5.6.16

PUPA "Super Unguent" įdegį skatinantis kremas - priemonė, kuriai alternatyvų surasti tiesiog nepavyktų. Tai - multifunkcinis intensyvaus įdegio kremas skirtas greitam, ryškiam ir auksiniam įdegiui. Produktas aprašomas kaip skatinantis melanino gamybą, mat priemonėje naudojama unikali "Melastin Tech" technologija, taip pat teigiama, jog įdegis išsilaikys ilgiau ir ant odos atsiras kur kas geriau. Kremas maitina, drėkina ir minkština odą, taip pat apsaugo šią nuo išsausėjimo. Priemonė turi stebuklingą kvapą, kuriuo norisi apsigaubti kiekvieną mielą dieną nepaisant nuo saulės vonių intensyvumo. Kremas tiesiog nepamainomas turint sausėti linkusią odą, o taip pat idealiai tinka naudoti kaip lūpų balzamas.

Multifunkcinė priemonė aprašoma tinkama naudoti net kaip plaukų kaukė prieš plaukų plovimą šampūnu. Tokiu būdu plaukai tampa minkštesni ir stipresni, taip pat priemonė apsaugo plaukus nuo druskų. Tai - ypatingai svarbus niuansas mėgaujantis saulės ir baseino malonumais.

Produktas labai puikiai maitina išsausėjusią ar nualintą kūno odą, vos po pirmosios aplikacijos galima matyti jog oda tampa minkštesnė, švelnesnė. Neturint ypatingai didelių problemų su nuolat sausėjančia kūno oda priemonę naudoti pakanka vos vieną kartą tam, kad oda atsistatytų ir atgautų įprastą elastingumą.

Kad ir kaip norėtųsi, aprašytasis produktas nėra skirtas apsaugoti odą nuo žalingų saulės spindulių, tad išėjus į atviras erdves šalia jo būtina naudoti SPF filtrus turinčią priemonę. Tai - ko gero vienintelis minusas, kurį būtų galima išskirti.

Ar rekomenduoju? Visapusiškai taip. Produktu mėgausis visi šeimos nariai, viena pakuotė galės atstoti ne tik įprastinį kūno kremą, bet ir įdegio skatintoją, lūpų balzamą ir plaukų kaukę.  200ml talpos kaina 25,00 € gali pasirodyti kiek aukštoka, tačia turint omenyje, jog ši atstoja kone keturis skirtingus produktus ir gali būti naudojama visų šeimos narių - atsiperka su kaupu.

PUPA "Super Unguent" Įdegį skatinančio kremo apžvalga

4.6.16

Meluočiau teigdama, jog gegužės mėnuo praėjo ypatingai greitai. Priešingai - mėnuo pažėrė nemažai gyvenimo išbandymų ir staigmenų, o kartu su jomis ir bemiegių naktų bei jaudinančių teigiamų emocijų. Kaip ir kiekvieną mėnesį teko išmėginti nemažą kiekį skirtingų grožio priemonių, o pačiomis mylimiausiomis skubu dalintis su savo skaitytojomis. 

NARS Bronzing Powder Laguna - gerai visoms grožio aistruolėms pažįstamas bronzatas, puikiai tinkantis daugeliui veido atspalvių, taip pat ir šviesesniam. Produktas nors ir pakankamai brangus, puikiai atlieka savo funkciją, turi dailų įpakavimą ir gali tapti ne tik mėnesio, bet ir visų metų atradimu. Priemonė puikiai tinka toms, kurios nemėgsta daug eksperimentuoti grožio priemonių paieškose ir nori atrasti tą vienintelį produktą, kuriuo būtų galima dabinti savo skruostus ištisus metus. 

Anastasia Beverly Hills Brow Powder Duo antakių dažai - jau nebe pirmą mėnesį karaliauja mylimiausių rubrikoje. Ir nors apžvalgoje priemone nesusižavėjau, vis dėlto būtent ties šiuo produktu ranka tiesėsi kiekvieną dieną, kuomet nesinorėjo rizikuoti savo antakių gerove. Produktas savo kainos tikrai nevertas, tačiau funkciją atlieka be priekaištų. Visgi mylimiausiuose priemonė karaliauja ko gero dėl to, kad iki kol pastaroji nepasibaigs nėra prasmės ieškoti pigesnės alternatyvos.  

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate veido koncentratas  jau tapo nuolatiniu mylimiausiųjų rubrikos produktu, mat iš favoritų nesitraukia jau antrą mėnesį iš eilės. Koncentratas puikiai tinka naktiniam odos rutinos ritualui, mat savo sudėtyje turi daug odą puoselėjančių aliejų, taip pat kvepia levandomis, kurios šiek tiek ramina. Kitą rytą atsikėlus produkto dėka galima džiaugtis ypatingai minkštu, švelniu ir pailsėjusiu veido paviršiumi. Priemonė tikrai stipriai sužavėjo, o didžiausiai nuostabai per du mėnesius naudojant koncentratą kasdien pavyko išnaudoti tik penktadalį pakuotės. 

PUPA "Dot Shock Balmy Gloss" lūpų blzigis gegužę ypatingai džiugino išvargintas ir išsausėjusias lūpas. Priemonė puikiai apsaugo šias nuo neigiamo aplinkos poveikio, tuo pačiu minkština ir drėkina, o taip pat suteikia lengvą valiūkišką rausvą atspalvį. Balzamas nuoširdžiai sužavėjo, tad nenustebkite, jei priemonę teks išvysti dar ne vieno mėnesio mylimiausių rubrikoje.

PUPA "Super Unguent Intensive Tanning Bronzant Intensif Melastim Tech" įdegį ir melanino gamybą skatinnatis kremas - dar viena šio sezono naujiena. Produktas skatina inetnsyvesnį ir efektyvesnį įdegį, tačiau mylimiausiuose atsidūrė toli graži ne dėl šios priežasties. Produktas nepaprastai skaniai kvepia, ant odos likęs aromatas puikiai tarnauja kaip kvepalų skraistė, priemonė labai riebi, tad naudojasi itin skalsiai, o oda lieka visapusiškai išpuoselėta. Priemonė tinkama naudoti kaip lūpų balzamas, taip pat naudojant kaip apsauginę priemonę plaukams.

