14.4.16

Įprastai prieš gaunant kosmetines naujienas iš gamintojų apie šias pastarieji įspėja el. laišku, tačiau naujasis antakių rinkinys nukrito tiesiog iš dangaus. Natūralu, jog neturint informacijos apie produktą ar jo naudojimą kyla daug klausimų. Vienas jų - kuo naujoji "Brow Artist"kolekcija skiriasi nuo iki tol buvusiųjų - pastarosios dizainas ir pavadinimas stipriai pakelia kartelę iki tol rinkoje buvusiems L'Oreal Paris gaminiams ir kelia didelį smalsumą - būtent šią kolekciją prieš keletą dienų teko nagrinėti parduotuvėje svarstant apie priemonių pirkimą. Akivaizdu, jog priemonės pozicionuojamos kaip aukštos kokybės ir vertos dėmesio.
Pradėkime nuo pačios pradžios - antakių dažų paletė užtikrina įvairiapusišką pasirūpinimą antakių gerove, mat rinkinyje yra tiek antakių vaškas, tiek plaukelių šešėliai. Paletėje esanti spalva pakankamai neutrali, šioje tėra nedidelis kiekis raudono pigmento, tad produktas puikiai tinka šviesiam lietuviškam gymiui. Vaškas pasirodė itin vertas dėmesio, mat šį galima naudoti ir vieną, šis turi tamsesnę spalvą, tad antakiai ne tik įgauna tam tikros apimties ir formos, bet ir spalvos.

Rinkinyje taip pat yra kelionėms patogūs įrankiai - plaukelių pincetas ir šepetėlis. Kad ir kaip bebūtų, pastarieji nėra labai patogūs kasdieniam naudojimui. Kadangi įrankiai labai smulukūs, su šiais dirbti pakankamai sudėtinga. Yra ir šviesioji to pusė - šiuos lengva nešiotis rankinėje, jei turite norą pakoreguoti ar paryškinti antakius dienos bėgyje ar dažnai turite netikėtų išvykų. Pakuotėje taip pat yra platus ir labai patogus veidrodis. Šio matmenų pakaktų net norint pasidayti pilną veido makiažą.

Ar rekomenduoju? Taip, jei jau turite antakių šešėliams aplikuoti pritaikytą šepetėlį ir ieškote pakankamai pigios antakių ryškinimo alternatyvos.  Produktas taip pat puikus pasirinkimas keliaujant ar norint išlaikyti visas kosmetines priemones vienoje vietoje. 

L'Oreal "Brow Artist Genius Kit" antakių dažų paletės apžvalga

10.4.16

Nėra geresnio būdo papasakoti apie įsimintiniausius praėjusios savaitės įvykius nei apžvelgiant tuo periodu padarytas nuotraukas. Instagram paskutiniu metu tapo pačiu lengviausiu būdu pasidalinti kasdieniais džiaugsmais ir įspūdžiais neįpareigojant savęs šiuos nuodugniai aprašyti.

Praėjusi savaitė prasidėjo nepranykstančiomis nuotaikomis ir prisiminimais iš savaitgalį praūžusios Rygos Madų savaitės, kurios metu pavyko susipažinti su naujausiomis Maybelline madų tendencijomis, kosmetikos produktais ir pasikonsultuoti dėl šių naudojimo su profesionalais.

Tiesa, praleidus praėjusios savaitės asmeniškumus norėtųsi dar kartą prisiminti skrydį nepakartojamą skrydį sraigtasparniu, Kino Pavasario premjeras, Body Talk ir You & Oil renginį, masažą Nidos Kopose, išankstinę HM kolekcijos peržiūrą, Urban Decay vakarėlį ir pažintį su Konjac Sponge valomosiomis kempinėlėmis.

Tuo tarpu grįžtant į šios savaitės reikalus - RITUALS šį ketvirtadienį pristatė naują Sakurų kolekciją. Tiesa, pastaroji - anokia naujiena RITUALS asortimente, mat pasikeitė tik pakuočių dizainas, tuo tarpu patys gaminiai liko tokie patys. Tačiau parduotuvėje naujienų pristatymo metu buvo atliekamos nemokamos atpalaiduojančiosios procedūros, tarp jų - ir atpalaiduojantis rankų masažas, kurį nesunkiai galima atlikti namuose.

Taip pat šią savaitę teko sudalyvauti tarptautinėje grožio industrijos parodoje "Pelenė". Į šį renginį paskutiniais metais keliauti pavyksta iš solidarumo pačiai idėjai, o ne dėl paties renginio kokybės - parodoje susiburia didžiulis kiekis grožio gamintojų, distributorių ir pardavėjų; parodos metu dažnai taikomos nuolaidos kone visai produkcijai, tačiau išsirtinio dėmesio iš pardavėjų tikėtis nereikėtų,  visgi renginys - masinis, žmonių susirenka tiek pat, kiek galima tikėtis Kaziuko Mugėje, tad natūralu, jog ramybės ar elegancijos šioje vietoje rasti nė su žiburiu nepavyks. Ir visgi, iš mugės pavyko parsivežti porą grožio gėrybių, tačiau apie jas - kitą savaitę. 

Šios savaitės bomba - šeštadienį vykusios atviro Muay Thai varžybos, kuriose dalyvauti teko ir pačiai. Turiu pripažinti, jog tai neabejotinai buvo vienas daugiausiai emocijų kėlęs momentas. Ir nors po šių varžybų neabejotinai teko atlaikyti milžinišką emocijų antplūdį, begalę prieštaringų minčių apie savo pačios egzistenciją ir tai, ko noriu šiame gyvenime, turiu įtarimo, jog ši patirtis - nors ir pirmoji, tačiau ne paskutinė.

Iš tiesų šio įrašo prasmė - parodyti, jog žmogus sugeba padaryti tiek, kiek pats nusprendžia. Visa tai - ne laiko, o prioritetų ir laiko panaudojimo bei planavimo klausimas. Visa, ką turime - turime kitų, atsisakytų dalykų sąskaita. Ką naujo atneš ateinanti savaitė? Nežinia, tačiau akivaizdu, jog liūdna nebus.

