22.5.16

Negailestingai atrėjant vasarai tenka itin kritiškai pažvelgti ne tik į savo gyvenimo tikslus, bet ir į savo kūno formas, o su jomis - odos stangrumą. Neretas žmogus, ypatingai moterys, skundžiasi problematinėmis vietomis, kurias puošia negailestingas celiulito sluoksnis. Kosmetikos gamintojai tiesiog džiūgauja, į rinką paleisdami kaip įmanoma didesnį pasirinkimą anticeliulitinių priemonių, turėsiančių išnaikinti šią problemą ir leistis džiaugtis lygia bei glotnia kūno oda. Priemonių nuo celiulito galima rasti įvairiausių - nuo kainuojančių porą eurų iki tokių, kurios pareikalaus poros šimtų investicijų. Vienintelis išlikęs aktualus klausimas - ar verta?

Šį kartą būnet šiai temai plėtoti pasirinktas produktas iš Avon "Solution Advanced Anti-Cellulite Treatment Gel". Užbėgant įvykiams už akių galiu įspėti, jog priemonė negali būti vertinama teigiamai ar neigiamai, mat, kaip ir kitos anticeliulitinės priemonės, pastarasis gelis celiulito neišgydys. Tam yra pora priežasčių, apie kurias pakalbėsime kiek vėliau.

Priemonė turi labai nestiprų ir neįkyrų kvapą, šis dingsta produktą paskirsčius po odos paviršių. Gelinė konsistencija šiek tiek lipnesnė nei įprasti geliai, tad paskirstant šį tenka dirbti itin kruopščiai ir atidžiai. Kaip ir galima įspėti žvelgiant į pakuotę - produktas turėtų suteikti "deginantį" efektą, dėl to ypatingai svarbu, kad produkto nepapultų ant veido, o ypatingai - akių srities. Priemonė suteikia ypatingai aštrų deginantį efektą, kremu pateptos vietos tiesiog liepsnoja, oda nežymiai paraudonuoja ir pradeda kaisti ne tik iš vidaus, bet ir iš išorės. Galima daryti prielaidą, jog produktas aktyvina  kraujo cirkuliaciją, o dėl šios priežasties oda kaista. Kaip ir buvo tikėtasi, net ir ilgalaikis produkto naudojimas tikrai nepanaikins celiulito sluoksnio ant jūsų odos, o apie šį darinį vertėtų pakalbėti kiek išsamiau.

Visų pirma, celiulitas kamuoja ne tik viršsvorį turinčias moteris, bet ir jaunutes ar itin lieknas merginas. Tam neretai jokios įtakos neturi ir gimdymo faktas - celiulitą neretai turi ir negimdžiusios merginos ar moterys. Kitais žodžiais tariant - šis reiškinys nepriklauso nuo jūsų svorio ar amžiaus grupės. Celiulitas laikomas odos uždegimu arba odos liga. Celiulitas – struktūriniai pasikeitimai poodiniame riebaliniame sluoksnyje, kurie sutrikdo mikrocirkuliaciją ir limfos atitekėjimą. Dažniausiai pastebimas ant šlaunų bei raumenų, tačiau galintis atsirasti bet kurioje organizmo vietoje, kur yra riebalinio audinio sluoksnis. Didžiausia ir dažniausiai pasitaikanti celiulito priežastis - paveldimumas. Tačiau nevertėtų viena genams suversti kaltės, mat didelę įtaką turi ir mūsų gyvenimo būdas. Būtent dėl gyvenimo būdo ir kasdienių įpročių galime skatinti šio atsiradimą. Esti begalės skirtingų hipotezių ir mokslinių tyrimų, bandančių paaiškintį tikrąją celiulito atsiradimo priežastį, tačiau galutinai šis procesas lieka neištirtas. Natūralu, jog nenustačius tikrosios atsiradimo priežasties sunku nustatyti ir tai, kaip reikėtų su juo kovoti.

Prieš renkantis priemones nuo celiulito reikėtų šiek tiek apsvarstyti kasdienius gyvenimo įpročius - sporto galimybes, masažo terapijas, sveiką maistą, druskų ribojimą arba atsisakymą, pakankamą vandens kiekio paskirstymą,  tinkamų audinių drabužius, turinčius sąlytį su celiulito pažeista oda, taip pat kasdienio judėjimo ir sėdėjimo ypatumus - be šių kasdienių ritualų jokia anticeliulitinė procedūra neduos jokios naudos.

Sąlygintai celiulito atsiradimui turi įtakos svoris, o tiksliau - riebalų kiekis ir pasiskirstymas mūsų kūne. Asmeninė patirtis byloja, jog atsikračius didelio svorio kiekio vizualiai dingo ir celiulitas. Taip nutiko dėl to, kad organizme buvo pavojingai sumažėjęs riebalų kiekis, kuris galėjo būti didelių sveikatos problemų priežastimi. Normalu, jog priaugus tam tikrą kiekį svorio celiulitas vėl tapo geriau matomas, mat organizme padaugėjo.