Jo Malone "Peony & Blush Suede Cologne" kvapusis vanduo - netikėtai iš naujo atrasta malonė. Kvapas kvepalų lentynoje gulėjo gerus porą mėnesių, tačiau pastarojo prisijaukinti taip ir nepavyko. Ir staiga, esant itin ekstremaliai ir streso pilnai situacijai nutarus pasikvėpinti šiuo aromatu jis taip prilipo, jog gegužę nesinorėjo jokio kito kvapo. Ypatingai stebuklingai kvapas atsiskleidžia šio užpurškus ant odos ar odinio drabužio.

Missha "Time Revolution" tonikas - ypatingas svečias mėnesio mylimiausiųjų rubrikoje. Besibaigiantis azijietiškas Tamagohada tonikas vertė ieškoti alternatyvos, kurią būtų galima rasti Lietuvos rinkoje. Šį kartą Missha produktus pavyko rasti topbeauty.lt grožio parduotuvėje. Tonikas iš tiesų vertas didelių pagyrų ir ypatingo dėmesio.

Filorga "Scrub & Mask" putojanti veido kaukė ir šveitiklis - visų laikų mylimausias produktas nepaisant fakto, jog šį pavyko įsigyti vos prieš porą dienų. Iki tol sunaudoti mėginėliai privertė kontempliuoti apie pilną kaukės dydį, o noro neišsklaidė net aukštesnė nei įprastai priemonės kaina. Kaukė verta kiekvieno cento ir atskiro įrašo.

Comodynes "Makeup Remover" drėgnos servėtėlės tapo neatsiejama kiekvienos dienos dalimi. Turiu pripažinti, jog esu stipriai nusidėjusi grožio pasaulyje, mat dažniausiai (t.y kiekvieną darbo dieną) sportuoti tenka su makiažu (tiksliau makiažo pagrindu). To pasekoje aktyviau kemšasi poros ir dažniau atsiranda nemalonūs spuogeliai. Norint išvengti nereikalingų odos problemų teko ieškoti tam sprendimo, o šis pasirodė labai akivaizdus - Comodynes prekinis ženklas savo asortimente turi specializuotų drėgnų servetėlių skirtų mišriai ir riebiai veido odai. Nors priemonės negalėčiau pagirti už parfumuotą kvapą, tačiau savo pagrindinę funkciją šios atlieka puikiai.

Pupa "Extreme Vamp" blaktienų tušas
- nebe pirmą kartą karaliauja mylimiausiųjų rubrikoje. Tam yra priežasčių, produktas nepaprastai dailiai padažo blakstienas, suteikia dirbtinių blakstienų efektą, o taip pat puikiai tarnauja karštesniu metų laiku, kuomet daugelis tušų yra linkę palikti juodus ratilus po akimis. Ir nors šiam nuvalyti tenka naudoti stipresnį valiklį, visgi gautas efektas to vertas.

L'biotica blakstienų augimą skatinantis serumas - dar viena priežastis, kodėl šį mėnesį ypatingai daug dažytis nebuvo poreikio. Serumas iš tiesų palieka akivaizdžius rezultatus, tad blakstienos tampa dar ilgesnės ir ryškesnės. Pirmasis serumo mėnuo jau eina į pabaigą, tad tinklaraštyje jau greit bus galima išvysti blakstienų transformaciją naudojant šią priemonę. Akivaizdu, jog panašaus pobūdžio produktai kur kas geresnė, pigesnė ir sveikesnė alternatyva dirbtinėms ar priaugintoms blakstienoms.

Artdeco Mineral Lip Styler 16 lūpų pieštukas tapo tiesiog neatsiejama kasdiene gyvenimo dalimi. Produktas pakankamai pigmentuotas, ant lūpų atrodo labai natūraliai, išlieka kone visą dieną, yra patogus kelionėse ir nešiojimuisi rankinėje. Nėra jokių abejonių, jog būtent šiuo atspalviu teks džiaugtis dar ne vieną mėnesį,mat suteikiama lūpų spalva tiesiog nepriekaištinga.

Gegužė atnešė daug naujų vėjų ne tik grožio sferoje, bet ir asmeniniame gyvenime. Reikia pripažinti, jog ne visi vėjai buvo pozityvūs, tačiau išmokus neigiamus vėjus priimti kaip gyvenimo pamokas gyventi tampa kur kas lengviau. Juo labiau, jog neveltui sakoma apie tai, jog jei vienos durys užsidaro, greičiausiai kažkur liko praviras langas. Panašiais pravirais langais tenka gyventi ir dabar.

Būkite gražios ir laimingos.
Bučkiai,
Uogintaitė
Gegužės mylimiausieji | 2016

3.6.16

Odos paruošimas drėkinant toniku - ypatingai svarbus odos priežiūros žingsnis, kurį didžioji dalis tautiečių vis dar pamiršta (arba sąmoningai nenori) atlikti kasdieniuose grožio ritualuose. Taip yra dėl to, kad nemaža dalis merginų tiki, jog pagrindinė toniko paskirtis - nuvalyti veidą ir pašalinti nešvarumus. Akivaizdu, jog toks mąstymas yra visiškai neteisingas, o tikroji toniko paskirtis - tonizuoti ir paruošti odą tolimesnei odos priežiūros rutinai: kremams, serumams, naktinėms ar dieninėms kaukėms.

Tonikas - ypatingai svarbus odos priežiūros žingsnis, padedantis tolimesnius produktus absorbuoti geriau ir greičiau, tad praleidžiant tonizavimo žingsnį kasdienėje odos rutinoje tiesiogiai neišnaudojame už odos priežiūros priemones sumokėtų pinigų išmesdamos juos vėjais - visi gerieji ingredientai, turėsiantys padėti puoselėti odos grožį lieka neatsiskleidę savo gerosiomis spalvomis. Akivaizdu, jog neretai kaltas būna ne niekam tikęs kremo buteliukas, o nemokėjimas kombinuoti produktų, kantrybės stygius ir edukacijos trūkumas.

