30.5.16

 Šiandienos pirmadienio pasirinkimuose norėtųsi padiskutuoti apie bendrą grožio suvokimą ir tai, ką dėl savo "grožio" ir estetikos darome savo sveikatai. Ir, žinoma, pradėjus kalbėti apie tai, kad viena ar kita grožio procedūra nėra ypatingai sveika reikėtų šią pasaką tęsti be galo, tačiau šį kartą norėtųsi sustoti ties natūraliu ir dirbtiniu įdegiu. 

Įrašo tema išsiplėtojo savaime nuo Vasarės komentaro apie tai, kodėl natūralaus melsvo baltumo oda visuomenėje vis dar yra laikoma gėdingai išbalusia. Ir taip, deja, daugelyje visuomenių (ypatingai vakarietiško grožio sampratoje) sveika oda vis dar laikome švelniai patamsėjusią kūno odą, tuo tarpu baltesnę odą priskiriame ligos patalui. Kadangi daugelis Lietuvos merginų genetiškai paveldėjo sąlyginai šviesią kūno odą, įvairiausiais būdais tenka stengtis pakeisti šią situaciją savo odai priduodant kaip įmanoma daugiau "sveiko" rusvo įdegio. 

Soliariumų verslai vis dar klesti, merginos sutinka mokėti milžiniškas sumas tam, kad galėtų visus metus džiaugtis saulės efektu, tuo tarpu mūsų oda savyje kaupia milžinišką kiekį senėjimo procesų, kurie vis dar nėra matomi, tačiau akivaizdžiai pasimatys jau už poros metų šiai pradėjus glebti.

Ir nors apie žalingą saulės poveikį garsiai pradėta kalbėti tik prieš porą metų ir mūsų kraštuose merginos vis dar neturi įpročio kasdien odą saugoti apsauginiais kremais nuo saulės, pamažu ir į mūsų visuomenę ateina suvokimas, jog saulės spindulių teikiamas įdegis nėra vertas suglebusios ir susiraukšlėjusios odos ateityje.

Verslininkai nebūtų verslininkais jei nebūtų pasinaudoję šia geniala situacija - pastarieji į rinką paleidžia nesuskaičiuojamą kiekį skirtingų prekinių ženklų savaiminio įdegio pakaitalams - kremams, suteikiantiems įdegio efektą. Kasmet prekinių ženklų kiekis ženkliai didėja, tuo tarpu pirkėjos gali sau leisti būti išrankiomis: dabar nebūtina kęsti nemalonaus savaiminio įdegio kvapo ar puikuotis nenatūraliu karamelės atspalvio įdegiu.

Turiu pripažinti, jog saulės teikiamus džiaugsmus nuo pat ankstyvos vaikystės mėgau ir aš - ko gero didžiausią įtaką tam padarė mama, o akivaizdu, jog taip pat prie to prisidėjo ir visuomenėje paplitusi grožio samprata. Taip pat reikėtų gėdingai išduoti, jog beveik dvejus metus neturint pakankamai laiko natūralioms saulės vonioms teko varstyti soliariumų duris. Vizitai toli gražu nesibaigė dėl vidinės brandos, greičiau taip suklostė gyvenimas - stipriai nudegus didelį kojos plotą daktarai uždraudė šį laikyti ant tiesioginių saulės spindulių, mat oda ypatingai jautri, tad kyla didelė rizika gauti odos vėžį būtent pažeistojoje vietoje. Pamažu teko prieiti prie sprendimo, jog šį sezoną neteks lankytis nei dirbtinės saulės voniose, nei mėgautis tikraisiais saulės spinduliais, o vienintele išeitimi tapo savaiminį įdegį teikiančios priemonės.

Būtent šiomis priemonėmis teks pasikliauti visą šiltąjį sezoną, o vėžį nuo saulės gaudyti pažadu tropiniuose kraštuose, kuriuose to išvengti tiesiog nepavyksta. Tad šiuo metu tinklaraštyje pavyks išvysti dar daugiau savaiminio įdegio priemonių - smagu, kad šių asortimentas stipriai plečiasi, pirkėjams turint galimybę rinktis priemonę pagal preferencijas.

Pabaigai norėčiau dar kartą priminti, jog galbūt nereikėtų teisti tų, kurios vis dar žavisi dailiai įdegusiu kūnu, greičiau į suvokimą, jog esame gražūs tokie, kokie gimėme eikime mažais, tačiau užtikrintais žingneliais. Tad dabar svarbu mokyti visuomenę apie tai, kad kur kas sveikiau mėgautis savaiminį įdegį suteikiančiais kremais nei tikraisiais saulės spinduliais, o kitu žingsniu galėsime laikyti sampratą, jog net savaiminių kremų nereikia tam, kad jaustumėmės gražios!

Bučkiai,
Uogintaitė
Pirmadienio pasirinkimas: tobulai įrudusi oda

29.5.16

Nėra abejonių, jog ateinantį sezoną savaiminio įdėgio priemonės karaliaus kone kiekviename grožio tinklaraštyje, o Vita Liberata prekinis ženklas šiuo metu stipriai konkuruoja su sparčiai išpopuliarėjusiais Loving Tan ir australiškuoju bestseleriu Bondi Sands. Nėra nė abejonių, jog tokį pozicionavimą kuria socialiniai tinklai ir juos valdančios grožio ekspertės, rekomenduojančios priemones viena kitai. Šiandienos įraše - naujiena iš Vita Liberata "Body Blur" momentinis savaiminis kremas. 

