10.5.14


Turiu pripažinti, kad nesu didelė The Body Shop priemonių gerbėja - ant rankų pirštų galėčiau įvardinti  produktus, mano nuomone, vertus daugiau dėmesio, tačiau didžioji dalis TBS produkcijos tikrai nėra mano mėgstamiausias kosmetikos nagrinėjimo objektas.

Ir vis dėlto, ADOREBOX rinkiniai padarė meškos paslaugą - panaudojusi Di Palomo dušo kremą pradėjau ieškoti ne tik kokybiškos kosmetikos, bet ir kokybiškų kūno prausimo priemonių. Tokių, kurios ne tik valytų, bet ir maitintų, drėkintų ar kitaip puoselėtų kūno odą. Tad pabaigusi visus turėtus Di Palomo, L'Occitane ir kitus kūno prausiklius nusprendžiau surizikuoti ir įsigyti visą kūno priežiūrai skirtą rinkinį iš The Body Shop produkcijos.

Visa TBS kūno priežiūros linija garsi ne tik savo konsistencija, tačiau ir gausybe skirtingų kvapų. Sunku atpasakoti, kaip sunku atsispirti nuolat kvepėti arbūzo, braškinio jogurto ar kito skonio ledais (būtent tokias asociacijas sukelia didžioji dalis TBS kvapų), tad nutariau surizikuoti pasirinkusi patį neutraliausią - alyvuogių kvapą, kuris, kaip spėjau pastebėti, patinka tikrai ne kiekvienam.
  Rinkinį sudaro penkios dalys - prausimosi kempinė, muilas, dušo želė, kūno šveitiklis ir kūno kremas. Iki šiol stipriai vengusi kūno šveitiklių pamažu pradedu suprasti jų koncepciją - TBS kūno šveitikliai pasižymi ne tik valančiomis, bet ir maitinančiomis savybėmis, tad nušveitus odą ši lieka ne tik švari, bet ir minkšta. Neretai papildomoms kūno losjono ar kūno sviesto apeigoms laiko nelieka, tad maitinantis ir minkštinantis prausiklis bei šveitiklis man pasidarė itin svarbi rytinės rutinos dalis, neleidžianti pamiršti pasirūpinti odos minkštinimu.

Tiesa, dušo prausiklis šiek tiek nuvylė - iki tol naudoti Di Palomo ir L'occitane dušo produktai turėjo daug daugiau minkštinančių ir maitinančių savybių, tad TBS, lyginant su pastaraisiais, odą sausina daug stipriau. Vargu, ar šis prausiklis vertas didesnio dėmesio nei tie, kuriuos parduoda mažiausios maisto prekių parduotuvės - efektas toks pat.

Apie kūno sviestą daug kalbėti nėra prasmės - visų išgirtas, nežinia, ar dėl mados, ar dėl savo kokybės, kremas iš tiesų riebus, tačiau pakankamai greitai susigeriantis, turintis pakankamai stiprų aromatą, išliekantį bent kelias valandas nuo kremo panaudojimo. Sviesto vertinimas priklauso nuo kainos, už kurią jį pavyksta įsigyti - Lietuvoje parduodamo 200ml talpos kremo kaina 63lt, užtat perkant jį iš UK už tokį pat kiekį sumokėti teks apie 25lt. UK kaina iš tiesų atitinka produkto kokybę, kitu atveju rekomenduoju ieškoti kitos priemonės.

Apibendrinant, rinkinys sunaudojamas, tačiau jam pasibaigus prie šio pasirinkimo tikrai negrįšiu.
THE BODY SHOP kūno priemonių apžvalga

