25.3.16

Nors paprastai tinklaraštyje plėtojamos grožio produktų apžvalgos, reikia pripažinti, jog tai, ką pamato skaitoja - tėra nedidelė ledkalnio viršūnė. Likusi dalis visuomet lieka už kadro, o šiuo atveju - už tinklaraščio ribų. Tačiau plečiantis socialinių tinklų galimybėms šiuos kadrus galima išvysti kitose platformose.

Dėl šios priežasties tinklaraščio instagram paskyroje @uogintaite galima rasti kur kas daugiau kasdienių gyvenimo įvykių, galbūt ne visi lieka užfiksuoti ir tikrai ne visi lieka paviešinti (juk kartais kur kas smagiau išgyventi įvykį, o ne šį stebėti pro objektyvą).

Visgi norisi pasidžiaugti, jog šią savaitę teko sudalyvauti Kino Pavasaro išankstinio atidarymo premjeroje bei pamatyti vieną iš labiausiai sukrečiančių kino juostų "Klubas", taip pat turėjau didelės garbės susipažinti su Holivudo aktoriumi ir režisieriumi Dekster Fletcher bei pamatyti naująjį filmą "Erelis Edis".

Grožio renginių šią savaitę nebuvo daug, tačiau su didele nostalgija norisi prisiminti praėjusios savaitės renginių maratoną, teko svečiuotis interjero namuose "Retroforma", lankytis Mados Infekcijoje, pasitikti "Urban Decay" kosmetikos stendo atidarymą, dalyvauti KristiAna VIP vakarėlyje., "Adidas NMD" pristatyme.  Šią savaitę pavyko susipažini su dermatologiniu prekiniu ženklu SVR, tačiau daugiau apie šį - kitos savaitės apžvalgoje.

Kiekvieną kartą apėmus liūdesiui teko įsijungti asmeninių nuotraukų archyvą ir su didele meile Azijai peržvelgti keliones Pietų Korėjoje bei Tailande, o tuo pačiu pasikrauti energijos Muay Thai treniruotėse Vilniuje Fighacademy akademijoje. Tuo tarpu rašant baigiamąjį bakalaurinį darbą universitetui (kurį sutartinai valiūkiškai vadiname BBD), atliekant praktiką ir grįžus į senąjį darbą Vilniaus senamiestyje su nostalgija tenka svajoti apie universiteto baigimą, artėjančią vasarą ir nesibaigiančias gyvenimo galimybes, kurias kurtis galime tik patys.
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai
 
 Laikas pakalbėti apie brangią kosmetiką. Taip, ir vėl kalbėsime apie Chanel. Šį kartą apie multifuncionaliai veikiantį makiažo pagrindą, turinti šviesinti ir iluminuoti veido odą. Le Blanc De Chanel Multi-Use Illuminating Base priemonė turėti funkcionuoti kaip itin geras makiažo gruntas ir odos burtininkas.

Kalbant apie įpakavimą - stiklinis buteliukas, puikiai derintis prie kitų Chanel priemonių, patogi dozavimui pompa, sofistikuotas dizainas. Visa, ko galima tikėtis iš prabangos prekės. Balta makiažo bazė atrodo mistiška, mat žada pagyvinti veido odą, užtiktinti makiažo laikymosi trukmės pratęsimą ir tiesiog suteikti odai daugiau švytėjimo iš vidaus.

Tepant priemonę ant riešo neabejotinai matomas odos įšviesinimo efektas, oda tampa lygesn4 ir šviesesnė, priemonėje galima įžiūrėti nežymias švytėjimo daleles. Kremas kvepia labai nestipriai, tačiau jautresnės vartotojos kvapą tikrai pajus. Aromatą apibūdinti pakankamai sunku, galima jausti nežymų vaisių ir gėlių šleifą, tačiau šis ant veido tampa kone bekvapiu.

Užtepus bazę ant odos ši pasidengia riebiu riebaliniu sluoksniu, iluminuojantis šios efektas ant veido atrodo standartinis baliklis, o jau po kelių minučių oda pradeda dar labiau blizgėti. Tiesa, blizgesys neprimena sveiko švytėjimo iš vidaus, kurį žada gamintojai ir reklaminės modelių nuotraukos - pastarasis primena susiriebalavusį veidą. Ant viršaus aplikuojant kreminę pudra situacija negerėja - oda išlieka blizgi ir riebaluota.

30ml talpos pakuotė kainuoja apie 45-50 EUR, įsigyti galima didžiosiose kosmetikos parduotuvėse, prekiaujančiose Chanel kosmetika.

