30.3.16

Sakoma, kad svarbiausias dalykas - žinoti, ko norime iš gyvenimo. Ir štai, vos pripažinus, jog į tinklaraštį norėčiau atnešti kur kas daugiau vėjų, nei kosmetikos apžvalgos, pasitaikė galimybė pasigrožėti Vilniumi iš paukščio skrydžio!

Ko gero daugeliui ši savaitė prasidėjo tik antradienį, o Velykų šventės leido pamiršti pirmadienio vargus ir savaitę pradėti nuo šios vidurio. Tuo tarpu šiandien įkvėpimų apžvalgose atsidūrė ne naujas kosmetikos buteliukas, o .. skrydis sraigtasparniu! Būtent tokią pramogą išmėginti pavyko antrąją Velykų dieną, kartu su visų puikiai žinoma tinklaraštininke Absentta.

Helicentras.lt sraigtasparnių pilotų mokykloje, pasirodo, galima ne tik išmokti valdyti sraigtasparnį ir įgauti norimas kvalifikacijas, bet ir tiesiog paskraidyti sraigtasparniu, valdomu patyrusio piloto tiesiog savo malonumui.

Apie patį skrydį daugžodžiauti nėra prasmės - patirtis tiesiog neįkainojama: nepaprastai gražūs gimtojo krašto vaizdai, galimybė apžiūrėti Vilnių iš daugiau nei šimto metrų aukščio. O visų svarbiausia - auganti priklausomybė ekstremaliems užsiėmimams! Kad ir kaip bebūtų, pastaroji pramoga sunkiai aprašoma žodžiais - šią geriausia patirti patiems. Įspūdžiai kur kas įsimintinesni ir atnešantys kur kas daugiau spalvų gyvenimui nei jų pajustumėte įsigijusios naujų batų porą.

Ar verta? Ko gero atsakymas į šį klausimą ir taip akivaizdus - ne tik verta, bet ir labai sveika. Pramogą rekomenduoju net ir toms, kurios bijo aukščio - susidūrus su savo baimėmis ir pamačius, jog pastarosios gali būti nesunkiai įveikiamos gyventi kur kas lengviau.
Rekomendacijos: Helicentras ir skrydis sraigtasparniu
SVR dermatologinė kosmetika - puikiai pažįstamas prekinis ženklas dermatologinės kosmetikos mylėtojoms ir toms, kurios savo veido priežiūrą patiki vaistinėje parduodamoms priemonėms. Prekinio ženklo įkūrimas siekia 1962 metus (Prancūzija), o šio ženklo įkūrėjai - farmacininkų porelė Simone ir Robert Veret. Tuo laiku pagrindinis farmacininkų tikslas buvo sukurti didžiausia veikliųjų medžiagų koncentracija pasižyminčius produktus, kurie tiktų net itin jaučiai ir reikliai veido odai. Ir nors šiuo metu rinkoje apstu skirtingas koncepcijas turinčių dermatologinių prekinių ženklų, SVR savo ruožtu sugebėjo išlaikyti lyderių pozicijas bei likti dermatologinės kosmetikos lyderiais visame pasaulyje - šiuo metu produkciją galima įsigyti 45 pasaulio šalyse.

SVR Physiopure "Cleansing Foaming Gel Pure And Mild"
Produktas atitinka visus įtarių ir savo oda besirūpinančių vartotojų lūkesčius - švelnus, tačiau labai efektyvus odos bei makiažo likučių valymas, dermatologinei kosmetikai būdingas lengvas kvapas ir bemuilė, odos nesausinanti sudėtis.

Physiopure linijos išskirtinumas - deguonies prisotintas maginis. Šis ingredientas ne tik puikiai valo, bet ir veikia kaip antoksidantas. Produkto sudėtyje nėra parabenų, alkoholio ir muilo. Taip pat tam,kad prausiklis patektų į rinką, šis buvo testuojamas su jautria oda, tad produktu džiaugtis galės net jautriausią veido odą turinčios vartotojos. Produktas taip pat puikiai tinka ne tik moterims, bet ir vyrams.Prausiklis naudojasi pakankamai skalsiai, pakanka poros žirnelių dydžio kiekio produkto viso veido valymui, šis maloniai putoja, nuvalo visus odos nešvarumus, tačiau pašalinus produkto likučius vandeniu oda nelieka išsausėjusi, sumažėja šios tempimas, yprastai jaučiamas po veido prausimo.

200ml talpos pakuotės kaina apie 16,00 €. Priemonę galima įsigyti didžiosiose vaistinėse, taip pat internetu čia.

Ar rekomenduoju? Neabejotinai taip. Priemonė tiks ir patiks visoms - tiek jautrios, tiek normalios odos savininkėms. Prausiklis puikiai atlieka savo funkciją, šiam neturiu jokių priekaištų, tik dideles asmenines rekomendacijas ir padidėjusį smalsumą išmėginti kitus šio prekinio ženklo produktus.
SVR "Physiopure Cleansing Foaming Gel Pure And Mild" putojančio prausiklio apžvalga

29.3.16

Apsipirkinėjant internetu neretai iškyla klausimas dėl produkto originalumo ir autentiškumo. Tai galioja ne tik drabužiams, bet ir kosmetikai. Azijoje itin paplitusios garsių prekinių ženklų kopijos, o garsių prekinių ženklų paletes galima įsigyti kone ant kiekvieno kampo. The Balm prekinis ženklas - ne išimtis. Pastarojo kopijos neretai puikiai atkartoja originalus, tad šį kartą labai norėjosi įsigyti abu produktus ir palyginti priemones suteikiant abejoms vienodą galimybę būti "geromis".