6.5.14

   Prieš kelias savaites iš vieno artimo žmogaus išgirdau keistą pastebėjimą apie didmiestyje gyvenančius žmones - "Vilniuje firma žaidžia labai svarbų vaidmenį žmogaus aprangoje". Ir susimąsčiau: ar tai rodo, jog sostinėje vyrauja didesnė tuštybės manija, noras pasipuikuoti, skirtingi ekonominiai rodikliai ar paprasčiausiai kiti kokybės ir daiktų funkcijos standartai?
   Akivaizdu, kad priežasčių gali būti ne viena, tačiau esu beveik įsitikinusi, kad pagrindinė to priežastis - kokybės ir ilgaamžio daikto paieškos. Tam, kad dėvimas drabužis tarnautų ne tik kaip privalomas atributas ar blizgus niekalas ant žmogaus pečių, tačiau ir kaip asmenybę papildanti detalė, kurios dėvėjimas su laiku žmogui suteikia tik dar daugiau išskirtinio, tik tam žmogui būdingo savitumo. Ne paslaptis, kad gyvename originalių chanel piniginių už 100lt eroje, kur aukščiausios kokybės padirbinys pateikiamas kaip originalas, o jį nešiojantis žmogus jaučiasi privalantis parodyti visas esamas daikto firmos etiketes viešai - net jei tai rodytų priešingą efektą.. Tad nekalbėkime apie etiketes; verčiau susimąstykime apie konkrečius aprangos/išvaizdos akcentus, kuriems vertėtų pataupyti ilgiau ir įsigyti laikui nepavaldžias detales.
1. Laikrodis. Laikrodis - kone vienintelis aksesuaras, į kurį nuoširdžiai patariu investuoti didesnę sumą nei fiziškai norėtųsi. Ir ne tik dėl to, kad laikrodis paprastai būna pastebimas dažniausiai. Juk pakanka vieno kokybiško laikrodžio savo gyvenime tam, kad nesinorėtų turėti dešimties vienu metu (akivaizdu, kad naudojamas bus tik vienas); taip pat kokybiškas akcentas pasotins aksesuarų fanatikes - galiausiai pradėsite vertinti vieną vienintelį akcentą, o ne krautis ant rankų visas turimas apyrankes ir žiedus. Laikrodžių ilgaamžiškumą paprastai užtikrina ir keliems metams suteikiamos garantijos, padedančios išvengti nemalonių defektų, kurių, deja, ne visuomet pavyksta išvengti perkant net ir brangesnę bižuteriją.
Meluočiau teigdama, jog žmones vertinu pagal laikrodžius, jų kokybę ar kainą, tačiau patrauklus laikrodis neabejotinai tampa dar viena priežastimi, kodėl žmogų, didelė tikimybė, pripažinsiu esant panašaus požiūrio ne tik į ilgaamžes investicijas, bet ir į svarbesnes vertybes.
Savo ištikimą laiko skaičiuoklį turiu jau antrus metus (panašu, kad turėsiu jį dar dvidešimt dvejus) ir galiu drąsiai teigti, jog šis idealiai atitinka mano asmenybę. Mane supantiems žmonėms būtent šis laikrodis asocijuojasi su manimi, o aš - su laikrodžiu. Tai tikriausiai pats geriausias įrodymas, kad detalė iš tiesų prilipo ilgam.
2. Akiniai nuo saulės. Šią detalę į "investuotinųjų" sąrašą įtraukiau ne taip jau seniai, tiesa, galbūt net ne visiškai laisva valia - greičiau profesinės pakraipos priversta - nuo to karto pradėjau pastebėti jos svarbą. Ir vis dėlto čia reikėtų paminėti ne brangiausių firmų, o atitinkamus apsauginius saulės filtrus turinčius akinius, tikslingai atliekančius pradinę savo funkciją - apsaugoti mūsų akis nuo kenksmingų saulės spindulių. Įvaizdis - dar ne viskas. Tačiau to paties negalima taikyti sveikatai. Optikos centrai visuomet turi platų saulės akinių pasirinkimą, o kad investicija tarnautų ilgai ir laimingai, rekomenduoju rinktis geriausiai prie veido formos tinkančius klasikinio stiliaus akinius.
Iš mados tikriausiai niekuomet neišeis lašo formos, aviatoriaus, lengvai užapvalintos formos, taip pat stačiakampio ir katės akį imituojantys akinių modeliai.
3.Viršutinis lauko drabužis. Ypatingai svarbu didelį dėmesį atkreipti į žieminį paltą ir pasirinkti maksimaliai poreikius atitinkantį rūbą - Lietuviškos žiemos tikrai ne pati maloniausia pasaulio stichija, tačiau telieka prisitaikyti arba emigruoti. Nuolatinės diskusijos apie tai, koks viršutinis drabužis geriausias šaltuoju metų laiku nesibaigia, tad rinktis teks individualiai: nuo kailinių, vilnonių paltų iki pūkais kimštų ilgų striukių. Kitą drabužį rekomenduočiau rinktis odinę/verstos odos striukę arba, priklausomai nuo nešiojamo stiliaus ir dirbamo darbo, klasikinio kirpimo lietpaltį. Tiek vienas, tiek kitas pasirinkimas neleis apsirikti nei rudens, nei pavasario metu, o derinant skirtingas detales nebus sunku drabužį pagrindiniame garderobe išsaugoti ne vieną ir ne du sezonus.
4. Džinsinės kelnės. Investicija ties šiuo punktu būtina iš ekonominės drabužio dėvėjimo pusės - nuolatos dėvimas ir skalbiamas drabužis galiausiai praranda pradinę savo formą ir spalvą, tad prieš perkant džinsus itin svarbu įvertinti audinio patvarumą ir atsparumą nusidėvėjimui. Idealiai tinkantį kelnių ar džinsų modelį atrasti iš tiesų sudėtinga, tad nebūtų protinga leisti prastam audiniui sugadinti idealių kelnių sąvoką.
5.Nuobodžioji suknelė, atsibodusi visiems iki gyvo kaulo, tačiau niekuomet neišeinanti ir vargu ar kada išeisianti iš mados dėl nuolatinio savo universalumo - ir į šventę, ir į darbą, ir į džiaugsmą, ir į skausmą. Drabužis, kuris galėtų gelbėti bet kurioje gyvenimo situacijoje ir tas, kurį pasirinkus neįmanoma suklysti. Juoda (nebūtinai maža) suknelė įvairiomis gyvenimo situacijomis gali tapti tikra gelbėtoja. Ar verta tokią pirkti kiekvieną sezoną? Tikrai ne. Tad teks paieškoti tokios, kurios modelis nebūtų ambicingas.
6. Maudymosi kostiumėlis. Šis drabužis paprastai nėra naudojamas itin dažnai, tačiau nuolatinis vandens ir audinio sąlytis, ypatingai jei vanduo esti chemiškai apdorotas, prastesnės kokybės audinį bematant sunaikins. Mano manija maudymosi kostiumėlių kokybei prasidėjo įsigijus ir Victoria Secret apdarą. Nuo to karto praėjo penkeri metai, o mano akiratyje šiuo klausimu nėra jokios kitos firmos, preciziškai atliekančios esminę specifikaciją.
7. Makiažo pagrindas. Šį produktą laikau bene vieninteliu dekoratyvinės kosmetikos atstovu, reikalaujančiu didesnės investicijos ir atidesnės tinkamos priemonės paieškos. Nė neabejoju, jog natūralaus atspalvio neatitinkantis veidas patraukliai neatrodys net su puikiausiai atliktu akių ar lūpų makiažu, tad idealiai odos tipą, amžiaus grupę, sezoniškumą ir individualų odos atspalvį atitinkantis produktas - būtinas. Kadangi didžioji makiažo pagrindų dalis atlieka ir apsauginę nuo žalingo aplinkos poveikio funkciją, rekomenduoju dėmesį atkreipti ne tik į akivaizdžiausią funkcinę priemonės pusę. Nėra galimybės kas kelis mėnesius pirkti skirtingo atspalvio priemonių? Įsigykite dvi - vieną žiemai, kitą vasarai. Kitų sezonų metu, priklausomai nuo poreikio, maišykite turimus atspalvius.
8. Kvepalai. Sunku pasakyti, ar parfumerijos kaina tiesiogiai atitinka kvepalų skleidžiamo kvapo kokybę, tad šiuo klausimu reiktų investuoti ne pinigus, o laiką, skirtą idealiai asmenybę atitinkančio kvapo paieškoms. Ne paslaptis, kad netinkantis kvapas gali sugadinti ne tik nuotaiką, bet ir visą dieną, tad labai svarbu atidžiai išsirinkti sau tinkantį kvapą. Kartais tam prisireikia ne vieno žygio į kvepalų parduotuvę tų pačių kvepalų testavimui. Tiesa, parfumuotas EDP ar tualetinis vanduo EDT paprastai pasižymi stipresniu kvapu nei aerozoliniai kvapai ar kvapieji vandenys, tad kaina šiuo atveju imponuoja tik sudedamųjų dalių unikalume, intensyvume ir, žinoma, firmos piniginėje išraiškoje.
9. Sportiniai bateliai. Ši investicija reikalinga tik tiems, kurie sportuoja dažniau, nei bėgdami į nuvažiuojantį autobusą. Ir ji svarbi ne dėl būtino madų sekimo ar noro pasipuikuoti iš tolo firmos ženklu šviečiančia avalyne, o dėl sveikatos - paprastai brangesni sportiniai bateliai sukurti būtent atitinkamam sportui, tad stipriai sumažėja traumų rizika. Šios funkcijos įprasti sportiniai bateliai neturi, tad svarbu atkreipti dėmesį į bendrą kūno tonusą ir sportą paversti kaip įmanoma mažiau rizikingu sveikatai.
10.Rankinė. Ties šiuo punktu reikėtų sustoti ir jį įvertinti itin kritiškai - vis dar egzistuoja nemažai žmonių, rankinę derinančių prie bendro drabužių derinio. Ir vis dėlto, tikiu, kad svarbu turėti prie gyvenimo būdo ir daugumos derinių tinkančią rankinę, galinčią sutalpinti įprastinį dienos turinį. Taip pat nėra labiau erzinančio fakto kaip nuolat plyštančios rankenos ar trūkinėjanti bei nusidėvinti apdaila. Kokybiškos medžiagos rankinė leidžia sutaupyti laiko ir nuolatinį lakstymų kiekį po parduotuves su priežastimi "suplyšo rankinė ir neturiu kur dėti daiktų" minimizuoti iki visiško minimumo.
Tad pabaigoje, atsakydama į draugės komentarą, norėčiau pridurti, kad ne tik Vilniuje, bet ir kituose miestuose, žmonės dėmesį kreipia ne į firmas ar jų padėtį visuomenėje, o į pirkinio kokybę ir galimybę jį nešioti ne vieną ir ne du sezonus. Žmonės stengiasi kurti aplink save stabilesnę aplinką, o tuo pačiu ir stabilizuoti savo paties gyvenimą. Investavus į svarbiausias detales lieka daugiau laisvo laiko skirto tam, kas iš tiesų svarbu gyvenime. Ir čia kalba krypsta jau nebe apie pirkinius.