Ar rekomenduoju? Priklausomai nuo odos tipo: priemonė gali veikti kur kas geriau turint normalią arba sausą veido odą, tačiau riebią ar mišrią odą turinčioms merginoms produkto liesti nederėtų.
Chanel "Le Blanc De Chanel" multifunkcionalios makiažo bazės apžvalga
Viešint Tailande turėjau nepasotinamą norą apie tailandietišką grožio industriją sužinoti kaip įmanoma daugiau. Tiesa, sužinojus gyvenimo tiesas, kuriomis šiuo klausimu gyvena tailandiečiai pasidarė šiek tiek liūdna - pasirodo, šie eina iš proto dėl korėjietiškos ir japoniškos kosmetikos, o likusią rampos šviesą atiduoda vakarietiškoms dermatologinės kosmetikos priemonėms - Vichy, La Roche Posay, Bioderma etc. Tačiau geras porą savaičių varstant skirtingų kosmetikos parduotuvių duris pagaliau paaiškėjo, jog ir Tailandas turi lokalių prekinių ženklų, tiesa, ne tokių jau prastų. Ir nors galbūt pastarieji niekuomet nebus tokie garsūs, kaip korėjietiška kosmetika, apie šiuos taip pat reikėtų pakalbėti.

Tailando grožio suvokimas itin savitas - merginos mėgsta ryškiai nuspalvotus skruostus, kone juodus storus antakius, balintą veido odą ir ryškius lūpų dažus. Ir nors vietinės merginos savo grožio suvokimą tapatina su korėjietišku, akivaizdu, jog galutinis rezultatas skiriasi iti diena nuo nakties, ypatingai vertinant makiažo subtilybes globaliai, apžiūrint merginas Seoulo (P.Korėja) ir Bangkoko (Tailandas) gatvėse. Korėjietės dažosi taip, kad šių makiažas atrodo tikrai nematomas (kad visgi šis egzistuoja paaiškėja tik gyvenant su vietinėmis merginomis ir matant šias naktį), tuo tarpu tailandietės nebijo paryškinti ir pabrėžti visko: nuo akių kontūro, juodų antakių, ryškiai rožinių skruostų ir ryškių lūpų, kurios puikiai kontrastuoja su nenatūraliai išbalusia veido oda. 

Beauty Cottage prekinis ženklas - tailandietiška kosmetika, gaminama Tailando širdyje Bangkoke. Įdomu tai, jog kai kurios prekės gaminamos tiesiogiai pačiame Tailande, o kai kurios, dėl noro išlaikyti aukštą kokybę ir naudoti aukščiausios kokybės technologijas gaminamos toje pačioje Korėjoje (dėl šios priežasties produktas vis viena netampa korėjietišku - visos formulės ir patentai priklauso Tailandui).

Veido odos priežiūros priemonės nepasirodė vertos dėmesio, taip pat abejonių sukėlė talku prisotintos kreminės ir kompaktinės bei presuotos pudros. Ir visgi, tailandiečiai žino, ką reiškia ryškaus pigmento priemonės, tad dekoratyvinė kosmetika turi kuo pasididžiuoti. Šį kartą išsirinkau matinius akių šešėlius "Color Mystique Matte Shadow". Be abejonės, pasirinkau itin neutralius ir visur pritaikomus atspalvius - šviesų 05 Sand Storm ir šokoladinį 02 Rocky Brown.

Priemonės įpakuotos į ekologiškus produktus primenančias pakuotes, pačios dėžutės labai lengvos, kompaktiškos, lengvai nešiojamos, pagamintos iš lengvo plastiko. Šešėliai neužima daug vietos, tad šiuos drąsiai galima pirkti individualiose tarose (individualiomis paletėmis, kokias galima susikomplektuoti iš Inglot ar MAC šis prekinis ženklas neužsiima).

Pigmentacija - ko  gero pats svarbiausias kriterijus renkantis akių šešėlius. Pastaroji galėtų konkuruoti su garsiausiais prekiniais ženklais - spalvos ryškios, pakankamai ilgai išliekančios (žinoma, nereikėtų pamiršti akių šešėlių pagrindo, jei turite problemų su dienos metu nubėgančiais produktais). Šešėlių išsilaikymas, kaip visuomet, priklauso nuo po apačia dengiamo šešėlių pagrindo. Atspalviai - tikrai tokie, kokius žada pavadinimas "Matte Shadow" - nuostabiai matiniai.

Priemones galima rasti firminėje Beauty Cottage parduotuvėje, tiesa, Tailande, o apie šių distribuciją kitose šalyse ar kontinentuose, deja, pasidomėti neteko. Vieno šešėlio kaina nesiekia 5eur, o su akcijomis ir nuolaidomis, kurių Azijoje apstu bet kokia proga (arba be progos) galima įsigyti ir kone perpus pigiau.

