22.8.14


 Prieš gerus tris mėnesius turėjau garbės lankytis L'Occitane pardavimų vadovų organizuotame sveikuoliškų pusryčių ir grožio pokalbių susitikime. Susitikimo metu pavyko išsiaiškinti ir daugiau sužinoti apie L'Occitane prekinio ženklo pagrindinius tikslus, o tuo pačiu ir susipažinti su perkamiausiais L'Occitane produktais - topuose karaliauja ir mano asmeninis numylėtinis migdolų dušo aliejus. Apie aliejų daug netuščiažodžiausiu, tačiau apie susitikimą galiu: kiekvieną kartą susitikus su grožio industrijoje dirbančiais žmonėmis be galo gera pajausti begalinę meilę savo darbui, produktams ir klientams. Dar nuostabiau žinoti, kad tai, ką susitikimo metu jaučiau aš, gali pajusti kiekvienas mūsų - L'Occitane parduotuvėje nuolatos pasitinkama su ypatingai didele meile grožiui, gamtai ir natūralumui, o išėjus iš parduotuvės giliai širdyje jaučiamas apsivalymas ir pakylėjimas. O juk būtent dėl to jausmo didžioji dalis parduotuvių maniakių neracionaliai skraido prekybos centrų alėjose ir ieško n-tojo prausimosi muilo gabaliuko. 
PUSRYČIAI SU L'OCCITANE

16.8.14


 Tikiu, kad vasara - ne pats geriausias laikas kalbėti apie kremines ar kitos rūšies pudras, tačiau net ir šiltuoju sezonu norisi turėti geriausios būklės veido odą. Kartais tam reikia pasitelkti ne tik dieninį drėkinamąjį kremą ar apsaugą nuo SPF. Naujoji vasarinė pudros alternatyva - BOBBI BROWN TINTED MOISTURIZING BALM kreminis balzamas, kurio, mano galva, nebūtų galima vadinti pudra.

Pradėti reikėtų nuo to, kad produktas tiks tik ypač sausos (arba tiesiog sausos) odos savininkėms - normalios, riebios ar mišrios turėtojos šį produktą verčiau lai aplekia dideliu spinduliu. Tačiau sausuolėms šis kreminės konsistencijos balzamas bus tikras išsigelbėjimas.

Pliusų šiai priemonei devynios galybės: pudra ypatingai minkštos ir kreminės konsistencijos, produktą ant odos padengti paprasta ir net smagu - tepasi kaip kokybiškas dieninis drėkinamasis kremas, puikiai tinka tepti pirštais - pudra akimirksniu įsigeria į odą, nepalieka jokių pudros požymių, veidas atrodo akimirksniu sveikesnis, šviesesnis ir "sultingas". Tiesa, pastarojo požymio kartais gali pasirodyti per daug, tad tokio tipo makiažą patariama sutvirtinti bent minimaliu kiekiu presuotos pudros. Dėl stipraus drėkinimo ir švytėjimo pudra puikiai tiks vyresnio amžiaus odai - priemonės niekuomet nepamatysite senatvės ar mimikos raukšlelėse (tiesa, mano prielaida šiuo klausimu pakankamai tvirta - produktas suteikia tokį mažą maskavimo kiekį, kad kaukės efektas ar galimybė subėgti į raukšles tiesiog negalimi). SPF 25 Suteikia galimybę papildomai nenaudoti jokios kitos saulės apsaugos, o dermatologiškai patikrinta priemonės formulė leidžia pudrą naudoti net jaurios odos savininkėms. Egzistuoja net aštuoni skirtingi atspalviai, tačiau itin lengvas pigmentas vargu ar leis priemonės atspalvį pasirinkti klaidingai.

Nereikėtų užmiršti ir mažiau džiuginančių faktų. Visų pirma produkto kaina, kuri neleis džiūgauti taupuolėms - už 30ml. talpos buteliuką teks pakloti apie 50 US pinigų (apie 150lt). Nors kvapas - itin subjektyvus kriterijus, reikėtų pabrėžti, jog stiprus žolelių ataskonis įtiks ne visoms kvapų gurmanėms. Ir nors šis išgaruoja pirmosios valandos bėgyje, reikėtų prisiminti, kad ryškus žolių kvapas gali stipriai erzinti uoslę. Dėl itin mažo priemonės maskavimo pudra tiks tik idealios odos savininkėms, kitu atveju teks stipriai darbuotis įprastiniais maskuojamaisiais produktais. Itin prabangiai atrodantis stiklinis indelis gražiai atrodys tik saugiai stovėdamas kosmetikos lentynoje, tačiau vargu, ar taps geru kelionių draugu. Nepaisant ypatingo produkto drėkinimo, vargu bau nepamirškite odos palepinti įprastiniu drėkikliu - kad ir kokiu balzamu save laikytų, visgi tai pudra, o ne drėkinamasis kremas.

Bandras produkto vertinimas - 50/50 - viskas priklauso nuo asmeninių lūkesčių ir galimybių už vidutinio efekto produktą mokėti pakankamai didelę kainą. Produktas iš tiesų šaunus, tačiau nėra nepakeičiamas.
BOBBI BROWN "Tinted Moisturizing Balm" balzamo apžvalga

13.8.14


Kone kiekvienai pažįstamas jausmas, kai užuot per dienų dienas laksčius darbiniais reikalais mielai lindėtume naminėse kelnėse, ištisą dieną gulėtume lovoje ar bent leistume sau pasirūpinti kūno ir veido kondicija ar pasimėgauti namų spa ritualais. Deja, pastariesiems dažniausiai nebūna nei laiko, nei sveikatos, o kasdieniai reikalai gulinėjimą lovoje paverčia neįkainojama prabanga, kurios, tikiu, leisti sau ne visuomet pavyksta. Tad smagu po ranka turėti produktą, kuris akimirksniu gražina ramybę ne tik kūnui, bet ir sielai. Kas čia per stebuklai? Jokios magijos nebus, tačiau yra produktų, kurie leidžia pasijusti ypatingai. Šiandienos grožio objektas -  Elemis sp@ home frangipani monoi body cream.

Visų gerai pažįstamą The Body Shop firmą galėčiau laikyti pradiniu starto tašku, nuo kurio prasidėjo brangesnių kūno priežiūros priemonių paieškos ir pažintys. Iki pastarosios kūno priemones be jokių dvejonių rinkdavausi iš didžiųjų Maximos lentynų - "juk muilas visur plauna vienodai gerai, kam už jį mokėti dešimt kartų daugiau?". Tačiau po kelių brangesnių kūno priežiūros priemonių naudojimo supratau, jog vargu, ar grįšiu prie pigiųjų priemonių. Bent jau ne savo noru.

Lietuvoje elektroninių grožio parduotuvių, prekiaujančių aukštos kokybės kūno priežiūros priemonėmis viso labo kelios. Viena geriausių - prieš keletą mėnesių iš naujo atrasta Femina Bona. Pastaroji savo pašonėje turi visame pasaulyje pripažintą Lietuvišką O.D.A produkciją, plaukų meistrų mėgstamą KEUNE, o  nuo šiol Lietuvos rinkai Femina Bona siūlo išmėginti visų išgirtą bei Didžiosios Britanijos grožio reitingų viršūnėse karaliaujančią Elemis produkciją. 

 Elemis pozicionuoja save kaip aukštos kokybės, namų ir grožio spa centruose naudojamą kūno kosmetiką. Paprastai šios firmos produktus galima sutikti pačiuose prabangiausiuose grožio centruose bei viešbučių grožio kampeliuose. Natūralu, jog iš produkto, naudojamo Kempinski viešbučio spa skyriuje, tikėtis reikia mažų mažiausiai daug. 

Pirmasis dalykas, kurį derėtų paminėti - Elemis sp@ home frangipani monoi body cream kūno  priemonės kvapas. Egzotiško pavadinimo Frangipani gėlės kvepia nepaprastai. Pastarosios kvepia taip, kaip niekas kitas šiame pasaulyje.  Kremas taip praturtintas makadamijos bei sezamo aliejais, tad oda ne tik kvepia egzotika, bet tampa minkšta bei švelni. Ant kūno lieka nepaprastas šilkinio produkto efektas. Kremas užtiktina ilgalaikį odos maitinimą ir drėkinimą, vos juntamas kvapas ant kūno išlieka iki dešimties valandų. Dėl nepaprastai nugesinto produkto "ataskonio" tuo pat metu galima dėvėti ir mėgstamiausius savo kvepalus - kvapai nesusipaišys, o mėgstamiausių kvapų aromatas neliks sugadintas kūno kremo.

Ir visgi, Elemis priemonės naudojimas - savotiškas Spa ritualas savo namuose, tad rekomenduoju pastarojo užgožti jokiais kitais kvapais. Juk kasdien naudojamų kvepalų aromatas byloja apie kasdienę rutiną, nuo kurios kartais norisi pabėgti.

Produktą rekomenduoju visoms - norinčioms pabėgti nuo kasdienės darbų lavinos, pavargusioms nuo gyvenimo, ieškančioms prabangos ar tiesiog neturinčioms kur dėti pinigų - priemonė verta savo kainos vien dėl to, kad mūsų emocinė būklė neįkainojama jokiais šios planetos pinigais!
ELEMIS "Sp@ Home Frangipani Monoi Body Cream" kūno kremo apžvalga

9.8.14

Dėl įtemptos dienotvarkės prieš metus teko išmėginti netikros saulės procedūras soliariume. Pirmojo apsilankymo metu apėmė savotiškas laimės  ir pasitenkinimo jausmas dėl galimybės įgauti sveiko atspalvio odą itin greitai, tačiau pasidalinus savo pasiekimu su artimiausiu šeimos žmogumi, iš mamos išgirdau suglumusią repliką  "juk yra tikra saulė". Maniškis pasiteisinimas skambėjo labai racionaliai - natūralioms saulės vonioms visiškai neturiu laiko, o jo kai turiu - saulė sapnuoja devintą sapną. Tad jei nenoriu rodyti pamėlynavusių arterijų, tenka imtis kosmetinių priemonių sveikam įdegiui įgauti.

Tačiau priešingai nei prieš metus, šią vasarą užuot odą alinusi nuolatiniais tikros ar netikros saulės spinduliais nutariau naudoti kosmetines savaiminio įdegio priemones. Eilę metų mėginusi ir testavusi skirtingų firmų savaiminio įdegio kremus galiausiai turiu pripažinti faktą, kad savaiminio įdegio kremas - nesvarbu, ar jis skirtas kūnui, ar veidui - nusipelnė didesnės investicijos nei įprastiniai kūno ar veido kremai kosmetikos parduotuvėse. Gaila, tačiau Lietuvoje esančiose parduotuvėse kokybiškų produktų atrasti iš tiesų sunku, o kartais ir visai neįmanoma.

Victoria's Secret BARE BRONZE Facial Moisturizer  - drėkinamasis veido kremas, suteikiantis nežymų sveiko įdegio efektą veidui. Priemonės kvapas neišsiskiria iš kitų savaiminių/soliariumo kremų kvapo, tačiau užtepus ant odos išsisklaido pakankamai greitai. Oda lieka minimaliai sudrėkinta, įdegis pasimato po 8-10 valandų, tad geriausia priemonę naudoti einant miegoti, iš pradžių sudrėkinus veidą įprastiniu veido kremu. Priemonė suteikia labai švelnų atspalvį, vargu, ar pavyktų panaudoti ją taip, kad veido srityje būtų matyti mėgėjiškam savaiminio įdegio aplikavimui būdingi zebro dryžiai. Kremo talpa milžiniška (75ml), konsistencija pakankamai skalsi, tad priemonės užteks ilgam. Tiesa, paskutinį kartą panaudojusi šią priemonę pradėjau jausti stiprų veido tempimą, tačiau tokį pat jaučiu ir kūno bei rankų srityse, tad panašu, kad bus kalti sausi ir Lietuvai nebūdingi vasariški orai.