"Body Blur" - tai momentinio poveikio priemonė, kuri patobulina odos atspalvį ir akimirksniu suteikia odai įdegusios odos efektą. Kartu atspindi šviesą, todėl oda atrodo nepriekaištingai. Tinka veidui ir kūnui.

Iš esmės priemonę galima pavadinti paprasčiausiu makiažu kūnui, kremas akimirksniu suteikia odai auksto atspalvio įdegio efektą. Efektas iš tiesų labai ryškus ir matomas, tačiau šis neturi oranžinio rausvo pigmento, kurį paprastai esame įpratusios matyti naudojant savaiminio įdegio priemones. Body Blur priemonė neturi jokio kvapo ir niekaip negalėtų būti lyginama su jokiais kitais savaiminiais įdegiais būtent dėl to, kad ši pasižymi itin neutraliu, kone nejaučiamu aromatu.

Priemonės konsistencija primena išsuktas putas, mat yra pakankamai standi ir turtinga. Ir nors aprašymas priemonę leidžia naudoti veido srityje, visgi to reikėtų vengti ne tik dėl galimų odos problemų, bet ir dėl ypatingai ryškaus rusvo atspalvio, kuris ant veido gali atrodyti kiek nenatūraliai. Alternatyva - sumaišyti priemonę su dieniniu kremu naudojant 1:1 proporcijas. Tokiu atveju bus galima mėgautis švelniai patamsėjusiu veido atspalviu be ryškaus kontrasto tarp realios odos spalvos. Kremas savo konsistencijoje turi itin smulkių blizgučių, tad oda subtiliai švyti. 

Produktą reikėtų naudoti su saiku ir ypatinga priežiūra, mat kaip ir kitos kosmetinės nuvalomos priemonės šis turi tendenciją tepti šviesesnius audinius. Priemonė nėra labai skalsi, tačiau pats produktas greičiau galėtų būti pozicionuojamas kaip priemonė ypatingai progai, kuomet norisi išgauti prabangų įdegio efektą be rizikos puikuotis nenatūraliu atspalviu. 

Kremo poveikis nusiplauna po pirmųjų maudynių, tačiau odos intensyviai nešveičiant nežymus (tačiau pakankamai lygus) atspalvis išlieka dar iki kelių dienų. 

100ml talpos pakuotės kaina 39,95 €, įsigyti oficialiame Vita Liberata atstovų puslapyje čia

Ar rekomenduoju? Tiesą sakant taip. Ir nors priemonės kaina pakankamai aukšta, yra priežasčių, kodėl būtent šis prekinis ženklas pamažu tampa vienu mylimiausių savaiminio įdegio prekinių ženklų ir žingsnis po žingsnio išstuma kitas iki tol naudotas priemones.  Visų pirma dėl to, kad priemonės iš tiesų labai kokybiškos ir efektyvios, visų antra dėl to, kad priemones tiesiogiai galima įsigyti iš oficialių atstovų Lietuvoje. Šiuo atveju taip sutaupoma nemažai pinigų siuntimo išlaidoms ir komisiniams mokesčiams, kuriuos paprastai gauna distributoriai.

Produkto sudėtis: Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Water*, Glycerin*, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Phenyl Trimethicone, Isohexadecane, Panthenol, Disodium EDTA, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (Beurre)*, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine, Synthetic Fluorophlogopite, Tin Oxide, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77491 (Iron Oxide), CI 77492 (Iron Oxide), CI 77499 (Iron Oxide)

Vita Liberata "Body Blur" momentinio įdegio kremo apžvalga

28.5.16


Fenjal prekinis ženklas jau nebe pirmą kartą karaliauja tinklaraščio apžvalgose, tačiau kaip ir iki šiol, apie šį prekinį ženklą itin daug informacijos socialiniuose kanaluose negalima rasti ko gero dėl visiems labai suprantamos priežasties - kitokio produktų pozicionavimo nei šiuo metu yra įpratusi mūsų visuomenė.  Ženklas skaičiuoja tikrai nebe pirmus gyvavimo metus mūsų šalies kosmetikos stenduose ir sėkmingai skaičiuoja krūvas ištikimų vartotojų.

Šveicariška higienos produktais prekiaujanti Fenjal įmonė šį kartą išleido naujo aromato kūno priežiūros produktus - dušo kremą ir kūno losjoną. Iš vokiečių kalbos išvertus "Sinnliche" reiškia geidulingą. Iš tiesų šis vertimas labai tiksliai nusako priemonių kvapą - saldų, tačiau tuo pačiu žaismingą ir viliojantį. Aromatas idealiai tinka vėlyvam vakarui kuomet norisi ramybės ir komforto.

Ypatingai patogios pakuotės leidžia produktą dozuoti labai tikslingai, puikiai atidirbta kūno losjono formuluotė leidžia mėgautis pačia idealiausia losjono konsistencija - ši nėra visiškai skysta, tad produktas nebus veltui švaistomas, tačiau pakankai skalsi ir lengvai pasiskirstanti, tad vargti šią aplikuojant taip pat neteks. Dušo kremas ne tik apgaubia malonaus kvapo skraiste visą vonią, bet ir maitina ir švelnina odą, mat sudėtyje yra aliejų.