Bučkiai,
uogintaitė
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai
MOSSA prekinis ženklas ko gero puikiai žinomas visoms, kurios pažįsta Droge esančios kosmetikos asortimentą, taip pat daugeliui latviško prekinio ženklo MADARA gerbėjoms. Ir nors su šia produkcija susipažinau tik prieš porą mėnesių, šiuo metu tenka nuoširdžiai žavėtis kiekviena priemone, kurią pavyksta išmėginti. Ne išimtis ir MOSSA naujiena "Age Exellence Miracle Peel" pilinguojanti veido kaukė. Būtent šios priemonės link ranka linko paskutines dvi savaites. Turint omenyje, jog šiuo metu odos priežiūros stalčiuje vis dar laukia eilė korėjietiškos kosmetikos ir tos, kurios nespėjau išmėginti toks ilgas laiko tarpas kalba kur kas garsiau nei bet kokie žodžiai. 

Produktas aprašytas tinkamas visiems odos tipams, taip pat ir jautriai veido odai. Įdomu tai, jog visgi produktas aprašytas kaip pilinguojantis ir rūgštinis. Ir nors dėl rūgštinio faktoriaus abejonių gal ir nekyla (turint bent menkiausią atplaišą odoje ar išspaustą inkštirą rūkštys gali pradėti dirginti ir graužti pažeistą odos zoną), dėl pilinguojančios savybės naudojant kaukę pirmą kartą teko pasukti galvą - produktas neturi jokių pilingui įprastų eksfolijuojamųjų dalelių. Kaukės tekstūra - lengva, gelio pagrindo, be jokių grūdelių. Priekinėje pakuotės dalyje kaukė aprašoma kaip penkių minučių pilinguojanti kaukė, tačiau galinėje pakuotės pusėje šią instrukcijos rekomenduoja ant veido laikyti iki 15min.

Kad ir kaip bebūtų, kaukė iš tiesų veikia. Ko gero būtent AHA rūgščių faktorius nupilinguoja veido odą palikdamas šią itin švelnią ir minkštą, kokia ši liktų po intensyvaus odos šveitimo ir eksfolijavimo. Tai, kad iš tiesų nereikia naudoti jokių fizinių šveičiamųjų dalelių, apsaugo odą nuo išsausėjimo ar jautrumo.

Vieninteliu minusu galėčiau laikyti ne itin malonų kaukės kvapą. Nors Aliona šį apibūdino kaip rūgštinį, man asmeniškai šis labai stipriai primena korėjietiškoje kosmetikoje esantį kvapą, išgaunamą iš Ginseng medžių. Pastarieji rudens metu padengia gatves geltonais vaisiais, kurie pastovėję skleidžia itin nemalonų kvapą. Keisti nostalgiški prisiminimai iškyla naudojant šią priemonę, tačiau yra tikimybės, jog tokios asociacijos - asmeninės ir netrukdys kitoms, neturėjusioms jokių santykių su šiais medžiais ir jų skleidžiamu kvapu.

Ar rekomenduoju? Tikrai taip. Jei dvi savaites kiekvieną dieną norėjosi naudoti būtent šią veido kaukę - ko gero tam yra priežasčių. Produkto kaina apie 10eur, įsigyti galima Drogas parduotuvėje.
Mossa "Age Exellence Miracle Peel" pilingiuojančios kaukės apžvalga

9.4.16

Šiandienos įrašas - ypatingas. Šį kartą teko priimti iššūkį ir pamėginti sukurti vieną iš AVON pateiktų makiažo įvaizdžių tik su šio prekinio ženklo priemonėmis. Ko gero akylesnės skaitytojos prisimins, jog AVON priemonių dažnai naudoti neteko, tad smalsumas nugalėjo - iššūkį priėmiau. Šio sprendimo priežastis labai racionali - jau išmėgintas akių šešėlių kvartetas jau pelnė didelę meilę ir pagarbą; didelį teigiamą atsiliepimą teko parašyti ir matiniams lūpų dažams, tad pagaliau atsivėrė smalsumo durys kitų produktų testavimui.

Makiažas, kurį teko sukurti, AVON makiažo meistrų vadinamas "Saulėtu pavasario makiažu". Toks pavadinimas parinktas dėl itin neutralių atspalvių, minkštų formų ir šviežio veido efekto. Makiažui sukurti buvo naudojamos AVON kosmetikos priemonės, kurių sąraše jau pamiltas neutralių akių šešėlių kvartetas ir matiniai lūpų dažai - tiesa, šios spalvos mėginti dar neteko.

Makiažą pradėti teko su matizuojančiu BB kremu, šviesinamuoju pieštuku pavyko kiek atgaivinti paakių odos atspalvį. Visą makiažą užfiksuoti padėjo fiksuojamoji Luxe pudra, o skruostams pavyginti naudojama Luxe bronzuojanti pudra. Ant visos veido odos padengiamas nedidelis CC perlų kiekis. Produktas lengvai atpažįstamas - primena garsiuosius "Guerlain" Mythic meteoritus, kurie skaistina ir suteikia veidui švytėjimo.

Kiek pakoregavus produkto šepetėlį, pavyko panaudoti ir AVON antakių šešėlius ir plaukelių vašką suteikiant šiems norimą formą. Kaip jau žinoma, lūpas padengiau AVON matiniais lūpų dažais, šiuo metu karaliaujančiais kasdienėje kosmetinėje bent porą kartų per savaitę. Šiems išlaikyti vietoje buvo naudojamas lūpų kontūro pieštukas. Avon puikiai suderino atspalvius, tad išsirinkti mylimiausią lūpų pieštuko atspalvį iš tiesų paprasta. 