Pradėkime nuo priemonių įpakavimo: (kairėje originalas, dešinėje kopija). Įpakavimas abiejų priemonių labai panašus, tačiau turint abu produktus vieną šalia kito akivaizdu, jog originaliosios pakuotės įpakavimas kiek ryškesnis, o spalvos intensyvesnės. Šalia originalo kopijos pakuotė atrodo pablukusi ir kone nusitrynusi. Taip pat akivaizdus skirtumas pakuočių svoryje - nors ant abiejų nurodytas identiškas svoris, originali pakuotė yra kur kas sunkesnė ir pagaminta iš žaliavos, panašios į metalą; tuo tarpu padirbinio pakuotė - plastmasinė. 

Abi priemonės, atidarius pakuotę, atrodo labai panašiai. Ir visgi, originali iluminuojanti pudra turi kur kas labiau matomų aukso spalvos blizgučių, tuo tarpu kopijos švytėjimas atrodo subtiliai švytintis, be blizgučių. Kone didžiausias skirtumas yra gaunamas rezultatas - padengus odą originalu ant šios matomi nedideli blizgučiai, kurie gali atrodyti vulgariai šių padauginus. Produktas be proto pigmentuotas, padauginti šio nėra sudėtinga. Tuo tarpu kopija pasižymi švelnesne pigmentacija, blizgučių, pudrą ant odos galima tepti keliais sluoksniais, oda neatrodys apsunkinta ar pernelyg stipriai blizgi.

Iš to kyla išvados, jog padirbinys naudojasi kur kas greičiau, nei originalas. Įdomu tai, jog pakuotės apatinę pusę nagrinėjant galima jaustis it pradinėje mokykloje ieškant dešimties skirtumų tarp dviejų kone identiškų paveiklslėlių. Įdomu tai, jog apatinė pakuotės dalis kone identiška - tiek pagaminimo vietų pavadinimai, tiek kiti iniciavimai puikiai sutampa, net priemonės sudėtis atkartota be priekaištų (tačiau apie sudėtį - vėliau). Vienintelis dalykas, kurio pasigedau ant kopijos pakuotės - galiojimo termino. Originali pakuotė informuoja apie priemonės galiojimo laiką (12mėn), tuo tarpu padirbinio gamintojai apie galiojimo laiką informuoti pamiršo. Taip pat apie priemonės originalumą galima spręsti iš numerinio kodo - ant originalo serijinis numeris išspaustas tvarkingai, o rašalas nenusitrina net jį trinant; padirbinyje esantys skaičiai atrodo išblukę ir lengvai nutrinami.

Vienintelis ir kone pats svarbiausias niuansas vertinant šias priemones yra jų sudėtis. Ne dėl to, kad man sudėtis renkantis priemonę dominuotų kaip vienas svarbiausių kriterijų, tačiau dėl to, kad kopijos neretai neturi ne tik originalių produktų pagaminimo receptų, bet ir oficialių patentų šiems gaminti.

Jei produkto egzistavimas nėra oficialiai įregistruotas ir užpatentuotas - nėra jokių duomenų kokiais būdais išgautos sudedamosios dalys, nežinia, ar produktai bandyti ant gyvūnų, ar šie nėra kenksmingi aplinkai ar žmonėms. Taip pat neregistruotos įmonės ant savo gaminių gali rašyti ką papuopa, tad tikėti ant kopijos esančiu ingredientų sąrašu būtų tiesiog naivu. Kosmetikos DNR portalas teigia The Balm kosmetikos sudėtis esant pakankamai saugiomis ir stebėtinai draugiškomis mūsų odai, tačiau to paties kopijai taikyti nereikėtų.

Ir nors turiu pripažinti, jog kopija nustebino savo kokybe, norėčiau paskatinti pirkti ir rinktis TIK patentuotus produktus - kosmetikos gamybos industrija ir patekimo į pasaulinę rinką procesas yra kur kas sudėtingesnis nei mums galima įsivaizduoti, tad rizikuoti savo odos ir visos sveikatos gerove vardan kelių sutaupytų eurų nėra protinga. Jei lėšų įsigyti brangią kosmetikos priemonę nepakanka - kur kas protingiau rinktis žemesnės kainos oficialiai patvirtintą prekinį ženklą, o ne garsios firmos kopiją.

Originalią priemonę įsigijau iš topbeauty.lt internetinio puslapio, iš to paties puslapio yra tekę gauti porą produktų išmėginimui (tarp jų ir The Balm Hot Mama skaistalus), tad po poros išmėgintų prekių galiu drąsiai rekomenduoti puslapį kaip prekiaujantį originaliomis ir patentuotomis priemonėmis. Originalios Mary Lou Manizer pudros kaina apie 22 eur. Tuo tarpu kopijomis prekiauja didelis kiekis azijietiškų portalų, taip pat ebay, amazon ir mūsų vietinės Vinted merginos, kopiją įsigyti galima už 5eur, o tiksli kaina neretai priklauso nuo pardavėjos motyvo užsidirbti.

Ar originali priemonė verta savo kainos? Neabejotinai taip. Net jei nesate didelės sudėties fanatikės ir orientuojatės į gaunamą rezultatą - The Balm savo gerą vardą užsitarnavo toli gražu ne skambiomis reklaminėmis kampanijomis; geras vardas atėjo su nepaprastai aukštos kokybės gaminiais ir nepakartojami efektu. Priemonė taps geriausia drauge, šią galėsite naudoti kartu su mama ir geriausia drauge, mat produkto reikia nedaug, o kiekis pakankamai didelis.