St. Tropez Everyday Gradual Tan Face - savo veikimu šis kremas stipriai primena VS Bare Bronze veido priemonę, tačiau veidą papuošią stipresniu pigmentu, dėl specialios technologijos išvengiama savaiminio įdegio žymių, o priemonėje esantis alijošius drėkina ir ramina odą. Konsistencija iš dalies primena geliniu pagrindu gaminamas priemones, kremas kvepia pakankamai maloniai. Vienu šio kremo pranašumu laikau pakankamai didelį veido drėkinimą - po šio kremo papildomo drėkinamojo kremo sluoksnio tepti nereikės. 50ml tūrio priemonė taip pat ne pati blogiausia alternatyva, ypatingai toms, kurios produktą ketina naudoti tik progoms.

 Clarins Radiance - Plus Golden Glow Booster - bene vienas populiariausių šio sezono savaiminio įdegio priemonių grožio vergių tarpe. Ši priemonė - itin koncentruotas savaiminio įdegio serumas, puikiai tinkantis bet kokios odos savininkei, mat šis maišomas į kasdienį dieninį kremą. Tiesa, man ši priemonė suteikia kiek per didelį aukso atspalvį, tačiau tai priklauso nuo kiekvieno žmogaus odos pigmento atspalvio ir įdegio polinkio. Maniškis - auksinės karamelinės spalvos, kuri veido srityje atrodo itin įdomiai. Itin higieniškas priemonės indelis leis dalintis produktu ir su mama, ir su geriausia drauge, net jei naudojate skirtingus drėkinamuosius kremus. Priemonė iš tiesų verta investicijos!

Visos trys priemonės puikiai tiks mišrios/normalios odos savininkėms, o sausuolėms rekomenduoju veidą dažniau lepinti didesniu drėkinamojo kremo sluoksniu - po jo ir šios priemonės gali tapti neatsiejama ne tik vasaros, bet ir visų metų kosmetikos priemonių dalimi!
Geriausios savaiminio įdegio priemonės veidui

31.7.14


Su nauju mėnesiu prasideda liepos mėnesio mylimiausių kosmetikos produktų apžvalgų lietus. Šį kartą savo mylimiausius ir labiausiai šį mėnesį naudojamus produktus nutariau parodyti neįprastu būdu - internetinių nuotraukų koliažu, kuris, tikiu, geriausiai atskleidžia kiekvieno produkto unikalumą. Visi liepos mėnesio produktai šaukte šaukia, kad vasara nėra tinkamas laikas storam makiažo pagrindo sluoksniui ar tonai skruostų raudonį išryškinančių skaistalų, tad šį kartą produktų kaip niekad mažai. Tačiau visi tokie reikalingi, kad be jokių dvejonių šiais pasitikėčiau ir negyvenamoje saloje.
Pirmasis produktas - prieš keletą savaičių demonstruotas SIMPLE Kind to skin replenishing rich moisturiser  (išsamią produkto apžvalgą galima perskaityti paspaudus ant pavadinimo) drėkinamasis kremas, tinkantis kasdieniam veido drėkinimui ir odos minkštinimui. Dėl nuolatinio odos šveitimo ir valymo pastaroji ypatingai noriai priima bet kokį drėkinamąjį produktą, o šio drėkiklio pagrindinis ginklas - didelis tūris ir stebėtinai žema kaina.
Clinique all about eyes concealer teoriškai skirtas pajuodavusių paakių maskavimui, tačiau ne mažiau tinkamas ir eiliniam veido defektų maskavimui. Ypatingai tiršta konsistencija neleidžia padauginti produkto, o 10ml. talpos pakuotė užtikrina, kad naudoti maskuoklį bus galima naudoti visus metus - tekstūra skalsi, priemonė koncentruota ir pigmentuota. Tiesa, nežymiai sausina odą, tad patartina produktą tepti tik ant probleminių vietų.
Vienu didžiausių vasaros atradimų tapęs CLARINS Instant Blush Magic colour želė konsistencijos skruostų rausvumą suteikiantis produktas paprastai tarnauja kaip šaunus kasdienis lūpų balzamas, suteikiantis nežymų rausvų sultingų lūpų efektą. Šią priemonę mėgstu vežtis į keliones kaip vietą tausojantį produktą, kurį galima naudoti ne tik skruostams, bet ir lūpoms.
100% Pure cocoa pigmented bronzer natūralus bronzantas šią vasarą kone vienintelė dekoratyvinė kosmetikos priemonė, pasiekianti mano odą. Priemonė grėsmingos tamsiai rudos spalvos, tad darbui su ja reikia atitinkamo įdirbio, tačiau eksperimentuojant galima išgauti puikų rezultatą ne tik skruostų srityje, bet ir visose kontūravimo prašančiose veido vietose. Ironiška, tačiau per dvejus metus 100% Pure kosmetika nusivilti neteko, tad šios firmos produktų mylimiausiųjų sąrašas tęsiasi ištisus metus.
100% Pure lip creme stick NAKED BERRY lūpų pieštukas jau kurį laiką tapo nepakeičiamu ne tik kosmetinės, bet ir piniginės draugu. Kadangi kosmetikos mano kasdieniame rankinės turinyje rasti nepavyktų, laikydama šį produktą piniginėje esu garantuota, kad lūpų kontūro korekciją galiu atlikti bet kuriuo dienos metu. Nepakartojama matinė kreminė produkto tekstūra, garantuoja lengvą priemonės aplikavimą, o švelni spalva užtiktina "natūraliai gražių" lūpų efektą. Pieštukas ekonomiškas, o stipriai pigmentuota spalva leidžia juo naudotis itin ilgą laiką.
Paskutiniu, bet ne prasčiausiu šio mėnesio produktu tapo 100% Pure natūralūs kreminiai akių šešėliai BELIZE.  Negalėčiau pavadinti savęs didele akių makiažo mėgėja, tad šešėlių mano kosmetikos turtuose surasti pavyktų vos kelis. Pastarieji pavergė mano širdį nežymiu spindesiu ir visiškai natūraliai atrodančia kremine spalva. Kreminė šešėlių tekstūra padeda produktui vietoje išlikti ilgesnį laiką, tačiau siekiant maksimalaus rezultato rekomenduojama prieš tai akių voką paruošti specialia šešėlių baze.
Nežinia, ar reikėtų apverkti besibaigiančią vasarą, ar su nekantrumu laukti naujų mokslo metų, naujų iššūkių ir kosmetikos industrijos naujovių. Panašu, kad vasaros metu kosmetinėje vyraujantis minimalizmas akivaizdžiai byloja apie dideles kosmetikos paieškos rudens sezonui!
LIEPOS MYLIMIAUSIEJI

23.7.14

 

Pusmetį praleidus prie UK skin care industrijos ir rinkos analizės,  į mano akiratį pakliuvo kelios akivaizdžiai visose srityse pirmaujančios veido priežiūros linijos. Viena jų - SIMPLE produkcija, pasitaikanti kone pas kas antrą Anglijos kosmetikos (ir ne tik) vartotoją. Tad kokie stebuklai paviliojo birtus ir kodėl apie šį produktą Lietuvoje vis dar nekalbama?

Tikriausiai pradėti reikėti nuo apgailėtinai juokingos kainos. Paprastai nesu iš tų žmonių, kuriems "viskas atrodo per pigu", pinigai ant medžių neauga, tad paprastai atradusi pigią, tačiau efektyvią priemonę tiesiog džiaugiuosi savo "apsukrumu" ir "įžvalgumu". Šiuo atveju kaina iš tiesų juokinga - priemonės pardavimo kaina prasideda nuo 2,46 svaro (šaltinis čia). Kitas kriterijus, darantis kainą dar juokingesne, yra produkto kiekis. Ne paslaptis, kad didžioji dalis veido kremų parduodama 50ml talpos taroje. Jei produktas brangus, pasitaiko ir 30ml.  Gavus priemonės 75ml jaučiamės ponais, o šios priemonės net 125ml. Padalinus kainą iš 2,5 karto (skaičiuojant kainos proporciją pagal klasikinį 50ml produkto kiekį) iš minėtosios kainos telieka 0.98 angliški centai. Panašu, kad net konvertavus į lietuvišką piniginę išraišką už tokią pinigų sumą teišgalėtumėm įsigyti prabangesnio muilo gabalėlį iš "Maximos".

Pats produktas stebėtinai malonios konsistencijos. Tiesa, nėra pats ekonomiškiausias produktas šioje žemėje, konsistencija primena lengvą kūno losjoną, tad padauginti jo nėra sunku. Kita vertus net ir padauginus produkto oda jį pasisavina ypatingai lengvai. Naudoti šią priemonę galima tiek ryte, tiek vakare (naudoju ją ir vidury dienos, jei tuo metu turiu pakankamai prabangos pasidaryti naminę pertrauką nuo rytinių ir vakarinių darbų), oda akimirksniu tampa sudrėkinta, minkšta ir elastinga. Didelis produkto kiekis leidžia dosniai kremu tepti ne tik veido odą, tačiau neaplenkti ir kaklo bei dekolte sričių.

Tiesa, esti ir keli kabliukai, į kuriuos derėtų atkreipti dėmesį renkantis tinkantį produktą. Kadangi priemonė tinka bet kokiam odos tipui ir bet kuriai amžiaus grupei, akivaizdu, kad joje nerasime tam tikroms veido problemoms gydyti reikalingų ingredientų ar veikliųjų sudedamųjų dalių. Iš esmės kremas nedaro nieko išskyrus drėkina veido odą, tad produktas tiks toms, kurios neturi didesnių veido odos problemų ir nori išlaikyti odos elastingumą, stangrumą bei palaikyti tinkamą odos vandens balansą.

 Bet kokiu atveju produktą rekomenduoju turėti visoms - toms, kurios veido priežiūrai neskiria daug dėmesio ir laiko šis produktas gali tapti amžina dogma (kokia tėvų laikais buvo laikomas visų galų meistras NIVEA Creme kremas), o kosmetikos ir grožio produktų nacėms tai bus priemonė, kurios norėsis griebtis pavargus nuo nesėkmingų idealios kosmetikos paieškos.

Akivaizdu, kad paprastumas žavi ir retai kada nuvilia, o produktų linijos pavadinimas, panašu, kad buvo parinktas taip taikliai, kad net šmaikštauti nesigauna. 
SIMPLE "Kind To Skin Replenishing Rich Moisturiser" veido kremo apžvalga

