14.5.13

Prieš porą dienų Manodrabužiai portale pardavinėdama vieną rankinę sulaukiau klausimo, kodėl ant mano parduodamosios rankinės nėra Zara ženkliuko,patvirtinančio jos autentiškumą, nors aprašyme gaminio firmą buvau nurodžiusi būtent ją. Ir nors iki šiol žinojau, kad reikalai prasti, tą akimirką suvokiau, kad mados, kokybės ir prestižo sampratos situacija šiuo metu yra itin blogoje padėtyje.
Teoriškai, didžioji dalis multinacionalinės UAB Inditex  drabužių parduotuvių (tokių kaip Zara, Pull and Bear, Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho, Zara Home) yra subalansuotos vidutines pajamas gaunantiems Europos šalių gyventojams, atsižvelgiant į europinio standarto vidutines mėnesines kiekvieno dirbančio asmens pajamas. Kitų šalių gyventojai UAB Inditex valdomas drabužių parduotuves laiko įprastomis, niekuo neišsiskiriančiomis iš kitų drabužių parduotuvių, apsipirkimo vietomis. Bet nebūtumėm lietuviais, jei visos situacijos neišverstumėm priešingai..
Lietuvoje ZARA tapo kultu - ignoruoti fakto, kad pagal gaunamas minimalias pajamas Lietuvoje ir visoje Europoje, Lietuvos kainos šiems drabužiams yra kone tris/keturis kartus didesnės ( per mėnesį uždirbant 800 eurų užsienyje, puošnesnė palaidinė kainuos 30 eurų, kai Lietuvos 800 litų minimalus atlyginimas toje parduotuvėje turi daug silpnesnę perkamąją galią, mat ta pati palaidinė Lietuvoje kainuos 110 litų). Proporcijos žvėriškos - už tą patį gaminį užsienio pilietis sumokės 1/26 dalį savo atlyginimo, tuo tarpu biednas lietuviukas yra priverstas pakloti 1/7 dalį savo viso mėnesio juodo darbo. Nepaisant šio graudaus fakto, eilės prie Inditex valdomų parduotuvių kasų niekuo nenusileidžia žmonių pulkams, kuriuos tenka sutikti prie Humanos, pirmąją asortimento dieną, dar neprasidėjus darbo valandoms. Dar blogiau - vakar, važiuodama Gedimino prospektu, pastebėjau identiškas eiles prie minėtosios centrinės Zara parduotuvės Vilniuje, žmonės pulkeliu stovėjo prie parduotuvės durų ir laukė jos atidarymo.. Ir užbėgdama pateisinimams už akių pasakysiu, kad ne, vakar jokių nukainavimų, nuolaidų ar akcijų parduotuvė nevykdė.
Tad kokia šizofrenijos forma įsirangė į lietuviškąjį identitetą, kad neturėdami jokio finansinio stabilumo, ugdome priklausomybę fiktyviam prabangos prekių suvokimui?
Dauguma atsakytų, kad Zara siūlo puikų kokybės ir kainos santykį. Jei jus ZARA drabužių kokybė tenkina, esu didžiai nustebusi ir iš dalies džiaugiuosi dėl jūsų laimės, mat mano gyvenimo laimė Zaros vardo nepripažįsta.
Mano patirtis kiek kitokia - už 129lt įsigyti džinsai išsitampė per lygiai 3 valandas (manau,kad drabužio padidėjimą trimis dydžiais reikia įvardyti būtent "išsitampymu", mat kitokios sąvokos savame žodyne rasti nesugebėjau), o kitą dieną nunešus juos į parduotuvę gabiosios ir darbščiosios pardavėjos pasakė, kad drabužis dėvėtas, tad jo pakeisti tinkamu dydžiu ar grąžinti pinigų nepavyks.
Tad kas gi užhipnotizavo mūsų gurduolius lietuviukus tokiam smegenų plovimui, kad per dieną vienos parduotuvės apyvarta ne išpardavimų metu siekia 13 000lt?







Zara žino, ko reikia jaunam žmogui. Žino, kaip pačią prasčiausios kokybės (atleiskite už išsireiškimą) "drapaną" pateikti tarytum aukščiausios prabos gaminį. Baisiausia tai, kad gerai paieškojus internetiniuose saituose, ZARA drabužių ir aksesuarų analogų atrasti galima daugiau nei garsiųjų mados firmų.  ZARA tapo prestižo reikalu. O tai jau, atleiskite dar kartą, yra juokinga.
Kita vertus, nereikia smerkti, iki prestižo kažkokiu būdu irgi  reikėjo prieiti. O iki jo galima prieiti tik vienu būdu - didele paklausa ir palankiomis prekybos sąlygomis, ką Zaros vadybininkai ir padarė.
Drabužėliai iš tiesų paprasti, tačiau kažkuo labai traukiantys. Kad ir kaip nenorom, nejučia kiekvieną kartą turėdama galimybę, užsuku į šią parduotuvę pasigrožėti naujais drabužiais ir pasiputoti dėl pernelyg užkeltų ir visiškai lietuviškiems atlyginimams neatitinkančiomis kainomis (kalbu apie pradines kainas).
Žinant, kad už tą pačią (o gal net mažesnę) kainą drabužį galima pasisiūti individualiai pas Lietuvos dizainerius (ne, apie Statkevičius ir Piekautaites nekalbu, kalbu apie talentingus jaunus Lietuvos dizainerius, dar tik startuojančius savo karjeroje) fenomeno keistumas tik dar labiau išryškėja - didžioji dalis tautos geriau vaikščios masinei prekybai skirtais apdarais (yra ne vienas drabužio ar aksesuaro modelis, kurį nešioja lygiai kas antra atitinkamo amžiaus lietuvos mergina).Ir nepaisant visų nepasitenkinimų, kuriuos jaučiu Zarai, vis viena laikau ją viena populiariausių ir sėkmingiausių drabužių parduotuvę Lietuvos jaunimo tarpe.
Kitoms parduotuvėms tereikia mokytis vadybinių triukų, kaip pigiai ir nekokybiškai pagamintus drabužius parduoti už absoliučiai neadekvačius pinigus.
Dešimt balų už verslo strategiją ir minusinis įvertinimas mums, mirtingiesiems, už tai, kad neužuodžiam to, kas turėtų smirdėti.

PAPLEPĖJIMAI: ZARA - NAUJAS MADOS KULTAS

5.5.13

Ilgai ieškojau tinkamos piniginės. Iki tol turėta  tarnavo ne taip pareigingai, kaip tikėjausi. Nesu didžiulė Guess drabužių ar aksesuarų gerbėja. Paprastai parduodama produkcija man atrodo pernelyg didelėmis kainomis, kurios neatspindi nei kokybės, nei unikalumo. Iš Guess parduotuvės iki šiol turėjau vienintelį drabužį, o ir tą prieš metus laimėjau išleistuvių suknelės konkurse.  Suknelė tikrai daili, tačiau 600lt neverta nė pro kur.
Už piniginę teko pakloti triženklę pinigų paklodę, tačiau tai buvo kone pirmas spontaniškai netikėtas, tačiau visiškai užtikrintas pirkinys mano gyvenime. Pamačiusi ją supratau, kad baigėsi visos mano paieškos. Mano gražuolės VY389359 nekeisčiau tikriausiai į jokią kitą piniginę šioj žemėj!
Dar prieš metus tvirtinau, kad įsigijus vieną gerą laikrodį, kiti tampa nereikalingi. Klydau. Labai skaudžiai klydau. Rutina ir nuobodulys aplanko net ir pačius gražiausius laikrodininkų meno kūrinius. Tad gyvenimo paįvairinimui vasarai nutariau pasirinkti TRIWA Umber Brasco laikrodį. Pastarasis tiesiog puikus šiltajam metų sezonui, mat apyrankė pagaminta iš lengvo, rankomis gaminto plastiko, o visas mechanizmas atsparus vandeniui ir kitoms vasaros linksmybėms.
Nežinau, kaip jums, bet mano gyvenimo ir meilės vis šiltėjantiems orams negali nugalėti niekas: nei nesibaigianti darbų našta, nei begalės darbų akademinėje srityje. 
ASMENIŠKUMAI: TUŠTUTĖS PASLAPTYS