Apie blakstienų tušą, deja, gero žodžio pasakyti dėl kažkokios priežasties nepavyksta. Galbūt netinka tušo konsistencija, galbūt aplikatorius, tačiau šis, kad ir kaip bebūtų gaila, nesužavėjo ir turbūt nesužavės. Ir visgi, nors pykomės ilgai, savo darbą padarė.

Ko gero didžiausiu atradimu tapo švytėjimo suteikiantis blizgus tepamas šešėlis, kurį galima naudoti ne tik ant akių voko kaip pagrindinę šešėlių spalvą, bet ir kaip akių šešėlių bazę, taip pat priemonę galima naudoti kaip iluminuojantį produktą ties skruostikaulių linija ar kitose vietose, kuriose norisi švytėjimo. Šiam kartui pasirinkau priemonės užtepti korėjietiškoje vietoje - vidinėje akių dalyje, ties ašarų lataku. Būtent tokį lėlinį makiažo įvaizdį šiuo metu mėgstu labiausiai.
Galutiniu rezultatu nusivilti neteko, tačiau pastarasis, kaip dažnai tenka kartoti diskutuojant apie kosmetikos priemones, šių kokybę ir ilgalaikiškumą, priklauso ne tik nuo naudojamų kosmetikos produktų, bet ir sugebėjimo šiuos tinkamai panaudoti. Kad ir kaip bebūtų, Avon priemonės, kaip ir daugelis kitų įperkamų prekinių ženklų, leidžia eksperimentuoti su dideliu kiekiu produktų neišleidžiant kalno pinigų. 

Saulėtas pavasario makiažas su "AVON"
Kasdieniai ritualai duše gali būti nuobodūs arba.. keliantys laimę. Nėra abejonių, jog tai pasidaryti galime tik pačios, naudodamos nuotaiką keliančius, aromatais praturtintus produktus. Vienas jų - prausimosi putos iš RITUALS, praturtintos sakurų ir vyšnių žiedų kvapu bei suteikiančios prausimuisi duše dar didesnį laimės pliūpsnį. 

Pastarosios turi unikalią tekstūrą, kurios iki šiol neteko pastebėti nė viename kitame produkte. Sensacinga gelio tekstūra, išspausta iš dezodorantą primenančios pakuotės susilietusi su kūno odos šilupa pavirsta itin tirštomis putomis, puikiai prausiančiomis nešvarumus, tinkančiomis naudoti kaip skutimosi priemonę. Putos suteikia nepaprastų emocijų ne tik dėl savo funkcijos, bet ir nepakartojamo aromato. Pastarasis patiks visoms, mėgstančioms vyšnių žiedų kvapą bei toms, kurios save priskiria prie saldžių kvapų gerbėjų.

Naujoji sakurų linija šį balandį atsinaujino naujo dizaino pakuotėmis, tačiau formulės išliko tokios pat kaip buvo iki šiol. Kadangi jau yra tekę sunaudoti porą pakuočių prausimosi putų, prie taupumo faktoriaus prisikabinti nėra kaip - priemonė naudojasi pakankamai skalsiai, tačiau, kaip ir visi produktai, išsinaudoja pakankamai greitai naudojant šiuos kasdien.

Ir nors Rituals produkciją iš pirmo žvilgsnio būtų galima priskirti prie brangesnių priemonių, toks išankstinis sprendimas nebūtų visiškai tikslus. Produktai iš tiesų pateikiami ypatingose SPA centrus ir procedūras primenančiose pakuotėse, visgi kainos nėra tokios aukštos.

Priemonę turėti rekomenduoju ne tik standartinėje pakuotėje, bet ir miniatiūroje, tinkamoje kelionėms bei trumpoms viešnagėms. Standartinio dydžio putų flakonėlio kaina 8€, o kelioninį variantą galima įsigyti už 4.50 € - būtent su tokiu teko keliauti Azijoje.
Rituals "The Ritual Of Sakura" prausimosi putų apžvalga

8.4.16

Ko gero kiekvienai pažįstama situacija, kai veido oda tarytum iš niekur nieko pradeda maištauti pasėdama veidą įvairių rūšių spuogeliais ir kitais gyvenimo džiaugsmais. Tokiu atveju yra dvi išeitys - minimizuoti naudojamų priemonių kiekį ir palikti tik pačias neutraliausias arba imtis dar stipresniu poveikiu pasižyminčių produktų. Antrasis variantas efektą pasiekia kur kas greičiau, tad esant rimtam susitikimui ar kitam gyvenimo įvykiui kartais tenka pasikliauti būtent šiuo.

Šiandienos pasakojimas apie visų garsiai išgirto prekinio ženklo Glamglow valomą priemonę.  Tiesa, prieš pagrindinį pasakojimą šiek tiek apie patį gamintoją ir jų bestselerį, išpopuliarinusį prekinį ženklą visame pasaulyje. „Glamglow“ kaukę 2010m. sukūrė Glennas ir Shannon Dellimorai. Ji buvo skirta profesionaliems atlikėjams naudoti prieš Holivudo kino, muzikos, mados ir apdovanojimų renginius. Veiksminga, greito poveikio molio kaukė sulaukė stulbinančio pramogų pasaulio žvaigždžių ir grožio ekspertų pripažinimo, todėl 2011 m. „Glamglow“ kaukėmis pradėta prekiauti garsiausiose pasaulio kosmetikos parduotuvėse. „Glamglow“ molio kaukės pelnė daugybę prestižinių grožio apdovanojimų. „Glamglow“ – vienintelė odos priežiūros kompanija, įsikūrusi Holivude. Ji naudoja pažangias bei inovatyvias technologijas ir kuria naujoviškas, greito poveikio grožio priemones. Šiuo metu rinkoje yra keturių skirtingų rūšių "Glamglow" veido kaukių, taip pat šias papildo ir valomosios putos.