PAPLEPĖJIMAI: KODĖL VILNIUJE FIRMA SVARBI ARBA Į KĄ VERTA INVESTUOTI

25.4.14

Balandžiui skaičiuojant paskutines dienas smalsu atlikti asmeninę kosmetikos refleksiją: prisiminti labiausiai naudojamus produktus ir drąsiai pristatyti balandžio mylimiausiuosius. Ironiška, tačiau penki iš devynių produktų priklauso natūralia kosmetika prekiaujančioms firmoms. Nejau natūralumo banga pamažu užvaldo ir mano kosmetikos stalčių?
  Vos prieš keletą dienų apžvalginiame straipsnyje minėta L'Oreal Skin Perfection linija užima garbingą cheminės kosmetikos poziciją - pažangusis koreguojamasis serumas tapo neatsiejama kasdiene  vakarine, o drėkinamasis kremas rytine rutinos dalimi.
  Tačiau bet kokie blogi ingredientai lieka beginkliai prieš RELASH blakstienų augimą skatinantį serumą, kurio sudėtyje, tikiu, piktų cheminių sudedamųjų tikrai daugiau nei įprasta - nuo kovo 20 dienos kasdien naudojama priemonė akimirksniu prailgino ir sustiprino mano blakstienas, tačiau maksimaliam rezultatui pasiekti priemonę rekomenduojama naudoti du mėnesius kasdien, tad galutinį vizualų rezultatą įvertinti protingiausia būtų po dar vieno mėnesio. Ir vis dėlto, iki šio produkto naudojimo pradžios mano blakstienos dar niekuomet nebuvo tokios ilgos! Jų ilgį pabrėžti tinka kone bet koks blakstienų tušas, tačiau aš, kaip ištikimas šuo, lieku prie savo įprastinių Maybelline New York tušų. Vieną jų (o tiksliau MNY Big Eyes Volum' Express, kuriuo nebuvau ypatingai patenkinta pirmosiomis naudojimo dienomis) naudoju savo ilgosioms vėduoklėms - mažasis aplikatorius, skirtas apatinėms blakstienoms paryškinti, puikiai tinka visų blakstienų dažymui, o ypatingai maža šepetėlio apimtis leidžia pasiekti net naujai išaugusias blakstienas.
  Įprastinį makiažo pagrindą pakeitė net dvi natūralios kosmetikos priemonės. INIKA makiažo pagrindo apžvalga ir pastebėjimais dalinausi prieš keletą mėnesių (paskaityti galima čia), o iš negatyvaus į pozityvų pakitęs įspūdis niekur nedingo - susidraugavus su natūraliu priemonės kvapu šis tapo tikrai smagiu produktu, atstojančiu net kremą. Kitas kreminis pagrindas - 100% pure natūrali matinė kreminė pudra naujas, tačiau daug gero žadantis produktas. Tiesa, dėl abiejų pagrindų teigimo, jog priemonės pilnai padengia veidą atspalviu ir suteikia matiškumą sutikti negalėčiau - maskavimas tikrai labai lengvas ir priemonės tiks toms, kurios neturi didelių veido odos problemų. Taip pat toms, kurios nori matyti iš po pudros valiūkiškai išlendančias strazdanas - pudros nepaslepia nei nelygumų, nei nuo saulės atsiradusių meilės žymių.
  Sveikai įrudusio veido efektui išgauti jau pusę metų jaukinuosi 100% pure natūralų bronzatą su vaisių pigmentais. Produktas, kaip ir dauguma 100% pure dekoratyvinės kosmetikos priemonių, itin skalsus ir pigmentuotas. Šiuo atveju su pigmentu žaisti kiek pavojinga, tačiau vasaros metu lengvai parudusi oda atrodys laiku ir vietoje, o tinkamam rezultatui išgauti gali prireikti laiko ir papildomų pastangų. 
  Gyvenimo pagyvinimui puikiai tinka dekoratyvinės linijos 100% pure Naked Berry atspalvio lūpų pieštukas su vaisių pigmentais bei tos pačios firmos Belize atspalvio kreminiai akių šešėliai. Tiek lūpų pieštukas, tiek šešėliai puikiai tinka kasdieniam naudojimui, norint pabrėžti natūralią lūpų spalvą ir pagyvinti akių mėlynumą. Man visi šie produktai tapo neatsiejama kosmetinio gyvenimo dalimi. Ir nors vis dažniau į gyvenimą keliauju vos pasiryškinusi akis ir antakius, norėdama parodyti šį tą daugiau renkuosi tik minėtuosius produktus. Kadangi visas straipsnis nuskambėjo kaip gražus 100% pure dekoratyvinės kosmetikos reklaminis šūkis, dar kartą išreiškiu savo meilę šiai firmai - kone visi mėginti gaminiai lieka mano mylimiausiųjų sąrašo viršūnėse! 
BALANDŽIO MYLIMIAUSIEJI