3.5.13

Grįžusi po visų įmanomų penktadieninių darbų panorau pasidalinti asmeninio gyvenimo detalėmis viešai. Ne, tai nebus instagraminės nuotraukos, nes a) mano telefonas nėra išmanusis ar pripažįstantis telefonines programėles b) nefotografuoju kiekvieno savo pirstelėjimo ir neviešinu išgertų puodelių skaičiaus (nieko asmeniško ar priešiško tiems, kas taip daro. Šiuo klausimu mano gyvenimas tiesiog nėra patrauklus vizualiai).
Mėgstu rengti konkursus, kurių pagalba galiu geriau pažinti savo skaitytojas, išgirsti ir perskaityti jų likimo istorijas ir tiesiog pamatyti skirtingų gyvenimo filosofijų.
Pastebėjau, jog nemaža dalis skaitytojų - abiturientės, gyvenančios didelėje nežinioje. Iš dalies pavydžiu tos nežinios, kuri ne tik gąsdina, bet ir stimuliuoja smalsumą. Kita vertus, džiaugiuosi,kad man pačiai šis laikotarpis jau praeityje. Bet ne dėl to, kad jis būtų buvęs nemalonus, o dėl to, kad pastaruosius mėnesius gyvenu tokį gyvenimą, apie kokį prieš metus nebūčiau nė pagalvojusi.
Kiekvieną dieną keliuosi su dideliu galvos skausmu "kaip suspėti ir padaryti tai, ką esu suplanavusi" nepažeidžiant 24 valandų paros limito, kurio pastaruoju metu man nepakanka visiems reikalingiems darbams atlikti. Ir nepaisant fakto, kad skundų apie tai, kokia esu pavargusi ar neturiu laiko, esu be galo laiminga darydama tai, ką darau.
Myliu savo mokslus, myliu savo miestą, myliu savo veiklas (jus, mielosios, irgi), dievinu savo darbą, kuriame prabūnu ne tik darbo valandas su viršvalandžiais, bet ir bemieges naktis ar šventines dienas. Tikriausiai nėra nieko geriau, nei dirbti darbą, kurį myli ir dirbi iš idėjos, o ne pinigų poreikio ar esminio jų egzistavimo.
ASMENIŠKUMAI: RAUDONOS NOSIES DIENA IR DARBAS LA BOUTIQUE

30.4.13

 
Iki tol apie Amway kosmetikos priemones teko girdėti tik iš visiškai pašalinių asmenų kalbų. O pastarosios nebuvo itin konkrečios, tad apie šios firmos produkciją tvirtos nuomonės susidaryti neturėjau pagrindo. 
Visuomet, išgirdus tinklinio marketingo sąvoką, mane nupurto šiurpas. Tikriausiai meškos paslaugą padarė Avon, Oriflame ir Faberlic konsultantės.. savo itin aukšta kompetencija vien tam, kad nusipirkčiau visą jų reklamuojamą produkciją, sugebėjusios išpranašauti mano odoje įsigyvenusią aknę ir kitas veido ligas. Prieš keletą mėnesių susimąsčiau, kodėl žmonėms (jų tarpe ir man) tinklinis marketingas atrodo toks nepatrauklus. Galiausiai, po ilgų apmąstymų nutariau, jog tinklinio marketingo (kitaip - platinamos kosmetikos) rūšis nėra bloga, tačiau ją tokia padaro žmonės, nemokantys teisingai dirbti su ja.
Tad nieko keisto, kad išgirdus Amway pavadinimą mano kūną nupurto šiurpas - ačiū, daugiau konsultantų man nereikia.
Tačiau gavusi galimybę išmėginti Amway produkciją nė akimirkos nesudvejojau. Likimas lėmė išmėginti naujuosius  ARTISTRY skaistalus „Sheer Cheek Color“ ir rausvą lūpų blizgį „Lip Gloss Duos“.
 "Sheer Cheek Color" gaminio sudėtyje yra rankomis pagamintų mineralo struktūrų su smulkiomis dalelėmis, kurios padeda sukurti ploną švelnią švytinčią odos dangą. Švelni spalva, kurią galima tepti keliais sluoksniais, suteikia skruostams subtilaus spindinčio rausvumo. Ir iš tiesų, skaistalų atspalvis pakankamai blizgus, tad skruostai akimirksniu pagyvėja ir nušvinta. Švelni rausva spalva neatrodo vulgariai. Žinoma, tokia švytinti skaistalų formulė išlieka rizikingas variantas dažantis tamsoje, ne natūraliame apšvietime ar tiesiog skubant - jų padauginti tikrai lengva. Skaistalų įpakavimas pasirodė panašus Guerlain kosmetikos produkcijai - prabangus veliūrinis dėkliukas, aukštos kokybės auksinė dėžutė su nedideliu veidrodėliu viduje. Žinoma, tiek dėžutė, tiek dėklas itin mėgsta teptis, tačiau tai tik paskatina kosmetikos priemones naudoti saikingai ir pagarbiai.
Lūpas lepinantis prabangus „Lip Gloss Duos“ praturtintas kondicionieriais, suteikiančiais lūpoms permatomo blizgesio. Šio produkto formulėje yra hialurono užpildų, dėl kurių lūpos atrodo skaistesnės, o „Special Effect Pearls suteikia putlesnių lūpų efektą. Blizgis tikrai malonios konsistencijos, pakankamai riebus, tad išlieka gana ilgą laiką - "nenusivalgo", "nenusigeria", tarytum suteikia papildomo maitinimo lūpoms (iki šiol tokį poveikį jutau tik naudodama Sleek Pout Polish lūpų blizgalą). Atspalvis taip pat labai puikus, švelniai rausvas, puikiai tiksiantis kasdieniam gyvenimui nugyventi.
Bendras kosmetikos vertinimas tikrai daug geresnis, nei tikėjausi iš pradžių. Pastarieji gaminiai tikri meno kūriniai, savo kokybe nenusileidžiantys garsiausiems mados namų kosmetiniams atradimams.
Taip pat turiu puikių naujienų savo skaitytojoms - nuo šiandien startuoja naujas konkursas, kurio metu galėsite laimėti puikius Amway ARTISTRY kosmetikos produktus. Dovanų gausite švelnios slyvų spalvos lūpų blizgį ir atitinkamo atspalvio akių šešėlius.Kad lietuviškiau nuskambėtų, galiu išsiduoti, kad piniginė prizų vertė siekia 250lt. Abi priemonės naujos, su gamykline apsaugine plėve, tačiau už gražias akis produktų tikrai neatiduosiu..
Konkurso sąlygos paprastos - tinklaraščio sekti neprašysiu, facebook paskyros taip pat nebūtina, o konkursu dalintis su savo draugais taip pat nereikia. Daug smagiau dovanas dalinti sąžiningiems ir ištikimiems skaitytojams. Tačiau šį kartą prašysiu atsakyti į vieną vienintelį klausimą
KUO KVEPIA TAVO 2013 METŲ VASARA? 
Būkit išradingos, mielosios, ne vien kvepalų buteliuke slepiasi nuostabiausi pasaulio kvapai..
Bučkis!
KONKURSAI: „ARTISTRY™ ENCHANTED GARDEN

