26.5.16

Kiehl's parduotuvės atidarymo išvakarėse skubu pasidalinti tuo, ką iki šiol teko išmėginti iš šio prekinio ženklo asortimento. Kadangi priemonės buvo renkamos individualiam naudojimui, o ne apžvalgoms, šios buvo parinktos ir pritaikytos mišrios, į riebumą linkusios odos poreikiams, tad įrašas bus aktualus visoms, turinčioms panašią veido odą. Praėjus daugiau nei dviems mėnesiams nuo naudojimo pradžios naudojant šias du kartus per dieną išaušo diena, kuomet drąsiai galiu dalintis savo nuomone ir, visų svarbiausia, rytoj šias priemones rekomenduoti įsigyti Vilniuje atsidarysiančioje Kiehl's firminėje parduotuvėje!

Midnight Recovery Concentrate levandomis kvepiantis aliejus - neabejotinai visiškas Kiehl's prekinio ženklo bestseleris ne tik socialinėse erdvėse, bet ir asmeniniame produkto naudojime. Nepaprastai malonus levandų aromatas, visapusiškas odos maitinimas ir puoselėjimas nakties metu, ypatingai minkšta ir elastinga oda atsikėlus. Kad ir kokius stebuklus miegant daro minėtoji priemonė, abejingų šiai nelieka - aliejus tiks ir patiks visoms, nuo sausiausios iki riebiausios odos savininkių. 

Ultra Facial Oil-Free Toner riebiai ir mišriai veido odai pritaikytas tonikas pasižymi tuo, kad šio sudėtyje nėra aliejų, galinčių kimšti į porų kimšimąsi linkusią odą. Produktas turi labai neįkyrų ir greit išsigaruojantį kvapą, konsistencija identiška vandens tekstūrai, o oda po priemonės lieka paruošta tolimesniems odos ritualams. Išnaudojus vieną trečiąją priemonės jokios neigiamos reakcijos pastebėti nepavyko, tonikas puikiai atlieka savo darbą - tonizuoja odą, panaikina  makiažo likučius ir kitus nešvarumus bei padeda odai absorbuoti kitas priemones. Produktas naudojasi labai taupiai nenaudojant vatos padelių - tereikia porą lašų įlašinti į delnus ir šiuos lengvai įtapšnoti į veidą.

Ultra Facial Oil-Free Cleanser riebiai ir mišriai veido odai pritaikytas prausiklis - vienas taupiausių ir ekonomiškiausių prausiklių, kokius yra tekę naudoti. Iš pirmo žvilgsnio keistos, šiek tiek kreminės tekstūros kremas susilietęs su veido oda ir jos skleidžiama šiluma pradeda stipriai putoti, o stangrios putos puikiai pašalina bet kokius veido nešvarumus. Ir nors prausiklis savo darbą atlieka nepriekaištingai, visgi odą nuo šios gali tempti net ir toms, kurios nėra prie to pratusios.

Šiandien ryte teko garbė būti vienai pirmųjų apsilankiusių firminėje Kiehl's parduotuvėje. Turiu pripažinti, jog būsiu nuolatinė šios parduotuvės lankytoja, o čia apsilankyti norisi ne tik dėl plataus kokybiškų produktų asortimento, bet ir dėl itin profesionaliai ir atidžiai atrinkto kolektyvo, puikiai išmanančio savo darbą.
Kiehl's pasirinkimas mišriai veido odai
Ko gero kiekvieno prekinio ženklo naujienomis laikomi matiniai lūpų dažai šį sezoną karaliauja kone kiekvienoje naujoje sezono kolekcijoje. Ne išimtis ir pačių populiariausių tinklinių prekinių ženklų kolekcijos, kuriose galima rasti platų matinių lūpų dažų pasirinkimą. Šį kartą Oriflame savo ištikimas gerbėjas lepina naujaisiais matiniais putų tekstūros lūpų dažais. 

Pirmas dalykas, krentantis į akis - ypatingai dailus, prabangiai atrodantis dažų dizainas, kažkuria prasme primenantis garsiuosius Urban Decay lūpų blizgius. Tiesa, jokių sąsajų su pastaraisiais nėra - Oriflame prekinis ženklas vis dar išlieka autonomiškas nuo L'Oreal korporacijos, o pati priemonių tekstūra taip pat neturi jokių panašumų.

Lūpų dažai labai pakankamai stipriai parfumuoti, tačiau kvapas užtepus šių ant lūpų ilgainiui išsisklaido. Produktas turi ypatingai keistą tirštų putų konsistenciją. Tepant šiuos ant rankos konsistencija atrodo pakankamai lygi ir lengvai skirstoma, tačiau aplikuojant šiuos ant lūpų yra pora niuansų, apie kuriuos reikėtų pakalbėti atskirai. Aplikatorius sukurtas keistokos formos, tačiau šio kraštai puikiai tinka norint sufotmuoti aiškią lūpų kontūro liniją. Tai - ko gero mažiausiai lūpas išsausinę skysti lūpų dažai, tačiau ir tam yra priežastis.