The Balm "Mary-Lou Manizer" originalo ir kopijos palyginimas

27.3.16

Atėjus mėnesio pabaigai bene pirmą kartą gyvenime norėjosi nusikeikti, mat mėnesio pabaiga reiškia savotišką kosmetinę gyvenimo refleksiją - mėnesio mylimiausiųjų rubrika leidžia į savo kosmetinę ir mylimiausius produktus pažvelgti iš šalies. Dėl tam tikrų niuansų mėnuo svarbiu kosmetinių atradimų atžvilgiu netapo - tris savaites teko gydytis didžiulę kojos traumą, tad didžiausią grožio priemonių dalį sudarė odą puoselėjančios ir atstatančios priemonės, o ne dekoratyvinė kosmetika. Visą traumą karūnavo visiškai nusilpęs organizmas, slenkantys plaukai, šerpetojanti ir kone iki dermatologinių problemų nusilpusi veido oda. Tad kuo galėčiau pasidžiaugti šį mėnesį?

Veido priežiūroje nusprendusi padaryti gerenalinę tvarką į odos rutiną nusprendžiau pažvelgti naujai ir šiai suteikti tam tikro vientisumo. Dėl šios priežasties kiekvieną rytą ir vakarą odą stiprino Skincode Essentials Intensive Moisturizing Emulsion, o vakarais papildydavo balzamas "24h de stress comfort Balm", galiausiai prie vakarinių ritualų pridėjus Skincode "Cellular Power Concentrate" koncentratą pavyko išgyventi itin nemalonų mėnesį ir maksimaliai pasirūpinti veido odos būkle. Nors pasidarbuoti dar yra kur, džiugu, jog naujausiomis technologijomis paremta kosmetika iš tiesų kovoja su odos problemomis.

SVR Physiopure Cleansing Foaming Gel Pure And Mild prausimosi gelis - dar vienas šio mėnesio atradimas. Puikus produktas, nedirginantis net jautriausios odos. Vienas didžiausių privalumų - švariai nuvalytas makiažas ir faktas, jog priemonė visiškai nesausina odos.

Pupa "Vamp Definition Liner" akių pravedimas - prieš porą dienų tinklaraštyje aprašyta akių ryškinimo priemonė. Apie gerą akių kontūro priemonę daugžodžiauti nėra prasmės - sodriai juoda spalva, patogus aplikatorius, lengvas šio valdymas, kompaktiška pakuotė ir lengvas būdas pagyvinti žvilgsnį.

Pupa "Vamp Extreme" blakstienų tušas - ilgai laukta europietiška svajonė. Priemonė daro tai, ką žada - maksimaliai pabrėžia kiekvieną blakstieną ir sukuria dramatišką bei ryškų blakstienų efektą. Net faktas, jog produktas sunkiai nuvalomas nedaro šio prastesniu. Akivaizdu, jog produktas ilgam įsitaisė mylimiausių sąraše.

The Balm Mary Lou Manizer šviesinamoji pudra - priemonė, kurios šį mėnesį ypatingai laukiau, mat tinklaraščiui ruošiau originalo ir kopijos įžvalgas. Akivaizdu, jog produktas tikrai puikus - puikiai įšviesina, suteikia makiažui taip norimo gyvybės gurkšnio. Tiesa, produkto padauginti itin lengva, tad aplikuojant jį reikėtų būti ypatingai budrioms.

Holika Holika Naked Face maskuoklis - korėjietiškos kosmetikos atstovas. Produktas puikiai draugauja su daugeliu kreminių pudrų, šį galima tepti prieš aplikuojant pudrą, taip pat maskuoklis ant veido neblogai atrodo ir dengiant šį ant pudra pateptos odos. Priemonė suteikia natūralų efektą naudojant šį su kreminėmis korėjietiškomis kempinėlėmis, o efektas tampa kur kas stipresnis naudojant šį su stipriau maskuojančiais kreminiais pagrindais. Kad ir kaip bebūtų, būtent šios priemonės norėjosi kiekvieną mielą rytą.

MAC "Matte Smoked Purple" lūpų dažai - produktas, kurį naudoti norėjosi ypatingomis progomis. Šį mėnesį tokių pasitaikė net pora - Urban Decay stendo atidarymas, Mados Infekcija ir pora gimtadienių. Panašu, jog kitą savaitę laukiančioje Rygos Mados savaitėje mano lūpas ir toliau puoš ta pati spalva.

VIKTOR & ROLF "Flowerbomb" kvepalai - sena, bet nepamiršta parfumerinė meilė jaunystei. Ir nors kvapas visiškai komercinis, šis nostalgiškai primena nerūpestingą gyvenimą, optimistiškus studijų laikus, beprotišką gyvenimo tempą ir tai, jog gyvenime į tą patį laikotarpą grįžtama mažiausiai porą kartų. Kvepalų apžvalga (šią rašiau prieš dvejus metus) buvo kosmetinių apžvalgų pradžių pradžia.

Kovo pabaiga šį kartą asocijuojasi su faktu, jog iki vasaros teliko pora mėnesių. Tiesa, nešiojant žieminius drabužius tokiu faktu patikėti sekasi sunkiai, tačiau tunelio gale visuomet slypi šviesa. Būtent tos šviesos link eina ir mūsų gyvenimas!
KOVO MYLIMIAUSIEJI | 2016

26.3.16

Penktadienio kosmetines apžvalgas šiandien norisi pakeisti kiek asmeniškesniu įrašu apie tai, kodėl pasikeitė tinklaraščio pavadinimas ir iš Grožio Altoriaus šis tapo Uogintaite.com, kaip tai susiję su tinklaraštyje plėtojamu turiniu ir apie tai, kaip toliau turėtų funkcionuoti šis puslapis.