24.4.13

 
Kai šį šeštadienį, po pilnos darbo ir universitetinio mokymosi savaitės teko žygiuoti į vėjais ir tornadais apsuptą Vilniaus užkampį - daug laimės nebuvo, tačiau smalsumas nugalėjo ir bandomojoje Maybelline BB kremų fotosesijoje pasirodžiau. Tikriausiai dar nė karto fotosesija nebuvo tokia "neskausminga", jos metu tiek juokiausi, kad net pamiršau, kokia mūsų visų pagrindinė susibūrimo paskirtis. Mėnesinio Panelės žurnalo fotografas Algis Kriščiūnas - tikras savo srities profesionalas. Ir teigiu taip ne dėl nuotraukų profesionalumo ar kitų techninių aspektų, o dėl psichologinės atmosferos, kurią jis sukelia aplink save. Tiesa, pamėlynavusių juodadarbio paakių užmaskuoti nepavyko niekam - nei fotografui, nei fotoaparatui, nei makiažo meistei Anai. Ir tik po n-tojo fotošopo sluoksnio  maketinis variantas estetiškai.
Visuomet smalsavau, ar kuriant reklaminę fotosesiją vienam ar kitam produktui, makiažas ir įvaizdis kuriamas būtent tomis priemonėmis, kurias reklamuoja. Mano smalsumas liko patenkintas -  visos trys buvome padengtos Dream Pure BB kremo sluoksniu. 
Kadangi jį išmėginti galėjau kiek ankščiau, į studiją atkeliavau jau žinodama savo poziciją šio gaminio kokybės ir tinkamumo klausimu. Šis BB kremas pasirodė kone pats geriausias BB produktas, kokį yra tekę naudoti (testavau Loreal Magique BB ir CC kremus, Mischa BB cream, TBS BB cream, Maybelline Dream Fresh BB cream). Visų pirma dėl itin šviesaus atspalvio (net ir Medium spalva nėra tokia baisi, kokios buvo galima tikėtis), puikiai tiksiančio lavoniniam FIT ME 110 atspalviui į draugus. Konsistencija daug lengvesnė ir skystesnė, nei  Maybelline Dream Fresh BB. Maskavimas pakankamai stiprus. Reklamoje pateikto fakto apie salicilio rūgštį nereikėtų pernelyg sureikšminti, makiažo priemonė lieka makiažo priemone. Spuogų šis kremas negyto, tačiau naujų veido subjaurojimų taip pat nesukelia. Ir nors kol kas kasdieniam naudojimui prioritetą teikiu įprastai veido pudrai, nuoširdžiai tikiu, kad būtent šis gaminys vasaros metu bus mano naudojamų priemonių sąrašo viršuje (nebent iki to laiko darbštuoliai sukurs dar geresnį produktą).
Tiesa, vienas didžiausių priemonės minusų yra riebios/mišrios veido odos blizgėjimas po 4-5 valandų, tad kompaktinė pudra naudojant šį produktą - būtina.
 Ir dar vienas maketinis pavydzdys, kurį senatvėj galėsiu pasididžiuodama baksnoti anūkams - ne kiekvieną dieną savo rubuilius žandukus galima pamatyti reklaminiame leidinyje.

PROJEKTAI: MAYBELLINE DREAM PURE BB

21.4.13

Tikriausiai nerastumėm nė vienos “grožio vergės”, kuri nežinotų šios plaukų priežiūros linijos. Apie MACADAMIA plaukų priežiūrai skirtus produktus informacijos gausu, ne mažiau teigiamų atsiliepimų žeria ir populiariausi bei žymiausi grožio tinklaraštininkai. Tiesa, pastarųjų rekomendacijos ne visuomet gali būti objektyvios ir sąžiningos – kai kurios grožio ir kosmetikos linijos už gražius žodžius tinklaraštininkams ne tik suteikia nemokamų produktų, tačiau ir sumoka nemažus pinigus. Kadangi produktai nėra pritaikyti masiniam vartojimui, jų prekybos centruose atrasti nepavyks. Nei Maximos, nei Norfos ar Rimi kasininkės šiuo klausimu jums nepadės. Teks kreiptis į plaukų meistrus, profesionaliam naudojimui prekiaujančias kosmetikos parduotuves arba į šiuolaikinio žmogaus Dievą  – visagalį internetą.Internetas suteiks reikalingos informacijos apie šių priemonių efektyvumą, kainas ir vietas, kuriose jų galima įsigyti. Kadangi produktai ne Maximiniai (nieko asmeniško), kainos priskirti šūkiui “praktiški žmonės renkasi..” nepavyktų. Priemonės brangios, nepasigailės demonstratyviai atimti viso minimalaus mėnesio atlyginimo, tad pirkti “katę maiše” šiuo atveju pakankamai rizikinga.Vienu patraukliausių būdų išmėginti Macadamia produktus laikau atrask grožį formuojamą ADOREBOX grožio dėžę. Vos prieš kelis mėnesius šiuos produktus buvo galima išmėginti Adorebox dėžėje (mėnesinė dėžės kaina 39lt, o produktų gaunama už kur kas didesnę pinigų sumą).
Su didele baime užsisakiau originalaus tūrio (ir, atitinkamai, kainos)Atstatomąjį natūralų  Healing Oil Treatment aliejų. Tikriausiai esu iš tų žmonių, kurie nemato prasmės plaukų priežiūros priemonėms leisti kosmines pinigų sumas (jas pasitaupau neadekvačiam kosmetikos pirkimui), tad faktas, kad pasiryžau tokiam atsakingam pinigų švaistymo menui, reiškia tik viena – kitos išeities neturėjau. Prieš keletą mėnesių išbandžiau CHI Silk Infusion plaukų glotnumą skatinančią priemonę – efekto nepastebėjau.  Macadamia priemonė liko kone paskutinis šiaudas mano išsipūtusiems plaukams. Priemonė, į kurią sudėjau paskutines viltis ir, kad ir kaip liūdna pripažinti, paskutinius pinigus..
Atstatomasis natūralus Macadamia plaukų aliejus skirtas bet kokio tipo plaukų terapijai, tačiau pabrėžiama didelė nauda sausų ir pažeistų plaukų priežiūroje. Maniškiai nėra nei sausi, nei pažeisti. Jie tiesiog lietuviški – tamsios pelenų spalvos, pasipūtę, pasišiaušę ir .. natūralūs, dėl to neblizga, neguli tvarkingai ir gyvenimo (ar manęs pačios) gražesne nepadaro. Grožio, be abejonės, aliejus nepridės, tačiau gyvenant itin sparčiu gyvenimo tempu norėtųsi nesijaudinti dėl “Pelkių vandos” šukuosenos ir koncentruotis į svarbesnes užduotis, nei plaukų glotnumas.
Šios priemonės aprašymas teigia apie aliejaus funkcionalumą kovojant su visais plaukus kankinančiais demonais. Plaukai, anot reklamos meistrų, turėtų tapti glotnūs, nustoti veltis, pradėti blizgėti, žvilgėti, dažytų plaukų spalva turėtų išsilaikyti ilgesnį laiką, o plaukų džiovinimo procedūros laikas turėtų sutrumpėti iki 50 proc. Ne mažiau patrauklus faktas, kad šį aliejų galima maišyti su kitais produktais – juo galima “paskaninti” ir kondicionierių, ir plaukų formavimui skirtas priemones.
Ir nors gražesne netapau, papildomos laimės gramų produktas man nesuteikė, tačiau vos per pirmąją naudojimo savaitę plaukai pasidarė nepalyginamai minkštesni, puresni, paklusnesni (visi šie pokyčiai tik juntami, tačiau teigiamų vizualių pokyčių vis dar nematyti). Galiukai, dėl kurių skilinėjimo ir sausėjimo nuolat turiu problemų, pasidarė šiek tiek gyvybingesni, mažiau matomas galiukų išsišakojimas. Priemonę naudoti galima tiek ant šlapių, tiek ant sausų plaukų, pastarieji produktą noriai sugeria, riebalų efekto nelieka net po dviejų galiukų maitinimo injekcijų. O bendras produkto vertinimas išlieka neaiškus, nuojauta kužda, jog objektyviam vertinimui pateikti prireiks viso gydymo proceso kurso.  Kol kas tai pati geriausia priemonė, kurią teko naudoti, tačiau nežinau, ar ji verta visų 110 litų (ypač tada, kai ji nemaloniai smirda!).
APŽVALGOS: MACADAMIA HEALING OIL TREATMENT