Kadangi produktas visiškai nesausina lūpų, galima daryti prielaidą, kad šis vietoje neišlieka labai ilgai. Dažai labai lengvai "nusivalgo" ir kitaip nusivalo bekalbant ar geriant. Taip pat patys dažai nėra linkę išlikti vienoje vietoje, tad nenustebkite šių atradusios ne tik ant lūpų, bet ir po jomis. Norint išlaikyti spalvą sodrią dažus aplikuoti teks kas porą valandų. Taip pat su kai kuriomis spalvomis buvo matoma, jog produktas subėga į lūpų odos raukšles, palikdamas nelabai patrauklų efektą.

Naujoji lūpų dažų kolekcija sukėlė nemažai diskusijų tinklaraštininkių tarpe ir aš likau ko gero vienintelė nuoširdžiai girianti produktus. Kodėl? Nes visiems išvardintiems minusams ištaisyti yra labai paprasta išeitis - lūpų kontūro pieštukai, kuriais prieš lūpų dažus padengus lūpas dažai vietoje išlieka ilgiau, spalva atrodo sodresnė, ryškesnė ir lygesnė.

Rekomenduoti galiu tik toms, kurios suvokia, jog norint išgauti gerą efektą nepakanka vienos priemonės - šį kartą į pagalbą teks pasikviesti ir lūpų pieštuką.

Oriflame "Lip Sensation Matte Mousse" lūpų dažų apžvalga

25.5.16

Nors savaitė dar nesibaigė, skubu pranešti paskutinės darbo savaitės naujienas iš grožio industrijos. Ir nors savaitė nežibėjo renginių gausa, visgi visi susitikimai buvo ypatingai informatyvūs ir malonūs.

Praėjusią savaitę pavyko pabaigti kartu su Mary Kay atstovais ir dekoratyvinės kosmetikos naujienomis, pristatytos vasaros sezonui. Vienas didžiausių Mary Kay naujienų - matiniai lūpų dažai, puikiai tinkantys net ir į sausėjimą linkusioms lūpoms.

Savaitė prasidėjo spontanišku apsilankymu KristiAna parduotuvėje, kurioje tuo metu vyko inndividualios konsultacijos su Skincode prekinio ženklo atstove. Su šios srities profesionale buvo galima aptarti asmeniškai mano odos tipui ir amžiui tinkančias priemones, bei išgirsti jos rekomendacijas, kokias priemones reikėtų naudoti būtent man šiuo metų laiku. Puiku tai, jog po konsultacijos turėjau galimybę išmėginti nedidelį kiekį priemonių ir patirkrinti, ar pastarosios teigiamai reaguos su mano oda. Turiu pripažinti, jog Skincode prekinį ženklą pavyko atrasti  tinklaraščio vystymo dėka, o priemones vienareikšmiškai vertinčiau pačiomis profesionaliausiomis ir efektyviausiomis. Būtent šias be jokių abejonių rinkčiausi naudoti kasdien jei nereikėtų išmėginti kitų prekinių ženklų produkcijos. 

Taip pat dar kartą teko apsilankyti Vilniaus širdyje įsikūrusioje Kitchen maisto įstaigoje. Net nebūnat ypatingai didele maisto fanatike į šią vietą verta nueiti dėl atsiveriančio vaizdo į miesto rotušę. Būtent tokios saulėtos dienos ir nuostabūs senamiesčio vaizdai verčia prisiminti, jog turėtume labiau mylėti savo šalį. 

Šį trečiadienį pradėti teko Strange Love kavinėje, įsikūrusioje nepaprastai romantiškoje vietoje, prie pat Bernardinų sodo. Sąlyginai mažose patalpose šią dieną vyko nepaprastas susitikimas su garsiu Guerlain vizažistu iš Paryžiaus Jose Luis Yuve. Meistras papasakojo apie Guerlain prekinio ženklo grožio sampratą, atskyrė produkcijos pozicionavimą ir unikalumą, o tuo pačiu pristatė šio sezono naujienas bei ateinančios vasaros hitą - "Terracota" priemonę, leisiančią atostogomis ant veido džiaugtis  bet kuriuo metų laiku.

Šios savaitės kulminacija neabejotinai tampa Kiehl's prekinio ženklo parduotuvės atidarymas, žadantis daug staigmenų ir malonių akimirkų renkantis mylimiausias veido priežiūros priemones. Oficialus parduotuvės atidarymas jau šį penktadienį!

Bučkiai,
Uogintaitė
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai

24.5.16

Ko gero daugeliui pažįstama situacija, kuomet tenka vengti atviresnės avalynės dėl nesutvarkytos kojų būklės. Natūralu, jog neretai būtent šiomis pasirūpinti pamirštame. Ir nors problemai spręsti turime pakankamai gerai paplitusį kojų pedikiūrą, kurio paslaugas teikia kone kiekvienas grožio salonas, kartais tam gali nebūti nei laiko, nei biudžeto.