Pradėkime nuo pradžių, 2011 metų sausio mėnesio, kuomet dar mokyklines knygas kremtanti vienuoliktokė nusprendė, jog Lietuvoje nėra tinklaraščių ir kad laikas šiems vystytis ir mūsų šalyje. Pirmieji tinklaraščio metai bėgo labai greitai ir sėkmingai, tinklaraštis susilaukė milžiniško susidomėjimo, tačiau tuo pačiu nemažą internetinį dėmesį gavo ir asmeninis gyvenimas. Pirmosios akreditacijos į didžiausius Lietuvos mados renginius, pirmieji straipsniai apie lietuvos tinklaraštininkes ir pažintys su skaitytojomis viešąjame transporte, komentarai apie turtingus tėvus (!?) nerūpestingą gyvenimą ir kiti neigiami komentarai. Toks didelis dėmesys tuometinei septyniolikmetei pasirodė penelyg didelis, o tinklaraščio veiklos plėtimą pirmus porą metų norėjosi slėpti nuo pažįstamų, kol galiausiai, praėjus trejiems metams pavyko atrasti aukso viduriuką - mažiau asmeniškumų, daugiau tikslingo ir į kosmetines apžvalgas koncentruoto turinio, aukštesnės kokybės įrašų, didesnių kosmetinių paieškų ir profesinio tobulėjimo. Taip gimė naujasis tinklaraščio veidas Grožio Altorius. Puslapį norėjosi paversti savotiška kosmetine enciklopecija, kurioje galima dalintis savo atsiliepimais ir įspūdžiais apie konkrečius kosmetikos ir grožio produktus nepamirštant, jog visos nuomonės išsakytos eilinės vartotojos.

Kad ir kaip bebūtų, per pastaruosius metus tinklaraščio veiklą stabdė begalės kliūčių, o viena jų - kelionės arba nuolatinis gyvenimas užsienyje, kurio pasekoje ne visuomet pavykdavo įsigyti norimą kiekį kosmetinių priemonių, rasti tinkamą vietą nuotraukoms, pagauti norimą apšvietimą ar tiesiog turėti pakankamai aukštos kokybės vaizdo įrangą. 

Po pakankamai trumpų kontempliacijų apie tinklaraščio egzistenciją galvoje gimė idėja generalizuoti tinklaraščio pavadinimą, kuris neįpareigotų turinio sieti su grožio priemonėmis (tiesa, paskatino ir faktas, jog naujai sukuriami tinklaraščiai savo pavadinimuose įterpia grožio sąvoką užkirsdami kelią šio tinklaraščio unikalumui). Pavadinus tinklaraštį uogintaite.com (tai - autorės pavardė) išlieka galimybė turinį formuoti taip, kaip susiklostys tuometinės gyvenimo aplinkybės, rašyti apie tai, kas tuo metu pasirodė svarbu ar aktualu arba apie tai, kas neabejotinai atneš apčiuopiamos naudos skaitytojai. ISM ekonomikos universiteto apžvalgos (Pirma dalis, Antra dalis) neabejotinai padeda abiturientams ir tiems, kurie svarsto apie studijų galimybę, lygiai taip pat yra gyvenimo sričių, apie kurias niekas garsiai nekalba, tačiau nuo to šios netampa mažiau svarbiomis. Pačios ištikimiausios skaitytojos tikrai prisimins pirmuosius įrašus apie svorio metimą (kito straipsnio nuoroda čia), kurie, praėjus geriems keturiems metams reikalauja naujo požiūrio ir gilesnio pasiaiškinimo, kurio tuometinė mergaitė nesuprato. Kalbant apie pastaruosius įrašus, dabar dėl šių turinio ir savo pačios požiūrio mielai susideginčiau pačiose skaudžiausiose gėdos liepsnose. Pavadinimo pokytis leidžia tinklaraštį plėtoti ta linkme, kuria tą akimirka jį plėtoti atrodo teisingiausia, o ši - ne visuomet susijusi su naujausiais kosmetikos produktais.

Po Vasarės įrašo apie skaitomiausius lietuviškus tinklaraščius ir nusivylimą, jog tinklaraštyje nebeliko kandžių pastabų ar sarkazmo taip pat norėtųsi tarti porą žodžių. Viena vertus, norėtųsi pasiaiškinti, kodėl šių išvysti pastaraisiais metais puslapyje nebuvo galima, kita vertus norisi tikėti, jog šią klaidą vis dar galima ištaisyti. Priežastis, kodėl tinklaraštyje nebeliko sarkazmo  yra ta, jog augant, vystantis, evoliucionuojant ir kitaip kaupiant gyvenimo patirtį pamažu aiškėja, jog tinklaraštis yra vieša platforma, tad čia norisi išlikti korektiškai bet kokiu klausimu. Jaunatviškas purvų mėtymas, kokiu vis dar tenka užsiimti realiame gyvenime neturėtų būti perkeltas į visuomenei prieinamą socialinio tinklo paskyrą. Būtent tokiais būdais visuomenė formuoja savo nuomonę apie tam tikrus įvykius, tad geriau išlikti nešališkai nei kalbėti apie tai, ko nežinau arba turimos informacijos yra permažai formuoti nuomonę viešoje platrofmoje. Dėl šios priežasties tinklaraštyje sarkazmas išliks tik toks, kad šis nežeistų ne tik kitų asmenų, bet ir tam tikrų organizacijų ar renginių koncepcijų (nors pabumbėti tikrai yra kur).

Lygiai dėl tos pačios priežasties tinklaraštyje norisi ugdyti analitinį skaitytojos suvokimą apie pasaulyje vykstančius procesus nepriklausomai nuo to, ar tai būtų naujo prekinio ženklo pristatymas Lietuvoje, ar asmenybės sutrikimai. Dažnas sarkazmas nesulaukia tinkamo supratimo, tad viešoje erdvėje kur kas naudingiau ugdyti skaitytojų žingeidumą, pozityvumą ir suteikti šių gyvenimui naujo įkvėpimo. Juk būtent ieškant naujo įkvėpimo skaitomi tinklaraščiai.