23.4.14

  Gėda pripažinti, tačiau iki šiol neteko išbandyti nė vieno veido priežiūrai skirto L'Oreal produkto. Tam priežasčių galėjo būti begalės, tačiau viena svarbiausių ta, jog į L'Oreal visuomet žiūrėjau kaip į stiprų dekoratyvinės, tačiau tikrai ne veido priežiūrai skirtą brandą. Ir tikriausiai nieko nenustebinsiu pasakydama, kad kartais gyvenime būna ypatingai netikėtų likimo vingių. Šią banalybę galima pritaikyti ir veido priežiūros priemonių sferai.
  Bene vienas labiausiai dėmesį įprastose kosmetikos parduotuvėse traukiantis stendas šį mėnesį išleido ypatingai akį traukiančią rožinės spalvos veido priežiūros priemonių liniją Skin Perfection. Pabaigus paskutinius La Mav ir Kvapų namų kremo likučius neliko nieko daugiau nei ieškoti naujo grobio savo veido gerovei puoselėti. Tad šį kartą nutariau nusižengti iki tol turėtam nusistatymui apie L'Oreal veido priežiūros priemones ir susipažinti su firma iš naujo.
 Skin Perfection Liniją sudaro trys produktai: koreguojamasis paakių kremas, koreguojamasis serumas ir dieninis kremas. Visi produktai pasižymi ypatingai lengvu švaros/gaivos kvapu. Kremo ir serumo tekstūros yatingai lengvos, greitai įsigeria į odą ir nepalieka jokio sunkumo pojūčio. Dieninį kremą naudojant dienos metu veidas matinis išlieka mažiausiai pusę dienos, o iš vakaro serumu pamaitintas veidas per naktį prisisotina reikalingų medžiagų. Šiuos du produktus pamilau nuo pirmųjų naudojimų, o karštomis pavasario ir vasaros dienomis šios priemonės neabejotinai tapo privalomais kasdienių ritualų produktais.
  Tiesa, vis dar neturiu tvirtos nuomonės apie Skin Perfection paakių kremą - šis pasižymi ypatingai įdomia, kone silikoniniu pagrindu sukurta tekstūra, o lengvas atspalvis greičiau permatomas, nei maskuojamasis. Ir vis dėlto, neturint didelių miego ar nuovargio žymių paakių srityje, šis produktas tikrai neblogas.
  Skin Perfection veido priežiūros priemonių liniją vertinu labai pozityviai ir nors iki pilnos laimės man joje pritrūko stipriau maskuojančio paakių kremo, garantuoju, kad vasarą pasitiksiu su šia produktų linija.
  Atsiimu visus blogus žodžius apie L'Oreal veido priežiūros priemones - nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Tad dar kartą primenu visiems, kad nereikėtų spręsti apie knygą iš jos viršelio. O kartais ir knygos turinį gali tekti perskaityti keletą kartų, kad būtų galima objektyviai vertinti knygos esmę. Šį kartą džiaugiuosi nauju atradimu!
 PS. GROŽIO ALTORIAUS Facebook paskyroje greitu metu rengsiu konkursą šiems gaminiams laimėti, tad visoms nekantruolėms patariu akylai stebėti Grožio naujienas!
L'Oreal "Skin Perfection" veido sistemos apžvalga