21.7.14

           Kartas nuo karto tenka susimąstyti apie tai, kokiais kriterijais remiantis nustatoma veido priežiūros priemonių kaina - ar visuomet brangus produktas garantuoja aukščiausios kokybės ingredientus ir maksimalų priemonės veikimo mechanizmą? O galbūt priešingai - pigūs produktai ne mažiau efektyvūs nei brangieji, prieinami ne kiekvieno kišenei?
          Galiausiai egzistuoja trečiasis, mano galva vienas logiškiausių kainos nustatymo kriterijų - profesionali, kosmetikos žinovų naudojama kosmetika. Ta, kurios rasti nepavyks ne tik Švenčionėlių "maisto prekėse", bet ir visagalėje "Maxima bazėje" ar kosmetikos mylėtojų ir ištikimų supermamų forumų lankytojų išgirtoje "Kristutėje".
            Šį kartą, prieš pradėdama O.D.A veido priežiūros priemonių naudojimo ciklą, nutariau nagus ir liežuvį pagaląsti į ispaniškos profesionalia vadinamos Germaine de Capuccini odos priežiūros kelioninį priemonių rinkinį (originalaus dydžio priemonių tikriausiai nė neįpirkčiau). Tiesa, maloniai nustebino faktas, kad kelioninio rinkinio dydis nėra toks mažas - vietoj 50ml pavyko gauti 30ml, vietoj 125ml gavau 50ml produktų. Kiekis pakankamai didelis, kad būtų galima susidaryti pakankamai objektyvią nuomonę apie priemonių efektyvumą.
               Hydracure Hydractive Cream drėkinamasis kremas skirtas normaliai/mišriai odai tikriausiai buvo didžiausias rinkinio atradimas - nuostabiai šilkinė kremo konsistencija į odą susigeria akimirksniu. Oda lieka sudrėkinta ir minkšta, o jaučiamas lengvas dilgčiojimas leidžia daryti begales prielaidų apie tai, "kiek daug gerų dalykų šiuo metu vyksta mano odoje dėl stebuklingo kremo molekulių skverbimosi". Kvapas išduoda, kad priemonės kaina turėtų ramiai perkopti šimto litų zoną (neklydau, 50ml kremo kaina 143lt), tačiau jausmas toks malonus, kad nejučia pasimiršta nežmoniška priemonės kaina - nesąmoningai imi pradėti skaičiuoti, dalinti, sudėti, kiek procedūrų pas kosmetologą galėtum iškeisti į šio mažo stebuklo buteliuką ar kitais būdais buržuazijos metodais prasimanyti pinigų.
              High Tolerance Lotion odos losjonas nepaliko tokio didelio įspūdžio kaip Hydracure kremas, tačiau dėl to veikiausiai kalti mano įsisenėję veido priežiūros ritualai, kurių sąraše žodžio "losjonas" rasti nepavyktų - visuomet losjonus laikiau vienais nereikalingiausių veido priežiūros priemonių, švaistančių ne tik pinigus, tačiau ir brangų žmonių laiką. Panašu, kad iš šio požiūrio neišaugau, ir ši prabangi priemonė teatstojo malonaus kvapo "vandenėlį".
              Bene mažiausiai ovacijų sulaukė "High Tolerance Cleansing Milk" valomasis pienelis - pastarojo nei pagrindinės veikimo funkcijos, nei kvapas nesužadino didelių jausmų mano širdyje. Nuvalius nuo veido makiažo likučius šia priemone veidas lieka sunkus ir reikalauja papildomos vandens terapijos, net jei pastaroji odai nėra pati didžiausia draugė. Šį produktą su mielu noru tenaudočiau ypatingu atveju, kuomet nėra normalių veido valymui skirtų sąlygų.
               Bet kokiu atveju priemonių rinkinys iš tiesų vertas didelio dėmesio ir nemažų liaupsių. Galbūt pilnos talpos produktų nepirkčiau, tačiau ne dėl to, kad nepatiktų, o dėl to, kad be galo smalsu išmėginti kitas eilėje laukiančias veido priežiūros priemones, kurios pastaraisiais mėnesiais tapo daug įdomesnės nei dekoratyvinė kosmetika. Tačiau faktas, kad priemones (ar bent dalį jų - valomasis pienelis taip ir liko nuskriaustas gulėti giliai kosmetikos sąvartyne) su dideliu apetitu suvartojau nuo pradžios iki galo pasako daugiau, nei galėtų pasakyti bet kokios produktų apžvalgos.
                Tiesa, Germaine de Capuccini produkcijos aptikau tik oficialiame platintojais save vadinančiame Femina Bona puslapyje (spausti ant žodžio čia) ir keliuose neaiškaus plauko kosmetika prekiaujančiuose tinklapiuose. Mano galva protingiausia naudotis reputaciją turinčiu Femina Bona vardu ir paslaugomis.
                O aš keliauju adaptuoti savo odos O.D.A priemonėms!
"Germaine de Capuccini" odos priemonių sistemos apžvalga

13.7.14

            Nuo pirmojo įrašo apie ISM vadybos ir ekonomikos universitetą praėjus daugiau nei pusantrų metų šiandien galiu spausti sau dešinę ir džiaugtis perkopus į antrąją bakalauro programos studijų metų pusę - šiais metais sėkmingai pabaigiau antruosius savo ekonomikos studijų programos metus, o netikėtos pažinties su būsimu studentu dėka teko prisiminti tai, kas kiekvienam studentui atrodo neduoda ramybės kone kiekvieną akimirką - mokslo kokybę, išsilavinimo reikšmę ir bendrą aukštųjų mokyklų sampratą. Tikiu, panašūs dalykai neduoda ramybės ir būsimiems studentams, ieškantiems, kuri vieta geriausiai padėtų atskleisti gerąsias jų asmenybės puses, taip pat ir jų tėvams, norintiems viso ko geriausio savo vaikams.
             Minėtojo pokalbio metu supratau, kad nuo paskutinio įrašo apie ISM universitetą daug kas pasikeitė - rektorius, dalis administracijos, studijuojamos disciplinos, galiausiai stipriai pasikeičiau ir aš pati, kardinaliai pasikeitė mano pačios asmeninis gyvenimas - galų gale pripažinau sau tai, kuo noriu būti, ko noriu siekti ir leidau sau būti tuo žmogumi, kuriuo jaučiuosi esanti, o ne tuo, kuriuo mane norėtų matyti kiti. Visi apmąstymai veda prie to, kad universitetą ir jo teikiamą naudą reikėtų apžvelgti iš naujo. Tiesa, šį kartą gerokai labiau subrendusio žmogaus akimis, kuriomis, kaip ir visi senstelėję žmonės, kartais norėčiau turėti galimybę pasižiūrėti prieš darydama tam tikrus gyvenime svarbius sprendimus. (Pirmakursės akių zonoje apie universitetą galite pasiskaityti čia).
             Pradėti neabejotinai teks nuo klausimo sau - ar esu laiminga? Teigiamas atsakymas nepalieka vietų dviprasmybėms apie tai, ar esu pakankamai patenkinta studijuojama disciplina. Vis dar džiaugiuosi prieš dvejus metus padarytu sprendimu užuot pabėgus iš šalies ieškoti savęs čia. Nesigailiu ir universiteto pasirinkimu. ISM, mano galva, vis dar išlieka vienintele bent menkiausio dėmesio verta ekonominkos ir vadybos mokslų vieta Lietuvoje. Teisti kitų universitetų kompetencijos nesiruošiu, tačiau per dvejus metus vizitavę, anot reitingų, geriausių Lietuvos universitetų dėstytojai akivaizdžiai skiriasi ne tik savo dėstymo metodika, tačiau ir bendromis žiniomis bei požiūriu į tai, ką studijų metu turėtų gauti studentas, o ką iš esmės turėtų suteikti studijos ir kokios žinios turėtų būti svarbios dabartiniame verslo pasaulyje.Galbūt prie to prisideda ir tai, jog ISM nėra tipinė valstybinė aukštoji mokykla ir, nepabijokime tos sąvokos, greičiau atitinka UAB funkcijas -  Ne paslaptis, jog prieš mažiau nei metus ISM vadybos ir ekonomikos universiteto steigėjai BI Norwegian Business School ir Norvegijos verslo plėtros fondas "Innovation Norway" pasirašė sutartį su "Arvi".  Šios sutarties pagrindu ARVI tapo strateginiu ISM universiteto investuotoju. Ne, paukštyno universitete neturime ir tikrai neturėsime, tačiau tam tikri investiciniai ir strateginiai sprendimai universitetui neabejotinai suteikia plačias tarptautines galimybes, kurių dėka universitete mokytis malonu ir gera.
              Ar esu patenkinta mokslo kokybe? Iš dalies taip, tačiau reikėtų priminti, jog mokslo kokybė priklauso nuo paties studijuojančiojo motyvacijos, mat posakis "kiek įdėsi, tiek turėsi" itin tiksliai atitinka studijų laikotarpio situaciją. Nė vienas dėstytojas į studento galvą neįdės norimo žinių kiekio, jei studentas nebus pasiryžęs informacijos įsisavinimui. Rugsėjo pirmosios šventės metu tuometinio rektoriaus N. Pačėsos žodžiai pasitvirtino su kaupu - universitete mokytis sunku tiems, kurie siekia maksimalios naudos iš universiteto ir studijų metų.  Kita vertus, kompetencija akademinėje aplinkoje veikia išvien su dėstytojų gebėjimu pritraukti ir sudominti savo dėstomo dalyko specifika. Turiu pripažinti, jog per dvejus metus buvo visko: ir bemiegių naktų, ir nevilties atodūsių, ir priverstinių investicijų į tam tikrų disciplinų tobulinimą papildomai. Lygiagrečiai visuomet sekė laimės šokiai ir pasididžiavimo savimi šypsenos. Kiekvienas išbandymas palieka neįkainojamą patirties bagažą, kurio nesinorėtų keisti į jokį kitą.
               Gaila, tačiau turiu pripažinti, kad skylių šiame universitete, studijų programoje ir akademinėje erdvėje taip pat egzistuoja. Tiesa, daugiau, nei norėtųsi. Pasitaikius "prastam dėstytojui" (t.y. tokiam, kurio mokymo metodai kone visiems kursams nėra priimtini,), studijų vadovas tepasakys "prisiimame kaltę, kad galbūt nepatikrinome vienų ar kitų dėstytojo kompetencijų ir šį kartą tikrai stipriai suklydome su dėstytojo pasirinkimu į šią poziciją, sori". Kitais žodžiais tariant, gauname gražų ir diplomatišką antausį valdišku skuduru. Atsiprašymas gal ir gražus gestas, tačiau, žiūrint iš profesinės pusės, nesinorėtų turėti juodųjų skylių profesinėje srityje dėl to, kad studijų skyriuje "pasitaiko klaidų, dėl kurių nuoširdžiai gailimasi". Taip pat  pravartu prisiminti, kad tokie administraciniai sprendimai studentams kainuoja ne tik 6 ECTS kreditus, kurių intelektualinė vertė minėtuoju atveju galėtų būti įvertinta apvaliam nuliui, tačiau ir finansinę kreditų kainą - 1 400lt, kuriuos nemaža dalis studentų jaučiasi tiesiog paleidusi į orą.Tiesa, mainais gauname gražų protingo ir išsilavinusio vyro pažadą, kad "daugiau tai nepasikartos".
            Tokie administracijos atgailavimai be jokių apčiuopiamų pokyčių toli gražu ne pati tamsiausia kreidelė  plačiaspalvėje paletėje - egzistuoja kita, dar tamsesnė universiteto administracijos veiklos sritis - ne tik elementarus žmogiškumo trūkumas tam tikrais klausimais, bet ir nesugebėjimas pripažinti klydus. Tad jei jau nusprendėte mokytis šiame universitete, vargu bau nesipainiokite į jokias teisines suirutes, kurių metu tam, kad atliktumėte privalomąją pilietinę pareigą sudalyvauti savo teismo posėdyje turėsite atsisakyti galimybės dalyvauti galutiniuose disciplinų egzaminuose, mat, anot studijų vadybininkių (vardais neminėsiu, tačiau nuoširdžiai tikiuosi, jog už šį incidentą atsakingiems žmonėms iš gėdos stipriai raudonuoja ne tik ausys), vadovaujantis studijų reglamentu ir studijų termino apibrėžimu, šis nenurodo galimybės perlaikyti egzaminą teismo atveju.
             Tačiau ne viskas taip liūdna ir nyku - universitetas vis dar labai teigiamai vertinamas aukštas pareigas užimančių asmenų bei potencialių darboviečių. Darbdaviai žino, jog ISM yra ta vieta, kurioje gimsta ne tik ateities lyderiai, bet ir darbštūs, atkaklūs bei ambicingi darbuotojai. Nežinia, ar nuopelną reikėtų atiduoti aukštosios mokyklos funkcijai ar visgi pripažinti faktą, jog universiteto rinkodaros skyrius padarė neįkainojamą įdirbį į vieną vietą suburiant šviesiausius šalies protus bei sielas. Kita vertus, kad ir kokia bebūtų šio fakto priežastis, šis lieka nenuginčijamas - universitete pati didžiausia išsilavinusių ir kokybiško gyvenimo siekiančių asmenybių tiek akademine, tiek kultūrine prasme.
              Tad jei kas paklaustų, ar verta stoti į ISM, turiu tik vieną atsakymą - verta. Tačiau tam, kad universitetas pateisintų iš anksto susikurtus lūkesčius, žmogus turi pakankamai gerai pažinoti save ir žinoti ko nori.Nes ne universitetas kuria ateitį, o mes patys. Universitetas tėra įrankis savo tikslams pasiekti. Tad nustokime versti kaltę "geriems" ir "blogiems" universitetams ir pradėkime savimi rūpintis patys.Tik tikslingas tikslo siekimas gali vesti į sėkmę ir visuotiną gerovę. Ir tik žinojimas veda prie pažinimo. 
ISM VADYBOS IR EKONOMIKOS UNIVERSITETO APŽVALGA ANTRAKURSĖS AKIMIS

13.6.14


Niekuomet nesiskundžiau nepaklusniais ar stipriai besiveliančiais plaukais. Tiesa, niekuomet nesidžiaugiau ir spindinčia ar glotniai gulinčiai šukuosena. Ir vis dėlto, grožio naujienos daro nemažą įtaką naujiems grožio įrangos pirkimui, tad apie Tangle Teezer ir Dtangler šepečius nežinoti būtų tiesiog negarbinga. Visuomet apsvarstydavau galimybę įsigyti vieną iš plaukų priežiūros stebuklų, tačiau besvarstydama atradau kitą, ne mažiau patrauklią alternatyvą - Baltijos šalyse platinamus Dessata firmos šepečius, kurių įsigyti galima ne tik internetu, bet ir fizinėse plaukų priežiūros parduotuvėse Lietuvoje.

