8.10.14



Sakoma, kad šykštus moka du kartus. O kartais nereikia būti nė šykščiu - pakanka galvą kosmetikos parduotuvėje pamesti porai sekundžių. Varguolio geno dėka kai kuriuos sprendimus priimti tenka klaidingai - šį kartą klaidingų prielaidų vedama savo kosmetikos vežimą papildžiau prabangiuoju Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils blakstienų tušu. 

Be abejo, dramatizuoti nereikėtų - blakstienų tušas nekaltas dėl pasaulyje egzistuojančio bado ar kitų katastrofų. Priemonė iš tiesų daro tai, ką turėtų - blakstienos tampa ryškesnės, ilgesnės, o kantriau padirbėjus galima išgauti ir riestų rubuiliškų barbės blakstienų efektą. Kvapo itin malonaus neskleidžia, greičiau primena sovietinį močiutės (net ne mamos) kosmetikos kvapą - iš tų laikų, kai kosmetikos definicija turėjo kelias dalis - spiritinį parfumą, ryškų lūpų dažą ir kartais, labai retai, veido pudrą. Bet kokiu atveju pernelyg dažnai uostinėti priemonės nepatarčiau - nekvepia. 

Tiesa, yra ir šviesioji produkto pusė - dažas nesunkiai nusivalo blakstienas valant drungnu vandeniu, o prabangaus metalo pakuotė papuoš net ir liūdniausią kosmetikos krepšelio turėtojos veidą.

Išvados peršasi pačios - brangiau - ne visuomet reiškia geriau. Šio tušo nerekomenduoju toms, kurios nesinešioja triženklės pinigų sumos kasdieniame piniginės turinyje ir toms, kurioms tušui įsigyti taupyti reikėtų kelis mėnesius. Neverta.  Produktas vidutiniškas, tendenciją džiūti turi ženkliai didesnę nei įprasti tušai iš Drogo lentynos. O pinigus verčiau investuoti į kitą kosmetikos priemonę. 
YSL "Volume Effect Faux Clis" blakstienų tušo apžvalga

1.10.14


Įkvėpta gyvenimo Milane ir Milano (nors galbūt reikėtų sakyti - milaniečių) grožio atradau iki šiol niekuomet negirdėtą itališką YAMAMAY Beauty kosmetiką. Iki šiol su Italija galėjau sieti vienintelį kosmetikos vardą - KIKO. Pastarasis, tiesa, taip pat dažnai sukdavosi galvoje net būnant Lietuvoje - anot grožio ekspertų, KIKO kosmetika iš tiesų verta dėmesio kainos ir kokybės atžvilgiu. Tačiau pirmoji itališka apžvalga ne apie ją.

Pradėti reikėtų nuo Yamamay koncepcijos - firma orientuota į apatinio trikotažo pardavimus, tad kosmetikos gamyba ir plėtra tėra papildoma niša, puikiai deranti prie maudymosi drabužių ir kitų grožio puoselėjimui skirtų prekių pardavimo. Kosmetikos gamyba prasidėjo 2011 metais, tad pati įmonė save vis dar laiko naujokais grožio industrijoje, produkciją tesudaro 150 skirtingų funkcijų grožio priemonių. Parduotuvėje galima rasti pakankamai platų grožio puoselėjimui skirtų produktų pasirinkimą - nuo veido priežiūros iki dekoratyvinės kosmetikos; nuo kūno losjonų iki plaukų aksesuarų - žodžiu visa, ko gali geisti moters širdis. Akivaizdu, kad moteris - svarbiausias Yamamay klientas - ne jauna mergina, o savimi pasitikinti ir savo vertę žinanti moteris. Tiesa, ta, kuriai kosmetika reikalinga tik grožiui pabrėžti, o ne užmaskuoti ir iš naujo nusipiešti visą veidą. Skamba labai itališkai ir šiek tiek intriguojančiai.

Tikriausiai nereikia nė minėti paslaugių, malonių ir nuolatos besišypsančių pardavėjų aptarnavimu. Parduotuvėje netenka jaustis vagimi net jei atvykai su crocs'ais - pastarieji, tiesa, labiau priminė klasikines basutes, bet nedidelio gumos gabalo dėvėjimo faktas daro savo. Taip pat ne mažesnį įspūdį paliko faktas, jog nereikia jokios specialios progos ar specifinio metų laiko tam, kad firma visai produkcijai galėtų taikyti didžiules nuolaidas. Jokių paslėptų mokesčių, žvaigždučių, saulyčių ar mėnuliukų nebuvo - viskam taikoma 50 % nuolaida nuo pradinės kainos. Kasoje pardavėja dar kartą paaiškina visą nuolaidos procesą, pasako kainą, kurią teoriškai turi mokėti klientas ir tą, kurią jis iš tiesų mokės (suprantama, perpus mažesnę).  Galiausiai kainų svyravimas iš tiesų šokiruoja - parduotuvėje sunkiai sekėsi surasti dešimties eurų ribą peržengusių prekių.