Šį kartą apžvelgiamas stebuklingas produktas iš tolimųjų rytų - Purederm "Exfoliating Foot Mask" kojų kaukė, turinti pašalinti visas negyvas odos daleles ir leisti džiaugtis atsinaujinusia minkšta kojų oda. Geriausia tai, jog pati procedūra turėtų būti visiškai neskausminga, o jos trukmė - 90min.

Vartotojiška priemonės patirtis turi ir teigiamų ir neigiamų pusių. Pats kaukės naudojimas labai paprastas: pakuotėje yra dvi kaukės kiekvienai kojai, tereikia prakirpti nedidelį tarpą, o plastikiniai maišeliai tampa panašūs į dideles močiutės kojines. Tokiose "kojinėse" kojas rekomenduojama palikti nuo 60 iki 90 minučių, o vėliau lengvai pašalinti priemonės likučius drungnu vandeniu. Praktinis patarimas - ant kaukės apsimauti nereikalingą kojinių porą - tokiu būdu produktas stpriau apglaus visą pėdą, o jūs galėsite nevaržomos visą kaukės veikimo laiką dirbti įprastinius darbus, kitu atveju teks ramiai sėdėti vienoje vietoje - su plastikinius maišelius primenančia kauke ant pėdų vaikščioti pakankmai sudėtinga ir net pavojinga! Produktas neturi jokių eksfolijuojamųjų ar šveičiamųjų dalelių. Kaukė pasižymi labai stipriu alkoholiniu kvapu, tad svarbu, jog produktas negautų sąlyčio su akimis ar kitomis delikačiomis kūno vietomis.

Praėjus reikalingam laiko tarpui panaudotas kojines rekomenduojama išmesti. Nuplovus pėdas bėgančiu vandeniu tereikia pradėti laukti stebuklų. Iš tiesų produktas tikrai labai veiksmingas, tačiau šio rezultatas pasimatys po gerų dviejų savaičių, kurių bėgyje teks kovoti su nelabai estetiškais reiškiniais - dviejų savaičių laikotarpiu pėdų oda pradės šerpetoti ir luptis dideliais plėmeliais, tad svarbu apsišarvuoti kantrybe ir tinkama avalyne. Kad ir kokie nemalonūs pojūčiai gali pasirodyti pirmosios savaitės, visgi galutinis rezultatas tikrai to vertas - visiškai minkštos, švelnios, tarytum iš SPA centro sugrįžusios pėdos. Net turint ypatingai suragėjusią kulno dalį priemonėje esančios rūgštys šią efektyviai pašalina.

Tiesa, reikėtų įspėti, jog priemonės reikėtų vengti ant pėdų esant žaizdelių ar kitų odos pažeidimų atveju. Produktas nėra pagamintas iš natūralių ingredientų, tad turint žaizdelių teks liepsnoti skausmo ugnyje. 

Atsižvelgiant į kitus priemonę išmėginusius asmenis reikėtų paminėti, jog ir taip gera būkle besidžiaugiantys žmonės kaukės efekto gali ir nepastebėti, tuo tarpu tie, kurie dienos metu daug vaikšto ir aktyviai sportuoja efektą pamatys ypatingai ryškų. 

Ar rekomenduoju? Tikrai taip, jei turite pakankamai kantrybės ir rytoj jūsų nelaukia svarbus renginys, kurio metu teks demonstruoti pėdų grožį. Kaukė reikalauja laiko, tačiau rezultatai to verti. To verta ir priemonės kaina bei pardavimo vietos, mat šią rasti galima didžiosiose maisto prekių parduotuvėse vos už 3.99 eur.
Purederm "Exfoliating Foot Mask" kaukės kojoms apžvalga

23.5.16

Šiandienos pirmadienio pasirinkimuose nebus jokių kosmetinių rekomendacijų. Ir ne dėl to, kad nebūtų ką rekomenduoti, o dėl to, kad neretai gyvenime pernelyg daug skubame, ieškome ir leidžiamės mėtomi užuot sustojus ir įvertinus tai, ką turime.

Šiandienos pirmadienio rekomendacijose rekomenduoju sustoti, atsikvėpti ir susitvarkyti tai, ką jau turime - ne tik mintimis, bet ir veiksmais. Vienintelė terapija, veikianti geriau už apsipirkinėjimą yra senų nenaudojamų daiktų išmetimas bei generalizuotas spintos išvalymas. Patikėkite - tikrai nustebsite, kokius lobius slepia jūsų stalčiai. 

Asmeninė rekomendacija - atsikratykite visko, ką naudojate retai arba nenaudojote paskutinį pusmetį, o likusius produktus (daiktus, jei tvarkote drabužių spintą) palikite lengvai prieinamoje ir gerai matomojo vietoje tam, kad kitą kartą užuot tiesiant rankai naujo lūpų dažų tūtelei parduotuvėje šį veiksmą padarytumėte namuose, į dienos šviesą ištraukdamos senai pamirštą lūpų spalvą.