"YOUTHCLEANSE" - tai unikalus kasdienis prausiklis, derinantis molio galią ir putų efektyvumą, ir taip suteikiantis dar nepatirtą veido valymo malonumą. Priemonė iš molio virsta švelniomis ir veiksmingomis putomis, kurios ištirpdo makiažą, nešvarumus ir pašalina negyvąsias ląsteles nuo odos paviršiaus. Švelniai eksfolijuoja, valo ir atnaujina odą, todėl ji tampa jaunatviškesnė, švari ir švytinti. Tinka bet kurio tipo ar amžiaus odai, tiek vyrams, tiek moterims.

Pagrindiniai veiklieji ingredientai ir jų privalumai: Viduržemio jūros molis skatina ląstelių atsinaujinimą ir atgaivina odą; mikrodumblių šveitiklis švelniai pašalina negyvąsias ląsteles; fitino rūgštis turi šveičiamųjų savybių ir atstato natūralų odos spindesį; braziliškas supermaistas - akai uogos, guarana ir kraštuotoji malpigija pasižymi stipriomis antioksidacinėmis savybėmis; vitaminas C paspartina odos atsinaujinimo procesą. 

Kaip ir visa likusi juodoji "Glamglow" serija, prausiklis geriausiai tinka riebios/mišrios, į odos riebalavimąsi ir kimšimąsi linkusios odos priežiūrai, mat priemonėje esantis molis jautriai ar sausai odai gali pasirodyti kiek per stiprus ar turinti sausinantį efektą. Tiesa, pastarąjį pajausti itin sunku turint riebią/mišrią veido odą. Geriausia prausiklį naudoti po intensyvios dienos, kuomet tenka naudoti didelį kiekį dekoratyvinės kosmetikos - priemonė kosmetiką pašalina labai greitai ir efektyviai. Po šios procedūros oda lieka kaip niekad švari. 

Priemonės kasdien naudoti nerekomenduočiau, pakanka apsiriboti pora kartų per savaitę - tokio valymų kiekio pakanka norint turėti švarią ir prižiūrėtą veido odą.

Ar rekomenduoju? Taip. Ypatingai šį juodąjį leidimą rekomenduoju visoms probleminės veido odos savininkėms. Kitoms rekomenduoju atkreipti dėmesį į visą "Glamglow" produktų liniją. Šį kartą už priemones išleisti pinigai neabejotinai adekvatūs produktų kokybei. 150ml kaina 39.90 €.
Glamglow "Youthcleanse" valomųjų veido putų apžvalga

7.4.16

Pažastų oda - ne mažiau dėmesio reikalaujantis objektas, nei šio esame įpratusios skirti veido ar viso kūno odai. Ši sritis ypatingai kenčia nuo skirtingų išorės dirgiklių: skutimo, depiliavimo vašku, cukrumi ir kitomis cheminėmis priemonėmis. Nuolatinė trintis su drabužiais, nenatūralios medžiagos, užkertančios kelią odos kvėpavimui. Pažastų oda - ypatingai delikati vieta, kuri paprastai negauna tinkamos priežiūros. Gaila, tačiau būtent ši tema neretai lieka nepaminėta ir tinklaraščiuose ar viešose erdvėse. Ir nors merginos apie tai nekalba, rekomendacijos būtinos ir šioje srityje.

Garnier vasarą pasitinka su nauju, papildyta purškiamų dezodorantų linija "Neo Dry Mist", turinčia maksimaliai apsaugoti nuo prakaitavimo (o tiksliau nuo nemalonaus prakaito kvapo), ir likti švelnus odai bei nedirginti šios. Apie pagrindinę kreminio Neo dezodoranto liniją teko rašyti prieš porą metų, pastarieji gerus dvejus metus išliko vieninteliais favoritais.

Ko gero daugelis merginų yra įpratusios, jog po plaukelių šalinimo procedūrų purškiamo produkto naudoti nereikėtų, dėl ypatingo odos jautrumo ir dirglumo. Kartais panaudojus purškiamą dezodorantą skausmas gali būti toks stiprus, kad kitą kartą prieš šalinant plaukelius tenka stipriai susimąstyti, kas svarbiau.

Šios naujienos pagrindinė inovacija - ypač švelniai ir smulkiai dezodorantą paskirstantis difurosius. Žiedas su 10 labai mažų vienodai paskirstytų skylučių, kurios užtikrina tinkamą produkto pasiskirstymą, tačiau tuo pačiu apsaugo odą nuo dirginimo. 

Mėginant dezodorantą pirmą kartą teko porą akimirkų pasukti galvą norint suprasti, ką spausti ir iš kurios vietos tikėtis dulksnos. Pasirodo, pakanka nestipriai spustelti žiedo vidurį ir priemonė išskleidžia optimalų kiekį produkto. Produktas ant odos skleidžiasi it nedidelė ir labai švelni dulksna, pirmą kartą naudojant teko ne kartą purkšti priemonę į orą tam, kad būtų galima įsitikinti, jog priemonė tikrai purškia. 

Priemonė iš tiesų veikia taip, kaip tikimasi - apsaugo nuo nemalonaus kvapo dienos metu, tinka net intensyvų gyvenimo ritmą gyvenantiems žmonėms. Man priemonę teko mėginti ruošiantis bokso varžyboms, tad dezodorantas liko maksimaliai ištestuotas. Vieninteliu niuansu reikėtų laikyti priemonių kvapą - turimi rožinės ir oranžinės spalvos flakonėliai nepasirodė verti dėmesio ir ko gero šių aromatų antrą kartą nesirinkčiau, tačiau šiems pasibaigus neabejotinai teks išmėginti bekvapę Neo versiją.