Tiesa, vargu, ar rasiu tinkamus epitetus šiam mažam prietaisui, tačiau pakanka fakto, jog vos pirmą kartą išmėginus šepetį, šis visam laikui apsigyveno mano rankinėje, o iki tol naudotus šepečius nesinori net žiūrėti. Vos per vieną dieną iš žmogaus, nemėgstančio šukuotis savo plaukų tapau tuo, kuris plaukus šukuoja pasitaikius bent menkiausiai progai.  Šepetį ypatingai lengva prižiūrėti, o plaukai iš jo pašalinami itin paprastai.  Šepetys tarytum suteikia papildomo spindesio ir glotnumo, o galvos oda nuo šepečio šerių lieka maloniai pamasažuota.

Ar rekomenduoju? Tikrai taip. Ne tik toms, kurios skundžiasi silpnais ar besiveliančiais plaukais, bet ir toms, kurios turi standartinius niekuo neišsiskiriančius plaukus.
DESSATA plaukų šepečio apžvalga

10.6.14


Taip jau gyvenimas susiklostė, kad artimiausio mėnesio laikotarpiui teko pasilikti tik po vieną kosmetikos ir veido priežiūros priemonę. Atrodo, vakarų fronte lyg ir nieko naujo, tačiau fanatiškas pomėgis domėtis dekoratyvine ir veido priežiūros kosmetika privedė prie nemalonaus nestabilumo jausmo žinant, kad turimus produktus turėsiu mylėti ir saugoti ilgesnį nei įprastą laiką, o jais pasitikėti turėsiu taip stipriai, kad iškeisti jų neturėsiu į ką. Kovą tarp daugybės turimų veido priežiūros produktų be didelės konkurencijos garbingai laimėjo Artistry Ideal Balance linija - galbūt dėl to, kad trimis subalansuotomis veikti drauge priemonėmis pasitikėti lengviau nei pavienėmis, o galbūt tiesiog dėl to, kad iki šiol šios nenuvylė, pastarosios liko vienintelės veido priežiūros lentynėlėje.

 Kone prieš mėnesį demonstruota meilė naujajai L'Oreal Skin Perfection veido priežiūros priemonių linijai nedingo, tačiau pradėjus nuosekliai lankytis kosmetologės kabinete nutariau pamėginti dar vienos kosmetikos firmos produkciją. Šį kartą po padidinamuoju stiklu pakliuvo tinklinės platinamosios Artistry firmos naujoji veido priežiūros linija Ideal Balance, turinti skaistinti veido odą ir sugrąžinti jai natūralų spindesį bei sveikatą.

Taisykle tapusi trijų produktų kombinacija sudaro ir  Ideal Balance liniją. Šį kartą išmėginau visus tris Artistry rekomenduojamus produktus: odą skaistinančią esenciją, skaistinantį drėkinamąjį kremą ir spuogų korektorių. Visi trys produktai pasižymi stebėtinai maloniu, tačiau nepernelyg stipriu aromatu. Man šis aromantas primena aukštosios klasės kosmetikos produktų kvapą.

Produktus naudoju trečią savaitę.Sutapimo dėka produktų naudojimo pradžia sutapo su pusę metų truksiančia veido valymo programos pradžia, tad sunku pasakyti, kuris iš veiksmų turėjo didesnės įtakos dabartinei veido kondicijai, tačiau turiu pripažinti, jog jau seniai mano veido oda nebuvo tokia minkšta ir švelni. Galbūt veido procedūrų dėka ant odos tepamos priemonės į odą susigeria žaibišku greičiu, tačiau kremo veiksmingumas akivaizdus - oda lieka minkšta, švelni ir visiškai neapkrauta. Po penkiolikos minučių ši tampa paruošta kreminės pudros arba BB kremo, kurio atsisakyti patarė kosmetologė, sluoksniui. Tiesa, vasaros metu, neturint svarbesnių darbų, vienintelis sluoksnis, puošiantis mano veidą yra kremas.

Odą skaistinanti esencija paliko ne mažesnį teigiamą įspūdį nei drėkinamasis kremas. Šios naudojimą derinu su kremo naudojimu, paprastai esenciją mėgstu tepti prieš rytais, prieš makiažą arba tuomet, kai žinau, kad vakare oda gavo pakankamą drėkinimo kiekį. Esencija ypatingai lengva, susigeria į odą greičiau nei kitos priemonės. Tiesa, oda lieka greičiau matinė, nei minkšta ar pamaitinta, tačiau išlaiko savo elastingumą ir sumažina šerpetojimų riziką.

Bene mažiausiai aplodismentų nusipelnė spuogų korektorius, turintis šviesinti pigmentines ir nuo spuogų likusias dėmes. Iki šiol nepastebėjau jokių pakitimų probleminėse vietose - spuogų atsiradimas vis dar sunkiai sietinas su produktų naudojimu, tad ir ši priemonė mažiesiems draugeliams nei pakenkė, nei padėjo.

Ideal Balance linija sukurta taip, kad tiktų tiek dieniniams, tiek naktiniams veido priežiūros ritualams. Dėl šios priežasties priemonėse nėra SPF apsaugos, itin reikalingos saulėtu vasaros sezonu, tad ant viršaus patariama naudoti papildomą apsauginio kremo nuo saulės sluoksnį. Vieninteliu minusu laikau produktų ekonomiškumą - mylint priemonių konsistenciją ir veikimą taip kaip juos myliu aš, standartiniu priemonių tūriu džiaugtis teks iki dviejų mėnesių.

Esu ypatingai patenkinta Ideal Balance priemonių veiksmingumu ir pamažu jaučiu atleidžianti visoms tinklinio marketingo principais platinamoms kosmetikos firmoms. Tiesa, budrrumo prarasti nederėtų, tačiau pasidomėti jomis tikrai rekomenduoju!
ARTISTRY "Ideal Radiance" veido priežiūros sistemos apžvalga

30.5.14


Ne paslaptis, kad La Mav produkciją vertinu itin pozityviai - tiek dekoratyvinė, tiek veido priežiūrai skirtos priemonės pasižymi ypatingomis veikliosiomis medžiagomis, leidžiančiomis kosmetiką pamilti vos nuo pirmųjų naudojimo dienų.

 Šį kartą į mano akiratį papuolė prieš keletą mėnesių sensacija laikytas ekologiško prekinio ženklo  La Mav BB kremas, turintis, anot aprašymo, sulyginti pigmentuotos odos spalvą, apsaugoti nuo ultravioletinių saulės spindulių     (SPF 15), palaikyti drėgmę odoje ir sustabdyti senėjimo procesus. Maniškiai lūkesčiai šiam produktui buvo itin minimalūs, tačiau visiškai kategoriški - produktas privalo bent minimaliai maskuoti odos spalvos nelygumus ir bent porai valandų sustabdyti pirmuosius odos blizgėjimo požymius.

Universalus kremo atspalvis garantuoja tinkamo atspalvio pasirinkimą - kremo spalva iš tiesų visiškai neutrali, turinti tikti vidutinio tamsumo odai, taip pat ne mažiau džiugina didesnis nei įprastai produkto kiekis - standartinę 30ml talpos pakuotę pakeitė net 50ml. La Mav gėrio. 

Tiesa, po pirmojo apsilankymo pas dermatologę, dėl šios priemonės buvau suabejojusi - veido priežiūros specialistė patarė turint riebią/mišrią veido odą BB kremų vengti. Anot jos, BB kremai, priešingai nei įprasta pudra ar drėkinamasis kremas, ne gali iki galo įsiskverbti į reikalingus odos sluoksnius, o poras užkimšusi atspalvį suteikianti masė sukelia papildomus spuogelius. Kad ir kaip bebūtų, BB kremas man vis dar išlieka vienu geriausių vasaros draugų, padedančiu išvengti sunkaus veido efekto ir leidžiančiu džiaugtis lygesne nei įprastai veido oda.

 Deja, nors La Mav BB kremo atspalvis ir konsistencija idealiai tinka, turiu pažymėti, jog veidas blizgėti pradeda jau po pirmųjų kelių valandų, o dienos viduryje ant odos jaučiasi pakankamai nemaloni riebalinė  danga. Kita vertus, priemonė tikrai nekemša porų net toms, kurios turi riebesnę veido odą.

La Mav kremą rekomenduoju visoms mėgstančioms natūralų makiažą ir minimalią tvarką ant veido, toms, kurios verkšlena dėl sausesnės odos arba toms, kurių veidą puošia nebe pirmieji amžiaus ženklai - brandžiai odai šis kremas suteikia dar daugiau gyvybės. Miršiaodėms rekomenduoju apie šio kremo veikimą pasidomėti daugiau, o galbūt grįžti prie klasikinio makiažo pagrindo, nekeliančio tiek daug klaustukų, kiek vsi dar kelia BB kremai. 
LA MAV "BB Cream" kremo apžvalga

20.5.14


Meluočiau, jei sakyčiau, jog niekuomet nesvajojau apie natūraliai tankias, ilgas ir riestas blakstienas. Deja, akių vėduoklių gyvenimas tikrai pagailėjo. Tačiau ko negali suteikti gyvenimas, gali susikurti pats žmogus. Tad prieš du mėnesius pasidaviau pagundai išmėginti REALASH blakstienų augimą skatinantį serumą. Vargu, ar turėjau didelių lūkesčių - tenorėjau savo akimis įsitikinti stebuklingų priemonių veiksmingumu. Tiesa, giliai širdyje raminau save, jog stebuklų nebūna ir vargu, ar blakstienos per trumpą laiką gali akivaizdžiai pailgėti. Ir vis dėlto, nuo pat pirmųjų dienų smalsiai tryniau delnus ir laukiau pirmųjų augimo požymių bei pirmųjų rezultatų.

Lygiai prieš du mėnesius pažadėjau sau kiekvieną vakarą blakstienas tepti magiška Realash tinktūra, turinčia maksimaliai padidinti turimų blakstienų apimtį. Turiu pripažinti, jog pirmieji kartai nebuvo itin malonūs - akys tapo jautresnės, pradėdavo ašaroti ar nejučia paraudonuodavo. Nelaikiau to ypatingai blogu ženklu - prieš pradėdama naudoti buvau įspėta apie galimą pirminę akių reakciją į produktą.

Ir nors nelaikau savęs didele stebuklingų produktų gerbėja, turiu pripažinti, jog per du mėnesius mano blakstienos pasidarė neabejotinai ilgesnės ir šiek tiek tankesnės. Produktas iš tiesų efektyvus ir daro tai, ką teigia darąs. Tiesa, kaina irgi stebuklinga - su siuntimo išlaidomis 3ml pakuotė kainuos apie 200lt. Verta? Ko gero taip, nes už netikrų blakstienų priauginimą sumokėti tektų ne mažesnę pinigų sumą.

 Realash blakstienų augimą skatinantis serumas suteikia natūraliai gražių blakstienų efektą nesuteikdamas vulgarumo jausmo, kurį kartais tenka pajausti žvelgiant į priaugintų blakstienų kuokštus. Serumą įsigyti galima internetu oficialiame Relash tinklapyje www.Realash.lt Mano buitiškai nufotografuotas blakstienas "prieš" ir "po" galima pamatyti spaudžiant ant kabutėmis išryškintų žodžių.
REALASH Blakstienų augimą skatinančio serumo apžvalga

19.5.14


Nėra nieko smagiau nei atrasti kokybiškomis technologijomis iš unikalių medžiagų pagamintą drabužį. Dar smagiau pasidaro sužinojus, kad aukštos kokybės drabužius gamina ne kas kitas, o mūsų tautiečiai. Tad šį kartą visi objektyvai nukreipti į AB "Utenos Trikotažas" priklausantį "ABOUT" Baltic Underwear prekinį ženklą.