Galiu užtikrinti, jog tokia minimizavimo (bet nebūtinai minimalizmo) terapija - viena geriausių pasaulyje! Nebūkime priklausomos nuo daiktų.
Pirmadienio pasirinkimas: Tvarka ne tik galvoje, bet ir kosmetinėje

22.5.16

Ko gero kiekvienai pažįstama "blogų plaukų dienos" akimirka, kuomet plaukai nepaklūsta jokioms formavimo priemonėms ar koregavimo įrankiams. Tokiais atvejais tenka pasirūpinti savo plaukų priežiūra iš naujo - renkantis naują plaukų šampūną, kondicionierių ar kitas priežiūros priemones. Šį kartą apžvalgose Marrakesh prekinio ženklo plaukus tiesinantis kondicionierius pavadinimu KAHM.

Marrakesh” – aukščiausios kokybės plaukų priežiūros priemonių linija, kurios produktų sudėtyje yra marokietiško argano bei kanapių sėklų aliejaus. Priemonės pagamintos Kalifornijoje, tad iš šių norėtųsi tikėtis aukščiausio lygio kokybės. 

Ypatingai egzotiško kvapo plaukus gydatis, glotninantis ir tiesinantis kondicionierius abejingų kvapui tikrai nepalieka - kvapą teks arba mylėti arba nekęsti. Pastarasis ne tik lieka plaukuose juos išplovus, bet ir jaučiasi dienos metu ar sušlapinus prieš kitą plovimą. Akivaizdu, kad intensyvūs kvapai - ne pačios natūraliausios sudėties dėka, tačiau natūralumo šalininkėms šį produktą išpeikus dėl didelio kiekio silikonų ir kitų neigiamų ingredientų, likusios galės tiesiog mėgautis gaunamu rezultatu. 

Produktas iš tiesų puikiai daro tai, ką žada, silikonų dėka plaukai tikrai tampa minkštesni, švelnesni ir paklusnesni. Taip pat šiuos kur kas lengviau tramdyti, jie nereaguoja į drėgmę, nesipučia ir nesivelia. Tiesa, dėl visų išvardintų priežasčių plaukai kur kas greičiau riebaluojasi ir toms, kurios plaukus įpratusios plauti rečiau nei kas dieną gali tekti šiuos plauti kasdien.

Produktas nepatiks toms, kurios rūpinasi natūralia plaukų priežiūros priemonių sudėtimi, taip pat toms, kurios turi į riebalavimąsi linkusią galvos odą ar yra alergiškos stipriems kvapikliams. Ko gero, jei buvote patenkintos garsiosios Macadamia plaukų kaukės poveikiu, sąlyginai turėtų tikti ir šis produktas.

335ml. talpos priemonės kaina 17€, įsigyti galima internetu, groziodraugas.lt
Marrakesh "KAHM Kahm Smoothing Conditioner" plaukus tiesinančio kondicionieriaus apžvalga
Negailestingai atrėjant vasarai tenka itin kritiškai pažvelgti ne tik į savo gyvenimo tikslus, bet ir į savo kūno formas, o su jomis - odos stangrumą. Neretas žmogus, ypatingai moterys, skundžiasi problematinėmis vietomis, kurias puošia negailestingas celiulito sluoksnis. Kosmetikos gamintojai tiesiog džiūgauja, į rinką paleisdami kaip įmanoma didesnį pasirinkimą anticeliulitinių priemonių, turėsiančių išnaikinti šią problemą ir leistis džiaugtis lygia bei glotnia kūno oda. Priemonių nuo celiulito galima rasti įvairiausių - nuo kainuojančių porą eurų iki tokių, kurios pareikalaus poros šimtų investicijų. Vienintelis išlikęs aktualus klausimas - ar verta?

Šį kartą būnet šiai temai plėtoti pasirinktas produktas iš Avon "Solution Advanced Anti-Cellulite Treatment Gel". Užbėgant įvykiams už akių galiu įspėti, jog priemonė negali būti vertinama teigiamai ar neigiamai, mat, kaip ir kitos anticeliulitinės priemonės, pastarasis gelis celiulito neišgydys. Tam yra pora priežasčių, apie kurias pakalbėsime kiek vėliau.

Priemonė turi labai nestiprų ir neįkyrų kvapą, šis dingsta produktą paskirsčius po odos paviršių. Gelinė konsistencija šiek tiek lipnesnė nei įprasti geliai, tad paskirstant šį tenka dirbti itin kruopščiai ir atidžiai. Kaip ir galima įspėti žvelgiant į pakuotę - produktas turėtų suteikti "deginantį" efektą, dėl to ypatingai svarbu, kad produkto nepapultų ant veido, o ypatingai - akių srities. Priemonė suteikia ypatingai aštrų deginantį efektą, kremu pateptos vietos tiesiog liepsnoja, oda nežymiai paraudonuoja ir pradeda kaisti ne tik iš vidaus, bet ir iš išorės. Galima daryti prielaidą, jog produktas aktyvina  kraujo cirkuliaciją, o dėl šios priežasties oda kaista. Kaip ir buvo tikėtasi, net ir ilgalaikis produkto naudojimas tikrai nepanaikins celiulito sluoksnio ant jūsų odos, o apie šį darinį vertėtų pakalbėti kiek išsamiau.

