ne vienerius metus. NAKED paletę rekomenduoju visoms, kurios ieško funkcionalumo, ilgaamžiškumo ir puikios pigmentacijos. Žemiškų tonų spalvos net makiažo pasaulio naujokei neleis atrodyti vulgariai.
Dior matte & shine - akių šešėlių duetas 565- puikus pasirinkimas norit po ranka turėti dvi puikiai viena kitą papildančias spalvas, kurių kiekviena turi po antrą, ne mažiau efektyviai veikiančią funkciją - matinis rudas šešėlis puikiai tarnauja kaip antakių ryškinimo priemonė, o šampano atspalvio blizgioji šešėlio pusė nuostabiai atrodo ne tik ties akių vokais, bet ir ties viršutiniu skruostikauliu. Urban Decay NAKED 2 - būtinas įsigyti makiažo produktas viešint Sephoromis apsuptose šalyse. Daug apie šią paletę kalbėti nereikėtų, pakanka pasakyti, kad kokybė verta didesnės investicijos, o platus spalvų pasirinkimas puikiai tarnaus ne vienerius metus. NAKED paletę rekomenduoju visoms, kurios ieško funkcionalumo, ilgaamžiškumo ir puikios pigmentacijos. Žemiškų tonų spalvos net makiažo pasaulio naujokei neleis atrodyti vulgariai.
Decay Eyeshadow Primer Potion - nepakeičiama priemonė norint akių šešėlių teikiama daile džiaugtis ilgesnį nei įprastai laiką. Šešėliai vietoje išlieka net aukštesnėje nei įprastinėje temperatūroje. Tiesa, akių makiažą nuvalyti naudojant šią priemonę kiek sunkiau nei įprastai, tačiau rezultatas be jokių abejonių vertas pastangų.
Pupa Luminys Silky Baked Face Powder - ne naujiena nei kosmetikos industrijoje, nei Lietuvos makiažo lentynose. Ir vis dėl to - produkto kokybė preciziškai itališka, tačiau neabejotinai pritaikyta Europos rinkai - oda lieka padengta nuostabiai šilkiniu sluoksniu, negana to, maskuoja neįtikėtinai stipriai. Tiesa, dėl minkštos pudros tekstūros produktas naudojasi pakankamai greitai, tad ekonominiu atžvilgiu ši pudra nėra pats geriausias sprendimas.
Clinique BB cream - maskuojamasis drėkinamasis kremas su SPF 30 saulės apsaugos filtru pranoko bet kokius lūkesčius, kokių būtų galima turėti naudojant BB kremą. Ypatingai lengvos konsistencijos, stipraus maskavimo, idealiai prie odos prisitaikančios spalvos (mano atveju pats šviesiausias 01 numeris idealiai tinka balti pradėjusiai odai). Kaip ir pridera visai Clnique kosmetikos linijai - užtikrintas matiškumas ir bent kelioms valandoms maksimaliai sustabdytas odos riebalų išsiskyrimas garantuotas. Tiesiog puikus produktas visoms, kurios nenori miltuoto veido efekto.
Ne veltui sakoma, kad apetitas kyla bevalgant - vis stipriau įsisukus į tarptautinių kosmetikos priemonių pardavimų vietas norisi išmėginti viską!
Ne veltui sakoma, kad apetitas kyla bevalgant - vis stipriau įsisukus į tarptautinių kosmetikos priemonių pardavimų vietas norisi išmėginti viską!
30.10.14
Jau nuo 1927 FURLA skleidė itališkos kokybės bei aukščiausio lygio odos gaminių skraistę visame pasaulyje. FURLA sukurta būtent itališką gyvenimo būdą propaguojančiai moteriai - vertinančiai kokybę, neišsemiamą eleganciją spinduliuojančiai ir į savo gyvenimą investuoti mėgstančiai personai. O investuoti neabejotinai į produktą tikrai teks - kainos prasideda nuo 200 € ir tęsiasi iki begalybės.
Nors prekinis ženklas orientuotas į klasikinius brandesnei moteriai tinkančius rankinių modelius, egzistuoja vienas, keliantis daug įvairiapusiško susidomėjimo FURLA modelis. Bene daugiausiai neadekvataus dėmesio sulaukusi Candy rankinių kolekcija pasauliui žinoma jau eilę metų - iš standaus ir storo gumos sluoksnio pagamintas saldainis traukia ne tik aplinkinių žvilgsnius, bet ir verčia širdį plakti stipriau - nes toks guminukas suteikia dar daugiau meilės gyvenimui.