14.4.13

Šiandienos rašinėlio tema kiek kitokia, nei mano tinklaraštyje teko skaityti iki šiol. L'Oreal pristatė naują BB kremų liniją, skirtą skirtingoms veido odos problemoms maskuoti, tad nutariau surengti nedidelę produktų apžvalgą ir pateikti savo asmeninius pastebėjimus bei svarbiausią informaciją (bendram išprusimui) apie šią Nude Magique liniją, prieš keletą savaičių pasirodžiusią Lietuvos grožio prekių prekybos vietose.
Kad ir koks inovatyvus grožio pasaulis būtų, BB kremai vis dar nesiliauja stebinę eilinių vartotojų ir grožio aukų - kiekviena nauja BB kremų linija pasižymi naujomis savybėmis ir traukia pirkėjus naujais privalumais. BB kremai sukėlė nemažą sensaciją grožio priemonių industrijoje. Dėl "all-in-one" funkcijos šis kremas tapo neatsiejama kone kiekvienos skubančios ir kosmetinės svorį taupančios moters koregavimo priemone, kuri leido pamiršti iki tol naudotus kremus, makiažo pagrindus, pudras ir maskuoklius.
Daugiafunkcis BB produktas odą puoselėja visais įmanomais (ir nelabai) būdais: drėkina, tonizuoja, stangrina, paslepia odos paviršiaus pigmentines dėmeles ir smulkias raukšleles ar spuogelius, taip pat saugo nuo žalingų saulės spindulių - daugelyje jų yra SPF filtras. Atsižvelgiant į produkto tipą ir pagrindinę funkciją, jis gali būti naudojamas kaip makiažo pagrindas, drėkinamasis kremas ar apsauginis kremas nuo saulės ir žalingo aplinkos poveikio.
NUDE MAGNIQUE serija sudaryta iš keturių skirtingo poveikių produktų.
 Nude Magique BB (Beauty Balm angl.) cream "5 in 1" drėkinamasis grožio kremas (dešinioji balta tūbelė), laikui bėgant transformuojantis į lengvą kreminę pudrą. Esant sąlyčiui su pirštais, produkte esančios mikro kapsulės su pigmentu ištirpsta ir suteikia odai papildomos kreminės spalvos. Kaip ir pridera, atspalvis pritaikytas defektams ir kitiems netobulumams maskuoti. Yra dviejų skirtingų atspalvių: light ir medium. Maniškėse nuotraukose pavaizduotas atspalvis pats šviesiausias. Baisu pagalvoti, kokio tamsumo turėtų būti tamsesnysis.
Nude Magique CC (Color Correcting angl.) cream spalvą koreguojantis kremas ANTI DULLNES (vidurinė pakuotė violetinėje tūbelėje) kaip pavadinimas byloja, skirtas papilkėjusiai ir savo natūralų švytėjimą praradusiai odai. Taip pat šis produktas padeda neutralizuoti ant odos atsiradusį raudonumą, vizualiai atgaivina pavargusią odą (realiai odą atgaivins tik geras poilsis, miegas ir sveikas gyvenimo būdas). Priemonė veikia tokiu pat mikro kapsulėse esančių pigmentų transformavimosi esant sąlyčiui su oda principu. Iki tol buvęs baltas kremas tampa tamsiai rudos spalvos. 
Nude Magique CC (Color Correcting angl.) ANTI REDNESS kremas raustančiai odai, skirtas veido raudoniui reguliuoti ir maskuoti (žalioji tūbelė, esanti kairėje nuotraukos pusėje).
Veikimo principas identiškas viršuje išvadintų priemonių veikimui. Atspalvis turi nežymaus žalsvumo, visuotiškai pripažinto geriausiu būdu raudonai spalvai maskuoti ir neutralizuoti (atspalvis paskutinėje nuotraukoje pats dešiniausias, ant rankos esančio apgamėlio). 
Nude Magique BB powder 5-in-1 presuota kompaktinė pudra. Tai pirmoji presuota BB pudra per visą L'Oreal gamybos laikotarpį. Ši priemonė skirta odą padengti nematomu sluoksniu ir padaryti ją maksimaliai matinę. Matiškumas padeda apsisaugoti nuo veido blizgėjimo. Yra dviejų atspalvių: "light" ir "medium". Mano nuomone, atspalviai galėtų vadintis "light" ir "extra light", mat spalvos iš tiesų stebėtinai šviesios, kone baltos (su skirtingais mikro atspalviais, rusvesniu ir gelsvesniu atitinkamai). Tai tikriausiai pats geriausias produktas visoje Nude Magnique produktų šeimoje. Oda iš tiesų tampa visiškai matinė, o atspalvis ant veido nerėkia "ką tik išsitepiau plytų gamybai skirtais raudonais dažais". Tiesa, man šios priemonės matiškumas pasirodė pernelyg intensyvus, o veidas, reikalavo papildomų priemonių, kad oda neatrodytų negyva. 
Bendras vaizdas nėra blogas, konsistencija labai maloni ir ekonomiška, tačiau su visa pagarba įspėju visas snieguoles ir aristokrates į Nude Magique kremų pusę nė nesidairyti. Atspalviai pritaikyti šiltuosiuose kraštuose gyvenantiems negriukams ir soliariumų mėgėjams bei ryškiai rudam įdegiui prijaučiantiems asmenims. Tačiau presuotos BB pudros šviesiaodėms tiks kuo puikiausiai. Jei esate patenkintos Maybelline Fit me nr.110, nr.115, L'Oreal True Match super-blendable C1 Rose Ivory, C2 Rose Vanilla, L'Oreal True Match LUMI W 1-2  Porcelain atspalviais,  į savo kosmetinę drąsiai galite įsileisti naująjį presuotą šeimos narį.
P.S Pamiršau paminėti vieną pastebėjimą apie apsauginį SPF filtrą turinčius produktus. Kuo didesnis SPF skaičius priemonėje, tuo prasčiau žmogaus veidas atrodo, fotografuojant jį blykstiniu fotoaparatu.
APŽVALGOS: L'Oreal NUDE MAGIQUE