Visų pirma, celiulitas kamuoja ne tik viršsvorį turinčias moteris, bet ir jaunutes ar itin lieknas merginas. Tam neretai jokios įtakos neturi ir gimdymo faktas - celiulitą neretai turi ir negimdžiusios merginos ar moterys. Kitais žodžiais tariant - šis reiškinys nepriklauso nuo jūsų svorio ar amžiaus grupės. Celiulitas laikomas odos uždegimu arba odos liga. Celiulitas – struktūriniai pasikeitimai poodiniame riebaliniame sluoksnyje, kurie sutrikdo mikrocirkuliaciją ir limfos atitekėjimą. Dažniausiai pastebimas ant šlaunų bei raumenų, tačiau galintis atsirasti bet kurioje organizmo vietoje, kur yra riebalinio audinio sluoksnis. Didžiausia ir dažniausiai pasitaikanti celiulito priežastis - paveldimumas. Tačiau nevertėtų viena genams suversti kaltės, mat didelę įtaką turi ir mūsų gyvenimo būdas. Būtent dėl gyvenimo būdo ir kasdienių įpročių galime skatinti šio atsiradimą. Esti begalės skirtingų hipotezių ir mokslinių tyrimų, bandančių paaiškintį tikrąją celiulito atsiradimo priežastį, tačiau galutinai šis procesas lieka neištirtas. Natūralu, jog nenustačius tikrosios atsiradimo priežasties sunku nustatyti ir tai, kaip reikėtų su juo kovoti.

Prieš renkantis priemones nuo celiulito reikėtų šiek tiek apsvarstyti kasdienius gyvenimo įpročius - sporto galimybes, masažo terapijas, sveiką maistą, druskų ribojimą arba atsisakymą, pakankamą vandens kiekio paskirstymą,  tinkamų audinių drabužius, turinčius sąlytį su celiulito pažeista oda, taip pat kasdienio judėjimo ir sėdėjimo ypatumus - be šių kasdienių ritualų jokia anticeliulitinė procedūra neduos jokios naudos.

Sąlygintai celiulito atsiradimui turi įtakos svoris, o tiksliau - riebalų kiekis ir pasiskirstymas mūsų kūne. Asmeninė patirtis byloja, jog atsikračius didelio svorio kiekio vizualiai dingo ir celiulitas. Taip nutiko dėl to, kad organizme buvo pavojingai sumažėjęs riebalų kiekis, kuris galėjo būti didelių sveikatos problemų priežastimi. Normalu, jog priaugus tam tikrą kiekį svorio celiulitas vėl tapo geriau matomas, mat organizme padaugėjo.

Taip pat reikėtų turėti omenyje, jog kaip ir daugelį ligų, esant ypatingam poreikiui, reikėtų gydyti medicininiais, o ne kosmetiniais būdais, tad bet kokie masinėje rinkoje esantys kremai ar serumai nuo celiulito greičiau galėtų būti priskirti prevencinei kosmetikai, nei specializuotai kovoti su tam tikromis problemomis.

Galų gale norėtųsi priminti, jog mylėti save reikėtų nepaisant celiulito kiekio. Celiulitas neturėtų būti kriterijumi vertinti savo savivertę, o meilė sau prasideda nuo savęs pripažinimo būnant tokiomis, kokios esame.
Avon "Solutions Advanced Anti-Cellulite Theatment Gel" anticeliulitinio kremo apžvalga

21.5.16

 Neseniai L'Oreal Paris pristatė naują Volume Million Lashes blakstienų tušo leidimą pavadinimu "Feline". Pastarasis, kaip įprasta Volume Million Lashes blakstienų kolekcijai, turi didelį plastikinį aplikatorių ir guminius šerius. Prekinis ženklas gudriai išnaudoja Volume Million Lashes blakstienų tušo populiarumą kas sezoną išleidžiant vis naują šio variaciją, turinčią vienaip ar kitaip priversti pakeisti įprastinį blakstienų produktą naujuoju.

Tušas pasižymi itin sodria juoda spalva. Aprašymas teigia priemonę esant skirtą tankinti blakstienas ir sukurti šioms dramatišką efektą. Priešingai, nei galima nuspėti iš gamintojų aprašymo, blakstienų tušas nesuteikia jokio tankinančio efekto. Nors blakstienas subtiliu tušo sluoksniu padengia pakankamai gerai, visgi šiuo nepavyksta išgauti ne tik tankių, bet ir įprastinių blakstienų efekto. Geroji priemonės pusė ta, kad priemonė pakankamai gerai ilgina blakstienas, tačiau dėl tankumo stygiaus šios atrodo kiek keistai, o iš turimų blakstienų kuokšto matomos lieka vos kelios.

Ar rekomenduoju? Tiesą sakant tik tuo atveju, jei jums artimas voro jokelių blakstienų tušo efektas ir mėgstate ilgas, tačiau pavienes blakstienas.