Ar rekomenduoju? Tikrai taip, tačiau labiausiai rekomenduoju išmėginti bekvapę dezodorantų versiją arba atidžiai išnagrinėti kvapus. Dezodorantus galima rasti visose prekybos vietose, standartinė kaina be nuolaidų 3.79 Eur.
Garnier "Neo Dry Mist" dezodoranto apžvalga

6.4.16

Pamenate įrašą apie MAC Mineralize Skinfinishing "Soft and Gentle" švytėjimo pudrą? Pastaroji paliko tokį neišdildomą įspūdį, jog šios savo kosmetikos kolekcijoje nepakako - šią papildė tos pačios linijos Mineralize Skinfinish švytėjimo pudra atspalviu "Cornfort. Nepaprasta pirmojo produkto sėkmė ir sąlyginai pozityvus antrojo pirkinio atsiliepimas suteikia peno užuominoms apie tai, jog "Mineralize Skinfinish" priemonių kolekcija asmeninėje dekoratyvinės kosmetikos dėžutėje gali dar labiau plėstis.

Dažniausiai smagu išmėginti vieną linijos produktą, tačiau dėl plataus kosmetinio pasirinkimo vargiai pavyksta grįžti prie kitų atspalvių, tačiau MAC Mineralize Skinfinish - ko gero viena geriausiai išimtis rodančių produktų. Ne veltuj būtent šio prekinio ženklo priemonės guli kiekvienos grožio guru kosmetikos lentynėlėse, nepriklausomai nuo metų laiko, amžiaus ar makiažo tendencijų - MAC kosmetika išlieka vienu geriausiai žinomų prekinių ženklų norint pasiekti efektyvų rezultatą.

Apie "Cornfort" daugžodžiauti taip pat nėra prasmės - pats produktas kalba pats už save. Nepaprastai smulkūs žėrintys aukso ir bronzos blizgučiai, kuriuos būtų teisingiau vadinti aukso dulkelėmis; šie akimirksniu suteikia odai sveiko spindesio ir švytėjimo. Pakanka vieno sluoksnio ties skruostų viršutine linija tam,kad oda įgytų instagram nuotraukos verto švytėjimo. Naudojant šią pudrą su saiku galima išvengti vulgaraus ir pernelyg stipriai pridažyto veido efekto. 

Priemonė taip pat puikiai tinkama naudoti ant akių vokų. Priešingai nei "Soft And Gentle", "Cornfort" turi daugiau šilto bronzinio atspalvio, tad veidui suteikia itin gaivaus spindesio. Taip pat priemonėje galima įžvelgti nedidelį kiekį raudono pigmento, tad pudra taip pat iš dalies galėtų tarnauti kaip itin skaistinantys skaistalai.

Ar rekomenduoju? Neabejotinai taip. Kosmetikos maniakėms rekomenduoju atkreipti dėmesį į abu produktus, o ieškančioms optimalaus kosmetikos priemonių kiekio stipriai rekomenduoju išsirinkti vieną iš Mineralize Skinfinish linijos atspalvių priklausomai nuo to, kokį rezultatą siekiate pasiekti - skaistaus marmurinio ar lengvo ir šilto įvaizdžio.


MAC "Mineralize Skinfinish Cornfort" iluminuojančios pudros apžvalga

5.4.16

Su kosmetikos produktais - kaip su žmonėmis; neretai pirmas įspūdis gali būti klaidingas, o nedavus produktui (ar žmogui) antros progos prarandame gyvenime iš tiesų daug. Būtent taip galėjo nutikti ir su Pupa "Diva's Lashes" blakstienų tušu, kuris panaudojus pirmus porą kartų pasirodė niekam tikęs. 

Paprastai iš blakstienų tušo reikalauju nei daug, nei mažai - sodrios juodos spalvos, galimybės užriesti blakstienas, atskirti šias vieną nuo kitos ir suteikti tankių blakstienų efektą. Dažniausiai tokį efektą galima pasiekti naudojant porą skirtingų funkcijų produktų (arba Pupa "Vamp Extreme" priemonę).

"Diva's Lashes" tušas pasižymi masyviu aplikatoriumi, klasikiniais pluoštiniais šereliais ir pakankamai sodria spalva. Pati produkto konsistencija nėra labai skysta, tačiau iki tirštos šiai dar toli. Konsistencija - aukso viduriukas. Tad kas leido susidaryti neigiamą ir klaidingą pirmąjį įspūdį? Ogi tai, kad aplikatorius pasirodė neadekvačiai didelis blakstienoms ir visam akių vokui, su šiuo dirbti bubuvo pakankamai sudėtinga. Negana to, tušas nedavė tikėto efekto, priemonė tarytum praslįsdavo blakstienomis tinkamai šių nepadengusi norimu kiekiu tušo. Galiausiai net antras kito blakstienų tušo sluoksnis nepadėdavo - produktas sugadindavo visą akių grožį.

Ir visgi, nejučia davusi priemonei antrą šansą (tiksliau nutarusi šią panaudoti nesvarbios dienos metu, kai nepriekaištingas makiažas nėra būtinybė) likau maloniai nustebinta ir kiek susigėdusi - produktas tikrai nėra blogas. Priešingai - išmokus šį valdyti ir pripratus prie gigantiško aplikatoriaus su šia priemone galima išgauti pakankamai efektyvių blakstienų efektą. Prie sėkmės prisideda ir faktas, jog produktas puikiai užriečia blakstienas (nors maniškės ir taip riestos). 

Lai tai būna pamoka man ir visiems - neteisti nei produktų, nei žmonių iš pirmo karto. Leiskite šiems apsiprasti ir prisiderinti pre aplinkos. Galbūt būtent nuteistieji po kiek laiko taps geriausiais gyvenimo pakeleiviais?

Pupa "Diva's Lashes" blakstienų tušo apžvalga

4.4.16

Norint sutaupyti ne tik pinigų, bet ir chemikalų kiekio kosmetikos produktuose itin naudinga atkreipti dėmesį į natūralias kosmetines priemones - ricinos aliejų, čemeryčių vandenį, medetkų tinktūrą ir kitas. Būtent apie pastarąją šį kartą pakalbėsime plačiau - tinktūra puikiai tinka ne tik spuogų gydymui, bet ir begalei kitų grožio ir sveikatos ritualų. 