Taip pat reikėtų turėti omenyje, jog kaip ir daugelį ligų, esant ypatingam poreikiui, reikėtų gydyti medicininiais, o ne kosmetiniais būdais, tad bet kokie masinėje rinkoje esantys kremai ar serumai nuo celiulito greičiau galėtų būti priskirti prevencinei kosmetikai, nei specializuotai kovoti su tam tikromis problemomis.

Galų gale norėtųsi priminti, jog mylėti save reikėtų nepaisant celiulito kiekio. Celiulitas neturėtų būti kriterijumi vertinti savo savivertę, o meilė sau prasideda nuo savęs pripažinimo būnant tokiomis, kokios esame.
Avon "Solutions Advanced Anti-Cellulite Theatment Gel" anticeliulitinio kremo apžvalga

21.5.16

 Neseniai L'Oreal Paris pristatė naują Volume Million Lashes blakstienų tušo leidimą pavadinimu "Feline". Pastarasis, kaip įprasta Volume Million Lashes blakstienų kolekcijai, turi didelį plastikinį aplikatorių ir guminius šerius. Prekinis ženklas gudriai išnaudoja Volume Million Lashes blakstienų tušo populiarumą kas sezoną išleidžiant vis naują šio variaciją, turinčią vienaip ar kitaip priversti pakeisti įprastinį blakstienų produktą naujuoju.

Tušas pasižymi itin sodria juoda spalva. Aprašymas teigia priemonę esant skirtą tankinti blakstienas ir sukurti šioms dramatišką efektą. Priešingai, nei galima nuspėti iš gamintojų aprašymo, blakstienų tušas nesuteikia jokio tankinančio efekto. Nors blakstienas subtiliu tušo sluoksniu padengia pakankamai gerai, visgi šiuo nepavyksta išgauti ne tik tankių, bet ir įprastinių blakstienų efekto. Geroji priemonės pusė ta, kad priemonė pakankamai gerai ilgina blakstienas, tačiau dėl tankumo stygiaus šios atrodo kiek keistai, o iš turimų blakstienų kuokšto matomos lieka vos kelios.

Ar rekomenduoju? Tiesą sakant tik tuo atveju, jei jums artimas voro jokelių blakstienų tušo efektas ir mėgstate ilgas, tačiau pavienes blakstienas.

L'Oreal Paris "Volume Million Lashes Feline" blakstienų tušo apžvalga

20.5.16

Prieš porą savaičių pačioje Vilniaus širdyje Lietuvos tinklaraštininkėms buvo pristatyta naujoji Lancome veido priežiūros priemonių linija Energie De Vie. Produktai, kaip teigė Lancome atsovai, buvo kuriami remiantis Azijos šalių grožio kultūra, tačiau pritaikyti Europietiškam gyvenimo būdui - aktyviam, dinamiškam ir niekuomet nesibaigiančiam gyvenimo ritmui.

Susitikimo metu buvo galima išmėginti visus tris produktus - naktinę veido kaukę, vandens pagrindu sukurtą losjoną, turintį atstoti įprastinius dieninius kremus ir veido toniką. Produktai pasižymi labai energizuojančiu citrusiniu kvapu, konsistencija labai lengva, šios kone nesijaučia.

Produktams pozicionuoti pasirinktas labai įdomus kontekstas - nuolatinis skubėjimas, koncentracijos trūkumas ir išbalansuotas gyvenimo būdas. Bandant atsiriboti nuo asmeninės nuomonės, kuri tokiam pozicionavimui yra labai apatiška ir, priešingai, skatinanti moteris edukuoti rūpintis savimi ir savo gyvenimo būdu užuot skatinus šias ir toliau gyventi tokį niokojantį gyvenimo būdą, reikia pažymėti, jog būtent šis niuansas ko gero yra dažniausiai sutinkamas kaip pasiteisinimas, kodėl daugelis moterų nesirūpina savo grožiu,

Kad ir kaip bebūtų, pats pozicionavimas parinktas labai gudrus, ir, ko gero, sėkmingas - prekinis ženklas puikiai žino tai, ko eilinė moteris neturi kasdienėje rutinoje - laiko sau. Dėl šios priežasties bandyta į vieną produktą sutalpinti poros produktų veikliuosius ingredientus, o to pasekoje vienas buteliukas turėtų atstoti poros skirtingų priemonių funkcijas. Taip pat gamintojas pasirūpino, jog priemonių tekstūra būtų ypatingai lengva; pagrindinis dieninis veido kremas šį kartą sutilpo į vandens konsistencijos losjoną, kuris ant odos jaučiasi it vanduo.