Labai tikiuosi, jog tinklaraščio pavadinimo pokytis į šio turinį atneš taip trūkusio prieskonio ir leis į visą glamūrą pažiūrėti kitomis akimis. Tinklaraščiui švenčiant penkerių metų sukaktį intensyviai treniravausi Tailande, tad tinkamai nepadėkojau pačioms ištikimiausioms skaitytojoms ir tiems, kurių dėka per penketą gyvenimo metų (kad ir kokie banguoti šie bebūtų) nebuvo nė sekundės, kuomet būčiau abejojusi tinklaraščio egzistencine prasme.

Ir nors galbūt ne laiku, tačiau neabejotinai tinkamoje vietoje - ačiū, kad esate. Ir nors suprantu, jog žmonės tinklaraščiuose ieško vizualių įkvėpimų, o ne ilgų pamokslų, nepykite, bet glaustai rašyti nemoku.

Bučkiai,
Uogintaite
Asmeniškumai arba paaiškinimas, kodėl tinklaraštyje nebeliko asmeniškumų

25.3.16

Kartais norėtųsi juokauti, jog prekinio ženklo kokybę galima įvertinti vien žvelgiant į akių pravedimus - iki šiol šis posakis puikiai pasiteisino, tad laikas apžvelgti vienu mylimiausiu tapusio "Pupa" prekinio ženklo akių kontūro ryškinimui skirtas priemones. Viena jų - "Vamp Definition Liner" akių apvadas.

Priemonę galima rinktis net iš šešių skirtingų atspalvių, tačiau, akivaizdu, jog teisingiausia vertinti klasikinį sordų juodos atspalvį. Produktas pristatomas labai patogioje ir kompaktiškoje pakuotėje - užima nedaug vietos rankinėje ar kosmetinėje, šį patogu nešiotis. Keliaujant nesudarys problemų šio forma ir gabaritai.

Ir nors pakuotė iš pažiūros atrodo labai nedidelė, joje esančios produkto masės pakaks iki metų naudojant šią kone kasdien (pakuotę rekomenduojama sunaudoti per 6 mėnesius nuo jos atidarymo). Gaunama spalva itin sodri ir juoda, pravedimas suteikia matinį efektą (nors apie tai nei pavadinimas, nei aprašymas neinformuoja).

Pravedimo išsilaikymas vietoje, kaip visuomet, stipriai priklauso nuo kitų aplinkos faktorių - odos polinkio išskirti riebalus, oro temperatūros, veiklos bei ktų naudojamų dekoratyvinių priemonių. Kaip visuomet, geriausia šią priemonę naudoti kartu su akių šešėlių pagrindu ar baze, tačiau produktas neblogai išsilaiko ir naudojant jį vieną.

Plunksnele išgaunamas labai ryškus akių kontūras, tad natūralesnio makiažo gerbėjoms ir toms, kurios trokšta blakstienų augimo liniją tik nežymiai paryškinti produktas gali netikti, mat išgaunama linija tikrai dramatiška ir sodri.

Ar rekomenduoju? Neabejotinai taip. Akių pluksnelė neretai gali išgelbėti nevykusį makiažą ar ištaisyti situaciją,kuomet padoriam makiažui nėra laiko. Akys akimirksniu tampa išraiškingomis, o žvilgsnis - kur kas skaidresnis. Priemonės kaina apie 11 eur.


PUPA "Vamp Definition Liner" Akių plunksnelės apžvalga
Nors paprastai tinklaraštyje plėtojamos grožio produktų apžvalgos, reikia pripažinti, jog tai, ką pamato skaitoja - tėra nedidelė ledkalnio viršūnė. Likusi dalis visuomet lieka už kadro, o šiuo atveju - už tinklaraščio ribų. Tačiau plečiantis socialinių tinklų galimybėms šiuos kadrus galima išvysti kitose platformose.

Dėl šios priežasties tinklaraščio instagram paskyroje @uogintaite galima rasti kur kas daugiau kasdienių gyvenimo įvykių, galbūt ne visi lieka užfiksuoti ir tikrai ne visi lieka paviešinti (juk kartais kur kas smagiau išgyventi įvykį, o ne šį stebėti pro objektyvą).

Visgi norisi pasidžiaugti, jog šią savaitę teko sudalyvauti Kino Pavasaro išankstinio atidarymo premjeroje bei pamatyti vieną iš labiausiai sukrečiančių kino juostų "Klubas", taip pat turėjau didelės garbės susipažinti su Holivudo aktoriumi ir režisieriumi Dekster Fletcher bei pamatyti naująjį filmą "Erelis Edis".

Grožio renginių šią savaitę nebuvo daug, tačiau su didele nostalgija norisi prisiminti praėjusios savaitės renginių maratoną, teko svečiuotis interjero namuose "Retroforma", lankytis Mados Infekcijoje, pasitikti "Urban Decay" kosmetikos stendo atidarymą, dalyvauti KristiAna VIP vakarėlyje., "Adidas NMD" pristatyme.  Šią savaitę pavyko susipažini su dermatologiniu prekiniu ženklu SVR, tačiau daugiau apie šį - kitos savaitės apžvalgoje.