 Pastarasis susikūrė 2012 metų žiemą ir nuo pat pirmųjų susikūrimo akimirkų drąsiai veržiasi į užsienio rinkas. Tiesa, nepamiršta ir baltijos šalių, o tuo pačiu ir mūsų - prekinis ženklas pabrėžia, jog drabužiai sukurti aktyviems žmonėms - funkcionalumas susipina su moderniausiomis tekstilės naujovėmis bei dizainų tendencijomis sukurdami idealų apatinį drabužį skubančiam ir veikliam klientui. Produkcijoje įdiegta Healthy Fit programa savo gaminiams priskiria papildomų unikalių drabužio savybių.

Kiekviena linija atlieka skirtingas funkcijas - minkština odą, sugeria prakaitą ir neutralizuoja jo kvapą, apsaugo odą nuo šalčio ar paprasčiausiai leidžia odai nevaržomai kvėpuoti. Nemaža produkcijos dalis - idealiai tinkanti versliam žmogui, besirūpinančiam savo išvaizda bei puikia savijauta visą parą.

Pirmoji mano ir ABOUT produkcijos pažintis prasidėjo nuo atrodo visiškai neutralaus apatinio triko tipo drabužio su šilko proteinais,  padedančiais palaikyti drėgmę odoje. Turiu pripažinti, kad tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio - nuostabiai švelnūs audiniai, prieinamos kainos bei išskirtinės funkcinės savybės neleidžia abejoti savo pasirinkimu. Esu įsitikinusi, kad su laiku šio prekinio ženklo apatiniai drabužiai užims didžiąją spintos dalį.

Dabar tegaliu didžiuotis lietuvių išmone ir nuolatiniu tobulėjimu visose srityse. Esu įsitikinusi, kad netolimoje ateityje apie ABOUT teks daug girdėti iš kaimyninių šalių. O kol kas ploju katučių ir drąsiai rekomenduoju!

Kol neišsiaiškinau konkrečios produkcijos lokacijos, rekomenduoju aplankyti internetinį ABOUT puslapį ir jame esančią el. parduotuvę - kainos iš tiesų puikios!
PAŽINTYS: ABOUT Baltic Underwear

10.5.14


Turiu pripažinti, kad nesu didelė The Body Shop priemonių gerbėja - ant rankų pirštų galėčiau įvardinti  produktus, mano nuomone, vertus daugiau dėmesio, tačiau didžioji dalis TBS produkcijos tikrai nėra mano mėgstamiausias kosmetikos nagrinėjimo objektas.

Ir vis dėlto, ADOREBOX rinkiniai padarė meškos paslaugą - panaudojusi Di Palomo dušo kremą pradėjau ieškoti ne tik kokybiškos kosmetikos, bet ir kokybiškų kūno prausimo priemonių. Tokių, kurios ne tik valytų, bet ir maitintų, drėkintų ar kitaip puoselėtų kūno odą. Tad pabaigusi visus turėtus Di Palomo, L'Occitane ir kitus kūno prausiklius nusprendžiau surizikuoti ir įsigyti visą kūno priežiūrai skirtą rinkinį iš The Body Shop produkcijos.

Visa TBS kūno priežiūros linija garsi ne tik savo konsistencija, tačiau ir gausybe skirtingų kvapų. Sunku atpasakoti, kaip sunku atsispirti nuolat kvepėti arbūzo, braškinio jogurto ar kito skonio ledais (būtent tokias asociacijas sukelia didžioji dalis TBS kvapų), tad nutariau surizikuoti pasirinkusi patį neutraliausią - alyvuogių kvapą, kuris, kaip spėjau pastebėti, patinka tikrai ne kiekvienam.
  Rinkinį sudaro penkios dalys - prausimosi kempinė, muilas, dušo želė, kūno šveitiklis ir kūno kremas. Iki šiol stipriai vengusi kūno šveitiklių pamažu pradedu suprasti jų koncepciją - TBS kūno šveitikliai pasižymi ne tik valančiomis, bet ir maitinančiomis savybėmis, tad nušveitus odą ši lieka ne tik švari, bet ir minkšta. Neretai papildomoms kūno losjono ar kūno sviesto apeigoms laiko nelieka, tad maitinantis ir minkštinantis prausiklis bei šveitiklis man pasidarė itin svarbi rytinės rutinos dalis, neleidžianti pamiršti pasirūpinti odos minkštinimu.

Tiesa, dušo prausiklis šiek tiek nuvylė - iki tol naudoti Di Palomo ir L'occitane dušo produktai turėjo daug daugiau minkštinančių ir maitinančių savybių, tad TBS, lyginant su pastaraisiais, odą sausina daug stipriau. Vargu, ar šis prausiklis vertas didesnio dėmesio nei tie, kuriuos parduoda mažiausios maisto prekių parduotuvės - efektas toks pat.

Apie kūno sviestą daug kalbėti nėra prasmės - visų išgirtas, nežinia, ar dėl mados, ar dėl savo kokybės, kremas iš tiesų riebus, tačiau pakankamai greitai susigeriantis, turintis pakankamai stiprų aromatą, išliekantį bent kelias valandas nuo kremo panaudojimo. Sviesto vertinimas priklauso nuo kainos, už kurią jį pavyksta įsigyti - Lietuvoje parduodamo 200ml talpos kremo kaina 63lt, užtat perkant jį iš UK už tokį pat kiekį sumokėti teks apie 25lt. UK kaina iš tiesų atitinka produkto kokybę, kitu atveju rekomenduoju ieškoti kitos priemonės.

Apibendrinant, rinkinys sunaudojamas, tačiau jam pasibaigus prie šio pasirinkimo tikrai negrįšiu.
THE BODY SHOP kūno priemonių apžvalga

6.5.14

   Prieš kelias savaites iš vieno artimo žmogaus išgirdau keistą pastebėjimą apie didmiestyje gyvenančius žmones - "Vilniuje firma žaidžia labai svarbų vaidmenį žmogaus aprangoje". Ir susimąsčiau: ar tai rodo, jog sostinėje vyrauja didesnė tuštybės manija, noras pasipuikuoti, skirtingi ekonominiai rodikliai ar paprasčiausiai kiti kokybės ir daiktų funkcijos standartai?
   Akivaizdu, kad priežasčių gali būti ne viena, tačiau esu beveik įsitikinusi, kad pagrindinė to priežastis - kokybės ir ilgaamžio daikto paieškos. Tam, kad dėvimas drabužis tarnautų ne tik kaip privalomas atributas ar blizgus niekalas ant žmogaus pečių, tačiau ir kaip asmenybę papildanti detalė, kurios dėvėjimas su laiku žmogui suteikia tik dar daugiau išskirtinio, tik tam žmogui būdingo savitumo. Ne paslaptis, kad gyvename originalių chanel piniginių už 100lt eroje, kur aukščiausios kokybės padirbinys pateikiamas kaip originalas, o jį nešiojantis žmogus jaučiasi privalantis parodyti visas esamas daikto firmos etiketes viešai - net jei tai rodytų priešingą efektą.. Tad nekalbėkime apie etiketes; verčiau susimąstykime apie konkrečius aprangos/išvaizdos akcentus, kuriems vertėtų pataupyti ilgiau ir įsigyti laikui nepavaldžias detales.
1. Laikrodis. Laikrodis - kone vienintelis aksesuaras, į kurį nuoširdžiai patariu investuoti didesnę sumą nei fiziškai norėtųsi. Ir ne tik dėl to, kad laikrodis paprastai būna pastebimas dažniausiai. Juk pakanka vieno kokybiško laikrodžio savo gyvenime tam, kad nesinorėtų turėti dešimties vienu metu (akivaizdu, kad naudojamas bus tik vienas); taip pat kokybiškas akcentas pasotins aksesuarų fanatikes - galiausiai pradėsite vertinti vieną vienintelį akcentą, o ne krautis ant rankų visas turimas apyrankes ir žiedus. Laikrodžių ilgaamžiškumą paprastai užtikrina ir keliems metams suteikiamos garantijos, padedančios išvengti nemalonių defektų, kurių, deja, ne visuomet pavyksta išvengti perkant net ir brangesnę bižuteriją.
Meluočiau teigdama, jog žmones vertinu pagal laikrodžius, jų kokybę ar kainą, tačiau patrauklus laikrodis neabejotinai tampa dar viena priežastimi, kodėl žmogų, didelė tikimybė, pripažinsiu esant panašaus požiūrio ne tik į ilgaamžes investicijas, bet ir į svarbesnes vertybes.
Savo ištikimą laiko skaičiuoklį turiu jau antrus metus (panašu, kad turėsiu jį dar dvidešimt dvejus) ir galiu drąsiai teigti, jog šis idealiai atitinka mano asmenybę. Mane supantiems žmonėms būtent šis laikrodis asocijuojasi su manimi, o aš - su laikrodžiu. Tai tikriausiai pats geriausias įrodymas, kad detalė iš tiesų prilipo ilgam.
2. Akiniai nuo saulės. Šią detalę į "investuotinųjų" sąrašą įtraukiau ne taip jau seniai, tiesa, galbūt net ne visiškai laisva valia - greičiau profesinės pakraipos priversta - nuo to karto pradėjau pastebėti jos svarbą. Ir vis dėlto čia reikėtų paminėti ne brangiausių firmų, o atitinkamus apsauginius saulės filtrus turinčius akinius, tikslingai atliekančius pradinę savo funkciją - apsaugoti mūsų akis nuo kenksmingų saulės spindulių. Įvaizdis - dar ne viskas. Tačiau to paties negalima taikyti sveikatai. Optikos centrai visuomet turi platų saulės akinių pasirinkimą, o kad investicija tarnautų ilgai ir laimingai, rekomenduoju rinktis geriausiai prie veido formos tinkančius klasikinio stiliaus akinius.
Iš mados tikriausiai niekuomet neišeis lašo formos, aviatoriaus, lengvai užapvalintos formos, taip pat stačiakampio ir katės akį imituojantys akinių modeliai.
3.Viršutinis lauko drabužis. Ypatingai svarbu didelį dėmesį atkreipti į žieminį paltą ir pasirinkti maksimaliai poreikius atitinkantį rūbą - Lietuviškos žiemos tikrai ne pati maloniausia pasaulio stichija, tačiau telieka prisitaikyti arba emigruoti. Nuolatinės diskusijos apie tai, koks viršutinis drabužis geriausias šaltuoju metų laiku nesibaigia, tad rinktis teks individualiai: nuo kailinių, vilnonių paltų iki pūkais kimštų ilgų striukių. Kitą drabužį rekomenduočiau rinktis odinę/verstos odos striukę arba, priklausomai nuo nešiojamo stiliaus ir dirbamo darbo, klasikinio kirpimo lietpaltį. Tiek vienas, tiek kitas pasirinkimas neleis apsirikti nei rudens, nei pavasario metu, o derinant skirtingas detales nebus sunku drabužį pagrindiniame garderobe išsaugoti ne vieną ir ne du sezonus.
4. Džinsinės kelnės. Investicija ties šiuo punktu būtina iš ekonominės drabužio dėvėjimo pusės - nuolatos dėvimas ir skalbiamas drabužis galiausiai praranda pradinę savo formą ir spalvą, tad prieš perkant džinsus itin svarbu įvertinti audinio patvarumą ir atsparumą nusidėvėjimui. Idealiai tinkantį kelnių ar džinsų modelį atrasti iš tiesų sudėtinga, tad nebūtų protinga leisti prastam audiniui sugadinti idealių kelnių sąvoką.
5.Nuobodžioji suknelė, atsibodusi visiems iki gyvo kaulo, tačiau niekuomet neišeinanti ir vargu ar kada išeisianti iš mados dėl nuolatinio savo universalumo - ir į šventę, ir į darbą, ir į džiaugsmą, ir į skausmą. Drabužis, kuris galėtų gelbėti bet kurioje gyvenimo situacijoje ir tas, kurį pasirinkus neįmanoma suklysti. Juoda (nebūtinai maža) suknelė įvairiomis gyvenimo situacijomis gali tapti tikra gelbėtoja. Ar verta tokią pirkti kiekvieną sezoną? Tikrai ne. Tad teks paieškoti tokios, kurios modelis nebūtų ambicingas.
6. Maudymosi kostiumėlis. Šis drabužis paprastai nėra naudojamas itin dažnai, tačiau nuolatinis vandens ir audinio sąlytis, ypatingai jei vanduo esti chemiškai apdorotas, prastesnės kokybės audinį bematant sunaikins. Mano manija maudymosi kostiumėlių kokybei prasidėjo įsigijus ir Victoria Secret apdarą. Nuo to karto praėjo penkeri metai, o mano akiratyje šiuo klausimu nėra jokios kitos firmos, preciziškai atliekančios esminę specifikaciją.
7. Makiažo pagrindas. Šį produktą laikau bene vieninteliu dekoratyvinės kosmetikos atstovu, reikalaujančiu didesnės investicijos ir atidesnės tinkamos priemonės paieškos. Nė neabejoju, jog natūralaus atspalvio neatitinkantis veidas patraukliai neatrodys net su puikiausiai atliktu akių ar lūpų makiažu, tad idealiai odos tipą, amžiaus grupę, sezoniškumą ir individualų odos atspalvį atitinkantis produktas - būtinas. Kadangi didžioji makiažo pagrindų dalis atlieka ir apsauginę nuo žalingo aplinkos poveikio funkciją, rekomenduoju dėmesį atkreipti ne tik į akivaizdžiausią funkcinę priemonės pusę. Nėra galimybės kas kelis mėnesius pirkti skirtingo atspalvio priemonių? Įsigykite dvi - vieną žiemai, kitą vasarai. Kitų sezonų metu, priklausomai nuo poreikio, maišykite turimus atspalvius.
8. Kvepalai. Sunku pasakyti, ar parfumerijos kaina tiesiogiai atitinka kvepalų skleidžiamo kvapo kokybę, tad šiuo klausimu reiktų investuoti ne pinigus, o laiką, skirtą idealiai asmenybę atitinkančio kvapo paieškoms. Ne paslaptis, kad netinkantis kvapas gali sugadinti ne tik nuotaiką, bet ir visą dieną, tad labai svarbu atidžiai išsirinkti sau tinkantį kvapą. Kartais tam prisireikia ne vieno žygio į kvepalų parduotuvę tų pačių kvepalų testavimui. Tiesa, parfumuotas EDP ar tualetinis vanduo EDT paprastai pasižymi stipresniu kvapu nei aerozoliniai kvapai ar kvapieji vandenys, tad kaina šiuo atveju imponuoja tik sudedamųjų dalių unikalume, intensyvume ir, žinoma, firmos piniginėje išraiškoje.
9. Sportiniai bateliai. Ši investicija reikalinga tik tiems, kurie sportuoja dažniau, nei bėgdami į nuvažiuojantį autobusą. Ir ji svarbi ne dėl būtino madų sekimo ar noro pasipuikuoti iš tolo firmos ženklu šviečiančia avalyne, o dėl sveikatos - paprastai brangesni sportiniai bateliai sukurti būtent atitinkamam sportui, tad stipriai sumažėja traumų rizika. Šios funkcijos įprasti sportiniai bateliai neturi, tad svarbu atkreipti dėmesį į bendrą kūno tonusą ir sportą paversti kaip įmanoma mažiau rizikingu sveikatai.
10.Rankinė. Ties šiuo punktu reikėtų sustoti ir jį įvertinti itin kritiškai - vis dar egzistuoja nemažai žmonių, rankinę derinančių prie bendro drabužių derinio. Ir vis dėlto, tikiu, kad svarbu turėti prie gyvenimo būdo ir daugumos derinių tinkančią rankinę, galinčią sutalpinti įprastinį dienos turinį. Taip pat nėra labiau erzinančio fakto kaip nuolat plyštančios rankenos ar trūkinėjanti bei nusidėvinti apdaila. Kokybiškos medžiagos rankinė leidžia sutaupyti laiko ir nuolatinį lakstymų kiekį po parduotuves su priežastimi "suplyšo rankinė ir neturiu kur dėti daiktų" minimizuoti iki visiško minimumo.
Tad pabaigoje, atsakydama į draugės komentarą, norėčiau pridurti, kad ne tik Vilniuje, bet ir kituose miestuose, žmonės dėmesį kreipia ne į firmas ar jų padėtį visuomenėje, o į pirkinio kokybę ir galimybę jį nešioti ne vieną ir ne du sezonus. Žmonės stengiasi kurti aplink save stabilesnę aplinką, o tuo pačiu ir stabilizuoti savo paties gyvenimą. Investavus į svarbiausias detales lieka daugiau laisvo laiko skirto tam, kas iš tiesų svarbu gyvenime. Ir čia kalba krypsta jau nebe apie pirkinius.

