9.6.16

Praūžus didžiosioms Kiehl's parduotuvės atidarymo dūzgėms liko svarbiausias darbas - išmėginti ir įvertinti šio prekinio ženklo siūlomas priemones. Naudojamas Midnight Recovery Concentrate pelnė visus medalius ir toliau karaliauja kasdienėje odos priežiūros rutinoje, tuo tarpu likę produktai mišriai odai prižiūrėti taip pat paliko nemažą įspūdį, tačiau nublanko prieš minėtąjį produktą. Šį kartą asmeniniam naudojimui pasirinkau "Powerful-Strength Line-Reducing" priemonę, skirtą odos stangrinimui ir šviesinimui.

Senėjimo procesus stabdančios priemonės nebūtinai turėtų būti naudojamos brandesnę veido odą turinčių moterų. Kadangi minėtoji priemonė turi didelį kiekį Vitamino C koncentracijos, šį drąsiai galima naudoti nepriklausomai nuo amžiaus grupės ar odos tipo.

Aprašomas koncentratas nėra niekas kitas kaip itin koncentruotas Vitamino C prisotintas serumas, Vitamino C čia net 10,5%. Padengus šį ant odos priemonė sukelia labai neįprastą šildantį efektą. Baimintis tikrai nereikėtų. Tai - ne alerginė reakcija, nors pirmą kartą aplikuojat priemonę ant odos tokių minčių tikrai gali kilti. Įpratus prie šio efekto šildymas tampa keistai malonus ir kelia nedidelę priklausomybę. Koncentratas turi labai tirštą ir standžią konsistenciją, šiek tiek primena silikoninius makiažo gruntus (koncentrato sudėtyje yra silikonų, kurie leidžia produktui lengviau įsiskverbti į odą), tad dėl savo tekstūros puikiai galėtų tarnauti kaip makiažo paruošimo produktas.

Priemonė puikiai tinkama naudoti du kartus per dieną prieš drėkinamojo kremo aplikavimą. Vitaminas C padeda apsaugoti odą nuo neigiamo aplinkos poveikio, taip pat prisotina šią vitaminais, naudojant ilgesnį laiką šiek tiek šviesina ir skaistina odos pigmentą, taip pat gali pašviesinti odą (tam reikėtų papildomai naudoti SPF filtrą turintį veido kremą, apsaugantį nuo pavojingų saulės spindulių). Koncentratas neturi jokio kvapo, tad puikiai tiks ir patiks toms, kurios ieško bekvapio produkto, taip pat priemonės naudojimui turėtų būti akylesnės jautrios odos savininkės.

Ar rekomenduoju? Taip. Ir nors tokio pobūdžio priemonė nėra pakaitalas įprastiniam veido kremui, tačiau kaip papildomas žingsnelis tarp odos valymo, tonizavimo, drėkinimo ir paruošimo likusiems ritualams produktas tikrai šaunus. 75ml talpos plastikinio buteliuko kaina €76, 50ml kaina €59.

Kiehl's "Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate" priemonės apžvalga

8.6.16

Paskutinė savaitė ir vėl pažėrė nemažai smagių gyvenimo akimirkų, susijusių su tinklaraščio veikla. Dar praėjusios savaitės pabaigoje netikėtai gavus dovanų teko džiūgauti kaip niekad, mat šį kartą bus galima išmėginti STARSKIN prekinio ženklo asortimente esančias priemones - veido ir kojų kaukes bei veido odos prausiklį. Garsus vardas ir aukštokos kainos verčia kelti itin aukštus lūkesčius gaminio kokybei ir gaunamui rezultatui, o kol kas tenka laukti priemonių išbandymo eilės. 

Dar praėjusį ketvirtadienį pavyko įamžinti porą smagių kadrų filmuojant Lancome prekinio ženklo organizuojamą konkursą. Kartu su kolegėmis Darja iš Luscious Style ir Aliona iš Lithuanian Beauty Blog smagiai leidome laiką Mados Prieskonių organizuotame susitikime bei vasaros kolekcijų pristatyme, o taip pat juokais tobulinome savo momentinius filmavimo bei fotografavimo įgūdžius.

Savaitgalį teko lepintis Giraffe sultimis. Produktų koncepcija iš tiesų pagirtina, o bet koks požiūris į sveikesnį gyvenimo būdą bei rūpestį sau - sveikintinas. 

Pirmadienio pavakarę teko praleisti GO9 prekybos centre, kuriame vyko Locals.lt parduotuvės atidarymas bei dizainerių pristatymas. Locals.lt - vieta, kurioje sutalpinti garsiausi Lietuvos dizaineriai. Erdvės iš tiesų įspūdingos, o ieškantys neeilinio sprendimo sau ar namų interjerui šioje vietoje nesunkiai atras kažką artimo.

Tuo tarpu antradienio rytą teko pradėti Eurovaistinės organizuoto sveikatos ir grožio tyrimo pristatyme, kurio metu pristatyta sveikos odos piramidė ir gražios odos receptas. Konferencija vyko Vilniaus centre, Gedimino prospekte, iš kurio atsiveria nepakartojamas vaizdas su Vilniaus miesto panorama.

Ką žada likusi savaitės dalis? Instagram paskyros @uogintate  sekėjai naujienas neabejotinai sužinos pirmieji!

Bučkis,
Uogintaitė
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai
Lietuvos vyrai ir moterys skirtingai supranta grožį: daugiau nei pusė vyrų teigia, kad moterys neturėtų dažytis kasdien, o 6 iš 10 moterų įsitikinusios priešingai – joms kasdienis makiažas būtinas, atskleidė „Eurovaistinės“ inicijuotas kasdienių grožio ir higienos ritualų tyrimas. Odos priežiūros ekspertai sako, kad dekoratyvinė kosmetika neturėtų būti taip sureikšminama, ir siūlo sveikos ir gražios odos receptą – unikalią odos priežiūros piramidę.
 