Time Revolution tonikas iš visiems puikiai pažįstamo korėjietiško prekinio ženklo "Missha" revoliucinį pavadinimą gavo toli gražu ne be priežasties. Pastarasis produktas laikomas vienu didžiausių ir sėkmingiausių "Missha" prekinio ženklo bestselerių, tačiau tuo pačiu yra laikomas vienu pigesnių alternatyvų garsiajam SK II "Face Treatment Essence". SK II - dar vienas azijietiškas prabangos prekinis ženklas iš Japonijos, savo asortimente turintis nepaprastą stebuklingą esenciją, apie kurią sklando nepaprastos kalbos visame pasaulyje. Nepaprastai aukšta produkto kaina (apie 200 USD ir daugiau) ir stebėtinas priemonės pasisekimas byloja šią esant tikru stebuklu.

Būtent aprašomas tonikas iš "Missha" yra laikomas vienu sėkmingiausių pakaitalų šiai stebuklingai priemonei. Vienu pagrindinių ingredientų laikomas Galactomyces, ir nepaisant fakto, jog garsiojo SK II gamintojai neatskleidžia savo komercinių paslapčių šios esencijos kūrime, visgi korėjiečiai sugebėjo pakankamai tiksliai atkartoti magiškosios esencijos sudėtį ir pateikti kur kas pigesnę šio versiją. Ir nors kone kiekvienas didžiausias korėjietiškas kosmetikos gamintojas savo asortimente šiuo metu turi SK II esencijos pataitalą, "Missha" šiuo metu laikoma esanti viena arčiausiai tiesos.

Tonikas turi labai nežymų aukštos kokybės produktams būdingą kvapą, losjono konsistencija panaši į vandens, priemonę galima naudoti ant vatos diskelių arba aplikuojant tiesiai ant švarių delnų. Būtent apie šią priemonę teko klausytis ypatingai pozityvių atsiliepimų, tačiau gyvenant Pietų Korėjoje priemonės parsivežti nepavyko dėl ypatingai sunkios stiklinės taros.

Džiugu, jog šį kartą pagelbėjo grožio parduotuvė topbeauty.lt, neseniai pradėjusi prekiauti korėjietiškais "Missha" gaminiais. Ir nors kaina aukštesnė nei priemonių gimtinėje, visgi paskaičiavus transporto išlaidas keliaujant nesujungtais skrydžiais akivaizdu, jog šį kartą permokant tiesiogiai už priemonę pavyko sutaupyti lyginant produkto savikainą gabenantis šį tiesiai iš Pietų Korėjos.

Ar rekomenduoju? Ko gero nėra nė abejonės, jog priemonę rekomenduoju visoms, nepriklausomai nuo amžiaus grupės, odos poreikių ar asmeninių lūkesčių. Produktas padės kitoms veido priemonėms veikti sparčiau ir efektyviau, o tuo pačiu užtikrins jūsų odos gerovę. O aš savo grožio rutinos po gyvenimo tolimuosiuose rytuose jau neįsivaizduoju be šio inovatyvaus stebuklo, akivaizdžiai prisidėjusio prie pagerėjusios odos būklės.

125 ml. talpos produkto kaina 25 eur, įsigyti galima čia.

Missha "Time Revolution" toniko apžvalga

2.6.16

Laikas grįžti prie dermatologinės kosmetikos ir tai, ką šiuo metu galima rasti mūsų vaistinėse grožiui puoselėti. Vienas geriausiai atpažįstamų vaistinės prekinių ženklų - "SVR Laboratories", skaičuojantis nebe pirmus metus Lietuvos rinkoje ir turintis atskirą patikimų gerbėjų ratą.

Šį kartą apžvelgiamas SVR Laboratories "Hydracid C20" veido fluidas su vitaminu C. Produktas pateikiamas įprastoje dermatologinės kosmetikos pakuotėje, pastarosios dizainas niekuo neišsiskiria, tad renkantis vaistinėje esančias priemones galima fokusuotis į priemonių veiksmingumą bei pagrindines funkcijas, o ne į dailius buteliukus.

Produktas asmeninėje grožio lentynoje atsidūrė toli gražu ne per atsitiktinumą. Gavus išmėginti porą priemonės mėginukų supratau, jog būtent tokios priemonės trūko mano grožio rutinoje. Ryškios apelsino spalvos emulsija ant veido pasiskirsto labai maloniai ir skalsiai, oda lieka padengta ypatingai turtingu kremo sluoksniu. Priemonė į gilesnį odos audinį patenka pakankamai greitai, tad veidas nelieka apsunkintas. Dėl suteikiamo malonaus efekto priemonė taip pat puikiai tarnauja kaip kokybiškas ir universalus makiažo pagrindas, mat ant odos sukuriamas barjeras tarp porų ir makiažo.

Produktas visiškai nekemša porų, tinkamas dienos metu, nes turi apsauginį UV filtrą, taip pat informacinis lapelis teigia priemonę tinkant naudoti nakčiai kartu su kitais veido produktais. Fluidas neturi jokio kvapo, lengvai įsigeria, oda tampa ypatingai minkšta ir švelni, tačiau kartu neapsunkinta.

Kaip žinia, Vitaminas C laikomas antioksidantu, skatinančiu senėjimo procesus, tad tokios sudėties priemonės itin vertinamos vyresnio amžiaus moterų, ieškančių stangrinančių produktų. Fluidas taip pat padeda išsaugoti odos skastumą ir lygumą, tačiau norint pamatyti rezultatus teks apsišarvuoti kantrybe ne tik laiko atžvilgiu, bet ir minimizuojant kitų priemonių naudojimą. Fluidas pripildytas net 20% Vitamino C, tad tokia koncentracija iš tiesų puiki išeitis norint apsaugoti odą nuo kenksmingo aplinkos poveikio.

Ar rekomenduoju? Visapusiškai taip. Nors priemonė aprašyta kaip priešraukšlinė ir raukšles mažinanti, produktu džiaugtis gali įvairaus amžiaus merginos, norinčios sveikai švytinčios ir stangrios odos. Šiuo atveju didelė Vitamino C koncentracija tikrai nepakenks jokiai amžiaus grupei.