Kiekvieną kartą apėmus liūdesiui teko įsijungti asmeninių nuotraukų archyvą ir su didele meile Azijai peržvelgti keliones Pietų Korėjoje bei Tailande, o tuo pačiu pasikrauti energijos Muay Thai treniruotėse Vilniuje Fighacademy akademijoje. Tuo tarpu rašant baigiamąjį bakalaurinį darbą universitetui (kurį sutartinai valiūkiškai vadiname BBD), atliekant praktiką ir grįžus į senąjį darbą Vilniaus senamiestyje su nostalgija tenka svajoti apie universiteto baigimą, artėjančią vasarą ir nesibaigiančias gyvenimo galimybes, kurias kurtis galime tik patys.
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai
 
 Laikas pakalbėti apie brangią kosmetiką. Taip, ir vėl kalbėsime apie Chanel. Šį kartą apie multifuncionaliai veikiantį makiažo pagrindą, turinti šviesinti ir iluminuoti veido odą. Le Blanc De Chanel Multi-Use Illuminating Base priemonė turėti funkcionuoti kaip itin geras makiažo gruntas ir odos burtininkas.

Kalbant apie įpakavimą - stiklinis buteliukas, puikiai derintis prie kitų Chanel priemonių, patogi dozavimui pompa, sofistikuotas dizainas. Visa, ko galima tikėtis iš prabangos prekės. Balta makiažo bazė atrodo mistiška, mat žada pagyvinti veido odą, užtiktinti makiažo laikymosi trukmės pratęsimą ir tiesiog suteikti odai daugiau švytėjimo iš vidaus.

Tepant priemonę ant riešo neabejotinai matomas odos įšviesinimo efektas, oda tampa lygesn4 ir šviesesnė, priemonėje galima įžiūrėti nežymias švytėjimo daleles. Kremas kvepia labai nestipriai, tačiau jautresnės vartotojos kvapą tikrai pajus. Aromatą apibūdinti pakankamai sunku, galima jausti nežymų vaisių ir gėlių šleifą, tačiau šis ant veido tampa kone bekvapiu.

Užtepus bazę ant odos ši pasidengia riebiu riebaliniu sluoksniu, iluminuojantis šios efektas ant veido atrodo standartinis baliklis, o jau po kelių minučių oda pradeda dar labiau blizgėti. Tiesa, blizgesys neprimena sveiko švytėjimo iš vidaus, kurį žada gamintojai ir reklaminės modelių nuotraukos - pastarasis primena susiriebalavusį veidą. Ant viršaus aplikuojant kreminę pudra situacija negerėja - oda išlieka blizgi ir riebaluota.

30ml talpos pakuotė kainuoja apie 45-50 EUR, įsigyti galima didžiosiose kosmetikos parduotuvėse, prekiaujančiose Chanel kosmetika.

Ar rekomenduoju? Priklausomai nuo odos tipo: priemonė gali veikti kur kas geriau turint normalią arba sausą veido odą, tačiau riebią ar mišrią odą turinčioms merginoms produkto liesti nederėtų.
Chanel "Le Blanc De Chanel" multifunkcionalios makiažo bazės apžvalga
Viešint Tailande turėjau nepasotinamą norą apie tailandietišką grožio industriją sužinoti kaip įmanoma daugiau. Tiesa, sužinojus gyvenimo tiesas, kuriomis šiuo klausimu gyvena tailandiečiai pasidarė šiek tiek liūdna - pasirodo, šie eina iš proto dėl korėjietiškos ir japoniškos kosmetikos, o likusią rampos šviesą atiduoda vakarietiškoms dermatologinės kosmetikos priemonėms - Vichy, La Roche Posay, Bioderma etc. Tačiau geras porą savaičių varstant skirtingų kosmetikos parduotuvių duris pagaliau paaiškėjo, jog ir Tailandas turi lokalių prekinių ženklų, tiesa, ne tokių jau prastų. Ir nors galbūt pastarieji niekuomet nebus tokie garsūs, kaip korėjietiška kosmetika, apie šiuos taip pat reikėtų pakalbėti.

Tailando grožio suvokimas itin savitas - merginos mėgsta ryškiai nuspalvotus skruostus, kone juodus storus antakius, balintą veido odą ir ryškius lūpų dažus. Ir nors vietinės merginos savo grožio suvokimą tapatina su korėjietišku, akivaizdu, jog galutinis rezultatas skiriasi iti diena nuo nakties, ypatingai vertinant makiažo subtilybes globaliai, apžiūrint merginas Seoulo (P.Korėja) ir Bangkoko (Tailandas) gatvėse. Korėjietės dažosi taip, kad šių makiažas atrodo tikrai nematomas (kad visgi šis egzistuoja paaiškėja tik gyvenant su vietinėmis merginomis ir matant šias naktį), tuo tarpu tailandietės nebijo paryškinti ir pabrėžti visko: nuo akių kontūro, juodų antakių, ryškiai rožinių skruostų ir ryškių lūpų, kurios puikiai kontrastuoja su nenatūraliai išbalusia veido oda. 

Beauty Cottage prekinis ženklas - tailandietiška kosmetika, gaminama Tailando širdyje Bangkoke. Įdomu tai, jog kai kurios prekės gaminamos tiesiogiai pačiame Tailande, o kai kurios, dėl noro išlaikyti aukštą kokybę ir naudoti aukščiausios kokybės technologijas gaminamos toje pačioje Korėjoje (dėl šios priežasties produktas vis viena netampa korėjietišku - visos formulės ir patentai priklauso Tailandui).

Veido odos priežiūros priemonės nepasirodė vertos dėmesio, taip pat abejonių sukėlė talku prisotintos kreminės ir kompaktinės bei presuotos pudros. Ir visgi, tailandiečiai žino, ką reiškia ryškaus pigmento priemonės, tad dekoratyvinė kosmetika turi kuo pasididžiuoti. Šį kartą išsirinkau matinius akių šešėlius "Color Mystique Matte Shadow". Be abejonės, pasirinkau itin neutralius ir visur pritaikomus atspalvius - šviesų 05 Sand Storm ir šokoladinį 02 Rocky Brown.