Ar rekomenduoju? Neabejotinai taip. Jei artimiausiu metu planuojate poilsinę kelionę į Tailandą - nepamirškite aplankyti prekybos centrų ir vietinių grožio parduotuvėlių.
Beauty Cottage "Color mystique matte shadow"akių šešėlių apžvalga | AZIJOS GROŽIO PASLAPTYS

24.3.16

Laikas grįžti prie Azijos Grožio Paslapčių ir korėjietiškos kosmetikos. Šiandienos apžvalgose produktas, kurį galiu laikyti laiko patikrinta priemone - apžvalgą rašau įpusėjusi pirmą buteliuką (o po pirmo išmėginimo, viešėdama Korėjoje įsigijau ir antrą - serumas iš tiesų sužavėjo).

"The Face Shop" prekinio ženklo Green Tea produktų linija skirta riebiai ir mišriai odai, mat sudėtyje pagrindinį vaidmenį žaidžia komponentai, reguliuojantys riebalų išsiskyrimą ir odos balansą, taip pat priešuždegimiškai veikiančios sudedamosios dalys. Priemonė turi "5-free" sistemą, kurios pasekoje priemonėje nėra dažiklių, mineralų, alkoholio, gyūlinės kilmės medžiagų ir benzofenono.

Waterfull Serum serumo pavadinimas puikiai atspindi šio funkcijas - maksimaliai drėkinti veido odą, suteikti šiai papildomos drėgmės ir apsaugoti nuo papildomų uždegimų į kuriuos paprastai yra linkusi riebesnė veido oda.

Serumas parduodamas 60ml talpos pakuotėje, tad priemonės nereikia taupyti ir galima šią dosniai aplikuoti tiek ryte, tiek vakare. Pakuotė plastikinė, tad produktą lengva vežiotis į keliones ar laikyti rankinėje (tai buvo vienas svarbiausių kosmetikos pirkimo kriterijų gyvenant Azijoje). Puikiai veikiantis dozatorius produkto paskirstymą daro dar didesne švente. Produktas įpakuotas labai saugiai ir patogiai, tad net didžiausios išsiblaškėlės neprisidarys bėdų su viduje esančiu skysčiu.

Priemonė turi labai specifinį, daugeliui žaliosios arbatos priemonių būdingą kvapą. Kvapas tikrai intensyvus ir kurį laiką jaučiamas jį užsitepus. Kad ir kaip bebūtų, serumas iš tiesų puikus - lengvai įsigeria į odą, šios visiškai nesausina. Oda lieka minkšta ir švelni. Ypatingai priemonė tinkama naudoti kartuoju metų laiku arba tropinėse šalyse, kuomet oda išskiria daugiau riebalų ir yra linkusi į blizgėjimą. Serumas šiek tiek sureguliuoja odos drėgmės balansą ir blizgėjimą. Karštomis vasaros dienomis serumas gali pakeisti net kasdienį kremą (tačiau kartu reikėtų naudoti toniką ir emulsiją). Šaltoms dienoms serumą derėtų papildyti turtingos sudėties drėkinamuoju kremu.

Tiesa, ekonomišku šio serumo pavadinti negalėčiau - pusė pakuotės išsinaudojo per gerą mėnesį, tad vieno buteliuko pakaks iki trijų mėnesių priemonę naudojant taupiai.

Ar rekomenduoju? Tikriausiai į šį klausimą atsakiau dar įrašo pradžioje - serumo teliko pusė, o šį pabaigus manęs laukia antroji pakuotė. Vieno vieneto kaina gali svyruoti nuo 10 USD iki 20 USD priklausomai nuo to, kur ir kokiu metu priemonę įsigysite.
The Face Shop "Green Tea Waterfull Serum" serumo apžvalga | AZIJOS GROŽIO PASLAPTYS

23.3.16

The Body Shop pavasarį susitinka su krūva naujienų. Viena jų - Britiškos rožės kvapo kūno priežiūros linija. Šią pristato devyni skirtingi produktai - nuo akių šešėlių ir skruostų paletės iki tualetinio vandens. Tačiau šį kartą apžvelgti noriu tai, kas pačiai pasirodė aktualiausia ir.. saugiausia pirkti. Tai - švytintis kūno sviestas "British Rose Instant Glow Body Butter".

The Body Shop kūno sviestai seniai tapo kultiniais ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse. Dėl savo turtingos tekstūros, itin maitinančio efekto ir ryškių aromatų šios priemonės tapo favoritais daugeliui merginų.

Kūno sviesto koncepcijos ko gero aptarinėti nėra prasmės, tačiau pastarasis produktas išsiskiria kiek lengvesne tekstūra, greitesniu susigėrimu ir kiek mažesniu kūno maitinimu nei įprastai. Produktas puikiai tinkamas vasarai, kuomet kūną norisi pamaitinti, tačiau šis nereikalauja didelio odos puoselėjimo.