Šį kartą pasirinkau išmėginti kompaktinę pudrą, skaistalus, tinkančius net veido kontūravimui, kompaktinei pudrai naudoti tinkamą šepetėlį ir matinį aviečių spalvos lūpų pieštuką. Visi pirkiniai pranoko savo lūkesčius su kaupu - lūpų pieštukas nepaprastai šilkinės konsistencijos, išlieka vietoje kone visą dieną, o spalvą spėjau įsimylėti tiek, jog pastarąjį nešiojuosi kelnių kišenėje - atspalvis toks neutralus, kokios galėtų būtų natūraliai gražios lūpos. Pudros šepetėlis pagamintas iš dirbtinio pluošto šerių - šie linkę kristi, tačiau didelio slinkimo pastebėti dar neteko. Pudra bei skaistalai dengiasi labai lengvai ir natūraliai, tiesa, norėtųsi didesnio pudros maskavimo, tačiau panašu, kad kosmetika sukurta natūraliai gražiems žmonėms, neturintiems jokių veido defektų - maniškiai lietuviški ožiai linkę pykti dėl pasikeitusio klimato ir, deja, pasikeitusio į dar nesveikesnį gyvenimo būdo.

Nuo šiol Italiją galėsiu sieti su YAMAMAY kosmetika - panašu, kad tai, kas iš tiesų gera ir kokybiška toliau šalies sienų neišvyksta.

YAMAMAY BEAUTY prekinio ženklo apžvalga

25.8.14

             
          (Fotografuota La Boutique, Fotografas Mantas Valaitis)

 Kaip žinia, rudens pradžia neretai daugeliui mūsų su nauja gyvenimo etapo pradžia asocijuojasi labiau nei naujieji metai - nauja mokykla, universitetas, nauji projektai darbe, galiausiai naujas gyvenimo etapas svetur - visa paprastai siejasi su rugsėjo pradžia.

Neretai prieš naujas pradžias kyla nenumaldomas noras apsivalyti ne tik sielą, bet ir drabužinę. Tikiu, kad kai kurioms šie du veiksniai veikia drauge, tačiau apie tuštybės asimiliaciją į kasdienį gyvenimą paplepėsime prie kavos puodelio. O šį kartą grįžkime prie neišvengiamai artėjančio rudens ir šaltojo sezono pradžios, kuriai, be abejonės, būtina pasiruošti iš anksto - perorganizuoti turimą drabužių spintos turinį, atsikratyti nereikalingais drabužiais, o tuščias lentynų vietas užpildyti naujais pirkiniais. Pageidautina, tokiais, kuriuos galėtumėte dėvėti ne vieną kartą, o geriausia - ne vieną sezoną.

Pradėkime nuo masinio vasarinių drabužių eliminavimo - lengvus vasarinius drabužius kelkite aukštyn į giliausius spintos kampelius, storapades platformas ir batelius atvira nosimi slėpkite į giliausią lentyną, o į jų vietą grąžinkite šaltojo sezono tironus - storesnes pūkines striukes, aulinius batelius, minkštus šalikus, storesnius megztinius ir lietpalčius. Esant mirtinam reikalui pasilikite mylimiausią universalią suknelę, tiksiančią vakarėliams, tačiau nepamirškite, kad išlaikyti drabužinės sezoniškumą - būtina. Ir ne tik dėl to, kad taip sutaupysite vietos tikslinių drabužių laikymui, tačiau ir dėl psichologinių sumetimų - atėjus kitam vasaros sezonui vasarines sukneles galėsite pamilti iš naujo. Taip sutaupysite ne tik laiko ieškant naujų vasaros hitų, bet ir pinigų.

Antrasis žingsnis - nenešiojamų rudens drabužių išmetimas. Žinau, sunku, skaudu, pikta, tačiau būtina. Jei drabužis geras buvo sulaukus šešiolikos, nereiškia, kad moraliniai memorialai turi puošti pagrindinę lentynos dalį. Prisiminimus laikykite giliai dėžėse arba, mano asmenine nuomone, kur nors galvos kampelyje. Neleiskite nostalgijai praėjusiems laikams užvaldyti savo drabužinės erdvės. Patinka ryklio žabtų formos džinsų klešnės? Puiku, tačiau tik tuo atveju, jei rytoj planuojate juos dėvėti darbo metu. Kitais atvejais dulkių rinkimo darbus palikite skudurui, o ne dūlėjantiems prisiminimams. Per mažus, ankštokus, plačius drabužius taip pat be jokios graužaties paleiskite - padovanokite, paskolinkite, išsikeiskite, parduokite - svarbiausia, kad jūsų regos diapazone jų nebūtų. Planuojate suplonėti? Pamirškite, suplonėjus mažiausiai norėsis atsigręžti į savo praeities gyvenimą ar dėvėti senais, dabar jau tinkamais, drabužiais. Suplonėjus norisi pradėti naują gyvenimo etapą, o su juo - įsigyti naujų drabužių. Tad gana tų pigių svajonių apie lieknėjimą - bus laikas - bus ir vaikas. O kol kas grįžkite į savo užpakalį ir susitelkite ties geriausiu savęs pateikimu dabar. 