PAPLEPĖJIMAI: KODĖL VILNIUJE FIRMA SVARBI ARBA Į KĄ VERTA INVESTUOTI

25.4.14

Balandžiui skaičiuojant paskutines dienas smalsu atlikti asmeninę kosmetikos refleksiją: prisiminti labiausiai naudojamus produktus ir drąsiai pristatyti balandžio mylimiausiuosius. Ironiška, tačiau penki iš devynių produktų priklauso natūralia kosmetika prekiaujančioms firmoms. Nejau natūralumo banga pamažu užvaldo ir mano kosmetikos stalčių?
  Vos prieš keletą dienų apžvalginiame straipsnyje minėta L'Oreal Skin Perfection linija užima garbingą cheminės kosmetikos poziciją - pažangusis koreguojamasis serumas tapo neatsiejama kasdiene  vakarine, o drėkinamasis kremas rytine rutinos dalimi.
  Tačiau bet kokie blogi ingredientai lieka beginkliai prieš RELASH blakstienų augimą skatinantį serumą, kurio sudėtyje, tikiu, piktų cheminių sudedamųjų tikrai daugiau nei įprasta - nuo kovo 20 dienos kasdien naudojama priemonė akimirksniu prailgino ir sustiprino mano blakstienas, tačiau maksimaliam rezultatui pasiekti priemonę rekomenduojama naudoti du mėnesius kasdien, tad galutinį vizualų rezultatą įvertinti protingiausia būtų po dar vieno mėnesio. Ir vis dėlto, iki šio produkto naudojimo pradžios mano blakstienos dar niekuomet nebuvo tokios ilgos! Jų ilgį pabrėžti tinka kone bet koks blakstienų tušas, tačiau aš, kaip ištikimas šuo, lieku prie savo įprastinių Maybelline New York tušų. Vieną jų (o tiksliau MNY Big Eyes Volum' Express, kuriuo nebuvau ypatingai patenkinta pirmosiomis naudojimo dienomis) naudoju savo ilgosioms vėduoklėms - mažasis aplikatorius, skirtas apatinėms blakstienoms paryškinti, puikiai tinka visų blakstienų dažymui, o ypatingai maža šepetėlio apimtis leidžia pasiekti net naujai išaugusias blakstienas.
  Įprastinį makiažo pagrindą pakeitė net dvi natūralios kosmetikos priemonės. INIKA makiažo pagrindo apžvalga ir pastebėjimais dalinausi prieš keletą mėnesių (paskaityti galima čia), o iš negatyvaus į pozityvų pakitęs įspūdis niekur nedingo - susidraugavus su natūraliu priemonės kvapu šis tapo tikrai smagiu produktu, atstojančiu net kremą. Kitas kreminis pagrindas - 100% pure natūrali matinė kreminė pudra naujas, tačiau daug gero žadantis produktas. Tiesa, dėl abiejų pagrindų teigimo, jog priemonės pilnai padengia veidą atspalviu ir suteikia matiškumą sutikti negalėčiau - maskavimas tikrai labai lengvas ir priemonės tiks toms, kurios neturi didelių veido odos problemų. Taip pat toms, kurios nori matyti iš po pudros valiūkiškai išlendančias strazdanas - pudros nepaslepia nei nelygumų, nei nuo saulės atsiradusių meilės žymių.
  Sveikai įrudusio veido efektui išgauti jau pusę metų jaukinuosi 100% pure natūralų bronzatą su vaisių pigmentais. Produktas, kaip ir dauguma 100% pure dekoratyvinės kosmetikos priemonių, itin skalsus ir pigmentuotas. Šiuo atveju su pigmentu žaisti kiek pavojinga, tačiau vasaros metu lengvai parudusi oda atrodys laiku ir vietoje, o tinkamam rezultatui išgauti gali prireikti laiko ir papildomų pastangų. 
  Gyvenimo pagyvinimui puikiai tinka dekoratyvinės linijos 100% pure Naked Berry atspalvio lūpų pieštukas su vaisių pigmentais bei tos pačios firmos Belize atspalvio kreminiai akių šešėliai. Tiek lūpų pieštukas, tiek šešėliai puikiai tinka kasdieniam naudojimui, norint pabrėžti natūralią lūpų spalvą ir pagyvinti akių mėlynumą. Man visi šie produktai tapo neatsiejama kosmetinio gyvenimo dalimi. Ir nors vis dažniau į gyvenimą keliauju vos pasiryškinusi akis ir antakius, norėdama parodyti šį tą daugiau renkuosi tik minėtuosius produktus. Kadangi visas straipsnis nuskambėjo kaip gražus 100% pure dekoratyvinės kosmetikos reklaminis šūkis, dar kartą išreiškiu savo meilę šiai firmai - kone visi mėginti gaminiai lieka mano mylimiausiųjų sąrašo viršūnėse! 
BALANDŽIO MYLIMIAUSIEJI

23.4.14

  Gėda pripažinti, tačiau iki šiol neteko išbandyti nė vieno veido priežiūrai skirto L'Oreal produkto. Tam priežasčių galėjo būti begalės, tačiau viena svarbiausių ta, jog į L'Oreal visuomet žiūrėjau kaip į stiprų dekoratyvinės, tačiau tikrai ne veido priežiūrai skirtą brandą. Ir tikriausiai nieko nenustebinsiu pasakydama, kad kartais gyvenime būna ypatingai netikėtų likimo vingių. Šią banalybę galima pritaikyti ir veido priežiūros priemonių sferai.
  Bene vienas labiausiai dėmesį įprastose kosmetikos parduotuvėse traukiantis stendas šį mėnesį išleido ypatingai akį traukiančią rožinės spalvos veido priežiūros priemonių liniją Skin Perfection. Pabaigus paskutinius La Mav ir Kvapų namų kremo likučius neliko nieko daugiau nei ieškoti naujo grobio savo veido gerovei puoselėti. Tad šį kartą nutariau nusižengti iki tol turėtam nusistatymui apie L'Oreal veido priežiūros priemones ir susipažinti su firma iš naujo.
 Skin Perfection Liniją sudaro trys produktai: koreguojamasis paakių kremas, koreguojamasis serumas ir dieninis kremas. Visi produktai pasižymi ypatingai lengvu švaros/gaivos kvapu. Kremo ir serumo tekstūros yatingai lengvos, greitai įsigeria į odą ir nepalieka jokio sunkumo pojūčio. Dieninį kremą naudojant dienos metu veidas matinis išlieka mažiausiai pusę dienos, o iš vakaro serumu pamaitintas veidas per naktį prisisotina reikalingų medžiagų. Šiuos du produktus pamilau nuo pirmųjų naudojimų, o karštomis pavasario ir vasaros dienomis šios priemonės neabejotinai tapo privalomais kasdienių ritualų produktais.
  Tiesa, vis dar neturiu tvirtos nuomonės apie Skin Perfection paakių kremą - šis pasižymi ypatingai įdomia, kone silikoniniu pagrindu sukurta tekstūra, o lengvas atspalvis greičiau permatomas, nei maskuojamasis. Ir vis dėlto, neturint didelių miego ar nuovargio žymių paakių srityje, šis produktas tikrai neblogas.
  Skin Perfection veido priežiūros priemonių liniją vertinu labai pozityviai ir nors iki pilnos laimės man joje pritrūko stipriau maskuojančio paakių kremo, garantuoju, kad vasarą pasitiksiu su šia produktų linija.
  Atsiimu visus blogus žodžius apie L'Oreal veido priežiūros priemones - nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės. Tad dar kartą primenu visiems, kad nereikėtų spręsti apie knygą iš jos viršelio. O kartais ir knygos turinį gali tekti perskaityti keletą kartų, kad būtų galima objektyviai vertinti knygos esmę. Šį kartą džiaugiuosi nauju atradimu!
 PS. GROŽIO ALTORIAUS Facebook paskyroje greitu metu rengsiu konkursą šiems gaminiams laimėti, tad visoms nekantruolėms patariu akylai stebėti Grožio naujienas!
L'Oreal "Skin Perfection" veido sistemos apžvalga