L'Oreal Paris "Volume Million Lashes Feline" blakstienų tušo apžvalga

20.5.16

Prieš porą savaičių pačioje Vilniaus širdyje Lietuvos tinklaraštininkėms buvo pristatyta naujoji Lancome veido priežiūros priemonių linija Energie De Vie. Produktai, kaip teigė Lancome atsovai, buvo kuriami remiantis Azijos šalių grožio kultūra, tačiau pritaikyti Europietiškam gyvenimo būdui - aktyviam, dinamiškam ir niekuomet nesibaigiančiam gyvenimo ritmui.

Susitikimo metu buvo galima išmėginti visus tris produktus - naktinę veido kaukę, vandens pagrindu sukurtą losjoną, turintį atstoti įprastinius dieninius kremus ir veido toniką. Produktai pasižymi labai energizuojančiu citrusiniu kvapu, konsistencija labai lengva, šios kone nesijaučia.

Produktams pozicionuoti pasirinktas labai įdomus kontekstas - nuolatinis skubėjimas, koncentracijos trūkumas ir išbalansuotas gyvenimo būdas. Bandant atsiriboti nuo asmeninės nuomonės, kuri tokiam pozicionavimui yra labai apatiška ir, priešingai, skatinanti moteris edukuoti rūpintis savimi ir savo gyvenimo būdu užuot skatinus šias ir toliau gyventi tokį niokojantį gyvenimo būdą, reikia pažymėti, jog būtent šis niuansas ko gero yra dažniausiai sutinkamas kaip pasiteisinimas, kodėl daugelis moterų nesirūpina savo grožiu,

Kad ir kaip bebūtų, pats pozicionavimas parinktas labai gudrus, ir, ko gero, sėkmingas - prekinis ženklas puikiai žino tai, ko eilinė moteris neturi kasdienėje rutinoje - laiko sau. Dėl šios priežasties bandyta į vieną produktą sutalpinti poros produktų veikliuosius ingredientus, o to pasekoje vienas buteliukas turėtų atstoti poros skirtingų priemonių funkcijas. Taip pat gamintojas pasirūpino, jog priemonių tekstūra būtų ypatingai lengva; pagrindinis dieninis veido kremas šį kartą sutilpo į vandens konsistencijos losjoną, kuris ant odos jaučiasi it vanduo.

Būtent minėtąjį produktą teko išmėginti ir man pačiai. Kol kas priemonė vis dar lieka testavimo stadijoje, tačiau iki apžvalgos apie patį losjoną reikėtų priminti, jog čia, kaip ir kitose gyvenimo vietose reikėtų vadovautis taisykle, jog visa galintys produktai galiausiai neatlieka nė vienos funkcijos. Ar taip nutiks ir su Lancome naujiena? Laikas parodys, o iki tol rekomenduoju nepatingėti vakare palepinti savo veido odą papildomu kremo ar kaukės sluoksniu. Oda jums už tai padėkos, jei ne šiandien, tai už dešimt metų.
Nuotraukos: Greta Gedminaitė
Lancome "Energie De Vie" linijos pristatymas

19.5.16

Norėdamos būti gražios, daugiau kaip trečdalis lietuvių moterų persistengia ir daro vieną pagrindinių kasdienio makiažo klaidų. Vienos kosmetikos kompanijos  inicijuotas tyrimas parodė, kad 35 proc. moterų, darydamosi makiažą, siekia išryškinti viską – ir akis, ir lūpas. Pasak makiažo meistrės Jelenos Liaudinienės, tai viena pagrindinių dekoratyvinės kosmetikos naudojimo klaidų. 

Tyrimas taip pat atskleidė, kad trečdalis moterų makiažo įpročių vasarą nekeičia, t. y. jos naudoja tokias pačias makiažo priemones kaip ir kitais metų laikais, renkasi sau įprastas spalvas. Visažistė J. Liaudinienė sako, kad tai, kas tinka šaltesniu ir pilkesniu metų laiku, nebūtinai gerai atrodys ir vasarą.

Bėgant metams, makiažas „leidžiasi“ žemyn
Norėdamos susikurti elegantišką, tvarkingą ir jas puošiantį makiažą, moterys turėtų vadovautis keliomis taisyklėmis. O viena pagrindinių – pabrėžti viršutinę arba apatinę veido dalį. „Kasdieniam makiažui, kad jis neperkrautų veido ir padėtų išryškinti moters žavesį, derėtų pasirinkti, ką norime akcentuoti – akis ar lūpas. Ši taisyklė padeda išvengti klouno įvaizdžio, ypač, jeigu pasirenkamos nederančių ar labai ryškių spalvų akių ir lūpų makiažo priemonės. Su vakariniu makiažu moteris gali eksperimentuoti drąsiau, tačiau išlieka svarbu nepersistengti“, – sako vizažistė Jelena Liaudinienė.

Kaip parodė tyrimas, šia taisykle vadovaujasi keturios iš dešimties moterų ir merginų. Ryškių lūpų ir kerinčio žvilgsnio šalininkių pasiskirstė po lygiai: 21 proc. respondenčių nurodė makiažu akcentuojančios lūpas, 20 proc. – akis.  