Atsirado laisvos vietos naujiems lobiams? Puiku, tačiau rekomenduoju iš didelio entuziazmo nepamesti blaivaus proto ir naujus pirkinius šaltajam metų sezonui planuotis itin apgalvotai. Radote megztinį, kuris nuostabiai atrodo ant jūsų draugės ar naują, dar niekur nematytą palaidinės raštą, turėsiantį akimirksniu pakeisti aplinkinių nuomonę apie jūsų asmenybę ar padėsiantį labiau mylėti save? Pamirškite, nuolatinės iliuzijos apie tai, kas gražiai tinka ant kitų žmonių neturi nieko bendro su tuo, kaip su konkrečiu drabužiu atrodote Jūs (nes ne, nusipirkusi geriausios draugės/profesionalaus modelio dėvimą striukę ilgakoje gazele nepavirsite, pažadu), o nuolatiniai eksperimentinių drabužių pirkimai paprastai pasibaigia visišku fiasko - drabužis lieka gulėti metų metus nė nepaliestas (paprastai su nenuplėšta pirkimo etikete). Klaidinga būtų manyti, jog eksperimentuoti blogai, tačiau patausokite savo laiką ar pinigus ir užuot įsigijusi dar vieną abejotinos formos, kirpimo, atspalvio ar raštų palaidinę geriau paanalizuokite savo turimą drabužių kolekciją - kokios formos kaklo iškirpimo drabužius labiausiai nešiojate, kurią spalvą renkatės tomis dienomis, kai apie drabužių derinį galvojate mažiausiai, tačiau žinote, jog atrodysite gerai, koks sijono/suknelės ilgis nestorina jūsų kojų arba nepadaro jūsų coliuke? Bet kuriuo metu pasimatavus naują drabužių derinį ir mintyse išgirdus epitetą "įdomu" - gero nelaukite. Paprastai įdomu mums būna tik galvoje, realybėje įdomus drabužių derinys virs tokiu, kurį dėvėdamos paprasčiausiai blogai jausitės. Didelis  Taip unikalumui ir riebus Ne įdomumui.

 Prieš eidama į naujų drabužių medžioklę skirkite laiko sau, paanalizuokite save, kaip asmenybę, net iš asmeninių psichologinių peripetijų - Ką veikiate gyvenime? Ko planuojate siekti artimiausiu metu? Kaip norite, kad aplinkiniai jus matytų? O kaip jie jus mato šiuo metu? Ar jūs patenkinta matomu vaizdu? Jei ne, kas šiuo metu kliūna labiausiai? Žinau, erzina, tačiau savianalizė organizuojant naują sezoną drabužių spintoje būtina. Juk kuriate savo atspindį netolimoje ateityje, naujas garderobas ir senojo prikėlimas iš numirusiųjų gali padėti susikurti save tokią, kokią norite, jog jus matytų kiti ir jūs pati.

Pamirškite spontanišką pirkimą - pastarasis tik savo stilių atradusiems ir gerai žinantiems ko nori žmonėms. O iki kol save pavyks tokia laikyti gali tekti nužingsniuoti nemažą savęs pažinimo kelią. Kol kas likite ties konkrečiu norimų įsigyti drabužių/detalių sąrašu, kuris, atitinkamai nuo parduotuvių asortimento ar finansinių galimybių gali keistis. Pamirškite apie pirkinius, su užrašu "visai nieko, svarbiausia pigu". Ekonomiškumas ir taupumas puikūs bruožai, tačiau nedėvėtinas, bet su nuolaida įsigytas drabužis jums kainuos žymiai pigiau nei jokio drabužio, nors abiejų atvejų baigtys vienodos - turėti nenešiojamų drabužių ar neturėti jų visai šiuo atveju reiškia tą patį - tad bet kokia suma, kad ir kokia nuostabi nuolaida bebūtų, bus išleista į orą.

Dabar, kai išmokote pagrindines ir pačias svarbiausias bei kone visiems metų sezonams pritaikomas tinkamo drabužių pirkimo ir drabužinės organizavimo taisykles, galime grįžti prie šio rudens drabužinės detalių bei drabužių, į kuriuos su mielu noru dėmesį atkreipiu parduotuvėse ir nuoširdžiai patariu atkreipti Jums.

Jau už poros dienų kartu su Vinted.lt komanda pristatysiu Kotrynišką ManoVinted rudens drabužinės versiją, o su ja - naują drabužių ir apsipirkinėjimo džiaugsmų žadantį konkursą!           
PAPLEPĖJIMAI: DRABUŽINĖS PARUOŠIMAS RUDENS SEZONUI

22.8.14


 Prieš gerus tris mėnesius turėjau garbės lankytis L'Occitane pardavimų vadovų organizuotame sveikuoliškų pusryčių ir grožio pokalbių susitikime. Susitikimo metu pavyko išsiaiškinti ir daugiau sužinoti apie L'Occitane prekinio ženklo pagrindinius tikslus, o tuo pačiu ir susipažinti su perkamiausiais L'Occitane produktais - topuose karaliauja ir mano asmeninis numylėtinis migdolų dušo aliejus. Apie aliejų daug netuščiažodžiausiu, tačiau apie susitikimą galiu: kiekvieną kartą susitikus su grožio industrijoje dirbančiais žmonėmis be galo gera pajausti begalinę meilę savo darbui, produktams ir klientams. Dar nuostabiau žinoti, kad tai, ką susitikimo metu jaučiau aš, gali pajusti kiekvienas mūsų - L'Occitane parduotuvėje nuolatos pasitinkama su ypatingai didele meile grožiui, gamtai ir natūralumui, o išėjus iš parduotuvės giliai širdyje jaučiamas apsivalymas ir pakylėjimas. O juk būtent dėl to jausmo didžioji dalis parduotuvių maniakių neracionaliai skraido prekybos centrų alėjose ir ieško n-tojo prausimosi muilo gabaliuko. 
PUSRYČIAI SU L'OCCITANE

16.8.14


 Tikiu, kad vasara - ne pats geriausias laikas kalbėti apie kremines ar kitos rūšies pudras, tačiau net ir šiltuoju sezonu norisi turėti geriausios būklės veido odą. Kartais tam reikia pasitelkti ne tik dieninį drėkinamąjį kremą ar apsaugą nuo SPF. Naujoji vasarinė pudros alternatyva - BOBBI BROWN TINTED MOISTURIZING BALM kreminis balzamas, kurio, mano galva, nebūtų galima vadinti pudra.