Didžiausias skiriamasis bruožas yra tai, jog šis kūno sviestas savo sudėtyje turi švytinčių dalelių. Šios ant odos tampa nematomomis, tačiau oda pradeda labai lengvai ir natūraliai švytėti. Tokio švytėjimo ypatingai norisi po žiemos speigų ir šildymo sezono nuvargusiai odai.

Taip pat reikėtų aptarti priemonės kvapą. Produktas kvepia itin stipriai, o kvapas primena didelę rožių puokštę. Aplikuojant priemonę ant odos kvapas išsisklaido ir tampa kone nejaučiamu, tačiau odai sušilus jaučiamas nežymus rožių dvelksmas. Kvapas tikrai nėra banalus, greičiau subtilus - būtent tai dažniausiai tampa didžiausia problema, kuomet priemonės kvapa rožėmis, kai kurie rožių kvapai gali priminti sovietinius odekolonus - tokio kvapo šiame kūno svieste tikrai nėra.

Ar rekomenduoju? Taip, jei esate The Body Shop kūno sviesto gerbėjos ir mėgstate tikrų rožių kvapą. 200ml talpos indelio kaina 18.90 €.

Produkto sudėtis: Aqua/Water (Solvent), Glycerin (Humectant), Glycine Soja Oil/Glycine Soja (Soybean) Oil (Emollient), Cetearyl Alcohol (Emulsifying Agent), Ethylhexyl Palmitate (Skin Conditioning Agent), Myristyl Myristate (Emollient), Butyrospermum Parkii Butter/Butyrospermum Parkii (Shea) Butter (Skin Conditioning Agent - Emollient), C12-15 Alkyl Benzoate (Emollient), Glyceryl Stearate (Emulsifying Agent), PEG-100 Stearate (Surfactant), Bertholletia Excelsa Seed Oil (Emollient), Parfum/Fragrance (Fragrance Ingredient), Panthenol (Skin Conditioning Agent), Mica (Opacifying Agent), Caprylyl Glycol (Skin Conditioning Agent), Dimethicone (Skin Conditioning Agent), Phenoxyethanol (Preservative), Carbomer (Stabiliser/Viscosity Modifier), Tocopherol (Antioxidant), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Benzyl Salicylate (Fragrance Ingredient), Limonene (Fragrance Ingredient), Disodium EDTA (Chelating Agent), Citronellol (Fragrance Ingredient), Geraniol (Fragrance Ingredient), Rose Extract (Skin Conditioning Agent), Linalool (Fragrance Ingredient), Alpha-Isomethyl Ionone (Fragrance Ingredient), Citric Acid (pH Adjuster), Sodium Benzoate (Preservative), Potassium Sorbate (Preservative), CI 77891/Titanium Dioxide (Colorant), CI 17200/Red 33 (Colorant).
The Body Shop "British Rose Instant Glow Body Butter" kūno sviesto apžvalga

22.3.16

Be:Yu dekoratyvinė kosmetika - priemonės, kurių dėl neaiškių priežasčių niekuomet nebūčiau išmėginusi pati. Tačiau akivaizdu, jog tos, kurios galvoja taip pat - praranda labai daug. Šį kartą dar vienas pagyruoliškas įrašas apie Be:Yu "Cashmere Lip Color Matt" matinius skystus lūpų dažus. 

Turimas produktas (92 atspalvio) turi ryškų avietinį pigmentą, kuris, priešingai nei galima nuspėti iš pakuotės, lūpas papuoš ryškiai rožine spalva. Ir nors dažniausiai iš kosmetinių priemonių galima tikėtis priešingo varianto, kuomet atspalviai nėra tokie ryškūs, kokie gali atrodyti pirmą kartą šiuos pamačius, visgi pigmento šiems lūpų dažams gamintojai tikrai nepagailėjo - ryški, tačiau ne vulgari uogų spalva puošia lūpas kone visą dieną.

Kaip ir visuomet, kalbant apie tokius produktus svarbu paliesti išsilaikymo ir lūpų sausinimo klausimus. Produktą itin lengva aplikuoti bei paskirstyti, tačiau norint turėti ryškesnius ir aiškesnius lūpų kontūrus geriau naudoti kartu su lūpų pieštuku. Išsilaikymas priklauso nuo jūsų veiklos dienos metu - valgant ar geriant visgi priemonė nusivalo, tačiau kitais atvejais gali išsilaikyti pakankamai ilgą laiką.

Kad ir kaip bebūtų gaila, visgi produktas sausina lūpas. Nakčiai lūpas vertėtų palepinti lūpų kauke ar riebesniu lūpų balzamu.