Būtent minėtąjį produktą teko išmėginti ir man pačiai. Kol kas priemonė vis dar lieka testavimo stadijoje, tačiau iki apžvalgos apie patį losjoną reikėtų priminti, jog čia, kaip ir kitose gyvenimo vietose reikėtų vadovautis taisykle, jog visa galintys produktai galiausiai neatlieka nė vienos funkcijos. Ar taip nutiks ir su Lancome naujiena? Laikas parodys, o iki tol rekomenduoju nepatingėti vakare palepinti savo veido odą papildomu kremo ar kaukės sluoksniu. Oda jums už tai padėkos, jei ne šiandien, tai už dešimt metų.
Nuotraukos: Greta Gedminaitė
Lancome "Energie De Vie" linijos pristatymas

19.5.16

Norėdamos būti gražios, daugiau kaip trečdalis lietuvių moterų persistengia ir daro vieną pagrindinių kasdienio makiažo klaidų. Vienos kosmetikos kompanijos  inicijuotas tyrimas parodė, kad 35 proc. moterų, darydamosi makiažą, siekia išryškinti viską – ir akis, ir lūpas. Pasak makiažo meistrės Jelenos Liaudinienės, tai viena pagrindinių dekoratyvinės kosmetikos naudojimo klaidų. 

Tyrimas taip pat atskleidė, kad trečdalis moterų makiažo įpročių vasarą nekeičia, t. y. jos naudoja tokias pačias makiažo priemones kaip ir kitais metų laikais, renkasi sau įprastas spalvas. Visažistė J. Liaudinienė sako, kad tai, kas tinka šaltesniu ir pilkesniu metų laiku, nebūtinai gerai atrodys ir vasarą.

Bėgant metams, makiažas „leidžiasi“ žemyn
Norėdamos susikurti elegantišką, tvarkingą ir jas puošiantį makiažą, moterys turėtų vadovautis keliomis taisyklėmis. O viena pagrindinių – pabrėžti viršutinę arba apatinę veido dalį. „Kasdieniam makiažui, kad jis neperkrautų veido ir padėtų išryškinti moters žavesį, derėtų pasirinkti, ką norime akcentuoti – akis ar lūpas. Ši taisyklė padeda išvengti klouno įvaizdžio, ypač, jeigu pasirenkamos nederančių ar labai ryškių spalvų akių ir lūpų makiažo priemonės. Su vakariniu makiažu moteris gali eksperimentuoti drąsiau, tačiau išlieka svarbu nepersistengti“, – sako vizažistė Jelena Liaudinienė.

Kaip parodė tyrimas, šia taisykle vadovaujasi keturios iš dešimties moterų ir merginų. Ryškių lūpų ir kerinčio žvilgsnio šalininkių pasiskirstė po lygiai: 21 proc. respondenčių nurodė makiažu akcentuojančios lūpas, 20 proc. – akis.  

Sakoma, kad makiažas turėtų būti priemonė paryškinti grožį, o ne užmaskuoti trūkumus. Tačiau kas dešimta apklausoje dalyvavusi moteris (10 proc.) makiažo priemones pirmiausia naudoja odos trūkumams paslėpti. Dar 12 proc. moterų ir merginų nurodė dekoratyvinės kosmetikos nenaudojančios.

Tyrimas parodė tendenciją, kad jaunos, 18-35 m., merginos ir moterys dažniau makiažu dėmesį sutelkia į akis, o kuo moteris brandesnė, tuo dažniau ji renkasi ryškesnius lūpų dažus. Pasak J. Liaudinienės, toks makiažo ypatumų pasikeitimas susijęs ir su natūraliais senėjimo procesais.

„Jaunoms merginoms ir moterims lengviau pasirinkti, kaip pasidažyti. Jau kurį laiką tarp jaunų merginų išlieka populiarus ryškus dūminių akių makiažas. Brandesnės moterys natūraliai nori dėmesį nukreipti nuo akių, todėl paryškina lūpas. Akys labiau nei lūpos išduoda nuovargį ir amžių, todėl suprantama, kad moterims norisi pirmiausia parodyti tai, kas ilgiau išlaiko jaunatvišką grožį“, – makiažo „nusileidimo“ žemyn priežastis vardija J. Liaudinienė.

Ryškus makiažas vasarą nepopuliarus
Bendros makiažo taisyklės išlieka aktualios ir vasarą, tačiau šis šiltas, saulėtas ir spalvingas metų laikas pasižymi ir tik jam būdingais makiažo patarimais. Pradedant skaistesne ir natūralesne veido oda ir baigiant uogomis bei vaisiais dvelkiančiomis lūpomis. „Mary Kay“ vizažistė sako, kad su nauju metų laiku moterys turėtų atnaujinti ir savo kasdienio makiažo įpročius. 