18.4.14

  Dar vienas prabangos produktas, kurio neaptarti būtų visiška nuodėmė. Taip taip, kalbu apie tą patį  YSL LE TEINT TOUCHE ÉCLAT Illuminating Foundation SPF 19 kreminį makiažo pagrindą, apie kurį tiek daug kalbėjo garsiausi grožio guru jau prieš metus. Tiesa, prieš metus turėjau galimybę jį išbandyti ir aš, tačiau kai kurioms apžvalgoms tikriausiai reikia laiko. O pastarajai laikas atėjo tik dabar.
   YSL LE TEINT TOUCHE ÉCLAT Illuminating Foundation SPF 19 kreminė pudra pagaminta pagal YSL bestselerį Touche Eclat maskuojamąjį korektorių, man asmeniškai nepadariusį visiškai jokio įspūdžio ir nenusipelnusio jokių rekomendacijų. Tačiau   TOUCHE ÉCLAT Illuminating Foundation žadėjo ypatingai lengvą maskavimą, nematomą švytėjimą ir veido "be makiažo" efektą. Negana to, pudros sudėtyje nėra parabenų, sulfatų, GMO ir kitų blogų ingredientų, o pasikeitęs pagrindinis pudros užpildas žadėjo "jokio kaukės efekto" efektą.
  Pudra turi pakankamai malonią konsistenciją, gerokai skystesnę nei Chanel Vitalumiere ar  Chanel Vitalumiere Aqua, su kuriomis ši pudra nuolat lyginama ir tapatinama. YSL maskuoja gerokai mažiau, odą padengia tarytum nematomo švytėjimo šydu, jos neapsunkindama, tačiau, kad ir kaip bebūtų gaila, nemaskuodama didžiųjų odos defektų. Pudros kvapas pakankamai malonus, o lengva konsistencija garantuoja maksimalų įsiskverbimą į odos sluoksnį. Veidas iš tiesų atrodo natūraliai gražesnis ir gaivesnis. Išmėginus įvairius aplikacijos būdus turiu pripažinti, jog pudrą skirstant pirštais rezultatas išgaunamas kur kas geresnis, nei tai darant įprastu skystos pudros teptuku.
  Kalbant apie priemonės ilgalaikiškumą turėčiau pabrėžti, jog naudojant šią pudrą papildomo veido pudravimo dienos metu išvengti nepavyks - pudra vietoje išlieka iki penkių valandų, tačiau pirmuosius blizgėjimo ženklus pradeda skleisti jau po pirmų dviejų. Nesutvirtinus produkto papildoma priemone vakare, valant makiažo likučius, gali nebūti ką valyti - pudros tiesiog nebeliks.
  Priemonės tara puikiai apgalvota - lengvai naudojamas dozatorius neleidžia pudros vienam kartui išspausti per daug; stiklinis pudros indas, kaip ir pridera visoms prabangos prekėms, suteikia produktui daugiau elegancijos (tik nežinia, ar tai pakankamai svarbus kriterijus, renkantis tinkamą makiažo priemonę). Puikus atspalvių pasirinkimo spektras sugundys tik užsienyje gyvenančias grožio verges ir tas, kurios nebijo produkto užsisakyti internetu -  iš 18 gaminamų pudros atspalvių mūsų parduotuvės tegali pasiūlyti 7, kita vertus, sunkus pasirinkimas mūsų šalyje - anokia naujiena. Kaina, tiesa, piniginės taip pat nepaglostys - už standartinės talpos produkto buteliuką teks sumokėti 169lt.
  Ar priemonė verta savo kainos? Taip, jei neturite problemų su veido oda, oda priskiriama kitam, nei riebios/mišrios odos tipui ir norite itin lengvo maskavimo efekto. Kitais atvejais privalumai neatpirks kainos. Kita vertus, ar yra prasmės pudrą naudoti toms, kurios turi idealią veido odą?
 Čia kaip visų tų inteligentų ir fashionistų  išgirti Macaroonsai - nors labai brangu, bet visi perka, visiems skanu, tik niekaip nesuprasi, ar patinka tau, ar tai darai dėl to, kad kiti tai daro.
YSL "Le Teint Touche Éclat Illuminating Foundation SPF 19" kreminės pudros apžvalga

15.4.14

   FFakers fotostudijoje, o tuo pačiu sudalyvauti Deichmann naujosios pavasario/vasaros batų kolekcijos pristatyme. Tiesa, pagrindinė susitikimo idėja nė kiek nepradžiugino - teko turėti individualią fotosesiją, o fotoaparatų vis dėlto vis dar nemyliu..
Vieną niūrų ketvirtadienio vakarą turėjau garbės apsilankyti ypatingai talentingų mados fotografių, pasivadinusių
  Vargu, ar detalės turėtų imponuoti tokio tipo įrašuose, tad šį kartą pasakyti galiu tik tiek, kad net ir Deichmann batų parduotuvėje galima atrasti pakankamai neblogos avalynės - pati šios parduotuvės nemėgstu, tačiau turint pakankamą kantrybės lašą galima atrasti šį tą netikėto ir net labai tinkamo!
  Ir gėda tiems, kas negirdėjo apie FFakers - Eglės Jociūtės ir Ievos Markevičiūtės duetą bei jų kuriamas fotografijas! Pastarosios - tikrai stulbinančios!
SUSITIKIMAI: FFakers @ Deichmann

13.4.14

   Jei reikėtų išrinkti geriausiai asmenybę apibūdinantį produktą, būčiau YSL Rouge Volupte. Pastarieji buvo bene pirmieji brangūs lūpų dažai mano, tada dar moksleivės, gyvenime, o ir laikiau juos ypatingai - taip, kad pamačiusi mama nepradėtų plaukų nuo galvos rautis, kad visus uždirbtus pinigus išleidau kvailai brangiai kosmetikai.
   Produktas pasižymi ypatingai turtinga kremine konsistencija, padedančia išsaugoti lūpas nuo išsausėjimo ar šerpetojimo, spalvos visuomet pigmentuotos ir sodrios, o kvapas dvelkia lengvais citrusiniais vaisiais. Aprašymas skelbia dažus esant ilgalaikius (panašiai ir yra) o net ir nuvalgius spalvą lūpos lieka švelnaus rausvo atspalvio.
   Rouge Volupte iki šių dienų egzistuoja keliuose lūpų dažų pavidaluose: klasikiniame matiniame Rouge Volupte, daugiau veidrodinio spindesio turinčiame Rouve Volupte Shine, perlamutinių ar blizgių dalelių turinčiame Rouge Volupte Perle ir permatomame, vos lengvą atspalvį turinčiame Volupte sheer candy. Kiekviena linija pasižymi unikaliomis savybėmis, tačiau vertinti, kuri iš jų verta "geriausios iš geriausių" vardo, būtų sunku - mano širdyje visos trys linijos (Volupte, Volupte shine ir Sheer candy) užima vienodą dalį pripažinimo.
   Yra kosmetikos produktų, kuriuos norisi turėti ne tik dėl itin tinkamos tekstūros, atliekamų funkcijų ar efektyvumo. Yra tokių produktų, kuriuos norisi laikyti tiesiog kaip relikviją ar simbolį, padedantį pakelti nuotaiką, įkvėpti ar tiesiog padėti geriau pasijausti. Neabejotinai YSL Rouge Volupte kaip tik tokie - nepavaldūs laikui ir madoms. Tokie, su kuriais nesinori skirtis nė sekundei.
YSL "Rouge Volupte" lūpų dažų apžvalga

9.4.14

 
  Nuotrauka čia atsirado ne dėl pernelyg didelės meilės sau, o dėl to, kad nuo KVAPŲ NAMŲ kosmetikos naudojimo pradžios praėjo dvi savaitės - nuotraukoje esu be jokio makiažo pagrindo ar kitos veido odos korekcijos priemonės. O kad jau pavadinimas skelbia, jog įrašas skirtas KVAPŲ NAMŲ produktų apžvalgai, tikriausiai nujaučiate, kur link suku.
  KVAPŲ NAMŲ organizuoto susitikimo metu turėjau galimybę pati pasigaminti savo odai tinkamus produktus. Tą kartą nutariau išmėginti savo jėgas veido kremo bei molio pagrindu kuriamo prausiklio gamyboje. Abi priemones pasigaminti pasirodė esą itin paprasta - svarbu žinoti proporcijas, sudedamąsias dalis ir  produktų maišymo eiliškumą. O visą eigą prižiūrint profesionaliai namų šeimininkei, procesas tapo bemaž žaidimų aikštele - maišyti, matuoti, trinti, vėl matuoti, pilti, vėl maišyti.. Jausmas tarytum grįžus į ankstyvą vaikystę (tiesa, kiek pamenu save, nebuvau iš tų, kurie daug kapstytųsi smėlio dėžėse, tai nesu tikrai, ar jausmas tikrai toks, kokį aprašiau). Bet kokiu atveju, produktų maišymas veikia tarytum meditacija - nuramina, atpalaiduoja ir pozityviai nuteikia tolimesniems dienos darbams.
  Abu produktus sąžiningai nuo pat pirmosios įsigijimo dienos naudojau kiekvieną vakarą - per naktį ant odos veikiančio veido kremo efektyvumo pakako, kad ryte atsikėlus jausčiau švelnią sudrėkintą odą, gasulo molio prausiklis dienos pabaigoje maksimaliai išvalydavo dienos metu ant veido odos susikaupusius nešvarumus. Tiesa, prausiklis skirtas mišriai/riebiai odai, tad turint jautresnę ar į sausėjimą linkusią odą šios priemonės naudoti nepatarčiau. Į mano gaminto prausiklio sudėtį įėjo gasulo molis, pelargonijų hidrolatas, nerafinuoto argano aliejaus, vitamino E ir rozmarinų ekstrakto lašai. Prausiklis, laikant jį ant veido ilgiau nei kelias akimirkas, pradeda kietėti ir maloniai tempti veido odą. 120ml pagaminto produkto kainuoja apie 41lt (priklausomai nuo papildomų ingredientų).
 Sviestiniu pagrindu ir aliejų priemaišomis  kremas su puiklapiais veidą kiekvieną rytą palieka sudrėkintą, minkštą ir stebėtinai sumažina odos blizgesį. Tiesa, mažo indelio kasdieniam naudojimui užteks mėnesiui laiko (per dvi savaites spėjau sunaudoti pusę jo talpos), tačiau produktas neabejotinai vertas investavimo. Taip pat reikėtų paminėti keistą kremo kvapą, kurį suteikia puiklapių aliejus (daug kas teigia jį kvepiant žolelėmis, nors man kvapas primena pusiau iškeptos vištienos kvapą - prieš metus naudoto UOGA UOGA puiklapių aliejaus ir pagalvės derinys ryte kvepėdavo tikrais pietumis!). Tačiau nepaisant gurmaniško kvapo ir nedidelės produkto talpos, kremas vertas visų riebesnės odos savininkių dėmesio.  40ml produkto kainuoja 34lt (priklausomai nuo papildomų ingredientų).
  Produktams dedu riebų pliusą ir tvirtą rekomendaciją!
"KVAPŲ NAMŲ" veido priežiūros priemonių apžvalga