Pradėti reikėtų nuo to, kad produktas tiks tik ypač sausos (arba tiesiog sausos) odos savininkėms - normalios, riebios ar mišrios turėtojos šį produktą verčiau lai aplekia dideliu spinduliu. Tačiau sausuolėms šis kreminės konsistencijos balzamas bus tikras išsigelbėjimas.

Pliusų šiai priemonei devynios galybės: pudra ypatingai minkštos ir kreminės konsistencijos, produktą ant odos padengti paprasta ir net smagu - tepasi kaip kokybiškas dieninis drėkinamasis kremas, puikiai tinka tepti pirštais - pudra akimirksniu įsigeria į odą, nepalieka jokių pudros požymių, veidas atrodo akimirksniu sveikesnis, šviesesnis ir "sultingas". Tiesa, pastarojo požymio kartais gali pasirodyti per daug, tad tokio tipo makiažą patariama sutvirtinti bent minimaliu kiekiu presuotos pudros. Dėl stipraus drėkinimo ir švytėjimo pudra puikiai tiks vyresnio amžiaus odai - priemonės niekuomet nepamatysite senatvės ar mimikos raukšlelėse (tiesa, mano prielaida šiuo klausimu pakankamai tvirta - produktas suteikia tokį mažą maskavimo kiekį, kad kaukės efektas ar galimybė subėgti į raukšles tiesiog negalimi). SPF 25 Suteikia galimybę papildomai nenaudoti jokios kitos saulės apsaugos, o dermatologiškai patikrinta priemonės formulė leidžia pudrą naudoti net jaurios odos savininkėms. Egzistuoja net aštuoni skirtingi atspalviai, tačiau itin lengvas pigmentas vargu ar leis priemonės atspalvį pasirinkti klaidingai.

Nereikėtų užmiršti ir mažiau džiuginančių faktų. Visų pirma produkto kaina, kuri neleis džiūgauti taupuolėms - už 30ml. talpos buteliuką teks pakloti apie 50 US pinigų (apie 150lt). Nors kvapas - itin subjektyvus kriterijus, reikėtų pabrėžti, jog stiprus žolelių ataskonis įtiks ne visoms kvapų gurmanėms. Ir nors šis išgaruoja pirmosios valandos bėgyje, reikėtų prisiminti, kad ryškus žolių kvapas gali stipriai erzinti uoslę. Dėl itin mažo priemonės maskavimo pudra tiks tik idealios odos savininkėms, kitu atveju teks stipriai darbuotis įprastiniais maskuojamaisiais produktais. Itin prabangiai atrodantis stiklinis indelis gražiai atrodys tik saugiai stovėdamas kosmetikos lentynoje, tačiau vargu, ar taps geru kelionių draugu. Nepaisant ypatingo produkto drėkinimo, vargu bau nepamirškite odos palepinti įprastiniu drėkikliu - kad ir kokiu balzamu save laikytų, visgi tai pudra, o ne drėkinamasis kremas.

Bandras produkto vertinimas - 50/50 - viskas priklauso nuo asmeninių lūkesčių ir galimybių už vidutinio efekto produktą mokėti pakankamai didelę kainą. Produktas iš tiesų šaunus, tačiau nėra nepakeičiamas.
BOBBI BROWN "Tinted Moisturizing Balm" balzamo apžvalga

13.8.14


Kone kiekvienai pažįstamas jausmas, kai užuot per dienų dienas laksčius darbiniais reikalais mielai lindėtume naminėse kelnėse, ištisą dieną gulėtume lovoje ar bent leistume sau pasirūpinti kūno ir veido kondicija ar pasimėgauti namų spa ritualais. Deja, pastariesiems dažniausiai nebūna nei laiko, nei sveikatos, o kasdieniai reikalai gulinėjimą lovoje paverčia neįkainojama prabanga, kurios, tikiu, leisti sau ne visuomet pavyksta. Tad smagu po ranka turėti produktą, kuris akimirksniu gražina ramybę ne tik kūnui, bet ir sielai. Kas čia per stebuklai? Jokios magijos nebus, tačiau yra produktų, kurie leidžia pasijusti ypatingai. Šiandienos grožio objektas -  Elemis sp@ home frangipani monoi body cream.

Visų gerai pažįstamą The Body Shop firmą galėčiau laikyti pradiniu starto tašku, nuo kurio prasidėjo brangesnių kūno priežiūros priemonių paieškos ir pažintys. Iki pastarosios kūno priemones be jokių dvejonių rinkdavausi iš didžiųjų Maximos lentynų - "juk muilas visur plauna vienodai gerai, kam už jį mokėti dešimt kartų daugiau?". Tačiau po kelių brangesnių kūno priežiūros priemonių naudojimo supratau, jog vargu, ar grįšiu prie pigiųjų priemonių. Bent jau ne savo noru.