Raginti įsigyti bent vieną tokių tikrai nederėtų, tačiau nepačiupinėti žymiųjų FURLA, Coccinelle ar Michael Kors rankinių lankant Italiją jau neatleistina!
25.10.14
Šį sezoną DKNY kvepalų lentynas papildė dar vienas kvapas DKNY MYNY - meile New Yorkui ir pasitikėjimą savimi demonstruojantis kvapas. Naujojo kvapo ambasadore tapo charizmatiškoji Rita Ora. Širdies formos kvepalų buteliukas simbolizuoja gigantiškus Amerikos architektūrinius kūrinius, o kvapas - energijos ir laisvės užtaisas viename.
Donna Karan DKNY iki šiol garsėjo ypatingo populiarumo sulaukusiois Be Delicious kvepalų variacijomis. Tačiau DKNY MYNY tikrai ne tai, ko buvo galima tikėtis iš Donnos Karan parfumerinio pasirinkimo, įtariu, sulauksiančio ne mažesnio pasisekimo nei populiarieji Be Delicious obuoliukai. Strateginis sprendimas iš tiesų gudrus - kvapu neabejotinai mėgausis visos, kurioms Be Delicious serija riečia nosį.
Naujojo kvapo viršutines natas sudaro avietės ir rausvieji pipirai, vidurinėse - egiptietiškas jazminas ir frezija, o pagrindinėse visu grožiu atsiskleidžia pačiulis, vanilė, muskusas ir ambra. Užuodus kvapą jaučiamas laisvės ir nepriklausomybės kvapas. Tiesa, pastarasis be galo primena populiariuosius Calvin Klein Euphoria, Lancome La Vie Est Belle, o Fragrantica.com natų algoritmai kvepalus tapatina su Dior Miss Dior, Giorgio Armani Si, Givenchy Ange Ou Demon Le Secret, Chanel Chance, Stella McCartney Stella, Flowerbomb Viktor&Rolf - kone su visais kažkuriuo gyvenimo periodu teko turėti reikalų. Priešingai nei būtų galima tikėtis iš tokius stiprius kaimynus turinčio kvapo - produktas išsilaiko itin trumpą laiką - vos už kelių valandų kvapo nė nesijaučia.
DKNY MYNY kvapas - idealus motyvacinis kvapas darbo dienoms - ambra ir muskusas suteikia energijos, pipirai aktyvina ir stimuliuoja smegenų veiklą ir produktyvumą, o avietės ir frezija primena, kad net ir dienos metu reiktų prisiminti apie švelnumą.
Nereikia nė abejoti - gerbėjų DKNY MYNY susilauks daug ir ilgam.
19.10.14
Vakaryštis grožio klausimų atsakinėjimas dar kartą iš naujo privertė susismąstyti apie naudojamų produktų prekinį ženklą bei ženklo žinomumo svarbą bei kainą ir kainos bei kokybės proporcijas renkantis tinkamiausią priemonę savo grožiui paryškinti.
Šį kartą po padidinamuoju stiklu atsidūrė L'Oréal Colour Riche Extraordinaire Lip Color lūpų lakas. Pastarasis neretai laikomas garsiojo Yves Saint Laurent ROUGE PUR COUTURE Vernis À Lèvres Glossy Stain atitikmeniu aukštojoje kosmetikos industrijos dalyje.
Pradėti reikėtų tikriausiai nuo didžiausio produktų skirtumo - kainos. L'Oréal lakas tekainuoja 7.99 eur, tuo tarpu už YSL prabangos prekę reikėtų pakloti visus 35.00 eur. Kitais žodžiais tariant užuot įsigijus vieną YSL lūpų laką tais pačiais pinigais galima džiaugtis kone visa L'Oréal Colour Riche Extraordinaire lūpų dažų kolekcija.
Konsistencija tiek YSL tiek L'Oréal panaši, tačiau ne vienoda - YSL lakas pasižymi greitu džiuvimu ir vandeniniu pojūčiu ant lūpų,tačiau tuo pačiu lakui išdžiuvus jaučiamas nežymus lūpų tempimas. Tuo tarpu L'Oréal priemonė šiek tiek tirštesnė, sodresnė, beveik nedžiūna, palieka vandeninį efektą, lūpas maitina visą dėvėjimo laiką.