8.4.14

   Vasario 17-18 dienomis Dubajuje vykusioje tarptautinėje spaudos konferencijoje Oriflame pristatė naują produktų liniją. Pristatymas dedikuotas moteriškumui, grožiui ir fiziniam aktyvumui. Susitikimo metu vyko pokalbiai ne tik su Oriflame atstovais,  bet ir su žymiomis sportininkėmis, noriai besidalinančiomis savo požiūriu į tai, kas joms atrodo grožis ir didžioji moteriškumo galia.
    Galbūt straipsnio pradžioje gali kilti klausimas, kodėl visa informacija talpinama GROŽIO ALTORIUJE - pati konferencijoje dalyvauti galimybės neturėjau, tačiau turėdama ypatingą galimybę, turėjau garbės prisidėti prie konferencijoje dalyvavusių spaudos atstovų klausimyno sudarymo, tad dalinuosi iš Dubajaus atvežtomis emocijomis bei informacija, kurią, be galo džiaugiuosi, pavyko gauti iš pasaulinio lygio tenisininkių.
    Nuo  2010ųjų, kuomet Oriflame tapo oficialiu Europos ir Kinijos moterų teniso asociacijos rėmėju, tarptautinė grožio komanda su Jonas Wramme priešakyje spėjo apkeliauti įvairiausius pasaulio kampelius bei turėjo unikalią galimybę išvysti pasaulinio lygio moterų sportininkių pasiruošimo darbus prieš jų didžiuosius laimėjimus, spaudos konferencijas bei kitus svarbius susitikimus. 
    Galiausiai, moteriškai draugystei išaugus į naują lygmenį, prasidėjo naujų grožio produktų, įkvėptų  sportininkių moterų kūrimo procesas. Šis poreikis kilo kone savaime - sportuojantys žmonės paprastai turi kiek kitokį gyvenimo ritmą, o tuo pačiu ir skirtingą nuo įprastų higienos rutiną. Kelionėse praleidžiant 200 dienų metuose, prausiantis tris kartus per dieną ir intensyviai sportuojant atsiranda ypatingas poreikis patenkinti higieną ir stipriau rūpintis švara: juk sportas negali tapti apsileidimo priežastimi. Kitais žodžiais kalbant, atėjo metas naujam požiūriui į grožį. 
   Kone kiekviena grožio kompanija savaip išreiškia svarbiausią savo produkcijos šūkį, vienaip ar kitaip išreiškiantį tą pačią mintį - pasinaudojus geriausiais makiažo triukais, išlikti gražiomis ir mylėti save už savo unikalų grožį. Tačiau nepaisant visų grožio dekoratyvinių ritualų, sunku būtų paneigti faktą, kad grožis slypi ne tik veido, bet ir kūno priežiūroje. Vien tai, kad veido srityje esama vos 5% odos, neabejotinai verčia prisiminti vieną pirmųjų rytinių ritualų, kuriuos tenka atlikti vos atsikėlus - rytinis dušas! Ir tikriausiai nieko nenustebins faktas, kad būtent fizinis komfortas mums suteikia nepalyginamai daugiau pirminio pasitikėjimo savimi.
  Būtent tai, kad grožis slypi stiprybėje (arba, "Strong is beautiful", kaip skambėjo pagrindinis konferencijos šūkis), buvo akcentuojama visos konferencijos metu. Ir ne makiažas, o vidinė žmogaus stiprybė, kuriai palaikyti reikalingi kasdieniai kūno priežiūros produktai.
 O dabar pats laikas susipažinti su pirmąja oficialia tarptautinės Oriflame labdaros ambasadore

Caroline Wozniacki, prisidedančia prie vaikų gerovės skatinimo programos Baltijos šalyse (tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje, tiek Estijoje Oriflame prisideda prie SOS vaikų kaimų gyvenimo). Ši sportininkė eilę metų laiko tvirtą šeštą poziciją pasaulinėje reitingų lentelėje ir 2011 metais Caroline priklausė pasaulinė auksinė teniso taurė.
   Kaip ir buvo galima numanyti, Caroline į susitikimą atvyko nežymiai pudra, tušu ir skaistalais pasiryškinusi veido bruožus. Jos charizmą papildė klasikinio modelio Chanel megztinis ir paprasto kirpimo mėlynų džinsų bei balerinos tipo batelių kombinacija. Ir, tikriausiai, nuodėmė būtų nepaminėti sužadėtuvių žiedo, papuošto milžinišku aštuonių karatų deimantu -  moters būsimasis vyras profesionalus golfo žaidėjas Rory McIlroy turi stebėtinai gerą skonį papuošalams.
 Pokalbio metu paaiškėjo, jog Caroline žavisi Oriflame produkcija (čia galėčiau pakelti savo antakius, bet vargu, ar būdama vienos ar kitos kosmetikos kompanijos ambasadore, galėtų teigti priešingai - visgi įvaizdis yra įvaizdis, kokia tiesa slypi iš tiesų - sunku pasakyti), pačiais svarbiausiais kūno priežiūroje sportininkė laiko ingredientus, o ne konkrečius produktus. Anot profesionalės, produktai turi būti atitinkamo tirštumo ir konsistencijos, odą sugebėti suminkštinti ir pamaitinti. Be abejonės, Caroline prioritetą teikia maloniai kvepiantiems ir gaivos jausmą sukeliantiems produktams. Kvepalai, pasak Caroline, kvepalai - ypatingai subjektyvu ir asmeniška, bet gaivos kvapas vienareikšmiškai reikalingas visiems.  Pokalbio metu temai pasisukus apie grožio sampratą, Caroline pareiškė, kad būtent stiprybėje slypi moters grožis, panašu, kad būtent išsakytais žodžiais moteris vadovaujasi ne tik asmeniniame, bet ir darbiniame gyvenime. Tiesa, nors dekoratyvinės kosmetikos sportininkė nesibaido, tačiau dėl jos neina iš proto.
  Už galimybę pažvelgti pro Oriflame WTA spaudos konferencijos ypatingai dėkoju renginio organizatoriams, POLHEM PR agentūrai ir
Maijai Melbarde, padėjusiai geriau pažinti konferencijos vidų.
Nuotraukoje Caroline Wozniacki, nuotrauka iš Getty Imagees fotobanko.

SUSITIKIMAI: ORIFLAME STRONG IS BEAUTIFUL SPAUDOS KONFERENCIJA DUBAJUJE

6.4.14

 (Nuotrauka: Manto Valaičio VALAITIS FOTO)
Niūri sekmadienio popietė - puikus laikas trumpai asmeniškumų valandėlei ir išsamesnei tinklaraščio rašymo analizei. O šiandien kaip tyčia galvoje nepaliaujamai sukasi viena mintis apie bendrą tinklaraščių sampratą ir naudą visuomenei. Pastaroji mintis privertė sustoti ir susimąstyti apie tai, kas esu ir kodėl gyvenime darau tai, ką darau.
  Tikriausiai reikėtų pradėti nuo klausimo sau, kas yra tinklaraštis? Kam jis reikalingas ir kokią žinią turėtų nešti pasauliui? Tinklaraštis, tikriausiai nė nekyla jokių abejonių, yra vieno ar kelių žmonių kuriamas viešasis dienoraštis, kuriame paprastai išsakomos subjektyvios mintys ar nuomonė vienu ar kitu klausimu, fiksuojamos akimirkos ar perteikiami individų išgyvenimai bei paprasto mirtingojo gyvenimo buities ištraukos. Kokia jo misija? Tikriausiai parodyti tai, ką kartais dėl pernelyg didelio skubėjimo ir bėgimo pamirštame - parodyti gyvenimo grožį paprastuose dalykuose. Tuose, kuriuose gyvename kiekvieną mielą dieną, tačiau kuriais kartais pamirštame pasidžiaugti. Kitas tinklaraščio tikslas - suburti bendraminčius į vieną erdvę ir raginti juos dalintis savo nuomone, išgyvenimais ar patyrimais. Būtent pastarasis yra pagrindinis mano veiklos ir GROŽIO ALTORIAUS variklis, leidžiantis nenuklystant į lankas eiti tiksliai ir be nukrypimų. Ir vis dėlto nukrypimai reikalingi tam, kad išbandžius kažką naujo, galėtume atrasti save ar praplėsti savo veiklos lauką.
  Mano ir tinklaraščio draugystė prasidėjo prieš daugiau nei trejus metus - tais laikais vadintas FUNK tinklaraštis priminė daugiau asmeninį kosmetikos fanatikės dienoraštį, nei tikslinę idėją turintį portalą. Tikriausiai nieko keisto, kad pirmuosius įrašus ir pirmuosius rašymo metus prisimenu su didele šypsena ir niekaip negalėdama suprasti, kaip leidau sau viešinti tokius asmeninius gyvenimo faktus. Kita vertus, iš klaidų mokomasi, tad aš per pirmuosius rašymo metus išmokau pamoką, kad internetas - toli gražu ne ta vieta, kur reikėtų išlieti asmeniškumus. Tokiu būdu nejučia tinklaraščio turinys perėjo prie kiek sausesnio, tačiau labiau struktūrizuoto ar bent jau turinčio pagrindinę sritį - kosmetikos apžvalgas. Taip prieš pusę metų FUNK tapo GROŽIO ALTORIUMI, degančiu aistra grožiui ir kosmetikai. O grožį reikėtų suprasti plačiąja prasme. Nes jis slypi daugelyje gyvenimo sferų, o meilė sau yra bene didžiausias gyvenimo variklis. Ir jei kosmetika leidžia padidinti meilę sau, kodėl tuo nepasinaudojus? Kitas, ne mažiau svarbus dalykas - įrankiai, kuriais naudojantis tinklaraščio rašymas užtikrintų didžiausią naudą ir kokybę skaitytojui bei patenkintų mano asmeninius rašymo lūkesčius.
  Būtent dėl šios priežasties pamažu pradedu rimčiau bendrauti su tam tikromis kosmetikos įmonėmis, galinčiomis plačiau papasakoti apie jų parduodamą produkciją, būtent dėl to stengiuosi kaip įmanoma dažniau lankytis visuose organizuojamuose susitikimuose. Ir būtent dėl to, o ne reklaminiais tikslais, stengiuosi išmėginti kaip įmanoma daugiau skirtingų kosmetikos produktų bei savo patirtimi (arba jos stoka) pasidalinti su skaitytojais. Kitas, vis dar daug abejonių keliantis žingsnis - video įrašų filmavimas. Pastarasis nėra mano mėgstamiausia veiklos dalis, tačiau tikiu, kad būtent jie gali įnešti daug naujų vėjų į GROŽIO ALTORIAUS turinį ir nežymiai padėti išeiti iš savo komforto zonos ribų, kurios, kaip žinia, trukdo nuolatiniam žmogaus tobulėjimui.
 GROŽIO ALTORIAUS pavasariniai vėjai žada daug - kosmetikos bei paslaugų apžvalgų, konkursų, grožio tendencijų apžvalgų, mėnesio mylimiausiųjų rubrikų, video įrašų, projektų bei susitikimų ir, žinoma, žiupsnelį asmeniškumų, be kurių, tikiu, pyragas būtų ne toks saldus. Tačiau nemažiau svarbu sužinoti, kas, jūsų nuomone, turėtų būti publikuojama tinklaraštyje ir kokie jūsų, kaip skaitytojų lūkesčiai, kurie turėtų būti patenkinti ir realizuoti.Tad komentaruose raginu išsakyti savo nuomonę apie tai, ką reikėtų vadinti sėkmingu tinklaraščiu ir ką norėtumėte išvysti G.A turinyje.
  Tiesa, tikriausiai niekad nesidžiaugiau ir nesigyriau vienu faktu - būtent nuolatinis tinklaraščio rašymas ir jokios finansinės naudos neduodantis atrodo, paikas, domėjimasis kosmetika man atnešė pačius gražiausius ir geriausius draugus, atsiminimus ir keletą didelių perspektyvų žadančių darbo vietų. Ir būtent tinklaraščio dėka supratau, kad gyvenime galiu būti tuo, kuo noriu būti, o ne tuo, kuo mane esant laiko aplinkiniai. Ir jei kas nors pasakys, kad tinklaraštininkai turi išskirtines galimybes kurioje nors veiklos sferoje, gerokai trinktelėsiu tam žmogui į pakaušį (trečią mėnesį intensyviai mokausi bokso, tad patikėkit, smūgis nebus naivios mergaitės kumštelėjimas) - šią galimybę turime kiekvienas, tačiau nuo mūsų pačių priklauso, kaip ja pasinaudosime. Sėkmės nėra - sėkmė šypsosi tik tiems, kurie dirba. O uždirbta sėkmė - jau nebe sėkmė, o pasiekimas.
  Taip kad darykite gyvenime tai, ką norite daryti ir galiausiai besišypsančią laimę suprasite esant tiesiog savo paties darbo vaisių.
ASMENIŠKUMAI: KAS, KAIP IR KODĖL?
© 2016 Kotryna Uogintaite