Ar rekomenduoju? Tikrai taip. Lūpų dažai jau tapo vienu myliausių lūpų dažų atspalvių, o tai, jog su priemone norisi forografuotis dar kartą įrodo, jog produktas vertas dėmesio.


Be:Yu "Cashmere Lip Color Matt" matinių lūpų dažų apžvalga
PUPA "Vamp Extreme" blakstienų tušas - vienas tų produktų, kuriuos išmėginti norėjosi ne dėl gerų reklaminių šūkių, o dėl nuolatinių tinklaraštininkių pagyrų, kurios iš internetinės platformos persikėlė į mergaitiškas diskusijas prie kavos puodelio. Jei reikėtų įvardinti vieną priemonę, kuri pastaraisiais mėnesiais sulaukė daugiausiai dėmesio ir tuo pačiu metu viliojo savo funkcijomis - tai būtų PUPA "Vamp Extreme". Apie šį blakstienų tušą svajojau gyvendama Pietų Korėjoje, apie šį produktą galvojau ir viešėdama Tailande - jokia blakstienų priemonė, išmėginta Azijoje nepadarė tokio įspūdžio, kokį tikėjausi gausianti su šiuo tušu.

Pagaliau pavyko išmėginti jį savomis rankomis. Tiesa, pirmuosius kartus testavau pasiskolinusi šį iš draugės, vėliau suvokiau, jog jo reikia ir pačiai. Rinkdamasi tušus iš dalies esu išranki - žinau, kokio efekto noriu dirbdama su šiuo produktu. Kita vertus niekuomet nenaudoju vienos priemonės - blakstienoms kiekvieną dieną naudoju mažiausiai du skirtingus blakstienų tušus, tad dažnai turimų tušų poveikis nėra toks svarbus - galutinį efektą dažniausiai suteikia produktų kombinavimas tarpusavyje.

Ir visgi, minėtasis produktas apjungia visa, ko tikiuosi iš blakstienų produkto - nepaprastai sodrią spalvą, maksimalų blakstienų atskyrimą ir išskirstymą, riebios konsistencijos tušo masę, nepaprastai ryškų blakstienų efektą. Naudojant produktą daugelis merginų atrodo tarytum prisiauginusios ar prisilipinusios dirbtines blakstienas. Tiesa, man šio efekto pastebėti nepavyko tikriausiai dėl to, kad ir iki šio tušo galėjau išgauti panašų efektą naudodama porą skirtingų produktų.

Tušas suteikia nepaprastai ryškų ir dramatišką efektą. Produktas vietoje puikiai išsilaiko visą dieną, nenubėga ir nenutrupa dienos bėgyje. Iš šio privalumo išsivysto vienas minusas - priemonę pakankamai sudėtinga pašalinti dienos pabaigoje. Naudojant tik šiltą vandenį tušo pašalinti nepavyks, tačiau naudojant rimtesnius tušus pašalinančias priemones tai neturėtų būti didelė problema.

Šiuo atveju į priemonę atkreipti dėmesį rekomenduočiau toms, kurios ieško efektyvaus ir dramatiško efekto. Jei esate įpratusios naudoti porą blakstienų tušų, PUPA gali tapti puikia investicija - viename tuše gausite visų įmanomų produktų rezultatą.

Ar rekomenduoju? Taip. Dabar akivaizdu, kodėl tušu taip džiaugiasi didelis skaičius merginų. Priemonės kaina apie 9eur.


PUPA "Vamp Extreme" Blakstienų tušo apžvalga

21.3.16

MOSCHINO kurdami savo madą niekuomet nebijo stebinti, šokiruoti, o kartais priversti pasijuokti iš paties savęs. Būtent taip nutiko ir su naujuoju sarkazmu perpintu limituoto leidimo kvapu "Fresh Couture", neseniai atsiradusiu Lietuvos parfumerijos stenduose. Akivaizdu, jog kvapo pateikimas nuo pirmųjų sekundžių teko pačia didžiausia komercine parfumerija sensacija - apie kvapą norisi kalbėti visiems. O pagrindinis klausimas, kurį tenka išgirsti šią savaitę "o tai kaip kvepia?". Tačiau apie viską nuo pradžių - šį kartą į kvepalus reikia žvelgti ne tik kaip į atskirą kasdienį aromatą, tačiau kaip į savitą koncepciją turintį performanso papildinį.
Pagrindinė aromato idėja  - sugretinti kasdienį ir banalų produktą – buitinį valiklį – su prabangos prekės ženklo kvepalais. Stebinantis ir ironiškas aromatas, žaidžiantis gaiviais, džiaugsmingais akcentais ir gundančiu moteriškumu. Žaižaruojančios, prikaustančios viršutinės natos, kuriose saulėtą mandarino ir bergamotės derinį praturtina ryškus ir egzotiškas kvapiosios kanangos dvelksmas. Sultinga, viliojanti avietė suteikia spalvingumo ir žaismingumo gėlinėms širdies natoms, kuriose skleidžiasi aksominė ir elegantiška baltojo bijūno bei kvepenės puokštė. Pamatinės natos pabrėžia rafinuotą ir šiuolaikišką kvapo charakterį, kurį sukuria jausmingas ir skaidrus medienos, baltojo pačiulio ir ambroksano akordas.