Nuostabu ir tai, jog priemonės nėra ypatingai brangios, kokių būtų galima tikėtis atradus kokybišką šveicarišką produktą. Produktus galima įsigyti didžiosiose kosmetikos parduotuvėse, 200ml. talpos pakuotės kaina be nuolaidos apie 5 eur.

Fenjal "Sinnliche" kūno priemonių apžvalga
Lygiai prieš metus Maybelline sensacingai pristatė savo naująją akių šešėlių paletę "The Nudes", turėjusią sužavėti visas natūralaus makiažo gerbėjas. Tiesa, manęs ši šešėlių paletė nė kiek nesužavėjo, o gavus šią išmėginti draugystė baigėsi su pirmaisiais šešėlių potėpiais - pigmento trūkumas, nuolatinis šešėlių byrėjimas ir nešvariai atrodantis makiažas užkirto bet kokius draugystės kelius su minėtuoju produktu.

Šį kartą Maybelline suteikė antrą šansą draugystės saitams atnaujinti pristatydama šiek tiek pakeistą paletės versiją, tinkančią švelnių romantiškų atspalvių mėgėjoms ir toms, kurios mėgsta kiek šiltesnius šešėlių atspalvius. 

Iš pirmo žvilgsio pati koncepcija šiek tiek primena garsiųjų Urban Decay Naked palečių idėją - pirmoji The Nudes linija puikiai subalansuota tamsesnėms merginoms, tuo tarpu The Blushed Nudes turėtų tikti švelnius šviesius bruožus turinčioms šviesiaplaukėms. 

Paletė ir vėl džiugina akis labai dailiu įpakavimu ir kokybiško plastiko pakuote. Viduje galima rasti klasikinį sunkiai pritaikomą šešėlių aplikatorių (tiesa, šį galima pritaikyti norint išgauti maksimaliai intensyvią spalvą tiesiog spaudžiant šepetėlį ties akies voku, spalva iš tiesų kiek paryškėja). Deja paletėje nėra integruoto veidrodėlio, tad norint paletę naudoti kelionėje teks šį transportuoti atskirai.

Spalvų pigmentacija ko gero stipriai nenustebino - nors pakuotėje atspalviai atrodo pakankamai sodrūs ir intensyvūs, visgi pigmento ir vėl šiek tiek pritrūko. Tiesa, šį kartą pavyko atrasti išeitį pigmentui paryškinti - šešėlius aplikuojant pirštais arba prastos kokybės paraloniniu šepetėliu pavyksta išgauti intensyvesnes spalvas. Atspalviai puikiai dera tarpusavyje sukurdami idealią harmoniją akių dailėje. Šį kartą visa paletė sudaryta tik iš blizgių perlamutrinių atspalvių, tad matinių spalvų mėgėjoms teks ieškotis kito produkto.

Paletė iš tiesų kur kas labiau pigmentuota nei originalioji The Nudes versija, tačiau vis dar norėtųsi poros niuansų, kad šią būtų galima laikyti nusisekusia - bent poros neutralių matinių spalvų ir integruoto vedrodėlio.

Ar rekomenduoju? Taip, jei mėgstate rausvius atspalvius ir jums artimas akių šešėlių dengimas pirštais, tepant šiuos šepetėliu šešėliai atrodys nepigmentuoti, stipriai byrės ir ant voko atrodys prastokai. Priemonę galima rasti visuose Maybelline New York stenduose, 12 atspalvių kaina apie 10 €.
Maybelline "The Blushed Nudes" akių šešėlių paletės apžvalga

27.5.16

Šiandienos įrašas itin trumpas ir konkretus, visų pirma dėl to, jog šis įrašas - jau antras šią savaitę, visų antra dėl to, kad pagrindinis savaitės fokusas buvo orientuotas ties Kiehl's parduotuvės atidarymo švente. Nuo šiandien parduotuvė atvėrė duris visiems grožio gerbėjams!

Ir nors pati erdvė itin ankšta, šios pakanka visam asortimentui, kurį galima rasti įprastinėse Kiehl's parduotuvėse, o šioje laukiantys pardavėjai konsultantai tikrai nustebins savo draugiškumu ir darbo specifikos išmanymu. Kiehl's garsėja savo dosnumu mėginukų dalinime, tad šiuos išmėginti bus galima kur kas lengviau ir finansiškai prieinamiau. 

Akivaizdu, jog man pačiai knieti kaip įmanoma greičiau dar kartą apsilankyti parduotuvėje, mat asortimentas tikrai platus, rinktis yra iš ko, o vieno vizito visoms prekėms apžvelgti tikrai neužtenka. Taip pat ne mažiau nei puikus pasirinkimas akį traukia įmonės simbolis Mr. Bones, su kuriuo ypatingai pamėgau fotografuotis!

Bučkis,
Uogintaitė
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai

Nuo pirmosios senosios vaistinės atidarymo 1851 m. Niujorke, Kiehl’s tapo visame pasaulyje žinomu vardu odos priežiūros pramonėje dėl savo geriausių odos ir plaukų priežiūros produktų, kurie gaminami pasitelkiant moderniausias technologijas ir unikaliai veiksmingus, natūralius ingredientus. Klientas visuomet buvo svarbiausia dalis Kiehl’s DNR grandinėje ir įkvėpė kiekvieną prekinio ženklo aspektą, pradedant individualiu požiūriu į aptarnavimą ir baigiant išskirtiniu parduotuvės dizainu.