18.4.14

  Dar vienas prabangos produktas, kurio neaptarti būtų visiška nuodėmė. Taip taip, kalbu apie tą patį  YSL LE TEINT TOUCHE ÉCLAT Illuminating Foundation SPF 19 kreminį makiažo pagrindą, apie kurį tiek daug kalbėjo garsiausi grožio guru jau prieš metus. Tiesa, prieš metus turėjau galimybę jį išbandyti ir aš, tačiau kai kurioms apžvalgoms tikriausiai reikia laiko. O pastarajai laikas atėjo tik dabar.
   YSL LE TEINT TOUCHE ÉCLAT Illuminating Foundation SPF 19 kreminė pudra pagaminta pagal YSL bestselerį Touche Eclat maskuojamąjį korektorių, man asmeniškai nepadariusį visiškai jokio įspūdžio ir nenusipelnusio jokių rekomendacijų. Tačiau   TOUCHE ÉCLAT Illuminating Foundation žadėjo ypatingai lengvą maskavimą, nematomą švytėjimą ir veido "be makiažo" efektą. Negana to, pudros sudėtyje nėra parabenų, sulfatų, GMO ir kitų blogų ingredientų, o pasikeitęs pagrindinis pudros užpildas žadėjo "jokio kaukės efekto" efektą.
  Pudra turi pakankamai malonią konsistenciją, gerokai skystesnę nei Chanel Vitalumiere ar  Chanel Vitalumiere Aqua, su kuriomis ši pudra nuolat lyginama ir tapatinama. YSL maskuoja gerokai mažiau, odą padengia tarytum nematomo švytėjimo šydu, jos neapsunkindama, tačiau, kad ir kaip bebūtų gaila, nemaskuodama didžiųjų odos defektų. Pudros kvapas pakankamai malonus, o lengva konsistencija garantuoja maksimalų įsiskverbimą į odos sluoksnį. Veidas iš tiesų atrodo natūraliai gražesnis ir gaivesnis. Išmėginus įvairius aplikacijos būdus turiu pripažinti, jog pudrą skirstant pirštais rezultatas išgaunamas kur kas geresnis, nei tai darant įprastu skystos pudros teptuku.
  Kalbant apie priemonės ilgalaikiškumą turėčiau pabrėžti, jog naudojant šią pudrą papildomo veido pudravimo dienos metu išvengti nepavyks - pudra vietoje išlieka iki penkių valandų, tačiau pirmuosius blizgėjimo ženklus pradeda skleisti jau po pirmų dviejų. Nesutvirtinus produkto papildoma priemone vakare, valant makiažo likučius, gali nebūti ką valyti - pudros tiesiog nebeliks.
  Priemonės tara puikiai apgalvota - lengvai naudojamas dozatorius neleidžia pudros vienam kartui išspausti per daug; stiklinis pudros indas, kaip ir pridera visoms prabangos prekėms, suteikia produktui daugiau elegancijos (tik nežinia, ar tai pakankamai svarbus kriterijus, renkantis tinkamą makiažo priemonę). Puikus atspalvių pasirinkimo spektras sugundys tik užsienyje gyvenančias grožio verges ir tas, kurios nebijo produkto užsisakyti internetu -  iš 18 gaminamų pudros atspalvių mūsų parduotuvės tegali pasiūlyti 7, kita vertus, sunkus pasirinkimas mūsų šalyje - anokia naujiena. Kaina, tiesa, piniginės taip pat nepaglostys - už standartinės talpos produkto buteliuką teks sumokėti 169lt.
  Ar priemonė verta savo kainos? Taip, jei neturite problemų su veido oda, oda priskiriama kitam, nei riebios/mišrios odos tipui ir norite itin lengvo maskavimo efekto. Kitais atvejais privalumai neatpirks kainos. Kita vertus, ar yra prasmės pudrą naudoti toms, kurios turi idealią veido odą?
 Čia kaip visų tų inteligentų ir fashionistų  išgirti Macaroonsai - nors labai brangu, bet visi perka, visiems skanu, tik niekaip nesuprasi, ar patinka tau, ar tai darai dėl to, kad kiti tai daro.
YSL "Le Teint Touche Éclat Illuminating Foundation SPF 19" kreminės pudros apžvalga

15.4.14

   FFakers fotostudijoje, o tuo pačiu sudalyvauti Deichmann naujosios pavasario/vasaros batų kolekcijos pristatyme. Tiesa, pagrindinė susitikimo idėja nė kiek nepradžiugino - teko turėti individualią fotosesiją, o fotoaparatų vis dėlto vis dar nemyliu..
Vieną niūrų ketvirtadienio vakarą turėjau garbės apsilankyti ypatingai talentingų mados fotografių, pasivadinusių
  Vargu, ar detalės turėtų imponuoti tokio tipo įrašuose, tad šį kartą pasakyti galiu tik tiek, kad net ir Deichmann batų parduotuvėje galima atrasti pakankamai neblogos avalynės - pati šios parduotuvės nemėgstu, tačiau turint pakankamą kantrybės lašą galima atrasti šį tą netikėto ir net labai tinkamo!
  Ir gėda tiems, kas negirdėjo apie FFakers - Eglės Jociūtės ir Ievos Markevičiūtės duetą bei jų kuriamas fotografijas! Pastarosios - tikrai stulbinančios!
SUSITIKIMAI: FFakers @ Deichmann

13.4.14

   Jei reikėtų išrinkti geriausiai asmenybę apibūdinantį produktą, būčiau YSL Rouge Volupte. Pastarieji buvo bene pirmieji brangūs lūpų dažai mano, tada dar moksleivės, gyvenime, o ir laikiau juos ypatingai - taip, kad pamačiusi mama nepradėtų plaukų nuo galvos rautis, kad visus uždirbtus pinigus išleidau kvailai brangiai kosmetikai.
   Produktas pasižymi ypatingai turtinga kremine konsistencija, padedančia išsaugoti lūpas nuo išsausėjimo ar šerpetojimo, spalvos visuomet pigmentuotos ir sodrios, o kvapas dvelkia lengvais citrusiniais vaisiais. Aprašymas skelbia dažus esant ilgalaikius (panašiai ir yra) o net ir nuvalgius spalvą lūpos lieka švelnaus rausvo atspalvio.
   Rouge Volupte iki šių dienų egzistuoja keliuose lūpų dažų pavidaluose: klasikiniame matiniame Rouge Volupte, daugiau veidrodinio spindesio turinčiame Rouve Volupte Shine, perlamutinių ar blizgių dalelių turinčiame Rouge Volupte Perle ir permatomame, vos lengvą atspalvį turinčiame Volupte sheer candy. Kiekviena linija pasižymi unikaliomis savybėmis, tačiau vertinti, kuri iš jų verta "geriausios iš geriausių" vardo, būtų sunku - mano širdyje visos trys linijos (Volupte, Volupte shine ir Sheer candy) užima vienodą dalį pripažinimo.
   Yra kosmetikos produktų, kuriuos norisi turėti ne tik dėl itin tinkamos tekstūros, atliekamų funkcijų ar efektyvumo. Yra tokių produktų, kuriuos norisi laikyti tiesiog kaip relikviją ar simbolį, padedantį pakelti nuotaiką, įkvėpti ar tiesiog padėti geriau pasijausti. Neabejotinai YSL Rouge Volupte kaip tik tokie - nepavaldūs laikui ir madoms. Tokie, su kuriais nesinori skirtis nė sekundei.
YSL "Rouge Volupte" lūpų dažų apžvalga