10.4.13



Prieš pusmetį įsigytas Marc Jacobs cranberry splash kvapas patyrė visišką fiasko: po pirmosios naudojimo savaitės suvokiau, kad parfumerines keliones teks pratęsti ilgesniam laikui, mat pastarieji kvepalai tapo itin aštriu agresoriumi mano jautriai uoslei.
Tad maištaudama prieš ne itin teisingą kvepalų industriją ir tingėdama parfumerijos parduotuvių duris varstyti dažniau, nei tai daryti teko iki šiol, kone visus mokslo metus kvepėjau ūkišku muilu. Tačiau net ir muilo dvelksmas nenužudė vilties kada nors atrasti kvapą, kurio kaina ir aromatas atitiktų mane. Aromatą atradau, tačiau kaina, kurią reikėtų už jį mokėti, man vis dar nepriimtina (kalbu apie Creme De la Creme esančius Maison Francis kurkdjian aqua universalis forte kvepalus, kainuojančius visus 570lt).
Ir nors  Maison Francis kurkdjian aqua universalis forte vis dar mano prioritetinių pirkinių sąrašo viršuje, kaina ir gaunamos mėnesinės pajamos neranda bendros kalbos, tad ir vėl teko ieškoti atitinkamos alternatyvos.
Ironiška, tačiau po padidinamuoju stiklu ir vėl pakliuvo tos pačios firmos kurti kvepalai. Tikriausiai M. Jacobsą galėčiau laikyti asmeniniu favoritu populiariųjų cheminių kvepalų srityje, tačiau tik dalinai ( Pastebėjau, kad sulig kiekviena diena cheminiai parduotuvių kvapai traukia vis mažiau. Vis dažniau pagaunu save gėrintis nišinių kvepalų teikiama malone. Gaila, tik parduotuvėse). Ir nepaisant fakto, kad Marc Jacobs į nišinių kvepalų gretas neįtraukti, man jo sukurti aromatai (o kuria juos parfumeris Alberto Morillas) atrodo patys priimtiniausi - Daisy, Daisy eau so fresh, Oh Lola.. visi jie pasižymi panašiomis pagrindinėmis natomis. Aromatuose vyrauja gėlių, medienos ir vaisių aromatai.
Marc Jacobs Daisy apibūdinamas kaip gaivus ir moteriškas (?) medienos ir gėlių prieskonių turintis gaminys. Į sudedamųjų dalių sąrašą įrašyti aštrieji rausvieji greipfrutai, žalių žibuoklių lapai (nė neįsivaizduoju, kaip kvepia šis botanikos stebuklas), žemuogės. Gėlių šiame kvape, kaip ir visuose kituose M.Jacobso kūriniuose, taip pat netrūksta - gardenija, žibuoklė, jazminas . Galiausiai visą kompoziciją pabaigia medienos prieskoniai, muskusas ir vanilė. Skamba skaniai, kvepia taip pat neblogai. Tad tikiuosi, kad su šiuo dailiu kvapu pavyks susidraugauti sėkmingiau, nei su Cranberry Cocktail Splash.
Tikriausiai pirmą kartą gyvenime pasirinkau 50ml. talpos kvepalus. Iki šiol pirkdavau tik 100ml, mat šventai tikėjau, jog tokiu būdu galima sutaupyti daug pinigų. Taip, iš matematinės pusės mano teorija teisinga, tačiau yra ir kita medalio pusė. Ne visas buteliuko tūris teikia vienodą pasitenkinimą. Net turėdama pačius patraukliausius kvepalus, maksimalų pasitenkinimą kvapu jaučiu tik 30proc. laiko nuo kvepalų atidarymo, o likusį kvepalų likutį pabaiginėju "iš reikalo".
Papasakokit, kokiais kvepalais pavasarį kvepiate (arba norėtumėte kvepėti) jūs!
P.S. Jei parfumerija domitės ne tik kaip potencialia pinigų švaistymo galimybe, rekomenduoju paskaityti Minervos kvepalų tinklaraštį. Ši nuostabi moteris net manyje sugebėjo įkvėpti meilę kvepalams ir pakeisti iki tol vyravusi požiūrį apie šią industriją bei pažvelgti į kvepalus kaip į meno kūrinius. Gaila, iki šiol sunkiai sugebu teorinę meilę kvapams pritaikyti realybėje.
APŽVALGOS: DAISY BY MARC JACOBS

7.4.13


Ketvirtadienio vakarą į vieną prabangiausių Lietuvos viešbučių skubėjo ne viena tautos grietinė. Ir ne veltui. Kempinski Hotel Cathedral Square viešbutyje visų svetingai laukė daug gražių žmonių, fotoblykstės, prabangiai aristokratiškas interjeras ir stilingas maistas (šampanas su jau matytais macaroonsais, kurių idėja daug patrauklesnė, nei realus jų skonis). Viso ketvirtadieninio susirinkimo priežastis – vienos sėkmingiausios Lietuvos dizainerės Ramunės Piekautaitės naujosios tarpsezoninės kolekcijos pristatymas.
Į Ramunės Piekautaitės vasaros kolekcijos „Cruise“ pristatymą skubėjau ir aš: su nauju, vos prieš kelias akimirkas iš etikečių gniaužtų išvaduotu pavasariniu paltuku, nieko netalpinančia, bet labai „kokteiliškai“ atrodančia draugės delninuke ir spurdančia iš nekantrumo ir laimės širdimi. Nors mano pažintis su šia asmenybe nėra labai ilga, o įdėmiau į drabužių kūrėjus pradėjau žiūrėti vos prieš mėnesį, nuojauta sakė, kad nusimato skoningas renginys.
Renginys, kaip ir pridera, prasidėjo vėluodamas madingas 60 minučių. Ir nors tiesioginė transliacija internetu turėjo padėti išvengti šio netaktiško įpročio, panašu, kad gudri strategija nesuveikė. Prieš įžengiant į pristatymui skirtą erdvę, kiekvienas asmuo buvo kruopščiai patikrintas kvietimų sąrašuose ir kiekvienam asmeniškai buvo išaiškinta, kurią lokacijos poziciją galima užimti renginio metu. Aš gavau garbingą stovimą vietą bet kuriame laisvame kampe. Galiausiai, nepasirodžius keletui kviestinių svečių, maloniosios renginio organizatorės pakvietė užpildyti tuščias kėdes pagal mūsų pačių pageidavimą. Krestelėjau į antrą eilę ir su nekantrumu laukiau pasirodymo pradžios.
Kolekcija, kaip ir žadėjo pati kūrėja, dvelkė ypatinga prabanga, lengvumu ir moteriškumu. „Mano klientės vasarą turi tada, kada nori“. Panašu, kad šie dizainerės žodžiai tiesiai į lietuviškąją širdį – ne kiekvieną balandžio mėnesį tenka demonstruoti žieminio garderobo likučius. Tad vienintelis būdas išgyventi – inscenizuoti vasarą savo mintyse ir realizuoti ją stilistiškai.  Naujuose Piekautaitės kūriniuose vyravo šviesios, švelnios pastelinės spalvos. Mėgstamiausiais audiniais šį kartą tapo šilkas, oda, žoržetas. Šiems pagyvinti parinkta nėrinių, klosčių, sluoksnių ir raukinių kompozicijos. Kone kiekvienas apdaras turėjo Piekautaitišką „ataskonį“ -  dirželį, pabrėžiantį liauną merginos taliją ir atskiriantį viršutinę kūno dalį nuo apatinės. Tikriausiai didžiausią įspūdį paliko suknelių serija, puošta kaspino instaliacijomis nugaroje. Ne mažiau nuoširdaus pasigėrėjimo kėlė griežto kirpimo kombinezonai, šortai, kelnės. Kiekvienas drabužis atrodė stulbinančiai. Kolekcija daili ir užbaigta. Ir jei netyčia kada nors gyvenime turėsiu pakankamai resursų ir moteriškumo, tokius drabužius dėvėti norėsiu ir pati.
Organizacinę renginio pusę taip pat galima vertinti tik labai teigiamai. Nepaisant jau kasdienybe tapusio vėlavimo, daugiau priekaištų organizatoriams nėra. Aplinka idealiai tiko kolekcijos koncepcijos įspūdžiui sustiprinti, o ir žmonės, susirinkę į renginį, buvo suinteresuoti kolekcija, o ne savo „katės-voro“ kostiumo demonstravimu fotografams (t.y visai Lietuvai).
 Ir nors pristatymas praėjo sklandžiai ir sėkmingai, negaliu nepaminėti kelių įdomių faktų, susijusių su šiuo reiškiniu. 
Įdomybė mane pasiekė šiandienos rytą, įsijungus elektroninį paštą ir gavus žiniasklaidai skirtą pranešimą apie pristatymo metu įvykusią akiplėšišką vagystę. Pasirodo, iš Kempinski Hotel Cathedral Square viešbučio rūbinės buvo pavogtas unikalus, pagal individualų užsakymą siūtas Roberto Kalinkino paltukas. Nukentėjusioji - kelionių organizatoriaus "Voyage-Voyage" verslo plėtros vadovė (vargu, ar paprasto žmogaus drabužio netektis būtų sudominusi spaudą). Galvojau, galvojau ir nesugalvojau. Kaip įmanoma iš tokios prabangios ir akylai saugomos vietos išnešti muilą su akį rėžiančiais daiktais ir likti nepastebėtam? Kitas šios istorijos moralas - nesidžiauk radęs, neverk pametęs.Niekas nevyksta be priežasties. Karma, mielieji, karma. Ta pati karma dosniai atsidėkos vagiui ir atims kažką svarbaus jo gyvenime.
Tačiau nepaisant visų šių perliukų, renginys iš tiesų buvo nuostabus. Galiu tik pasidžiaugti gauta galimybe stebėti visą pristatymą iš arti ir padėkoti kiekvienam, prisidėjusiam prie šios gražios šventės.
RENGINIAI: RAMUNĖ PIEKAUTAITĖ CRUISE 2013