Šiandien Kiehl’s tęsia šią tradiciją savo mažmeninės prekybos parduotuvėse, kurias nusako klientų patirtis. Ši raida remiasi prekinio ženklo farmacine praeitimi, kad suteiktų gaivų ir darnų parduotuvės dizainą ir sklandžią klientų patirtį. Atradimo momentai parduotuvėje ir aiškūs, glausti navigaciniai ženklai, o taip pat kiekvienas elementas yra sukurti taip, kad patirtis parduotuvėje nesukeltų problemų, būtų informatyvi ir aktuali. „Kokybė, kaip ir prieinamumas, yra mūsų bendrovę apibūdinančios savybės,“ pasakoja Kiehl’s Worldwide generalinė direktorė Cheryl Vitali. „Mūsų tikslas – savo klientams visame pasaulyje perteikti Kiehl’s Niujorko farmacijos paveldą, inovacijų istoriją, individualų klientų aptarnavimą ir dosnumą.“
 
Siekiant užtikrinti, kad kliento patirtis tvirtai įleistų šaknis į 165 metus besitęsiantį prekinio ženklo paveldą, kiekviena medžiaga buvo kruopščiai parinkta, kad primintų pirmosios Kiehl’s parduotuvės Niujorke išvaizdą ir dvasią ir tuo pačiu metu atspindėtų pažangą prekinio ženklo odos priežiūros produktuose. Tradicinės tekstūros, tokios kaip šilta mediena, marmuro akcentai ir senovinis žalvaris, yra derinami su moderniais laboratorijos elementais, įskaitant stiklą ir nerūdijantį plieną. Menzūros, mėgintuvėliai ir grūstuvės primena originalias Kiehl’s rankomis sukurtas formules. Kiekvienoje parduotuvėje jaučiamos East Village rajono šaknys, o niujorkietiškas požiūris atsispindi per eklektiškus dizaino elementus, tokius kaip neoninis apšvietimas, sienų paveikslai, graffiti ir plytinės sienos.

„Kai tik klientas įžengia į parduotuvę, mes norime, kad jis patirtų ir prabangą, ir kokybę, išlaikančią pusiausvyrą su šiluma ir prieinamumu“, - pažymi Kiehl’s vyresnioji pasaulinio kūrybinio ir mažmeninių parduotuvių dizaino viceprezidentė Maria Gustafson. „Mūsų parduotuvės pasakoja apie mūsų istoriją ir formules. Jos turi sukelti susižavėjimą ir perteikti atradimų dvasią.“

Istorijas pasakoti gali ne tik pasakojimai, bet ir žodžiai. „Mes taip pat sukuriame aiškius, intuityvius navigacinius ženklus, kurie padeda nurodyti produktų kategorijas“, pasakoja Gustafson. „Mes sukūrėme stendų nišas su aiškiais ženklais ir stalus, kurie kviečia tyrinėti, pavyzdžiui, išbandyti produktą ant odos arba sužinoti apie natūralius produkto ingredientus. Tokiais momentais klientai gali sustoti ir atsipalaiduoti.“

Parduotuvė buvo kuriama atsižvelgiant į skirtingą klientų elgesį. Klientai, kurie nori tiesiog pasiimti produktą ir išeiti, gali išsirinkti produktus nuo lentynų patys. Klientai, kurie norėtų pasikonsultuoti, gali prisėsti ir mėgautis Kiehl’s klientų aptarnavimo specialistų dėmesiu.
Asmeninės konsultacijos odos priežiūros klausimais, kurias teikia kvalifikuoti Klientų aptarnavimo specialistai, yra išskirtinis prekinio ženklo įsipareigojimo klientų aptarnavimui požymis. Siekiant maksimaliai padidinti šią ekspertų – klientų sąveiką, Kiehl’s sukūrė Konsultacijų stalą. Tai patogi vieta, kurioje klientai gali sužinoti apie formules tuo pačiu metu jas išbandyti ant savo odos. Nuo 1970 m. Kiehl’s klientų aptarnavimo specialistai dėvi baltus chalatus – tai duoklė Kiehl’s farmaciniam paveldui.

Vizualinis veiksmingų iš gamtos gaunamų ingredientų išdėstymas puikuojasi visoje parduotuvėje. Vintažinės augalinės iliustracijos gali būti matomos ženkluose ir piešiniuose. Ingredientų nuotraukos išryškėja tarp plakatų. O ant stalų naudojamos pagalbinės priemonės dažnai atvaizduoja pagrindinius produktų ingredientus.
Maloniai pramintą „Mr. Bones“ skeletą rasite kiekvienoje parduotuvėje kaip duoklę medicinos mokslų ir farmacijos tradicijoms. Skeletas sudomina klientus ir prisideda prie unikalaus, nepakartojamo Kiehl’s stiliaus ypatumo.