Standartinės 30ml talpos fluido pakuotės kaina 39,00 € (dažnai yra taikomos nuolaidos), įsigyti galima didžiosiose Lietuvos vaistinėse, taip pat internetinėse vaistinių puslapiuose, čia.

SVR Laboratories "Hydracid C20" fluido apžvalga

1.6.16

Šį kartą asmeniškumuose dar daugiau asmeniškumų ir savirealizacijos. Paskutinės savaitės metu pagrindiniais fokusais tapo Guerlain prekinio ženklo vasaros kolekcijos pristatymas ir "Mados Prieskoniai" distributorių organizuotas susitikimas bei naujienų iš Michael Kors ir Daniel Wellington pristatymas.

Taip pat vis labiau pučiant vasariniams vėjams šią savaitę norėjosi daugiau papasakoti apie asmeninį grožio suvokimą, grožio kultą, saulės poveikį mūsų odai bei sveikatai. Tas pats grožio suvokimas pastūmėjo ir dar vienai avantiūrai - dalyvavimui Lancome organizuojamame konkurse - video apie tai, kas man yra grožis jau galima rasti instagram profilyje @uogintaite

Galbūt pasikeitus orams, o galbūt tiesiog dėl naujų vėjų troškimo pamažu norisi plėsti tinklaraščio turinį visakeriopai, į šį įtraukiant daugiau asmeninio pasirinkimo bei asmeninių minčių, neapsiribojant vien grožio priemonių apžvalgomis. Galbūt būtent toks tinklaraščio formatas bus kur kas įdomesnis vis dinamiškesnėje tinklaraščių erdvėse.

Visuomet noriu priminti, jog be skaitytojų nebūtų ir tinklaraščio, tad nuoširdi skaitytojų nuomonė apie tai, ko labiausiai trūksta tinklaraščiui labiau nei laukiama.

Bučkiai,
Uogintaitė
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai

31.5.16

Internete apie vyrišką kosmetiką informacijos surasti itin sudėtinga dėl poros priežasčių. Viena jų - vyrams panašaus pobūdžio informacijos pateikimas nėra priimtinas ir šie norėdami daugiau sužinoti apie dominančias priemones ko gero tiesiog paklaustų nuomonės kitų asmenų užuot ieškoję šios internete. Kita vertus, jų naudojamos priemonės neretai nereikalauja didelių paieškų ir viskas priklauso nuo asmeninių preferencijų bei kvapų, o ne tikslinio veiksmingumo.

Visgi šį kartą apžvelgiamos vyrškos skutimuisi skirtos priemonės iš Amway "HYMM for men". Panašaus pobudžio priemonės - vienas geriausių ir saugiausių pasirinkimų neturint genialios idėjos vyriškai dovanai. Skutimosi priemonių vyrams visuomet reikėjo ir tikriausiai reikės, tad pastarosios - nemirštanti klasika vyrų gyvenime.

Apžvelgiamos priemonės "Shave Gel Fennel Extract" skutimosi putos ir losjonas po skutimosi "After Shave Balm Vitamin E" turi tarpusavyje puikiai derančius lengvus vyriško parfumo aromatus. Kvapas nėra pernelyg intensyvus, tad priemonės neerzins nei naudotojų, nei antrosios pusės. Kadangi tokio ir panašaus pobudžio priemonėms aukštų standartų taikyti nėra prasmės, akivaizdu, jog produktai puikiai atlieka savo funkciją - palengvinti skutimosi procesą ir padėti odai išvengti sudirgimo.

Ko gero nėra nė prasmės postringauti apie tai, kam skirtos skutimosi putos ir losjonai po skutimosi - norint pašalinti tam tikrą kiekį plauko nuo odos paviršaus mūsų oda yra ypatingai stipriai dirginima aštriomis priemonėmis. Kaip žinia visos kūno vietos, kuriose susikaupia nepageidaujami plaukeliai yra itin jautrios ir delikačios, tad skutimasis šias tik dar labiau dirgina ir gali iššaukti papildomą alerginę reakciją, paraudimus ar spuogelius. Tuo tarpu skutimosi putos padengia odą lengvu geliniu sluoksniu, kuris padeda skustuvo ašmenims odos paviršiumi slysti lengviau ir švelniau. To pasekoje pavyksta plaukelius pašalinti tes pačia artimiausia odai zona, tačiau pastaroji išvengia aštrių skustuvo ašmenų. Losjonas, skutimosi procesą papildantis produktas, padedantis odai lengviau atsistatyti po dirginančio skutimo ritualo.

Kaip žinia, vyriškas skutimosi priemones taip pat gali naudoti ir moterys. Ir nors yra tikinčių, jog vyriškos skutimosi priemonės yra kokybiškesnės ir geresnės nei moteriškos, atlikta tyrimų, jog produktai neretai būna identiški, tiesiog įpakuoti skirtingose pakuotėse. Vienintelis skirtumas iškyla lyginant moteriškas skutimosi priemones pritaikytas kūnui ir vyriškas pritaikytas veidui. Akivaizdu, jog veido zonai sukurtos priemonės neretai būna kur kas švelnesnės, tuo tarpu ir odai padarančios kiek mažiau žalos. Dėl šios priežasties galima daryti prielaidas, jog vyriškos skutimosi priemonės tinkamos naudotis ir moteriškos lyties atstovėms, vieninteliu niuansu išlieka vyriškas parfumuotas kvapas, kuris gali patikti ne visoms ir tai, jog naudojant veidui skirtas priemones kūno plaukelių šalinimui bendri plaukų šalinimo kaštai stipriai išauga.