Kosmetikos kompanijos inicijuotas tyrimas parodė, kad trečdalis motertų (28 proc.) visgi vasarą pasitinka likdamos ištikimos savo įprastoms dekoratyvinės kosmetikos priemonėms ir spalvoms. Tačiau beveik tiek pat moterų vasarą savo grožio ritualą papildo šiam metų laikui labiau tinkančia spalvų palete – švelnesne, pasteline. 22 proc. apklaustųjų nurodė, kad vaarą dažosi mažiau, o kiek daugiau kaip 3 proc. renkasi ryškesnį makiažą. 

„Moterys turėtų nepamiršti, kad vasarą mūsų odą veikia kitokie veiksniai nei kitais metų laikais – saulė, vėjas, karštis, vanduo. Todėl ir makiažas turėtų būti pritaikytas jų poveikiui. Žiemą įprastas riebesnis, kelių sluoksnių veido padengimas vasaros karštyje greitai gali virsti kauke. O vasarą įvairiomis spalvomis pražydusi gamta prašyte prašosi ir šiltų gamtos spalvų makiaže. Nebūtina turėti dvi kosmetines, – žiemai ir vasarai, – tačiau vasaros atnešti pokyčiai makiaže padėtų ir pačiai moteriai pasijusti tarsi atjaunėjusiai“, – sako vizažistė J. Liaudinienė.​
Tyrimas parengtas prekinio ženklo Mary Kay užsakymu
Kas trečia moteris persistengia su makiažu
Paskutinė savaitė buvo kaip niekuomet vasariška ir mergaitiška. Galbūt tam įtakos turėjo tai, jog pamažu atslūgo iki tol pečius slėgę studentiški vargai, o galbūt tiesiog atėjo tam tinkamas metas. Kad ir kaip bebūtų - pagaliau į pasaulį galima žvelgti kiek šviesiau, o jei to nepakanka - rekomenduoju pasiimti rausvus akinius nuo saulės!

Kaip ir minėta praėjusiame įraše, praėjusios savaitės pabaigoje teko lankytis Apotecha rengtame susitikime tinklaraštininkėms. Renginio metu buvo galima susipažinti su Apotecha savininke ir produktų dizainere, taip pat susitikimo metu buvo galima patobulinti savo makiažo žinias.

Tos pačios savaitės pabaigoje teko priimti Oriflame mestą iššūkį - visą savaitę puoštis ryškiais lūpų atspalviais. Tam proga pasitaikė tiesiog nuostabi, mat pats prekinis ženklas šį mėnesį pristatė naujuosius matnius kreminius lūpų dažus, turinčius ne tik švelnią tekstūrą, bet ir pakankamai gerą pigmentaciją. Lūpų dažų trūkumus teks aptarti atskiroje apžvalgoje, tačiau užbėgant įvykiams už akių - priemonės vertos didelio dėmesio!

Taip pat pagaliau pavyko išmėginti MAC priemones iš naujosios Vibe Tribe kolekcijos. Visoms makiažo gerbėjoms priemonių dizainas tiesiog užgniauš kvapą. Tačiau ar produktai verti didesnio dėmesio? Apie tai skaitykite kitą savaitę laukiančioje MAC priemonių apžvalgoje. 

Ir taip, vėl teko rodyti akinius nuo saulės ir naują manikiūrą. Šį kartą norėjosi papuošti gyvenimą lengvomis ir romantiškomis spalvomis, tam pasirinkai naująjį L'Oreal Color Richie Le Vernis A L'Huile nagų laką. Stulbinantis efektas ir malonus dengimas - visa ko reikia naujam lako buteliukui. 

Kiehl's į savo parduotuvės atidarymo šventę nusprendė pakviesti ypatingai prabangiai ir garbingai, tad į susitikimą su šiuo nuostabiu prekiniu ženklu teks skubėti jau kitą ketvirtadienį. Turiu pripažinti, jau kurį laiką niežti nagus išmėginti daugiau šio prekinio ženklo priemonių, o šiuo metu naudojamas Kiehl's koncentratas ko gero visam gyvenimui pavergė mano širdį. 

Atskirą pastraipą norėtųsi skirti ir naujiesiems Jimmy Choo akiniams nuo saulės iš šių metų 2016 pavasario vasaros kolekcijos. Akiniai stebina ne tik unikaliu dizainu bei savo išskirtinėmis (ir ne visuomet tinkančiomis) detalėmis, bet ir nepaprasta kokybe. Daugelio priimta nuomone mados namų produkcija savaime turėtų pasižymėti išskirtine kokybe ir patvarumu, tačiau asmeninė patirtis (ypatingai dirbant su liukso prekėmis) rodo, jog aukšta kaina nebūtinai byloja apie patvarias medžiagas. Tam yra tam tikrų socialinės elgsenos priežasčių. Kad ir kaip bebūtų, akiniai - tikras džiaugsmas širdžiai ir akims!