Siekiant stebinti, džiuginti ir perteikti Kiehl’s nuotykių dvasią, ypač klientams vyrams, kiekvienoje parduotuvėje puikuojasi vintažiniai motociklai. Motociklas stovėjo ir pirmojoje Kiehl’s parduotuvėje East Village rajone. Tai buvo prekinį ženklą įkūrusios šeimos nario Aaron Morse plačios motociklų kolekcijos dalis, kurios tikslas buvo sukurti patrauklią atmosferą vyrams. Šiandien motociklai yra statomi šalia vyrams skirtų produktų ne tik tam, kad atkreiptų dėmesį iš lauko, bet ir padėtų kuo greičiau rasti vyrams skirtų produktų skyrių.

Kiehl’s dovana gali tapti parasta, problemų nesukeliančia patirtimi parduotuvės „Dovanų skyriuje“, kur klientai gali mėgautis individualia nemokama dovanų dovanojimo ir pakavimo paslauga. Klientai gali pasirinkti dovaną, pakavimą ir kaspino spalvą taip suteikiant asmeninį prisilietimą.
Nors Kiehl’s yra pasaulinis prekės ženklas, jis siekia atstovauti ir išaukštinti vietos bendruomenes, kurioms tarnauja. Vienas iš būdų tai pasiekti yra suteikti vietos menininkams galimybę sukurti originalius piešinius ant sienų ir lubų. Kita visame pasaulyje įgyvendinama programa „Kiehl’s Loves“ siūlo riboto leidimo produktų kolekciją (krepšiai, marškinėliai), o taip pat pasakojimų akimirkas parduotuvėje, kurios unikaliai pamini vietos miestelius ir miestus visame pasaulyje.

Siekiant akcentuoti mėgstamiausias Kiehl’s formules, „Klientų mėgstamiausi produktai“ skyrius parodo populiariausius produktus vietos bendruomenėse. Atsiliepimai ir grįžtamasis ryšys sustiprina produkto teikiamą naudą bei sukuria autentišką, informatyvią ir aktualią klientų patirtį.

Kiehl‘s jau dešimtmečius yra įsipareigojusi bendruomenėms ir didžiausią dėmesį skiria šiems trims pagrindiniams tikslams: ŽIV/AIDS tyrimai, vaikai ir aplinkos apsauga. Todėl, bendrovė didžiuojasi galėdama remti nevyriausybinę labdaros organizaciją „SOS Vaikų kaimai“, kurios tikslas – paremti našlaičius arba vaikus iš socialinės rizikos šeimų, suteikiant jiems rūpestingas šeimas, palaikomąją aplinką ir sukuriant nuolatinį pokytį jų gyvenime, kad „SOS Vaikų kaimai“ galėtų vykdyti savo veiklą asmenų, fondų ir bendrovių finansinės pagalbos dėka.

„Atidaryti Kiehl’sparduotuvę Lietuvoje ir tarnauti vietos bendruomenėms yra didžiulis malonumas. Kiehl’s parduotuvė „Panorama“ prekybos centre yra pirmoji Baltijos šalyse. Tai iš tiesų istorinis momentas,“ po atidarymo pasakojo Kiehl’s vadovas Baltijos šalyse Pavel Maskaljun.

Už nuotraukas dėkoju Darjai iš Luscious Style ir Simonai iš Oh So Boheme.
Kiehl's parduotuvės Lietuvoje atidarymas

26.5.16

Kiehl's parduotuvės atidarymo išvakarėse skubu pasidalinti tuo, ką iki šiol teko išmėginti iš šio prekinio ženklo asortimento. Kadangi priemonės buvo renkamos individualiam naudojimui, o ne apžvalgoms, šios buvo parinktos ir pritaikytos mišrios, į riebumą linkusios odos poreikiams, tad įrašas bus aktualus visoms, turinčioms panašią veido odą. Praėjus daugiau nei dviems mėnesiams nuo naudojimo pradžios naudojant šias du kartus per dieną išaušo diena, kuomet drąsiai galiu dalintis savo nuomone ir, visų svarbiausia, rytoj šias priemones rekomenduoti įsigyti Vilniuje atsidarysiančioje Kiehl's firminėje parduotuvėje!

Midnight Recovery Concentrate levandomis kvepiantis aliejus - neabejotinai visiškas Kiehl's prekinio ženklo bestseleris ne tik socialinėse erdvėse, bet ir asmeniniame produkto naudojime. Nepaprastai malonus levandų aromatas, visapusiškas odos maitinimas ir puoselėjimas nakties metu, ypatingai minkšta ir elastinga oda atsikėlus. Kad ir kokius stebuklus miegant daro minėtoji priemonė, abejingų šiai nelieka - aliejus tiks ir patiks visoms, nuo sausiausios iki riebiausios odos savininkių. 

Ultra Facial Oil-Free Toner riebiai ir mišriai veido odai pritaikytas tonikas pasižymi tuo, kad šio sudėtyje nėra aliejų, galinčių kimšti į porų kimšimąsi linkusią odą. Produktas turi labai neįkyrų ir greit išsigaruojantį kvapą, konsistencija identiška vandens tekstūrai, o oda po priemonės lieka paruošta tolimesniems odos ritualams. Išnaudojus vieną trečiąją priemonės jokios neigiamos reakcijos pastebėti nepavyko, tonikas puikiai atlieka savo darbą - tonizuoja odą, panaikina  makiažo likučius ir kitus nešvarumus bei padeda odai absorbuoti kitas priemones. Produktas naudojasi labai taupiai nenaudojant vatos padelių - tereikia porą lašų įlašinti į delnus ir šiuos lengvai įtapšnoti į veidą.