Pabaigai norėčiau priminti, jog skutimosi balzamas itin svarbus žingsnis norint išvengti odos sudirgimų po plaukų šalinimo procedūros. Šiuo atveju plaukų šalinimo zona ar vartotojo lytis tikrai nežaidžia didelio vaidmens.
Amway "HYMM for men" priemonių apžvalga

30.5.16

 Šiandienos pirmadienio pasirinkimuose norėtųsi padiskutuoti apie bendrą grožio suvokimą ir tai, ką dėl savo "grožio" ir estetikos darome savo sveikatai. Ir, žinoma, pradėjus kalbėti apie tai, kad viena ar kita grožio procedūra nėra ypatingai sveika reikėtų šią pasaką tęsti be galo, tačiau šį kartą norėtųsi sustoti ties natūraliu ir dirbtiniu įdegiu. 

Įrašo tema išsiplėtojo savaime nuo Vasarės komentaro apie tai, kodėl natūralaus melsvo baltumo oda visuomenėje vis dar yra laikoma gėdingai išbalusia. Ir taip, deja, daugelyje visuomenių (ypatingai vakarietiško grožio sampratoje) sveika oda vis dar laikome švelniai patamsėjusią kūno odą, tuo tarpu baltesnę odą priskiriame ligos patalui. Kadangi daugelis Lietuvos merginų genetiškai paveldėjo sąlyginai šviesią kūno odą, įvairiausiais būdais tenka stengtis pakeisti šią situaciją savo odai priduodant kaip įmanoma daugiau "sveiko" rusvo įdegio. 

Soliariumų verslai vis dar klesti, merginos sutinka mokėti milžiniškas sumas tam, kad galėtų visus metus džiaugtis saulės efektu, tuo tarpu mūsų oda savyje kaupia milžinišką kiekį senėjimo procesų, kurie vis dar nėra matomi, tačiau akivaizdžiai pasimatys jau už poros metų šiai pradėjus glebti.

Ir nors apie žalingą saulės poveikį garsiai pradėta kalbėti tik prieš porą metų ir mūsų kraštuose merginos vis dar neturi įpročio kasdien odą saugoti apsauginiais kremais nuo saulės, pamažu ir į mūsų visuomenę ateina suvokimas, jog saulės spindulių teikiamas įdegis nėra vertas suglebusios ir susiraukšlėjusios odos ateityje.

Verslininkai nebūtų verslininkais jei nebūtų pasinaudoję šia geniala situacija - pastarieji į rinką paleidžia nesuskaičiuojamą kiekį skirtingų prekinių ženklų savaiminio įdegio pakaitalams - kremams, suteikiantiems įdegio efektą. Kasmet prekinių ženklų kiekis ženkliai didėja, tuo tarpu pirkėjos gali sau leisti būti išrankiomis: dabar nebūtina kęsti nemalonaus savaiminio įdegio kvapo ar puikuotis nenatūraliu karamelės atspalvio įdegiu.

Turiu pripažinti, jog saulės teikiamus džiaugsmus nuo pat ankstyvos vaikystės mėgau ir aš - ko gero didžiausią įtaką tam padarė mama, o akivaizdu, jog taip pat prie to prisidėjo ir visuomenėje paplitusi grožio samprata. Taip pat reikėtų gėdingai išduoti, jog beveik dvejus metus neturint pakankamai laiko natūralioms saulės vonioms teko varstyti soliariumų duris. Vizitai toli gražu nesibaigė dėl vidinės brandos, greičiau taip suklostė gyvenimas - stipriai nudegus didelį kojos plotą daktarai uždraudė šį laikyti ant tiesioginių saulės spindulių, mat oda ypatingai jautri, tad kyla didelė rizika gauti odos vėžį būtent pažeistojoje vietoje. Pamažu teko prieiti prie sprendimo, jog šį sezoną neteks lankytis nei dirbtinės saulės voniose, nei mėgautis tikraisiais saulės spinduliais, o vienintele išeitimi tapo savaiminį įdegį teikiančios priemonės.

Būtent šiomis priemonėmis teks pasikliauti visą šiltąjį sezoną, o vėžį nuo saulės gaudyti pažadu tropiniuose kraštuose, kuriuose to išvengti tiesiog nepavyksta. Tad šiuo metu tinklaraštyje pavyks išvysti dar daugiau savaiminio įdegio priemonių - smagu, kad šių asortimentas stipriai plečiasi, pirkėjams turint galimybę rinktis priemonę pagal preferencijas.

Pabaigai norėčiau dar kartą priminti, jog galbūt nereikėtų teisti tų, kurios vis dar žavisi dailiai įdegusiu kūnu, greičiau į suvokimą, jog esame gražūs tokie, kokie gimėme eikime mažais, tačiau užtikrintais žingneliais. Tad dabar svarbu mokyti visuomenę apie tai, kad kur kas sveikiau mėgautis savaiminį įdegį suteikiančiais kremais nei tikraisiais saulės spinduliais, o kitu žingsniu galėsime laikyti sampratą, jog net savaiminių kremų nereikia tam, kad jaustumėmės gražios!

Bučkiai,
Uogintaitė
Pirmadienio pasirinkimas: tobulai įrudusi oda

29.5.16

Nėra abejonių, jog ateinantį sezoną savaiminio įdėgio priemonės karaliaus kone kiekviename grožio tinklaraštyje, o Vita Liberata prekinis ženklas šiuo metu stipriai konkuruoja su sparčiai išpopuliarėjusiais Loving Tan ir australiškuoju bestseleriu Bondi Sands. Nėra nė abejonių, jog tokį pozicionavimą kuria socialiniai tinklai ir juos valdančios grožio ekspertės, rekomenduojančios priemones viena kitai. Šiandienos įraše - naujiena iš Vita Liberata "Body Blur" momentinis savaiminis kremas. 

"Body Blur" - tai momentinio poveikio priemonė, kuri patobulina odos atspalvį ir akimirksniu suteikia odai įdegusios odos efektą. Kartu atspindi šviesą, todėl oda atrodo nepriekaištingai. Tinka veidui ir kūnui.

Iš esmės priemonę galima pavadinti paprasčiausiu makiažu kūnui, kremas akimirksniu suteikia odai auksto atspalvio įdegio efektą. Efektas iš tiesų labai ryškus ir matomas, tačiau šis neturi oranžinio rausvo pigmento, kurį paprastai esame įpratusios matyti naudojant savaiminio įdegio priemones. Body Blur priemonė neturi jokio kvapo ir niekaip negalėtų būti lyginama su jokiais kitais savaiminiais įdegiais būtent dėl to, kad ši pasižymi itin neutraliu, kone nejaučiamu aromatu.