Sakoma, kad makiažas turėtų būti priemonė paryškinti grožį, o ne užmaskuoti trūkumus. Tačiau kas dešimta apklausoje dalyvavusi moteris (10 proc.) makiažo priemones pirmiausia naudoja odos trūkumams paslėpti. Dar 12 proc. moterų ir merginų nurodė dekoratyvinės kosmetikos nenaudojančios.

Tyrimas parodė tendenciją, kad jaunos, 18-35 m., merginos ir moterys dažniau makiažu dėmesį sutelkia į akis, o kuo moteris brandesnė, tuo dažniau ji renkasi ryškesnius lūpų dažus. Pasak J. Liaudinienės, toks makiažo ypatumų pasikeitimas susijęs ir su natūraliais senėjimo procesais.

„Jaunoms merginoms ir moterims lengviau pasirinkti, kaip pasidažyti. Jau kurį laiką tarp jaunų merginų išlieka populiarus ryškus dūminių akių makiažas. Brandesnės moterys natūraliai nori dėmesį nukreipti nuo akių, todėl paryškina lūpas. Akys labiau nei lūpos išduoda nuovargį ir amžių, todėl suprantama, kad moterims norisi pirmiausia parodyti tai, kas ilgiau išlaiko jaunatvišką grožį“, – makiažo „nusileidimo“ žemyn priežastis vardija J. Liaudinienė.

Ryškus makiažas vasarą nepopuliarus
Bendros makiažo taisyklės išlieka aktualios ir vasarą, tačiau šis šiltas, saulėtas ir spalvingas metų laikas pasižymi ir tik jam būdingais makiažo patarimais. Pradedant skaistesne ir natūralesne veido oda ir baigiant uogomis bei vaisiais dvelkiančiomis lūpomis. „Mary Kay“ vizažistė sako, kad su nauju metų laiku moterys turėtų atnaujinti ir savo kasdienio makiažo įpročius. 

Kosmetikos kompanijos inicijuotas tyrimas parodė, kad trečdalis motertų (28 proc.) visgi vasarą pasitinka likdamos ištikimos savo įprastoms dekoratyvinės kosmetikos priemonėms ir spalvoms. Tačiau beveik tiek pat moterų vasarą savo grožio ritualą papildo šiam metų laikui labiau tinkančia spalvų palete – švelnesne, pasteline. 22 proc. apklaustųjų nurodė, kad vaarą dažosi mažiau, o kiek daugiau kaip 3 proc. renkasi ryškesnį makiažą. 

„Moterys turėtų nepamiršti, kad vasarą mūsų odą veikia kitokie veiksniai nei kitais metų laikais – saulė, vėjas, karštis, vanduo. Todėl ir makiažas turėtų būti pritaikytas jų poveikiui. Žiemą įprastas riebesnis, kelių sluoksnių veido padengimas vasaros karštyje greitai gali virsti kauke. O vasarą įvairiomis spalvomis pražydusi gamta prašyte prašosi ir šiltų gamtos spalvų makiaže. Nebūtina turėti dvi kosmetines, – žiemai ir vasarai, – tačiau vasaros atnešti pokyčiai makiaže padėtų ir pačiai moteriai pasijusti tarsi atjaunėjusiai“, – sako vizažistė J. Liaudinienė.​
Tyrimas parengtas prekinio ženklo Mary Kay užsakymu
Kas trečia moteris persistengia su makiažu
Paskutinė savaitė buvo kaip niekuomet vasariška ir mergaitiška. Galbūt tam įtakos turėjo tai, jog pamažu atslūgo iki tol pečius slėgę studentiški vargai, o galbūt tiesiog atėjo tam tinkamas metas. Kad ir kaip bebūtų - pagaliau į pasaulį galima žvelgti kiek šviesiau, o jei to nepakanka - rekomenduoju pasiimti rausvus akinius nuo saulės!

Kaip ir minėta praėjusiame įraše, praėjusios savaitės pabaigoje teko lankytis Apotecha rengtame susitikime tinklaraštininkėms. Renginio metu buvo galima susipažinti su Apotecha savininke ir produktų dizainere, taip pat susitikimo metu buvo galima patobulinti savo makiažo žinias.

Tos pačios savaitės pabaigoje teko priimti Oriflame mestą iššūkį - visą savaitę puoštis ryškiais lūpų atspalviais. Tam proga pasitaikė tiesiog nuostabi, mat pats prekinis ženklas šį mėnesį pristatė naujuosius matnius kreminius lūpų dažus, turinčius ne tik švelnią tekstūrą, bet ir pakankamai gerą pigmentaciją. Lūpų dažų trūkumus teks aptarti atskiroje apžvalgoje, tačiau užbėgant įvykiams už akių - priemonės vertos didelio dėmesio!

Taip pat pagaliau pavyko išmėginti MAC priemones iš naujosios Vibe Tribe kolekcijos. Visoms makiažo gerbėjoms priemonių dizainas tiesiog užgniauš kvapą. Tačiau ar produktai verti didesnio dėmesio? Apie tai skaitykite kitą savaitę laukiančioje MAC priemonių apžvalgoje. 