Vienas labiausiai nuviliančių momentų - kvepalų dangtelis. Šį kartą labai norėjosi kvepalais purkštis tiesiai iš langų ploviklio dozatoriaus. Deja, dėl kažkokios priežasties kūrėjai nusprendė tik imituoti puršiklį, o į buteliuką įtaisyti klasikinį dozatorių. Taip pat reikia priminti, jog tai - nėra intensyvūs ilgai išliekantys kvepalai. Net pats gamintojas produktą vadina "purškiamu tualetiniu vandeniu", tad ilgo išsilaikymo tikėtis nereikėtų.
Įrašo pabaigoje noriu atsakyti į klausimą kaip kvepia kvepalai. Įsivaizduokite, kaip gali kvepėti langų ploviklis arba tualeto gaiviklis - būtent taip kvepia ir MOSCHINO naujiena Fresh Couture.  Kvepalus dievins kiekvienas parfumerijos gerbėjas ir kvepalų kolekcionierius, tačiau ne mažiau šiais džiaugsis ir ištikimi Moschino kvapų mylėtojai, mat naujasis Fresh Couture turi tą patį pamatinį citrusinį pagrindą, kurį turėjo Hippy Fizz, Cheap & Chic I Love Love, Cheap & Chic Light Clouds.  

Ar rekomenduoju? Taip, jei esate neabejingos Moschino kūrybai bei parfumerinėms svajonėms. 30ml kaina 40,98 €, 50ml kaina 59,00 €, 100ml kaina 80,00 €. Taip pat rekomenduoju pasižiūrėti Moschino Fresh Couture kvepalų kampaniją - ši neabejotinai pakels nuotaiką ir dar kartą su didele šypsena leis apmąstyti ribą tarp realybės ir iliuzijos. Arba, kitais žodžiais, primins, jog reikia mokėti pasijuokti iš savęs.

MOSCHINO "Fresh Couture" purškiamo tualetinio vandens apžvalga

20.3.16

 Yra grožio priemonių, kurios tinkamos nešiotis rankinėje, o yra tokių - kurių vienintelė vieta ant kosmetinio stalelio. Būtent tokie taps PUPA Milano "Dot Shock" skaistalai.  Pirma mintis, šovusi į galvą pamačius šį produktą - tai ideali pigesnė Guerlain Meteorites skaistinamųjų meteoritų alternatyva.  Tiesa, pamačius indelyje esančią rutuliukų spalvą teko kiek atsitokėti - šie kur kas labiau pigmentuoti nei Guerlain Meteoritai ir, panašu, jog efektą suteiks visai kitokį.

Nesibaigiantis PUPA kūrybingumas bėgant metams nuo grožio rinkinių išsiplėtojo iki įvairios makiažo priemonių linijos. Šiandien didelę PUPA produktų liniją sudaro ir parfumerija. Italijoje PUPA įeina į selektyvių ir pusiau selektyvių makiažo priemonių kompanijų penketą. Remiantis 2007 metų duomenimis,  visa jos produkcija patikėta išskirtiniams platintojams net 58 pasaulio šalyse. Šį pavasarį PUPA pasitiko su garsiai tinklaraščiuose aptarinėjama PUPA "Dot Shock" kosmetikos kolekcija. 

Atidarius skaistalų pakuotę galima gauti širdies smūgį - jūsų laukia ryškios neoninės rausvos spalvos bei intensyvūs raudoni šios atspalviai. Tiesa, nuogąstauti iš anksto nereikėtų - produktas nesuteikia tokios intensyvios spalvos kokia atrodo pakuotėje. Iš tiesų skaistalai suteikia švelnų rausvą atspalvį skruostams nepadarydami šių ryškiais arlekino žandais.

Pakuotė labai daili, tad puikiai tinka grožio stalelio dekoracijai. Tiesa, keliauti su šia priemone bus sudėtinga, mat pakuotė pagaminta iš sunkaus ir storo stiklo, o viduje esantys burbuliukai lengvai ir žaismingai pasipils iš indelio vos radę tam progą.