Priemonės konsistencija primena išsuktas putas, mat yra pakankamai standi ir turtinga. Ir nors aprašymas priemonę leidžia naudoti veido srityje, visgi to reikėtų vengti ne tik dėl galimų odos problemų, bet ir dėl ypatingai ryškaus rusvo atspalvio, kuris ant veido gali atrodyti kiek nenatūraliai. Alternatyva - sumaišyti priemonę su dieniniu kremu naudojant 1:1 proporcijas. Tokiu atveju bus galima mėgautis švelniai patamsėjusiu veido atspalviu be ryškaus kontrasto tarp realios odos spalvos. Kremas savo konsistencijoje turi itin smulkių blizgučių, tad oda subtiliai švyti. 

Produktą reikėtų naudoti su saiku ir ypatinga priežiūra, mat kaip ir kitos kosmetinės nuvalomos priemonės šis turi tendenciją tepti šviesesnius audinius. Priemonė nėra labai skalsi, tačiau pats produktas greičiau galėtų būti pozicionuojamas kaip priemonė ypatingai progai, kuomet norisi išgauti prabangų įdegio efektą be rizikos puikuotis nenatūraliu atspalviu. 

Kremo poveikis nusiplauna po pirmųjų maudynių, tačiau odos intensyviai nešveičiant nežymus (tačiau pakankamai lygus) atspalvis išlieka dar iki kelių dienų. 

100ml talpos pakuotės kaina 39,95 €, įsigyti oficialiame Vita Liberata atstovų puslapyje čia

Ar rekomenduoju? Tiesą sakant taip. Ir nors priemonės kaina pakankamai aukšta, yra priežasčių, kodėl būtent šis prekinis ženklas pamažu tampa vienu mylimiausių savaiminio įdegio prekinių ženklų ir žingsnis po žingsnio išstuma kitas iki tol naudotas priemones.  Visų pirma dėl to, kad priemonės iš tiesų labai kokybiškos ir efektyvios, visų antra dėl to, kad priemones tiesiogiai galima įsigyti iš oficialių atstovų Lietuvoje. Šiuo atveju taip sutaupoma nemažai pinigų siuntimo išlaidoms ir komisiniams mokesčiams, kuriuos paprastai gauna distributoriai.

Produkto sudėtis: Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Water*, Glycerin*, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Phenyl Trimethicone, Isohexadecane, Panthenol, Disodium EDTA, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (Beurre)*, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine, Synthetic Fluorophlogopite, Tin Oxide, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491 (Iron Oxide), CI 77492 (Iron Oxide), CI 77499 (Iron Oxide)

Vita Liberata "Body Blur" momentinio įdegio kremo apžvalga

28.5.16


Fenjal prekinis ženklas jau nebe pirmą kartą karaliauja tinklaraščio apžvalgose, tačiau kaip ir iki šiol, apie šį prekinį ženklą itin daug informacijos socialiniuose kanaluose negalima rasti ko gero dėl visiems labai suprantamos priežasties - kitokio produktų pozicionavimo nei šiuo metu yra įpratusi mūsų visuomenė.  Ženklas skaičiuoja tikrai nebe pirmus gyvavimo metus mūsų šalies kosmetikos stenduose ir sėkmingai skaičiuoja krūvas ištikimų vartotojų.

Šveicariška higienos produktais prekiaujanti Fenjal įmonė šį kartą išleido naujo aromato kūno priežiūros produktus - dušo kremą ir kūno losjoną. Iš vokiečių kalbos išvertus "Sinnliche" reiškia geidulingą. Iš tiesų šis vertimas labai tiksliai nusako priemonių kvapą - saldų, tačiau tuo pačiu žaismingą ir viliojantį. Aromatas idealiai tinka vėlyvam vakarui kuomet norisi ramybės ir komforto.

Ypatingai patogios pakuotės leidžia produktą dozuoti labai tikslingai, puikiai atidirbta kūno losjono formuluotė leidžia mėgautis pačia idealiausia losjono konsistencija - ši nėra visiškai skysta, tad produktas nebus veltui švaistomas, tačiau pakankai skalsi ir lengvai pasiskirstanti, tad vargti šią aplikuojant taip pat neteks. Dušo kremas ne tik apgaubia malonaus kvapo skraiste visą vonią, bet ir maitina ir švelnina odą, mat sudėtyje yra aliejų.

Nuostabu ir tai, jog priemonės nėra ypatingai brangios, kokių būtų galima tikėtis atradus kokybišką šveicarišką produktą. Produktus galima įsigyti didžiosiose kosmetikos parduotuvėse, 200ml. talpos pakuotės kaina be nuolaidos apie 5 eur.

Fenjal "Sinnliche" kūno priemonių apžvalga
Lygiai prieš metus Maybelline sensacingai pristatė savo naująją akių šešėlių paletę "The Nudes", turėjusią sužavėti visas natūralaus makiažo gerbėjas. Tiesa, manęs ši šešėlių paletė nė kiek nesužavėjo, o gavus šią išmėginti draugystė baigėsi su pirmaisiais šešėlių potėpiais - pigmento trūkumas, nuolatinis šešėlių byrėjimas ir nešvariai atrodantis makiažas užkirto bet kokius draugystės kelius su minėtuoju produktu.

Šį kartą Maybelline suteikė antrą šansą draugystės saitams atnaujinti pristatydama šiek tiek pakeistą paletės versiją, tinkančią švelnių romantiškų atspalvių mėgėjoms ir toms, kurios mėgsta kiek šiltesnius šešėlių atspalvius. 

Iš pirmo žvilgsio pati koncepcija šiek tiek primena garsiųjų Urban Decay Naked palečių idėją - pirmoji The Nudes linija puikiai subalansuota tamsesnėms merginoms, tuo tarpu The Blushed Nudes turėtų tikti švelnius šviesius bruožus turinčioms šviesiaplaukėms. 