Dažų pigmentacija pakankamai panaši - abu produktai pasižymi sodriomis ir ilgai ant lūpų išliekančiomis spalvomis, kurių intensyvumą reguliuoti galima dengiant dažus keliais sluoksniais. L'Oréal Colour Riche Extraordinaire Lip Color koncentraciją pamatyti galite GROŽIO ALTORIAUS faebook puslapyje.
Be abejo, nereikėtų pamiršti fakto, kad YSL kosmetiką, kaip ir daugelį kitų žinomų prekinių ženklų gamina ta pati L'Oreal firma, tad nieko keisto, kad produktų koncepcija itin stipriai nesiskiria. Bet kokiu atveju dešimt balų keliauja L'Oréal Colour Riche Extraordinaire Lip Color lakui, niekuo nenusileidžiančiam garsiųjų firmų priemonėms.
18.10.14
Rudenėjant ne tik žmones, bet ir tinklaraščius puola virusai - šį kartą man kliuvo dvi dozės virusinio malonumo iš Živilės ir Birutės - merginos GROŽIO ALTORIŲ nominavo geriausio tinkaraščio nominacijoje. Be galo malonu ir džiugu, jog jau ketvirtus metus pavyksta atrasti bendraminčių kosmetikos mylėtojų!
1.Mėgstamiausia kosmetikos priemonė, be kurios negalėčiau gyventi - kone visas kosmetikos priemones laikau visiškai laikinomis ir pakeičiamomis savo gyvenime, tačiau bene reikalingiausia priemone laikau antakių dažus.Natūralūs ir ekologiški 100% Pure antakių dažai iki šiol išlieka favoritų sąraše.
2.Mėgstamiausias patiekalas - grikiai. Tikriems patiekalams gaminti ar domėtis įmantresniais receptais neturiu nei noro nei kantrybės. Pastaruosius galiu valgyti tris kartus per dieną, septynias dienas per savaitę. Nepabodo, vargu, ar kada pabos.
3. Į kokią šalį svajoji nuvykti? Kodėl? Niekuomet nelaikiau savęs didele svajokle, niekuomet nemėgau ir kelionių, tad svajonių šalies iš esmės nė negalėčiau turėti. Šį pusmetį gyvenu Italijoje, vasarą pusmetis nusimato USA, Čikagoje. Pastarąsias keliones laikau privalomomis savo gyvenime tam, kad geriau pažinčiau save ir pagaliau suprasčiau, kokio velnio žmonės kaip išprotėję trenkiasi į kitą pasaulio kraštą. Kol kas sprendimą gyventi Italijoje laikau vienu geriausiu sprendimų, kuriuos teko priimti savo gyvenime. Bet apie šalis ir toliau nesvajoju. Arba darau, arba negalvoju apie tai visai.
4.Mėgstamiausia knyga - nostalgiškai visą gyvenimą prisiminsiu dogma laikytą Hario Poterio knygų seriją. Kiekvieną dalį skaičiau septynis kartus, o kai kurias jų perrašinėjau į sąsiuvinį. Šiuo metu knygų skaitymas būtų pernelyg brangus malonumas.
5. Ar ilgai užtrunkate prie veidrodžio, kol pasiruošiate? 15-20 minučių, į laiką įeina plaukų džiovinimas ir visi kiti pasiruošimui reikalingi darbai.
6. Ar pirkdamos kosmetiką žiūrite į jos firmą? Ir ar nuo to daug kas priklauso? Firmų diferenciavimas iš esmės yra pirminis dalykas, kurį norom nenorom tenka padaryti norint išmėginti tam tikrą produktą. Į firmą dėmesį kreipti būtina tam, kad būtų galima įvertinti produkto kokybės kainos santykį, tačiau ne visuomet brangesnis produktas garantuoja aukštesnę priemonės kokybę. Taip kad į firmą dėmesį kreipiu tam, kad vėliau netektų gailėtis įsigijus produktą už 100lt kai tokios pat kokybės priemonę galėjau įsigyti už 9lt.
7. Ką dažniausiai veikiate savaitgaliais? Italijoje kiekviena diena - savaitgalis. Įprastame gyvenime savaitgaliais dirbdavau keliose vietose, namuose, praktikavausi boksą, ruošdavausi naujai savaitei, planuodavausi darbus.
8. Kuo labiausiai mėgstate rengtis? Didesnį dėmesį skiriu laikrodžiui, rankinei, batams ir viršutiniam drabužiui. Kas po juo - ne visuomet svarbu. Nemėgstu sijonų, nemėgstu pėdkelnių, privengiu suknelių.