Rutuliukus naudoti pakankamai nepatogu, mat norint gauti pigmento tenka šepetėlį pasukioti tarp burbuliukų, o šie labai smagiai byra visur aplink - dirbti reikia itin kruopščiai ir susikaupus. Gautas rezultatas - mielas ir sveikai skaistus veidas.

Ar rekomenduoju? Taip, jei ieškote skaistalų ir neplanuojate šių nešiotis rankinėje ar keliauti su jais. 22gr. pakuotės kaina apie 16eur.

PUPA "Dot Shock" skaistalų apžvalga
Mados Infekcija - neabejotinai vienas svarbiausių metinių mados renginių Lietuvoje. Nepaisant daugelio kitų kasmetinių individualių dizainerių kolekcijų pristatymų - Mados Infekcija vis dar išlieka tuo renginiu, į kurį pažiopsoti norisi nepaisant savo asmeninės draugystės su mada ar mados industrija.

Pilnametystės sulaukęs lietuviškasis mados festivalis šiais metais ieškojo Džeimso Bondo aukų. Ar rado? Atsakyti į klausimą reikėtų kiekvienam asmeniškai, tačiau akivaizdu, jog pasižiūrėti tikrai buvo į ką. Dvi dienos, kupinos laukimo, smalsumo, be proto gražių žmonių, nuostabių performansų ir puikios draugijos - visa, ko reikia, kad pasijustum tikrai grįžęs į namus.

Daugelis Mados Infekcijos renginio koncepcijų kartojasi metų metus, tad kartais norėtųsi pakomentuoti "tą jau mačiau prieš penketą metų". Kad ir kaip bebūtų, norisi pripažinti, jog kai kurie kūrybiniai sprendimai verti didelės pagarbos. Galbūt faktas, jog renginio metu svečiai iš salės nėra išleidžiami ir įleidžiami gali atrodyti kiek akiplėšiškas ir agresyvus, visgi tokiu būdu užtikrinama, jog svečiai performanso metu gerbs madą ir išlauks iki renginio pabaigos arba artimiausios pertraukos. Kitais žodžiais kalbant - jei pakako noro atvykti į renginį, būk mielas, gerbk jame dalyvaujančius kūrėjus bei jų darbą - išlauk iki renginio pabaigos. Tokiu sprendimu išvengiama masinių migracijų iš pagrindinės salės nusivylus pasirodymu, kaip kad įvyko 2015 metų InŽi kolekcijos pristatyme.

Irį nors vis dar išlieka labai daug pastabų renginio organizatoriams (pastabos ir paburbėjimai labiausiai taikytini strategams, biudžetininkams bei kitiems su verslo puse susijusiems asmenims), ypatingą padėką norisi išreikšti kūrybinei renginio grupei bei festivalio pradininkėms Sandrai Straukaitei ir Renatai Mikailionytei. Be šių nuostabių ir visuomet kūryba degančių asmenybių nebūtų ne tik Mados Infekcijos, bet ir lietuviškosios "mados savaitės". Taip pat norėtųsi stipriai padėkoti kiekvienam renginyje dalyvavusiam dizaineriui - kiekvienas pasirodymas turėjo savo koncepcijas, individualų suvokimą bei savitą auditoriją. 

Tiesa, jau eilę metų Mados Infekcijos renginys tapo ne tik kūryba ir mada alsuojančiomis dienomis, bet ir galimybe prisiminti, kiek daug gražių žmonių turime savo šalyje. Gražūs buvo visi - tiek podiumu žengiantys modeliai, tiek renginio svečiai.

Taip pat dėkoju renginio organizatoriams už suteiktą akreditaciją bei galimybę pamatyti lietuvišką madą iš arti. Už nuotrauką dėkoju   Vincui Alesiui, už naujus skruostikaulius Alionai, o už sėdimą vietą renginio metu ir naktinius burgerius Akvilei iš portalo swo.
Mados Infekcija 2016
Jei reikėtų išskirti labiausiai nustebinusį grožio produktą pastarosiomis savaitėmis tikriausiai įvardinčiau Make Up Factory matinius kreminius lūpų dažus "Mat Lip Fluid". Ne dėl to, kad pastarieji būtų itin didelė naujiena ar stebuklas, o dėl to, kad atsižvelgiant į pastarųjų kokybę ir rezultatą apie šiuos viešoje erdvėje kalbama per mažai.

Make Up Factory dekoratyvinė kosmetika - profesionaliam naudojimui sukurtos grožio priemonės, tinkamos naudoti ir lengvai prieinamos ne tik profesionalams, bet ir grožio aistruoliams. Priemones nesunkiai galima rasti didžiosiose grožio priemonėmis prekiaujančiose parduotuvėse (Kosmada, KristiAna), o kaina šiek tiek žemesnė nei įptastų profesionaliam naudojimui skirtų produktų.