Paletė ir vėl džiugina akis labai dailiu įpakavimu ir kokybiško plastiko pakuote. Viduje galima rasti klasikinį sunkiai pritaikomą šešėlių aplikatorių (tiesa, šį galima pritaikyti norint išgauti maksimaliai intensyvią spalvą tiesiog spaudžiant šepetėlį ties akies voku, spalva iš tiesų kiek paryškėja). Deja paletėje nėra integruoto veidrodėlio, tad norint paletę naudoti kelionėje teks šį transportuoti atskirai.

Spalvų pigmentacija ko gero stipriai nenustebino - nors pakuotėje atspalviai atrodo pakankamai sodrūs ir intensyvūs, visgi pigmento ir vėl šiek tiek pritrūko. Tiesa, šį kartą pavyko atrasti išeitį pigmentui paryškinti - šešėlius aplikuojant pirštais arba prastos kokybės paraloniniu šepetėliu pavyksta išgauti intensyvesnes spalvas. Atspalviai puikiai dera tarpusavyje sukurdami idealią harmoniją akių dailėje. Šį kartą visa paletė sudaryta tik iš blizgių perlamutrinių atspalvių, tad matinių spalvų mėgėjoms teks ieškotis kito produkto.

Paletė iš tiesų kur kas labiau pigmentuota nei originalioji The Nudes versija, tačiau vis dar norėtųsi poros niuansų, kad šią būtų galima laikyti nusisekusia - bent poros neutralių matinių spalvų ir integruoto vedrodėlio.

Ar rekomenduoju? Taip, jei mėgstate rausvius atspalvius ir jums artimas akių šešėlių dengimas pirštais, tepant šiuos šepetėliu šešėliai atrodys nepigmentuoti, stipriai byrės ir ant voko atrodys prastokai. Priemonę galima rasti visuose Maybelline New York stenduose, 12 atspalvių kaina apie 10 €.
Maybelline "The Blushed Nudes" akių šešėlių paletės apžvalga

27.5.16

Šiandienos įrašas itin trumpas ir konkretus, visų pirma dėl to, jog šis įrašas - jau antras šią savaitę, visų antra dėl to, kad pagrindinis savaitės fokusas buvo orientuotas ties Kiehl's parduotuvės atidarymo švente. Nuo šiandien parduotuvė atvėrė duris visiems grožio gerbėjams!

Ir nors pati erdvė itin ankšta, šios pakanka visam asortimentui, kurį galima rasti įprastinėse Kiehl's parduotuvėse, o šioje laukiantys pardavėjai konsultantai tikrai nustebins savo draugiškumu ir darbo specifikos išmanymu. Kiehl's garsėja savo dosnumu mėginukų dalinime, tad šiuos išmėginti bus galima kur kas lengviau ir finansiškai prieinamiau. 

Akivaizdu, jog man pačiai knieti kaip įmanoma greičiau dar kartą apsilankyti parduotuvėje, mat asortimentas tikrai platus, rinktis yra iš ko, o vieno vizito visoms prekėms apžvelgti tikrai neužtenka. Taip pat ne mažiau nei puikus pasirinkimas akį traukia įmonės simbolis Mr. Bones, su kuriuo ypatingai pamėgau fotografuotis!

Bučkis,
Uogintaitė
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai

Nuo pirmosios senosios vaistinės atidarymo 1851 m. Niujorke, Kiehl’s tapo visame pasaulyje žinomu vardu odos priežiūros pramonėje dėl savo geriausių odos ir plaukų priežiūros produktų, kurie gaminami pasitelkiant moderniausias technologijas ir unikaliai veiksmingus, natūralius ingredientus. Klientas visuomet buvo svarbiausia dalis Kiehl’s DNR grandinėje ir įkvėpė kiekvieną prekinio ženklo aspektą, pradedant individualiu požiūriu į aptarnavimą ir baigiant išskirtiniu parduotuvės dizainu.

Šiandien Kiehl’s tęsia šią tradiciją savo mažmeninės prekybos parduotuvėse, kurias nusako klientų patirtis. Ši raida remiasi prekinio ženklo farmacine praeitimi, kad suteiktų gaivų ir darnų parduotuvės dizainą ir sklandžią klientų patirtį. Atradimo momentai parduotuvėje ir aiškūs, glausti navigaciniai ženklai, o taip pat kiekvienas elementas yra sukurti taip, kad patirtis parduotuvėje nesukeltų problemų, būtų informatyvi ir aktuali. „Kokybė, kaip ir prieinamumas, yra mūsų bendrovę apibūdinančios savybės,“ pasakoja Kiehl’s Worldwide generalinė direktorė Cheryl Vitali. „Mūsų tikslas – savo klientams visame pasaulyje perteikti Kiehl’s Niujorko farmacijos paveldą, inovacijų istoriją, individualų klientų aptarnavimą ir dosnumą.“
 
Siekiant užtikrinti, kad kliento patirtis tvirtai įleistų šaknis į 165 metus besitęsiantį prekinio ženklo paveldą, kiekviena medžiaga buvo kruopščiai parinkta, kad primintų pirmosios Kiehl’s parduotuvės Niujorke išvaizdą ir dvasią ir tuo pačiu metu atspindėtų pažangą prekinio ženklo odos priežiūros produktuose. Tradicinės tekstūros, tokios kaip šilta mediena, marmuro akcentai ir senovinis žalvaris, yra derinami su moderniais laboratorijos elementais, įskaitant stiklą ir nerūdijantį plieną. Menzūros, mėgintuvėliai ir grūstuvės primena originalias Kiehl’s rankomis sukurtas formules. Kiekvienoje parduotuvėje jaučiamos East Village rajono šaknys, o niujorkietiškas požiūris atsispindi per eklektiškus dizaino elementus, tokius kaip neoninis apšvietimas, sienų paveikslai, graffiti ir plytinės sienos.