9.4.14

 
  Nuotrauka čia atsirado ne dėl pernelyg didelės meilės sau, o dėl to, kad nuo KVAPŲ NAMŲ kosmetikos naudojimo pradžios praėjo dvi savaitės - nuotraukoje esu be jokio makiažo pagrindo ar kitos veido odos korekcijos priemonės. O kad jau pavadinimas skelbia, jog įrašas skirtas KVAPŲ NAMŲ produktų apžvalgai, tikriausiai nujaučiate, kur link suku.
  KVAPŲ NAMŲ organizuoto susitikimo metu turėjau galimybę pati pasigaminti savo odai tinkamus produktus. Tą kartą nutariau išmėginti savo jėgas veido kremo bei molio pagrindu kuriamo prausiklio gamyboje. Abi priemones pasigaminti pasirodė esą itin paprasta - svarbu žinoti proporcijas, sudedamąsias dalis ir  produktų maišymo eiliškumą. O visą eigą prižiūrint profesionaliai namų šeimininkei, procesas tapo bemaž žaidimų aikštele - maišyti, matuoti, trinti, vėl matuoti, pilti, vėl maišyti.. Jausmas tarytum grįžus į ankstyvą vaikystę (tiesa, kiek pamenu save, nebuvau iš tų, kurie daug kapstytųsi smėlio dėžėse, tai nesu tikrai, ar jausmas tikrai toks, kokį aprašiau). Bet kokiu atveju, produktų maišymas veikia tarytum meditacija - nuramina, atpalaiduoja ir pozityviai nuteikia tolimesniems dienos darbams.
  Abu produktus sąžiningai nuo pat pirmosios įsigijimo dienos naudojau kiekvieną vakarą - per naktį ant odos veikiančio veido kremo efektyvumo pakako, kad ryte atsikėlus jausčiau švelnią sudrėkintą odą, gasulo molio prausiklis dienos pabaigoje maksimaliai išvalydavo dienos metu ant veido odos susikaupusius nešvarumus. Tiesa, prausiklis skirtas mišriai/riebiai odai, tad turint jautresnę ar į sausėjimą linkusią odą šios priemonės naudoti nepatarčiau. Į mano gaminto prausiklio sudėtį įėjo gasulo molis, pelargonijų hidrolatas, nerafinuoto argano aliejaus, vitamino E ir rozmarinų ekstrakto lašai. Prausiklis, laikant jį ant veido ilgiau nei kelias akimirkas, pradeda kietėti ir maloniai tempti veido odą. 120ml pagaminto produkto kainuoja apie 41lt (priklausomai nuo papildomų ingredientų).
 Sviestiniu pagrindu ir aliejų priemaišomis  kremas su puiklapiais veidą kiekvieną rytą palieka sudrėkintą, minkštą ir stebėtinai sumažina odos blizgesį. Tiesa, mažo indelio kasdieniam naudojimui užteks mėnesiui laiko (per dvi savaites spėjau sunaudoti pusę jo talpos), tačiau produktas neabejotinai vertas investavimo. Taip pat reikėtų paminėti keistą kremo kvapą, kurį suteikia puiklapių aliejus (daug kas teigia jį kvepiant žolelėmis, nors man kvapas primena pusiau iškeptos vištienos kvapą - prieš metus naudoto UOGA UOGA puiklapių aliejaus ir pagalvės derinys ryte kvepėdavo tikrais pietumis!). Tačiau nepaisant gurmaniško kvapo ir nedidelės produkto talpos, kremas vertas visų riebesnės odos savininkių dėmesio.  40ml produkto kainuoja 34lt (priklausomai nuo papildomų ingredientų).
  Produktams dedu riebų pliusą ir tvirtą rekomendaciją!
"KVAPŲ NAMŲ" veido priežiūros priemonių apžvalga