Ultra Facial Oil-Free Cleanser riebiai ir mišriai veido odai pritaikytas prausiklis - vienas taupiausių ir ekonomiškiausių prausiklių, kokius yra tekę naudoti. Iš pirmo žvilgsnio keistos, šiek tiek kreminės tekstūros kremas susilietęs su veido oda ir jos skleidžiama šiluma pradeda stipriai putoti, o stangrios putos puikiai pašalina bet kokius veido nešvarumus. Ir nors prausiklis savo darbą atlieka nepriekaištingai, visgi odą nuo šios gali tempti net ir toms, kurios nėra prie to pratusios.

Šiandien ryte teko garbė būti vienai pirmųjų apsilankiusių firminėje Kiehl's parduotuvėje. Turiu pripažinti, jog būsiu nuolatinė šios parduotuvės lankytoja, o čia apsilankyti norisi ne tik dėl plataus kokybiškų produktų asortimento, bet ir dėl itin profesionaliai ir atidžiai atrinkto kolektyvo, puikiai išmanančio savo darbą.
Kiehl's pasirinkimas mišriai veido odai
Ko gero kiekvieno prekinio ženklo naujienomis laikomi matiniai lūpų dažai šį sezoną karaliauja kone kiekvienoje naujoje sezono kolekcijoje. Ne išimtis ir pačių populiariausių tinklinių prekinių ženklų kolekcijos, kuriose galima rasti platų matinių lūpų dažų pasirinkimą. Šį kartą Oriflame savo ištikimas gerbėjas lepina naujaisiais matiniais putų tekstūros lūpų dažais. 

Pirmas dalykas, krentantis į akis - ypatingai dailus, prabangiai atrodantis dažų dizainas, kažkuria prasme primenantis garsiuosius Urban Decay lūpų blizgius. Tiesa, jokių sąsajų su pastaraisiais nėra - Oriflame prekinis ženklas vis dar išlieka autonomiškas nuo L'Oreal korporacijos, o pati priemonių tekstūra taip pat neturi jokių panašumų.

Lūpų dažai labai pakankamai stipriai parfumuoti, tačiau kvapas užtepus šių ant lūpų ilgainiui išsisklaido. Produktas turi ypatingai keistą tirštų putų konsistenciją. Tepant šiuos ant rankos konsistencija atrodo pakankamai lygi ir lengvai skirstoma, tačiau aplikuojant šiuos ant lūpų yra pora niuansų, apie kuriuos reikėtų pakalbėti atskirai. Aplikatorius sukurtas keistokos formos, tačiau šio kraštai puikiai tinka norint sufotmuoti aiškią lūpų kontūro liniją. Tai - ko gero mažiausiai lūpas išsausinę skysti lūpų dažai, tačiau ir tam yra priežastis.

Kadangi produktas visiškai nesausina lūpų, galima daryti prielaidą, kad šis vietoje neišlieka labai ilgai. Dažai labai lengvai "nusivalgo" ir kitaip nusivalo bekalbant ar geriant. Taip pat patys dažai nėra linkę išlikti vienoje vietoje, tad nenustebkite šių atradusios ne tik ant lūpų, bet ir po jomis. Norint išlaikyti spalvą sodrią dažus aplikuoti teks kas porą valandų. Taip pat su kai kuriomis spalvomis buvo matoma, jog produktas subėga į lūpų odos raukšles, palikdamas nelabai patrauklų efektą.

Naujoji lūpų dažų kolekcija sukėlė nemažai diskusijų tinklaraštininkių tarpe ir aš likau ko gero vienintelė nuoširdžiai girianti produktus. Kodėl? Nes visiems išvardintiems minusams ištaisyti yra labai paprasta išeitis - lūpų kontūro pieštukai, kuriais prieš lūpų dažus padengus lūpas dažai vietoje išlieka ilgiau, spalva atrodo sodresnė, ryškesnė ir lygesnė.

Rekomenduoti galiu tik toms, kurios suvokia, jog norint išgauti gerą efektą nepakanka vienos priemonės - šį kartą į pagalbą teks pasikviesti ir lūpų pieštuką.

Oriflame "Lip Sensation Matte Mousse" lūpų dažų apžvalga

25.5.16

Nors savaitė dar nesibaigė, skubu pranešti paskutinės darbo savaitės naujienas iš grožio industrijos. Ir nors savaitė nežibėjo renginių gausa, visgi visi susitikimai buvo ypatingai informatyvūs ir malonūs.

Praėjusią savaitę pavyko pabaigti kartu su Mary Kay atstovais ir dekoratyvinės kosmetikos naujienomis, pristatytos vasaros sezonui. Vienas didžiausių Mary Kay naujienų - matiniai lūpų dažai, puikiai tinkantys net ir į sausėjimą linkusioms lūpoms.