Vyrams nereikia, kad moterys dažytųsi kasdien
Reprezentatyvus Lietuvos gyventojų nuomonės tyrimas parodė, kad 53 proc. lietuvių mano, jog moterys dekoratyvinę kosmetiką turėtų naudoti kiekvieną dieną. Kasdienis makiažas svarbesnis pačioms moterims: 6 iš 10 moterų (61 proc.) pasisako už makiažą kiekvieną dieną. Dauguma taip manančių – namų šeimininkės (72 proc.).
Vyrų nuomonė kitokia. Kad moterys dažytųsi kiekvieną dieną norėtų mažiau nei pusė apklaustų vyrų – 45 proc. Likusieji įsitikinę, moterims naudoti dekoratyvinės kosmetikos kiekvieną dieną nereikia.
Tyrimas taip pat atskleidė, kad didesnei daliai moterų (29 proc.) kasdienis makiažas yra ilgiausiai trunkantis rytinis grožio ritualas. Po 25 proc. moterų ilgiausiai ryte prausiasi arba plaunasi galvą, 11 proc. – mankštinasi, 5 proc. – valosi dantis, 4 proc. – tepa kūną ir veidą kremu.
Tarp vyrų ilgiausiai trunkanti rytinė procedūra – skutimasis. Jį nurodė 61 proc. respondentų. 19 proc. vyrų ryte ilgiausiai prausiasi, 7 proc. – mankštinasi, 5 proc. – plaunasi galvą, 3 proc. – valosi dantis, 0,4 proc. – tepasi veidą ar kūną kremu. 

Ekspertų sudaryta piramidė – tinkamai odos priežiūrai
Atsižvelgdama į tyrimo rezultatus, „Eurovaistinė“, bendradarbiaudama su gydytoja dermatovenerologe doc. dr. Rūta Gancevičiene, Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto Visuomenės sveikatos instituto direktoriumi prof. Rimantu Stuku ir Nacionaliniu visuomenės sveikatos centru, pirmą kartą pristatė unikalią odos priežiūros piramidę – ekspertų patarimus teisingai ir sveikai kasdienei odos priežiūrai.

„Tyrimas parodė, kad lietuvės itin didelį dėmesį skiria kasdieniam dekoratyvinės kosmetikos naudojimui. Pakvietėme ekspertus kartu su mūsų vaistininkais sukurti priemonę, kuri leistų geriau suprasti, kas lemia odos būklę ir kaip puoselėti sveiką grožį. ukūrėme piramidę, padėsiančią geriau suprasti, kaip reikia prižiūrėti odą, kurie kasdieniai grožio ritualai yra svarbiausi, kurie – mažiau svarbūs“, – sako Ingrida Damulienė, „Eurovaistinės“ valdydos pirmininkė.
Viena iš piramidės rengėjų doc. dr. Rūta Gancevičienė pabrėžia, kad piramidė sudaryta pagal odos priežiūros procedūrų svarbą. Apačioje esančios – pačios svarbiausios. Kylant į viršų – jų reikšmė mažėja. 

„Odos priežiūrai svarbiausias yra reguliarus, dukart per dieną, prausimasis ir odos drėkinimas. Nesudrėkinta oda lengviau pažeidžiama, linkusi į įvairius susirgimus. Svarbi odai ir apsauga: nuo ultravioletinių spindulių, o žiemą – ir nuo šalčio. Kylant į viršų, procedūrų svarba odos priežiūrai mažėja. Piramidės viršūnėje esančią dekoratyvinę kosmetiką galima naudoti kasdien, tačiau ji negali tapti pagrindine odos priežiūros priemone“, – pataria dermatovenerologė doc. dr. R. Gancevičienė.
Drėkinti odą gydytoja pataria dukart per dieną, vadovaujantis 3 minučių taisykle – drėkinamąją priemonę naudoti, kol oda dar drėgna po prausimo. Šveisti odą užtenka kartą ar du per savaitę, o priemones specifiniams odos poreikiams (itin sausai ar, priešingai, itin riebiai odai) ar ją praturtinančias priemones (kaukes, serumus ir kt.) galima naudoti ir kasdien pagal individualų poreikį.

Pasak gydytojos dermatovenerologės, lietuvių odos priežiūros „raštingumas“ pakankamai geras ir nuolat tobulėja, tačiau vis dar pasitaiko netinkamų priežiūros pavyzdžių. Be to, per mažai oda rūpinasi vyrai.
„Neretai vyrai pamiršta, kad ir jie turi rūpintis savo oda, ją prausti tinkamu prausikliu, sudrėkinti. Dažniausiai vyrai naudoja tai, ką „duoda“ žmona, arba tiesiog randa žmonos „lentynėlėje“. Jaunos merginos neretai dažosi per daug ir neturi kantrybės tinkamai kasdienei higienai. Tai gali sukelti tam tikras nepageidautinas odos būkles ir net ligas, pvz., kosmetinę aknę. Kai kurios moterys, puoselėdamos odą, persistengia. Per daug grožio procedūrų odai nėra gerai, ji pasimeta, nebežino, kaip elgitis ir reaguoti į „naujienų“ gausą, todėl gali atsirasti įvairių išbėrimų. Na, o dalis moterų, priešingai, visai neskiria sau dėmesio, manydamos, jog oda pati susivokia ir tinkamai kovoja. Iš dalies tai tiesa, bet su metais odos apsauginės galimybės silpsta, nesaugoma oda greičiau sensta, atsiranda pigmentacijos pokyčiai, prarandamas odos sveikas švytėjimas“, – odos priežiūros klaidas vardija gydytoja dermatovenerologė.