Lietuvoje elektroninių grožio parduotuvių, prekiaujančių aukštos kokybės kūno priežiūros priemonėmis viso labo kelios. Viena geriausių - prieš keletą mėnesių iš naujo atrasta Femina Bona. Pastaroji savo pašonėje turi visame pasaulyje pripažintą Lietuvišką O.D.A produkciją, plaukų meistrų mėgstamą KEUNE, o  nuo šiol Lietuvos rinkai Femina Bona siūlo išmėginti visų išgirtą bei Didžiosios Britanijos grožio reitingų viršūnėse karaliaujančią Elemis produkciją. 

 Elemis pozicionuoja save kaip aukštos kokybės, namų ir grožio spa centruose naudojamą kūno kosmetiką. Paprastai šios firmos produktus galima sutikti pačiuose prabangiausiuose grožio centruose bei viešbučių grožio kampeliuose. Natūralu, jog iš produkto, naudojamo Kempinski viešbučio spa skyriuje, tikėtis reikia mažų mažiausiai daug. 

Pirmasis dalykas, kurį derėtų paminėti - Elemis sp@ home frangipani monoi body cream kūno  priemonės kvapas. Egzotiško pavadinimo Frangipani gėlės kvepia nepaprastai. Pastarosios kvepia taip, kaip niekas kitas šiame pasaulyje.  Kremas taip praturtintas makadamijos bei sezamo aliejais, tad oda ne tik kvepia egzotika, bet tampa minkšta bei švelni. Ant kūno lieka nepaprastas šilkinio produkto efektas. Kremas užtiktina ilgalaikį odos maitinimą ir drėkinimą, vos juntamas kvapas ant kūno išlieka iki dešimties valandų. Dėl nepaprastai nugesinto produkto "ataskonio" tuo pat metu galima dėvėti ir mėgstamiausius savo kvepalus - kvapai nesusipaišys, o mėgstamiausių kvapų aromatas neliks sugadintas kūno kremo.

Ir visgi, Elemis priemonės naudojimas - savotiškas Spa ritualas savo namuose, tad rekomenduoju pastarojo užgožti jokiais kitais kvapais. Juk kasdien naudojamų kvepalų aromatas byloja apie kasdienę rutiną, nuo kurios kartais norisi pabėgti.

Produktą rekomenduoju visoms - norinčioms pabėgti nuo kasdienės darbų lavinos, pavargusioms nuo gyvenimo, ieškančioms prabangos ar tiesiog neturinčioms kur dėti pinigų - priemonė verta savo kainos vien dėl to, kad mūsų emocinė būklė neįkainojama jokiais šios planetos pinigais!
ELEMIS "Sp@ Home Frangipani Monoi Body Cream" kūno kremo apžvalga

9.8.14

Dėl įtemptos dienotvarkės prieš metus teko išmėginti netikros saulės procedūras soliariume. Pirmojo apsilankymo metu apėmė savotiškas laimės  ir pasitenkinimo jausmas dėl galimybės įgauti sveiko atspalvio odą itin greitai, tačiau pasidalinus savo pasiekimu su artimiausiu šeimos žmogumi, iš mamos išgirdau suglumusią repliką  "juk yra tikra saulė". Maniškis pasiteisinimas skambėjo labai racionaliai - natūralioms saulės vonioms visiškai neturiu laiko, o jo kai turiu - saulė sapnuoja devintą sapną. Tad jei nenoriu rodyti pamėlynavusių arterijų, tenka imtis kosmetinių priemonių sveikam įdegiui įgauti.

Tačiau priešingai nei prieš metus, šią vasarą užuot odą alinusi nuolatiniais tikros ar netikros saulės spinduliais nutariau naudoti kosmetines savaiminio įdegio priemones. Eilę metų mėginusi ir testavusi skirtingų firmų savaiminio įdegio kremus galiausiai turiu pripažinti faktą, kad savaiminio įdegio kremas - nesvarbu, ar jis skirtas kūnui, ar veidui - nusipelnė didesnės investicijos nei įprastiniai kūno ar veido kremai kosmetikos parduotuvėse. Gaila, tačiau Lietuvoje esančiose parduotuvėse kokybiškų produktų atrasti iš tiesų sunku, o kartais ir visai neįmanoma.

Victoria's Secret BARE BRONZE Facial Moisturizer  - drėkinamasis veido kremas, suteikiantis nežymų sveiko įdegio efektą veidui. Priemonės kvapas neišsiskiria iš kitų savaiminių/soliariumo kremų kvapo, tačiau užtepus ant odos išsisklaido pakankamai greitai. Oda lieka minimaliai sudrėkinta, įdegis pasimato po 8-10 valandų, tad geriausia priemonę naudoti einant miegoti, iš pradžių sudrėkinus veidą įprastiniu veido kremu. Priemonė suteikia labai švelnų atspalvį, vargu, ar pavyktų panaudoti ją taip, kad veido srityje būtų matyti mėgėjiškam savaiminio įdegio aplikavimui būdingi zebro dryžiai. Kremo talpa milžiniška (75ml), konsistencija pakankamai skalsi, tad priemonės užteks ilgam. Tiesa, paskutinį kartą panaudojusi šią priemonę pradėjau jausti stiprų veido tempimą, tačiau tokį pat jaučiu ir kūno bei rankų srityse, tad panašu, kad bus kalti sausi ir Lietuvai nebūdingi vasariški orai.