Kovai su spuogais rekomenduojama pasirinkti medetkų nuovirą. Paprastinant ir urbanizuojant renkamas žoles iš pievų šį neblogai atstoja ir vaistinėje parduodama medetkų tinktūra. Tai - tradicinis augalinis vaistinis preparatas, kuris pasižymi ypatngu veiksmingu kovoje su spuogais. Jame esantis etanolis dezinfekuoja, valo ir sausina spuoguotą odą. Medetkos taip pat pasižymi sutraukiamuoju, antibakteriniu ir priešuždegiminiu poveikiu. Jose gausu karotino, jodo ir magnio; pastarosios medžiagos apibūdinamos kaip skatinančios odos atsinaujinimą. 

Be abejonės, toks tinktūros poveikis pakankamai stipriai ir veiksmingai kovoja su odoje esančiomis bakterijomis ir spuogeliais, tad reikėtų turėti galvoje, jog priemonę reikia naudoti mažesniais kiekiais bei saugoti jautresnes veido vietas - akis ir paakių sritį, taip pat tas vietas, kurios yra linkusios sausėti. Pakanka pamerkti vieną švarios vatos lazdelės galą į medetkų tinktūrą ir bent du kartus per parą juo patepti probleminę zoną. Tinktūra - ideali priemonė kovojant su nugaros akne (angliškai praminta Backne). Produktas iš tiesų puikiai džiovina spuogelius ir prisideda prie spartesnio odos atsinaujinimo proceso.

Įdomu ir tai, jog medetkų tinktūra nuo seno žinoma priemonė kovoje su mėlynėmis, kurios kliniškai yra po pirmaisiais odos sluoksniais išsiliejęs kraujas (būtent dėl šios priežasties poodinis sluoksnis tampa tamsesnės spalvos). Norint pasiekti norimų rezultatų ir sumažinti mėlynės spalvą tinktūrą reikėtų naudoti mažiausiai porą kartų per dieną. Be abejonės, reikia turėti omenyje, jog kiekvienas turi savo biologinį mėlynių atsiradimo ir gijimo procesą, tad gijimas priklauso nuo to, kaip organizmas reaguoja į kraujosrūvų atsiradimą - vieniems šios atsiranda labai lengvai, kitiems tenka gerokai susimušti tam, kad atsirastų mėlynė. Kad ir koks gijimo periodas bebūtų, tinktūra padeda šį paskatinti.
 
Nereikia pamiršti, jog priemonė koncentruota ir skirta kovoti su tam tikromis odos problemomis, tad būtų protinga patikrinti, ar priemonė nesuteikia alerginės reakcijos.

Rekomendacijose norėčiau pabrėžti, jog būtent augalinės kilmės preparatus grožiui naudoti patarčiau primiausia. Turėti gerai suformuotą grožio vaistinėlę ne mažiau svarbu nei naudoti kokybiškas odos priežiūros ar kosmetines priemones. Juk būtent natūralios kilmės produktus mūsų oda yra linkusi priimti geriausiai. Ir tik jei pastarųjų veikimo nepakanka - reikėtų naudoti stipresnes dermatologines priemones.
Medetkų tinktūros apžvalga

3.4.16

Ši savaitė Latvijoje - ypatinga. Būtent šią savaitę čia ūžė Rygos Madų savaitės bangos, prisikvietusios nedidelę grupelę Lietuvos spaudos atstovų ir tinklaraštininkų. Kartu su kitomis merginomis savaitgaliui vykome į Latvijos Madų Savaitės kulminaciją ir Maybelline organizuojamą renginį/seminarą. Naujasis prekinio ženklo šūkis nuteikia optimistiškai - "Make It Happen" sako Maybelline ir skatina mus veikti. Būtent pastarasis renginys atgabeno čia: renginio metu buvo pristatytos naujausios kosmetikos tendencijos ir naujausi grožio produktai iš Maybelline - dvipusis kontūravimo pieštukas, naujos formuluotės blakstienų tušas ir BB kremas. 

Rygos Madų Savaitės organizatoriai savo svečiais ir renginio žiūrovais rūpinosi ypatingai atsakingai - renginio metu netrūko nieko - kiekvienas salėje esantis asmuo gavo sėdimą vietą, nebuvo išvarinėjamas paauglių savanorių komandos, nebuvo vaikomi ir siuntinėjami ieškoti vietos palubėse. Renginiui vėluojant visuomet tvyrojo maloni atmosfera, čia netrūko įvairiausių veiklų - nuo klasikinio tapusio fotosesinio stendo su Perwol skalbimo minkštikliais (pastarasis jau eilę metų puošia ir Lietuvos Mados Infekcijos renginį) iki naujų Magnum ledų pristatymo, nemokamo šampano, vietos pasitaisyti savo makiažą ir susipažinti su naujausiomis kosmetikos naujovėmis, pasikonsultuoti ir įspūdžiais pasidalinti su vizažo specialistėmis (tarp šių - visiems puikiai žinoma Maybelline vizažistė Justina Gafarovaitė).  Su šia nepaprastai talentinga ir laimę skleidžiančia moterimi pagaliau asmeniškai teko susipažinti ir man.
Taip pat erdvėse netrūko sėdimų vietų, tad aukštakulnius dėvinčios damos turėjo kur pailsėti. Renginys vyko Radisson Blu Hotel patalpose, tad esant poreikiui svečiai galėjo apsigyventi tame pačiame pastate. Problemų nebuvo ir su susisiekimu, mat pastatas - prie pat senamiesčio. 

Renginio metu svečiai buvo susodinti tik į porą eilių, tad iš bet kokios pozicijos ir lokacijos visas performansas buvo matomas pakankamai aiškiai - buvo galima nuomonę susidaryti ne tik iš "bendro vaizdo", bet ir detalizuojant kiekvieną pasirodymo elementą - audinių kokybę, tekstūrą, tikruosius atspalvius bei realią šių kompoziciją.
Renginio metu aplink buvo galima atrasti begales įdomių ir vizualiai puikiai žaidžiančių meninių instaliacijų, kurias spaudos atstovai puikiai išnaudojo būsimiems straipsniams apie Madų Savaitę - neoninius veidrodžius, skirtingas fotografavimosi sieneles, gausią akinių nuo saulės akinių pasiūlą.