Sveika gyvensena – sveikos odos pagrindas
Profesorius Rimantas Stukas primena, kad piramidės pagrindą sudarantys veiksniai – vanduo, sportas, vidinė darna, miegas ir maistas – sveikos ir spinduliuojančios odos pagrindas.
„Ko gero, visi yra pastebėję, kad, jeigu žmogus negaluoja, nepakankamai miega, patiria stresą, jo mityba sutrinka, jis ir atrodo kitaip. Oda gali būti pablyškusi, paakiai pajuodę – viskas atsispindi odoje. Gerą odos išvaizdą lemia visų šių veiksnių visuma. Odos priežiūros piramidę galime palyginti su maisto pasirinkimo piramide. Ji leidžia pamatyti visus odos būklę lemiančius veiksnius ir jų svarbą“, – teigia prof. R.  Stukas.
Nacionalinis visuomenės sveikatos centras primena, kad, rūpinantis oda, svarbu itin atidžiai skaityti gamintojų pateiktą informaciją apie naudojamą priemonę. Tai padės išvengti žalos odai dėl netinkamai pasirinktų ar naudojamų higienos ir kosmetikos gaminių.
„Kosmetikos gaminių gamyboje naudojamos cheminės medžiagos, kai kurios iš jų pasižymi alergizuojančiomis savybėmis, todėl reikėtų atidžiai perskaityti gaminio ingredientų sąrašą. Reikėtų įsidėmėti, kad kosmetikos gaminiai nėra skirti gydymui. Jų paskirtis yra valyti, kvėpinti, pakeisti išvaizdą, apsaugoti, išlaikyti gerą odos, plaukų, nagų būklę. Todėl kosmetikos gaminius reikia naudoti pagal gamintojo nurodytą paskirtį ir laikytis naudojimo instrukcijų, kurios parengtos kruopščiai įvertinus kosmetikos gaminio saugą“, – sako Rolanda Lingienė, Nacionalinio visuomenės sveikatos centro direktorė.

Apie tyrimą:
Lietuvos gyventojų tyrimą atliko „Spinter tyrimai“ šių metų balandį. Apklausti 1007 įvairaus amžiaus ir gyvenamųjų vietovių gyventojai.
Gražios odos receptas – „Eurovaistinės“ ir ekspertų sukurtoje odos priežiūros piramidėje
Prieš mėnesį pasirodžiusi "Vibe Tribe" kosmetikos kolekcija iš MAC privertė suklusti visus dekoratyvinės kosmetikos kolekcionierius - nepaprastai unikalaus "tribe" rašto pakuotės ir bestseleriais tapę atspalviai sugrįžo į lentynas pasipuošę nauju dizainu ir naujais sąskambiais. Šiandien apžvelgiama kreminė bazė "Cream Colour Base" ir lūpų dažai "Amplified Creme Lipstick".

Pradėti reikėtų nuo lūpų dažų, mat šiems papildomos reklamos ko gero nė nereikia - MAC prekinis ženklas ypatingas ir garsus ko gero tikriausiai būtent dėl šios kosmetikos priemonės. MAC lūpų dažai visuomet pasižymi nuostabiais sodriais atspalviais, sąlyginai ilgai išliekančiomis spalvomis ir tiesiog maloniais pojūčiais dėvint dažus. Turimas "Vibe Tribe" kolekcijos atspalvis "Painted Sunset" kalba pats už save - pavadinimas apibūdina atspalvį labai puikiai, sodri ir jaudinanti raudona spalva, savyje turinti apelsino spalvos pigmento. Atspalvis idealiai tinka atostogoms, naujoms patirtims ir spontaniškam gyvenimo tarpsniui. Ko gero nė nerekia minėti nuostabios pigmentacijos, lengvo dengimosi ir malonaus jausmo aplikavus dažus. Tiesa, priemonė nėra matinė, tad lūpos nelieka išsausėjusios ar suskilinėjusios.

Kitas, kur kas įdomesnis produktas - kreminės gelio konsistencijos veido bazė "Cream Colour Base", turinti tarnauti kaip lengvas blizgus šydas. Turimas atspalvis "Yellow Topaz". Kremas neturi jokio aštraus kvapo, šį reikėtų tepti pirštais arba tam skirtu makiažo šepetėliu. Priemonė primena kietesnės konsistencijos kreminius skaistalus, kuriems paskirstyti reikia laiko, kantrybės ir tarp pirštų sukuriamos šilumos. Pakuotėje esanti priemonė atrodo stipriai pigmentuota, tačiau paskirsčius šią ant skruostų ar kitų norimų pabrėžti zonų pigmentas išsisklaido, palikdamas lengvą švytėjimo šydą. Nepaisant to, kad galbūt iš pažiūros priemonėje galima įžvelgti stambesnių blizgių dalelių, ant odos šių nesimato, veidas įgauna lengvą ir subtilų spindesį. Dėl savo gelinės tekstūros priemonė ideali keliaujant, mat tikrai nesubyrės ir nesutrupės, taip pat produktas palengvina kelionių lėktuvu sunkumus. Tokios paskirties priemonę galima drąsiai naudoti nenaudojant kreminių ar skystų pudrų ar makiažo pagrindų, natūralaus atspalvio veido odai priemonė suteiks sveiką gyvybingą spindesį. Kaip ir daugeliui kreminių produktų, šiam ypatingai svarbi aplikavimo ir naudojimo higiena, mat priemonė visuomet gauna tiesioginį sąlytį su bakterijoms palankiais objektais - makiažo šepetėliais ir pirštais. Dėl šios priežasties ypatingai svarbu atkreipti dėmesį į bendrą naudojimosi higieną.

Nuoširdžiai rekomenduoju aplankyti MAC stendus ir pasigrožėti "Vibe Tribe" dizainu bei turimais atspalviais. Taip pat jau greitai bus galima apžiūrėti ypatingai spalvingą "Chrischang" kolekciją, žadančią daug ekspresyvių atspalvių. Tuo tarpu "Vibe Tribe" tinkama visoms, kurios nemėgsta didelių eksperimentų ir ieško saugios investicijos vasariniam įvaizdžiui sukurti.  Spalvos puikiai pritaikytos saulėtoms atostogoms egzotiškame paplūdimyje ir dar vienam saulės pliūpsniui.