„Kai tik klientas įžengia į parduotuvę, mes norime, kad jis patirtų ir prabangą, ir kokybę, išlaikančią pusiausvyrą su šiluma ir prieinamumu“, - pažymi Kiehl’s vyresnioji pasaulinio kūrybinio ir mažmeninių parduotuvių dizaino viceprezidentė Maria Gustafson. „Mūsų parduotuvės pasakoja apie mūsų istoriją ir formules. Jos turi sukelti susižavėjimą ir perteikti atradimų dvasią.“

Istorijas pasakoti gali ne tik pasakojimai, bet ir žodžiai. „Mes taip pat sukuriame aiškius, intuityvius navigacinius ženklus, kurie padeda nurodyti produktų kategorijas“, pasakoja Gustafson. „Mes sukūrėme stendų nišas su aiškiais ženklais ir stalus, kurie kviečia tyrinėti, pavyzdžiui, išbandyti produktą ant odos arba sužinoti apie natūralius produkto ingredientus. Tokiais momentais klientai gali sustoti ir atsipalaiduoti.“

Parduotuvė buvo kuriama atsižvelgiant į skirtingą klientų elgesį. Klientai, kurie nori tiesiog pasiimti produktą ir išeiti, gali išsirinkti produktus nuo lentynų patys. Klientai, kurie norėtų pasikonsultuoti, gali prisėsti ir mėgautis Kiehl’s klientų aptarnavimo specialistų dėmesiu.
Asmeninės konsultacijos odos priežiūros klausimais, kurias teikia kvalifikuoti Klientų aptarnavimo specialistai, yra išskirtinis prekinio ženklo įsipareigojimo klientų aptarnavimui požymis. Siekiant maksimaliai padidinti šią ekspertų – klientų sąveiką, Kiehl’s sukūrė Konsultacijų stalą. Tai patogi vieta, kurioje klientai gali sužinoti apie formules tuo pačiu metu jas išbandyti ant savo odos. Nuo 1970 m. Kiehl’s klientų aptarnavimo specialistai dėvi baltus chalatus – tai duoklė Kiehl’s farmaciniam paveldui.

Vizualinis veiksmingų iš gamtos gaunamų ingredientų išdėstymas puikuojasi visoje parduotuvėje. Vintažinės augalinės iliustracijos gali būti matomos ženkluose ir piešiniuose. Ingredientų nuotraukos išryškėja tarp plakatų. O ant stalų naudojamos pagalbinės priemonės dažnai atvaizduoja pagrindinius produktų ingredientus.
Maloniai pramintą „Mr. Bones“ skeletą rasite kiekvienoje parduotuvėje kaip duoklę medicinos mokslų ir farmacijos tradicijoms. Skeletas sudomina klientus ir prisideda prie unikalaus, nepakartojamo Kiehl’s stiliaus ypatumo.

Siekiant stebinti, džiuginti ir perteikti Kiehl’s nuotykių dvasią, ypač klientams vyrams, kiekvienoje parduotuvėje puikuojasi vintažiniai motociklai. Motociklas stovėjo ir pirmojoje Kiehl’s parduotuvėje East Village rajone. Tai buvo prekinį ženklą įkūrusios šeimos nario Aaron Morse plačios motociklų kolekcijos dalis, kurios tikslas buvo sukurti patrauklią atmosferą vyrams. Šiandien motociklai yra statomi šalia vyrams skirtų produktų ne tik tam, kad atkreiptų dėmesį iš lauko, bet ir padėtų kuo greičiau rasti vyrams skirtų produktų skyrių.

Kiehl’s dovana gali tapti parasta, problemų nesukeliančia patirtimi parduotuvės „Dovanų skyriuje“, kur klientai gali mėgautis individualia nemokama dovanų dovanojimo ir pakavimo paslauga. Klientai gali pasirinkti dovaną, pakavimą ir kaspino spalvą taip suteikiant asmeninį prisilietimą.
Nors Kiehl’s yra pasaulinis prekės ženklas, jis siekia atstovauti ir išaukštinti vietos bendruomenes, kurioms tarnauja. Vienas iš būdų tai pasiekti yra suteikti vietos menininkams galimybę sukurti originalius piešinius ant sienų ir lubų. Kita visame pasaulyje įgyvendinama programa „Kiehl’s Loves“ siūlo riboto leidimo produktų kolekciją (krepšiai, marškinėliai), o taip pat pasakojimų akimirkas parduotuvėje, kurios unikaliai pamini vietos miestelius ir miestus visame pasaulyje.

Siekiant akcentuoti mėgstamiausias Kiehl’s formules, „Klientų mėgstamiausi produktai“ skyrius parodo populiariausius produktus vietos bendruomenėse. Atsiliepimai ir grįžtamasis ryšys sustiprina produkto teikiamą naudą bei sukuria autentišką, informatyvią ir aktualią klientų patirtį.

Kiehl‘s jau dešimtmečius yra įsipareigojusi bendruomenėms ir didžiausią dėmesį skiria šiems trims pagrindiniams tikslams: ŽIV/AIDS tyrimai, vaikai ir aplinkos apsauga. Todėl, bendrovė didžiuojasi galėdama remti nevyriausybinę labdaros organizaciją „SOS Vaikų kaimai“, kurios tikslas – paremti našlaičius arba vaikus iš socialinės rizikos šeimų, suteikiant jiems rūpestingas šeimas, palaikomąją aplinką ir sukuriant nuolatinį pokytį jų gyvenime, kad „SOS Vaikų kaimai“ galėtų vykdyti savo veiklą asmenų, fondų ir bendrovių finansinės pagalbos dėka.

„Atidaryti Kiehl’sparduotuvę Lietuvoje ir tarnauti vietos bendruomenėms yra didžiulis malonumas. Kiehl’s parduotuvė „Panorama“ prekybos centre yra pirmoji Baltijos šalyse. Tai iš tiesų istorinis momentas,“ po atidarymo pasakojo Kiehl’s vadovas Baltijos šalyse Pavel Maskaljun.

Už nuotraukas dėkoju Darjai iš Luscious Style ir Simonai iš Oh So Boheme.
Kiehl's parduotuvės Lietuvoje atidarymas
© 2016 Kotryna Uogintaite