1.4.13




 

Pasibaigus visų laikų mylimiausiems e.l.f skaistalams maniškiams skruostams neįtiko nė vieni turimi žandų rausvintojai - vieni "per ryškūs", kiti "per blizgūs", treti tiesiog "negražaus atspalvio". Panašu, kad tinkamai skaistalų formulei ir atspalvio pasirinkimui tapau išrankesnė, nei pudrai ar blakstienų tušui. Skaistalus laikau viena svarbiausių ir reikalingiausių priemonių visoje dekoratyvinės kosmetikos karalystėje, šis produktas prideda veidui švytėjimo ir sukuria "pailsėjusio, išsimiegojusio bei gyvenimu besidžiaugiančio" žmogaus efektą. Pastarojo ypatingai prisireikė pradėjus studijuoti ir vis dažniau nerandant laiko tikram fiziniam poilsiui.
Laiko, skirto slankiojimui parduotuvėse ir naujų skaistalų paieškoms, atrasti taip pat nepavyko (panašu, kad jo nebus ir artimiausią mėnesį, mat šiuo metu virš galvos plevėsuoja septyni egzaminai), tad ir vėl teko pasikliauti visagalio interneto teikiamomis privilegijomis bei paieškas perkelti į virtualią erdvę. 
Ne paslaptis, kad vienu didžiausių šių metų atradimu laikau internetinę natūralios kosmetikos parduotuvę 100% Pure , kurios dėka nuraminau pleiskanoti ir šerpetoti pradėjusią veido odą ir išmokau teisingai naudoti veido priežiūrai skirtus tonikus. (Išsamiau apie šiuos gaminius galite paskaityti čia ir čia). O nesėkmės populiariųjų kosmetikos ženklų pasiūloje (skaistalų atžvilgiu) privertė žengti dar vieną žingsnį ir mesti dar vieną iššūkį 100% Pure parduotuvei, šį kartą - dekoratyvinės kosmetikos pasaulyje.
Iki šiol į natūralias ir ekologiškas kosmetikos priemones žiūrėjau pakankamai palankiai, tačiau tik tol, kol tema nelietė dekoratyvinės kosmetikos ribų. Dėl ne itin dėkingo snukelio ir jo "rengiamų cirkų" sunkiai galėjau patikėti, jog kada nors galėsiu naudoti ekologišką makiažo pagrindą ar kitas veido piešimui reikalingas priemones. Tačiau posakis "niekada nesakyti niekada" patapšnojo mano petį ir šiuo klausimu.
Šį kartą nutariau surizikuoti ir skaistalus išsirinkti iš 100% Pure parduotuvėje siūlomo asortimento , kuris, mano nelaimei, pasirodė platesnis, nei tikėjausi - iš galybės skirtingų atspalvių išsirinkti privalėjau tą "vieną vienintelį", kuris patenkintų aukščiausio išpaikimo įnorius, kurių nė žodžiu apibūdinti nesugebėčiau (kita vertus, galbūt nieko keisto, spalva arba tinka, arba ne). Dėl pakankamai šviesios veido odos (kuriai net pats šviesiausias pudros atspalvis paprastai pasirodo per tamsus) rizika prašauti išaugo kone trigubai. Daugelis gražių atspalvių man tiesiog per ryškūs. Tad pasirinkau mažiausiai rausvo pigmento turintį atspalvį, pasivadinusį Pretty Naked ir..
.. neprašoviau. Ir nepaisant fakto, kad produkto atspalvis neatrodo itin rausvas, murzina plytų spalva ant mano skruostų atrodo tiesiog pasakiškai (tą patvirtino ir draugė!).
Taip pat pliusiuką dedu už puikias pristatymo sąlygas (nėra nieko geriau, nei galimybė susitarti dėl konkrečios pristatymo valandos ar vietos), siuntinyje rastus kūno sviesto mėginukus, saugų supakavimą, o patį riebiausią pliusą iš papildomų pliusų sekcijos dėti tenka skaistalų dizainui bei vizualiam vaizdui, kuris pamalonins bet kurios tuštutės akį - švelniai rausva skaistalų dėžutės spalva, nelūžtanti pakuotė (tik nesuprantu, iš ko pagaminta) ir šaunus veidrodėlis, paslėptas dangtelyje. 
Vienintelis dalykas, vis dar neduodantis ramybės - skaistalų išeiga. Tačiau to sužinoti nepavyks tol, kol jų nesunaudosiu, o naudoju kone kiekvieną dieną. Kol kas prognozuoju gerą pusmetį, o gal ir ilgesnį laikotarpį.
Bijau, kad šis produktas "perspjovė" net iki tol dievintus e.l.f skaistalus!
Tarp kitko, šiandien balandžio 1-oji: pati nemėgstamiausia pavasario "šventė". Tikriausiai esu pernelyg patikli ir visiškai nemoku meluoti, tad kiekvienais metais šią dieną tenka pratūnoti namuose, mat net banalybe tapę pastebėjimai apie "vorus ant galvos", "išteptą nosį" ar "atsirišusį batą" man visuomet atrodo patys tikriausi.
O jūs nepasiduokit jokiems aplinkinių melams (išskyrus tai, kad už lango sniego daugiau, nei Kalėdų rytą) ir sėkmingai peržiemokit dar vieną pavasario dieną!
Papasakokit apie savo atradimus ekologiškos dekoratyvinės kosmetikos pasaulyje.
APŽVALGA: 100 PURE PRETTY NAKED