MAC "Vibe Tribe" kolekcijos apžvalga

6.6.16

Šį kartą apžvelgiamas nagų lakas "Flexible Color" ORLY prekinio ženklo naujienų. Priemonė, kaip teigia gamintojai, laikoma revoliucija nagų lakų industrijoje, mat išskirtinis nagų lakavimo būdas leidžia išgauti tarpinį variantą tarp nagų lakavimo geliniu nagų laku ir klasikinio nagų lako metodo. Priemonė esą turinti itin lengvai dengtis ir greitai stingti natūralioje šviesoje be LED lempos pagalbos.

Naudojimui reikalingos dvi priemonės - "Flexible Color" pasirinkto atspalvio nagų lakas ir “Sealcoat” viršutinis sluoksnis. Veikdami kartu produktai padengia nagą tvirtu, žvilgančiu ir greičiau nei per 8 minutes išdžiūstančiu nagų lako sluoksniu.   Nagų lako padengimui nereikalinga jokia lempa, o nuėmimui - stiprūs nagų lako nuėmėjai.

Pagrindiniai esminiai skirtumai, išskiriami lyginant šį ir klasikinius nagų lakus yra tai, jog nagų lakas kartu su viršutiniu sluoksniu suteikia gelinio lakavimo efektą, tačiau yra patogus ir prieinamas kiekvienai nagų dailės mėgėjai, neužsiimančiai geliniu nagų lakavimo būdu. Taip pat priemonė žada įbrėžimams atsparų padengimą. Lakas ant nago plokštelės iš tiesų išsilaiko iki savaitės, vėliau reikalauja papildomos aplikacijos arba pakartotinio lakavimo iš naujo.

Reikėtų paminėti ir ypatingai patogų lako teptuką - šiuo produktą tepti tikrai lengva ir patogu, tačiau turint smulkesnę nago plokštelę teptukas gali pasirodyti pernelyg masyvus ir grubus subtilesnėms vietoms padengti. Pats nagų lakavimo procesas taip pat labai paprastas ir lengvai įveikiamas visoms grožio mėgėjoms, lakas džiūva stebėtinai sparčiai, o užtepus viršutinį lako sluoksnį plokštelė padengiama geliniam lakui būdingu spindėjimu. Nuvalyti laką taip pat paprasta, pakanka paties pigiausio nagų lako nuėmėjo.

Vienintelis minusas - nagų lako atspalvis nė su žiburiu neatitinka buteliuko įpakavimo spalvos. Nuotraukoje pavaizduotas solidžios vyšnių spalvos nagų lakas iš tiesų yra ryškios neoninės rožinės spalvos nagų lakas, kurį realybėje pritaikyti iš tiesų sudėtinga, tad renkantis nagų lako spalvą primygtinai prašykite pardavėjos/konsultantės parodyti realią lako spalvą ar nagų plokštelių paletę - jokiu gyvu nesirinkite atspalvio pagal buteliuko spalvą.

Ar rekomenduoju? Taip, jei ieškote tarpinio varianto tarp nagų lakavimo geliniu nagų laku ir klasikinio nagų lakavimo. Produktai iš tiesų verti dėmesio, o asortimente esančios 36 spalvos leis išsirinkti savo mylimiausią atspalvį, tačiau nepamirškite prieš perkant šio dar kartą patikrinti - atspalvis buteliuke neatitinka spalvos nurodytos ant pakuotės.

ORLY "Flexibe Color" nagų lako apžvalga
Pirmadienio įkvėpimuose pagalbinė griožio priemonė plaukams, be kurios savo gyvenimo neįsivaizduoju jau dvejus metus. Ir nors ilgą laiką teko naudotis Dessata plaukų šepečio teikiamomis malonėmis, pagaliau teko išmėginti visų išgirtą garsųjį Tangle Teezer plaukų šukavimo įrankį. Įsigijimo priežastis labai akivaizdi - plaukų šukas rekomenduotina keisti bent vieną kartą per porą metų arba tada, kai atrodo, jog tai daryti vertėtų.

Ir nors išsamios apžvalgos šiam šepečiui daryti ko gero nėra prasmės, norėtųsi trumpai paminėti pagrindinius akcentus. Tiek Dessata, tiek Tangle Teezer vienodai puikiai atlieka visas svarbiausias funkcijas, tad esminio skirtumo tarp šių nėra. Ko gero didžiausią vaidmenį žaidžia garsūs vardai, už kuriuos neretai esame pasirįžusios primokėti porą kartų daugiau.

Lygiai taip pat nutiko ir su visų garsiai išgirtu Tangle Teezer plaukų šepečiu - įrankis nepadarys nieko ko nepadarytų kitas panašios struktūros šepetys. Ir nors viena vertus būtų galim ateigti, jog būtent šio prekinio ženklo priemonė stipriai garbinama be priežasties (kinietiški šepečiai už porą USD dolerių atlieka savo paskirtį ne prasčiau nei minėtasis), visgi akivaizdu, jog kartą intestavus į gerą ir tinkantį plaukų priežiūros įrankį mažiausiai porą metų bus galima džiaugtis šio teikiamais džiaugsmais. Tuo tarpu kinietiškos kilmės šepečius gali tekti keistu kur kas dažniau, to pasekoje poros metų bėgyje bendri kaštai, išleisti už plaukų priežiūrą susilygintų, o galbūt net viršytų originaliojo kainą. 

Nors konkrečiai šio prekinio ženklo šepečio rekomenduoti nenorėčiau dėl neadekvačiai aukštos kainos, visgi rekomenduoju skirti papildomą laiko akimirką savo plaukų gerovei ir naujo šepečio paieškoms. Geras ir kokybiškas plaukų šepetys gali būti dar viena sveikų ir greičiau augančių plaukų paslaptimi!