Dizainerių ir kūrėjų pasirodymai buvo atskirti poros valandų tarpais, tad šių metu buvo galima drąsiai užsiimti papildoma veikla, naujų pažinčių mezgimu ar tiesiog ilsinant akis nuo kolekcijų kaitos. Tokiu būdu buvo išvengta nemažo žiūrovų srauto keičiantis kolekcijoms. Čia niekas neturėjo žiūrovams pabrėžti, jog "renginio metu į salę patekti ir iš jos išeiti bus draudžiama" - panašu, jog Rygoje mintis, jog renginio metu visas dėmesys turi būti skirtas performansui, o ne asmeniniams reikalams savaime suprantamas. Gelbsti ir faktas, jog pasirodymus skiria valandos pertraukos, kurių metu galima oriai pasišalinti iš pasirodymų salės.
Spaudos atstovams buvo skirta patalpa su gaiviausiais gėrimais ir sėdimomis vietomis, taip pat šiems buvo sukurtas atskiras Wi-Fi ryšys, žurnalistai galėjo dirbti tiesiog tarp renginių esančių pertraukų metu ir skaitytojams pateikti naujausias žinias iš renginio vietos. Ypatingai greitas internetas leido informaciją ir net didelės apimties failus persiųsti į reikiamą vietą itin operatyviai, tad tiek techninė, tiek organizacinė sklaida buvo išnaudota maksimaliai.
Be jokios abejonės, renginio sėkmei prisidėjo ir tai, jog iš Lietuvos vykusi spaudos atstovų ir tinklaraštininkų komanda pasirodė ypatingai spalvota ir įvairi - kartu keliavo ir garsiausios Lietuvos Youtube kanalo žvaigždės Ieva Maslauskaitė ir Gražina MŪZA, modelis Simona Burbaitė, jau draugėmis tapusios Absentta, Darja, Simona, Sandra, Inga bei portalo Swo redaktorė Akvilė . Rygoje taip pat sutikome ir puikiai visiems pažįstamą garsiausią grožio tinklaraštininkę Alioną. 

Ir nors Lietuvoje tinklaraštininkai vis dar laikomi savadarbiais niekam neįdomiais ir dėmesio nevertais personažais, čia šiems buvo skirtos pirmosios eilės pasirodymų metu, šie turėjo galimybę susipažinti su renginio organizatoriais, pakalbinti dizainerius individualiai, apsilankyti užkulisiuose ir kitaip gerinti ne tik savo pačių darbo kokybę kuriant geresnį tinklaraščio turinį, bet ir padėti renginio detalėms sparčiau ir aiškiau paplisti po socialinius tinklus. Akivaizdu, jog tokiu būdu sklaidos kokybė ir teigiami atgarsiai kur kas lengviau pasiekiami. Negana to - formuojama atitinkama visuomenės nuomonę apie renginį.

Kelionė buvo puikiai organizuota, operatyvi ir labai smagi. Ir nors Rygoje teko praleisti tik porą dienų, reikia pripažinti, jog visą Madų Savaitę ištvėrusiems žmonėms reikėtų išreikšti didelę pagarbą - renginys nors ir be galo smagus, trunka iki vidurnakčio, o po šio laukia ir specialūs vakarėliai.

Baigiamą žodį norėčiau tarti optimistišką, tačiau kiekvieną kartą suvokiant Rygos Madų savaitės renginio kokybę viduje tenka gėdintis savo šalies didžiausio Mados renginio požiūriu į tam tikrus organizacinius objektus bei sprendimus. Kiekvieną kartą kalbant su užsienio atstovais, atvykusiais į Lietuvą pažiūrėti didžiausio mūsų madų renginio tenka jausti svetimą gėdą už tai, jog šiems teko ramstyti turėklus ar sėdėti ant grindų. Labai tikiuosi, jog pamažu ir mes išmoksime dirbti taip sparčiai, operatyviai ir kokybiškai, kaip išmoko mūsų broliai latviai. O dabar telieka dar kartą nostalgiškai peržvelgti visus savaitgalio įvykius ir grįžti į kasdienius darbus su mintimis, jog jei tokią kultūrą į savo namus sugebėjo atsinešti mūsų kaimynai - galime ir mes.
Bučkiai,
Uogintaitė
Rygos madų savaitė | 2016
Ši savaitė Latvijoje - ypatinga. Būtent šią savaitę čia ūžė Rygos Madų savaitės bangos, prisikvietusios nedidelę grupelę Lietuvos spaudos atstovų ir tinklaraštininkų. Kartu su kitomis merginomis savaitgaliui vykome į Latvijos Madų Savaitės kulminaciją ir Maybelline organizuojamą renginį/seminarą. Naujasis prekinio ženklo šūkis nuteikia optimistiškai - "Make It Happen" sako Maybelline ir skatina mus veikti. Būtent pastarasis renginys atgabeno čia: renginio metu buvo pristatytos naujausios kosmetikos tendencijos ir naujausi grožio produktai iš Maybelline - dvipusis kontūravimo pieštukas, naujos formuluotės blakstienų tušas ir BB kremas. 