28.3.13

Vėlyvą trečiadienio rytą (arba gerokai dienai įsibėgėjus, jei ruošiesi vidur-semestrio egzaminams), vienoje prabangiausių Vilniaus gatvių įsikūrusios firminės Ramunės Piekautaitės parduotuvės laukujes duris puošė pranešimas "Šiandien parduotuvė dirba nuo 14.00 val.". Šyptelėjau ir,nepaisydama įspėjimo, drąsiai žengiau vidun. Ne dėl to, kad mėgčiau laužyti taisykles, o dėl to, kad tądien taisyklės man negaliojo.
Vos įkėlus koją į parduotuvę, mane pasitiko be galo draugiškai nusiteikusi mergina, pasiūliusi nusirengti žieminius drabužius, atsipalaiduoti ir tiesiog mėgautis paruoštomis vaišėmis. Nuo tos sekundės supratau - čia bus smagu. Ir neklydau. Su kiekviena minute mano veide šypsena vis platėjo, kol, pasiekus tam tikrą ribą, pajaučiau, jog nuo pernelyg didelės šypsenos mano veido raumenys pradėjo drebėti ir degti iš skausmo.
Viso susitikimo metu dizainerė dalijosi savo mintimis ir pastebėjimais apie naują tarpsezoninę Cruise kolekciją, dedikuotą vasarai, prabangai, atostogoms, prabangioms kelionėms ir savimi pasitikinčiai moteriai. (Vadinasi, ne man, tačiau pažiūrėti ir periodiškai pamankštinti vaizduotę - privalu). Visi, besidomintys šios nuostabios dizainerės kūryba, Cruise kolekcijoje puikiai atpažins pagrindinius "Piekautaitės" bruožus - lengvų audinių, pastelinių spalvų ir diržų, skirtų atlikti ne akcento, o visumos užbaigimo vaidmenį, sintezę. O tie, kas iki šiol mada domėjosi tiek pat kiek aš, turės puikią galimybę susipažinti su "piekautaitiškais" motyvais.
Ir taip tobulus modelių veidus tobulins Make Up For Ever makiažo meistrai bei atitinkamo prekinio ženklo kosmetika. Makiaže pastarieji ketina derinti jau klasika tapusį rusvą dūminį akių makiažą, skaisčią veido odą ir ryškias lūpas, kuriančias itin ryškų kontrastą tarp švelnių spalvų, pastelinių suknelių ir ryškių, liepsnojančių lūpų.
Klausinėti galėjome į valias, ko tik širdis geidžia. Išsiklausinėjau visko - nuo to, kiek modelių bus pristatoma kolekcijoje, iki to, kaip sekasi prekyba užsienio šalių parodose bei kuo skiriasi Lietuvos ir užsienio klientų poreikiai. Buvo be galo gera jausti itin didelę meilę kūrybai, atliekamam darbui bei neaprėpiamą pagarbą moteriškumui, elegancijai ir inteligentijai.
Ir jei prieš susitikimą jaučiau ledą po kojomis, o žandus kandžiojo šaltukas, išėjusi iš butiko temačiau vaiskiai šviečiančią saulę ir vis labiau bundančią gamtą. Nežinau, kokiu būdu, bet ši asmenybė sugebėjo įpūsti meilę sau ir pasijausti gražia. Mistika, mielieji, mistika. 

Panašu, kad mėgautis Ramunės Piekautaitės kūryba ir asmenybės skleidžiamu grožiu galėsiu ir kitą savaitę vyksiančiame Cruise kolekcijos pristatyme. 
Ir pamenat, kaip mėgstu burbėti dėl menininkų ir kitų kūrybingų žmonių įpročio vėluoti? Idėja, kurią išgirdau šį kartą, verta šimto balų iš mano pagyrų klėčio. Organizatoriai nutarė priimti iššūkį, tad visas renginys Balandžio 4 dieną bus transliuojamas tiesiogiai. 19.30 į internetines naršykles įveskite portalo "Žmonės" adresą ir stebėkite kolekcijos pristatymą tiesiogiai! Ir jei renginys vėluos - galėsim bambėti visi kartu!
Nuotraukos: Eglė Jociūtė (Pix studija), Ieva Ukanytė, Daria.
RENGINIAI: PUSRYČIAI SU RAMUNE PIEKAUTAITE