Savaitė prasidėjo spontanišku apsilankymu KristiAna parduotuvėje, kurioje tuo metu vyko inndividualios konsultacijos su Skincode prekinio ženklo atstove. Su šios srities profesionale buvo galima aptarti asmeniškai mano odos tipui ir amžiui tinkančias priemones, bei išgirsti jos rekomendacijas, kokias priemones reikėtų naudoti būtent man šiuo metų laiku. Puiku tai, jog po konsultacijos turėjau galimybę išmėginti nedidelį kiekį priemonių ir patirkrinti, ar pastarosios teigiamai reaguos su mano oda. Turiu pripažinti, jog Skincode prekinį ženklą pavyko atrasti  tinklaraščio vystymo dėka, o priemones vienareikšmiškai vertinčiau pačiomis profesionaliausiomis ir efektyviausiomis. Būtent šias be jokių abejonių rinkčiausi naudoti kasdien jei nereikėtų išmėginti kitų prekinių ženklų produkcijos. 

Taip pat dar kartą teko apsilankyti Vilniaus širdyje įsikūrusioje Kitchen maisto įstaigoje. Net nebūnat ypatingai didele maisto fanatike į šią vietą verta nueiti dėl atsiveriančio vaizdo į miesto rotušę. Būtent tokios saulėtos dienos ir nuostabūs senamiesčio vaizdai verčia prisiminti, jog turėtume labiau mylėti savo šalį. 

Šį trečiadienį pradėti teko Strange Love kavinėje, įsikūrusioje nepaprastai romantiškoje vietoje, prie pat Bernardinų sodo. Sąlyginai mažose patalpose šią dieną vyko nepaprastas susitikimas su garsiu Guerlain vizažistu iš Paryžiaus Jose Luis Yuve. Meistras papasakojo apie Guerlain prekinio ženklo grožio sampratą, atskyrė produkcijos pozicionavimą ir unikalumą, o tuo pačiu pristatė šio sezono naujienas bei ateinančios vasaros hitą - "Terracota" priemonę, leisiančią atostogomis ant veido džiaugtis  bet kuriuo metų laiku.

Šios savaitės kulminacija neabejotinai tampa Kiehl's prekinio ženklo parduotuvės atidarymas, žadantis daug staigmenų ir malonių akimirkų renkantis mylimiausias veido priežiūros priemones. Oficialus parduotuvės atidarymas jau šį penktadienį!

Bučkiai,
Uogintaitė
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai

24.5.16

Ko gero daugeliui pažįstama situacija, kuomet tenka vengti atviresnės avalynės dėl nesutvarkytos kojų būklės. Natūralu, jog neretai būtent šiomis pasirūpinti pamirštame. Ir nors problemai spręsti turime pakankamai gerai paplitusį kojų pedikiūrą, kurio paslaugas teikia kone kiekvienas grožio salonas, kartais tam gali nebūti nei laiko, nei biudžeto.

Šį kartą apžvelgiamas stebuklingas produktas iš tolimųjų rytų - Purederm "Exfoliating Foot Mask" kojų kaukė, turinti pašalinti visas negyvas odos daleles ir leisti džiaugtis atsinaujinusia minkšta kojų oda. Geriausia tai, jog pati procedūra turėtų būti visiškai neskausminga, o jos trukmė - 90min.

Vartotojiška priemonės patirtis turi ir teigiamų ir neigiamų pusių. Pats kaukės naudojimas labai paprastas: pakuotėje yra dvi kaukės kiekvienai kojai, tereikia prakirpti nedidelį tarpą, o plastikiniai maišeliai tampa panašūs į dideles močiutės kojines. Tokiose "kojinėse" kojas rekomenduojama palikti nuo 60 iki 90 minučių, o vėliau lengvai pašalinti priemonės likučius drungnu vandeniu. Praktinis patarimas - ant kaukės apsimauti nereikalingą kojinių porą - tokiu būdu produktas stpriau apglaus visą pėdą, o jūs galėsite nevaržomos visą kaukės veikimo laiką dirbti įprastinius darbus, kitu atveju teks ramiai sėdėti vienoje vietoje - su plastikinius maišelius primenančia kauke ant pėdų vaikščioti pakankmai sudėtinga ir net pavojinga! Produktas neturi jokių eksfolijuojamųjų ar šveičiamųjų dalelių. Kaukė pasižymi labai stipriu alkoholiniu kvapu, tad svarbu, jog produktas negautų sąlyčio su akimis ar kitomis delikačiomis kūno vietomis.

Praėjus reikalingam laiko tarpui panaudotas kojines rekomenduojama išmesti. Nuplovus pėdas bėgančiu vandeniu tereikia pradėti laukti stebuklų. Iš tiesų produktas tikrai labai veiksmingas, tačiau šio rezultatas pasimatys po gerų dviejų savaičių, kurių bėgyje teks kovoti su nelabai estetiškais reiškiniais - dviejų savaičių laikotarpiu pėdų oda pradės šerpetoti ir luptis dideliais plėmeliais, tad svarbu apsišarvuoti kantrybe ir tinkama avalyne. Kad ir kokie nemalonūs pojūčiai gali pasirodyti pirmosios savaitės, visgi galutinis rezultatas tikrai to vertas - visiškai minkštos, švelnios, tarytum iš SPA centro sugrįžusios pėdos. Net turint ypatingai suragėjusią kulno dalį priemonėje esančios rūgštys šią efektyviai pašalina.