Šį ketvirtadienio rytą teko smagiai svečiuotis Mary Kay pagrindiame ofise, kuriame buvo pristatytos šio prekinio ženklo dekoratyvinės kosmetikos naujienos, taip pat pademonstruoti du lengvi įvaizdiniai makiažai. Renginio metu taip pat buvo pristatytas moterų kosmetikos dėvėjimo ypatumų tyrimas, kuris atskleidė, jog vis dar turime kur tobulėti ne tik kosmetikos technikos gilinime, bet ir pačioje kosmetikos edukacijoje. 

Reikia pripažinti, jog renginių sezonas pamažu eina į pabaigą, o šį keičia kasdienybės rūpestėliai bei vis labiau gerėjantis oras. Viena vertus nejauku, kuomet sunku planuoti savaitės darbus iš anksto, kita vertus dalelė spontaniško gyvenimo dar niekam nepakenkė. O kokie spontaniškiausi gyvenimo niuansai manęs laukia ateinančiais mėnesiais? Apie šiuos tinklaraščio skaitytojos sužinos pirmos!
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai

18.5.16

Korėjietiškas Purederm prekinis ženklas stebina savo išmaniais būdais pritraukti vartotoją skatindamas įvairiausią pirkimo smalsumą. Po malonios pažinties su šio prekinio ženklo kojų kauke, prilygstančia fiziniam pedikiūrui smalsumas nugalėjo ir buvo ypatingai įdomu išmėginti kitą kojų priemonę. Šį kartą - kojų kaukę "Intensive Healing Foot Mask".

Kaukė turi labai savotišką kvapą, pastarasis primena ypatingai intensyvų alkoholio ir chemikalų junginį, tad natūralių komponentų tikėtis nereikėtų. Kaukę naudoti itin paprasta, pakuotėje galima rasti dvi kojines, šias tereikia prakirpti padarant plyšį pėdoms ir palikti šias ant pėdų geram pusvalandžiui. Patogumo sumetimais ant kauke apvilktų plastikinių maišelių galima apsimauti didesnes namines kojines - tokiu būdu priemonėje esančios veikliosios medžiagos intensyviau įsiskverbs į odą ir suteiks geresnį efektą.

Po kaukės pėdos iš tiesų tampa atsigavusios, minkštesnės, švelnesnės ir labiau išpuoselėtos. Efektas jaučiamas iki savaitės priklausomai nuo kasdienio gyvenimo tempo ir to, kokiu būdu pėdos gauna sąlytį su žeme.

Tokio pobūdžio priemonės - puikus išsigelbėjimas toms, kurios neturi laiko lankytis SPA centruose ar lepinti savęs kitokiomis procedūromis. Kaukės sąlyginai įkandamos finansiškai, šias naudoti ypatingai lengva, o efektas matomas iš karto.

Ar rekomenduoju? Tikrai taip. Vieninteliu trūkumu reikėtų išskirti ne itin malonų kaukės kvapą, tačiau šis galutiniam rezultatui įtakos neturi.
Purederm "Intensive Healing Foot Mask" kojų kaukės apžvalga

17.5.16

Ko gero nėra tokios makiažo gerbėjos, kuri nebūtų girdėjusi apie garsiuosius By Terry Ombre Blackstar pieštukinius akių šešėlius. Nesuklysiu pasakydama, jog būtent nuo šio produkto prasidėjo masinė šio produkto populiarumo banga, o su ja daugelis dekoratyvinės kosmetikos gamintojų pradėjo leisti savo pieštukinių akių šešėlių versijas. Viena jų - Make Up Factory prekinio ženklo šešėliai "Eye Color Stick".

Šiam prekiniam ženklui priklausanti dekoratyvinės kosmetikos linija pasižymi aukštos kokybės prekėmis, tinkančiomis ne tik kasdienai, bet ir profesionaliam produktų naudojimui. Prekinis ženklas pasižymi ypatingai pigmentuotomis spalvomis, tačiau sąlyginai žemomis ir visiems prieinamomis kainomis. Produktų kainodara šiek tiek primena garsiausio pasaulyje monopolisto L'Oreal Paris kainodarai, tad iš esmės įpirkti šio prekinio ženklo produktus gali visi, galintys sau leisti L'Oreal produktus. Tuo tarpu kokybės klausimu prekinių ženklų nevertėtų nė lyginti.

Pieštukiniai šešėliai pristatomi labai kompaktiškoje ir patogioje cilindro formos pakuotėje, primenančioje vaikystėje naudotus markerius. Pakuotės paviršius labai malonus ir atsparus pirštų atspaudams - privalumas toms, kurios negali pakęsti nešvarių pakuočių. 