Priemonės įpakuotos į ekologiškus produktus primenančias pakuotes, pačios dėžutės labai lengvos, kompaktiškos, lengvai nešiojamos, pagamintos iš lengvo plastiko. Šešėliai neužima daug vietos, tad šiuos drąsiai galima pirkti individualiose tarose (individualiomis paletėmis, kokias galima susikomplektuoti iš Inglot ar MAC šis prekinis ženklas neužsiima).

Pigmentacija - ko  gero pats svarbiausias kriterijus renkantis akių šešėlius. Pastaroji galėtų konkuruoti su garsiausiais prekiniais ženklais - spalvos ryškios, pakankamai ilgai išliekančios (žinoma, nereikėtų pamiršti akių šešėlių pagrindo, jei turite problemų su dienos metu nubėgančiais produktais). Šešėlių išsilaikymas, kaip visuomet, priklauso nuo po apačia dengiamo šešėlių pagrindo. Atspalviai - tikrai tokie, kokius žada pavadinimas "Matte Shadow" - nuostabiai matiniai.

Priemones galima rasti firminėje Beauty Cottage parduotuvėje, tiesa, Tailande, o apie šių distribuciją kitose šalyse ar kontinentuose, deja, pasidomėti neteko. Vieno šešėlio kaina nesiekia 5eur, o su akcijomis ir nuolaidomis, kurių Azijoje apstu bet kokia proga (arba be progos) galima įsigyti ir kone perpus pigiau.

Ar rekomenduoju? Neabejotinai taip. Jei artimiausiu metu planuojate poilsinę kelionę į Tailandą - nepamirškite aplankyti prekybos centrų ir vietinių grožio parduotuvėlių.
Beauty Cottage "Color mystique matte shadow"akių šešėlių apžvalga | AZIJOS GROŽIO PASLAPTYS

24.3.16

Laikas grįžti prie Azijos Grožio Paslapčių ir korėjietiškos kosmetikos. Šiandienos apžvalgose produktas, kurį galiu laikyti laiko patikrinta priemone - apžvalgą rašau įpusėjusi pirmą buteliuką (o po pirmo išmėginimo, viešėdama Korėjoje įsigijau ir antrą - serumas iš tiesų sužavėjo).

"The Face Shop" prekinio ženklo Green Tea produktų linija skirta riebiai ir mišriai odai, mat sudėtyje pagrindinį vaidmenį žaidžia komponentai, reguliuojantys riebalų išsiskyrimą ir odos balansą, taip pat priešuždegimiškai veikiančios sudedamosios dalys. Priemonė turi "5-free" sistemą, kurios pasekoje priemonėje nėra dažiklių, mineralų, alkoholio, gyūlinės kilmės medžiagų ir benzofenono.

Waterfull Serum serumo pavadinimas puikiai atspindi šio funkcijas - maksimaliai drėkinti veido odą, suteikti šiai papildomos drėgmės ir apsaugoti nuo papildomų uždegimų į kuriuos paprastai yra linkusi riebesnė veido oda.

Serumas parduodamas 60ml talpos pakuotėje, tad priemonės nereikia taupyti ir galima šią dosniai aplikuoti tiek ryte, tiek vakare. Pakuotė plastikinė, tad produktą lengva vežiotis į keliones ar laikyti rankinėje (tai buvo vienas svarbiausių kosmetikos pirkimo kriterijų gyvenant Azijoje). Puikiai veikiantis dozatorius produkto paskirstymą daro dar didesne švente. Produktas įpakuotas labai saugiai ir patogiai, tad net didžiausios išsiblaškėlės neprisidarys bėdų su viduje esančiu skysčiu.

Priemonė turi labai specifinį, daugeliui žaliosios arbatos priemonių būdingą kvapą. Kvapas tikrai intensyvus ir kurį laiką jaučiamas jį užsitepus. Kad ir kaip bebūtų, serumas iš tiesų puikus - lengvai įsigeria į odą, šios visiškai nesausina. Oda lieka minkšta ir švelni. Ypatingai priemonė tinkama naudoti kartuoju metų laiku arba tropinėse šalyse, kuomet oda išskiria daugiau riebalų ir yra linkusi į blizgėjimą. Serumas šiek tiek sureguliuoja odos drėgmės balansą ir blizgėjimą. Karštomis vasaros dienomis serumas gali pakeisti net kasdienį kremą (tačiau kartu reikėtų naudoti toniką ir emulsiją). Šaltoms dienoms serumą derėtų papildyti turtingos sudėties drėkinamuoju kremu.

Tiesa, ekonomišku šio serumo pavadinti negalėčiau - pusė pakuotės išsinaudojo per gerą mėnesį, tad vieno buteliuko pakaks iki trijų mėnesių priemonę naudojant taupiai.

Ar rekomenduoju? Tikriausiai į šį klausimą atsakiau dar įrašo pradžioje - serumo teliko pusė, o šį pabaigus manęs laukia antroji pakuotė. Vieno vieneto kaina gali svyruoti nuo 10 USD iki 20 USD priklausomai nuo to, kur ir kokiu metu priemonę įsigysite.
The Face Shop "Green Tea Waterfull Serum" serumo apžvalga | AZIJOS GROŽIO PASLAPTYS

23.3.16

The Body Shop pavasarį susitinka su krūva naujienų. Viena jų - Britiškos rožės kvapo kūno priežiūros linija. Šią pristato devyni skirtingi produktai - nuo akių šešėlių ir skruostų paletės iki tualetinio vandens. Tačiau šį kartą apžvelgti noriu tai, kas pačiai pasirodė aktualiausia ir.. saugiausia pirkti. Tai - švytintis kūno sviestas "British Rose Instant Glow Body Butter".