24.3.13

Vos prieš dešimtį valandų pasibaigusi stileivų šventė savo meno ir mados purslais aplaistė visus Vilniaus svečius ir gyventojus, o aš likau nesupratusi, kas įvyko. Supratau tik tiek, kad visa, ką mačiau vakar, man nėra priimtina ir viso to nenorėčiau pamatyti dar kartą.
Pati į šventę nuskubėjau gerokai užsimiegojusi, patinusiomis akytėmis ir kiek sutrikusia orientacija. Nežinau, kokių magiškų galių turi šis renginys, tačiau jau trečią kartą po Mados Infekcijos metu sugebu sunegaluoti. Šį kartą labiausiai nukentėjo galva ir pakilusi kūno temperatūra, tad tinkamo drabužio paieškas ir nagų dailės darbus iškeičiau į lovą ir popiečio miegą, o atsikėlusi apsirengiau šilčiausią turimą drabužį ir per kelias minutes nusipiešiau veidą ir dar šlapiais plaukais (meningitas garantuotas) išskubėjau į paskutinį tą valandą kursuojantį autobusą.
Tiesa, po reginio, kurį teko matyti antrojoje mados dienoje, tikriausiai sirgsiu dar ilgai, jei ne fiziškai, tai psichologiškai. Namo grįžau pasibaisėjusi, šokiruota ir tiesiog įširdusi. Labiausiai gaila žmonių, kurie už vakarykštės dienos programą sumokėjo beveik šimtą pinigų, o pamatė tai, ką pamatė.
Nesu didelė madų ekspertė, dar prieš metus tvirtinau esanti visiška nemokša ir nesusipratėlė šioje srityje. Laimei mano ar nelaimei, situacija šiek tiek pakito. Galbūt darbas, o galbūt aplinka, pastūmėjo smalsauti labiau, nei iki šiol, tad šį kartą turiu itin griežtą asmeninį vertinimą apie kiekvieną matytą kolekciją. 
Be abejonės, vakaro vinis ir sveiko proto atstovė, gelbėjusi visą kolekcijų kokybę, buvo Eglė Žiemytė, su savo paprastais, tvarkingais ir funkcionaliais drabužiais. Kiekvieną jų mielai pasigrobčiau asmeniniam nešiojimui ir naudojimui. Džiugu matyti, kaip paprastumas ir originalumas puikiai derinasi su funkcionalumu ir galimybe drabužius dėvėti bet kuriam šios žemės padarui. Anot vienos madų ekspertės, kai kurie modeliai gerokai priminė garsiųjų mados namų modelius, tačiau man tas panašumas pasirodė teigiamas ir malonus akiai. Toks malonus, kokį su mielu noru nešiočiau pati. Smagu žinoti, kad talentingos menininkės darbai pasmerkti komercinei šlovei ir sėkmei.
Masinė pornografija, badaujantys vaikai ir sovietizmo įkvėpti menininkai okupavo visą likusią vakaro programą.  
Giedriaus Šarkausko zombiai, atkeliavę tiesiai iš katakombų, šypseną kėlė tik dėl virtuoziško numirėlio makiažo, ir muzikos. Ne dėl to, kad ši būtų buvusi gera, o dėl to,kad nieko kito gero nebuvo matyti. Drabužiai pakenčiamai atrodė tik iš priekio, o nugaroje vyravę neaiškaus kirpimo ir stilistikos raižiniai galop sugadino visa, ką dar buvo galima gadinti. Na, dar vieną pliusą galiu skirti už teatrališkumą ir aiškių linijų palt/švarkius. Tačiau likęs vaizdas pirminė mokyklos laikus ir matematikos kombinatorikos pamokas, su uždaviniais "turiu tris daiktus ir tris šimtus skirtingų variantų juos nešioti."
Linos Gudanavičiūtės rodytos sovietinės matrioškos didelio susižavėjimo taip pat nekėlė. Rožiniai modelių plaukai - originalu, tačiau žaidimas "apsirenk dešimt kartų daugiau, nei pats sveri" nėra labai linksmas ir manęs netraukia. Visa situacija priminė žmones, sergančius rimtomis sveikatos sutrikimų problemomis, besigydančius atitinkamose įstaigose. Ir nors atskiros detalės tikrai dalios, pateikimas stipriai nuvylė. Ir ne, manęs niekas neįtikins, kad medvilninės kojinės tinkamos nešioti su atvirais kojų apavais. Vadinkit mane senamadiška, bet savo kojines paliksiu ten, kur joms ir vieta.
 Injekcijos nugalėtojai iš Vokietijos Balagans parodė gerą šou, kurio metu šypsojausi tik dėl idiotiškos muzikos, chaotiško veiksmo podiumo erdvėje ir spontaniškos modelių choreografijos.  Likusi dalis priminė Naujosios Vilnios statybininkus, ką tik pabaigusius darbo dieną ir nusprendusius aplaistyti ją įprastine permatomo skysčio doze. Jei būtent to kūrėjai ir siekė, džiugu. Pasiekė. Tačiau mano nuomone - ne laiku ir ne vietoje.
Danijos kūrėjai Asger Juel Larsen surengė tikrą motociklininkų fiestą.Kadangi man nei baikeriai, nei 2000 metais Gariūnuose paklausiais buvę drabužiai su liepsnos motyvais didelio susižavėjimo nekėlė, nieko keisto, kad ir kolekcija nepasirodė itin pasisekusi. Esi nepatrauklaus veido? Ne bėda, jį visuomet galima užmaskuoti audinio kauke. Visą reikalą gelbėjo dailūs modelių veido bruožai, idealios figūros, nuostabiai besiplaikstantys plaukai, paprasti vyriški švarkai ir žavingas kojų apavas.
Kuo toliau, tuo blogiau. Ir jei iki tos sekundės jaučiausi nepamačiusi nieko gero (išskyrus Žiemytės kūrybą), prasidėjus KRISTAR DESIGN by Kristina Vikøren pasirodymui supratau, kad žodis "blogai" yra pernelyg švelnus, kad apibūdintų scenoje vykusią masinę pornografijos sceną. Šios kolekcijos komentuoti nesiruošiu. Mano žodynas pernelyg siauras, kad sugebėčiau aprašyti tai, ką pamačiau, pajutau ir supratau. Kad būtų aiškiau, pamėginsiu paminėti pagrindinius šios kolekcijos bruožus - daug pornografijos, į moteriškus lytinius organus sulindusių maudymosi kostiumėlių, o tai, kas nesulindo, buvo aiškiai matyti visiems žiūrovams. Deserto nepasaldino ir dryžiais nuo apatinių drabužių įdegę kūnai.Galiausiai visą blogybių mugę karūnavo maždaug trisdešimt kilogramų sverianti mergina, vangiai sugebanti kilnoti ir dėlioti kojas net eidama su sportbačiais. O jai nusimetus drabužėlius ir pasirodžius visu gražumu bei trimečiui tinkamu maudymosi kostiumėliu, įtampa pasiekė kulminaciją, o nejauki tyla pasklido po visą salę. Lieknas kūnas gražu. Kaulėto kūno patrauklumas - subjektyvu. Tačiau viskas turi savo ribas ir ligonį leisti į sceną yra nežmoniška. Ir tai,kad situacija labai bloga, garantuoju, pamatė ir suprato visi. Kolekcijos pabaigoje, į sceną išlėkus pačiai kūrinių ir idėjos autorei, yla išlindo iš maišo: žmogus, pavojingai priartėjęs prie pirmo laipsnio nutukimo, atrado būdą, kaip kovoti su savo kompleksais. Išradinga, tačiau ar etiška? Daugiau apie šią sensacingą asmenybę skaitykite Sandros ir Tomos tinklaraščiuose. Merginos turėjo unikalią galimybę pakalbinti šią personą. Patikėkit, pasakoti tikrai yra ką. Bet šią garbę ir autorines teises palieku SQUARE merginoms.
Visą tragikomediją pabaigė Andrey Bartenev  iš Rusijos. Bendradarbiaudamas su darbščiaisiais Vilniaus Dailės akademijos kostiumo dizaino studentais, surengęs tikrą absurdo spektaklį. "Labanakt vaikučiams" priminusi pasaka ir podiumu šliaužiojantys vorai, varlės ir kiti gyviai puikus meninės instaliacijos pavyzdys, kurio daugiau Mados Infekcijos ir kitų panašių renginių metu matyti nenorėčiau. Ne todėl, kad nesuprasčiau pokštų ar meno (nors pastarojo, panašu, kad vis dar neįkertu). Galiausiai likau nesupratusi: juoktis iš tragikomedijos graudumo ir ironiško maskarado vaizdavimo, ar verkti iš nuoskaudos, kad kone pusvalandį laukianti mama už stovėjimą neleistinoje vietoje gaus baudą, nes jos šaunioji dukrelė smaginasi trimečiams skirtame spektaklyje. Reginys nebuvo blogas, tačiau norėdama pavėpsoti į cirko artistus, keliausiu tiesiai į Nacionalinį Dramos teatrą ar kitą panašią įstaigą.
Reziume nr.2
Panašu, kad pirmosios dienos sėkmė ekvivalenti antrosios dienos metu patirtam meniniam fiasko.
Tačiau nepaisant graudumų ir nesusipratimų, Mados Infekcija mano širdyje užima ypatingai aukštą vietą ir garbingai įsitaiso analogų neturinčio renginio pozicijoje. Lietuvos dizaineriai tobulėja ir mokosi kurti drabužius, tinkamus ne tik performansams, bet ir normalių žmonių konsumerizmo poreikių tenkinimui, o šis užtikrina gerokai augančius pardavimus ir pamažu kylantį ekonominį Lietuvos lygį. O visos nesėkmės tėra laiko patikrintas metodas atskirti grūdus nuo pelų.
Nuotraukų albumus pamatyti galite alfa straipsniuose, subjektyvių atsiliepimų pasidairyti galite kituose Lietuvos tinklaraščiuose. Aš asmeniškai rekomenduoju šauniąją Ukanytę, katinukų mylėtoją Neretą ir, be jokios konkurencijos pačia profesionaliausia mados eksperte jaunųjų rašytojų tarpe laikomą Deimantę. 

Myliu ir bučiuoju!
RENGINIAI: MADOS PASIUTLIGĖ II
© 2016 Kotryna Uogintaite