Paties produkto pateikimo forma šiek tiek primena išsukamus lūpų dažus - kūgio formos šešėlių galiukas po pirmųjų panaudojimų susilygina su likusia dalimi ir tampa klasikinės lūpų dažų formos. Aplikuoti šešėlius taip pat patogu, kaip esame įpratusios aplikuoti lūpų dažus ant lūpų. Šešėliai stipriai pigmentuoti, tačiau šiuose nėra fizinių blizgučių - produktas suteikia intensyvaus, tačiau tuo pačiu metu subtilaus spindesio neapsunkindamas viso makiažo.

Turima 22 spalva labai neutrali ir iš esmės dėl savo universalaus atspalvio tinkanti ne tik akių dailei, bet ir akių įšviesinimui, o dažnais atvejais - net skruostų įšviesinimo darbams. Tereikia lengvai perbraukti pieštuku ties skruostų viršutine dalimi ir švelniai išsklaidyti pigmentą pirštais.

Šešėliai ant akių vokų išlieka kur kas ilgiau nei įprasti presuotos pudros šešėliai, tačiau kaip ir daugelis produktų, esant polinkiui, mėgsta subėgti į vokų raukšleles. Šios problemos galima išvengti naudojant akių šešėlių bazę ar pagrindą. 

Produktas taps tikru išsigelbėjimu ieškant galimybės visą dekoratyvinės kosmetikos turtą sutalpinti į vieną nedidelę kosmetinę. Produktas be galo pigmentuotas, tačiau užima ypatingai nedaug vietos. Šiuo mėgausis visos minimalistės, keliauninkės ir tos, kurios mėgsta visus mėgstamiausius produktus turėti savo rankinėje.
Make Up Factory "Eye Color Stick" pieštukinių šešėlių apžvalga
PUPA "Dot Shock" pavasario dekoratyvinės kosmetikos kolekcija abejingų nepaliko - kone visą pavasarį vieną ar kitą produktą buvo galima nuolat pamatyti lietuviškuose tinklaraščiuose ir kituose socialiniuose tinkluose. Šiandienos pasakojimas apie paskutinį neapžvelgtą produktą iš "Dot Shock" kolekcijos - akių šešėlių paletę. 

Kolekcijoje galima rasti dviejų atspalvių šešėlių paletes - abi jų labai panašios, skiriasi tik atspalvių šiltumas. Šiandien apžvelgiama kiek intensyvesnė ir šiltesnių atspalvių paletė 002.

Paletė pristatoma labai kompaktiškoje pakuotėje, viduje galima rasti pakankamai platų ir naudojimui patogų veidrodėlį, taip pat niekam tikusį šešėlių aplikatorių iš kempinėlės pluošto. Kaip visuomet - šis tinkamas tik kelionėse, o net ir keliaujant patartina naudoti priemonę pirštais. Ir visgi, įdomus atradimas - spalvą dengiant būtent tokiais aplikatoriais ši išsaugo savo intensyvumą ir nenublunka, kaip dažnai būna sklaidant šešėlius įprastiniais pluoštiniais šepetėliais.

Spalvos labai švelnios ir moteriškos, 002 numeriu pažymėta paletė puikiai tiks šviesiaodėms ir toms, kurios šešėlių pagalba siekia susikurti romantišką įvaizdį. Spalvos pakankamai pigmentuotos, tačiau šių intensyvumas, kaip minėta ankščiau, priklauso nuo padengimo būdo ir akių odos paruošimo (t.y akių šešėlių bazės ar pagrindo). Visos spalvos turi perlamutrinį šampano spindesį, gerai reflektuoja dienos šviesą ir subtiliai žiba. Paletėje esančios spalvos puikiai tiks kasdieniam makiažui, tuo tarpu norint sussikurti kiek intensyvesnį įvaizdį vakarui atspalviai bus kiek per lengvi. 

Vieninteliu minusu norėtųsi išskirti pačią pakuotę, kuri pagaminta iš veidrodį primenančios medžiagos. Ir nors pats padengimas atrodo labai dailiai, visgi kaskart paėmus pakuotę į rankas lieka pirštų žymės. Mėgstant kolekcionuoti ir prižiūrint savo kosmetikos kolekciją galbūt tai nepasirodys didelė problema, tačiau naudojant paletę kasdien ir siekiant išlaikyti savo naudojamą kosmetiką prekinės išvaizdos šis niuansas gali kiek nervinti.

Paletėje yra 5gr. šešėlių, šios kaina 17,00 €, įsigyti galima PUPA kosmetika prekiaujančiose parduotuvėse, Lietuvoje - Kosmada, Kristiana, taip pat internetu.