Make Up Factory neretai maišomas su Make Up For Ever prekiniu ženklu, kurį garsiai giria daugelis grožio profesionalų. Kad ir kaip bebūtų, abu prekiniai ženklai verti pagarbos ir dėmesio.

Šį kartą noriu aptarti turimus Make Up Factory "Mat Lip Fluid" skystus matinius lūpų dažus. Šiuos galima rasti net šešių skirtingų atspalvių. Mano turimi atspalviai - ryškiai raudonas 40 Pure Red, persikinis 26 Nude Apricot. Priemonės neturi jokio kvapo. Lengvai turtinga gelio tekstūra šią padengus ant lūpų odos tampa matine. Dažas džiūsta pakankamai greitai, tad darbuojantis reikėtų visą dėmesį skirti šiai procedūrai. Produktai turi nepaprastai ryškų pigmentą, tad skųstis dėl lengvos spalvos tikrai nereikės.

Lūpų dažų išsilaikymas stipriai priklauso nuo išankstinio lūpų paruošimo - prieš aplikuojant dažus lūpas padengus ilgai išsilaikančiu lūpų pieštuku ryškiomis lūpomis galima išbūti visą dieną. Kitu atveju valgant ir geriant dažai apsitrins (tiesa, trinasi priemonė pakankamai natūraliai, tačiau aplikavimas dienos bėgyje stipriai rekomenduotinas).

Kaip ir daugelis matinių lūpų dažų, "Mat Lip Fluid" sausina lūpas, tad dažais piktnaudžiauti nereikėtų, tačiau itin niūrią darbo dieną ar svarbaus renginio proga šie gali tapti mylimiausiu makiažo akcentu - spalvos nepaprastai gražios, o šių efektas tiesiog stulbinantis!

Ar rekomenduoju? Taip taip taip. Ir nors dažai greitai naudojasi, efektas vertas kiekvieno prieš tai išvardinto minuso. Kaina be akcijos gali siekti 15 €, tačiau parduotuvėje dažnai vykdomos akcijos, kurių metu priemones galima įsigyti su nuolaida. 

Make Up Factory "Mat Lip Fluid" matinių lūpų dažų apžvalga

17.3.16

Tonikas - vienas svarbiausių odos priežiūros komponentų, apie kurį, kaip taisyklė, pakalbėti visuomet pamirštame. Pastarasis reikalingas tam, kad oda efektyviau absorbuotų veido serumą, emulsiją bei drėkinamąjį kremą. Šis paruošia odą sugerti daugiau produkto, o tuo pačiu garantuoja, jog šis paveiks mūsų odos būklę stipriau, nei naudojant produktus įprastai.

Šiandienos apžvalgoje Oriflame naujiena "NovAge" odą švelninantis tonizuojantis losjonas, pristatomas ypatingai gardžiai išreklamuotoje "NovAge" kolekcijoje, kurios pagrindinis fokusas - padidintas odos elastingumas bei išraiškingesnės veido formos palaikymas. Pastarasis ypatingai populiarius Azijos šalyse, kuomet norima išgauti tam tikrą veido formą bei griežtesnius veido bruožus. Ir nors apie šias inovatyvias technologijas padiskutuoti būtų itin smagu, visgi reikia pripažinti, jog produktas nevertas šių aptarimo. Verčiau grįžti prie klasikinės toniko sampratos ir į produktą žiūrėti kaip į dar vieną tonizuojantį bei odą puoselėjantį losjoną.

Tai - gaivinamasis vandeninis gelinis tonizuojamasis losjonas.Produktas puikiai pašalina likučius po valymo ir pripildo odą drėgmės, kad ji būtų ypatingai švari, švelni, glotni ir spindinti. Dėl vandeninės konsistencijos ir valomosios funkcijos šį norėtųsi prilyginti miceliniam vandeniui, tačiau makiažo tonikas tikrai nenuvalo, šį geriau šalinti įprastiniais makiažo valikliais. Kad ir kaip bebūtų, priemonė tonizuoja ir atgaivina veido odą be priekaištų. 

Pirmas aspektas, ypatingai kritęs į akis (arba greičiau uoslę) buvo losjono aromatas - šis ne tik be galo švelnus ir raminantis, bet ir primenantis aukštos kokybės tonikų kvapą. Ir nors šis kriterijus neturėtų būti prioritetas renkantis tonizuojančią priemonę, visgi malonus kvapas grožio ritualus paverčia kur kas malonesniais.

Ar rekomenduoju? Iš dalies taip. Produktas stebuklų nedaro, tačiau tinkamai paruošia veido odą tolimesniam šios puoselėjimui. 200ml talpos kaina 11,90 EUR.
Oriflame "NovAge" veido toniko apžvalga
© 2016 Kotryna Uogintaite