Rygos Madų Savaitės organizatoriai savo svečiais ir renginio žiūrovais rūpinosi ypatingai atsakingai - renginio metu netrūko nieko - kiekvienas salėje esantis asmuo gavo sėdimą vietą, nebuvo išvarinėjamas paauglių savanorių komandos, nebuvo vaikomi ir siuntinėjami ieškoti vietos palubėse. Renginiui vėluojant visuomet tvyrojo maloni atmosfera, čia netrūko įvairiausių veiklų - nuo klasikinio tapusio fotosesinio stendo su Perwol skalbimo minkštikliais (pastarasis jau eilę metų puošia ir Lietuvos Mados Infekcijos renginį) iki naujų Magnum ledų pristatymo, nemokamo šampano, vietos pasitaisyti savo makiažą ir susipažinti su naujausiomis kosmetikos naujovėmis, pasikonsultuoti ir įspūdžiais pasidalinti su vizažo specialistėmis (tarp šių - visiems puikiai žinoma Maybelline vizažistė Justina Gafarovaitė).  Su šia nepaprastai talentinga ir laimę skleidžiančia moterimi pagaliau asmeniškai teko susipažinti ir man.
Taip pat erdvėse netrūko sėdimų vietų, tad aukštakulnius dėvinčios damos turėjo kur pailsėti. Renginys vyko Radisson Blu Hotel patalpose, tad esant poreikiui svečiai galėjo apsigyventi tame pačiame pastate. Problemų nebuvo ir su susisiekimu, mat pastatas - prie pat senamiesčio. 

Renginio metu svečiai buvo susodinti tik į porą eilių, tad iš bet kokios pozicijos ir lokacijos visas performansas buvo matomas pakankamai aiškiai - buvo galima nuomonę susidaryti ne tik iš "bendro vaizdo", bet ir detalizuojant kiekvieną pasirodymo elementą - audinių kokybę, tekstūrą, tikruosius atspalvius bei realią šių kompoziciją.
Renginio metu aplink buvo galima atrasti begales įdomių ir vizualiai puikiai žaidžiančių meninių instaliacijų, kurias spaudos atstovai puikiai išnaudojo būsimiems straipsniams apie Madų Savaitę - neoninius veidrodžius, skirtingas fotografavimosi sieneles, gausią akinių nuo saulės akinių pasiūlą.

Dizainerių ir kūrėjų pasirodymai buvo atskirti poros valandų tarpais, tad šių metu buvo galima drąsiai užsiimti papildoma veikla, naujų pažinčių mezgimu ar tiesiog ilsinant akis nuo kolekcijų kaitos. Tokiu būdu buvo išvengta nemažo žiūrovų srauto keičiantis kolekcijoms. Čia niekas neturėjo žiūrovams pabrėžti, jog "renginio metu į salę patekti ir iš jos išeiti bus draudžiama" - panašu, jog Rygoje mintis, jog renginio metu visas dėmesys turi būti skirtas performansui, o ne asmeniniams reikalams savaime suprantamas. Gelbsti ir faktas, jog pasirodymus skiria valandos pertraukos, kurių metu galima oriai pasišalinti iš pasirodymų salės.
Spaudos atstovams buvo skirta patalpa su gaiviausiais gėrimais ir sėdimomis vietomis, taip pat šiems buvo sukurtas atskiras Wi-Fi ryšys, žurnalistai galėjo dirbti tiesiog tarp renginių esančių pertraukų metu ir skaitytojams pateikti naujausias žinias iš renginio vietos. Ypatingai greitas internetas leido informaciją ir net didelės apimties failus persiųsti į reikiamą vietą itin operatyviai, tad tiek techninė, tiek organizacinė sklaida buvo išnaudota maksimaliai.
Be jokios abejonės, renginio sėkmei prisidėjo ir tai, jog iš Lietuvos vykusi spaudos atstovų ir tinklaraštininkų komanda pasirodė ypatingai spalvota ir įvairi - kartu keliavo ir garsiausios Lietuvos Youtube kanalo žvaigždės Ieva Maslauskaitė ir Gražina MŪZA, modelis Simona Burbaitė, jau draugėmis tapusios Absentta, Darja, Simona, Sandra, Inga bei portalo Swo redaktorė Akvilė . Rygoje taip pat sutikome ir puikiai visiems pažįstamą garsiausią grožio tinklaraštininkę Alioną. 

Ir nors Lietuvoje tinklaraštininkai vis dar laikomi savadarbiais niekam neįdomiais ir dėmesio nevertais personažais, čia šiems buvo skirtos pirmosios eilės pasirodymų metu, šie turėjo galimybę susipažinti su renginio organizatoriais, pakalbinti dizainerius individualiai, apsilankyti užkulisiuose ir kitaip gerinti ne tik savo pačių darbo kokybę kuriant geresnį tinklaraščio turinį, bet ir padėti renginio detalėms sparčiau ir aiškiau paplisti po socialinius tinklus. Akivaizdu, jog tokiu būdu sklaidos kokybė ir teigiami atgarsiai kur kas lengviau pasiekiami. Negana to - formuojama atitinkama visuomenės nuomonę apie renginį.

Kelionė buvo puikiai organizuota, operatyvi ir labai smagi. Ir nors Rygoje teko praleisti tik porą dienų, reikia pripažinti, jog visą Madų Savaitę ištvėrusiems žmonėms reikėtų išreikšti didelę pagarbą - renginys nors ir be galo smagus, trunka iki vidurnakčio, o po šio laukia ir specialūs vakarėliai.

Baigiamą žodį norėčiau tarti optimistišką, tačiau kiekvieną kartą suvokiant Rygos Madų savaitės renginio kokybę viduje tenka gėdintis savo šalies didžiausio Mados renginio požiūriu į tam tikrus organizacinius objektus bei sprendimus. Kiekvieną kartą kalbant su užsienio atstovais, atvykusiais į Lietuvą pažiūrėti didžiausio mūsų madų renginio tenka jausti svetimą gėdą už tai, jog šiems teko ramstyti turėklus ar sėdėti ant grindų. Labai tikiuosi, jog pamažu ir mes išmoksime dirbti taip sparčiai, operatyviai ir kokybiškai, kaip išmoko mūsų broliai latviai. O dabar telieka dar kartą nostalgiškai peržvelgti visus savaitgalio įvykius ir grįžti į kasdienius darbus su mintimis, jog jei tokią kultūrą į savo namus sugebėjo atsinešti mūsų kaimynai - galime ir mes.
Bučkiai,
Uogintaitė
Rygos madų savaitė | 2016
© 2016 Kotryna Uogintaite