Ar rekomenduoju? Tikrai taip, jei jūsų paieškos objektas - lengvi dieniniai šešėliai, kuriuos planuojate naudoti darbo/dienos metu. 
PUPA "Dot Shock" Akių šešėlių apžvalga

16.5.16

Šios dienos atradimuose atsirado dar viena stebuklingą gyvenimą žadanti priemonė - blakstienų augimą skatinantis serumas. Ir nors dažniausiai į panašaus pobūdžio produktus neretai esu nusiteikusi skeptiškai, prieš porą metų mėgintas blakstienų serumas įrodė, jog tai nėra vien tušti pažadai.

Šį kartą pavyko atrasti kone keturis kartus pigesnį produktą Active Lash, žadantį įspūdingus rezultatus jau po pirmų keturių naudojimo savaičių. Ir nors dalintis gautu efektu dar vėloka, visgi pirmųjų dienų potyris iš tiesų žada puikų rezultatą šiam pasibaigus.  

Šiandienos įkvėpimuose norėtųsi priminti, jog esame gražios ne tik tuomet, kai mokame tinkamai pasirinki kosmetikos produktus ir teisingai šiuos užtepti ant savo odos. Esame be proto gražios ir be jokio makiažo. O jei vis dar kreipiate dėmesį į komentarus, kurie teigia kitaip - nuošidžiai patariu keisti žmones, su kuriais leidžiate savo laisvalaikį.

Bučkis,
Uogintaitė
Pirmadienio pasirinkimas: L'biotica Active Lash

13.5.16

Pastaroji savaitė prabėgo kone akimirksniu, o veiklos, susijusios su tinklaraščiu tikrai netrūko.

Dar penktadienio popietę teko leisti KristiAna kosmetikos parduotuvėje, kurioje atvykęs PUPA Milano atstovas Federico Lucci pristatė naujausius nuolatinės kolekcijos papildymus PUPA dekoratyvinės kosmetikos produktus - ilgalaikius dvipusius lūpų dažus ir minkštą gelio pagrindu sukurtą akių pieštuką. Priemonės iš tiesų unikalios ir vertos dėmesio - dvipusiai lūpų dažai padengia lūpas pirmu matiniu dažų sluoksniu, ant kurio rekomenduojama naudoti skystą lūpas drėkinančią priemonę. Ir nors efektas praranda savo matiškumą, dažai ant lūpų išlieka visą dieną, o norint šiuos pašalinti tenka stipriai padirbėti. Vizažo meistras individualiai parinko geriausiai tinkančius (arba, mano atveju, pačius netikėčiausius) atspalvius. Šį kartą teko išmėginti tamsiai mėlynos spalvos akių pieštuką ir apelsino atspalvio lūpų dažus. 

Kaip jau įprasta, didžiausią savaitės dalį vis dar teko praleisti mokslo ir informacinėse įstaigose, o to pasekoje - gardūs pietūs su kolege. Paprastai maisto nuotraukomis dalintis linkusi nesu (nebent tai būtų skanėstai), tačiau šį kartą tikrai buvo priežasčių švęsti.

Antradienio pavakrį teko apsilankyti į Lietuvą atgabento Mustang automobilio pristatymo vakarėlyje. Renginio metu teko ne tik mėgautis smagia kompanija, bet ir pirmajai Lietuvoje išmėginti Mustang automobilio galingumą. Sėdant už vairo rankos drebėjo tikrai ne iš laimės - nusišypsojus laimei pirmajai užvesti Mustang variklį suvokiau, jog tiek šiuo, tiek kitais gyvenimo atvejais vertėtų turėti vairavimo teises. Ko gero renginio kulminacija buvo galingas vidinis stimulas pagaliau pradėti vairavomo teisių laikymosi procesą, mat daugiau socialinės gėdos tokiu gyvenimo klausimu patirti nesinorėtų. 

Ketvirtadienį pavyko susipažinti su naujaisiais Oriflame Matte lūpų dažais, o tuo pačiu priimti savaitę truksiantį iššūkį kasdien išmėginti kitą ryškaus atspalvio dažą. Jimmy Choo detalizuoti akiniai nuo saulės - būtent tai, kuo norėjosi puoštis paskutines porą dienų.

Tos pačios dienos vakare kartu su kitomis kolegėmis klegėdamos keliavome į Apotecha prekinio ženklo sukurtą renginį tinklaraštininkams, kurio metu artimiau susipažinome su įkūrėja, galėjome pačios prisiliesti prie kolekcijų, kurti ir stilizuoti derinius. Ne mažiau nudžiugino tai, jog vakaras tuo nesibaigė - galėjome susipažinti su Ateljer dekoratyvinės kosmetikos prekinio ženklo atstovėmis bei artimiau susipažinti su pačia kosmetika.