9. Dėl ko esate pametusi galvą? Mano galva vietoj, niekuomet niekur nesimėto. Kosmetiką iš tiesų myliu, tačiau ne mažiau nei jos naudojimą mėgstu ją analizuoti, komentuoti, ieškoti informacijos ir stebėti produkto pozicionavimą rinkoje. Iš to išplaukia liguistas potraukis rašyti apie kosmetiką ir savo grožio atradimus. Lietuvoje buvau pakvaišusi dėl bokso. Treniruodavausi penkis/šešis kartus per savaitę po keletą valandų per dieną. Jei gyvenime nepasiseks - galėsiu siekti boksininkės karjeros.
10. Dėl ko pradėjote rašyti blogą? Pradžia buvo labai seniai - 2011. 01. 21 - tuo metu priežastys atrodė vienokios (mėgstu kosmetiką, moku rašyti, turiu ką papasakoti - dabar pastarosios atrodo juokingos ir akivaizdžiai pervertintos), šiuo metu galiu įžvelgti keletą - buvau jauna, kvaila, naivi ir neturėjau pakankamai vietos savirealizacijai.
11. Apibūdinkite save trimis žodžiais - tyli kiaulė gilią šaknį knisa. Ne trys, bet ir ne dešimt. Taiklu, konkretu ir tikriausiai amžina.
1. Mėgstamiausia kūno priežiūros priemonė - Elemis SPA HOME frangipani monoi body cream (paspaudus nuorodą apie kremą galite perskaityti išsamiau).
2.Trys mėgstamiausi blogai - parfumerininkės Minervos tinklaraštis, Deimantės Spintos Guru. Minimalizmas puošia - šį kartą bus du.
3.Kokią kosmetikos priemonę galėtum pavadinti savo šių metų atradimu? Atradimų šiais metais turėjau kaip niekad daug, paskutinis jų - Benefit Lemon Aid paakių maskuoklis, kurį tenka naudoti kaip pudrą.
4.Mėgstamiausias aksesuaras - Michael Kors laikrodis ir perliniai auskarai (pastaruosius išpardavimo metu pirkau už 50ct, o atrodo taip gerai, kad darbo metu būsimos nuotakos teiraujasi kur gali įsigyti tokius pat ar panašius.)
5. Mėgstamiausia kosmetikos parduotuvė - šiuo metu visus laurus neabejotinai skina Sephora ir visi joje esantys kosmetikos lobiai. Vai vai koks sovietmetis Lietuvos "Kristutės" lentynose.
6. Maisto produktas, be kurio negalėtumėte gyventi? Be jokių varžovų laimi visagaliai grikiai.
7. Ar naudoji lietuvišką kosmetiką? Pastaroji tobulėja regresine kreive aukštyn. Be abejo klasika laikau Margarita ir Rasa priemones, o profesionali lietuviškai O.D.A kosmetikai konkurentus atrasti iš tiesų nelengva. Dekoratyvinės lietuviškos kosmetikos nenaudoju.
8. Aukštakulniai ar žemakulniai? Neabejotinai žemakulniai. Aukštakulniai - mano didžiausias gyvenimo priešas. Gražu, tačiau prie mano asmenybės niekaip nesiderina ir vargu ar kada prisiderins.
9. Ar turi savo grožio kampelį? Koks jis? Pastaraisiais metais kraustytis teko keturis kartus. Džiaugiuosi kiekviena akimirka kai pavyksta prisiminti kuris produktas kuriuose namuose. Šiuo metu organizaciniu aspektu kosmetikos priemonės išgyvena chaotišką laikmetį.
10. Paskutinė išsipildžiusi svajonė - esu liūdnas ir nuobodus žmogus, kurio gyvenimą sudaro tikslai ir planai, tad svajonių neturėjau daugiau nei dešimtmetį - svajoti nustojau tuo pat metu, kai nustojau tikėti Kalėdų seneliu - dešimties. Dabar tai vadinu kruvinu ir sekinančiu darbu, tačiau rezultatai paprastai atperka bet kokius vargus - visose gyvenimo srityse.
Dar kartą dėkoju merginoms ir maištaudama keičiu taisykles - nominuoju visas, kurios nebuvo nominuotos ir nori daugiau papasakoti apie save! Daugiau taisyklių skaitykite Živilės ir Birutės grožio tinklaraščiuose. Bučkis!
Subscribe to:
Posts (Atom)