Ir taip, vėl teko rodyti akinius nuo saulės ir naują manikiūrą. Šį kartą norėjosi papuošti gyvenimą lengvomis ir romantiškomis spalvomis, tam pasirinkai naująjį L'Oreal Color Richie Le Vernis A L'Huile nagų laką. Stulbinantis efektas ir malonus dengimas - visa ko reikia naujam lako buteliukui. 

Kiehl's į savo parduotuvės atidarymo šventę nusprendė pakviesti ypatingai prabangiai ir garbingai, tad į susitikimą su šiuo nuostabiu prekiniu ženklu teks skubėti jau kitą ketvirtadienį. Turiu pripažinti, jau kurį laiką niežti nagus išmėginti daugiau šio prekinio ženklo priemonių, o šiuo metu naudojamas Kiehl's koncentratas ko gero visam gyvenimui pavergė mano širdį. 

Atskirą pastraipą norėtųsi skirti ir naujiesiems Jimmy Choo akiniams nuo saulės iš šių metų 2016 pavasario vasaros kolekcijos. Akiniai stebina ne tik unikaliu dizainu bei savo išskirtinėmis (ir ne visuomet tinkančiomis) detalėmis, bet ir nepaprasta kokybe. Daugelio priimta nuomone mados namų produkcija savaime turėtų pasižymėti išskirtine kokybe ir patvarumu, tačiau asmeninė patirtis (ypatingai dirbant su liukso prekėmis) rodo, jog aukšta kaina nebūtinai byloja apie patvarias medžiagas. Tam yra tam tikrų socialinės elgsenos priežasčių. Kad ir kaip bebūtų, akiniai - tikras džiaugsmas širdžiai ir akims!

Šį ketvirtadienio rytą teko smagiai svečiuotis Mary Kay pagrindiame ofise, kuriame buvo pristatytos šio prekinio ženklo dekoratyvinės kosmetikos naujienos, taip pat pademonstruoti du lengvi įvaizdiniai makiažai. Renginio metu taip pat buvo pristatytas moterų kosmetikos dėvėjimo ypatumų tyrimas, kuris atskleidė, jog vis dar turime kur tobulėti ne tik kosmetikos technikos gilinime, bet ir pačioje kosmetikos edukacijoje. 

Reikia pripažinti, jog renginių sezonas pamažu eina į pabaigą, o šį keičia kasdienybės rūpestėliai bei vis labiau gerėjantis oras. Viena vertus nejauku, kuomet sunku planuoti savaitės darbus iš anksto, kita vertus dalelė spontaniško gyvenimo dar niekam nepakenkė. O kokie spontaniškiausi gyvenimo niuansai manęs laukia ateinančiais mėnesiais? Apie šiuos tinklaraščio skaitytojos sužinos pirmos!
Kas liko už tinklaraščio ribų | Asmeniškumai

18.5.16

Korėjietiškas Purederm prekinis ženklas stebina savo išmaniais būdais pritraukti vartotoją skatindamas įvairiausią pirkimo smalsumą. Po malonios pažinties su šio prekinio ženklo kojų kauke, prilygstančia fiziniam pedikiūrui smalsumas nugalėjo ir buvo ypatingai įdomu išmėginti kitą kojų priemonę. Šį kartą - kojų kaukę "Intensive Healing Foot Mask".

Kaukė turi labai savotišką kvapą, pastarasis primena ypatingai intensyvų alkoholio ir chemikalų junginį, tad natūralių komponentų tikėtis nereikėtų. Kaukę naudoti itin paprasta, pakuotėje galima rasti dvi kojines, šias tereikia prakirpti padarant plyšį pėdoms ir palikti šias ant pėdų geram pusvalandžiui. Patogumo sumetimais ant kauke apvilktų plastikinių maišelių galima apsimauti didesnes namines kojines - tokiu būdu priemonėje esančios veikliosios medžiagos intensyviau įsiskverbs į odą ir suteiks geresnį efektą.

Po kaukės pėdos iš tiesų tampa atsigavusios, minkštesnės, švelnesnės ir labiau išpuoselėtos. Efektas jaučiamas iki savaitės priklausomai nuo kasdienio gyvenimo tempo ir to, kokiu būdu pėdos gauna sąlytį su žeme.

Tokio pobūdžio priemonės - puikus išsigelbėjimas toms, kurios neturi laiko lankytis SPA centruose ar lepinti savęs kitokiomis procedūromis. Kaukės sąlyginai įkandamos finansiškai, šias naudoti ypatingai lengva, o efektas matomas iš karto.

Ar rekomenduoju? Tikrai taip. Vieninteliu trūkumu reikėtų išskirti ne itin malonų kaukės kvapą, tačiau šis galutiniam rezultatui įtakos neturi.
Purederm "Intensive Healing Foot Mask" kojų kaukės apžvalga
© 2016 Kotryna Uogintaite