Tiesa, reikėtų įspėti, jog priemonės reikėtų vengti ant pėdų esant žaizdelių ar kitų odos pažeidimų atveju. Produktas nėra pagamintas iš natūralių ingredientų, tad turint žaizdelių teks liepsnoti skausmo ugnyje. 

Atsižvelgiant į kitus priemonę išmėginusius asmenis reikėtų paminėti, jog ir taip gera būkle besidžiaugiantys žmonės kaukės efekto gali ir nepastebėti, tuo tarpu tie, kurie dienos metu daug vaikšto ir aktyviai sportuoja efektą pamatys ypatingai ryškų. 

Ar rekomenduoju? Tikrai taip, jei turite pakankamai kantrybės ir rytoj jūsų nelaukia svarbus renginys, kurio metu teks demonstruoti pėdų grožį. Kaukė reikalauja laiko, tačiau rezultatai to verti. To verta ir priemonės kaina bei pardavimo vietos, mat šią rasti galima didžiosiose maisto prekių parduotuvėse vos už 3.99 eur.
Purederm "Exfoliating Foot Mask" kaukės kojoms apžvalga

23.5.16

Šiandienos pirmadienio pasirinkimuose nebus jokių kosmetinių rekomendacijų. Ir ne dėl to, kad nebūtų ką rekomenduoti, o dėl to, kad neretai gyvenime pernelyg daug skubame, ieškome ir leidžiamės mėtomi užuot sustojus ir įvertinus tai, ką turime.

Šiandienos pirmadienio rekomendacijose rekomenduoju sustoti, atsikvėpti ir susitvarkyti tai, ką jau turime - ne tik mintimis, bet ir veiksmais. Vienintelė terapija, veikianti geriau už apsipirkinėjimą yra senų nenaudojamų daiktų išmetimas bei generalizuotas spintos išvalymas. Patikėkite - tikrai nustebsite, kokius lobius slepia jūsų stalčiai. 

Asmeninė rekomendacija - atsikratykite visko, ką naudojate retai arba nenaudojote paskutinį pusmetį, o likusius produktus (daiktus, jei tvarkote drabužių spintą) palikite lengvai prieinamoje ir gerai matomojo vietoje tam, kad kitą kartą užuot tiesiant rankai naujo lūpų dažų tūtelei parduotuvėje šį veiksmą padarytumėte namuose, į dienos šviesą ištraukdamos senai pamirštą lūpų spalvą.

Galiu užtikrinti, jog tokia minimizavimo (bet nebūtinai minimalizmo) terapija - viena geriausių pasaulyje! Nebūkime priklausomos nuo daiktų.
Pirmadienio pasirinkimas: Tvarka ne tik galvoje, bet ir kosmetinėje

22.5.16

Ko gero kiekvienai pažįstama "blogų plaukų dienos" akimirka, kuomet plaukai nepaklūsta jokioms formavimo priemonėms ar koregavimo įrankiams. Tokiais atvejais tenka pasirūpinti savo plaukų priežiūra iš naujo - renkantis naują plaukų šampūną, kondicionierių ar kitas priežiūros priemones. Šį kartą apžvalgose Marrakesh prekinio ženklo plaukus tiesinantis kondicionierius pavadinimu KAHM.

Marrakesh” – aukščiausios kokybės plaukų priežiūros priemonių linija, kurios produktų sudėtyje yra marokietiško argano bei kanapių sėklų aliejaus. Priemonės pagamintos Kalifornijoje, tad iš šių norėtųsi tikėtis aukščiausio lygio kokybės. 

Ypatingai egzotiško kvapo plaukus gydatis, glotninantis ir tiesinantis kondicionierius abejingų kvapui tikrai nepalieka - kvapą teks arba mylėti arba nekęsti. Pastarasis ne tik lieka plaukuose juos išplovus, bet ir jaučiasi dienos metu ar sušlapinus prieš kitą plovimą. Akivaizdu, kad intensyvūs kvapai - ne pačios natūraliausios sudėties dėka, tačiau natūralumo šalininkėms šį produktą išpeikus dėl didelio kiekio silikonų ir kitų neigiamų ingredientų, likusios galės tiesiog mėgautis gaunamu rezultatu. 

Produktas iš tiesų puikiai daro tai, ką žada, silikonų dėka plaukai tikrai tampa minkštesni, švelnesni ir paklusnesni. Taip pat šiuos kur kas lengviau tramdyti, jie nereaguoja į drėgmę, nesipučia ir nesivelia. Tiesa, dėl visų išvardintų priežasčių plaukai kur kas greičiau riebaluojasi ir toms, kurios plaukus įpratusios plauti rečiau nei kas dieną gali tekti šiuos plauti kasdien.

Produktas nepatiks toms, kurios rūpinasi natūralia plaukų priežiūros priemonių sudėtimi, taip pat toms, kurios turi į riebalavimąsi linkusią galvos odą ar yra alergiškos stipriems kvapikliams. Ko gero, jei buvote patenkintos garsiosios Macadamia plaukų kaukės poveikiu, sąlyginai turėtų tikti ir šis produktas.

335ml. talpos priemonės kaina 17€, įsigyti galima internetu, groziodraugas.lt
Marrakesh "KAHM Kahm Smoothing Conditioner" plaukus tiesinančio kondicionieriaus apžvalga
© 2016 Kotryna Uogintaite