St. Tropez Everyday Gradual Tan Face - savo veikimu šis kremas stipriai primena VS Bare Bronze veido priemonę, tačiau veidą papuošią stipresniu pigmentu, dėl specialios technologijos išvengiama savaiminio įdegio žymių, o priemonėje esantis alijošius drėkina ir ramina odą. Konsistencija iš dalies primena geliniu pagrindu gaminamas priemones, kremas kvepia pakankamai maloniai. Vienu šio kremo pranašumu laikau pakankamai didelį veido drėkinimą - po šio kremo papildomo drėkinamojo kremo sluoksnio tepti nereikės. 50ml tūrio priemonė taip pat ne pati blogiausia alternatyva, ypatingai toms, kurios produktą ketina naudoti tik progoms.

 Clarins Radiance - Plus Golden Glow Booster - bene vienas populiariausių šio sezono savaiminio įdegio priemonių grožio vergių tarpe. Ši priemonė - itin koncentruotas savaiminio įdegio serumas, puikiai tinkantis bet kokios odos savininkei, mat šis maišomas į kasdienį dieninį kremą. Tiesa, man ši priemonė suteikia kiek per didelį aukso atspalvį, tačiau tai priklauso nuo kiekvieno žmogaus odos pigmento atspalvio ir įdegio polinkio. Maniškis - auksinės karamelinės spalvos, kuri veido srityje atrodo itin įdomiai. Itin higieniškas priemonės indelis leis dalintis produktu ir su mama, ir su geriausia drauge, net jei naudojate skirtingus drėkinamuosius kremus. Priemonė iš tiesų verta investicijos!

Visos trys priemonės puikiai tiks mišrios/normalios odos savininkėms, o sausuolėms rekomenduoju veidą dažniau lepinti didesniu drėkinamojo kremo sluoksniu - po jo ir šios priemonės gali tapti neatsiejama ne tik vasaros, bet ir visų metų kosmetikos priemonių dalimi!
Geriausios savaiminio įdegio priemonės veidui

31.7.14


Su nauju mėnesiu prasideda liepos mėnesio mylimiausių kosmetikos produktų apžvalgų lietus. Šį kartą savo mylimiausius ir labiausiai šį mėnesį naudojamus produktus nutariau parodyti neįprastu būdu - internetinių nuotraukų koliažu, kuris, tikiu, geriausiai atskleidžia kiekvieno produkto unikalumą. Visi liepos mėnesio produktai šaukte šaukia, kad vasara nėra tinkamas laikas storam makiažo pagrindo sluoksniui ar tonai skruostų raudonį išryškinančių skaistalų, tad šį kartą produktų kaip niekad mažai. Tačiau visi tokie reikalingi, kad be jokių dvejonių šiais pasitikėčiau ir negyvenamoje saloje.
Pirmasis produktas - prieš keletą savaičių demonstruotas SIMPLE Kind to skin replenishing rich moisturiser  (išsamią produkto apžvalgą galima perskaityti paspaudus ant pavadinimo) drėkinamasis kremas, tinkantis kasdieniam veido drėkinimui ir odos minkštinimui. Dėl nuolatinio odos šveitimo ir valymo pastaroji ypatingai noriai priima bet kokį drėkinamąjį produktą, o šio drėkiklio pagrindinis ginklas - didelis tūris ir stebėtinai žema kaina.
Clinique all about eyes concealer teoriškai skirtas pajuodavusių paakių maskavimui, tačiau ne mažiau tinkamas ir eiliniam veido defektų maskavimui. Ypatingai tiršta konsistencija neleidžia padauginti produkto, o 10ml. talpos pakuotė užtikrina, kad naudoti maskuoklį bus galima naudoti visus metus - tekstūra skalsi, priemonė koncentruota ir pigmentuota. Tiesa, nežymiai sausina odą, tad patartina produktą tepti tik ant probleminių vietų.
Vienu didžiausių vasaros atradimų tapęs CLARINS Instant Blush Magic colour želė konsistencijos skruostų rausvumą suteikiantis produktas paprastai tarnauja kaip šaunus kasdienis lūpų balzamas, suteikiantis nežymų rausvų sultingų lūpų efektą. Šią priemonę mėgstu vežtis į keliones kaip vietą tausojantį produktą, kurį galima naudoti ne tik skruostams, bet ir lūpoms.
100% Pure cocoa pigmented bronzer natūralus bronzantas šią vasarą kone vienintelė dekoratyvinė kosmetikos priemonė, pasiekianti mano odą. Priemonė grėsmingos tamsiai rudos spalvos, tad darbui su ja reikia atitinkamo įdirbio, tačiau eksperimentuojant galima išgauti puikų rezultatą ne tik skruostų srityje, bet ir visose kontūravimo prašančiose veido vietose. Ironiška, tačiau per dvejus metus 100% Pure kosmetika nusivilti neteko, tad šios firmos produktų mylimiausiųjų sąrašas tęsiasi ištisus metus.
100% Pure lip creme stick NAKED BERRY lūpų pieštukas jau kurį laiką tapo nepakeičiamu ne tik kosmetinės, bet ir piniginės draugu. Kadangi kosmetikos mano kasdieniame rankinės turinyje rasti nepavyktų, laikydama šį produktą piniginėje esu garantuota, kad lūpų kontūro korekciją galiu atlikti bet kuriuo dienos metu. Nepakartojama matinė kreminė produkto tekstūra, garantuoja lengvą priemonės aplikavimą, o švelni spalva užtiktina "natūraliai gražių" lūpų efektą. Pieštukas ekonomiškas, o stipriai pigmentuota spalva leidžia juo naudotis itin ilgą laiką.
Paskutiniu, bet ne prasčiausiu šio mėnesio produktu tapo 100% Pure natūralūs kreminiai akių šešėliai BELIZE.  Negalėčiau pavadinti savęs didele akių makiažo mėgėja, tad šešėlių mano kosmetikos turtuose surasti pavyktų vos kelis. Pastarieji pavergė mano širdį nežymiu spindesiu ir visiškai natūraliai atrodančia kremine spalva. Kreminė šešėlių tekstūra padeda produktui vietoje išlikti ilgesnį laiką, tačiau siekiant maksimalaus rezultato rekomenduojama prieš tai akių voką paruošti specialia šešėlių baze.
Nežinia, ar reikėtų apverkti besibaigiančią vasarą, ar su nekantrumu laukti naujų mokslo metų, naujų iššūkių ir kosmetikos industrijos naujovių. Panašu, kad vasaros metu kosmetinėje vyraujantis minimalizmas akivaizdžiai byloja apie dideles kosmetikos paieškos rudens sezonui!
LIEPOS MYLIMIAUSIEJI