Pirmadienio pasirinkimas: Tangle Teezer

5.6.16

PUPA "Super Unguent" įdegį skatinantis kremas - priemonė, kuriai alternatyvų surasti tiesiog nepavyktų. Tai - multifunkcinis intensyvaus įdegio kremas skirtas greitam, ryškiam ir auksiniam įdegiui. Produktas aprašomas kaip skatinantis melanino gamybą, mat priemonėje naudojama unikali "Melastin Tech" technologija, taip pat teigiama, jog įdegis išsilaikys ilgiau ir ant odos atsiras kur kas geriau. Kremas maitina, drėkina ir minkština odą, taip pat apsaugo šią nuo išsausėjimo. Priemonė turi stebuklingą kvapą, kuriuo norisi apsigaubti kiekvieną mielą dieną nepaisant nuo saulės vonių intensyvumo. Kremas tiesiog nepamainomas turint sausėti linkusią odą, o taip pat idealiai tinka naudoti kaip lūpų balzamas.

Multifunkcinė priemonė aprašoma tinkama naudoti net kaip plaukų kaukė prieš plaukų plovimą šampūnu. Tokiu būdu plaukai tampa minkštesni ir stipresni, taip pat priemonė apsaugo plaukus nuo druskų. Tai - ypatingai svarbus niuansas mėgaujantis saulės ir baseino malonumais.

Produktas labai puikiai maitina išsausėjusią ar nualintą kūno odą, vos po pirmosios aplikacijos galima matyti jog oda tampa minkštesnė, švelnesnė. Neturint ypatingai didelių problemų su nuolat sausėjančia kūno oda priemonę naudoti pakanka vos vieną kartą tam, kad oda atsistatytų ir atgautų įprastą elastingumą.

Kad ir kaip norėtųsi, aprašytasis produktas nėra skirtas apsaugoti odą nuo žalingų saulės spindulių, tad išėjus į atviras erdves šalia jo būtina naudoti SPF filtrus turinčią priemonę. Tai - ko gero vienintelis minusas, kurį būtų galima išskirti.

Ar rekomenduoju? Visapusiškai taip. Produktu mėgausis visi šeimos nariai, viena pakuotė galės atstoti ne tik įprastinį kūno kremą, bet ir įdegio skatintoją, lūpų balzamą ir plaukų kaukę.  200ml talpos kaina 25,00 € gali pasirodyti kiek aukštoka, tačia turint omenyje, jog ši atstoja kone keturis skirtingus produktus ir gali būti naudojama visų šeimos narių - atsiperka su kaupu.

PUPA "Super Unguent" Įdegį skatinančio kremo apžvalga

4.6.16

Meluočiau teigdama, jog gegužės mėnuo praėjo ypatingai greitai. Priešingai - mėnuo pažėrė nemažai gyvenimo išbandymų ir staigmenų, o kartu su jomis ir bemiegių naktų bei jaudinančių teigiamų emocijų. Kaip ir kiekvieną mėnesį teko išmėginti nemažą kiekį skirtingų grožio priemonių, o pačiomis mylimiausiomis skubu dalintis su savo skaitytojomis. 

NARS Bronzing Powder Laguna - gerai visoms grožio aistruolėms pažįstamas bronzatas, puikiai tinkantis daugeliui veido atspalvių, taip pat ir šviesesniam. Produktas nors ir pakankamai brangus, puikiai atlieka savo funkciją, turi dailų įpakavimą ir gali tapti ne tik mėnesio, bet ir visų metų atradimu. Priemonė puikiai tinka toms, kurios nemėgsta daug eksperimentuoti grožio priemonių paieškose ir nori atrasti tą vienintelį produktą, kuriuo būtų galima dabinti savo skruostus ištisus metus. 

Anastasia Beverly Hills Brow Powder Duo antakių dažai - jau nebe pirmą mėnesį karaliauja mylimiausių rubrikoje. Ir nors apžvalgoje priemone nesusižavėjau, vis dėlto būtent ties šiuo produktu ranka tiesėsi kiekvieną dieną, kuomet nesinorėjo rizikuoti savo antakių gerove. Produktas savo kainos tikrai nevertas, tačiau funkciją atlieka be priekaištų. Visgi mylimiausiuose priemonė karaliauja ko gero dėl to, kad iki kol pastaroji nepasibaigs nėra prasmės ieškoti pigesnės alternatyvos.  

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate veido koncentratas  jau tapo nuolatiniu mylimiausiųjų rubrikos produktu, mat iš favoritų nesitraukia jau antrą mėnesį iš eilės. Koncentratas puikiai tinka naktiniam odos rutinos ritualui, mat savo sudėtyje turi daug odą puoselėjančių aliejų, taip pat kvepia levandomis, kurios šiek tiek ramina. Kitą rytą atsikėlus produkto dėka galima džiaugtis ypatingai minkštu, švelniu ir pailsėjusiu veido paviršiumi. Priemonė tikrai stipriai sužavėjo, o didžiausiai nuostabai per du mėnesius naudojant koncentratą kasdien pavyko išnaudoti tik penktadalį pakuotės. 

PUPA "Dot Shock Balmy Gloss" lūpų blzigis gegužę ypatingai džiugino išvargintas ir išsausėjusias lūpas. Priemonė puikiai apsaugo šias nuo neigiamo aplinkos poveikio, tuo pačiu minkština ir drėkina, o taip pat suteikia lengvą valiūkišką rausvą atspalvį. Balzamas nuoširdžiai sužavėjo, tad nenustebkite, jei priemonę teks išvysti dar ne vieno mėnesio mylimiausių rubrikoje.

PUPA "Super Unguent Intensive Tanning Bronzant Intensif Melastim Tech" įdegį ir melanino gamybą skatinnatis kremas - dar viena šio sezono naujiena. Produktas skatina inetnsyvesnį ir efektyvesnį įdegį, tačiau mylimiausiuose atsidūrė toli graži ne dėl šios priežasties. Produktas nepaprastai skaniai kvepia, ant odos likęs aromatas puikiai tarnauja kaip kvepalų skraistė, priemonė labai riebi, tad naudojasi itin skalsiai, o oda lieka visapusiškai išpuoselėta. Priemonė tinkama naudoti kaip lūpų balzamas, taip pat naudojant kaip apsauginę priemonę plaukams.

