Iki tol apie Amway kosmetikos priemones teko girdėti tik iš visiškai pašalinių asmenų kalbų. O pastarosios nebuvo itin konkrečios, tad apie šios firmos produkciją tvirtos nuomonės susidaryti neturėjau pagrindo.
Visuomet, išgirdus tinklinio marketingo sąvoką, mane nupurto šiurpas. Tikriausiai meškos paslaugą padarė Avon, Oriflame ir Faberlic konsultantės.. savo itin aukšta kompetencija vien tam, kad nusipirkčiau visą jų reklamuojamą produkciją, sugebėjusios išpranašauti mano odoje įsigyvenusią aknę ir kitas veido ligas. Prieš keletą mėnesių susimąsčiau, kodėl žmonėms (jų tarpe ir man) tinklinis marketingas atrodo toks nepatrauklus. Galiausiai, po ilgų apmąstymų nutariau, jog tinklinio marketingo (kitaip - platinamos kosmetikos) rūšis nėra bloga, tačiau ją tokia padaro žmonės, nemokantys teisingai dirbti su ja.
Tad nieko keisto, kad išgirdus Amway pavadinimą mano kūną nupurto šiurpas - ačiū, daugiau konsultantų man nereikia.
Tačiau gavusi galimybę išmėginti Amway produkciją nė akimirkos nesudvejojau. Likimas lėmė išmėginti naujuosius ARTISTRY skaistalus „Sheer Cheek Color“ ir rausvą lūpų blizgį „Lip Gloss Duos“.
"Sheer Cheek Color" gaminio sudėtyje yra rankomis pagamintų mineralo struktūrų su smulkiomis
dalelėmis, kurios padeda sukurti ploną švelnią švytinčią odos dangą.
Švelni spalva, kurią galima tepti keliais sluoksniais, suteikia
skruostams subtilaus spindinčio rausvumo. Ir iš tiesų, skaistalų atspalvis pakankamai blizgus, tad skruostai akimirksniu pagyvėja ir nušvinta. Švelni rausva spalva neatrodo vulgariai. Žinoma, tokia švytinti skaistalų formulė išlieka rizikingas variantas dažantis tamsoje, ne natūraliame apšvietime ar tiesiog skubant - jų padauginti tikrai lengva. Skaistalų įpakavimas pasirodė panašus Guerlain kosmetikos produkcijai - prabangus veliūrinis dėkliukas, aukštos kokybės auksinė dėžutė su nedideliu veidrodėliu viduje. Žinoma, tiek dėžutė, tiek dėklas itin mėgsta teptis, tačiau tai tik paskatina kosmetikos priemones naudoti saikingai ir pagarbiai.
Lūpas lepinantis prabangus „Lip Gloss Duos“ praturtintas
kondicionieriais, suteikiančiais lūpoms permatomo blizgesio. Šio
produkto formulėje yra hialurono užpildų, dėl kurių lūpos atrodo skaistesnės, o „Special Effect Pearls“ suteikia putlesnių lūpų efektą. Blizgis tikrai malonios konsistencijos, pakankamai riebus, tad išlieka gana ilgą laiką - "nenusivalgo", "nenusigeria", tarytum suteikia papildomo maitinimo lūpoms (iki šiol tokį poveikį jutau tik naudodama Sleek Pout Polish lūpų blizgalą). Atspalvis taip pat labai puikus, švelniai rausvas, puikiai tiksiantis kasdieniam gyvenimui nugyventi.
Bendras kosmetikos vertinimas tikrai daug geresnis, nei tikėjausi iš pradžių. Pastarieji gaminiai tikri meno kūriniai, savo kokybe nenusileidžiantys garsiausiems mados namų kosmetiniams atradimams.
Konkurso sąlygos paprastos - tinklaraščio sekti neprašysiu, facebook paskyros taip pat nebūtina, o konkursu dalintis su savo draugais taip pat nereikia. Daug smagiau dovanas dalinti sąžiningiems ir ištikimiems skaitytojams. Tačiau šį kartą prašysiu atsakyti į vieną vienintelį klausimą
KUO KVEPIA TAVO 2013 METŲ VASARA?
Būkit išradingos, mielosios, ne vien kvepalų buteliuke slepiasi nuostabiausi pasaulio kvapai..
Bučkis!