8.4.14

   Vasario 17-18 dienomis Dubajuje vykusioje tarptautinėje spaudos konferencijoje Oriflame pristatė naują produktų liniją. Pristatymas dedikuotas moteriškumui, grožiui ir fiziniam aktyvumui. Susitikimo metu vyko pokalbiai ne tik su Oriflame atstovais,  bet ir su žymiomis sportininkėmis, noriai besidalinančiomis savo požiūriu į tai, kas joms atrodo grožis ir didžioji moteriškumo galia.
    Galbūt straipsnio pradžioje gali kilti klausimas, kodėl visa informacija talpinama GROŽIO ALTORIUJE - pati konferencijoje dalyvauti galimybės neturėjau, tačiau turėdama ypatingą galimybę, turėjau garbės prisidėti prie konferencijoje dalyvavusių spaudos atstovų klausimyno sudarymo, tad dalinuosi iš Dubajaus atvežtomis emocijomis bei informacija, kurią, be galo džiaugiuosi, pavyko gauti iš pasaulinio lygio tenisininkių.
    Nuo  2010ųjų, kuomet Oriflame tapo oficialiu Europos ir Kinijos moterų teniso asociacijos rėmėju, tarptautinė grožio komanda su Jonas Wramme priešakyje spėjo apkeliauti įvairiausius pasaulio kampelius bei turėjo unikalią galimybę išvysti pasaulinio lygio moterų sportininkių pasiruošimo darbus prieš jų didžiuosius laimėjimus, spaudos konferencijas bei kitus svarbius susitikimus. 
    Galiausiai, moteriškai draugystei išaugus į naują lygmenį, prasidėjo naujų grožio produktų, įkvėptų  sportininkių moterų kūrimo procesas. Šis poreikis kilo kone savaime - sportuojantys žmonės paprastai turi kiek kitokį gyvenimo ritmą, o tuo pačiu ir skirtingą nuo įprastų higienos rutiną. Kelionėse praleidžiant 200 dienų metuose, prausiantis tris kartus per dieną ir intensyviai sportuojant atsiranda ypatingas poreikis patenkinti higieną ir stipriau rūpintis švara: juk sportas negali tapti apsileidimo priežastimi. Kitais žodžiais kalbant, atėjo metas naujam požiūriui į grožį. 
   Kone kiekviena grožio kompanija savaip išreiškia svarbiausią savo produkcijos šūkį, vienaip ar kitaip išreiškiantį tą pačią mintį - pasinaudojus geriausiais makiažo triukais, išlikti gražiomis ir mylėti save už savo unikalų grožį. Tačiau nepaisant visų grožio dekoratyvinių ritualų, sunku būtų paneigti faktą, kad grožis slypi ne tik veido, bet ir kūno priežiūroje. Vien tai, kad veido srityje esama vos 5% odos, neabejotinai verčia prisiminti vieną pirmųjų rytinių ritualų, kuriuos tenka atlikti vos atsikėlus - rytinis dušas! Ir tikriausiai nieko nenustebins faktas, kad būtent fizinis komfortas mums suteikia nepalyginamai daugiau pirminio pasitikėjimo savimi.
  Būtent tai, kad grožis slypi stiprybėje (arba, "Strong is beautiful", kaip skambėjo pagrindinis konferencijos šūkis), buvo akcentuojama visos konferencijos metu. Ir ne makiažas, o vidinė žmogaus stiprybė, kuriai palaikyti reikalingi kasdieniai kūno priežiūros produktai.
 O dabar pats laikas susipažinti su pirmąja oficialia tarptautinės Oriflame labdaros ambasadore

Caroline Wozniacki, prisidedančia prie vaikų gerovės skatinimo programos Baltijos šalyse (tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje, tiek Estijoje Oriflame prisideda prie SOS vaikų kaimų gyvenimo). Ši sportininkė eilę metų laiko tvirtą šeštą poziciją pasaulinėje reitingų lentelėje ir 2011 metais Caroline priklausė pasaulinė auksinė teniso taurė.
   Kaip ir buvo galima numanyti, Caroline į susitikimą atvyko nežymiai pudra, tušu ir skaistalais pasiryškinusi veido bruožus. Jos charizmą papildė klasikinio modelio Chanel megztinis ir paprasto kirpimo mėlynų džinsų bei balerinos tipo batelių kombinacija. Ir, tikriausiai, nuodėmė būtų nepaminėti sužadėtuvių žiedo, papuošto milžinišku aštuonių karatų deimantu -  moters būsimasis vyras profesionalus golfo žaidėjas Rory McIlroy turi stebėtinai gerą skonį papuošalams.
 Pokalbio metu paaiškėjo, jog Caroline žavisi Oriflame produkcija (čia galėčiau pakelti savo antakius, bet vargu, ar būdama vienos ar kitos kosmetikos kompanijos ambasadore, galėtų teigti priešingai - visgi įvaizdis yra įvaizdis, kokia tiesa slypi iš tiesų - sunku pasakyti), pačiais svarbiausiais kūno priežiūroje sportininkė laiko ingredientus, o ne konkrečius produktus. Anot profesionalės, produktai turi būti atitinkamo tirštumo ir konsistencijos, odą sugebėti suminkštinti ir pamaitinti. Be abejonės, Caroline prioritetą teikia maloniai kvepiantiems ir gaivos jausmą sukeliantiems produktams. Kvepalai, pasak Caroline, kvepalai - ypatingai subjektyvu ir asmeniška, bet gaivos kvapas vienareikšmiškai reikalingas visiems.  Pokalbio metu temai pasisukus apie grožio sampratą, Caroline pareiškė, kad būtent stiprybėje slypi moters grožis, panašu, kad būtent išsakytais žodžiais moteris vadovaujasi ne tik asmeniniame, bet ir darbiniame gyvenime. Tiesa, nors dekoratyvinės kosmetikos sportininkė nesibaido, tačiau dėl jos neina iš proto.
  Už galimybę pažvelgti pro Oriflame WTA spaudos konferencijos ypatingai dėkoju renginio organizatoriams, POLHEM PR agentūrai ir
Maijai Melbarde, padėjusiai geriau pažinti konferencijos vidų.
Nuotraukoje Caroline Wozniacki, nuotrauka iš Getty Imagees fotobanko.