Jo Malone "Peony & Blush Suede Cologne" kvapusis vanduo - netikėtai iš naujo atrasta malonė. Kvapas kvepalų lentynoje gulėjo gerus porą mėnesių, tačiau pastarojo prisijaukinti taip ir nepavyko. Ir staiga, esant itin ekstremaliai ir streso pilnai situacijai nutarus pasikvėpinti šiuo aromatu jis taip prilipo, jog gegužę nesinorėjo jokio kito kvapo. Ypatingai stebuklingai kvapas atsiskleidžia šio užpurškus ant odos ar odinio drabužio.

Missha "Time Revolution" tonikas - ypatingas svečias mėnesio mylimiausiųjų rubrikoje. Besibaigiantis azijietiškas Tamagohada tonikas vertė ieškoti alternatyvos, kurią būtų galima rasti Lietuvos rinkoje. Šį kartą Missha produktus pavyko rasti topbeauty.lt grožio parduotuvėje. Tonikas iš tiesų vertas didelių pagyrų ir ypatingo dėmesio.

Filorga "Scrub & Mask" putojanti veido kaukė ir šveitiklis - visų laikų mylimausias produktas nepaisant fakto, jog šį pavyko įsigyti vos prieš porą dienų. Iki tol sunaudoti mėginėliai privertė kontempliuoti apie pilną kaukės dydį, o noro neišsklaidė net aukštesnė nei įprastai priemonės kaina. Kaukė verta kiekvieno cento ir atskiro įrašo.

Comodynes "Makeup Remover" drėgnos servėtėlės tapo neatsiejama kiekvienos dienos dalimi. Turiu pripažinti, jog esu stipriai nusidėjusi grožio pasaulyje, mat dažniausiai (t.y kiekvieną darbo dieną) sportuoti tenka su makiažu (tiksliau makiažo pagrindu). To pasekoje aktyviau kemšasi poros ir dažniau atsiranda nemalonūs spuogeliai. Norint išvengti nereikalingų odos problemų teko ieškoti tam sprendimo, o šis pasirodė labai akivaizdus - Comodynes prekinis ženklas savo asortimente turi specializuotų drėgnų servetėlių skirtų mišriai ir riebiai veido odai. Nors priemonės negalėčiau pagirti už parfumuotą kvapą, tačiau savo pagrindinę funkciją šios atlieka puikiai.

Pupa "Extreme Vamp" blaktienų tušas
- nebe pirmą kartą karaliauja mylimiausiųjų rubrikoje. Tam yra priežasčių, produktas nepaprastai dailiai padažo blakstienas, suteikia dirbtinių blakstienų efektą, o taip pat puikiai tarnauja karštesniu metų laiku, kuomet daugelis tušų yra linkę palikti juodus ratilus po akimis. Ir nors šiam nuvalyti tenka naudoti stipresnį valiklį, visgi gautas efektas to vertas.

L'biotica blakstienų augimą skatinantis serumas - dar viena priežastis, kodėl šį mėnesį ypatingai daug dažytis nebuvo poreikio. Serumas iš tiesų palieka akivaizdžius rezultatus, tad blakstienos tampa dar ilgesnės ir ryškesnės. Pirmasis serumo mėnuo jau eina į pabaigą, tad tinklaraštyje jau greit bus galima išvysti blakstienų transformaciją naudojant šią priemonę. Akivaizdu, jog panašaus pobūdžio produktai kur kas geresnė, pigesnė ir sveikesnė alternatyva dirbtinėms ar priaugintoms blakstienoms.

Artdeco Mineral Lip Styler 16 lūpų pieštukas tapo tiesiog neatsiejama kasdiene gyvenimo dalimi. Produktas pakankamai pigmentuotas, ant lūpų atrodo labai natūraliai, išlieka kone visą dieną, yra patogus kelionėse ir nešiojimuisi rankinėje. Nėra jokių abejonių, jog būtent šiuo atspalviu teks džiaugtis dar ne vieną mėnesį,mat suteikiama lūpų spalva tiesiog nepriekaištinga.

Gegužė atnešė daug naujų vėjų ne tik grožio sferoje, bet ir asmeniniame gyvenime. Reikia pripažinti, jog ne visi vėjai buvo pozityvūs, tačiau išmokus neigiamus vėjus priimti kaip gyvenimo pamokas gyventi tampa kur kas lengviau. Juo labiau, jog neveltui sakoma apie tai, jog jei vienos durys užsidaro, greičiausiai kažkur liko praviras langas. Panašiais pravirais langais tenka gyventi ir dabar.

Būkite gražios ir laimingos.
Bučkiai,
Uogintaitė
Gegužės mylimiausieji | 2016

3.6.16

Odos paruošimas drėkinant toniku - ypatingai svarbus odos priežiūros žingsnis, kurį didžioji dalis tautiečių vis dar pamiršta (arba sąmoningai nenori) atlikti kasdieniuose grožio ritualuose. Taip yra dėl to, kad nemaža dalis merginų tiki, jog pagrindinė toniko paskirtis - nuvalyti veidą ir pašalinti nešvarumus. Akivaizdu, jog toks mąstymas yra visiškai neteisingas, o tikroji toniko paskirtis - tonizuoti ir paruošti odą tolimesnei odos priežiūros rutinai: kremams, serumams, naktinėms ar dieninėms kaukėms.

Tonikas - ypatingai svarbus odos priežiūros žingsnis, padedantis tolimesnius produktus absorbuoti geriau ir greičiau, tad praleidžiant tonizavimo žingsnį kasdienėje odos rutinoje tiesiogiai neišnaudojame už odos priežiūros priemones sumokėtų pinigų išmesdamos juos vėjais - visi gerieji ingredientai, turėsiantys padėti puoselėti odos grožį lieka neatsiskleidę savo gerosiomis spalvomis. Akivaizdu, jog neretai kaltas būna ne niekam tikęs kremo buteliukas, o nemokėjimas kombinuoti produktų, kantrybės stygius ir edukacijos trūkumas.