The Body Shop kūno sviestai seniai tapo kultiniais ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse. Dėl savo turtingos tekstūros, itin maitinančio efekto ir ryškių aromatų šios priemonės tapo favoritais daugeliui merginų.

Kūno sviesto koncepcijos ko gero aptarinėti nėra prasmės, tačiau pastarasis produktas išsiskiria kiek lengvesne tekstūra, greitesniu susigėrimu ir kiek mažesniu kūno maitinimu nei įprastai. Produktas puikiai tinkamas vasarai, kuomet kūną norisi pamaitinti, tačiau šis nereikalauja didelio odos puoselėjimo.

Didžiausias skiriamasis bruožas yra tai, jog šis kūno sviestas savo sudėtyje turi švytinčių dalelių. Šios ant odos tampa nematomomis, tačiau oda pradeda labai lengvai ir natūraliai švytėti. Tokio švytėjimo ypatingai norisi po žiemos speigų ir šildymo sezono nuvargusiai odai.

Taip pat reikėtų aptarti priemonės kvapą. Produktas kvepia itin stipriai, o kvapas primena didelę rožių puokštę. Aplikuojant priemonę ant odos kvapas išsisklaido ir tampa kone nejaučiamu, tačiau odai sušilus jaučiamas nežymus rožių dvelksmas. Kvapas tikrai nėra banalus, greičiau subtilus - būtent tai dažniausiai tampa didžiausia problema, kuomet priemonės kvapa rožėmis, kai kurie rožių kvapai gali priminti sovietinius odekolonus - tokio kvapo šiame kūno svieste tikrai nėra.

Ar rekomenduoju? Taip, jei esate The Body Shop kūno sviesto gerbėjos ir mėgstate tikrų rožių kvapą. 200ml talpos indelio kaina 18.90 €.

Produkto sudėtis: Aqua/Water (Solvent), Glycerin (Humectant), Glycine Soja Oil/Glycine Soja (Soybean) Oil (Emollient), Cetearyl Alcohol (Emulsifying Agent), Ethylhexyl Palmitate (Skin Conditioning Agent), Myristyl Myristate (Emollient), Butyrospermum Parkii Butter/Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (Skin Conditioning Agent - Emollient), C12-15 Alkyl Benzoate (Emollient), Glyceryl Stearate (Emulsifying Agent), PEG-100 Stearate (Surfactant), Bertholletia Excelsa Seed Oil (Emollient), Parfum/Fragrance (Fragrance Ingredient), Panthenol (Skin Conditioning Agent), Mica (Opacifying Agent), Caprylyl Glycol (Skin Conditioning Agent), Dimethicone (Skin Conditioning Agent), Phenoxyethanol (Preservative), Carbomer (Stabiliser/Viscosity Modifier), Tocopherol (Antioxidant), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Benzyl Salicylate (Fragrance Ingredient), Limonene (Fragrance Ingredient), Disodium EDTA (Chelating Agent), Citronellol (Fragrance Ingredient), Geraniol (Fragrance Ingredient), Rose Extract (Skin Conditioning Agent), Linalool (Fragrance Ingredient), Alpha-Isomethyl Ionone (Fragrance Ingredient), Citric Acid (pH Adjuster), Sodium Benzoate (Preservative), Potassium Sorbate (Preservative), CI 77891/Titanium Dioxide (Colorant), CI 17200/Red 33 (Colorant).
The Body Shop "British Rose Instant Glow Body Butter" kūno sviesto apžvalga

22.3.16

Be:Yu dekoratyvinė kosmetika - priemonės, kurių dėl neaiškių priežasčių niekuomet nebūčiau išmėginusi pati. Tačiau akivaizdu, jog tos, kurios galvoja taip pat - praranda labai daug. Šį kartą dar vienas pagyruoliškas įrašas apie Be:Yu "Cashmere Lip Color Matt" matinius skystus lūpų dažus. 

Turimas produktas (92 atspalvio) turi ryškų avietinį pigmentą, kuris, priešingai nei galima nuspėti iš pakuotės, lūpas papuoš ryškiai rožine spalva. Ir nors dažniausiai iš kosmetinių priemonių galima tikėtis priešingo varianto, kuomet atspalviai nėra tokie ryškūs, kokie gali atrodyti pirmą kartą šiuos pamačius, visgi pigmento šiems lūpų dažams gamintojai tikrai nepagailėjo - ryški, tačiau ne vulgari uogų spalva puošia lūpas kone visą dieną.

Kaip ir visuomet, kalbant apie tokius produktus svarbu paliesti išsilaikymo ir lūpų sausinimo klausimus. Produktą itin lengva aplikuoti bei paskirstyti, tačiau norint turėti ryškesnius ir aiškesnius lūpų kontūrus geriau naudoti kartu su lūpų pieštuku. Išsilaikymas priklauso nuo jūsų veiklos dienos metu - valgant ar geriant visgi priemonė nusivalo, tačiau kitais atvejais gali išsilaikyti pakankamai ilgą laiką.

Kad ir kaip bebūtų gaila, visgi produktas sausina lūpas. Nakčiai lūpas vertėtų palepinti lūpų kauke ar riebesniu lūpų balzamu.

Ar rekomenduoju? Tikrai taip. Lūpų dažai jau tapo vienu myliausių lūpų dažų atspalvių, o tai, jog su priemone norisi forografuotis dar kartą įrodo, jog produktas vertas dėmesio.


Be:Yu "Cashmere Lip Color Matt" matinių lūpų dažų apžvalga
© 2016 Kotryna Uogintaite