23.7.14

 

Pusmetį praleidus prie UK skin care industrijos ir rinkos analizės,  į mano akiratį pakliuvo kelios akivaizdžiai visose srityse pirmaujančios veido priežiūros linijos. Viena jų - SIMPLE produkcija, pasitaikanti kone pas kas antrą Anglijos kosmetikos (ir ne tik) vartotoją. Tad kokie stebuklai paviliojo birtus ir kodėl apie šį produktą Lietuvoje vis dar nekalbama?

Tikriausiai pradėti reikėti nuo apgailėtinai juokingos kainos. Paprastai nesu iš tų žmonių, kuriems "viskas atrodo per pigu", pinigai ant medžių neauga, tad paprastai atradusi pigią, tačiau efektyvią priemonę tiesiog džiaugiuosi savo "apsukrumu" ir "įžvalgumu". Šiuo atveju kaina iš tiesų juokinga - priemonės pardavimo kaina prasideda nuo 2,46 svaro (šaltinis čia). Kitas kriterijus, darantis kainą dar juokingesne, yra produkto kiekis. Ne paslaptis, kad didžioji dalis veido kremų parduodama 50ml talpos taroje. Jei produktas brangus, pasitaiko ir 30ml.  Gavus priemonės 75ml jaučiamės ponais, o šios priemonės net 125ml. Padalinus kainą iš 2,5 karto (skaičiuojant kainos proporciją pagal klasikinį 50ml produkto kiekį) iš minėtosios kainos telieka 0.98 angliški centai. Panašu, kad net konvertavus į lietuvišką piniginę išraišką už tokią pinigų sumą teišgalėtumėm įsigyti prabangesnio muilo gabalėlį iš "Maximos".

Pats produktas stebėtinai malonios konsistencijos. Tiesa, nėra pats ekonomiškiausias produktas šioje žemėje, konsistencija primena lengvą kūno losjoną, tad padauginti jo nėra sunku. Kita vertus net ir padauginus produkto oda jį pasisavina ypatingai lengvai. Naudoti šią priemonę galima tiek ryte, tiek vakare (naudoju ją ir vidury dienos, jei tuo metu turiu pakankamai prabangos pasidaryti naminę pertrauką nuo rytinių ir vakarinių darbų), oda akimirksniu tampa sudrėkinta, minkšta ir elastinga. Didelis produkto kiekis leidžia dosniai kremu tepti ne tik veido odą, tačiau neaplenkti ir kaklo bei dekolte sričių.

Tiesa, esti ir keli kabliukai, į kuriuos derėtų atkreipti dėmesį renkantis tinkantį produktą. Kadangi priemonė tinka bet kokiam odos tipui ir bet kuriai amžiaus grupei, akivaizdu, kad joje nerasime tam tikroms veido problemoms gydyti reikalingų ingredientų ar veikliųjų sudedamųjų dalių. Iš esmės kremas nedaro nieko išskyrus drėkina veido odą, tad produktas tiks toms, kurios neturi didesnių veido odos problemų ir nori išlaikyti odos elastingumą, stangrumą bei palaikyti tinkamą odos vandens balansą.

 Bet kokiu atveju produktą rekomenduoju turėti visoms - toms, kurios veido priežiūrai neskiria daug dėmesio ir laiko šis produktas gali tapti amžina dogma (kokia tėvų laikais buvo laikomas visų galų meistras NIVEA Creme kremas), o kosmetikos ir grožio produktų nacėms tai bus priemonė, kurios norėsis griebtis pavargus nuo nesėkmingų idealios kosmetikos paieškos.