Time Revolution tonikas iš visiems puikiai pažįstamo korėjietiško prekinio ženklo "Missha" revoliucinį pavadinimą gavo toli gražu ne be priežasties. Pastarasis produktas laikomas vienu didžiausių ir sėkmingiausių "Missha" prekinio ženklo bestselerių, tačiau tuo pačiu yra laikomas vienu pigesnių alternatyvų garsiajam SK II "Face Treatment Essence". SK II - dar vienas azijietiškas prabangos prekinis ženklas iš Japonijos, savo asortimente turintis nepaprastą stebuklingą esenciją, apie kurią sklando nepaprastos kalbos visame pasaulyje. Nepaprastai aukšta produkto kaina (apie 200 USD ir daugiau) ir stebėtinas priemonės pasisekimas byloja šią esant tikru stebuklu.

Būtent aprašomas tonikas iš "Missha" yra laikomas vienu sėkmingiausių pakaitalų šiai stebuklingai priemonei. Vienu pagrindinių ingredientų laikomas Galactomyces, ir nepaisant fakto, jog garsiojo SK II gamintojai neatskleidžia savo komercinių paslapčių šios esencijos kūrime, visgi korėjiečiai sugebėjo pakankamai tiksliai atkartoti magiškosios esencijos sudėtį ir pateikti kur kas pigesnę šio versiją. Ir nors kone kiekvienas didžiausias korėjietiškas kosmetikos gamintojas savo asortimente šiuo metu turi SK II esencijos pataitalą, "Missha" šiuo metu laikoma esanti viena arčiausiai tiesos.

Tonikas turi labai nežymų aukštos kokybės produktams būdingą kvapą, losjono konsistencija panaši į vandens, priemonę galima naudoti ant vatos diskelių arba aplikuojant tiesiai ant švarių delnų. Būtent apie šią priemonę teko klausytis ypatingai pozityvių atsiliepimų, tačiau gyvenant Pietų Korėjoje priemonės parsivežti nepavyko dėl ypatingai sunkios stiklinės taros.

Džiugu, jog šį kartą pagelbėjo grožio parduotuvė topbeauty.lt, neseniai pradėjusi prekiauti korėjietiškais "Missha" gaminiais. Ir nors kaina aukštesnė nei priemonių gimtinėje, visgi paskaičiavus transporto išlaidas keliaujant nesujungtais skrydžiais akivaizdu, jog šį kartą permokant tiesiogiai už priemonę pavyko sutaupyti lyginant produkto savikainą gabenantis šį tiesiai iš Pietų Korėjos.

Ar rekomenduoju? Ko gero nėra nė abejonės, jog priemonę rekomenduoju visoms, nepriklausomai nuo amžiaus grupės, odos poreikių ar asmeninių lūkesčių. Produktas padės kitoms veido priemonėms veikti sparčiau ir efektyviau, o tuo pačiu užtikrins jūsų odos gerovę. O aš savo grožio rutinos po gyvenimo tolimuosiuose rytuose jau neįsivaizduoju be šio inovatyvaus stebuklo, akivaizdžiai prisidėjusio prie pagerėjusios odos būklės.

125 ml. talpos produkto kaina 25 eur, įsigyti galima čia.

Missha "Time Revolution" toniko apžvalga

2.6.16

Laikas grįžti prie dermatologinės kosmetikos ir tai, ką šiuo metu galima rasti mūsų vaistinėse grožiui puoselėti. Vienas geriausiai atpažįstamų vaistinės prekinių ženklų - "SVR Laboratories", skaičuojantis nebe pirmus metus Lietuvos rinkoje ir turintis atskirą patikimų gerbėjų ratą.

Šį kartą apžvelgiamas SVR Laboratories "Hydracid C20" veido fluidas su vitaminu C. Produktas pateikiamas įprastoje dermatologinės kosmetikos pakuotėje, pastarosios dizainas niekuo neišsiskiria, tad renkantis vaistinėje esančias priemones galima fokusuotis į priemonių veiksmingumą bei pagrindines funkcijas, o ne į dailius buteliukus.

Produktas asmeninėje grožio lentynoje atsidūrė toli gražu ne per atsitiktinumą. Gavus išmėginti porą priemonės mėginukų supratau, jog būtent tokios priemonės trūko mano grožio rutinoje. Ryškios apelsino spalvos emulsija ant veido pasiskirsto labai maloniai ir skalsiai, oda lieka padengta ypatingai turtingu kremo sluoksniu. Priemonė į gilesnį odos audinį patenka pakankamai greitai, tad veidas nelieka apsunkintas. Dėl suteikiamo malonaus efekto priemonė taip pat puikiai tarnauja kaip kokybiškas ir universalus makiažo pagrindas, mat ant odos sukuriamas barjeras tarp porų ir makiažo.

Produktas visiškai nekemša porų, tinkamas dienos metu, nes turi apsauginį UV filtrą, taip pat informacinis lapelis teigia priemonę tinkant naudoti nakčiai kartu su kitais veido produktais. Fluidas neturi jokio kvapo, lengvai įsigeria, oda tampa ypatingai minkšta ir švelni, tačiau kartu neapsunkinta.

Kaip žinia, Vitaminas C laikomas antioksidantu, skatinančiu senėjimo procesus, tad tokios sudėties priemonės itin vertinamos vyresnio amžiaus moterų, ieškančių stangrinančių produktų. Fluidas taip pat padeda išsaugoti odos skastumą ir lygumą, tačiau norint pamatyti rezultatus teks apsišarvuoti kantrybe ne tik laiko atžvilgiu, bet ir minimizuojant kitų priemonių naudojimą. Fluidas pripildytas net 20% Vitamino C, tad tokia koncentracija iš tiesų puiki išeitis norint apsaugoti odą nuo kenksmingo aplinkos poveikio.

Ar rekomenduoju? Visapusiškai taip. Nors priemonė aprašyta kaip priešraukšlinė ir raukšles mažinanti, produktu džiaugtis gali įvairaus amžiaus merginos, norinčios sveikai švytinčios ir stangrios odos. Šiuo atveju didelė Vitamino C koncentracija tikrai nepakenks jokiai amžiaus grupei.