Kita savaitė nusimato kur kas lėtesnė ir lengvesnė, galbūt pagaliau pavyks daugiau dėmesio skirti vidinei ramybei ir poilsiui?

Bučkis,
Uogintaitė
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai

11.5.16

Korėjietiškas Purederm prekinis ženklas - jau puikiai pažįstamas ir prieinamas daugelyje prekybos centrų, tačiau priešingai nei daugelis įprastinių pigesnių priemonių iš tiesų vertas didesnio dėmesio. Tinklaraštyje jau apžvelgta Purederm kojų kaukė sulaukė ypatingai didelio asmeninio susidomėjimo ir šios priemonės veiklumu tenka mėgautis kas porą mėnesių, kuomet norisi padailinti pėdų odą.

Dėl itin sėkmingos pirmosios pažinties su šiuo korėjietišku prekiniu ženklu akivaizdu, jog tenka savo pažintį plėsti išmėginant kitas Purederm priemones. Viena tokių tapo plaukų kaukė su medumi "Vital Radiance Hair Mask". 

Vienkartinė kaukė aprašyta tinkanti pažeistiems, sausiems ir dažytiems plaukams. Sudėtyje esantis medus turėtų maitinti plauko paviršių ir padėti šiems atgauti sveiką spindesį bei gyvybę. Naudojimosi instrukcijos rekomenduoja kaukę plaukuose laikyti 5-15 minučių, vėliau produkto likučius pašaltinti drungnu vandeniu.

Produktas yra labai tirštos kreminės tekstūros, švelniai kvepia medumi (kvapo nelieka paskirsčius šį po plaukų ilgį). Vienos pakuotės, nors ši pritaikyta vienkartiniam naudojimui, pakanka dviems arba trims kartams priklausomai nuo plaukų ilgio ir tankio.

Ypatingo kaukės poveikio pastebėti tikrai nepavyko, priemonė tikrai glotnina ir minkština plaukus lygiai taip pat gerai kaip tai daro bet kuri kita plaukų kaukė. Galbūt produktas veiktų kur kas efektyviau naudojant jį ant pažeistų ir dažymo nualintų plaukų, tačiau natūraliems nedažytiems ir sąlyginai nuo priemonių nenukankintiems plaukams priemonė nepadarė nieko.

Ar rekomenduoju? Ko gero ne. Rinkoje yra kur kas efektyvesnių priemonių norint pasiekti maksimalius rezultatus. Vieninteliu teigiamu niuansu reikėtų išskirti tai, jog pakuotė pakankamai maža, tad nereikalauja ypatingų investicijų norint šią išmėginti.
Purederm "Vital Radiance Hair Mask" plaukų kaukės apžvalga
Laikas pasidalinti naujausiais nagų lakų atradimais. Šį kartą tokiais tapo naujieji L'Oreal "Color Richie Le Vernis A L'huile" produktai, kuriuos galima palaikyti mylimųjų "Color Richie" nagų lakų pakaitalais. Tiesa, naujiena pristatoma kur kas didesnėje pakuotėje, tad vietoj įprastinio 5ml. tūrio bus galima džiaugtis net 13,5ml. talpos buteliuke esančiu laku. Gamintojas taip pat išskiria pakitusį lako aplikatorių, kuris, kaip šie teigia, turi net 400 šerelių.

Spalvos, kaip visuomet, labai dailios ir lengvai pritaikomos kasdienėje gyvenimo rutinoje, šių metų kokelcijoje net dvidešimt dvi, daugelis jų - idealiai tinkančios bet kokį darbą dirbančioms moterims.  Įdomaus dizaino buteliukai iš kirsto stiklo, puikus gelinio efekto nagų lako padengimas ir sąlyginai ilgas išsilaikymas ant nagų lako plokštelės (kaip ir pridera, lakas ant nago laikosi keliomis dienomis ilgiau nei išsilaiko Oriflame "The One" nagų lakai). 

Ar rekomenduoju? Taip, jei kolekcijoje atradote sau tinkančią spalvą, kurią naudosite nuolatos - didelės talpos buteliukas leidžia išvengti greito nagų lako išnaudojimo problemos, tad ekonomiška pakuotė šiuo atveju naudinga toms, kurios kolekcijoje atranda sau artimas spalvas.

Man asmeniškai mėgstamiausia pavasario spalva tapo 220 švelniai rausvas atspalvis, kuris žiūrisi nepaprastai dailiai ir švariai, ypatingai po poros mėnesių juodo nagų lakavimo periodo. Būtent šios spalvos suteikiamu efektu dalinuosi šį kartą.

L'Oreal "Color Richie Le Vernis A L'huile" nagų lakų apžvalga
© 2016 Kotryna Uogintaite