Akivaizdu, kad paprastumas žavi ir retai kada nuvilia, o produktų linijos pavadinimas, panašu, kad buvo parinktas taip taikliai, kad net šmaikštauti nesigauna. 
SIMPLE "Kind To Skin Replenishing Rich Moisturiser" veido kremo apžvalga

21.7.14

           Kartas nuo karto tenka susimąstyti apie tai, kokiais kriterijais remiantis nustatoma veido priežiūros priemonių kaina - ar visuomet brangus produktas garantuoja aukščiausios kokybės ingredientus ir maksimalų priemonės veikimo mechanizmą? O galbūt priešingai - pigūs produktai ne mažiau efektyvūs nei brangieji, prieinami ne kiekvieno kišenei?
          Galiausiai egzistuoja trečiasis, mano galva vienas logiškiausių kainos nustatymo kriterijų - profesionali, kosmetikos žinovų naudojama kosmetika. Ta, kurios rasti nepavyks ne tik Švenčionėlių "maisto prekėse", bet ir visagalėje "Maxima bazėje" ar kosmetikos mylėtojų ir ištikimų supermamų forumų lankytojų išgirtoje "Kristutėje".
            Šį kartą, prieš pradėdama O.D.A veido priežiūros priemonių naudojimo ciklą, nutariau nagus ir liežuvį pagaląsti į ispaniškos profesionalia vadinamos Germaine de Capuccini odos priežiūros kelioninį priemonių rinkinį (originalaus dydžio priemonių tikriausiai nė neįpirkčiau). Tiesa, maloniai nustebino faktas, kad kelioninio rinkinio dydis nėra toks mažas - vietoj 50ml pavyko gauti 30ml, vietoj 125ml gavau 50ml produktų. Kiekis pakankamai didelis, kad būtų galima susidaryti pakankamai objektyvią nuomonę apie priemonių efektyvumą.
               Hydracure Hydractive Cream drėkinamasis kremas skirtas normaliai/mišriai odai tikriausiai buvo didžiausias rinkinio atradimas - nuostabiai šilkinė kremo konsistencija į odą susigeria akimirksniu. Oda lieka sudrėkinta ir minkšta, o jaučiamas lengvas dilgčiojimas leidžia daryti begales prielaidų apie tai, "kiek daug gerų dalykų šiuo metu vyksta mano odoje dėl stebuklingo kremo molekulių skverbimosi". Kvapas išduoda, kad priemonės kaina turėtų ramiai perkopti šimto litų zoną (neklydau, 50ml kremo kaina 143lt), tačiau jausmas toks malonus, kad nejučia pasimiršta nežmoniška priemonės kaina - nesąmoningai imi pradėti skaičiuoti, dalinti, sudėti, kiek procedūrų pas kosmetologą galėtum iškeisti į šio mažo stebuklo buteliuką ar kitais būdais buržuazijos metodais prasimanyti pinigų.
              High Tolerance Lotion odos losjonas nepaliko tokio didelio įspūdžio kaip Hydracure kremas, tačiau dėl to veikiausiai kalti mano įsisenėję veido priežiūros ritualai, kurių sąraše žodžio "losjonas" rasti nepavyktų - visuomet losjonus laikiau vienais nereikalingiausių veido priežiūros priemonių, švaistančių ne tik pinigus, tačiau ir brangų žmonių laiką. Panašu, kad iš šio požiūrio neišaugau, ir ši prabangi priemonė teatstojo malonaus kvapo "vandenėlį".
              Bene mažiausiai ovacijų sulaukė "High Tolerance Cleansing Milk" valomasis pienelis - pastarojo nei pagrindinės veikimo funkcijos, nei kvapas nesužadino didelių jausmų mano širdyje. Nuvalius nuo veido makiažo likučius šia priemone veidas lieka sunkus ir reikalauja papildomos vandens terapijos, net jei pastaroji odai nėra pati didžiausia draugė. Šį produktą su mielu noru tenaudočiau ypatingu atveju, kuomet nėra normalių veido valymui skirtų sąlygų.
               Bet kokiu atveju priemonių rinkinys iš tiesų vertas didelio dėmesio ir nemažų liaupsių. Galbūt pilnos talpos produktų nepirkčiau, tačiau ne dėl to, kad nepatiktų, o dėl to, kad be galo smalsu išmėginti kitas eilėje laukiančias veido priežiūros priemones, kurios pastaraisiais mėnesiais tapo daug įdomesnės nei dekoratyvinė kosmetika. Tačiau faktas, kad priemones (ar bent dalį jų - valomasis pienelis taip ir liko nuskriaustas gulėti giliai kosmetikos sąvartyne) su dideliu apetitu suvartojau nuo pradžios iki galo pasako daugiau, nei galėtų pasakyti bet kokios produktų apžvalgos.
                Tiesa, Germaine de Capuccini produkcijos aptikau tik oficialiame platintojais save vadinančiame Femina Bona puslapyje (spausti ant žodžio čia) ir keliuose neaiškaus plauko kosmetika prekiaujančiuose tinklapiuose. Mano galva protingiausia naudotis reputaciją turinčiu Femina Bona vardu ir paslaugomis.
                O aš keliauju adaptuoti savo odos O.D.A priemonėms!
"Germaine de Capuccini" odos priemonių sistemos apžvalga
© 2016 Kotryna Uogintaite