SUSITIKIMAI: ORIFLAME STRONG IS BEAUTIFUL SPAUDOS KONFERENCIJA DUBAJUJE

6.4.14

 (Nuotrauka: Manto Valaičio VALAITIS FOTO)
Niūri sekmadienio popietė - puikus laikas trumpai asmeniškumų valandėlei ir išsamesnei tinklaraščio rašymo analizei. O šiandien kaip tyčia galvoje nepaliaujamai sukasi viena mintis apie bendrą tinklaraščių sampratą ir naudą visuomenei. Pastaroji mintis privertė sustoti ir susimąstyti apie tai, kas esu ir kodėl gyvenime darau tai, ką darau.
  Tikriausiai reikėtų pradėti nuo klausimo sau, kas yra tinklaraštis? Kam jis reikalingas ir kokią žinią turėtų nešti pasauliui? Tinklaraštis, tikriausiai nė nekyla jokių abejonių, yra vieno ar kelių žmonių kuriamas viešasis dienoraštis, kuriame paprastai išsakomos subjektyvios mintys ar nuomonė vienu ar kitu klausimu, fiksuojamos akimirkos ar perteikiami individų išgyvenimai bei paprasto mirtingojo gyvenimo buities ištraukos. Kokia jo misija? Tikriausiai parodyti tai, ką kartais dėl pernelyg didelio skubėjimo ir bėgimo pamirštame - parodyti gyvenimo grožį paprastuose dalykuose. Tuose, kuriuose gyvename kiekvieną mielą dieną, tačiau kuriais kartais pamirštame pasidžiaugti. Kitas tinklaraščio tikslas - suburti bendraminčius į vieną erdvę ir raginti juos dalintis savo nuomone, išgyvenimais ar patyrimais. Būtent pastarasis yra pagrindinis mano veiklos ir GROŽIO ALTORIAUS variklis, leidžiantis nenuklystant į lankas eiti tiksliai ir be nukrypimų. Ir vis dėlto nukrypimai reikalingi tam, kad išbandžius kažką naujo, galėtume atrasti save ar praplėsti savo veiklos lauką.
  Mano ir tinklaraščio draugystė prasidėjo prieš daugiau nei trejus metus - tais laikais vadintas FUNK tinklaraštis priminė daugiau asmeninį kosmetikos fanatikės dienoraštį, nei tikslinę idėją turintį portalą. Tikriausiai nieko keisto, kad pirmuosius įrašus ir pirmuosius rašymo metus prisimenu su didele šypsena ir niekaip negalėdama suprasti, kaip leidau sau viešinti tokius asmeninius gyvenimo faktus. Kita vertus, iš klaidų mokomasi, tad aš per pirmuosius rašymo metus išmokau pamoką, kad internetas - toli gražu ne ta vieta, kur reikėtų išlieti asmeniškumus. Tokiu būdu nejučia tinklaraščio turinys perėjo prie kiek sausesnio, tačiau labiau struktūrizuoto ar bent jau turinčio pagrindinę sritį - kosmetikos apžvalgas. Taip prieš pusę metų FUNK tapo GROŽIO ALTORIUMI, degančiu aistra grožiui ir kosmetikai. O grožį reikėtų suprasti plačiąja prasme. Nes jis slypi daugelyje gyvenimo sferų, o meilė sau yra bene didžiausias gyvenimo variklis. Ir jei kosmetika leidžia padidinti meilę sau, kodėl tuo nepasinaudojus? Kitas, ne mažiau svarbus dalykas - įrankiai, kuriais naudojantis tinklaraščio rašymas užtikrintų didžiausią naudą ir kokybę skaitytojui bei patenkintų mano asmeninius rašymo lūkesčius.
  Būtent dėl šios priežasties pamažu pradedu rimčiau bendrauti su tam tikromis kosmetikos įmonėmis, galinčiomis plačiau papasakoti apie jų parduodamą produkciją, būtent dėl to stengiuosi kaip įmanoma dažniau lankytis visuose organizuojamuose susitikimuose. Ir būtent dėl to, o ne reklaminiais tikslais, stengiuosi išmėginti kaip įmanoma daugiau skirtingų kosmetikos produktų bei savo patirtimi (arba jos stoka) pasidalinti su skaitytojais. Kitas, vis dar daug abejonių keliantis žingsnis - video įrašų filmavimas. Pastarasis nėra mano mėgstamiausia veiklos dalis, tačiau tikiu, kad būtent jie gali įnešti daug naujų vėjų į GROŽIO ALTORIAUS turinį ir nežymiai padėti išeiti iš savo komforto zonos ribų, kurios, kaip žinia, trukdo nuolatiniam žmogaus tobulėjimui.
 GROŽIO ALTORIAUS pavasariniai vėjai žada daug - kosmetikos bei paslaugų apžvalgų, konkursų, grožio tendencijų apžvalgų, mėnesio mylimiausiųjų rubrikų, video įrašų, projektų bei susitikimų ir, žinoma, žiupsnelį asmeniškumų, be kurių, tikiu, pyragas būtų ne toks saldus. Tačiau nemažiau svarbu sužinoti, kas, jūsų nuomone, turėtų būti publikuojama tinklaraštyje ir kokie jūsų, kaip skaitytojų lūkesčiai, kurie turėtų būti patenkinti ir realizuoti.Tad komentaruose raginu išsakyti savo nuomonę apie tai, ką reikėtų vadinti sėkmingu tinklaraščiu ir ką norėtumėte išvysti G.A turinyje.
  Tiesa, tikriausiai niekad nesidžiaugiau ir nesigyriau vienu faktu - būtent nuolatinis tinklaraščio rašymas ir jokios finansinės naudos neduodantis atrodo, paikas, domėjimasis kosmetika man atnešė pačius gražiausius ir geriausius draugus, atsiminimus ir keletą didelių perspektyvų žadančių darbo vietų. Ir būtent tinklaraščio dėka supratau, kad gyvenime galiu būti tuo, kuo noriu būti, o ne tuo, kuo mane esant laiko aplinkiniai. Ir jei kas nors pasakys, kad tinklaraštininkai turi išskirtines galimybes kurioje nors veiklos sferoje, gerokai trinktelėsiu tam žmogui į pakaušį (trečią mėnesį intensyviai mokausi bokso, tad patikėkit, smūgis nebus naivios mergaitės kumštelėjimas) - šią galimybę turime kiekvienas, tačiau nuo mūsų pačių priklauso, kaip ja pasinaudosime. Sėkmės nėra - sėkmė šypsosi tik tiems, kurie dirba. O uždirbta sėkmė - jau nebe sėkmė, o pasiekimas.
  Taip kad darykite gyvenime tai, ką norite daryti ir galiausiai besišypsančią laimę suprasite esant tiesiog savo paties darbo vaisių.
ASMENIŠKUMAI: KAS, KAIP IR KODĖL?
© 2016 Kotryna Uogintaite