Standartinės 30ml talpos fluido pakuotės kaina 39,00 € (dažnai yra taikomos nuolaidos), įsigyti galima didžiosiose Lietuvos vaistinėse, taip pat internetinėse vaistinių puslapiuose, čia.

SVR Laboratories "Hydracid C20" fluido apžvalga

1.6.16

Šį kartą asmeniškumuose dar daugiau asmeniškumų ir savirealizacijos. Paskutinės savaitės metu pagrindiniais fokusais tapo Guerlain prekinio ženklo vasaros kolekcijos pristatymas ir "Mados Prieskoniai" distributorių organizuotas susitikimas bei naujienų iš Michael Kors ir Daniel Wellington pristatymas.

Taip pat vis labiau pučiant vasariniams vėjams šią savaitę norėjosi daugiau papasakoti apie asmeninį grožio suvokimą, grožio kultą, saulės poveikį mūsų odai bei sveikatai. Tas pats grožio suvokimas pastūmėjo ir dar vienai avantiūrai - dalyvavimui Lancome organizuojamame konkurse - video apie tai, kas man yra grožis jau galima rasti instagram profilyje @uogintaite

Galbūt pasikeitus orams, o galbūt tiesiog dėl naujų vėjų troškimo pamažu norisi plėsti tinklaraščio turinį visakeriopai, į šį įtraukiant daugiau asmeninio pasirinkimo bei asmeninių minčių, neapsiribojant vien grožio priemonių apžvalgomis. Galbūt būtent toks tinklaraščio formatas bus kur kas įdomesnis vis dinamiškesnėje tinklaraščių erdvėse.

Visuomet noriu priminti, jog be skaitytojų nebūtų ir tinklaraščio, tad nuoširdi skaitytojų nuomonė apie tai, ko labiausiai trūksta tinklaraščiui labiau nei laukiama.

Bučkiai,
Uogintaitė
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai

31.5.16

Internete apie vyrišką kosmetiką informacijos surasti itin sudėtinga dėl poros priežasčių. Viena jų - vyrams panašaus pobūdžio informacijos pateikimas nėra priimtinas ir šie norėdami daugiau sužinoti apie dominančias priemones ko gero tiesiog paklaustų nuomonės kitų asmenų užuot ieškoję šios internete. Kita vertus, jų naudojamos priemonės neretai nereikalauja didelių paieškų ir viskas priklauso nuo asmeninių preferencijų bei kvapų, o ne tikslinio veiksmingumo.

Visgi šį kartą apžvelgiamos vyrškos skutimuisi skirtos priemonės iš Amway "HYMM for men". Panašaus pobudžio priemonės - vienas geriausių ir saugiausių pasirinkimų neturint genialios idėjos vyriškai dovanai. Skutimosi priemonių vyrams visuomet reikėjo ir tikriausiai reikės, tad pastarosios - nemirštanti klasika vyrų gyvenime.

Apžvelgiamos priemonės "Shave Gel Fennel Extract" skutimosi putos ir losjonas po skutimosi "After Shave Balm Vitamin E" turi tarpusavyje puikiai derančius lengvus vyriško parfumo aromatus. Kvapas nėra pernelyg intensyvus, tad priemonės neerzins nei naudotojų, nei antrosios pusės. Kadangi tokio ir panašaus pobudžio priemonėms aukštų standartų taikyti nėra prasmės, akivaizdu, jog produktai puikiai atlieka savo funkciją - palengvinti skutimosi procesą ir padėti odai išvengti sudirgimo.

Ko gero nėra nė prasmės postringauti apie tai, kam skirtos skutimosi putos ir losjonai po skutimosi - norint pašalinti tam tikrą kiekį plauko nuo odos paviršaus mūsų oda yra ypatingai stipriai dirginima aštriomis priemonėmis. Kaip žinia visos kūno vietos, kuriose susikaupia nepageidaujami plaukeliai yra itin jautrios ir delikačios, tad skutimasis šias tik dar labiau dirgina ir gali iššaukti papildomą alerginę reakciją, paraudimus ar spuogelius. Tuo tarpu skutimosi putos padengia odą lengvu geliniu sluoksniu, kuris padeda skustuvo ašmenims odos paviršiumi slysti lengviau ir švelniau. To pasekoje pavyksta plaukelius pašalinti tes pačia artimiausia odai zona, tačiau pastaroji išvengia aštrių skustuvo ašmenų. Losjonas, skutimosi procesą papildantis produktas, padedantis odai lengviau atsistatyti po dirginančio skutimo ritualo.

Kaip žinia, vyriškas skutimosi priemones taip pat gali naudoti ir moterys. Ir nors yra tikinčių, jog vyriškos skutimosi priemonės yra kokybiškesnės ir geresnės nei moteriškos, atlikta tyrimų, jog produktai neretai būna identiški, tiesiog įpakuoti skirtingose pakuotėse. Vienintelis skirtumas iškyla lyginant moteriškas skutimosi priemones pritaikytas kūnui ir vyriškas pritaikytas veidui. Akivaizdu, jog veido zonai sukurtos priemonės neretai būna kur kas švelnesnės, tuo tarpu ir odai padarančios kiek mažiau žalos. Dėl šios priežasties galima daryti prielaidas, jog vyriškos skutimosi priemonės tinkamos naudotis ir moteriškos lyties atstovėms, vieninteliu niuansu išlieka vyriškas parfumuotas kvapas, kuris gali patikti ne visoms ir tai, jog naudojant veidui skirtas priemones kūno plaukelių šalinimui bendri plaukų šalinimo kaštai stipriai išauga.

Pabaigai norėčiau priminti, jog skutimosi balzamas itin svarbus žingsnis norint išvengti odos sudirgimų po plaukų šalinimo procedūros. Šiuo atveju plaukų šalinimo zona ar vartotojo lytis tikrai nežaidžia didelio vaidmens.
Amway "HYMM for men" priemonių apžvalga
© 2016 Kotryna Uogintaite